شماره: 1535 / ۱۳۹۹ بيست و هفتم آبان
تعداد بازدید : 0
اخبار
تدارک ویژه بانک صادرات ایران برای مقابله با کرونا
حجتاله صیدی، مدیر عامل بانک صادرات ایران با تشریح شیوهنامه مقابله با کرونا از آمادگی این بانک برای همراهی با برنامه ویژه دولت در دو هفته اول آذرماه برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، حجتاله صیدی، در نشست هفتگی شورای مدیران این بانک، شیوهنامه چگونگی حضور کارکنان صف و ستاد، نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و مصونسازی و رعایت نکات بهداشتی در دو هفته اول آذر ماه را تبیین کرد.مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اجرا شدن ضوابط و مقررات اعلامی از سوی دولت برای حضور حداکثر یک سوم کارکنان در استانها و مناطق قرمز، حضور حداکثر نیمی از کارکنان در مناطق نارنجی و حضور حداکثر دو سوم کارکنان در مناطق زرد از نظر آلودگی به ویروس کرونا در سطح شعب و ستاد بانک، گفت: شیوهنامه مورد نظر در دو هفته اول آذر ماه با توجه به شرایط ویژه کشور از سوی بانک صادرات ایران با جدیت به کار گرفته خواهد شد و تمامی امکانات بانک برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.وی ابراز کرد: نحوه حضور همکاران در شعب، نحوه ارائه خدمات بانکی و نحوه پشتیبانی و در عین حال تمرکز بیشتر بر ظرفیتهای بانکداری الکترونیک در شرایط پیش آمده مورد تاکید است.صیدی با اشاره به اینکه خدمات پرداخت و نقل و انتقال وجوه حتی در ساعات نیمهشب نیز صورت میگیرد، گفت: موظف هستیم در شرایط ویژه نیز چراغ شعب بانک را روشن نگاه داریم و اینجاست که وجود نظام بانکی حتی در سختترین شرایط اهمیت خود را نشان میدهد. در تعطیلی احتمالی دو هفته پیش رو بانکها شرایط تعطیلی ندارند و بار زحمات آن عمدتا بر دوش همکاران در شعب است.مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر تدوین چگونگی پذیرش مشتریان در شعب اظهار کرد: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از قابلیتهای «صاپ»، «همراه بانک» و «سامانه شمس» برای کاهش هر چه بیشتر نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب، مورد تاکید است و باید تلاش کرد تا خدمات از طریق نرمافزارها و اپلیکیشنهای پرداخت بانک به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار گیرد.صیدی همچنین بر تداوم ضدعفونی کردن شعب، رعایت فاصله اجتماعی و در عین حال تسهیل شرایط مناسب فضای کار کارکنان و نظارت لازم در شعب تاکید کرد.
در این نشست موارد مختلف تسهیل خدمات رسانی به مشتریان از سوی مدیران ارشد بانک برای انتخاب بهترین راهکارها در اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی و ارائه خدمات به مشتریان به بحث و بررسی گذاشته شد.در پایان این نشست مراسم تکریم محمد درودگر، مدیر سابق امور پیگیری و وصول مطالبات بانک صادرات ایران برگزار و از خدمات وی قدردانی شد.
از خود گذشتگی بانک سپه برای اجرای پروژه های دولتی
بانک سپه با از خودگذشتگی پای پروژه های کلان دولت ایستاده است.مژگان خانلو ساوجبلاغی رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه در مجمع عادی سالیانه بانک سپه ضمن تشکر از تلاشهای یک سال گذشته بانک سپه گفت: سپه را بانکی همسو با سیاستها و برنامه های دولت می شناسیم که با از خود گذشتگی پای پروژه های کلان دولت ایستاده و بیشترین همراهی و همکاری را با دولت دارد.وی با اشاره به بهبود شاخصهای این بانک موفقیت بانک سپه را مرهون برنامه ریزی مناسب ، رعایت انضباط مالی و مدیریت همراه با درایت این بانک دانست.رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه اثرات وجود انضباط مالی خصوصا در موضوع ریسک اعتباری و کاهش هزینه پول را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: نرخ موثر تسهیلات اعطایی منجر شده بانک سپه نسبت به سال گذشته به خالص درآمد اعطایی مثبت برسد.خانلو با تشکر از اقدامات انجام شده بانک در حوزه فناوری اطلاعات گفت: استقرار سامانه بانکداری متمرکز بانک سپه در بهترین زمان و پیش از ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح باعث شد تا بانک با ساختار مناسبی وارد ادغام شود.
