شماره: 1674 / ۱۴۰۰ بيست و نهم خرداد
تعداد بازدید : 0
اخبار
بانک ملی 70 درصد تسهیلات کرونایی ابلاغی را پرداخت کرد
مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد که این بانک تا کنون 70 درصد سهمیه ابلاغی ستاد کرونا از کل تسهیلات کرونایی را پرداخت کرده است.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده با اشاره به این که ستاد کرونا از کل مبلغ 750 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته به منظور جبران خسارات ناشی از شیوع این بیماری، 180 هزار میلیارد ریال آن را بر عهده این بانک قرار داده است، گفت: تا کنون بیش از 126 هزار میلیارد ریال از این تسهیلات توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.به گفته او، بیش از 28 هزار و 665 میلیارد ریال از این تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و مابقی آن به یارانه بگیران تعلق گرفته است.
بانک رفاه به کارگران نمونه تسهیلات ارزان قیمت می دهد
بانک رفاه کارگران در سال « تولید، پشتیبانیها و مانع زداییها « و با هدف تکریم و تجلیل از اقشار مختلف جامعه کارگری کشور، به کارگران نمونه استانهای کشور تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می کند.این تسهیلات در قالب عقد مرابحه و با نرخ سود 10 درصد برای تامین اموال و خدمات مورد نیاز کارگران نمونه کل کشور (ملی و استانی) پس از اعلام اسامی معرفی شدگان از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بانک، اعطا خواهد شد.
آغاز ثبت نام وام اجاره مسکن
وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیهای جزئیات ثبتنام دریافت کمکودیعه مسکن اعلام کرد.وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیهای ضمن اعلام جزئیات ثبتنام دریافت کمکودیعه مسکن از آغاز ثبتنام دریافت تسهیلات از امروز 26 خرداد در سامانه tem.mrud.ir خبر داد.در این اطلاعیه آمده است: ثبتنام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از ساعت 12 روز چهارشنبه 26 خرداد آغاز میشود. تمامی مستأجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن میتوانند از 26 خرداد به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبتنام اقدام کنند.
نکات حائز اهمیت در خصوص ثبت نام برای دریافت این تسهیلات شامل این موارد است: سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در منطقه شهری تهران 70 میلیون تومان، سایر کلانشهرها (شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت یعنی شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه) 40 میلیون تومان و سایر شهرها 25 میلیون تومان است. همچنین، متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار باشند.در ادامه آمده است: متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجارهنامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند. تاریخ انعقاد اجارهنامه واحد مسکونی باید مربوط به شش ماهه نخست سال 1400 باشد.چنانچه متقاضی تا حداکثر 2 هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنین اقدام نکند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام میشود.
پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه ازدواج از سوی بانک شهر
معاون اعتبارات بانک شهر گفت: از ابتدای سال گذشته تا خرداد ماه امسال، یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه ازدواج از سوی شعب این بانک پرداخت شده است.به گزارش روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با بیان اینکه شعب بانک شهر در سال گذشته درحدود هفتصد میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده اند، گفت: انشالله این رقم در سال جاری افزایش بیشتری خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه پرداخت این تسهیلات مطابق با دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و مصوبات داخلی بانک شهر صورت می گیرد، تصریح کرد: همچنین درحدود 300 نفر از ابتدای سال جاری تا خرداد ماه از شعب بانک شهر تسهیلات قرضالحسنه ازدواج دریافت کرده اند.
امیری یادآور شد: شعب بانک شهر در سال گذشته به یک هزار و چهارصد نفر، تسهیلات قرضالحسنه ازدواج پرداخت کرده اند؛ این در حالیست که شعب همواره پرداخت وام در سایر موارد همانند: اشتغال، کمک به واحدهای تولیدی، ودیعه مسکن، پروژه های شهری و … را نیز در دستور کار دارند.
