شماره: 1733 / ۱۴۰۰ بيست و دوم شهريور
تعداد بازدید : 0
اخبار
چرخش شعبه محوری
جامه عمل می پوشد
پس از تفویض اختیارات مناسب به شعب و ابلاغ بودجه و برنامه های عملیاتی ،جلسات بررسی عملکرد شعب و همچنین مشکلات احتمالی به صورت منظم با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت به صورت آنلاین برگزارگردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ؛ در این جلسات منظم و برنامه ریزی شده وضعیت شعب از طریق شاخص های مختلف از جمله تحقق بودجه،ترکیب پرتفوی،رشته های بازارهدف بومی استان ها،مطالبات،ضرایب خسارت ،گزارشات حسابرسی ، نرخ تمدید و غیره بررسی می گردد. در این جلسات ، شاخص های فوق که همسو با چرخش های توسعه کمی و کیفی پرتفوی،انتظار روحیه بازاریابی هجومی با نگاه به سودآوری و کاهش هزینه و لزوم وفاداری مشتریان است بررسی و منابع و انتظارات شعب برای تحقق آن بررسی و تصمیمات اجرایی می گردد. لازم به ذکر است که در نیمه دوم سال بازدید های حضوری با کارکنان شعب سراسر کشور در دستور کار می باشد.
شرکت بیمه دی موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه کنفرانس ملی تحول دیجیتال شد
پنجمین دوره ارزیابی تحول دیجیتال، شانزدهم شهریورماه 1400 به اهتمام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، با هدف معرفی سازمانهای پیشرو در تحول دیجیتال و با حضور فعالان عرصه دیجیتال، کارآفرینان و بنگاههای اقتصادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ برگزار کنندگان این دورهی ارزیابی، فعالیت در عرصه دیجیتال را از جمله اقدامات آیندهنگر بیمه دی توصیف کرده و از میان نـُه شرکت بیمهای حاضر، ضمن اهداء تقدیرنامه نوآوری دیجیتال به خاطر ارائهی «چت بای هوشمند بیمهای»، این شرکت را شایسته دریافت «تندیس برنزین زبدگی دیجیتال» دانسته و آن را به آقای علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال بیمه دی اعطا نمودند.
شرکت بیمه دی در سالهای اخیرتلاش نموده با ایجاد زیرساختها و اجرای برنامههای فنآورانه و عرضه خدمات بیمهای در بستر دیجیتال، گامهایی جدی و مؤثر در این زمینه برداشته و بدین طریق، چشمانداز خود یعنی تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» را تحقق بخشد.
امضا تفاهم نامه مشترک بانک آینده با بزرگترین کارخانه ورق های ضد زنگ فولادی
تفاهمنامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت یاس استیل نیکوکار، توسط نادرخواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و محمد مالامیری، مدیرعامل شرکت تولیدی یاس استیل نیکوکار به امضاء رسید.
، این تفاهمنامه با هدف ارتقای سطح همکاری مشترک و ارائه انواع خدمات و تسهیل ارتباط میان طرفین در حوزه ارائه خدمات بانکی و مالی بانک آینده به این شرکت، منعقد شد.
مشارکتهای مالی، ارائه تسهیلات ویژه در قالب طرحهای آیندهداران و کارگشا، عرضه سبدهای متنوع تسهیلات و خدمات نوین بانکداری الکترونیکی به تمامی کارکنان و شرکتهای همگروه، از دیگر موضوعات مطرح شده در این تفاهمنامه است.
همچنین، ارائه انواع خدمات بانکی در حوزههای مختلف از جمله: اعتباری، ارزی، بانکداری الکترونیکی و بانکداری شرکتی در این تفاهمنامه پیشبینی شده است.
امکان ردیابی کالای دیجیتال از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل
در راستای مشتری مداری و با هدف ایجاد زمینه های دسترسی آسان هم وطنان گرامی به خدمات، امکان ردیابی کالای دیجیتال از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: با برنامهریزی انجام شده، هموطنان گرامی میتوانند از طریق نرم افزار فام، ضمن ورود به سامانه استعلام و ردیابی کالای دیجیتال استعلام همزمان طرح رجیستری و سرقتی موبایل تبلت و لپ تاپ را انجام دهند.
گفتنی است از طریق این سامانه گام موثری در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خرید و فروش دستگاه های دیجیتال برداشته شده است.
