شماره: 1376 / ۱۳۹۸ بيست و ششم اسفند
تعداد بازدید : 0
اخبار
سقف مبلغ کارت به کارت بانک ایران زمین به 10 میلیون تومان افزایش یافت
همزمان با شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات مردم به شعب بانک سقف انتقال کارت به کارت در کلیه درگاه های بانک ایران زمین 10 میلیون تومان شد.به گزارش روابط عمومی: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش حضور مشتریان در شعب بانک، سقف کارت به کارت درکلیه ابزارهای الکترونیکی(خودپرداز،کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک) به 10 میلیون تومان در روز افزایش یافت.این اقدامات با توجه به شیوع ویروس کرونا که نیاز به مراقبتهای فردی را افزایش داده، اتخاذ شده تا مردم برای دریافت پول یا کارت به کارت کمتر به خارج از خانه مراجعه کنند. بر همین اساس، توصیه میشود مردم نیز کارهای بانکی خارج خانه خود را تا حد امکان محدود نمایند.بر اساس این گزارش، تعداد تلاشهای متوالی ناموفق رمز دوم درهر شبانه روز به پنج بار افزایش یافت
«کیف پول الکترونیکی بانکپاسارگاد» ابزاری برای کاهش مراجعه به شعبهها
برنامه ی کیف پول الکترونیکی بانکپاسارگاد (کیپاد)، یکی از ابزارهای بانکداریالکترونیک است که میتوان با بهرهمندی از خدمات آن، امور بانکی رایج را بدون مراجعه به شعبهها انجام داد.به گزارش روابطعمومی بانک پاسارگاد، در ایامی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجتناب از تردد غیرضروری مهمترین راه برای مبارزه با این ویروس است، بهرهمندی از ابزارهای بانکداریالکترونیکی مانند «کیپاد»، میتواند نقش بسزایی در کاهش مراجعه به شعبهها داشتهباشد. هموطنان میتوانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن کیپاد، پرداختی امن، سریع و آسان را در حوزه های مختلف پذیرندگی کیپاد و عوارض جادهای تجربه کنند.بر اساس این خبر، استعلام و پرداخت قبض برق با قابلیت گزارش پرداختهای قبل و دریافت فایل آخرین قبض، امکان انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبض با شناسه قبض و شناسه پرداخت، انتقال اعتبار بین کاربران کیپاد، انتقال از کیف پول به حساب بانکی، پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران، خرید بستههای اینترنت، امکان شارژ مستقیم تلفن همراه، امکان کمک به خیریه و خرید اشتراک تلویزیون اینترنتی آیو از جمله خدماتی است که «کیپاد» ارائه میدهد.
ضرورت تطبیق مشخصات دارنده کارت بانکی و سیم کارت در کارت به کارت موبایلی
بر اساس بخشنامه اخیر بانک مرکزی و الزام به تایید مشتریان در سامانه احراز هویت شاهکار برای انتقال وجه کارت به کارت در اپلیکیشن های موبایلی ، ضروری است مشتریان گرانقدر به صورت همزمان از کارت بانکی و سیم کارت متعلق به شخص خود استفاده کنند.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، طی روزهای اخیر برخی از مشتریان بانک در عملیات انتقال وجه خود از طریق اپلیکیشن های پرداخت، پیامی را با مضمون «تراکنش تنها با کارت بانکی متعلق به صاحب سیم کارت ممکن است» دریافت کرده و انتقال وجه آنها میسر نشده است.بر همین اساس مشتریان گرانقدر برای استفاده از سرویس انتقال وجه در اپلیکیشن های پرداخت باید از سیم کارت متعلق به خود که با مشخصات و کد ملی کارت بانکی آنها مطابقت دارد، استفاده کنند تا هویت آنها در سامانه شاهکار احراز و عملیات انتقال وجه انجام شود.با توجه به اینکه این الزام از سوی بانک مرکزی اعمال شده و ارتباطی به سامانه های بانک ملی ایران ندارد و از سویی افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت نیز با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کاهش رفت و آمد به شعب در روزهای بحران شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است لذا از هموطنان گرانقدر درخواست می شود از مراجعه به شعب بانک جدا خودداری کنند.