معاون اعتبارات بانک شهر، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تسهیل شرایط ازدواج جوانان، گفت: به شعب بانک در تمامی شهرها تاکید شده است که پرداخت وام ازدواج در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
امیری خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات قرضالحسنه ازدواج به زوج های جوان در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی و تامین منابع مورد نیاز جوانان در این امر مبارک، همواره در شعب بانک شهر با جدیت دنبال شده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
بیمه کوثر دریافت کرد
لوح زرین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
شرکت بیمه کوثر لوح زرین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را در چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، داوران این همایش پس از بررسی «فعالیتهای بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری در مورد محصول و فرایندهای مرتبط، اقدامات پیشگیرانه موفق ناشی از تجزیه و تحلیلهای آماری نتایج، و اصلاح فرایندها برای افزایش اثربخشی و کارایی» شرکتکنندگان در بخش مسابقه این همایش، بیمه کوثر را واجد این لوح دانستند.هیاتداوران عملکرد شرکتها را در چهار محور ارزیابی کرد که از «کیفیت خدمات درک شده (براورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری)، وفاداری مشتری، میزان رضایت مشتری، نتایج عملکردی و انتظارات مشتریان» تشکیل میشود.
بیمه کوثر چند سال است که در بخش تبلیغات، روابطعمومی و امور مشتریان جوایز متعددی را هم در صنعت بیمه و هم در سطح ملی دریافت کرده است که نشانگر اثربخشی برنامههایی است که تاکنون انجام شده است.هدف همه این دستاوردها کمک به شرکت برای رسیدن به اهدافش است چرا که در صنعت بیمه، اگر نتوان عوامل رضایت مشتری را شناخت و برای افزایش رضایتش تلاش کرد، نهتنها به مشتریان این صنعت اضافه نمیشود بلکه به مرور مشتری خود را از دست میدهد. بر اساس همین، معاونت ارتباطات تمام تلاش خود را میکند تا با جلب رضایت مشتری و رفع مشکلات در ارایه خدمات، نقش خود را در افزایش فروش و سوداوری شرکت ایفا کند.
افزایش اقبال کشاورزان گیلانی به سمت محصولات بیمه ای
سهیمه بندی شدن بنزین و گازوئیل سبب شد تا کشاورزان برای دریافت پلاک، ابزارآلات کشاورزی خود را بیمه شخص ثالث کنند.حنانه خوبرو رئیس شعبه انزلی بیمه حافظ با بیان اینکه بخش بزرگی از شغل مردم گیلان کشاورزی می باشد اظهار داشت: اقبال مردم به سمت بیمه ادوات کشاورزی رو به رشد است و کشاورزان با توجه به حوادث طبیعی که در گذشته این استان رخ داده، پیش زمینه و آگاهی خوبی از بیمه های کشاورزی پیدا کرده اند.خوبرو درخصوص آمادگی ذهنی مردم گیلان برای پذیرش انواع بیمه نامه ها بیان داشت: باتوجه به حوادث طبیعی اعم از سیل، برف، آتش سوزی جنگل و… که در جغرافیای استان همواره در حال رخ دادن است، مردم گیلان متوجه این ریسک و خطر شده اند و به عبارت دیگر دارای پیش زمینه و آمادگی ذهنی در خصوص محصولات و ادوات کشاورزی خود و به استفاده از این بیمه نامه گرایش پیدا کرده اند ولی همچنان برخی از کشاورزان در خصوص اینکه شرکت های بیمه می توانند در حفظ آرامش و جبران خسارت نقش به سزایی ایفا کنند، اطلاع کافی ندارند و نیاز به آموزش های بیشتری می باشد.
سرپرستان مناطق و روسای استانی بیمه آسیا از مدیرعامل این شرکت قدردانی کردند
سرپرستان مناطق و روسای استانی بیمه آسیا از تخصیص مبلغ 500 میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده کارکنان فوت شده در اثر کرونا در بیمه آسیا و پرداخت سری جدید وام به کارکنان تقدیر و تشکر کردند.به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، سرپرستان و روسای شعب با ارسال لوح تقدیر از حسن تدبیر مدیرعامل و هیأت مدیره در ارتباط با تخصیص مبلغ 500 میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده کارکنان فوت شده در اثر کرونا در بیمه آسیا و همچنین پرداخت سری جدید وام ها به کارکنان که در راستای حمایت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت انجام پذیرفته است، تقدیر و تشکر کردند و این اقدام را در شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا، گام مهمی در جهت اعتلای شرکت و دستیابی به اهداف عالیه آن، توصیف نمودند.این گزارش می افزاید، در این پیام ها آمده است که بیمه آسیا در حالی هفتمین دهه فعالیت خود را با موفقیت و قدرتمند آغاز کرده که در سال گذشته تحقق 113 درصدی برنامه تکلیفی، رشد 41 درصدی تولید حق بیمه، ثبت تراز مثبت 3 هزار و 840 میلیارد تومانی و پرداخت روزانه 12٫5 میلیارد تومان خسارت را تجربه نموده است. در همین حال، از تلاش های ارزنده مسعود بادین، مدیرعامل و همچنین هیأت مدیره توانمند بیمه آسیا در حمایت از کارکنان و شبکه فروش در شرایط خاص شیوع کرونا از جمله افزایش حقوق و مزایای کارکنان، اجرای دورکاری و حمایت ویژه مالی از نمایندگان و شبکه فروش برای دومین سال، قدردانی شده است.
