شماره: 1532 / ۱۳۹۹ بيست و چهارم آبان
تعداد بازدید : 0
اخبار
در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی صورت گرفت
اعطاء لوح سپاس مدیر ارشد ارتباط گستر به مدیر عامل بانک رفاه کارگران
در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران نشان «مدیر ارشد ارتباط گستر» را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با هدف توسعه ارزش های متعالی ارتباطی، توسعه مردم داری، پی ریزی و گسترش ارتباطات انسانی، اجتماعی و شهروندی و با موضوع بررسی تاثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد روابط عمومی برگزار شد، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک به دلیل خدمات موثر، مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه ها و حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی، لوح سپاس”مدیر ارشد ارتباط گستر” را دریافت کرد.
در این مراسم که در تاریخ 20 و 21 آبان ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار شد، پیام دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی ارائه شد و در ادامه دکتر لاری سخنگو و معاون فرهنگی-دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطالبی را درخصوص تاثیر ویروس کرونا بر ساختار و عملکرد روابط عمومی ها در جمع مدیران سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی، مدیران روابط عمومی، اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات ارائه کرد و در پایان لوح سپاس مدیران ارشد ارتباط گستر اعطا شد.
محصولی جدید
از تیم خلاق بیمه دی
به همت معاونت فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی، بیمه «مستمری مانا» به عنوان محصولی نو، مطابق با نیاز های روز جامعه طراحی و به بازار صنعت بیمه کشور عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ بیمه نامه «مستمری مانا» در پاسخ به نیاز مشتریان، طراحی شد و شرکت بیمه دی به عنوان اولین شرکت در زمینه ارائه بیمه نامه مستمری، به دو صورت مدت معین و مادام العمر با اخذ مجوز از بیمه مرکزی ج.ا.ا از آبان ماه 1399 این محصول را در سبد محصولات قابل ارائه به مشتریان خود قرار داده است.
شرکت بیمه دی ارائه خدمات متنوع بیمه ای و پاسخ به نیاز مشتریان را از اهداف اساسی خود قرار داده و در این راستا ضمن طراحی محصولات جدید، بر لزوم تناسب محصولات با نیاز بازار هدف تاکید دارد.
اشتباه فاحش وبسایت خبری یک شبکه ماهوارهای بر اساس ترجمهای غلط
در پی انتشار خبری در خصوص «محکومیت سه مسئول بانک «المستقبل» بحرین به علت تخلفهای مالی از سوی دادگاه عالی کیفری این کشور»، وبسایت خبری شبکه ایراناینترنشنال، بر اساس تفکری سازهای، نام خاص این بانک را به فارسی و با عنوان بانک آینده، ترجمه کرد!
این درحالی است که نامهای خاص، به زبان دیگر ترجمه نمیشود و فقط با الفبای انگلیسی نوشته میشود.
بانک آینده ضمن تکذیب بخشی ازخبر کهمتوجه خود است اعلام میدارد بانک المستقبل در سال 1383 خورشیدی با سرمایهگذاری مشترک بانک ملی و صادرات ایران و بانک «الاهلی یونایتد» بحرین، تأسیس شد و با مجوز بانک مرکزی بحرین، دفتر مرکزی خود را در منامه افتتاح کرد، اما در سال 1394، بحرین از اقدام خود برای تعطیلکردن شعبه این بانک در منامه خبر داد.
با ابلاغ رییس کل بیمه مرکزی؛
تمدیدمدیر عاملی محسن پورکیانی برای شرکت بیمه البرز
محسن پورکیانی به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه البرز برای مدت باقیمانده از دوره دوساله اعضای هیئتمدیره آن شرکت از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بلامانع اعلام شد.انتصاب محسن پورکیانی به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه البرز برای مدت باقیمانده از دوره دوساله اعضای هیئتمدیره آن شرکت از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بلامانع اعلام شد.
در این ابلاغیه سلیمانی خواستار تلاش در جهت رشد پرتفوی شرکت و حضور جدی تر در بازار بیمه کشور با توجه به برند و سابقه فعالیت شرکت، توجه به توسعه بیمه های عمر با توجه به اولویت برنامه های توسعه ای صنعت بیمه، رعایت بخشنامههای صادره و لزوم انجام استعلام قبل از صدور بیمه نامه آتش سوزی انبارها شد.