درخواست انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران از بانک مرکزی
انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران در نامه ای به رییس کل بانک مرکزی خواستار استمهال اقساط بانکی و تخصیص اعتبارات بلاعوض بخاطر کرونا شد.انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران در نامه ای به رییس کل بانک مرکزی خواستار استمهال اقساط بانکی و تخصیص اعتبارات بلاعوض بخاطر کرونا شد.در این نامه خطاب به رییس کل بانک مرکزی آمده است که ضمن تقدیر از کوشش های پسندیده آن جناب در حمایت از صنوف آسیب دیده، معروض می دارد بیش از 60 هزار نماینده بیمه در کشور اسلامی مان مشغول ارائه خدمات به هموطنان هستند. این قشر محترم عملا و متعاقب قانون، ممنوع از تصدی شغل دیگری می باشند، این موضوع و مقارنه زمانی آن با آسیب های اقتصادی ویروس کرونا موجبات عدم تعادل اقتصادی و کسری درآمد و عدم توازن دخل و خرج این عزیزان شده است.مزید امتنان خواهد بود که همکاران این صنف را از جمله صنوف آسیب دیده اعلامیه بانک مرکزی برشمرده و مشمول مزایای آن مصوبه «استمهال اقساط بانکی همکاران شاغل در کسوت نمایندگی و تخصیص اعتبارات بلاعوض و یا کم بهره برای فعالیت اقتصادی نمایید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
ساعات کاری شعب بیمه دی در ایام تعطیلات نوروز اعلام شد
بیمه دی در ایام تعطیل سال نو نیز در راستای تکریم مشتریان، مشغول خدمات رسانی به هموطنان ارجمند خواهد بود.
ضمن تبریک سال نو، با توجه به تغییر ساعت کاری همکاران شعب به منظور ارائه خدمات به بیمه گذاران محترم در ایام تعطیلات نوروز، شعب بیمه دی 29 اسفندماه 98 و سوم و چهارم فروردین ماه 99 از ساعت 9 تا 12 در خدمت مردم عزیز خواهند بود.
همچنین روزهای پنجم و ششم و نهم تا یازدهم فروردین ماه، شعب بیمه دی از ساعت 9 تا 13 آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند بود.
بر اساس این اطلاعیه، روز سه شنبه 12 فروردین ماه نیز هموطنان محترم می توانند از ساعت 9 تا 12 جهت دریافت خدمات به شعب بیمه دی مراجعه نمایند.
گفتنی است در روزهای پنجشنبه 7 و 14 فروردین ماه نیز همکاران بیمه دی از ساعت 9 تا 12 در محل خدمت خود حضور خواهند یافت.
مجوز فعالیت یازده شعبه
بانک دی صادر شد
با اقدامات و پیگیری های مستمر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی، مجوز فعالیت یازده شعبه این بانک صادر شد.
بانک دی به دنبال پیگیری های مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی و تعاملات انجام شده با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون مقررات و نظارت موسسات اعتباری بانک مرکزی، مجوز فعالیت 11 شعبه جنت آباد تهران، دزاشیب تهران، زرافشان تهران، آفریقای تهران، دروس تهران، شهر ری، گنبد کاووس، ایثار مشهد، سبزوار، بجنورد و کیش صادر شد.
بر اساس این گزارش، اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی طی یک نامه رسمی اعلام کرد با توجه به این که موافقت اصولی 11 شعبه مورد درخواست بانک دی، پیش تر در سال 1390 صادر شده است و شعب یاد شده در حال حاضر دایر می باشند و همچنین رای هیئت محترم انتظامی در خصوص دوره زمانی ممنوعیت توسعه شعب بانک دی خاتمه یافته است و صدور مجوز فعالیت برای این واحدها تاثیری در نسبت دارایی های ثابت به حقوق صاحبان سهم ندارد، مقرر گردید مجوز فعالیت 11 شعبه بانک دی صادر شود.
