شماره: 1539 / ۱۳۹۹ سوم آذر
تعداد بازدید : 1
اخبار
شما هم به موزه بانک ملی ایران دعوتید!
شما می توانید در ایام اعمال محدودیت های تردد در پایتخت به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، به صورت رایگان، مجازی و نامحدود از موزه بانک ملی ایران دیدن کنید.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور بازدید از موزه بانک ملی ایران به عنوان برگی از افتخارات ملی کشورمان، به صورت مجازی امکان پذیر است و علاقه مندان و گردشگران می توانند با مراجعه به سایت بانک به صورت مجازی از آثار آن دیدن کنند.در موزه بانک ملی ایران اشیای قدیمی و با ارزشی شامل مجموعه های ارزشمند سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.موزه بانک ملی ایران پذیرای صد ها علاقه مند به تاریخ این کشور است و به طور برنامه ریزی شده نیز تا کنون ده ها سفیر، وزیر، مورخ و دانشمند فعال در این حوزه، توانسته اند آن را بازدید کنند.
کسب رتبه نخست توسط موسسه ملل در اعطای تسهیلات به خسارت دیدگان کرونا در مازندران
این موسسه توانست رتبه نخست در اعطای تسهیلات به خسارت دیدگان کرونا دراستان مازندران را کسب نماید.آقای حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ضمن اعلام خبر فوق افزود با پیگیری مجدانه استانداری و تلاشهای فرمانداران و بانک های عامل تعداد 19279 پرونده به مبلغ 486 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که موسسه اعتباری ملل با پرداخت 100 درصدی تعهدات خود در بین 19 بانک عامل توانست رتبه نخست را ازآن خود نماید.موسسه اعتباری ملل به پشتوانه اعتماد و اطمینان مشتریان محترم و پیشینه 33 سال فعالیت صادقانه، در نظام بانکی کشور، همواره در جهت تامین رضایتمندی مشتریان گرامی تلاش نموده است و در دوران شیوع ویروس کرونا نسبت به خرید 20 میلیارد ریال اوراق گواهی نیکوکاری کرونا 2 اقدام نمود . ضمناً در همین راستا ده دستگاه ونتیلاتور به مبلغ 26 میلیارد ریال به بیمارستان های خراسان رضوی اهدا کرد و همچنین این موسسه مبلغ 1 میلیارد ریال را بصورت بلاعوض به گروه جهادی عماریون جهت تولید و توزیع ماسک رایگان تقدیم نمود.
85 هزار عروس و داماد از بانک صادرات تسهیلات گرفتند
بانک صادرات ایران با پرداخت 44 هزار میلیارد ریال وام قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، بیش از 85 هزار نفر را طی هشت ماه اول سال 99 به خانه بخت فرستاد.به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، تعداد 85 هزار و 153 عروس و داماد از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه سال 99 از بیش از 44 هزار و 187 میلیارد ریال وام قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک برخوردار شدند.طی مدت یاد شده، به ترتیب استانهای تهران، اصفهان، خراسانرضوی، خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران، هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی 10 استان دارای بیشترین میزان دریافت وام قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بانک صادرات ایران بودهاند.بر اساس این گزارش، در استان تهران، 11 هزار و 366 عروس و داماد در 8 ماه آغازین سال 99 در مجموع نزدیک به 6 هزار میلیارد ریال از شعب بانک صادرات ایران وام قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه دریافت کردهاند.روند پرداخت وام قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در بانک صادرات ایران طی سالهای گذشته به صورت مستمر انجام شده و نقش مهمی در عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از تشویق ازدواج جوانان داشته به نحوی که این بانک از ابتدای سال 97 تا پایان سال 98 با پرداخت 53 هزار میلیارد ریال وام قرضالحسنه، زمینه ازدواج 229 هزار و 251 عروس و داماد را فراهم کرده بود.