سرپرستان مناطق و روسای شعب استانی بیمه آسیا در پیام های خود اظهار امیدواری کرده اند، با اجرای تدابیر مدیرعامل و همت و تلاش هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران، کارشناسان و همچنین شبکه فروش، مسیر موفقیت بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور در سال 1400 و سال های آتی، تداوم یابد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
چقازردی نحوه حمایت از تولیدکنندگان و اقشار آسیبپذیر را تشریح کرد:
تعداد بازدید : 1
عملکرد مطلوب بانک سپه در حمایت از تولید و اشتغال همگام با اجرای پروژه ملی ادغام
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک همزمان با اجرای پروژه ملی ادغام، طی سه سال اخیر نقش محوری در حمایت از واحدهای تولیدی، اقشار آسیبدیده و آسیبپذیر، رونق تولید و ایجاد اشتغال در اقتصاد کشور ایفا کرد.
به گزارش اخبارصنعت، محمدکاظم چقازردی ضمن اعلام مطالب فوق، افزود: بانک سپه طی سالهای 1397 تا 1399 حدود 575 هزار میلیارد ریال منابع خود را در اختیار فعالان بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط و طرحهای اقتصادی کلان، آسیب دیدگان حوادث قهری و کرونا، مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و سایر اقشار آسیبپذیر جامعه قرار داده است.
مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: این بانک با برنامهریزی مناسب در سه سال اخیر کمک شایانی به اجرای طرحهای بزرگ و کلان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بهویژه بنگاههای کوچک، متوسط کرده است.
چقازردی در مورد پشتیبانی بانک سپه از بنگاههای کوچک و متوسط و اجرای طرحهای کلان اظهار داشت: بهمنظور فعالسازی ظرفیتهای تولیدی، صنایع کوچک و متوسط، توزیع منابع در تمامی نقاط کشور و حفظ و ایجاد اشتغال، بانک سپه بیش از 970 هزار فقره تسهیلات به فعالان حوزه بنگاههای کوچک و متوسط و طرحهای کلان در سه سال اخیر پرداخت کرد که به لحاظ تعداد تسهیلات 115 درصد رشد نشان میدهد.
وی رقم تسهیلات پرداختی بانک سپه به بنگاههای کوچک و متوسط و طرحهای کلان در سه سال اخیر را حدود 574 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم در سال 1399 نسبت به سال 1397، 130 درصد افزایش داشته است.
رئیس هیئتمدیره بانک تصریح کرد: در سه سال اخیر چندین پروژه ملی و کلان در حوزههای نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و آبرسانی و امثال آنها با تأمین مالی مستقیم یا مشارکت بانک سپه به بهرهبرداری رسید که ابر پروژه پالایشگاه بیدبلند، انتقال آب خلیجفارس به فلات مرکزی ایران و پتروشیمی لردگان ازجمله آنهاست.
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک در سه سال اخیر بیش از 2 میلیون و 400 هزار فقره تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از حوادث قهری و ویروس کرونا، روستاییان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، مستأجران و یارانه بگیران و جوانان تازه ازدواجکرده پرداخت کرده است.
چقازردی تسهیلات ارزانقیمت پرداختی بانک سپه به اقشار آسیبدیده و آسیبپذیر در سه سال اخیر را بیش از 477 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تسهیلات پرداختی نخستین بانک ایرانی به این اقشار از هموطنانمان در سال 1399 نسبت به سال 1397، 110 درصد افزایش داشت.
مدیرعامل بانک سپه ضمن تأکید بر ضرورت حمایت بانکها از تولیدکنندگان داخلی تصریح کرد: بانک سپه در کنار پشتیبانی از واحدهای تولیدی در فرایند تولید محصول با کمک به افزایش قدرت خرید زمینه بالا رفتن میزان فروش محصولات تولید داخل را فراهم کرد.