1131 درصد افزایش سود بانک دی ازمحل سرمایه گذاری های انجام شده
سود بانک دی از محل سرمایه گذاریهای انجام شده در سال مالی گذشته 1131 درصد افزایش یافته است.
با برنامه ریزیهای انجام شده، این بانک موفق شده است در سال مالی منتهی به پایان سال 1399 از محل سرمایهگذاریهای انجام شده، 1131 درصد سود بیشتر بدست آورد.
بر اساس این گزارش، درآمدهای غیرمشاع بانک دی نیز در همین سال 76 درصد افزایش یافته است.همچنین بانک دی به ازای هر سهم در سال مالی 99، مبلغ 257 ریال سود تولید کرده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
برای نهمین سال متوالی
بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت
شرکت بیمه البرز برای نهمین سال متوالی در عالیترین سطح توانگری مالی قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، بر اساس بررسی صورتهای مالی سال 1399، بیمه البرز سال 1399 با کسب نسبت توانگری 222 درصد در سطح یک توانگری و وضعیت مطلوب قرار گرفت.
این گزارش حاکی است بر اساس اعلام بیمه مرکزی، شرکت بیمه البرز از سال 1391 تا کنون توانسته است سطح یک توانگری مالی را در بین شرکتهای بیمه کسب کند.
بنا بر گزارش روابط عمومی بیمه البرز، سهامداران در تیر امسال با افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ 15 هزار میلیارد ریال به مبلغ 35 هزار میلیارد ریال معادل 143 درصد افزایش، موافقت کردند که در نتیجه، سرمایه شرکت بیمه البرز در مرحله اول در سال جاری تا سقف 28 هزار و 848 میلیارد ریال به صورت قطعی و تا سقف 35 هزار میلیارد ریال در سال 1401 افزایش مییابد.
بدین ترتیب شرکت بیمه البرز با افزایش سرمایه مذکور همچنان بزرگترین شرکت بیمه کشور از لحاظ سرمایه است.
شرکتهای دارای سطح یک توانگری مالی، شرکتهایی هستند که برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گزاران از توانایی کافی بالای 100 درصد برخوردارند.
تثبیت توانگری سطح یک بیمه دی برای دومین سال متوالی
بیمه مرکزی ج.ا.ایران طی نامهای با ابلاغ تأییدیه محاسبات نسبت توانگری مالی شرکت بیمه دی برای سال مالی 99، توانگری مالی این شرکت را سطح یک با نسبت 241 درصد، که عالیترین سطح توانگری شرکتهای بیمهای است، اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ این در حالی است که نسبت توانگری شرکت بیمه دی امسال در مقابل سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است، این شرکت همچنین توانسته است در سالهای اخیر با رشدی متناسب، سهم خود را به طور چشمگیری در تمامی رشتههای بیمهای ارتقا دهد، و همچنین به سودآورترین شرکت در صنعت بیمه تبدیل شود.
کسب این دستاورد ارزشمند برای دومین سال متوالی در حالی صورت پذیرفته که بیمه دی در سالهای اخیر به لحاظ حجم و میزان فروش، از جمله چهار شرکت اول خصوصی کشور بوده و نگه داشتن شرکت در این سطح و نسبت توانگری، بیانگر رعایت اصول بیمهگری در انتخاب ریسک، بازنگری در قراردادهای اتکایی و واگذاری، تأکید بر وصول به موقع حق بیمهها و مطالبات، مدیریت مؤثر بر وجوه نقد شرکت و سرمایهگذاری در بخشهای سودآور است.روابط عمومی شرکت بیمه دی این موفقیت بزرگ که به همت همکاری، مشارکت و همدلی کلیه همکاران و ذینفعان میسر شده است را تبریک میگوید.
حضور بیمه تعاون در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
بیمه تعاون در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود میزبان حاضرین خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از 22 تا 25 شهریور ماه و از ساعت 10 صبح الی 6 عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با رعایت دستورالعمل های ارائه شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و راهبردهای ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه محورهایی همچون «نازک کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز؛ مصالح پایه ای ساختمانی و سیستم های سازه ای؛ لوازم و تأسیسات مکانیکی ساختمان؛ لوازم تأسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان؛ آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله و سیستم های متحرک؛ ابزار و ماشین آلات کارگاهی، خط تولید و مواد اولیه؛ خدمات مهندسی و حرفه ای، بازار سرمایه و تشکل های حرفه ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات» را در خود جای داده است. شرکت بیمه تعاون نیز در این نمایشگاه و در غرفه 41 سالن 4143 میزبان حاضرین و علاقه مندان خواهد بود.