افتتاح ششمین شعبه
بانک مهر ایران در البرز
با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ششمین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر فردیس استان البرز راه اندازی می شود.به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته و افتتاح شعب شهید سردار قاسم سلیمانی و هشتگرد، تعداد شعب بانک مهر ایران در استان البرز به 5 شعبه فعال رسید.باتوجه به اهمیت نقش قرض الحسنه در توانمندی نیازمندان و کمک به ارتقاء کسب و کارهای خرد و متوسط در شرایط کنونی اقتصاد کشور، استقبال از خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک رشد چشمگیری داشته است.بانک مهر ایران در راستای اهتمام در برنامه های مسئولیت های اجتماعی خود در استان البرز، از سال 1398 به افزایش تعداد شعب فعال به منظور ارائه خدمات بیشتر به مشتریان این استان اقدام کرده است.در سال گذشته، با افتتاح دو شعبه جدید تعداد شعب بانک مهر ایران در این استان به 5 شعبه رسید و امسال نیز با اخذ مجوز فعالیت شعبه این بانک در شهر فردیس، توان ارائه خدمت و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در این استان افزایش می یابد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
بیمه نوین در جشنواره «کیمیا» ارائه میدهد
شرکت بیمه نوین به منظور ارج نهادن به اعتماد و همراهی مشتریان، محصولات بیمهای خود را در آذرماه با شرایط و تخفیفهای ویژه به فروش میرساند.به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین، این شرکت در راستای گسترش فرهنگ بیمهای و حمایت از مشتریان، در جشنوارهای تحت عنوان «کیمیا»، محصولات بیمهای خود را در رشته های بدنه اتومبیل، مسئولیت، آتش سوزی، حوادث انفرادی و باربری از یکم الی 30 آذر ماه با تخفیفهای ویژه ارائه میدهد.علاقهمندان برای کسب آگاهی بیشتر میتوانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com مراجعه کرده و یا با شماره 02175067222 تماس حاصل فرمایند.
اطلاعیه مهم بیمه البرز
با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های جدید از ابتدای آذر ماه ، شرکت بیمه البرز به منظور حذف و کاهش تردد هموطنان گرامی امکان صدور و تمدید بیمه نامه های شخص ثالث ، زندگی (عمر ) ، آتش سوزی منازل مسکونی ، مسافرتی و همچنین دریافت معرفی نامه درمانی به صورت آنلاین (با مراجعه به تارنمای بیمه البرز ) را فراهم ساخته است .به گزارش روابط عمومی بیمه البرز؛ با توجه به گسترش شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های جدید از ابتدای آذر ماه ، شرکت بیمه البرز به منظور حذف و کاهش تردد هموطنان گرامی امکان صدور و تمدید بیمه نامه های شخص ثالث ، زندگی (عمر ) ، آتش سوزی منازل مسکونی ، مسافرتی و همچنین دریافت معرفی نامه درمانی به صورت آنلاین (با مراجعه به تارنمای بیمه البرز ) را فراهم ساخته است .همچنین بیمه گزاران گرامی می توانند در صورت نیاز به خدمات خسارت خودروبدون مراجعه حضوری ، ضمن تماس با مراکز ارزیاب خسارت طرف قراداد بیمه البرز از خدمات ارزیابی خسارت سیار در محل حادثه استفاده فرمایند .مدیریت امور مشتریان بیمه البرز به شماره تلفن 29460-021 آماده پاسخگویی ، راهنمایی و رسیدگی به شکایات مشتریان ارجمند است.
اکران بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه حکمت در 23 استان کشور
در راستای ترویج فرهنگ استفاده از بیمه و معرفی بیشتر برند شرکت بیمه حکمت، این بیمه همچون گذشته کمپین تبلیغاتی جدید خود را با شعار « زندگیتو با حکمت آغاز کن» در سراسر کشور اکران کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت، در راستای ترویج فرهنگ استفاده از بیمه و معرفی بیشتر برند شرکت بیمه حکمت، این بیمه همچون گذشته کمپین تبلیغاتی جدید خود را با شعار ” زندگیتو با حکمت آغاز کن” در سراسر کشور اکران کرد.شرکت بیمه حکمت با هدف فرهنگ سازی بیمه در جامعه، طی چندین مرحله اکران تبلیغاتی و خبرسازی آن در فضاهای مجازی قصد در افزایش ضریب نفوذ بیمه و مشتریان خود را دارد که هم اکنون در 23 استان کشور بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه حکمت اکران شد.گفتنی است، این 23 استان که بیلبوردهای تبلیغاتی در آن اکران شده است عبارتند از: خراسان رضوی، البرز، قم، یزد، قزوین، سمنان، لرستان ، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، کرمان، همدان، ایلام، اهواز، شیراز، تبریز، ارومیه، مازندران، کردستان، مرکزی، خراسان جنوبی و هرمزگان.
