شماره: 1664 / ۱۴۰۰ يازدهم خرداد
تعداد بازدید : 0
اخبار
حضور بانک سینا در جزیره قشم پررنگ تر می شود
بانک سینا و سازمان منطقه آزاد قشم، با هدف جذب سرمایه گذاری و کمک به سرمایه گذاران جهت اجرای طرح های اقتصادی و برقراری و توسعه تعاملات طرفین، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در این مراسم که با حضور سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک سینا و علی درویش پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برگزار شد طرفین با امضای تفاهم نامه، بر توسعه همکاری ها تاکید کردند.مدیرعامل بانک سینا در این مراسم گفت: با توجه به شرایط مطلوب این بانک و ماموریتی که بنیاد مستضعفان به عنوان سهامدار برای بانک سینا تعریف کرده است، حضور پررنگتری در جزیره قشم خواهیم داشت.ایمانی افزود: ظرفیتها و فرصت های شبکه بانکی کشور به اندازهای است که امکان حضور جدیتر در جزیره قشم و ارائه خدمات بیشتر به این جزیره را دارد.وی ادامه داد: تلاش میکنیم تا با اعتباراتی که در اختیار داریم، در همه حوزهها از جمله پتروشیمی و صیادی قشم خدمات بانکی و اعتبارات لازم را در این جزیره ارائه دهیم.مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: در تفاهمنامه سقف خاصی برآورد نشده است و سرمایهگذاران در هر حوزه، میتوانند بخش بیشتر اعتبارات خود را از این بانک دریافت کنند. ظرفیتها به اندازهای است که میتوانیم در هر حوزه، طرحهای مختلفی را زیر پوشش قرار دهیم.
رشد 788 درصدی
تسهیلات اعطایی موسسه اعتباری نور درسال 99
مبلغ تسهیلات اعطایی موسسه اعتباری نور در سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال قبل 788 درصد رشد داشته است.تسهیلات اعطایی این موسسه در سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال 98 از نظر تعداد 248 درصد و از نظر مبلغ 788 درصد رشد داشته است.شایان ذکر است در سال 99 مجموعاً تعداد 35846 فقره تسهیلات، جمعاً به مبلغ 15،390،167 میلیون ریال توسط این موسسه به مشتریان اعطاء شده است.این گزارش میافزاید مطالبات غیرجاری این موسسه نیز در سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش چشمگیری را تجربه کرده است.بر اساس این گزارش این موسسه ضمن نهادینه کردن بهداشت اعتباری و اصلاح دستورالعمل اعتبارسنجی مشتریان و در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، نسبت به طراحی و اجرای خدمات اعتباری نظیر صدور انواع ضمانتنامههای بانکی _ ریالی، صدور کارت اعتباری، طرحهای اعتباری طلوع و مشکات نور، طرح ویژه خدمات پایانههای فروش، طرح ریحانه نور و … اقدام نموده است.
مشتریان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی به نشانی www.noorbank.ir و یا شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور مراجعه نمایند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان این موسسه به شماره 02142931010 آماده پاسخگویی به شما هستند.
صدور 37 هزار فقره «نشان اعتباری» توسط بانک ملی
تعداد «نشان اعتباری» صادر شده برای مشتریان این بانک از مرز 37 هزار فقره فراتر رفته است.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده،مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که «نشان اعتباری» یا کارت اعباری سهام عدالت با استقبال دارندگان این سهام مواجه شده است، افزود: در حال حاضر دارندگان این کارت اعتباری می توانند با مراجعه به فروشگاه های رفاه، وین مارکت، پاکشوما و شبکه فروشگاه های طرف قرارداد بانک ملی ایران از آن استفاده کنند.
وی اظهار کرد: متقاضیان کارت اعتباری سهام عدالت با مراجعه به سامانه «نشان بانک» در اپلیکیشن های «ایوا»، «بله» و «شصت» بانک ملی ایران می توانند پس از احراز هویت غیرحضوری، درخواست خود را ثبت کرده و پس از تکمیل مدارک، منتظر صدور کارت اعتباری مجازی خود باشند.