امضا تفاهمنامه بانک کارآفرین با شرکت برق و شرکت گاز سمنان
بانک کارآفرین با هدف تنوعبخشی به پورتفوی تسهیلاتی و توسعه خدمات مالی، جهت ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط با شرکت برق و شرکت گاز سمنان تفاهمنامه امضا کرد.به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، موضوع این تفاهمنامه اعطای تسهیلات به اشخاص معرفی شده از سوی این دو شرکت در قالب طرحهای جاری بانک خواهد بود.لازم به ذکر است که افراد موردنظر باید دارای صلاحیت اعتباری بر اساس دستورالعملهای اعتباری بانک کارآفرین و بانک مرکزی باشند.گفتنی است بانک کارآفرین پیرو ابلاغ استراتژی جدید کسب و کار خود و با هدف توسعه و تعمیق پرتفوی مشتریان، اقدام به عقد تفاهمنامههای همکاری با شرکتها، سازمانها و انجمنهای دولتی و غیردولتی در سراسر کشور به منظور اعطای خدمات و محصولات گروهی نموده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
کاهش 70درصدی مراجعه بیمه شدگان به شعب تامین اجتماعی با طرح 3070
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح 3070، شاهد کاهش 70درصدی مراجعه بیمه شدگان به شعب تامین اجتماعی خواهیم بود.به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده با بیان اینکه سال 99، با عنوان سال تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی نامگذاری شده است، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص غیرحضوری کردن خدمات این سازمان به واسطه جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، سازمان تامین اجتماعی طرح 3070 را رونمایی کرده است.وی افزود: مقرر شده در این طرح، دوشنبه هر هفته یک سرویس کاملا غیر حضوری و جدید، به بیمه شدگان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی رونمایی و ارائه شود.ربیع زاده با اشاره به اینکه سالانه، 96میلیون مراجعه به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی انجام می شود، گفت: بخشی از این مراجعات بابت دفترچه های درمانی بود که در خرداد ماه امسال، با غیرحضوری کردن تامین اعتبار دفاتر درمانی، حدود 39 میلیون مراجعه را حذف کردیم.
وی با بیان اینکه بر اساس تعداد مراجعات و سرویس های پرتراکم، خدمات تامین اجتماعی را اولویت بندی کرده ایم، گفت: مقرر شده است تا پایان بهمن ماه جاری، با راه اندازی 30 سرویس کاملا غیرحضوری، 70درصد مراجعات به شعب تامین اجتماعی را حذف کنیم و به همین دلیل این طرح، 3070 نامگذاری شده است.ربیع زاده گفت: دو سرویس پرداخت هدیه ازدواج و ثبت خاتمه کفالت فرزندان اناث، در هفته اول از رونمایی طرح 3070، عملیاتی شد.