گفتنی است، پرونده صدور مجوز فعالیت یازده شعبه بانک دی در سال های گذشته در حال پیگیری بود که در پی انتصاب هیئت مدیره در دی ماه 1398 و پیگیری های مجدانه تیم مدیریتی، این مهم در کوتاه ترین زمان ممکن تحقق یافت.
افزایش مجدد سقف انتقال وجه کارت به کارت بانک سرمایه
بانک سرمایه به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری به شعب در جهت حفظ سلامت مشتریان ارجمند، سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاههای اینترنتی و خودپردازها را تا اطلاع ثانوی افزایش داد.با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب در جهت حفظ سلامت مشتریان ارجمند، این بانک سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاههای اینترنتی و خودپردازها را از مبلغ 50 میلیون ریال در هر شبانهروز به مبلغ 100 میلیون ریال (با سقف هر تراکنش 30 میلیون ریال) افزایش داد.
لازم به ذکر است از دیگر اقدامات بانک سرمایه به منظور کاهش مراجعات حضوری مشتریان، عدم توزیع اسکناس نو در شعب و خزانه بانک سرمایه و افزایش برداشت نقدی از دستگاههای خودپرداز تا سقف 5 میلیون ریال است. همچنین این بانک در اقدامی دیگر، آن دسته از کارتهای نقدی که انتهای اسفند 1398 منقضی میشوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعب، تا 31 خرداد 1399 بهطور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید را بهصورت پیامک برای مشتریان ارسال مینماید.
شایان ذکر است بانک سرمایه از تمامی هممیهنان گرامی درخواست می نماید تا با استفاده از خدمات غیرحضوری بانک ها و به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نسبت به خروج غیرضروری از منازل خود پرهیز نمایند.
سرشماره های پیام کوتاه بانک رفاه کارگران تغییر کرد
در پی تغییر اپراتور ارسال پیام کوتاه بانک رفاه کارگران، سرشماره های پیام کوتاه این بانک نیز تغییر کرد.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با توجه به آماده سازی زیر ساخت جدید ارسال پیامک، سر شماره پیامک های خدمات بانک از 300066 و 300065 به 100032 و 100031 تغییر خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، از این پس ارسال پیامک های مربوط به خدمات کارت با سر شماره 100031 به جای 300065، ارسال پیامک تغییرات مانده حساب، اطلاع رسانی ورود به سامانه های بانکداری الکترونیک، اطلاع رسانی اقساط و ... با سر شماره 100032 به جای 300066 ارسال می شود.گفتنی است، این تغییرات از 24 اسفند ماه سال جاری به صورت تدریجی صورت می پذیرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
مدیر عامل بیمه نوین تشریح کرد؛
تعداد بازدید : 0
گامهای عملیاتی بیمه نوین برای پیشگیری از کرونا
بحران فعلی در کوتاه مدت می تواند بر افزایش مطالبات بیمه گران اثر گذار باشد چرا که پس از کنترل این ویروس ، شرایط زیان بار جبران خواهد شد و بیمه گذاران به مرور مطالبات خود را پرداخت می کنند.
به گزارش اخبار صنعت به نقل از ریسک نیوز ،حسین کریم خان زند، مدیر عامل شرکت بیمه نوین، در خصوص تمهیدات شرکت بیمه نوین در رابطه با پیشگیری از شیوع کرونا ویروس گفت: شرکت های بیمه دارای مسوولیت اجتماعی هستند به طوریکه ارایه خدمات به بیمه گذاران باید بدون وقفه انجام شود قاعدتا هیچ بحرانی نباید منجر به کاهش و ضعف ارایه خدمات گردد . بیمه گذاران در هر شرایطی نیازهایی دارند که باید بدان پاسخ داده شود چه در حوزه خرید و چه حوزه پرداخت خسارت.