جایگاه نخست بیمه رازی در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال
بیمه رازی در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال جایگاه نخست را در صنعت بیمه کشور کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ؛ بیمه رازی که در سال های اخیر تحولات قابل توجهی در حوزه توسعه کسبوکار دیجیتال در همه سطوح ذینفعان خود داشته است، امسال نیز در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که توسط دانشگاه تهران برگزار گردید، موفق به دریافت 2جایزه مهم شد. بیمه رازی در این ارزیابی، تندیس برنزین سطح2 زبدگی دیجیتال و همچنین تقدیرنامه اهتمام به نوآوری دیجیتال برای محصول همبیمهگران در بستر بلاکچین را از آن خود کرد.
این نتایج در حالی حاصل شد که رازی در میان 9 شرکت بیمهی دیگر حاضر در این دوره، جایگاه نخست را کسب نمود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
در اختتامیه پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال:
تعداد بازدید : 1
بانک رفاه کارگران موفق به دریافت تندیس برنزین زبدگی دیجیتال شد
در مراسم اختتامیه پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که در روز سه شنبه 16 شهریور ماه سال جاری در مرکز همایشهای دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، تندیس برنزین زبدگی دیجیتال به بانک رفاه کارگران اختصاص یافت.
به گزارش اخبارصنعت، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، همایش ارزیابی تحول دیجیتال سالانه توسط دانشگاه تهران برگزار و سازمان های شرکت کننده از منظر پیشرفت در مسیر تحول دیجیتال در ده بعد کسب و کار و اکوسیستم، فرهنگ و مهارت، پلتفرم و داده، تجربه مشتری، تجربه کارکنان، حکمرانی، نوآوری، فرآیند، استراتژی و فناوری که شامل صد شاخص است، مورد ارزیابی قرار میگیرند. چهار دوره گذشته این همایش، با حضور بیش از 50 سازمان صاحبنام و پیشرو در زمینه تحول دیجیتال برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر شده است. امسال نیز پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال با حضور 25 سازمان برگزار شد.
بر اساس بررسی های به عمل آمده از سوی گروههای ممیزی این رویداد، بانک رفاه کارگران بر اساس نخستین دور از ارزیابی بلوغ دیجیتال خود در سال 99، موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به زبدگی دیجیتال شد و پس از یک سال تلاش و کوشش در زمینه برنامهریزی استراتژیک و با تمرکز بر تحول دیجیتال و توسعه بانکداری جامع، بهرهگیری از ابزارهای متنوع در نظام ارزیابی عملکرد، ارتقاء و انتصاب و پاداش، در این دوره با سه سطح ارتقاء به مرحله بلوغ سطح یک رهسپار دیجیتال دست یافته و موفق به دریافت تندیس برنزین زبدگی دیجیتال شد.
شایان ذکر است، با توجه به اجرایی شدن پروژه تدوین نقشه راه تحول دیجیتال و روزآمد سازی سند راهبردی بانک تا افق 1404، مجموعهای از 40 پروژه راهبردی کلان تدوین شد تا بانک رفاه کارگران در حوزه های طراحی اکوسیستم دیجیتال بانک، مدیریت تجربه مشتریان، ارتقا سیستم متمرکز، بازسازی تصویر برند، پلتفرم بانکداری باز، پلتفرم مدیریت ایده و نوآوری باز، استقرار حاکمیت داده و خلق محصولات متمایز اعم از پلتفرم نئوبانک، سوپر اپلیکیشن رفاه، سوپر مارکت مالی حوزه سلامت و دیگر موارد، اقدامات موثری را در واحدهای مختلف بانک آغاز و ارتقا چشمگیری را تجربه نماید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
فعالیت های پژوهشی کارکنان بیمه پارسیان در دوران پاندمی
همکاران بیمه پارسیان در دوران پاندمی ویروس کرونا با همت عالی از شرایط دورکاری در خلق و نشر آثار پژوهشی و آموزشی بهره بردند.