اعلام ساعت فعالیت ارزیابی خسارت سیار بیمه پاسارگاد
به منظور رفاه حال بیمه گذاران محترم و در راستای خدمت رسانی در پرداخت خسارت سیار اتومبیل ، با توجه به اعلام محدودیت های تردد در استان تهران به دلیل شیوع بیماری کرونا، شرکت سامان نگار ایرانیان از تاریخ 20 آبان به مدت یک ماه از ساعت 7:30 صبح تا 18 عصر آماده خدمت رسانی می باشد.به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد؛ به منظور رفاه حال بیمه گذاران محترم و در راستای خدمت رسانی در پرداخت خسارت سیار اتومبیل ، با توجه به اعلام محدودیت های تردد در استان تهران به دلیل شیوع بیماری کرونا، شرکت سامان نگار ایرانیان از تاریخ 20 آبان به مدت یک ماه از ساعت 7:30 صبح تا 18 عصر آماده خدمت رسانی می باشد.گفتنی است کلیه زیان دیدگان بیمه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل، به منظور بهره مندی از خدمات کارشـناسی خسارت مالی می توانند با شـماره تلفن 84325-021 تماس حاصـل نموده و با دریافت کد ره گیری در کوتاه ترین زمان ممکن از تسهیلات طرح ارزیابی سیار خسارت برخوردار شوند.
عدم حدنصاب مجمع عمومی عادی فوق العاده بانک آینده
نظر به محدودیت های مربوط به شرایط نامساعد ویروس کرونا، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک آینده در روز یکشنبه مورخ دوم آذرماه 1399 برگزار ؛ لاکن، با توجه به عدم حضور بیش از 50 درصد سهامداران، مجمع به حد نصاب قانونی نرسید.دکتر مرادی ریاست هیات مدیره و رئیس مجمع گفت پس از بهبودی نسبی وضعیت کرونایی کشور و با اطلاع رسانی قبلی از طریق روزنامه های کثیر الانتشار بانک، مجمع پیش گفته با اعمال ملاحظات مفاد ماده(87) اصلاحیه قانون تجارت و ماده(52) اساسنامه بانک برگزار خواهد شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
توسعه متروی تهران در گرو همکاری و تعامل متقابل است
در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر عدم پرداخت وجوه حاصل از فروش اوراق مشارکت شهرداری تهران توسط بانک رفاه کارگران، روابط عمومی این بانک توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.
به گزارش اخبارصنعت، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با توجه به اتمام مهلت انتشار اوراق مشارکت شهرداری ها جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن تمدید مربوطه باستناد بند د تبصره 5 قانون بودجه کشور، شهرداری های کشور با تائید وزارت کشور مجاز به انتشار اوراق مشارکت با تضمین خود و باز پرداخت اصل و سود آن توسط خود بوده که علی رغم اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه در تاریخ 98٫11٫29 در واپسین روز مهلت باقی مانده در تاریخ 99٫04٫31 و در پی عدم توفیق شهرداری تهران جهت اخذ مصوبه بانک ها جهت قبول رکن عامل و ضامن، درخواست شهرداری تهران به منظور انتشار اوراق مشارکت در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و اصلاح زیر ساخت های شهری با هدف هم افزایی در عمران و آبادانی کلان شهر تهران ضمن توجه به مشکلات و موانع پیش روی کشور به بانک رفاه کارگران ارسال و با همکاری این بانک مبادرت به انتشار اوراق مشارکت به میزان 15٫000 میلیارد ریال نموده است و مدیران عالی شهرداری تهران طی صورتجلسه و قرارداد متعهد به سپردن وثائق مورد نیاز در کمترین زمان ممکن گردیدند.