نشست مشترک مدیران ارشد بیمه دانا و گروه مپنا
نشست مشترک مدیران ارشد شرکت بیمه دانا و گروه مپنا با بررسی روند خدمات ارائه شده به این بیمه گذار در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
به گزارش کانال خبردانایی، در این نشست که دکتر کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، منصور حسینی معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، مدیران فنی، رئیس مجتمع خدمات بیمه ای فردوسی و نیز مدیران گروه مپنا حضور داشتند، درباره روند خدمات ارائه شده از شروع قرارداد درمان و راههای گسترش همکاریهای فیمابین بحث و تبادل نظر شد. انعقاد قرارداد با مراکز درمانی اعلام شده از سوی گروه مپنا در استانها، رضایت مدیریت مپنا از سرعت عملکرد بیمه دانا در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان، توسعه و گسترش همکاری های بیمه ای در حوزه بیمههای اموال و مسئولیت از جمله بیمه نیروگاهها، بیمه آتش سوزی، مسئولیت و حمل و نقل، طراحی و ارائه طرح های مربوط به بیمه های آتش سوزی منازل مسکونی کارکنان، بیمه های عمر و پس انداز کارکنان و تسهیلات ویژه بیمه شخص ثالث و بدنه برای کارکنان مپنا، از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کاهش هزینه های بستری
با خرید آنلاین بیمه نامه کرونای بیمه سامان
معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان از عموم مردم به ویژه بیمه گذاران شرکت بیمه سامان خواست به منظور کاهش استرس و هزینه های تحمیلی بستری بیماری کرونا، آینده نگری کرده و در اسرع وقت نسبت به خرید آنلاین بیمه کرونا اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، غزاله فخار زاده با بیان این که کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی کنترل خواهد شد، افزود: با این حال در صورت ابتلا به این بیماری، ممکن است تامین هزینه های درمان بیمارستانی برای همه امکان پذیر نباشد و این موضوع به یک چالش در خانواده ها تبدیل شود.او با اشاره به این که شرکت بیمه سامان به منظور نشان دادن همبستگی با بیمه گذاران و نیز حمایــت از آنها در شرایط بحران بیمه کرونا را طراحی کرده است، اظهار کرد: این بیمه نامه علاوه بر این که می تواند بار مالی بستری بیمارستانی کرونا را برای بیمه گذاران کاهش دهد، به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه سامان نسبت به جامعه نیز تلقی می شود.وی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه سامان در فروش این بیمه نامه نیز حداکثر پروتکل های بهداشتی را رعایت و امکان فروش آن بدون مراجعه حضوری را فراهم کرده است، گرچه کسانی که به هر دلیلی نیاز به خرید بیمه نامه حضوری داشته باشند نیز می توانند آن را از طریق دفاتر نمایندگی فعال و شعب شرکت خریداری کنند.معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان، داشتن بالاترین سقف پوشش بیمه ای را از مهمترین مزایای بیمه کرونای این شرکت خواند و گفت: پوشش هزینه بستری تا 100 میلیون تومان، جبران هزینه بیکاری تا 30 میلیون تومان و پرداخت سرمایه عمر تا یک میلیارد تومان از مهمترین مزایای این بیمه نامه است.به گفته فخار زاده، بیمه کرونا در حداقل زمان و با پرداخت آنلاین حق بیمه قابل خریداری است و در صورت ابتلای به کرونا، تا حد زیادی می تواند از آنها در برابر هزینه های بالای بستری و درمان بیمارستانی حمایت کند و بخشی از نگرانی عموم مردم را کاهش دهد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 2
بیمه آسیا؛ پیشتاز رونقبخشی به صنعت بیمه کشور
در نخستینروز از آخرینماه تابستان امسال بود که بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، برگزاری مجمع فوقالعاده بیمه آسیا برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داراییهای این شرکت را بلامانع اعلام کرد تا سرمایه بیمه آسیا با افزایش بیش از 10برابری، از 230میلیارد تومان به 2458.4میلیارد تومان افزایش یابد. هیاتمدیره بیمه آسیا، هدف از افزایش سرمایه این شرکت را اصلاح ساختار مالی برای توسعه پرتفوی حق بیمه و افزایش سهم بازار و تقویت توان مالی این شرکت اعلام کرده بودند.