به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ با شروع پاندمی ویروس کووید 19، فارغ از آسیبهای جسمانی با تبعات فردی و اجتماعی گوناگونی که به همراه داشت، نقطه عطفی برای تحولات آموزشی و پژوهشی در شرکت بیمه پارسیان بود. در شرایط موجود و اعمالقوانین پیشگیرانه، با ایجاد محدودیت ها و الزام شرکت ها به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور درصدی کارکنان و استفاده از شرایط دورکاری، این شرکت با استفاده از تجارب و دانش سرمایه های انسانی خود، بمنظور ایفای نقش موثرشان در این دوران، به نشر و خلق آثار پژوهشی و آموزشی اقدام کرد. براین اساس همکاران بیمه پارسیان توانستند تا با استفاده از فرصت ایجاد شده در تولید محتوا و جزوه های آموزشی در رشته های مختلف، ترجمه مقالات بیمه ای و همچنین نشر مقالات فنی و عمومی همچون «ارزیابی ریسک محور بر شرکتهای بیمه»، «عوامل تاثیرگذار بر استفاده بهینه از فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه»، «آسیب شناسی توان فنی و منابع صنعت بیمه»، «بررسی عوامل توسعه نیافتگی بیمه های زندگی و غیر زندگی در صنعت بیمه»، «عوامل موثر در روی گردانیمشتریان و تاثیر آن بر میزان خرید»، «استارتاپ ها، اینشورتک، بلاک چین، اینترنت اشیاء، کلان داده ها» و غیره نقش مهمی در فعالیت های آموزشی و پژوهشی این شرکت داشته باشند.
دستیابی به هدف گذاری پرداخت 250 هزار میلیارد ریالی تسهیلات نیازمند همکاری همه ارکان بانک است
مدیر عامل بانک توسعه تعاون دستیابی به برنامه پرداخت 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات را منوط به همکاری همه ارکان بانک دانست.
به گزارش روابط عمومی، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در گفت و گوی تلفنی هفتگی خود با همکاران شعب همزمان با هفته تعاون با تشریح اهداف اعتباری بانک در سال جاری گفت: طی سال گذشته 210 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سرفصل های مختلف پرداخت شده است که این میزان در سال جاری به 250 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
مهدیان افزود : دستیابی به این هدف راهبردی نیاز به تلاش و اقدام همکاران در سراسر کشور در ستاد و شعب بانک دارد و بسیار مهم است که دستیابی به این هدف کمی با رعایت کیفیت اعتبارات و تخصیص مناسب به جامعه هدف صورت پذیرد.
وی در بخش دیگری از گفت و گوی خود بر نقش اثر گذار بانک در ارتقای بخش تعاون در اقتصاد ایران تاکید کرد و گفت: بر اساس اسناد بالا دستی و تاکید مدیران ارشد نظام سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران باید به 25 درصد برسد که همین موضوع جایگاه و نقش بانک توسعه تعاون را متبلور می کند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در تشریح اولویت های سال جاری گفت: پرداخت 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات با اولویت اعطای هفتاد درصد تسهیلات به تعاونیها در سال 1400 هدفگذاری شده است که اجرای برنامه های اعتباری بانک مطابق اهداف مشخص شده در صورتی امکان پذیر است که شعب سهم خود را در پرداخت تسهیلات به نحو مناسبی ایفا نمایند.
مهدیان تصریح نمود: 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با شش درصد یارانه سود در راستای توسعه کارآفرینی و حمایت از تعاونیهای برتر در نظر گرفته شده است و همچنین 23800 میلیارد ریال برای تسهیلات حمایتی قرض الحسنه به مشاغل خانگی، ازدواج جوانان و مددجویان نهادهای حمایتی برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: با تلاش همکاران شعب در سراسر کشور هدفگذاری شده است تا 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات بلند مدت در راستای حمایت مالی از کسب و کارهای کوچک و متوسط و 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات خرید کالای ایرانی با هدف تقویت تقاضای کالاهای تولید داخل پرداخت گردد.
در این گفت و گوی تلفنی محمد شعیبی، رئیس شعبه خمین استان مرکزی، ابوالقاسم درویش ملا رئیس شعبه نوشهر مازندران، علی اکبر هدایتی، رئیس شعبه پرند تهران، کاووس جهانیان، رئیس شعبه نی ریز استان فارس و مهدی بیرامی، رئیس شعبه فردیس استان البرز به بیان اقدامات انجام شده در محل فعالیت خود پرداختند.