وی با بیان اینکه شرکت بیمه نوین سه هفته پیش، طی جلسه ای با حضور هیات مدیره، تصمیماتی اساسی و با توجه به تمامی جزییات ممکن در جهت تمهیدات پیشگیرانه اتخاذ کرد، اذعان داشت: یکی از تصمیمات اتخاذ شده که از همان ابتدا اجرائی گردید، این بود که کارکنان شرکت فعالیتهای خود را به صورت شیفتی یعنی یک هفته در میان و در قالب دور کاری به انجام رسانند.
همچنین ترتیبی اتخاذ شد تا آن دسته از کارکنان بیمه نوین که طبق پروتکلهای وزارت بهداشت دارای ریسک هستند مانند خانم های باردار ، افراد دارای بیماری های قلبی، دیابت و ... در شرکت حضور پیدا نکنند و از روش دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند، علاوه براین ساعات کاری شرکت نیز تا سه بعد ازظهر تقلیل پیدا کرد. از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده تهیه و در اختیار کارکنان قرار داده شد. حتی از سرو چای برای کارکنان خودداری شد و طی بخشنامه ای به همکاران اعلام شد جهت صرف چای تنها در لیوان های شخصی خود و با مراجعه به آبدارخانه هر طبقه آب جوش تهیه کنند. همچنین در این بخشنامه تاکید شده است تا از ارسال بسته های پستی غیر ضروری به دیگر شرکت ها و سازمان ها خودداری شود.
مدیر عامل بیمه نوین در ادامه تاکید کرد: از دیگر تصمیماتی که در شرکت بیمه نوین در هفتههای اخیر به اجرا در آمد، ضد عفونی کردن اسناد بیمه ای بود به طوریکه به بیمه گذاران اعلام شد که مدارک و اسناد پس از ارسال تا 72 ساعت قرنطینه و گند زدائی می گردد تا احتمال ایجاد ویروس در اسناد به صفر کاهش یابد.
کریم خان زند تصریح کرد: لازم به ذکر است که سیاستهای خود را بر مبنای سیاستهای اعلامی وزارت بهداشت قرار دادیم در این راستا بنده و سایر مدیران شرکت 24 ساعته در دسترس هستیم تا در صورتیکه ابلاغیه جدیدی صادر شد، اقدامات مقتضی صورت پذیرد و به تمامی کارکنان اطلاع رسانی شود.
به گفته وی در تعطیلات فروردین نیز تنها تعداد 25 نفر از مدیران و کارکنان در شرکت حضور خواهند داشت و سایر کارمندان به صورت دور کاری فعالیتها را تداوم می بخشند. در هر حال تمهیداتی صورت گرفته است تا کارشناسان بتوانند به صورت دورکاری به درخواست های بیمه گذاران رسیدگی کنند.
وی با اشاره به ابلاغ بیمه مرکزی در خصوص تمدید غیر فیزیکی بیمه نامه ها ،گفت: با توجه به توسعه زیر ساخت های الکترونیکی در بیمه نوین، جهت به حداقل رسانیدن مراجعات حضوری، پیامکی به کلیه بیمه گذاران ارسال شده تا خدمات بیمه ای را از طریق سامانه « الکترو بیمه نوین» به صورت الکترونیک دریافت کنند. الکترو بیمه نوین سامانه فروش آنلاین محصولات بیمه نوین است که به تازگی ایجاد شده است تا همگام با خدمات رسانی بروز در دنیا حرکت کنیم.
گفتنی است به تمام نمایندگی ها و شعب نیز ابلاغ گردیده که این دستورالعمل به اطلاع کلیه بیمه گذاران برسد.
مدیر عامل بیمه نوین با بیان اینکه بدون شک نمایندگان و کارکنان شعب در خط مقدم قرار دارند و بیشتر از دیگر کارکنان در معرض خطر هستند،گفت: شیفت های دور کاری در شعب بیمه نوین در سراسر کشور نیز اجرائی شده است، همچنین طی تکلیفی که به شعب و نمایندگان شده است، کارکنان موظفند تمامی اسناد و مدارک را گند زدائی کنند که البته بخش زیادی نیز به رعایت بهداشت شخصی کارکنان بر می گردد. باید تاکید گردد که در ارتباط با شعب پیروی دستور استانداری های هر استان هستیم.