نرخ حقالوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد
هیئتمدیره بانک سامان نرخ حقالوکاله سال 1400 را حداکثر 3 درصد تعیین کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک سامان، هیئتمدیره این بانک در مصوبهای، نرخ حقالوکاله بهکارگیری سپردههای سرمایهگذاری مدتدار برای سال 1400 را حداکثر 3 درصد تعیین کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مدیربیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی؛
فروش بیمهنامه مسئولیت تجارتنو 275 درصد رشد کرد
مدیربیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارتنو، خبر از آن داد که، باوجود مشکلات موجود در سال جاری، تجارتنو دربازه زمانی شش ماهه اول سال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، در پرتفوی بیمه نامههای مسئولیت رشد 275 درصدی را رقم زده است.
به گزارش چابک آنلاین، محبوبه ضیاءفروغی، با اشاره به خرد بودن حق بیمههای انواع زیر رشتههای این گروه بیمهای، تاکیدکرد: این مهم جزء با تلاش شبکه فروش و تعامل همکاران شعب سراسرکشور نمی توانست محقق شود.
وی، آموزش شبکه فروش، شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در برطرف کردن چالش های پیش رو در امر بازاریابی و فروش و ایجاد انگیزه برای رقابت در صنعت بیمه را از جمله ابزارهای تحقق این موفقیت برشمرد.
مدیر بیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی اذعان داشت: بیمه نامههای مسئولیت بعد ازبیمه نامههای تکمیل درمان وشخص ثالث، سومین رشته با ضریب خسارت بالا درصنعت بیمه محسوب می شوند به همین دلیل فروش بیشتر توام با کنترل خسارت، جز از طریق شناسایی، کنترل و مدیریت ریسک امکان پذیرنخواهد بود.
وی گفت: ضریب نفوذ رشته های بیمه مسئولیت در جامعه در مقایسه با سایر رشته های بیمه ای بسیار ناچیز است، بیمه های مسئولیت بیمه هایی با ماهیت حقوقی هستند.ضیاءفروغی افزود: افراد چنانچه در صورت انجام و یا ترک فعل به دیگران زیانی وارد کنند مسئول جبران خسارات وارده هستند، بنابراین با آگاهی آنها به مسئولیت های خود در تصدی انواع مشاغل، میتوان شاهد رشد سهم این رشته در صنعت بیمه بود.وی همچنین با اشاره به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و مکان های عمومی و تفریحی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: این امر نه تنها زیان قابل توجهی را به صاحبان مشاغل مرتبط با فعالیت های مذکور واردکرد، بلکه صنعت بیمه نیز تحت تاثیر قرار داد.
مدیربیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی گفت: در راستای افزایش فروش، سیاست شرکت بیمه تجارتنو ارائه سرویس و خدمات مطلوب و مناسب در زمان بروز خسارت به مشتریان است.
وی اظهارداشت: در این شرایط، تنها با شناسایی و ارزیابی مناسب ریسکها وآموزش رعایت اصول ایمنی متناسب با فعالیت مشاغل به بیمهگذاران، میتوان زیان وارده به شرکتهای بیمهای در این حوزه را مدیریت کرد که نسبت خسارت پایین بیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی در تجارتنو موید این موضوع است.
بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه، تفاهم نامه پژوهشی امضا کردند
تفاهم نامه همکاری و توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقات کاربردی، مشاوره علمی و امور آموزشی میان بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه امضا شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، این تفاهم نامه که موضوع آن تعامل و ایجاد همکاری مشترک تحقیقاتی و پژوهشی و تبادل اطلاعات و تجربیات و توانایی های علمی در زمینه های مورد نیاز است، در محل شرکت بیمه آسیا و توسط مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه به امضا رسید.
بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران دو طرف برگزار شد، مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، حضور دکتر کردبچه در پژوهشکده بیمه را منشا تحولات قابل ملاحظه ای در این سازمان عنوان کرد.
مسعود بادین در بخش دیگری از اظهارات خود، شرایط فعلی بازار را نیازمند توجه بیش از پیش به فعالیت های پژوهشی در جهت ارائه محصولات جدید بیمه ای دانست.وی تصریح کرد، هم زمان با پیشرفت چشمگیر فناوری از یک سو و افزایش انتظارات مشتریان و بازار، مرزهای سنتی صنعت بیمه در حال دگرگونی است و این امر نیازمند توانمندی و تحول در تحقیق و پژوهش در این صنعت است.