مهدیان نیز با تشکر از همکاران بانک گفت: جایگاه مناسب بانک در نظام بانکی کشور و اقتصاد تعاونی مرهون تلاش های همه همکاران در سراسر ایران است.
روح اله خدارحمی خبرداد؛
آمادگی بانک کشاورزی برای آغاز سال زراعی جدید
مدیرعامل بانک کشاورزی از آمادگی این بانک برای همراهی با کشاورزان در سال زراعی جدید خبرداد.
روح اله خدارحمی صبح روز چهار شنبه 17شهریور ماه در دیدار با نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی با اعلام مطلب فوق افزود: خوشبختانه این بانک از عهده تکالیف و وظایف خود در قبال بخش کشاورزی به خوبی برآمده است.
خدارحمی با اشاره به افزایش هزینه های تولید در بخش کشاورزی و ضرورت حمایت از فعالان این بخش، از رشد بیش از 50 درصدی اعتبارات پرداختی به بخش کشاورزی در 5 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد و افزود: این میزان تسهیلات با اتکا به منابع داخلی بانک کشاورزی در اختیار فعالان بخش کشاورزی قرار گرفته است که نشان دهنده رشدی بی سابقه است.
خدارحمی با اشاره به آغاز سال زراعی جدید،از آمادگی بانک کشاورزی برای همراهی با کشاورزان خبرداد و خاطرنشان کرد: با هدف تولید بذرگواهی شده مورد نیاز در فصل زراعی جدید،تسهیلات پرداختی به این بخش در نیمه نخست سال جاری رشد قابل توجهی داشته و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4٫5 برابر افزایش یافته است.
وی به ضرورت توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به عنوان یکی از عوامل اساسی رشد و پایداری تولید در بخش کشاورزی اشاره و تصریح کرد: در سال جاری مبلغ30هزار میلیارد ریال به توسعه مکانیزاسیون اختصاص یافته است که با پرداخت 23هزار میلیارد ریال آن ،تاکنون نزدیک 84 درصد این برنامه محقق شده است و هیچ تقاضایی را برای تأمین ماشین آلات کشاورزی بدون پاسخ نگذاشته ایم.
مدیرعامل بانک کشاورزی تأکید کرد، بر اساس اولویت های بخش کشاورزی و اختصاص منابع به زیربخش های اساسی و موثر در تولید پایدار بخش کشاورزی به ویژه مکانیزاسیون و تولید بذرگواهی شده،کمک کردیم بخش کشاورزی برای سال زراعی جدید مشکلی نداشته باشد.
خدارحمی خرید تضمینی محصولات استراتژیک به ویژه گندم با عاملیت بانک کشاورزی را یکی ازاقدامات این بانک در اجرای سیاست های دولت و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: بهای خرید تضمینی این محصولات علی رغم افزایش تعهدات بانک به دلیل افزایش قیمت،در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز شد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با توجه به اهمیت تأمین گندم مورد نیاز کشور، به موضوع واردات این محصول اشاره کرد و از اختصاص مبلغ 15هزار میلیارد ریال از منابع این بانک برای واردات گندم در سال جاری خبرداد.
خدارحمی تقویت بنیه مالی بانک کشاورزی را به دلیل نقشی که در امنیت غذایی مردم و پشتیبانی از قشر شریف کشاورز ایفا می کند ضروری دانست و خاطر نشان کرد: سال گذشته با هماهنگی و حمایت دستگاه های ذیربط،سرمایه این بانک افزایش یافت و انتظار می رود در سال جاری نیز این حمایت ها استمرار یابد.
به مناسبت سالروز 93 سالگی بانک ملی ایران؛
«نشان بانک» ایوا، گامی بلند در مسیر تحول دیجیتال خدمات بانکی
سرویس «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا، نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است و این بانک 93 ساله، با ارائه چنین خدمت پرکاربردی، شعبه دیجیتال خود را به خانه مشتریان و متقاضیان انجام امورات و دریافت خدمات بانکی در منزل وارد کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بانک ملی ایران بزرگترین بانک خاورمیانه در ابتدا سرویس «نشان بانک» را در اپلیکیشن ایوا به کاربران و مشتریان خود ارائه کرد، آن هم به عنوان یک شعبه دیجیتال که بسیاری از فعالیتهای روزانه بانکی به بهترین و سریعترین شکل ممکن در آن قابل بهرهمندی است.