وی افزود: ضمن اینکه نمایندگان نیز باید با هماهنگی با بیمه گذاران فعالیتهای صدور را از طریق الکترونیک انجام می دهند و شعب بیمه نوین نیز به نمایندگان ابلاغ کردند که برای دریافت مدارک نیاز به مراجعه حضوری نیست و جهت کاهش رفت و آمدها این امر از طریق پیک قابل انجام است.
مدیرعامل بیمه نوین در ادامه به اثرات اقتصادی کرونا بر صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: بدون شک آثار زیان بار کرونا بر اقتصاد جهان بر کسی پوشیده نیست و رشد اقتصادی در سطح جهانی با کاهش مواجه بوده است چرا که کسب و کارها در تمام دنیا به طور کلی تحت تاثیر قرار گرفته اند و شرکتهای بیمه در ایران نیز رابطه مستقیم با اقتصاد دارند و جزئی از اقتصاد کلان هستند و طبیعتا دچار اثرات منفی این اتفاق خواهند بود اما برای آنکه تبعات آن به درستی مشخص شود نیاز به زمان است و اکنون نمی توان هیچ پیش بینی دقیقی نمود. صنعت بیمه اکنون در ورودی پول اثر پذیرفته است زیرا شیوع ویروس کرونا سبب شده بسیاری از کسب و کارها دچار وقفه شوند و چرخه اقتصادی مانند قبل نمی چرخد و ما به عنوان یک شرکت بیمه نمی توانیم در این شرایط خاص به بیمه گذاران جهت پرداخت حق بیمه فشار وارد کنیم بر این اساس باید تمامی اقشار جامعه و کسب و کار های مختلف که مانند حلقه های زنجیر بهم متصل هستند، در شرایط گذار از دوران بحران با یکدیگر همراهی کنند. بنابراین همراهی شرکت های بیمه با بیمه گذاران نیز در شرایط کنونی ضرورت دارد. در بخش پرداخت خسارت نیز بعضا با افزایش خسارت ها مواجه هستیم که به تبع مشکلاتی را برای صنعت بیمه به وجود می آورد.
وی در پاسخ بدین سوال که آیا در این صورت بحران کرونا ممکن است بر افزایش مطالبات صنعت بیمه اثر گذار باشد، گفت: به اعتقاد من این اثرگذاری در کوتاه مدت خواهد بود، چرا که بیمه گذار به دلایل شرایط موجود نتوانسته حق بیمه اش را پرداخت کند معتقدم بحران فعلی تنها در کوتاه مدت می تواند بر افزایش مطالبات بیمه گران اثر گذار باشد چرا که پس از کنترل این ویروس، شرایط زیان بار جبران خواهد شد و بیمه گذاران به مرور مطالبات خود را پرداخت می کنند. بحران فعلی تنها دو الی سه ماه ماندگاری خواهد داشت و این دوران نیز مانند سایر بحران هایی که برای کشور ما پیش آمده خواهد گذشت.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
تمهیدات مراقبتی بانک آینده جهت مقابله با ویروس کرونا؛
انجام غیرحضوری عملیات بانکی تا سقف 100 میلیون ریال
بانک آینده با هدف کاهش مراجعه هموطنان به شعب بانک و صیانت از سلامتی مشتریان، خدمات ویژهای را انجام داده است.
بانک آینده در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مراقبت سلامت هموطنان گرامی و کارکنان زحمتکش خود، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدهای خود در ستاد مرکزی و شعب بانک، سقف برداشت از تمام دستگاههای خوپرداز پنج میلیون ریال (پانصد هزار تومان) و ابزارهای غیرحضوری (سامانه پیشخوان مجازی، همراهکارت و دیگر درگاههای اینترنتی) را در هر شبانهروز به 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان)، افزایش داد.
این بانک همچنین در اقدامی دیگر، تمامی کارتهایی که تاریخ اعتبار آنها، اسفندماه امسال و فروردینماه سال 1399 بهپایان میرسد را بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب و بهطور خودکار بهمدت یکسال، تمدید کرده است.