استودیو خبر بیمه رازی
افتتاح شد
مراسم رونمایی از استودیو خبر شرکت بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری مدیرعامل و عضو هیات مدیره، دکتر سید محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ، مدیران و اصحاب رسانه در شرکت بیمه رازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ؛ افتتاح این استودیو خبر به منظور افزایش بهرهگیری از فضای مجازی و با هدف ثبت تجارب مدیران و فعالان صنعت بیمه برای توسعه و گسترش خدمات بیمه ای صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش ؛ ایجاد فضاهای جدید برای تولید محتوا با موضوع بیمه می تواند به تسریع روند توسعه فرهنگ بیمه نقش بسزایی داشته باشد و در شرایط جاری زمینه مناسبی برای نمایش محصولات آینده این شرکت است.
به کارگیری تمامی ظرفیت های رسانه ای و شیوه های ارتباطی از ابزارهای توسعه صنعت بیمه است و تاسیس این استودیو خبر می تواند باعث تقویت تعاملات رسانه ای و ارتباط تنگاتنگ با مدیران صنعت بیمه باشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
ضرورت توجه مشتریان به نکات امنیتی در استفاده ازخدمات بانکداری الکترونیکی
مدیر امور مشتریان بانک شهر با اشاره به استقبال روزافزون شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ازخدمات بانکداری الکترونیکی، بر ضرورت توجه به تمامی نکات امنیتی در این خصوص تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک شهر، حمیدرضا عظیمی گفت: متاسفانه باوجود تاکید های متعدد شبکه بانکی بر توجه همگان در استفاده ایمن و صحیح ازخدمات بانکداری الکترونیک اما همچنان شاهد سوء استفاده کلاهبرداران از کمبود آگاهی هموطنان در این خصوص هستیم.
وی تصریح کرد: امروزه برخی سوء استفادههای اینترنتی به منظور دسترسی به اطلاعات محرمانه بانکی به روشهای گوناگونی همچون فیشینگ (Phishing) توسط کلاهبرداران از طرق مختلف مانند: ایجاد وبسایت های جعلی مشابه وب سایتهای اصلی، ارسال پیامک و ایمیل به منظور سرقت اطلاعات محرمانه و سوءاستفاده از آنها انجام می شود.
عظیمی با بیان اینکه نکات امنیتی مهم و البته کاربردی از سوی مشتریان برای افزایش امنیت عملیات بانکی همواره می بایست رعایت شود، تصریح کرد: در همین خصوص توجه به درگاه پرداخت اینترنتی، استفاده از برنامههای معتبر پرداخت، جلوگیری از انتشار اطلاعات بانکی در فضای مجازی، خرید اینترنتی از فروشگاههای مطمئن و … در استفاده ازخدمات بانکداری الکترونیکی ضروری است.
مدیر امور مشتریان بانک شهر ادامه داد: معتقدیم اصلی ترین راه مقابله با این پدیده، آموزش مشتریان نسبت به استفاده صحیح ازخدمات بانکداری الکترونیکی می باشد که بانک شهر از تمامی ابزارهای خود برای این مهم استفاده کرده است.
گام های رو به رشد بیمه “ما” در بهار هزار و چهارصد
حق بیمه صادره فروردین و اردیبهشت ماه 1400 شرکت بیمه «ما» نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی، شرکت بیمه “ما” طی فعالیت دو ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 75 درصدی داشته و موفق به تحقق 116 درصد از بودجه روزشمار ابلاغی شده است.
این گزارش افزود: بیمه های مهندسی با 161 درصد ، باربری با 156 درصد و آتش سوزی با 124 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل ، بیشترین درصد رشد حق بیمه تولیدی را به خود اختصاص داده اند که این آمار حاکی از تداوم عملکرد مناسب شرکت در حفظ ترکیب بهینه پرتفوی می باشد.