پس از اپلیکیشن ایوا، بانک ملی ایران، این سرویس پرکاربرد را در اپلیکیشنهای شصت و بله پیادهسازی کرد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات بانکی را به صورت دیجیتال در اختیار مشتریان خود و مشتریان خدمات بانکی قرار دهد و آمادگی خود را جهت ارائه این سرویس و خدمات به مشتریان دیگر بانکها اعلام کند.
«نشان بانک» را میتوان محصولی نوین و کارآمد دانست که برای مشتریان بانک ملی ایران، این امکان را فراهم میکند تا درون یک شعبه دیجیتال، امور مالی و بانکی خود را بهصورت غیرحضوری مدیریت کنند. این خدمت در واقع بهمنظور قدم نهادن در مسیر بانکداری دیجیتال راهاندازی شده است. گستره خدمات ارائه شده در نشان بانک وسیع بوده و بهطور مداوم درحال تکمیل و گسترش است.
صرفهجویی در وقت و هزینه مشتریان، ارائه مجموعه کاملی از خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعبه به مشتریان، خصوصا در شرایط فعلی که کشور درگیر ویروس کرونا است و همچنین تسهیل استفاده از امکانات بانکی برای افراد مختلف جامعه، کاهش احتمال به خطر افتادن سلامتی مشتریان، تنها قسمتی از ویژگیهای تجربه استفاده از سرویس «نشان بانک» است.
خدماتی که در نشانبانک ارائه میشود در دستهبندیهای مختلفی جای دارد؛ این خدمات از سرویسهای حسابی نظیر افتتاح حساب، تمکن مالی، صورتحسابهای ارزی و ریالی گرفته تا خدمات مربوط به دریافت تسهیلات، کارت و چک متنوع است. بخشی از سرویسهای نشانبانک نیز نظیر جستجوی شعبه، باجه آنلاین، ساپتا و امضا بهصورت عمومی ارائه میشود.
قسمتی از خدمات جذاب «نشان بانک» به سرویسهای تسهیلاتی نظیر «زرنشان» و «نشان اعتباری» تعلق دارد. در سرویس «زرنشان»، در ابتدا کاربر بایستی بهمنظور مشخص شدن ارزش طلای خود به یکی از شعب «بانک کارگشایی» مراجعه کرده و سپس از طریق خدمت زرنشان جهت تکمیل مدارک و ثبت درخواست خود اقدام کند.
با استفاده از «نشان اعتباری» نیز کاربران (در صورتیکه کارگزاریشان بانک ملی ایران باشد) میتوانند 50 درصد از سهام عدالت خود را وثیقه قرار داده و 10 میلیون تومان تسهیلات در قالب کارت اعتباری مجازی دریافت کنند.
ارزش سهام عدالت جهت توثیق باید حداقل 20 میلیون ریال باشد تا فرد متقاضی بتواند درخواست تسهیلات خود را در سرویس نشان اعتباری ثبت کند.
گفتنی است، سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا، یکی از خدمات پرکاربرد این اپلیکیشن است که از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سداد و فعلا بهصورت انحصاری برای بانک ملی ایران راهاندازی شده است.
تجارتنو بیمه 31میلیون مشترک گاز در کشور را بر عهده گرفت
مدیربیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارتنو، از تحت پوشش قرار گرفتن 31 میلیون مشترک گاز طبیعی خبر داد و اظهارکرد: مشترکین گاز طبیعی شامل خانگی- تجاری و شهری- روستایی تحت پوشش بیمه حوادث مشترکین گاز شرکت بیمه تجارتنو قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی بیمه تجارتنو؛ محبوبه ضیاء فروغی، بیان کرد: هرساله شرکت ملی گاز در راستای حمایت از مصرف کنندگان(مشترکین) حوادث ناشی از نشت گاز طبیعی که منجر به انفجار، آتش سوزی و مسمومیت مشترکین میشود و سبب بروز خسارتهای جانی (فوت، نقص عضو و هزینه پزشکی) و مالی می شود را تحت پوشش بیمه قرار میدهد.