از سوی دیگر، از آنجا که بانکها بهعلت مراجعات مستمر و تماس بیشتر با اسکناس، در شرایط ویژه کنونی، از حساسیت بیشتری برخوردارند؛ اقدامات پیشگیرانهای در این خصوص در دستورکار بانک آینده قرار گرفته که از آن جمله میتوان به اجرای روزانه عملیات ضدعفونی شعب، بررسی مداوم سلامت کارکنان، توزیع تجهیزات و بستههای بهداشتی، شامل: دستکش، ژل و مواد ضدعفونیکننده ویژه بانکداران شعب و نیز طراحی و پخش بروشورها و کلیپهای آموزشی- بهداشتی در کانالهای ارتباطی (تارنمای رسمی و شبکههای اجتماعی بانک)، با هدف اطلاعرسانی بهینه به سرمایه انسانی فعال در بانک و نیز مشتریان و مراجعهکنندگان اشاره کرد.
این خدمات و تمهیدات، تنها بخشی از اقدامات و فرآیندهای پیشبینی شده از سوی بانک آینده، با هدف کاهش مراجعه حضوری هموطنان و حفظ و ارتقای سلامت عموم جامعه است؛ بدیهی است که همکاری مشتریان گرامی و بهرهگیری از این ظرفیتها، نقش مؤثری در مواجهه و جلوگیری از توسعه بیماری کرونا خواهد داشت.
مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آرمان اعلام کرد:
اجرای صدور آنلاین بیمه شخص ثالث در بیمه آرمان
شرکت بیمه آرمان بعنوان یکی از شرکتهای پیشگام در اجرای این دستور ، از سامانه بیمه گری آنلاین خود رونمایی کرد.
همزمان با پاندمی ویروس کرونا در جهان و شیوع این بیماری در ایران، رئیس کل بیمه مرکزی با صدور دستوری از شرکتهای بیمه خواست به منظور حفظ سلامت شهروندان و کاهش مراجعات در خصوص تمدید بیمه نامه شخص ثالث ، ابزارهای صدور الکترونیکی و تمدید خودکار بیمه نامه ها را اجرایی نمایند، در همین راستا شرکت بیمه آرمان بعنوان یکی از شرکتهای پیشگام در اجرای این دستور ، از سامانه بیمه گری آنلاین خود رونمایی کرد .
نیما لطفی – مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آرمان در رابطه با دستور العمل رئیس کل بیمه مرکزی و اقداماتی که این شرکت انجام داده است به اخبار پولی مالی گفت: شرکت بیمه آرمان در راستای اجرای دستور رئیس کل بیمه مرکزی به جهت کاهش مراجعات مردم به شرکت و نمایندگی ها خود در سراسر کشور اقداماتی را انجام داده است و از تمام بیمه گذاران بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه درخواست می کنیم برای حفاظت از جان خود و خانواده هایشان با مراجعه به شعبه مجازی بیمه آرمان به آدرس https://www. armanins24.com نسبت به خرید بیمه نامه بر خط اقدام کرده و نسبت به خرید یا تمدید بیمه نامه های شخص ثالث از طریق سایت شرکت اقدام کنند.
لطفی ادامه داد: طبق هماهنگی به عمل آمده و در راستای مسئولیت اجتماعی مقرر شد برای آن دسته از بیمه گذارانی که امکان خرید بیمه نامه از طریق آنلاین میسر نیست، شرکت نسبت به تجدید بیمه نامه های صادره شرکت خود که تا 15 اردیبهشت 1399 منقضی می شوند به صورت یکساله اقدام و به روش های مقتضی به بیمه گذاران خود اعلام خواهد نمود.
مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آرمان ادامه داد: همچنین شرکت بیمه آرمان تمامی استعلامات و راهنمایی و پرسش های که امکان دارد برای بیمه گذارصورت بگیرد پیش بینی و در سایت شرکت درج کرده است و بیمه گذاران با مراجعه به آدرس سایت که پیشتر اعلام شده می توانند جواب پرسش های خود را دریافت نمایند.