به گزارش برداشت روز، بر این اساس، بیمه آسیا که بهعنوان بزرگترین شرکت غیردولتی صنعت بیمه در میان 23 شرکت خصوصی کشور شناخته میشود، از این پس با افزایش 1100 درصدی تنها 10 درصد از ریسک پذیرفتهشده در رشتههای بیمه غیرزندگی و 20 درصد در رشته بیمه زندگی را به دیگر شرکتها واگذار خواهد کرد. بدین ترتیب دست هیاتمدیره بیمه آسیا برای اعمال مدیریت ریسک بازتر خواهد بود تا مجموع حق بیمه تولیدشده با ریسک کمتر را نزد شرکت نگه دارند و منابع ناشی از حق بیمهها را برابر آییننامههای بیمه مرکزی و برنامههای از پیش طراحیشده مدیریت شرکت، صرف سرمایهگذاری کنند که این مهم در نهایت هم سودآوری پایدار بیمه آسیا را تضمین میکند، هم مقام نخست این شرکت را در پرداخت خسارتها و عمل به تعهدات خود در قبال بیمهگذاران. چنین پشتوانهای، توانگری مالی شرکت در سطح یک را با ضریب بالا برای سالهای آینده تضمین خواهد کرد.بیمه آسیا در نیمه نخست امسال نیز توانست تراز عملیاتی مثبت 1986میلیارد تومانی را ثبت کند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حاکی از رشد 35 درصدی بود. این شرکت همچنین توانست در طول ششماه نخست سال جاری 3771میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که آن هم نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدود 32 درصد رشد داشته است. در همین بازه زمانی، 1785میلیارد تومان خسارت نیز به بیمهگذاران پرداخت شده است که از یکسو 28 درصد افزایش نشان میدهد و از سوی دیگر نشاندهنده کاهش میزان افزایش خسارت نسبت به تولید حق بیمه است.
از سوی دیگر، بیمه آسیا در نیمه نخست سال جاری 341میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد و به هر سهم 1482 ریال سود اختصاص داد که با جهش 720 درصدی نسبت به ششماه نخست سال گذشته همراه بوده و نسبت به 12 ماه سال گذشته نیز نزدیک 112 درصد افزایش نشان میدهد. این شرکت در دو فصل نخست امسال 413میلیارد تومان سود انباشته ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 197درصد افزایش داشته است. در همین حال، بیمه آسیا سرمایهگذاریهای کوتاهمدت خود را در طول این دوره ششماهه به میزان 69 درصد افزایش داد و بر موجودی نقدی خود نیز نسبت پایان سال گذشته 121 درصد افزود تا حقوق صاحبان سهامش با افزایش 52 درصدی به رقم 764میلیارد تومان برسد.
از مجموع 9678میلیارد و 879میلیون ریال سود سرمایهگذاری شرکت بیمه آسیا در نیمه نخست امسال، 6505میلیارد و 7میلیون ریال آن از محل سرمایهگذاری در بازار سهام به دست آمده است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته، سود ناشی از سرمایهگذاری در بازار سهام شرکت بیمه آسیا محدود به 792میلیارد و 790میلیون ریال بوده است.
علاوه بر تمام این دستاوردها، با اعلام نرخ جدید تسعیر ارز از سوی بیمه مرکزی نیز صورتهای مالی این شرکت تا پایان دوره با نرخهای 30 اسفندماه 99 تسعیر خواهد شد که با توجه به مثبت بودن حساب ارزی بیمه آسیا به افزایش درآمد این شرکت خواهد انجامید.
حال با توجه به چشمانداز امیدوارکنندهای که پس از اعلام نتایج انتخابات آمریکا درخصوص رفع تحریمها بهوجود آمده و نظر به ضرورت برقرای مجدد عضویت ایران در FATF که نیازمند تصویب لوایح چهارگانه و همچنین پیادهسازی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی (IFRS) در بخش بانکی و بیمهای است، بیمه آسیا بنابراعلام مدیرعامل خود، پیشاپیش توسعه و ارتقای نرمافزارهای بیمهای را مطابق با استاندارد و آییننامه های بیمه مرکزی در دستور کار قرار داده و تمهیدات لازم را بهمنظور پیادهسازی و اجرای استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی اندیشیده است. در همین راستا، ایجاد سازوکار مناسب در جهت افزایش اطمینان بخشی به گزارشها و شفافیت اطلاعات در بخشهای مالی و فنی از رویکردهای این شرکت در سال جاری است.
بر این اساس، امید میرود شاهد درخشش بیش از پیش این شرکت با خروج اقتصاد کشور در سال آینده از رکود و پیشتازی آن در رونقبخشی به صنعت بیمه کشور بهویژه در بخش خصوصی باشیم.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
بیمه پاسارگاد ارائه دهنده بیمه عمر و تأمین آتیه برای افراد نابینا با پوشش های حادثه
شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان تنها شرکت بیمه ، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه را برای نابینایان ، با توجه به شرایط خاصی ارائه می دهد. خدمات بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد برای افراد نابینا و معلول با شرایط خاص و دستورالعمل های داخلی شرکت قابل ارائه است که بنابر وضعیت جسمانی افراد، ارائه برخی پوشش های بیمه ای محدودیت دارد.