مدیرعامل بیمه آسیا تاکید کرد: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در برنامه های راهبردی بیمه آسیا جایگاه ویژه ای دارد زیرا ما به خوبی دریافته ایم برتری، چابکی و تحول عملکردی، ارتباط بنیادی با امر پژوهش دارد.
دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه نیزدر این نشست با اشاره سابقه همکاری های این پژوهشکده با بیمه آسیا در حوزه های مختلف بیمه ای، آقای بادین مدیرعامل بیمه آسیا را از جمله مدیران بیمه ای برشمرد که توجه خاصی به امر پژوهش دارند.
وی افزود، شرکت های بزرگ و خوشنامی مانند بیمه آسیا باید با حمایت ها و استفاده از ظرفیت های علمی و تجارب فنی خود، حوزه پژوهش را در صنعت بیمه تقویت کنند.
رییس پژوهشکده بیمه اظهار امیدواری کرد از این پس، تمام تصمیمات، برنامه ها و تحولات در صنعت بیمه، با پشتوانه پژوهشی به انجام برسد.
گفتنی است در این نشست، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران بیمه آسیا و همچنین معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه، حضور داشتند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد: تلاش بانک مسکن برای ارتقای فرهنگ اجتماعی
مدیر عامل بانک مسکن همزمان با تقدیر این بانک در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، مهم ترین اقدامات این بانک در حوزه مسوولیت های اجتماعی را تشریح و بر ضرورت تداوم این اقدامات تاکید کرد.
به گزارش اخبارصنعت به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، صبح امروز سمپوزیوم برترین های روابط عمومی به صورت وبینار برگزار شد و اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در ارزیابی نشان مسوولیت اجتماعی و برترین های روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار هیبنا، بر اساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، نشان ویژه مسوولیت اجتماعی ، به دلیل توجه ویژه بانک مسکن به مسوولیت های اجتماعی و فراتر وظایف سازمانی و برگزاری پویش های فرهنگی و اجتماعی مشارکت فعال در امور اجتماعی عام المنفعه و حمایت از فعالیت های فرهنگی، علمی، خیریه و محیط زیست، به این بانک اعطا شد.
همچنین بر اساس این گزارش، مسعود ایزدی مدیر اداره کل حوزه مدیریت و ارتباطات بانک مسکن به عنوان مدیر برتر روابط عمومی به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی در بانک مسکن معرفی شد و همچنین لوح سپاس کارشناس برتر روابط عمومی به معصومه شیری به عنوان کارشناس برتر به دلیل انجام اقدامات کارشناسی موثر در روابط عمومی اعطا شد. لازم به ذکر است بانک مسکن در انجام اقدامات اطلاع رسانی و تبلیغاتی موثر و هدفمند در حوزه ارتباطات الکترونیک و فضای مجازی مسکن نیز حائز رتبه برتر شد.
محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در گفتگو با خبرنگاران هیبنا ، ضرورت های انجام مسوولیت های اجتماعی توسط این بانک را تشریح کرد. مدیر عامل بانک مسکن با بیان این موضوع که انجام مسوولیت های اجتماعی باید به یک فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود گفت: در حال حاضر با توجه به رشد شهرنشینی، سرعت بالای توسعه اقتصادی و اهمیت توجه به مسائل عمومی و بهداشتی باید تمام نهادها و سازمان یک مانیفست برای ارتقای مسوولیت های اجتماعی در جامعه تهیه کنند.
وی افزود: بانک مسکن به عنوان یکی از بزرگترین بانک های کشور سعی دارد که در کنار انجام امور اقتصادی خود مبنی بر تامین مالی تسهیلات در بخش مسکن و انجام خدمات بانکی، در بعد اجتماعی نیز فعالیت های خود را به روز رسانی کرده و جامعه را در ارتقای فرهنگ اجتماعی خود یاری رساند. از این رو، در سال های اخیر بانک مسکن، انجام اقدامات موثری را در حوزه مسوولیت های اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است.