وی تصریح کرد: در سالهای 1397 و 1398 بانک سپه برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی حدود 260 هزار فقره کارت اعتباری به ارزش 51 هزار و 353 میلیارد ریال صادر کرد و در اختیار خریدار محصولات داخلی گذاشت.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
بازارسرمایه در سال 1400 هم برای شرکتهای بیمهای سود ساز است
معاون مدیر امورسرمایهگذاری شرکت بیمه تجارتنو، معتقداست که بازار سرمایه در سال 1400 پویایی سال گذشته را ندارد با این حال، شرکتهای بیمه ای با انجام کارشناسی و تحلیل قوی میتوانند با درصد سود کمتری نسبت به سال گذشته، از بازار سرمایه، بهره کافی را ببرند.
به گزارش روابط عمومی بیمه تجارتنو، سیدعلیرضاموسوی معتقداست که شرکتهای بیمهای که در فرصت بازارسرمایه سود خود را تبدیل به احسن کردند میتوانند تا انتهای سال 1400 هم شرایط خوبی داشته باشند اما شرکتهای بیمهای که موفق به کسب سود خوبی نشدند ممکن است شرایط خیلی خوبی در سال جاری هم نداشته باشند.
وی، پیش بینی کرد که در طول مدت زمان 3 سال آینده شرایط سال 99 بازارسرمایه و سودی که شرکتهای بیمهای از این بازار کسب کردند ممکن است دیگر فراهم نشود.
معاون مدیر امورسرمایهگذاری شرکت بیمه تجارتنو، درپاسخ به این پرسش که سهامداران در بازار سرمایه به کدام وجه یک شرکت بیمه برای سرمایهگذاری توجه میکنند، گفت: تحلیلگران بازارسرمایه به پرتفوی یک شرکت بیمه که مساله مهمی است، توجه می کنند.
وی، با بیان اینکه کارشناسان بازارسرمایه پویایی برای سال 1400 متصور نیستند، ادامه داد: شرکتهای بیمهای که درسال 98 و 99 ازبازار سرمایه درآمدخوبی کسب نکردند درشرایط فعلی هم نمیتوانند سود چندانی کسب کنند.
به گفته موسوی، اما شرکتهایی همانند بیمه تجارتنو که با انجام امور به صورت کارشناسی و تحلیل قوی درمدت مذکور در بازار سرمایه حضور داشتند، به طور محدود میتوانند از بازارسرمایه سود مطلوب شناسایی کنند.
معاون مدیر امورسرمایهگذاری شرکت بیمه تجارتنو، به نوسانات بازار سرمایه و طرحی که درخصوص بیمه سهام سهامداران خرد به مجلس ارائه شد، اشاره کرد و گفت: اجرایی شدن این طرح در شرکتهای بیمهای دارای یک ریسک بوده، با این وجود شرکت بیمه تجارتنو در خصوص اجرایی شدن این طرح و ارائه این خدمت در حال بررسی بیشتر است.
مدیرعامل بانک مسکن:
76 هزار میلیارد ریال سهم آورده متقاضیان مسکن ملی واریز شده است
مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه تاکنون بیش از 76 هزار میلیارد ریال از سهم آورده متقاضیان مسکن ملی واریز شده است، گفت: تاکنون نزدیک به 20 هزار میلیارد ریال از این منابع مردم به پروژه ها اختصاص یافته است.
محمود شایان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، با اشاره به افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن گفت: در حال حاضر سقف تسهیلات ساخت مسکن به روش های معمول 200 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی است که امسال سقف تسهیلات مسکن برای سازندگانی که از فناوری های نوین در فرایند ساخت استفاده کنند بیش از دو برابر و به 450 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
شایان گفت: از انبوه سازان درخواست می کنم با توجه به شکاف عرضه با تقاضای مسکن از این تسهیلات ویژه بانک مسکن بهره ببرند تا بتوانیم به تدریج عقب ماندگی های تولید مسکن در کشور را جبران کنیم.
وی درباره میزان عقب ماندگی عرضه از تقاضای مسکن طی سال های گذشته گفت: در حالی که سالانه باید حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته و تولید می شد اما طی سال های گذشته این میزان به کمتر از 400 هزار واحد رسیده است.
مدیرعامل بانک مسکن افزود: در همین راستا افزایش سقف تسهیلات ساخت برای واحدهای دارای فناوری نوین به 450 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی، مشوق بانک مسکن برای تحریک سمت عرضه است و یک فرصت مناسب برای انبوه سازان خواهد بود.