با گذشت حدود چهار ماه از زمان توافق صورت گرفته، ترهین aبخشی از وثائق تکمیل شده و مابقی بنا بر دلایل متعدد از جمله اینکه املاک پیشنهادی بابت توثیق فاقد پایانکار، فاقد گواهی عدم خلاف، دارای معارض، مشاعی، دارای اسناد مالکیت مغایر از لحاظ جانمائی و ابعاد و … بوده، تکمیل نگردیده است که مراتب با همکاری مدیران محترم شهرداری تهران در حال حل و فصل می باشند.
علی ایحال بانک رفاه کارگران با همکاری بانک مرکزی ج.ا. ا ترتیبی اتخاذ نموده است که معادل وثائق ترهین شده توسط شهرداری تهران با لحاظ ضرایب قانونی و به نسبت اصل و فرع مبلغ اوراق، نسبت به واریز وجوه حاصل از فروش اوراق مشارکت به حساب بانک مرکزی و برگشت به حساب های شهرداری جهت هزینه کرد در محل موضوع مشارکت اقدام نماید که مراحل اخذ مجوز این فرآیند انجام و در تاریخ 99٫09٫02 (روز گذشته) این مجوز صادر و اولین مرحله واریز وجه انجام خواهد شد. لازم به ذکر است پس از آن در هر مرحله که وثائق شهرداری تهران نزد بانک تکمیل شود، واریز وجوه مربوط به آن مرحله انجام خواهد شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
طی دو مرحله در مجمع عمومی فوق العاده؛
افزایش سرمایه 282 درصدی بیمه تجارتنو تصویب شد
مرحله اول افزایش سرمایه 91 درصدی بیمه تجارتنو نسبت به سرمایه کنونی، در مجمع عمومی فوقالعاده این شرکت به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی؛ مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تجارتنو با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، یکشنبه 2آذر، با حضور بالغ بر 85 درصد سهامداران و نمایندگانی از بیمه مرکزی، سندیکا، سازمان بورس، سهامداران و حسابرس قانونی بهصورت آنلاین برگزار و با رای حداکثری سهامداران، مرحله اول افزایش سرمایه این شرکت به رقم 3 هزار میلیارد ریال مهر تایید خورد.
در حال حاضر سرمایه بیمه تجارتنو یک هزار و 570 میلیارد ریال است که با افزایش یک هزار و 430 میلیارد ریال از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای، این رقم به 3 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
در این مجمع، شروع فعالیت قبولی اتکایی، حفظ سطح یک توانگری، افزایش ظرفیت نگهداری و افزایش سود سرمایه گذاریها از اهداف افزایش سرمایه فوق عنوان شد.
همچنین مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام به هئیت مدیره اختیار داد تا مرحله دوم افزایش سرمایه از 3 هزار میلیارد ریال به 6 هزار میلیارد ریال معادل 191 درصد نسبت به سرمایه کنونی، از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای ظرف مدت 2 سال انجام پذیرد.
گفتنی است؛ مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تجارتنو، با توجه به ابلاغیه سازمان بورس در خصوص الزام به برگزاری مجمع با حضور حداکثر 15 سهامدار حقوقی و حقیقی و مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال ، همزمان به صورت آنلاین برای سهامداران پخش گردید.
افزایش 41 درصدی سپردههای بانک کارآفرین در شش ماه اول سال جاری
بررسی عملکرد بانکهای خصوصی در بخش سپرده در شش ماه ابتدای سال جاری نشان میدهد که بانک کارآفرین در این بخش رشد 41.8 درصدی داشته است.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، بررسی گزارش اطلاعات صورتهای مالی بانکهای خصوصی برای دوره مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1399 مندرج در سایت کدال همچنین نشان میدهد که سپردههای بانکها با 6.5 درصد رشد به بیش از 8 میلیون و 235 هزار میلیارد ریال رسیده است.
بر اساس همین اطلاعات، سپردههای بانک کارآفرین با رشد قابل توجه 41.8 درصدی، به بیش از 270 هزار میلیارد ریال رسیده است که این رشد، 35.3 درصد بیشتر از رشد میانگین کل بانکها بوده است.
همچنین بررسی سهم بانکهای خصوصی از کل سپردهها نشان میدهد که سهم بانک کارآفرین از کل سپردهها 3.4 درصد رشد نشان میدهد. این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 0.8 درصد رشد داشته است.