به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد، براساس گزارش های دریافتی، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه برای متقاضیانی که مشکل بینایی شدید دارند و به عبارتی نابینا هستند با امکان ارائه پوشش های حادثه توسط شرکت بیمه پاسارگاد قابل ارائه می باشد. پوشش فوت و نقص عضو در اثر حادثه تا حداکثر سرمایه 500٫000٫000 ریال و پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه تا حداکثر سرمایه 50٫000٫000 ریال از ابتدای آذرماه سال جاری به متقاضیان روشندل بیمه نامه عمر و تأمین آتیه ارائه می شود.
در این بیمه نامه عمر و تأمین آتیه میزان پرداختی برای همه افراد عادی و معلول یکسان است. همچنین پرسشنامه های افراد معلول با ارائه کارت معلولیت به رویت پزشک معتمد شرکت رسیده و مورد بررسی قرار می گیرد که این مورد طی دستورالعملی به همه نمایندگان بیمه پاسارگاد اطلاع رسانی شده است. سپس بعد از تشخیص پزشک معتمد بیمه با فرد نابینا یا معلول قرارداد منعقد می شود.
نحوه پوشش های بیمه برای معلولان در زمان صدور بیمه نامه مشخص می شود و هر گونه تعهد که در این زمان ارائه شده باشد، غرامت آن به بیمه شده قابل پرداخت است. چنانچه در فرم پرسشنامه پوششی درخواست و با موافقت شرکت بیمه آن پوشش جزء تعهدات و در بیمه نامه قید شده باشد در صورت بروز حادثه یا بیماری قابل پرداخت خواهد بود.
انعقاد تفاهمنامه میان بانک ملت و سازمان حج و زیارت
بانک ملت و سازمان حج و زیارت با هدف افزایش سطح تعاملات، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، موضوع این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت رسیده، همکاری در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی با هدف گسترش کمی و کیفی خدمات رسانی به زائران اعلام شده است.
دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه با قدردانی از دست اندرکاران انعقاد این تفاهمنامه اظهار داشت: سازمان حج و زیارت یک سازمان فرهنگی و معنوی است و ما خوشحالیم و خدا را شاکریم که به ما توفیق داده است که همچون گذشته بتوانیم به سازمان حج و زائران این سازمان خدمات ارائه کنیم.
وی با بیان این نکته که خدمات رسانی به زائران و یک سازمان معنوی، دینی و فرهنگی، یک توفیق الهی است که نصیب کارکنان بانک ملت شده است، اضافه کرد: بانک ملت به هیچ وجه در پی کسب منافع مادی در این تفاهمنامه نیست و تفاهنامه یادشده برای بانک عایدی مادی ندارد و خیر و برکت این همکاری مشترک، فراتر از هرگونه نفع مالی و مادی است.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این که از سال های گذشته، خیر و برکت خدمات رسانی به زائران عمره و عتبات عالیات، نصیب این بانک شده است، افزود: برکت کارهای نیکوکارانه و خیر همیشه بانک ملت را پیشرو نگه داشته است.
وی با تاکید بر این نکته که بانک ملت با آغوش باز و علاقمندی تمام، تفاهمنامه همکاری با سازمان حج و زیارت را امضا می کند، اظهار امیدواری کرد که تفاهمنامه یادشده منشاء خیر و برکت برای دو مجموعه، مردم و به ویژه زائران باشد.علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت هم در سخنانی با قدردانی از همکاری دست اندرکاران بانک ملت با این سازمان در طول سال های گذشته، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت یک سازمان غیرانتفاعی است که با اهداف فرهنگی تاسیس شده و در سال های گذشته، خدمات خوبی را به مردم ارائه و همواره سطح خدمات خود را ارتقا داده است.