شایان با اعلام این که در حال حاضر شیوع بیماری کرونا یکی از مهمترین دغدغه های جوامع بشری است، گفت: بانک مسکن درماه های اخیر با اجرای پویش های گسترده ای از جمله ضرورت انجام فاصله گذاری اجتماعی در ارائه خدمات بانکی،توسعه و ارایه خدمات غیرحضوری بانکی و اجرای تمهیدات بهداشتی در شعب، گامی در جهت کنترل شیوع این بیماری برداشته است. همچنین پویش های فرهنگی و اطلاع رسانی با هدف ماسک زدن در اماکن عمومی و جامعه برگزاز شده است که از آن جمله برگزاری مسابقه سراسری عکس برای عموم جامعهُ برگزاری مسابقه سراسری انشانویسی در تمامی مقاطع تحصیلی اشاره کردند.
او افزود: در گام دیگر این بانک از طریق برگزاری مسابقه های عکاسی اینستاگرامی و برگزاری رقابت انشانویسی در مقاطع تحصیلی ضرورت زدن ماسک را برای مردم تشریح کرده است.
مدیر عامل بانک مسکن بخش دیگری از مسوولیت های اجتماعی بانک مسکن را در حوزه آموزش مصرف صحیح آب عنوان کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، مصرف آب نیز در کشور بیشتر شده و در این خصوص بانک مسکن با برگزاری کمپین «من ایرانم، مرا دریاب» تلاش دارد که نقشی در فرهنگ سازی مصرف آب داشته باشد.
مدیر عامل بانک مسکن بخش دیگری از خدمات بانک مسکن را در حوزه ساخت و تجهیز مدارس در استان های محروم دانست و تاکید کرد: این رویه از سال های گذشته آغاز شده و در سال جاری نیز دو مدرسه در مدارس محروم مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی افزود: همچنین بانک مسکن با همیاری همکاران در شعب، توانسته لوازم التحریر و موارد مورد نیاز برای تحصیل در استان های کمتر توسعه یافته را فرآهم کند.
شایان با تاکید بر این که این موارد بخشی از مسوولیت های اجتماعی بانک مسکن است، اظهار کرد: تلاش من و همکارانم در بانک مسکن این است که علاوه بر ارائه خدمات بانکی، گام در جهت ارتقای مسوولیت های اجتماعی در کشور برداریم.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
اینترنت بانک شاهد راه اندازی شد
فاز نخست اینترنت بانک شاهد در راستای توسعه شبکه خدمت رسانی غیر حضوری به اعضای صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد.به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، در راستای توسعه خدمت رسانی غیر حضوری صندوق به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، فاز نخست اینترنت بانک شاهد راه اندازی شد.
در فاز نخست این خدمت جدید، 65 درصد از اعضای محترم که برای دریافت تسهیلات نیاز به معرفی ضامن ندارند می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیک خدمات صندوق قرض الحسنه شاهد به نشانی اینترنتی ebshahed.ir درخواست دریافت تسهیلات خود را بدون مراجعه حضوری و انجام هرگونه بروکراسی اداری، بصورت شبانه روزی ثبت نمایند.
اعضای محترم برای فعال سازی اینترنت بانک خود لازم است از طریق تماس تلفنی با بانکداران اجرایی(رابطین) در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و همچنین مناطق صندوق در مراکز استان ها تماس حاصل نمایند.
جهت فعال سازی و احراز هویت، اعضای محترم باید شماره تلفن همراه متعلق به خود که در سیستم صندوق قرض الحسنه شاهد ثبت گردیده است را به رابطین یا مناطق معرفی نمایند.
سامانه خدمات الکترونیک(اینترنت بانک شاهد) به گونه ای طراحی گردیده که تمامی مراحل ثبت، بررسی و نتیجه درخواست ها را از طریق پیامک به اعضای محترم اطلاع رسانی می نمایند بر همین اساس بر لزوم معرفی و ثبت شماره همراه متعلق به عضو محترم تاکید می گردد.
خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق قرض الحسنه شاهد از طریق لینک زیر می توانند شماره تماس بانکداران اجرایی(رابطین) و مناطق صندوق در سراسرکشور را دریافت نمایند.
با راه اندازی طرح 3070 در سازمان تامین اجتماعی؛
پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی غیرحضوری شد
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از پرداخت غیرحضوری کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان این سازمان خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهرداد قریب اظهار داشت: در راستای بهینه سازی فرآیندها با رویکرد کاهش مراجعات، افزایش رضایتمندی بیمهشدگان، توسعه خدمات دیجیتال و غیرحضوری با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی و با توجه به برقراری ارتباط با سازمان ثبت احوال کشور زمینه پرداخت کمک هزینه ازدواج به عنوان اولین سرویس کاملا غیرحضوری، راهاندازی شد.