بر اساس این گزارش، رشد سپردههای بانک کارآفرین در پی تدوین و ابلاغ برنامههای توسعهای این بانک روی داده است. بانک کارآفرین بعد از اخذ مجوز از بانک مرکزی برای افزایش سرمایه، برنامههای توسعهای خود را به اولویتهای نخست بانک تبدیل کرده است.
بانک کارآفرین برنامههایی از جمله جذب سپردهها با رویکرد افزایش سهم بازار، توجه به زنجیره ارزش گروه مالی، کاهش قیمت تمام شده و افزایش سپردههای مالکانه، رشد و توسعه متوازن منابع در کلیه شعب، معرفی محصولات ترکیبی از جهت جذب سپرده و اعطای تسهیلات (پایداری مشتریان)، تعریف محصولات متنوع تسهیلاتی بر اساس هدفگذاری جذب مشتریان جدید و افزایش سهم بازار، کاهش تسهیلات غیرجاری و تعدیل اساسی نسبت تسهیلات غیرجاری به کل تسهیلات، کاهش تمرکز شعب تسهیلاتی و افزایش حجم فعالیتهای اعتباری کلیه شعب، افزایش نرخ موثر درآمد تسهیلات، استفاده بهینه منابع مازاد و استفاده از فرصتهای بازار بین بانکی و سرمایهگذاری، انجام افزایش سرمایه و ارتقاء نرخ نسبتهای عملیاتی بانک و در نهایت تقویت و ارتقاء بخش فناوری اطلاعات بانک (تاسیس هلدینگ نگاه) را به عنوان اهداف اصلی خود در سال جاری معرفی کرده است.
چالش رقابت
علیرضا یزدان دوست، مدیرعامل شرکت بیمه آسماری از تقدیم درخواستی مبنی بر رفع محدودیت فعالیت بیمه های مناطق آزاد دربرخی رشته های بیمه ای سرزمین اصلی خبرداد و گفت : مسئولان بیمه مرکزی با اشاره به محدودیت های قانونی با این درخواست موافقت نکردند.
علیرضا یزدان دوست، مدیرعامل شرکت بیمه آسماری از تقدیم درخواستی مبنی بر رفع محدودیت فعالیت بیمه های مناطق آزاد دربرخی رشته های بیمه ای سرزمین اصلی خبرداد و گفت : مسئولان بیمه مرکزی با اشاره به محدودیت های قانونی با این درخواست موافقت نکردند.
یزدان دوست با بیان اینکه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشوردرشرایط تحریم و اپیدمی کرونا آن توسعه یافتگی مورد انتظار را ندارند ، یادآورشد : این درحالی است که رقابت درهمین مناطق هم باحضورشرکت های بیمه مستقردرسرزمین اصلی با چالش جدی همراه است به طوری که حتی ریسک های سازمان های مناطق آزاد تحت پوشش بیمه گران سرزمین اصلی است .
وی با اشاره به اینکه بازار رشته هایی چون آتش سوزی منازل مسکونی ، بدنه و عمردرسرزمین اصلی از پتانسیل بالایی برخوردار است و در تمامی این رشته ها کمتر از 40 درصد بازار بالقوه تبدیل به بالفعل شده است . مدیرعامل بیمه آسماری گفت : ایران جزو کشورهای حادثه خیزاست ولی سهم بیمه های آتش سوزی و پوشش زلزله به عنوان رشته تبعی آن اندک است لذا ورود بیمه گران بیشتری به این بخش از بازار ، موجب بالفعل شدن این بازار بالقوه خواهد شد.
وی افزود : شرکت بیمه آسماری با ورود به هشتمین ماه سال توانسته است از پرتفوی سال قبل عبور نماید و تا پایان سال 100 درصد بودجه مصوب هیات مدیره را تامین خواهد کرد ، اما صدورصرف بیمه درمان انفرادی درسرزمین اصلی ترکیب همگون پرتفوی آسماری را به سمت درمان کشانده واین خمیدگی درپرتفوی لزوماً خواسته و هدف ما نیست .
یزدان دوست اظهارداشت : تولید حق بیمه درآسماری بامدیریت صحیح ریسک ها همراه است بطوریکه نسبت خسارت 7 ماهه 99 نسبت به سال قبل 8 درصد کاهش دارد و از 53 درصد به 45 درصد رسیده است .