وی با بیان این نکته که تعاملات بانک ملت و سازمان حج و زیارت همیشه به نفع زائران رقم خورده است، گفت: انعقاد این تفاهمنامه نیز یک گام بلند برای ارائه خدمات بهتر و با کمترین هزینه به زائران است.
رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر این نکته که انعقاد این تفاهمنامه به دلیل مشارکت در امور فرهنگی، برکات زیادی برای بانک ملت در پی خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد که سازمان حچ و زیارت در سال های آینده که شرایط زیارت فراهم می شود بیش از پیش از خدمات و پشتیبانی بانک ملت بهره مند شود.
عباس جعفرلو معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری نیز گزارش مختصری از همکاری های این بانک و سازمان حج و زیارت و تلاش های صورت گرفته برای انعقاد تفاهمنامه همکاری ارائه کرد.
در این مراسم مرتضی نجف عضو هیات مدیره، علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، مجتبی توکلی و اکبر یارمحمدی رییس و معاون اداره کل بانکداری شرکتی نیز حضور داشتند.
شفافیت عملکرد و ارتباط با سهامداران، اولویت اصلی مدیران جدید شرکت شاهد
نشست صمیمی دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره و دکتر ارسلان فتحی پور مدیرعامل شرکت شاهد به همراه دکتر سید امیرهوشنگ سعیدی مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد با سهامداران در بستر آنلاین برگزار شد.
بر اساس این گزارش، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره شرکت شاهد، اولویت مدیران جدید این شرکت و شرکت های زیر مجموعه را شفافیت عملکرد و ارتباط با سهامداران عنوان کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت شاهد گفت: هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا ضمن بهبود شرایط، نهایت شفافیت را در اقدامات خود داشته باشند و ضمن گزارش بدون واسطه به سهامداران عزیز، مقدمات حفاظت از سرمایه های این عزیزان را فراهم آورد.
دکتر کریمی افزود: شرکت شاهد در دوره جدید با حمایت های مهندس اوحدی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران قطعاً به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور خواهد رسید تا ضمن صیانت از سرمایه خانواده های معظم و معزز شهد و ایثارگر، سهم خود را در رشد اقتصادی کشور بیشر کند.
وی اظهار داشت: شرکت شاهد و تمامی زیر مجموعه های آن با مدیریت خوب و کارآمد می توانند ضمن رشد سرمایه های سهامداران خود، نقش بسزایی در به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور داشته باشند.
دکتر اسلام کریمی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه وضعیت موجود در کشور تاثیر منفی در رشد اقتصادی داشته و بازار سرمایه را نیز به مانند دیگر بخش ها دچار تلاطم کرده است.
در ادامه این نشست، دکتر سید امیرهوشنگ سعیدی مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد گفت: اساسی ترین مشکل موسسه در بدو ورود بنده عدم پرداخت مطالبات تعدادی از سهامداران بود که به لطف خدا و حمایت ویژه ریاست محترم بنیاد شهید و دکتر کریمی ریاست محترم هیئت مدیره شرکت شاهد توانستیم این مطالبات را در روزهای اخیر پرداخت نماییم.
مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد افزود: متاسفانه روند کاهشی قیمت سهام دیگر مشکل ما است که بخش اعظمی از آن مربوط به ریزش بازار بورس و وضعیت اقتصادی کشور و بخش دیگری نشات گرفته از مسائل داخلی موسسه است که با برنامه ریزی صورت گرفته هر چه سریع تر به دنبال رفع مشکلات هستیم تا بتوانیم با یاری خداوند شرایط را بهبود ببخشیم.
دکتر سید امیرهوشنگ سعیدی اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات موسسه اندوخته شاهد نبود زیر ساخت نرم افزاری مناسب برای پاسخگویی سریع، آسان و شفاف به سهامداران بود که با پیگیری های لازم در صدد رفع این مشکل هستیم.
وی در ادامه با تاکید بر اصلاح ساختاری موسسه اندوخته به منظور ایفای بهینه وظایف مجمعی و نظارت و کنترل بر عملکرد شرکتهای تابعه بر برنامه محور شدن فعالیت و عملکرد کلیه شرکتهای زیر مجموعه شاهد و نظم و انضباط مالی در امور شرکت ها اشاره کرد.