لطفی افزود: شرکت بیمه آرمان تمامی تمهیدات لازم را برای جلوگیری از مراجعه حضوری بیمه گذاران اندیشده است و امیدوارم با همکاری بیمه گذاران شرایط به سویی پیش برود که ویروس کرونا ریشه کن شود.
مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آرمان در پایان گفت: با توجه به اینکه امسال شرایط، شرایط خاصی است و سفرهای نوروزی هم کاهش یافته از تمامی مردم درخواست می کنیم که برای حفظ سلامتی خود و خانوادهایشان در خانه بمانند .
پیشخوان اینترنتی همراه بانک جدید مسکن
پیشخوان اینترنتی همراه بانک جدید بانک مسکن به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا راه اندازی شد.
به گزارش هیبنا ،بانک مسکن در اطلاعیه ای از راه اندازی پیشخوان اینترنتی به منظور جلوگیری از مراجعه متقاضیان و مشتریان این بانک به شعب برای در یافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک جدید خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است:« با عنایت به شرایط بوجود آمده و پیشگیری از مراجعه مشتریان به شعب جهت اخذ نام کاربری و رمز عبور همراهبانک جدید، پیشخوان اینترنتی به آدرسhttps://ecounter.bank-maskan.irبه منظور ساخت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک جدید مسکن، فراهم گردیده است».
مشتریان بانک مسکن می توانند برای بهره برداری از این امکان جدید در راستای رفع نیاز به مراجعه به شعب جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک جدید بانک مسکن به سایت بانک مسکن مراجعه کرده و از طریق ورود به بخش بانکداری الکترونیک، بخش خدمات الکترونیکی،خدمات مبتنی بر تلفن و تلفن بانک، بخش سامانه همراه بانک، از طریق بخش تخصیص رمز همراه بانک، اقدام به دریافت رمز عبور و نام کاربری برای استفاده از خدمات بانک مسکن از طریق همراه بانک جدید کنند.
بانک مسکن به عنوان یکی از اعضای شبکه بزرگ بانکی کشور با تمام توان و امکانات خود در تلاش است از طریق ایجاد امکان برای انجام عمده فعالیت های مربوط به مشتریان در بستر وب،نیاز به مراجعه مشتریان به شعب برای انجام امور بانکی را به حداقل برساند.این موضوع به خصوص در شرایط فعلی به منظور کاستن از حجم تردد در شهر به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
صورت های مالی سال97 بانک گردشگری تصویب شد
در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده که با حضور 80.47 درصد سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1397 بانک گردشگری به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در جلسه مجمع عمومی به طور فوق العاده بانک که روز شنبه با حضور نمایندگان قانونی برگزار شد، مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری گزارشی از عملکرد سال 1397 این بانک به سهامداران ارائه کرد.
پس از ارائه گزارش مدیرعامل بانک گردشگری، گزارش حسابرس مستقل و قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1397 قرائت شد و سهامداران در جریان عملکرد بانک و برنامه های آینده قرار گرفتند.
مرتضی خامی در این مجمع که اعضای هیات مدیره بانک گردشگری حضور داشتند، گزارش کاملی از عملکرد بانک در سال 1397 و همچنین برنامه های آتی ارائه کرد و گفت: در سال مالی 97 موفق شدیم در بخش منابع رشد 40 درصدی داشته باشیم که دلیل آن اصلاح ترکیب منابع و افزایش منابع دیداری بود.
وی تصریح کرد: فعالیت های بانک گردشگری در سال 97 روند مطلوبی را طی کرد و در بخش های مختلف از جمله حوزه بین الملل، بانکداری نوین و حوزه دیجیتال ، خدمات خوبی به مردم ارائه کرد.
خامی با بیان اینکه امانتدار سهامداران بوده، هستیم و خواهیم بود، افزود: در سال قبل 77 درصد سهامداران ، سهامداران حقوقی و بقیه حقیقی بودند.