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه “ما” از ابتدای سال مالی 1400 توانسته است 256600 عدد بیمه نامه صادر کند که 56 درصد افزایش نسبت به دو ماه ابتدایی سال مالی گذشته داشته است .شایان ذکر است نسبت خسارت شرکت به عنوان شاخصی از عملکرد مطلوب بیمه گری، در 2 ماه نخست سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 واحد کاهش یافته است.
امکان فعالیت در بورس با نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل
به منظور جلب رضایت مشتریان و افزایش مزیت برای فعالان بازار سرمایه خدمات نوین در نرم افزار فام ارائه می شود.
این موسسه برای رضایت و سهولت در بازار سرمایه اقدام به ارائه خدمات متنوعی در نرم افزار فام نموده است.
متقاضیان محترم می توانند با نصب نرم افزار فام از خدماتی از قبیل احراز هویت الکترونیکی سجام، خدمات کارگزاری ملل پویا، ثبت نام سجام، سامانه مشاهده و فروش سهام عدالت، درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و صندوق سرمایه گزاری اعتماد ملل بهره مند شوند.
با نصب نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل در خانه بمانید و کلیه فعالیتهای بانکی، اداری خود را انجام دهید.
حضورپررنگ بیمه تجارتنو در نمایشگاه حمایت از شرکت های منطقه ماهشهر
شرکت بیمه تجارتنو با هدف معرفی توانمندی های بیمه ای خود در نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت های منطقه ماهشهر درتامین نیازهای عمومی وتخصصی شرکت های پتروشیمی حضوریافت .
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه تجارتنو، این نمایشگاه از روز 9 خردادماه فعالیت خود را در بندرماهشهر آغاز خواهد کرد و تا روز 11 خردادماه نیز دایر خواهد بود.
نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکتهای منطقه درتأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکتهای پتروشیمی ماهشهر بهمنظور شناسایی محصولات و خدمات عمومی و تخصصی مورد نیاز شرکتهای پتروشیمی از واحدهای تولیدی در بندر ماهشهر، ایجاد و راهاندازی مشاغل مستعد و اثربخش متناسب با شرایط منطقه و تقویت تشکلهای تولیدکنندگان برگزار خواهد شد.
دراین نمایشگاه تعداد زیادی از شرکتهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاهی، بانکی و بازارسرمایه ای حضوری پررنگ خواهند داشت.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
در مراسم امضای تفاهم نامه با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران:
تعداد بازدید : 0
بانک رفاه کارگران از استارتاپ ها و فین تک ها به ویژه در حوزه بانکداری حمایت می کند
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: زمینه فعالیت استارتاپ ها و فین تک ها از جمله در حوزه بانکداری فراهم شده است و این بانک با تأسیس مرکز نوآوری رفاتک در صدد است از ایده های نو و خلاق جوانان و تحصیل کرده های دانشگاهی استفاده کند تا خدمات بانکی بهتر و مطلوب تری به مشتریان ارائه دهد.
به گزارش اخبارصنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های متقابل بین بانک و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود: ارتباط بانک رفاه کارگران با افراد خلاق و کارآفرین در سه حالت استخدام، مشارکت در طرح و ایده های جدید برای عملیاتی شدن آن ها و در اختیار قرار دادن زیر ساخت های مناسب بانک برای گسترش ایده ها امکان پذیر است و می تواند با جوانان خلاقی که در قالب استارتاپ ها فعالیت می کنند، همکاری داشته باشد.