شایان همچنین درباره مشارکت بانک در تامین ملی پروژه های سراسری گفت: در این حوزه بانک مسکن در قالب برنامه اقدام ملی مسکن نسبت به تامین مالی تعدادی از واحدهای مسکونی اقدام کرده است.
وی گفت: در این زمینه متقاضیان برای اینکه بتوانند از ابتدا در پروژه مشارکت داشته باشند 40 میلیون تومان سهم الشرکه خود را واریز کردند که تاکنون بیش از 76 هزار میلیارد ریال از سهم آورده متقاضیان توسط180،643 نفر واریز شده است.
مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از منابعی که از سوی متقاضیان برای ساخت مسکن ملی واریز شده، تاکنون نزدیک به 20 هزار میلیارد ریال از این منابع مردم به پروژه ها اختصاص یافته است. ضمن اینکه حدود 1،114 میلیارد ریال از منابع مالی بانک تزریق شده است.شایان با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح شده است تاکید کرد: بانک مسکن به تعهدات خود پایبند است و امیدواریم بتوانیم در بازه زمانی مشخص واحدهای مسکن ملی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.
معاون امور بینالملل:سبد جامع خدمات ارزی بانک دی، یک مزیت رقابتی استراتژیک است
معاون امور بینالملل بانک دی، سبد جامع خدمات ارزی را یک مزیت رقابتی استراتژیک دانست و بر لزوم پویایی بازاریابی خدمات ارزی بانک تأکید کرد.
به گزارش روابطعمومی بانک دی، نادر حسنپور در نشست برخط با رؤسا و معاونان شعب ارزی این بانک دی که با هدف تبیین اهداف و سیاستهای سال 1400 در حوزه خدمات ارزی برگزار شد، با اشاره به اقدامات بانک دی در توسعه بازار خدمات ارزی گفت: در راستای استراتژی توسعه بازار، اکنون سبد خدمات ارزی بانک کامل شده است که امیدواریم با بازاریابی هدفمند و هوشمندانه شعب شاهد توسعه سهم بازار بانک در درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع باشیم.
وی افزود: با برنامهریزیهای صورتگرفته در حوزه ارزی بهزودی مجوز ارائه خدمات ارزی در 50 درصد شعب تهران و تمامی شعب استانی بانک دی دریافت میشود که این اقدام گام بلندی در ارائه خدمات به مشتریان است.
حسنپور با اشاره به کمبود نیروی تخصصی ارزی در شعب گفت: اولویت این معاونت برای تکمیل نیروی انسانی شعب ارزی، استفاده از توانمندی نیروهای بدنه بانک است تا با شناسایی، جذب و آموزش نیروهای توانمند در بخش ارزی بتوانیم شاهد ارائه خدمات حرفهای به مشتریان باشیم.
معاون امور بینالملل بانک دی، بازاریابی رابطهمند را رمز موفقیت شعب در جذب مشتریان جدید در بخش ارزی دانست و تصریح کرد: در نظام بانکداری نوین جهانی، بازاریابی رابطهمند به یک رکن اساسی بانکداری تبدیل شده است به گونهای که بانکها با برقراری یک رابطه صمیمی و دوستانه با مشتری و پاسخگویی سریع به نیازها و انتظارات وی، تعهد و وفاداری مشتری را به برند خود تعمیق میبخشند و به عنوان یک مشاور امین، در یک رابطه طولانیمدت با مشتری، مجموعه خدمات ریالی و ارزی خود را به مشتری ارائه میکنند.
وی با اشاره به اهمیت نظام بانکی در فعالیتهای اقتصادی کشور گفت: اقتصاد کشور ما مبتنی بر نظام بانکی است اما هزینههای خدمات بانکی در زمینه ارائه اعتبارات و تسهیلات به مشتریان در نظام بانکی در مقایسه با سایر بازارهای مالی بسیار ناچیز است که این مسأله یک فرصت استثنایی برای بانکها است تا با ارائه سبد جامعی از خدمات خود به تولیدکنندگانی که به دنبال تأمین سرمایه هستند، به بازاریابی و جذب مشتریان جدید بپردازند.
حسنپور با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت امور بینالملل بانک دی گفت: در ماههای اخیر با اقدامات انجام شده تعدادی از پتروشیمیها به عنوان مشتری جدید جذب بانک دی شدهاند و همچنین تعداد کارگزاریهای خارجی و تراستیهای بانک نیز افزایش پیدا کرده است.