وی افزود: بر این اساس، شناسایی بیمهشدگان حائز شرایط ماده (85) قانون تامین اجتماعی و فرآیندهای مربوط به ثبت مشخصات، انجام محاسبات، صدور اسناد و ارسال به اداره کل امور مالی در سامانه متمرکز تعهدات کوتاه مدت برای واجدین شرایط که دارای شماره حساب و شماره تلفن همراه معتبر در سیستم هستند، در پایان هرماه به صورت هوشمند و بدون نیاز به مراجعه بیمهشده به واحد اجرایی صورت میپذیرد و مراتب نیز از طریق پیامک به بیمهشده اعلام می شود.قریب ادامه داد: علاوه بر شیوه فوق، امکان ثبت اطلاعات مربوط به ازدواج توسط بیمهشده از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir فراهم است.معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: افرادی که با وجود تکمیل اطلاعات شماره حساب و شماره تلفن همراه در سامانه خدمات غیرحضوری، در پایان ماه مربوطه، پیامک ثبت کمک هزینه ازدواج را دریافت نمی کنند، میتوانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور از مسیر (منوی بیمه شدگان/ حمایت های کوتاه مدت/ درخواست کمک هزینه ازدواج) از علت عدم دریافت کمک هزینه ازدواج مطلع و در صورت اعتراض با ثبت درخواست پشتیبانی و بارگذاری تصاویر عقدنامه و صفحه ازدواج شناسنامه از طریق منوی «افزودن تصاویر جدید» نسبت به ارائه درخواست و پیگیری های مربوطه اقدام کنند.
گفتنی است، طرح 3070، ارائه 30 خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش 70میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی است که روز گذشته در نشست خبری مدیرعامل این سازمان آغاز به کار کرد.
مدیرعامل بانک سینا خبر داد:
طرح های قرض الحسنه بانک سینا برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا و مدافعان سلامت
مدیرعامل بانک سینا از طرح های جدید این بانک در حوزه قرض الحسنه برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا و مدافعان سلامت خبر داد.
دکتر ایمانی با بیان آنکه شیوع کرونا در جهان و از جمله ایران، بسیاری از بخش ها و کسب و کارها را درگیر و متضرر ساخت و کادر درمان کشور نیز دچار زحمات دوچندان شد، گفت: یکی از سنت های حسنه و نیکوی ما مسلمانان که در قرآن کریم نیز بارها بر آن تاکید شده، سنت پسندیده قرض الحسنه است که بانک سینا در راستای این کار ارزشمند و به جهت حمایت از آسیب دیدگان کرونا و همچنین قدردانی از تلاشها و فداکاری های مدافعان سلامت، طرح های متعددی را برای پرداخت وام های قرض الحسنه به اجرا گذاشته است.
وی خاطرنشان کرد: بانک سینا با همکاری بنیاد علوی، تاکنون طرح های مهرآفرین، نیکو و مواسات را به اجرا گذاشته و در این راه وامهای قرض الحسنه قابل توجهی را به کسب و کارهای آسیب دیده، پرداخت کرده است. این بانک طرح های جدیدی را نیز طی روزهای آتی عملیاتی خواهد ساخت که طی آن به بیماران بی بضاعت به ویژه آسیب دیده از کرونا، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، مرزبانان و همچنین مدافعان سلامت شامل پرستاران شاغل در بخش های کرونا و مددکاران فعال در آسایشگاه های بهزیستی، وام قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.
دکتر ایمانی در ادامه با قدردانی از زحمات همکاران بانک که در شرایط ناشی از کرونا، بی وقفه در تحقق اهداف تلاش می کنند، اظهار داشت: برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص، امتیاز و شاخصه هر سازمان و بنگاه اقتصادی است که خوشبختانه این مزیت، بانک سینا را در زمره بانک های موفق و پیشگام قرار داده و امیدواریم با برنامه هایی که واحدها در جهت جانشین پروری و تقویت نیروی انسانی به اجرا می گذارند، کماکان شاهد درخشش بانک باشیم.