لله گانی با اشاره به ظرفیت های دانشکده کارآفرینی تصریح کرد: جامعه نیاز به کسب و کارهای زیادی دارد و اینکه جوانان تحصیلکرده فقط گزینه استخدام در سازمان های دولتی را دنبال کنند، چندان مطلوب نیست. در برخی بخش ها همچون صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی، نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت اشتغال و کارآفرینی بالایی وجود دارد و این دانشکده می تواند دانشجویان خلاق و کارآفرینی تربیت کند که نیازی به استخدام در سازمان های دولتی نداشته باشند و خود به عنوان کارآفرین به دنبال خلق ثروت و اشتغال زایی باشند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: دانشگاه ها با برنامه های تحقیقاتی و پژوهشی توانایی ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه های مختلف اقتصادی را دارند و در این میان دانشکده کارآفرینی می تواند محوریت داشته باشد. بانک رفاه کارگران نیز همکاری و مشارکت لازم در این مسیر را نیز خواهد داشت.
لله گانی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با امضای تفاهم نامه، زمینه همکاری های متقابل افزایش یابد و نتیجه این همکاری ها، تولید خدمات جدیدی باشد که با ارائه آن به مشتریان و شهروندان بتوانیم در مسیر حل مشکلات موجود گام برداریم.
در ابتدای این مراسم، دکتر حسینی نیا رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشکده گفت: کارآفرینی موتور محرکه اقتصاد کشور است و با توجه به اهمیت این موضوع، دانشکده کارآفرینی 14 سال قبل فعالیت خود را شروع کرد و با پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی زمینه مناسبی برای تربیت نیروهای خلاق و نوآور فراهم کرده است.
دکتر حسینی نیا افزود: امضای تفاهم نامه با بانک رفاه کارگران که یکی از بانک های پیشرو در حوزه صنعت کشور است، برای طرفین آثار مثبتی به همراه خواهد داشت. این همکاری های متقابل، الگویی از همکاری ها بین دانشگاه و صنعت است و این تفاهم نامه می تواند الگویی برای سایرین باشد.
گفتنی است، در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری های متقابل به امضای طرفین رسید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان صنایع سلولوزی در شرایط تحریم
بانک سامان اقدام به ارائه خدمات مشاوره تخصصی در خصوص بستههای بانکی و ارزی این بانک برای فعالان صنایع سلولوزی میکند.
به گزارش سامان رسانه، بانک سامان با آگاهی از اهمیت صنایع سلولزی و بهداشتی در کشور، با اختصاص یک تیم بانکداری متخصص در این حوزه، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تخصصی در خصوص بستههای بانکی و ارزی برای فعالان صنعت سلولوزی و بهداشتی در شرایط تحریم کرده است. بر این اساس، وارداتی بودن مواد اولیه این صنعت، فعالان این حوزه را در معرض ریسک نوسانات نرخ ارز و تأمینکننده قرار میدهد که سرمایهگذاری و تولید مواد اولیه مورداستفاده در صنایع سلولزی علاوه بر تأمین نیاز داخلی و صرفهجویی ارزی میتواند از ظرفیت بالقوه بازار منطقه بهمنظور صادرات مواد اولیه و محصول ساختهشده نیز حداکثر استفاده را کرد.
در این راستا بانک سامان از طریق تأمین سرمایه در گردش و تأمین مالی موردنیاز برای واردات مواد اولیه این صنعت همچون انواع تیشو، انواع خمیر فلاف پالپ، انواع پودر جاذب و سایر مواد اولیه مرتبط نسبت به ارائه خدمات مالی به فعالان این صنعت اقدام کرده و بهعلاوه این گروه از مشتریان از خدمات مشاوره تخصصی این بانک درزمینهٔ راهکارهای موجود برای انجام دریافت و پرداختهای ارزی در شرایط تحریم بهره میبرند. فعالان این صنعت در حوزه توسعه واحدهای تولیدی و ماشینآلات خطوط تولید خود نیز میتوانند از خدمت تأمین مالی طرحهای ایجادی یا توسعهای بانک سامان استفاده کنند.
بر این اساس، بانک سامان خدمات خود را برای فعالان این صنعت در قالب تأمین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه بانکی و سایر خدمات نوین بانکی سازماندهی کرده است. علاقهمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابلارائه به فعالان صنایع سلولوزی میتوانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره 09300599967 تماس بگیرند.