در این مجمع در مورد انتخاب روزنامه رسمی بانک گردشگری، تصمیم گیری و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد برای این منظور تعیین شد.
بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.
«توزیع اسکناس نو» و «دریافت و پرداخت وجه نقد» محدود شد
با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و در راستای بخشنامه اخیر بانک مرکزی، بانک ملی ایران امسال توزیع اسکناس نو نخواهد داشت و دریافت و پرداخت وجه نقد نیز در شعب این بانک محدود اعلام شد.
بانک ملی ایران هر ساله بانک ها در روزهای پایانی سال به مناسبت ایام نوروز و سنت استفاده از اسکناس به عنوان عیدی اقدام به توزیع اسکناس نو در شعب خود می کنند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ممنوعیت بانک ها از سوی بانک مرکزی، بانک ملی ایران اسکناس نو توزیع نخواهد کرد و از مشتریان گرامی نیز درخواست دارد با توجه به این ممنوعیت و برای حفظ سلامتی خود به هیچ وجه برای دریافت اسکناس به شعب مراجعه نکنند.
همچنین بانک ملی ایران با توجه به تاکید بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت دریافت و پرداخت وجه نقد در شعب بانک ها، دستگاه های خودگردان را در بیش از 600 نقطه در سراسر کشور مستقر کرده که علاوه بر امور معمول خودپردازها، دریافت وجه نقد نیز با این دستگاه ها انجام می شود.
بر این اساس هیچ گونه دریافت و پرداخت وجه نقدی در شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور صورت نمی گیرد و مشتریان گرامی برای این منظور می توانند از دستگاه های خودگردان استفاده کنند.
بانک ملی ایران ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان و مشتریان گرانقدر خود بار دیگر تاکید می کند مشتریان برای حفظ سلامتی خود و همچنین کارکنان شبکه بانکی کشور تا حدامکان از مراجعه به شعب بانک ها پرهیز کرده و از خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک و دیجیتال استفاده کنند.
#به_شعب_بانکها_نرویم
در روزهایی که شیوع ویروس کرونا در کشور به یک بحران بزرگ تبدیل شده، بیایید با تحریم مراجعه به شعب بانک ها و انجام امور بانکی خود از طریق بانکداری الکترونیک و دیجیتال، مراقب سلامتی خود و خادمان شبکه بانکی کشور باشیم.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، طی روزهای گذشته تعدادی از کارکنان بانک ها در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.اکنون کمپین های متعددی برای پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس در کشور تشکیل شده که کمپین به شعب بانک ها نرویم نیز یکی از آنهاست و خوشبختانه با همراهی بسیاری از مشتریان و هموطنان فهیم و گرامی همراه شده است.البته می توان گفت هنوز تعداد مراجعان به شعب بانک ها با وجود وضعیت بحرانی کنونی کشور و از سویی وجود خدمات متنوع و غیرحضوری شبکه بانکی برای کاهش رفت و آمدها به شعب، قابل قبول نیست.در این میان با توجه به اینکه اسکناس یکی از پرکاربردترین اقلام در شعب بانکی محسوب شده و احتمال انتقال این ویروس نیز در آن بالاست، بانک ملی ایران دستگاه های «خودگردان» را جایگزین شعب خود کرده است که علاوه بر خدمات معمول خودپردازها، عملیات دریافت وجه نقد را نیز انجام می دهند.اکنون بیش از 600 دستگاه خودگردان بانک ملی ایران برای خدمت رسانی به مشتریان بانک در اقصی نقاط کشور قرار گرفته و این بانک از همه مشتریان خود درخواست می کند تا با استفاده از این دستگاه ها و خدمات غیرحضوری، تا حد امکان از مراجعه به شعب خودداری کنند.کرونا را می توان با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، کاهش و حذف رفت و آمدهای غیرضروری و افزایش مسئولیت پذیری برای مراقبت از سلامت افراد جامعه در کنار سلامتی خود و اعضای خانواده شکست داد. هموطن عزیز، سهم ما تنها مقداری همدلی بیشتر است و بس.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.