پس از صحبت های دکتر سید امیرهوشنگ سعیدی مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد، نوبت به دکتر ارسلان فتحی پور مدیرعامل شرکت شاهد رسید تا در خصوص برنامه ها و اقدامات این شرکت و شرکت های زیر مجموعه به بیان مطالب بپردازد.
مدیرعامل شرکت شاهد در ابتدا ضمن معارفه خود به سهامداران، از اهم برنامه های در دستور کار سخن گفت.
دکتر ارسلان فتحی پور اظهار داشت: هیئت مدیره جدید در بدو ورود به شرکت تصمیم گرفت تمامی اقدامات را در یک اتاق شیشه ای قرار دهد تا سهامداران به عنوان مالکین واقعی شرکت در جریان موضوعات مختلف قرار بگیرند.
مدیرعامل شرکت شاهد در پایان گفت: سهامداران شرکت حق دارد نگران وضعیت سرمایه خود باشند و همانگونه که این عزیزان مطلع هستند بخش زیادی از نوسانات قیمت سهام شرکت مربوط به نوسانات کلی بازار سرمایه است اما ما به عنوان خادمان این عزیزان در راس مدیریت شرکت تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ضمن بهبود وضع موجود، سرمایه های این عزیزان را به بالاترین بازدهی ممکن برسانیم.
واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرضالحسنه
بانک قرض الحسنه مهر ایران این امکان را فراهم کرده تا با واریزهای مستمر ماهانه، پس از مدت مشخصی بتوانید تسهیلات قرضالحسنه دریافت کنید.به گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، این بانک برای آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از تسهیلات بانک مهر ایران را داشته، اما در حال حاضر قادر به ایجاد میانگین حساب لازم برای دریافت از تسهیلات نیستند، این امکان را فراهم کرده تا با واریز مبالغ مستمر بر اساس انتخاب خود و در یک بازه زمانی مشخص، در آینده از تسهیلات این بانک بهرهمند شوند.
یکی از اقشاری که این طرح میتوان مناسب حال آنها باشد، افرادی هستند که از تسهیلات این بانک استفاده کرده و حداقل دو سال از بازپرداخت اقساط تسهیلات فعلی ایشان باقی مانده است. همچنین دانشجویانی که حداقل دو سال از زمان تحصیل آنها باقی مانده و تمایل دارند پس از گذشت حداقل 24 ماه و بر اساس واریز مستمر ماهانه بهاندازه 24 مرحله، از تسهیلات بانک پس از فارغالتحصیلی بهرهمند شوند.
امکان پسانداز مبالغ خرد تا 60 ماه و همچنین استفاده از تسهیلات قرضالحسنه با بازپرداخت انتخابی مد نظر حداقل معادل تعداد ماههای واریزی و متناسب با میانگین ایجادی، اعطای تسهیلات قرضالحسنه پس از گذشت حداقل 24 ماه از زمان افتتاح حساب و واریز 24 مرحله مبلغ انتخابی برای واریز مستمر ماهیانه و امکان برداشت کل مبلغ اندوخته در سپرده پسانداز بلافاصله پس از دریافت تسهیلات مربوطه از جمله مزیتهای طرح تداوم مهر است. افزون بر این، امکان بهرهمندی از 10 درصد ضریب بیشتر در مقایسه با تسهیلات امتیازی بانک دیگر مزیت این طرح به شمار میرود.
متقاضیان و مشتریان دارنده حساب پسانداز یا جاری میتوانند با شرکت در طرح تداوم مهر، سپرده مرتبط را افتتاح کرده، مدت زمان واریز و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب و سپس نسبت به واریز مبالغ مستمر ماهانه خود اقدام کنند. این افراد در پایان مدت زمان انتخابی، از تسهیلات این طرح با کارمزد 4 درصد بهرهمند میشوند.