در مراسم تجلیل و معارفه مدیریت استانی مطرح شد:
ارائه خدمات و توسعه بانکداری دیجیتال از اهداف اصلی بانک ایران زمین است
با حضور مدیران امور شعب استان ها و سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین مراسم تجلیل و معارفه مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری این بانک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین: علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش با گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و آزادسازی خرمشهر قهرمان به سختی ها و از جان گذشتگی شهدا اشاره و عزت و سربلندی ایران عزیز را مهمترین هدف آنها عنوان کرد و با تقدیر و تشکر از زحمات آقای سبزواری، استفاده ازتجربه 30 ساله بازنشستگان را سرمایه ارزشمند همکاران جوان و چراغ راه دانست و با قدردانی از تلاش های صورت گرفته به تجربه دو دهه حضور بانک ایران زمین در بازار پولی کشور و بازار حرفه ای و رقابتی بین بانک ها اشاره و موفقیت در این راه را در گرو تلاش کلیه همکاران بیان کرد.
وی افزود: در سال های گذشته به رسم امانت مسئولیتی واگذارشده است و امروز با افتخار زیاد به آقای علیزاده از همکاران خوب استان فارس که در جایگاه استان ها بیش از5 درصد از منابع در بانک را کسب نموده تحویل داده می شود و با عنایت به سیاست های جانشین پروری فتح بابی است برای انتخاب های آینده و در واقع وی در ابتدا یک رئیس شعبه خوب سپس یک معاون منطقه خوب و اکنون به عنوان مدیر استان وقتی خوب عمل نمایند موجبات اعتماد مدیران فراهم و ما هم امنیت شغلی و زمینه رشد و ارتقاء و افزایش توانایی همکاران را به صورت ویژه در دستور کار داریم.
در ادامه حسینی کنارویی مدیریت شعب استان ها ضمن عرض خوش آمد گویی با اشاره به ارزشمند بودن تجربه های بازنشستگان شبکه بانکی،یکی از افتخارات خودرا دوران طلایی حضور در بانک ایران زمین نام برد که تحت تاثیر نیروی جوان و همدل بوده، وی روزهای روشن صدر نشینی در بین بانک های خصوص را از مهمترین اهداف بانک برشمرد و وجه ممتازی بانک ایران زمین را نیروی انسانی آن عنوان نمود.حسینی کنارویی در ادامه پتانسیل عظیم نهفته در نیروی جوان و همتراز با حرکت مستمر و موفقیت های حاصله را بسیار مهم دانست و تاکید نمود: بانک ایران زمین باید در پایان سال یکی از رتبه های اول تا سوم بانک های خصوصی کشور را کسب نماید و این مهم به همت بلند همکاران بستگی دارد و برای متفاوت بودن باید بر سختی ها غلبه کرد و این پیام عمومی برای کل همکاران کشور است که مدیران بانک به نیرو های جوان اعتقاد دارند و به همین منظور سکان هدایت بانک را به دست جوانان می سپارند و باعث سرور و شادی است که بتوانیم از پتانسیل موجود استفاده کنیم وی همچنین منظم بودن درکلیه امور، اجرای قوی برنامه ها، استفاده از نیروی مصصم و توجه به سیاست ها و اجرای صحیح آن را حرکت اصولی و حرفه ای یک بنگاه اقتصادی و از مهمترین شاخص های رشد یک سازمان تشریح کرد.
مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین با اشاره به طرح های ابلاغی سال گذشته و تمدید طرح شعب پیشرو در سال جاری به تشریح طرح جدید لیگ شعب بانک ایران زمین پرداخت و ابراز امیدواری کرد که بتوان ترکیب منابع شعب را بهبود و شاخص های کیفی و کمی را موثر تر از گذشته نمود وی همچنین از انتخاب روسای شعب برتر این طرح جهت تجلیل از آنها در همایش سالانه روسای شعب بانک های سراسر کشور خبرداد.