سیدمحمد یزدی خواه معاون شعب و مناطق بانک سینا هم ضمن قدردانی از تلاش همکاران در تحقق اهداف گفت: با شیوع کرونا، تمرکز برنامه ها و سیاست های بانک سینا بر ارائه خدمات غیرحضوری استوار شده اما همکاران شعب شایسته است نسبت به مشتریانی که با هدف رفع نیازهای اقتصادی و یا رونق کسب و کار سالم و موثر به شعبه مراجعه میکنند، حداکثر التزام در ارائه بهترین راهکارها و راهنماییها برای گرهگشایی در کارها و تأمین حداکثر رضایت آنها را داشته باشند و برای تحقق اهداف در نیمه دوم سال، تلاش جدی تری صورت دهند.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم با بیان آنکه شاکله و شالوده اصلی بنگاه های خصوصی نظیر بانکها مشتریان هستند، خاطرنشان کرد: توجه به مشتری و تلاش در جهت تامین رضایتمندی آنها، زمینه ساز بقا و نیز تعالی سازمانی است و این بانک به جهت ارتباط و تعامل بهتر با مشتریان، سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) را راه اندازی کرده است.
منصور شیخ الاسلامی، بکارگیری شیوه های نوین ارتباطی در جهت برقراری ارتباط پویا با مشتریان را یکی از راه های موفقیت بانک دانست و بیان داشت: با هدف افزایش سطح ارتباطات بانک سینا با مشتریان و نقش آفرینی شعب به عنوان نقاط ارتباطی مستقیم در افزایش اثربخشی کانالها و تکمیل فرآیند ارتباطی، همیار مشتریان در شعب تشکیل و فعال خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه بنگاه های اقتصادی به موضوع مسئولیت های اجتماعی گفت: این مهم به عنوان رسالتی ارزشمند در بانک سینا مورد توجه قرار گرفته و اقدامات مهمی از جمله کمک 50 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)، اهدای 24 دستگاه آمبولانس به بیمارستانهای درگیر بیماری کرونا و بسیاری خدمات دیگر صورت گرفته و در آینده نیز به عنوان اقدامی فرایندی، مورد توجه خواهد بود.
کودکان کار در آغوش باران مهربانی
همزمان با مراسم زنگ بیمه، و با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس هیات مدیره، مدیر عامل بیمه باران، تفاهم نامه اهدا 20 عدد بیمه نامه ترنم به کودکان کار، امضا و به مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان اهدا شد.
در این مراسم که با حضور سید افضل موسوی رئیس هیاتمدیره و علیرضا هادی عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمه باران و همچنین فرشید یزدانی مدیر عامل انجمن حمایت از کودکان برگزار شد بیمه باران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اقدام به اهدای تعداد 20 عدد بیمه نامه 25 میلیون ریالی به کودکان کار کرد.
بنابر این گزارش در ابتدای نشست، علیرضا هادی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمه باران، ضمن تشکر از دکتر سلیمانی به دلیل ابتکار در اختصاص یک روز به عنوان “زنگ بیمه”، گفت بیمه باران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، حمایت از کودکان کار را از طریق اهدا بیمه نامه ترنم (به شرط حیات) در دستور کار خود قرار داد.
مدیرعامل بیمه باران ظرفیتهای بیمههای زندگی به ویژه بیمهنامه ترنم را بهترین فرصت برای سرمایهگذاری برای آینده کودکان دانست و گفت: اگرچه بیمههای زندگی دارای ویژگیهای متعددی هستند که میتوانند برای تمامی اقشار و آحاد جامعه سودمند باشند، اما در بحث سرمایهگذاری برای کودکان، پتانسیلهای این نوع بیمهنامه به حد کمال موثر و سازنده است.
هادی همچنین افزود: بیمهنامه ترنم که در بازههای زمانی سه تا پنج سال ارائه میشود، یکی از امنترین و پربازدهترین روشهای سرمایهگذاری و آتیهاندوزی برای کودکان است. در این میان اگر افرادی با اهداف خیرخواهانه در حال فعالیت به نفع کودکان کار، کودکان بدسرپرست یا کودکان بیسرپرست هستند میتوانند با خرید این بیمهنامه راه را برای آینده روشن آنها هموار کنند.
مدیرعامل بیمه باران با اشاره به تلاشهای بیمه مرکزی به منظور ارج نهادن به کودکان و خانوادههای آنها برای استفاده از بیمه گفت: من به عنوان یکی از اعضای خانواده بیمه کشور، شاهد تلاشهای ریاست محترم بیمه مرکزی برای ترویج فرهنگ بیمه و توسعه این صنعت هستم. ایجاد زنگ بیمه که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، فرصت با ارزشی است که در کودکان این دغدغه ایجاد شود که داشتن بیمه یکی از ضروریات زندگی است و این دغدغه به خانوادههایشان منتقل شود.