برای مثال مشتری بانک مهر ایران که در حال حاضر دارای وام فعال به میزان 20 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه بوده و متقاضی شرکت در طرح تداوم مهر است، در صورت واریز مبلغ مستمر ماهیانه 411هزار تومان به مدت 36 ماه به همراه اقساط تسهیلات فعلی، میتواند پس از اتمام واریز مبالغ مستمر ماهانه و تسویه تسهیلات قبلی، از 20 میلیون تومان تسهیلات قرضالحسنه با بازپرداخت 48 ماهه با کارمزد 4 درصد بهرهمند شود.
خرید اعتباری از ایرانمال با طرح «آیندهداران1»
بانک آینده، با هدف ارزشآفرینی هر چه بیشتر و امکان خریدی آسان و متنوع برای مشتریان، طرح جدید خرید اعتباری خود با عنوان طرح «آیندهداران1» را معرفی میکند.تمام مشتریان بانک آینده که دارای انواع سپردههای سرمایهگذاری از جمله: سپردههای قرضالحسنه (جاری و پسانداز)، سپردههای بلندمدت شتاب، آیندهساز و واحدهای سرمایهگذاری صندوق گسترش فردای ایرانیان باشند، میتوانند تا 22 آذر امسال، با ثبتنام در سامانه پیشخوان مجازی، abpuls.ir یا با مراجعه به شعب بانک آینده، بر اساس موجودی حساب انتخابی، اعتباری بین ده میلیون ریال تا سقف یکصدمیلیون ریال، دریافت کرده، با مراجعه حضوری به فروشگاههای طرف قرارداد مرکز خرید بازار بزرگ ایران (ایرانمال) و هایپراستار آن از مزایای این طرح، بهرهمند شوند؛ فهرست کامل فروشگاهها را میتوانید روی ba24.ir ببینید.
اعتبار و مهلت استفاده از اعتبار «آیندهداران1» تا پایان آذر امسال (30/09/1399) است؛ مشتریان محترم فرصت دارند تا 22 آذر برای دریافت این کارت و بهرهمندی از مزایای آن، اقدام نمایند.
بازپرداخت اعتبار درنظرگرفتهشده در طرح «آیندهداران1» نیز تا زمان سررسید آن یعنی 30 آذر بهصورت رایگان و بدون دریافت سود خواهد بود؛ در صورت عدمتسویه اعتبار کارت در بازهزمانی اجرای طرح، میزان مصرفشده اعتبار کارتها در روز 01/10/1399، محاسبه خواهد شد؛ بدینترتیب که 20درصد از کل اعتبار مصرفشده، بهصورت رایگان و بدون سود از اصل اعتبار، بازگردانده خواهد شد و مبلغ باقیمانده در 4 قسط تا تسویه کامل کارت از سوی مشتری پرداخت خواهد شد.
حفظ روند افزایشی سود سهام تجارتنو تا پایان 99
بیمه تجارتنوکه توانسته در شش ماهه نخست امسال سود قابل توجهی را برای سهامداران خود کنار بگذارد، این روند را با شتاب بیشتری در نیمه دوم امسال ادامه خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی؛ این شرکت در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 1399، به ازای هر سهم خود یک هزار و 621 ریال سود کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که سود هر سهم 131 ریال بود، از افزایش چشمگیر سود در هر سهم حکایت دارد.
یقینا با سرمایه گذاری های انجام شده، «بنو» در زمان باقیمانده ازسال موفق خواهد شد تا سود بیشتری را برای سهامداران خود کنار بگذارد.
در کنار افزایش سود از طریق سرمایه گذاریهای متنوع، ایجاد پلتفرم بیمهگری باز، راهکاری دیگر برای تضمین آینده کاری درخشان شرکت است. پلتفرم بیمهگری باز این امکان را در اختیار شرکت تجارتنو قرار داده تا بتواند محصولات بیمهای موجود و جدید را در اختیار کسب و کارهای غیربیمهای قرار دهدکه با این روش، کسب و کارها قادر هستند محصولات و خدمات خود را با ارزش افزوده بیشتری به مشتریان ارائه کنند. این امکان علاوه بر خلق محصولات جدید، بازار بیمه تجارتنو را نیز بیش از این توسعه خواهد داد.
خریدآنلاین کالا همراه با بیمه نامه ای که تضمین میکند کالا بدون عیب و نقص به دست مشتری برسد، از جمله این خدمات است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.