سپس وحید علیزاده مدیرجدید استان ضمن عرض خوش آمد گویی به آقایان حسینی کنارویی مدیریت امور شعب استان ها و علی فتاحی مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش با تشکر از اعتماد صورت گرفته ابراز امیدواری کرد با اتحاد و یکپارچگی به تمامی اهداف عالی بانک دست پیدا کرده و موفقیت در کلیه زمینه های بانکی را از مهمترین اهداف آتی خود عنوان کرد.
معادن سنگ مرمریت و کرومیت استان فارس
زیر چتر بیمه پاسارگاد
شرکت بیمه پاسارگاد برای رفع نگرانی معدن داران و حفاظت منطقی از سرمایه گذاری های انجام شده با رعایت استانداردهای متداول در بازارهای جهانی بیمه، در اقدامی بی سابقه معادن سنگ مرمریت و کرومیت شهرستان نی ریز استان فارس را طی شش سال متمادی تحت پوشش قرار داده است.
ساسان منتظمی مدیر منطقه 5 استان فارس بیمه پاسارگاد در خصوص پوشش بیمه های معادن استان بیان کرد: برای اولین بار در صنعت بیمه کشور معادن سنگ مرمریت و کرومیت استان فارس با ابراز رضایت از خدمات بیمه پاسارگاد طی سال های متمادی تحت پوشش این شرکت قرار گرفته است.
مدیر منطقه استان فارس افزود: در این همکاری که با تلاش های رئیس و کارشناسان شعبه شیراز صورت گرفته است، تعداد 50 دستگاه از انواع بیل مکانیکی ، لودر ، دامپتراک و … در دو معدن مذکور در حال فعالیت است که از سال 1394 تا کنون نزد شرکت بیمه پاسارگاد تحت پوشش قرار گرفته است.
این معدن با سابقه شروع فعالیت از سال 1391، به تعداد 433 نفر نیروی انسانی فعال در حال استخراج سنگ معدن از مرغوب ترین نوع مرمریت خاکستری دنیا موسوم به سیلک امپرادور یا پرشین سیلک است که به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال گسترده مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است.
گفتنی است استان فارس از نظر تعداد معادن و میزان استخراج در رتبه چهارم و از نظر ذخایر معدنی جایگاه هشتم کشور را در اختیار دارد و از جمله استان هایی است که در حوزه اشتغال معدنی هم جزء استان های برتر کشور محسوب می شود ، همچنین این استان از نظر میزان سنگ های تزئینی ایران در رتبه دوم و دارای 350 واحد سنگبری فعال است.
بازدید وزیر صمت از طرح تولید فرش ماشینی
با مشارکت بانک صنعت و معدن در شهرک صنعتی میاندوآب
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان آذربایجان غربی با حضور در شهرک صنعتی میاندوآب از طرح تولید فرش ماشینی متعلق به «شرکت فرش افشار زرینه و ستاره افشار» بازدید بعمل آورد.به گزارش شاتا، این طرح تولیدی ظرفیت اسمی تولید 150 هزار مترمربع به علاوه پانصد هزار متر مربع فرش با تراکم 4500 و 1500 شانه (ناشی از توسعه فعلی واحد) را دارد.
این طرح در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع و با زیربنای 10 هزار متر مربع در شهرک صنعتی میاندوآب استان آذربایجان غربی واقع است.120 میلیارد تومان برای طرح جدید سرمایه گذاری شده است که 18 میلیارد تومان آن را بانک صنعت و معدن تامین و مابقی، آورده شرکت بوده است.
تعداد اشتغال ایجاد شده در این واحد تولیدی1000 نفر می باشد که 300 نفر بصورت اشتغال مستقیم و 700 نفر بصورت اشتغال غیرمستقیم مشغول به کارند.40 درصد محصولات تولیدی این کارخانه برای مصرف داخل و 60 درصد دیگر نیز به 22 کشور دنیا صادرات می شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخشهای مختلف این واحد بازدید به عمل آورد و در گفتوگو با مسئولان، دستاندرکاران و کارکنان این واحد در جریان مهمترین ظرفیت ها، مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.
جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار میاندوآب و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.
گام چهارم مانعزدایی و پشتیبانی بیمه کوثر
هیاتی به نمایندگی از مدیرعامل بیمه کوثر با حضور در استان زنجان و دیدار بدون واسطه با بیمهگذاران به بررسی کیفیت ارایه خدمات بیمهای و ارزیابی میزان رضایت از این خدمات پرداخت.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در این بازدید که معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی ، مدیر سرپرستی استان زنجان و رییس اداره خسارت درمان شرکت حضور داشتند، از نزدیک، چگونگی ارایه خدمات بیمه کوثر به مشتریان بررسی شد.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با تشکر از همراهی بیمهگذاران، گفت: در اقتصاد امروز دنیا، بهترینها به دنبال بهترینها هستند. افتخار میکنیم که بیمهگذاران بزرگ و خوشنام این استان با کارنامه و سابقه درخشان ملی و بینالمللی، بیمه کوثر را به عنوان شریک بیمهای خود برگزیدهاند. ما هم تمام تلاش خود را به کار بستهایم تا خدماتی در بهترین تراز عرضه کنیم.
احمدرضا عصاری دغدغههای ناشی از ریسکهای مختلف را یکی از موانع تولید در کشور دانست و تصریح کرد: بیمه کوثر با فروش بیمهنامههای دقیق به مشتریان و به دنبال آن، پاسخگو بودن در قبال تعهدات، میکوشد با رفع این نگرانیها در مسیر تحقق پشتیبانی و مانعزدایی حرکت کند.وی با اعلام اینکه پایش ارایه خدمت و میزان رضایت در بیمه کوثر یک اصل قطعی است، خاطرنشان کرد: طبق سیاستهای ابلاغی مدیرعامل، بازدیدهای دورهای و رسیدگی به درخواستها، شکایتها و پیشنهادهای بیمهگذاران و بیمهشدگان شرکت به صورت منظم انجام میشود. این بار نیز ما با حضور در این استان پای صحبت مشتریان عمده و خرد اعم از مدیران، کارکنان و کارگران زحمتکش نشستیم تا هم پاسخگوی سوالها باشیم و هم مستقیما بتوانیم نقدها و پیشنهادها را انتقال دهیم.معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی شرکت با اشاره به درخواستهای مطرحشده در این بازدید قول داد: همه خواستهها و پیشنهادها تجمیع شده است که در نخستین زمان امکانسنجی میشود و سرانجام، اجرای هرکدام با توجه به محدودیتها، اختیارات، بار مالی و اثربخشی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
اطلاع از معدل حساب مشتریان بدون مراجعه حضوری
به شعب بانک قرض الحسنه مهرایران
مشتریان بانک مهر ایران از این پس میتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این بانک از معدل حساب خود و تسهیلاتی که امکان دریافت آن را دارند، مطلع شوند.در همراه بانک و وبسایت این بانک چنین قابلیتی در نظر گرفته شده تا مشتریان بانک مهر ایران بتوانند از معدل حسابهای خود مطلع شده و مشاهده کنند تا چه میزان قادر به دریافت تسهیلات قرضالحسنه هستند.برای مشاهده معدل حساب از طریق نرمافزار همراهبانک مهر ایران، به صفحه معدل حساب مراجعه کنید. در این بخش حسابهای شما قابل مشاهده است و میتوانید حسابی را که مایل به مشاهده معدل حساب آن هستید، انتخاب کنید.مرحله بعد انتخاب یک بازه زمانی است که میخواهید معدل حساب خود را در آن دوره مشاهده کنید. نکته مهم اینکه باید روزهای یکسانی از ماههای مختلف را انتخاب کنید. برای نمونه همانطور که در تصویر میبینید روز یکم آذر 1397 تا یک خرداد 1400 انتخاب شده است. تعدادی از وامهای قابل دریافت در تصویر مشخص است. البته برای همین حساب قابلیت دریافت وام 13 میلیون تومانی با بازپرداخت 6ماهه و وام 9 میلیون تومانی با بازپرداخت یک ساله نیز وجود دارد.