معاون امور بینالملل بانک دی در پایان با اشاره به هدفگذاری جدید این بانک در سال 1400 گفت: سهم شعب در جذب مشتریان و میزان افزایش درآمدهای ارزی سال 1400 تدوین شده است که به همراه بسته اعتباری جدید به زودی به شعب ابلاغ خواهد شد.
تحولات بزرگ دیجیتالی بیمه رازی در راه است
معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی اعلام کرد در آینده نزدیک تحولات مهمی در حوزه زیرساخت های فناوری اطلاعات شرکت رخ خواهد داد، به طوریکه شبکه فروش می توانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، مهندس مهدی ملکی در پنجمین رویداد سه شنبه های پاسخگویی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات نرم افزار «فناوران» مربوط به معماری این نرم افزار است که باید توسط گردانندگان آن برطرف شود، گفت: بخشی از مشکل هم با ارتقای زیرساخت ها و آموزش شبکه فروش برطرف خواهد شد.
وی افزود: با شرکت ارائه دهنده خدمت فناوران نیز مذاکراتی صورت گرفته است که تا حد امکان خدمات پشتیبانی خود را تقویت و مشکلات رایج را برطرف کند.
ملکی همچنین از راه اندازی وب سرویس بیمه نامه های شخص ثالث در آینده نزدیک خبر داد و با بیان اینکه تاخیر در عملیاتی کردن این پروژه به دلیل عدم ارائه مدل قراردادی از سوی فناوران بوده است اظهار کرد:مسائل فنی انجام شده و سیستم در حال گذراندن مراحل آزمایشی نهایی است به طوریکه امیدواریم نسخه اولیه آن تا یک ماه آینده قابل استفاده شود.
معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی در ادامه به مشکل عدم امکان استفاده از اپلیکیشن همراز در گوشی های دارای سیستم عامل آی اُ اس (IOS) اشاره کرد و با بیان اینکه با تغییر تکنولوژی به زودی همه خدمات وب سایت و اپلیکیشن شرکت بیمه رازی یکسان سازی خواهد شد، گفت: با این اقدام، خدمات دیجیتال شرکت بدون وابستگی به سیستم عامل گوشی تلفن همراه ارائه می شود.
مهندس ملکی در ادامه به موضوع ارائه تخفیف های بیش از حد در اپلیکیشن های فروش بیمه نامه پرداخت و با اشاره به این که این شرکت ها عموما بر اساس نحوه تسویه مورد توافق با شرکت های بیمه و یا از طریق وام های دریافتی از سرمایه گذاران، تخفیف هایی را در فروش اعمال می کنند، گفت: آنها علاقه مندند به جای سود بیشتر در فروش، بازار خود را توسعه دهند و ابزار تخفیف را در این جهت به کار می گیرند.
وی با تایید اینکه چنین روشی باعث نگرانی شبکه فروش شده است، اظهار کرد: در جهت صیانت و حمایت از شبکه فروش و به منظور انجام یک رقابت سالم، از استارت آپ ها خواسته شد بیش از رقم کارمزد، تخفیف دیگری را بر روی فروش بیمه نامه اعمال نکنند که خوشبختانه این روش تا حدودی باعث رضایت شبکه فروش شده است.
او همچنین با اعلام امکان اتصال بیمه های خرد به اپلیکیشن همراز گفت: توسعه کسب و کار دیجیتال، از مهمترین رویکردهای ماست و ضمن بهبود فرایندها، در سال جاری محصولات بیشتری از این نوع ارائه خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی در ادامه به آغاز اجرای عملیات دریافت بیمه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل از طریق پیامک در آینده نزدیک اشاره کرد و در پاسخ به این سوال که آیا امکان پرداخت اقساط همه بیمه نامه ها از طریق اپلیکیشن همراز وجود دارد، گفت: امکان پرداخت اقساط در وب سایت وجود دارد ولی پس از عملیات یکپارچه سازی همه سرویس ها در همه درگاه ها قابل استفاده خواهد بود.
معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی اطمینان داد که شرکت بیمه رازی، حافظ منافع شبکه فروش است و هیچ اقدامی در آن انجام نمی شود، مگر آن که منافع شبکه فروش در آن لحاظ شده باشد؛ وی همچنین از بررسی امکان مشاهده خسارت در اپلیکیشن همراز برای تمامی رشته ها خبر داد.