وی، با بیان اینکه”شرکت ملی گاز هرسال اقدام به برگزاری مناقصه عمومی میکند و جبران خسارت وارده را به شرکت برنده مناقصه واگذار می کند.”، اعلام کرد که در سال 1400 شرکت بیمه تجارتنو در مناقصه مذکور شرکت و بعنوان برنده مناقصه معرفی و اعلام شد.
مدیربیمههای مسئولیت، مهندسی وانرژی شرکت بیمه تجارتنو، اظهار کرد: 31 میلیون مشترک گاز طبیعی شامل خانگی- تجاری و شهری- روستایی تحت پوشش بیمه حوادث مشترکین گاز شرکت بیمه تجارتنو قرار دارند.
ضیاء فروغی، توضیح داد: براساس لایحه بودجه سال 1400، حق بیمه ماهیانه به ازاء هر مشترک خانگی گاز طبیعی در مناطق شهری یک هزار تومان و مشترکین تجاری روستایی 500 تومان تعیین شده است که هر ماه از طریق قبوض گاز از مشترکین دریافت میشود.
وی، درخصوص خسارتهای تحت پوشش بیمه حوادث مشترکین گاز طبیعی گفت: درقالب این بیمهنامه تمام حوادث ناشی از نشت گاز طبیعی که منجر به انفجار، آتش سوزی و مسمومیت مصرف کنندگان شود، تحت پوشش قرار میگیرد.
مدیربیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارتنو، اظهارداشت که مشترکین گاز طبیعی، خسارتهای واقع شده را با تکمیل فرم اعلام حادثه که در سایت بیمهتجارتنو قراردارد به اطلاع شرکت بیمهگر رسانده که پس از انجام کارشناسیهای لازم، برآورد خسارت و ارائه مستندات مورد نیاز، براساس توافقات حاصله درخصوص میزان تعهدات بیمهگر خسارت پرداخت میشود.
ضیاء فروغی، حداکثر تعهدات مالی بیمهگر به ازاء هر مشترک مسکونی و تجاری را 5٫500٫000٫000 ریال اعلام کرد و افزود: حداکثر تعهدات بیمهگر برای جبران هزینههای پزشکی، نقص عضو و ازکارافتادگی هر نفر در هرحادثه به ازاء هرمشترک خانگی – تجاری3٫500٫000٫000 ریال است.
وی، اضافه کرد: همچنین حداکثر تعهدات بیمهگر برای جبران غرامت فوت هرنفر در هر حادثه به ازاء هر مشترک تجاری – خانگی برابر با 2٫490٫000٫000ریال است.
مدیربیمههای مسئولیت، مهندسی وانرژی شرکت بیمه تجارتنو، اذعان داشت که در دنیای مدرن امروز بیمه بعنوان ابزاری برای جبران زیانهای وارده و در راستای رفاه و راحتی زندگی انسانها کاربرد دارد.
ضیاءفروغی، گفت: شرایط اقتصادی حاکم برجامعه از یک سو و وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی از سوی دیگر زندگی انسان را با مشکلات و مخاطرات فراوانی نظیر فقر، بیکاری، بیماری، آتش سوزی و بلایای طبیعی میکند که هرکدام میتواند ضرر و زیان هنگفتی به جان و یا اموال افراد وارد نماید.
وی، تاکید کرد که تنها با تامین پوشش بیمهای مناسب در مواجهه با مشکلات پیشرو در زندگی میتوان نسبت به جبران خسارتهای وارده اقدام نمود.
مدیربیمههای مسئولیت، مهندسی وانرژی شرکت بیمه تجارتنو، عنوان کرد: از آنجاییکه ضریب نفوذ بیمههای آتش سوزی در ایران بسیار پایین و حدود 10 درصد است و بیشتر منازل مسکونی و تجاری (شهری و روستایی) فاقد پوشش بیمهای مناسب هستند، اقدام شرکت ملی گاز ایران در راستای تامین پوشش بیمهای جهت مصرف کنندگان گاز طبیعی در بخش خسارات جانی و مالی اقدامی موثر و تحسین برانگیز است که میتواند درصورت بروز حوادث مربوطه، بخشی از خسارات هنگفت و فاجعه آمیز واقع شده را جبران کند.
ضیاءفروغی، افزود: بدیهی است در صورت عدم تعبیه این پوشش از سوی شرکت گاز و از طرفی هزینههای بالای زندگی، جبران ضرر و زیانهای وارده، خانوادهها را با پیامدهای ناگواری مواجه نمود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.