بهطور کلی اگر از طریق وبسایت برای دریافت معدل حساب اقدام کنید، گزینههای بیشتری برای دریافت وام به شما نشان داده میشود.به وبسایت بانک مهر ایران به نشانیwww.qmb.ir مراجعه کنید. از بخش بانکداری الکترونیک و قسمت سامانههای آنلاین، گزینه سامانه محاسبه معدل حساب را انتخاب کنید. در این صفحه شماره کارت یا شماره مشتری خود و تاریخ مد نظر خود را وارد کرده و بازه زمانی را مطابق آنچه برای بخش همراهبانک گفته شد، وارد میکنید. سپس نوبت به وارد کردن یک کد امنیتی میشود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است.
اکنون مبلغ وام و اقساط آن در کادری شبیه آنچه در تصویر پایین میبینید، نمایش داده میشود. به این صورت شما میتوانید هر زمان که اراده کنید معدل حساب خود و وامهای قابل دریافت بر آن اساس را مشاهده کنید و برای دانستن این موضوع نیازی نیست به شعبه مراجعه کنید.
اولویت بندی استفاده از رسانه ها
در آگاهی از برندهای صنعت بیمه در میان مصرف کنندگان
بیمه تعاون در راستای سیاست های ترویج علم در صنعت بیمه، اقدام به دستاوردهای پژوهشی متخصصان آکادمیک کرده است.به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت نظر به اهمیت بهره مندی علم کاربردی، اقدام به بیان دستاوردهای کاربردی مقالات پژوهشی کرده است؛ بر این اساس، در نخستین بررسی، مقاله «اولویت بندی استفاده از رسانه ها در آگاهی از برندهای صنعت بیمه در میان مصرف کنندگان» نوشته «مهسا ویسی و ندا سلیمانی» که در نشریه «مطالعات جامعه شناسی» منتشر شده است، مورد بازخوانی قرار گرفت.
در این مقاله که با هدف مطالعه تعیین عوامل اولویت بندی استفاده از رسانه ها برای آگاهی از برندهای صنعت بیمه صورت گرفته بود، جامعه آماری متشکل از 384 نفر از بیمه گذاران شرکت های بیمه شهر تهران (مستخرج شده از سامانه سنهاب بیمه مرکزی در سال 1393) و نیز خبرگان (افرادی که حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه مدیریت بیمه و ده سال سابقه کاری در این صنعت داشته باشند) این صنعت مورد بررسی قرار گرفته بودند.
همچنین بر اساس این تحقیق که بر اساس 28 شاخص ارزیابی انجام شده بود، هفت رسانه شامل تبلیغات تلویزیونی، رادیو، بیلبوردهای سطح شهر، روزنامه و مجلات، اینترنت، دوستان و آشنایان (تبلیغات دهان به دهان) به عنوان اثربخش ترین رسانه ها در نظر گرفته شدند.
از دیگر سو، نتایج این پژوهش نشانگر آن است که عمده افراد بیمه های خود را از طریق شعب و نه از طریق نماینده و کارگزار بیمه تهیه کرده اند.
ویسی و سلیمانی در تحقیق خود تأکید می کنند که میزان مصرف رسانه، متمایز بودن رسانه، محتوای پیام، توانایی انتقال مطلب، به روز بودن رسانه، اعتبار رسانه، میزان جلب اطمینان، هزینه استفاده از رسانه و در دسترس بودن رسانه از جمله معیارهای کلیدی است که در معرفی صنعت بیمه از طریق رسانه به عموم مردم می تواند موثر واقع شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.