ملکی با تاکید بر اینکه در بیمه گری دیجیتال هیچگاه فروش مستقیم در بیمه رازی اتفاق نمی افتد، اظهار کرد: در راستای استراتژی های جدید شرکت پیرامون نماینده محوری، امکانات بسیار خوبی بر روی اپلیکیشن موبایلی بیمه رازی طراحی شده است که نقش نمایندگان را بیش از پیش پررنگ خواهد کرد.
او راه اندازی سامانه کنسرسیوم آتش سوزی در زیرساخت بلاک چین توسط شرکت بیمه رازی را افتخاری بزرگ برای این شرکت خواند و تاکید کرد که اقدامات مرتبط با تحول دیجیتال در راستای ارتقای کیفیت خدمات شرکت بیمه رازی متوقف نخواهد شد.
در پایان این نشست ، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد ، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس ملکی معاونت محترم برنامه ریزی و نوآوری اهدا گردید.
قابل ذکر است در 4 نشست پیشین پاسخگویی، مدیر عامل شرکت بیمه رازی، معاونت محترم فنی بیمه های غیر زندگی، معاونت محترم فنی بیمه های زندگی و معاونت محترم توسعه بازار و فروش شرکت کردند.
بیمه البرز به شرکت شیمیایی بهداش صد میلیارد ریال خسارت داد
بیمه البرز علی الحساب صد میلیارد ریال خسارت به شرکت شیمیایی بهداش پرداخت کرد.
بیمه البرز با دعوت از مدیران شرکت شیمیایی بهداش در ساختمان مرکزی شرکت بیمه البرز با حضور رییس هیات مدیره، مدیرعامل و قائم مقام وی، چک علی الحساب خسارت به مبلغ صد میلیارد ریال را به بیمهگزار زیاندیده خود اعطاء کرد.بر اساس گزارش روابط عمومی بیمه البرز ، محسن پورکیانی، مدیرعامل این شرکت ضمن اعطای چک به بیمهگزار خسارت دیده خود، گفت: محصول بیمه البرز بیمه بیمهنامههای عرضه شده نیست بلکه پرداخت خسارت دقیق و سریع خسارت است و سرعت در پرداخت خسارت به بیمهگزاران زیاندیده، فرهنگ سازمانی شرکت بیمه البرز است.
وی در عین حال تاکید کرد: بیمه البرز نگاه ویژهای به بیمهگزاران تولید کننده خود دارد چون فعالیت تولیدکنندگان در شرایط اقتصادی کنونی دشوار است و تولیدکنندگان با عشق و علاقه فعالیت می کنند و نمیگذارند چرخ اقتصادی و تولید کشور از حرکت باز بماند.
این گزارش حاکی است، داود عابدی آملی، بنیانگذار و رییس هیات مدیره شرکت شیمیایی بهداش نیز در این جلسه با قدردانی از بیمه البرز به خاطر سرعت عمل در رسیدگی به خسارت آتشسوزی آن شرکت، اظهار داشت: هیات مدیره شرکت بهتاش با وجود اعلام نرخهای پایین بیمهنامه از سوی شرکتهای بیمه دیگر، بیمه البرز را به عنوان بیمهگر خود انتخاب کرد و اکنون که دچار خسارت شدهایم خدا را شاکریم که شرکت خوشنام و حرفهای بیمه البرز را به عنوان بیمه گر خود انتخاب کردهایم.
مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی بیمه البرز هم گفت: شرکت بیمه برند خوشنام با قدمت 63 ساله است و سالهای متمادی به صورت مستمر از نگاه دستگاههای ارزیاب به عنوان مشتریمدارترین دستگاه اجرایی و خدماتی برگزیده و معرفی شده است.
عضو هیات مدیره بیمه البرز تاکید کرد: محصول بیمه البرز خدمات خوب و سریع است که در هنگام وقوع خسارت به بیمهگزار خود ارایه میدهد.بنا بر این گزارش، شرکت شیمیایی بهداش واقع در شهرک صنعتی لیا 18 اردیبهشت سال جاری دچار حادثه آتشسوزی شد که بلافاصله پس از وقوع حادثه و در کمتر از 24 ساعت کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه البرز به محل اعزام شدند و امروز 26 خرداد، صد میلیارد ریال به صورت علی الحساب از سوی بیمه البرز به زیاندیده خسارت پرداخت شد و مابقی مبلغ خسارت در کوتاهترین زمان پس از ارزیابی و اتمام مراحل کارشناسی، پرداخت خواهد شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.