او با بیان اینکه همکارانش دربیمه آسماری عملکرد قابل قبولی دارند ، گفت : برغم بالابودن ضریب خسارت در رشته درمان دربسیاری از شرکت های بیمه ، آسماری با دقت و مدیریت ریسک توانسته نسبت خسارت این رشته را کنترل نموده و عملیات بیمه گری سود آوری داشته باشد.
یزدان دوست ابراز امیدواری کرد : با عبور از دوران سخت کرونا صنعت بیمه و بالاخص بیمه آسماری در سال 1400 شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود.
وی درباره فعالیت درمناطق آزاد و ویژه اقتصادی توضیح داد : رقابت دراین مناطق با حضور شرکت های بیمه سرزمین اصلی بسیار سخت است و فرصت رقابت بین چهار شرکت ثبت شده درمناطق آزاد را ازبین برده است ، بخصوص دراین مناطق شاهد توسعه اقتصادی چشمگیری نیستیم و اتفاقا حجم برخی از رشته های بیمه ای از جمله بیمه های باربری نسبت به سال های قبل کاهش چشمگیری داشته است .
مدیرعامل بیمه آسماری گفت : هریک از شرکت های خارج از مناطق آزاد هرسال یک منطقه آزاد و ویژه را هدف قرارمی دهند و بخش عمده ای از کارهای بیمه ای به شرکت های ثبت شده در مناطق آزاد نمی رسد.
یزدان دوست درباره برنامه های سال گذشته آسماری در راستای برندسازی متذکرشد : بیمه درمان تکمیلی انفرادی نقطه وصل بیمه آسماری با جامعه است ، ضمن اینکه بودجه تبلیغات شرکت ها عموما درصدی از حق بیمه تولیدی است و بیمه آسماری برای اجرای تمام برنامه های تبلیغی وبرندسازی خود اندکی با کمبود این بودجه روبرو بود ،اما با اجرای بخشی از برنامه های فوق توانست خود را به عموم مردم معرفی نماید . آسماری با 5 شعبه و 11 باجه فعال در کشور وارایه سرویس های مطلوب به بیمه گذاران درمان توانست نظر موافق بسیاری از هموطنان را جلب نماید.
وی درباره سرمایه گذاری برخی از شرکت های بیمه دربازارسرمایه یاد آورشد : نسبت خسارت مطلوب در آسماری منابع مناسبی را برای سرمایه گذاری تامین کرد اما بنابه دلایلی به دنبال استفاده حداکثری از منابع در بازار سرمایه نبودیم و از ابتدا به هشدار کارشناسان که از حباب در بورس خبر می دادند ، توجه کردیم.
یزدان دوست گفت : درواقع بیمه آسماری برای معرفی خود به جامعه به دنبال ارایه خدمات مناسب به ویژه پرداخت به موقع خسارات است ، بنابراین ترجیح دادیم منابع خود را درجایی نگهداریم که قدرت نقدشوندگی بالا باشد و درزمان ایفای تعهدات ظرف کمتراز24 ساعت خسارات را بپردازیم.
مدیرعامل بیمه آسماری درباره تاثیر آزادسازی بربازار بیمه کشور گفت : شرایط کنونی بازار نشان می دهد ، شرایط و زیرساخت ها برای حذف تعرفه ها فراهم نبود و صنعت بیمه کشور نتوانست با اتکا به ساختارمبتنی برداده ها فعالیت نماید ولذا نتیجه آزادسازی این شد که نرخ و شرایط براساس تجربیات مدیران تعیین شدند نه براساس داده ها و اطلاعات آماری درست بازار .
یزدان دوست یادآورشد : سال ها پیش بیمه گران خارجی نرخ و شرایط بیمه نامه هایی چون اتومبیل را براساس داده های دقیق تعیین می کردند ، به گونه ای که نرخ حق بیمه بدنه خودرو در محله هایی که آمار سرقت درآن بالا بود، افزایش می یافت . اما متاسفانه درکشور ما رقابت تنها براساس نرخ است و این موضوع دربلند مدت موجب بروز چالش جدی دربازار بیمه کشور خواهد شد.