در ادامه این نشست غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی، نیز ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بیمه باران در حوزه بیمه زندگی گفت: هماکنون دو شرکت تخصصی در حوزه بیمه زندگی در کشور فعالیت میکنند که بیمه باران یکی از آنهاست. کارنامه چندماهه این شرکت نشان داده اگر طرحهای ارائه شده همراه با خلاقیت باشد، مردم به خوبی از آن استقبال خواهند کرد.
او در ادامه افزود: بیمهنامه ترنم باران که طرح تازهای در بیمه کشور محسوب میشود، توانسته افراد زیادی را به بیمههای زندگی علاقمند کند. اکنون هم با اهدای این بیمهنامه به کودکان تلاش میشود دغدغه های کمتری نسبت به آینده این قشر از کودکان داشته باشیم.
رئیس بیمه مرکزی از سایر شرکتهای بیمهای خواست با انجام فعالیتهای خیرخواهانه و همکاری و همیاری با یکدیگر، مشعل توسعه و آبادانی فردای کودکان را روشن نگه دارند.
در انتهای مراسم، فرشید یزدانی مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان ضمن تشکر از دکتر سلیمانی و هیات مدیره بیمه باران به دلیل حمایت ازاین قشر محروم، ابراز امیدواری کرد با عنایت به مشکلات و کمبودهایی که در بخش تحصیل و آموزش این عزیزان در کشور وجود دارد شرکت های بیمه در عمل به رسالت مسئولیت اجتماعی خود توجه بیشتری به این کودکان داشته باشند.
در پایان مراسم، تفاهم نامه اهدا تعداد 20 عدد بیمه نامه ترنم با سرمایه هر بیمه نامه 25 میلیون ریالی به کودکان کار، توسط مدیرعامل بیمه باران و مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان امضا شد.
رونمایی از سامانه ارزیابی اموال منقول و غیرمنقول در بانک توسعه تعاون
سامانه ارزیابی اموال منقول و غیرمنقول شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، هدف از راهاندازی سامانه ارزیابی اموال که توسط شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون و با همکاری شرکت سمات تهیه و تولید گردیده است، الکترونیکی شدن کلیه فرآیندهای ارزیابی وثایق مشتریان بانک توسعه تعاون میباشد که در شرایط روز جامعه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور گام بزرگی در جهت تحقق شعار دولت الکترونیکی است.
شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون یکی از شرکتهای زیرمجموعه بانک توسعه تعاون بوده که انجام امور ارزیابی وثایق ترهینی بانک یکی از مسئولیتهای این شرکت به شمار میرود و بر همین اساس با نیازسنجی حوزه ارزیابی اموال، طرح اولیه سامانه فوق توسط شرکت خدمات ارائه و اجرای آن در بخش برنامهنویسی و پشتیبانی فنی بر عهده شرکت سمات است.
خاطرنشان میگردد سامانه مذکور در بستر اینترنت در اختیار شعب و مشتریان بانک توسعه تعاون قرارگرفته تا نسبت به ثبت درخواست ارزیابی وثایق خود در این سامانه اقدام نمایند. این سامانه قادر است کلیه فرآیندهای ارزیابی اعم از ثبت درخواست، تهیه گزارش و امضاء الکترونیکی توسط کارشناسان، صدور و پرداخت هزینههای کارشناسی به صورت آنلاین، مکاتبات و ارسال گزارشها به صورت اتوماسیون، ایجاد آرشیو متمرکز از پروندههای ارزیابی و … را انجام داده و به صورت 24 ساعته ارائه خدمت نماید.
همچنین ذکر این نکته ضروری است که با تکمیل این سامانه و اتصال آن و اخذ استعلامات لازم از برخی مراجع مرتبط مانند سازمان ثبت اسناد کشور، راهآهن ج.ا.ا، مترو و … دقت و صحت ارزیابی آن افزایشیافته و زمان کوتاهتری صرف تهیه گزارشها میگردد.
گفتنی است مشتریان محترم میتوانند از طریق آدرس http://aes.samatco.ir به سامانه فوق دسترسی داشته باشند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.