وی درباره نقش سندیکا درساماندهی بازار یادآورشد : البته اقدامات سندیکا قابل تقدیراست اما شرکتهای بیمه برای عدم اجرای بسیاری از توافقات راههای فرارزیادی دارند .
یزدان دوست ادامه داد : برای کنترل نرخ و شرایط باید اجماع سیستماتیک وجود داشته باشد ، زیرساخت ها و نرم افزارهای لازم فراهم باشد . همین اول راه برخی از مدیران شیوه نامه مناقصات بیمه ای مصوب سندیکای بیمه گران ایران را درتضاد با آزادسازی تعرفه ها می دانند که نشان می دهد انسجام لازم بین بیمه گرها وجود ندارد . اما امیدوارم با فراهم شدن زیرساختهای سیستماتیک با استفاده از فناوریهای نوین بتوانیم در آینده ای نزدیک مقوله آزادسازی تعرفه ها را به طور سیستماتیک عملیاتی نماییم.
خدمات بیمهای در ایام تعطیلی کرونایی متوقف نمیشود
با قرار گرفتن خدمات بیمهای در گروه خدمات ضروری و تصویب «طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19» در شهرهای کشور، بخشنامه سازمان اداری و استخدامی مورخ 27 آبان از سوی بیمه مرکزی به شرکتهای بیمه ابلاغ شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، در این بخشنامه دستگاههای اجرایی موظف شدند تا حد امکان با استفاده از سامانهها و امکانات ایجاد شده دولت الکترونیک ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری را در دستور کار خود قرار دهند و زمینه دسترسی شهروندان به کلیه خدمات خود را از طریق سامانههای الکترونیکی فراهم کنند.در این رابطه لازم است ضمن سرعت بخشیدن به تکمیل و بهرهبرداری از طرحها و برنامههای پیشبینی شده برای توسعه دولت الکترونیک، هر دستگاه زمینه و امکان دسترسی شهروندان به سامانه های ارائه خدمات را به صورت فراگیر و در اسرع وقت فراهم نمایند.همچنین مفید امینی معاون نظارت بیمه مرکزی، طی نامهای بخشنامه مذکور را به شرکتهای بیمه ابلاغ کرد و از آنها خواست با عنایت به بخشنامه مذکور مفاد آن را با مقتضیات کاری شرکت بیمه و شبکه خدمات بیمهای خود تطبیق دهند.دراین بخشنامه تصریح شده است که صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت بیمه گذاران و زیان دیدگان بدون هر گونه تعلل انجام پذیرد .
تفاهمنامه سه جانبه بیمه سرمد، بانک قرضالحسنه مهر و آستان قدس رضوی
قرارداد سه جانبه میان بیمه سرمد، بانک قرضالحسنه مهر ایران و آستان قدس رضوی منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت بر اساس توافق با بانک قرضالحسنه مهر ایران و آستان قدس رضوی، بیمه اعتباری (بیمه ریسک عدم بازپرداخت) تسهیلات پرداختی به متقاضیان معرفی شده آستان قدس به بانک قرض الحسنه مهر ایران را بر اساس مفاد این قرارداد، ضمانت کرده است.
جمشید خاتمی مدیر بیمه سرمد شعبه استان خراسان رضوی درباره جزئیات این قرارداد گفت: بیمه گذار متعهد شده است همه ضوابط و مقررات ارائه تسهیلات در نظر گرفته شده را بر اساس بخشنامهها و آییننامههای داخلی بانک و تفاهمنامه صورت گرفته با آستان قدس رضوی را رعایت نماید.
خاتمی مجموع تسهیلات اعطایی در مدت یک سال را حدود 5٫000 میلیارد ریال اعلام کرد که با توجه به امکانات بیمه گذار این عدد قابل افزایش است. حداکثر تعهد بیمهگر، برای هر یک از وام گیرندگان حقیقی نیز، یک میلیارد ریال است.مدیر بیمه سرمد استان خراسان رضوی در پایان گفت: بر اساس مفاد این قرارداد، تعداد تسهیلات اعطایی بیمهگذار در طول یک سال، نباید کمتر از 25 شخص حقیقی باشد و حسب قرارداد مذکور، اگر تعداد تسهیلات اعطایی کمتر از 25 شخص حقیقی باشد، بیمهگر هیچگونه تعهدی در قبال خسارت ندارد.
برپایی میزخدمت حوزه مقاومت بسیج بانک ملت
در بیمارستان امام خمینی(ره)
با هدف قدردانی ازخودگذشتگی و ایثار کادر درمان، میز خدمت حوزه مقاومت بسیج بانک ملت در مجتمع بیمارستانی حضرت امام خمینی (ره) برپا شد.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، میز خدمت رسانی به مدافعان سلامت با ابلاغ سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات، با همت و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله(ص) مدیریت شعب منطقه چهار تهران بانک ملت و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و با حضور بسیجیان ادارات تابعه وزارتخانه های کشور، نفت، نیرو، ارتباطات، امور اقتصادی و دارایی و همچنین مشاوران حقوقی قوه قضاییه دایر شد.
در این میز خدمت، کارشناسان علاوه بر رسیدگی به درخواست ها، در زمینه آموزش و نحوه ارائه خدمات الکترونیک و کاهش حضور فیزیکی در شعب، نکات لازم را ارائه کردند.بر اساس این گزارش، سرهنگ قریشی فرمانده سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات، دکتر خسرو صادق نیت حقیقی رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) و دکتر بیک محمدی فرمانده بسیج مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) و روسای بخش های مختلف درمانی همراه با کادر درمان بیمارستان، از میز خدمت حوزه مقاومت بسیج بانک ملت بازدید کردند.
همچنین بسته های فرهنگی تهیه شده از سوی حوزه مقاومت بسیج بانک ملت به بازدید کنندگان اهدا و بسته هایی نیز برای تمامی بخش های مختلف درمانی بیماران کرونایی ارسال شد.
در حاشیه برگزاری میز خدمت در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، فرمانده بسیج این مجتمع و تعدادی از کارکنان کادر درمان از عملکرد مطلوب، حسن خلق، خوشرویی، پاسخگویی و احترام به ارباب رجوع بهروز تقی خانی کارمند شاغل در باجه بانک ملت قدردانی کردند.
همگامی شعب و شبکه فروش بیمه آسیا
با اجرای محدودیت های جدید کرونایی
از ابتدای آذرماه، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها در شعب و شبکه فروش بیمه آسیا در سراسر کشور، اجرا می شود.به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در پی تدوین و اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی کشور، با دستور مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و رییس کمیته پدافند غیرعامل این شرکت و با توجه به بخشنامه های سازمان امور اداری و استخدامی کشور و بیمه مرکزی ج.ا.ایران، کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور ضمن اجرای دقیق این طرح جامع، خدمات بیمه ای را بدون تاخیر به هموطنان ارائه می کنند.بنابراین گزارش، از روز شنبه، یکم آذرماه سال جاری تا اطلاع ثانوی، حضور کارکنان و ساعت کار حوزه های ستادی، شعب و شبکه فروش بیمه آسیا در سراسر کشور براساس مقررات ستاد کرونا و وضعیت های قرمز، نارنجی و زرد هراستان خواهد بود.این گزارش تصریح می کند، شعب و شبکه فروش بیمه آسیا ملزم به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده و ترددهای غیرضروری بین شهری وحوزه های ستادی ممنوع می باشد.این گزارش می افزاید، اتخاذ تدابیر لازم برای به حداقل رساندن مراجعه و تردد افراد در ساختمان های مرکزی و شعب بیمه آسیا، پیگیری امور ترجیحاً از طریق تماس تلفنی و به صورت غیرحضوری، عدم تجمع افراد در محیط کار، انجام کلیه خدمات بیمه های درمانی از جمله صدور معرفینامه ها به صورت آنلاین، لغو کلیه جلسات آموزشی و اداری و ماموریت ها تا اطلاع ثانوی مگر در صورت ضرورت و در شرایط خاص، از جمله دستور العمل های اجرایی در بیمه آسیا است.بنا بر این گزارش، علیرغم شرایط سخت حاکم بر کسب و کارها ناشی از بیماری کرونا، پرسنل خدوم و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا همچون گذشته، به خدمت رسانی به مردم و بیمه گذاران در سراسر کشور با جدیت و توان مضاعف ادامه می دهند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.