شماره: 1368 / ۱۳۹۸ دوازدهم اسفند
تعداد بازدید : 0
اخبار
سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر آماده خدمات رسانی به مشتریان
در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه شهروندان به شعب، سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر آماده خدمات رسانی به مشتریان هستند.میثم نمازی مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر گفت: با اشاره به جو روانی جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا و اخباری که در این رابطه منتشر می شود، مشتریان بانک شهر می توانند با استفاده از خدمات آنلاین همانند: همراه شهر ، اینترنت بانک و ... از تردد خود در سطح شهر و مراجعه به شعب این بانک کم کنند.وی با بیان اینکه قطعا کاهش مراجعه شهروندان و مشتریان به شعب، ریسک ابتلا به این بیماری را کاهش می دهد،تصریح کرد: همچنین پیشخوان های شهرنت بانک شهر در شهرهای مختلف کشور آماده ارائه خدمات بانکی در طول شبانه روز به هموطنان است.نمازی ادامه داد: هم اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور، بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را می توانند در ساعات مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه دسترسی به «همراه شهر» از طریق سایت بانک شهر به نشانی Http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار های بازار و Google Play قابل دسترسی است،گفت: «همراه شهر» خدمات متنوع بانکی را در کوتاهترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز به مشتریان ارائه می دهد.نمازی با تاکید بر اینکه اینترنت بانک شهر نیز جهت بهره برداری اشخاص حقیقی و حقوقی طراحی شده است،عنوان کرد: سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر که قابلیت های فراوان و منحصر به فردی دارند؛ قطعا شهروندان را از مراجعه حضوری به شعب این بانک بی نیاز می سازند .
در بیمارستان بانک ملی ایران انجام شد
افتتاح بخش اورژانس، تریاژ پیش بیمارستانی و بیماری های حاد تنفسی
بخش اورژانس، تریاژ پیش بیمارستانی و بیماری های حاد تنفسی بیمارستان بانک ملی ایران امروز با حضور مسئولان بانک و بیمارستان بانک افتتاح شد.ضمن آماده باش کادر درمانی بیمارستان بانک ملی ایران و آغاز طرح غربالگری کرونا در بانک، بخش اورژانس، تریاژ پیش بیمارستانی و بیماری های حاد تنفسی بیمارستان نیز به بهره برداری رسید.حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی مدیرعامل بانک، جانفشانی همکاران بیمارستان و زحمات کارکنان شعبه در روزهای اخیر که بیماری کرونا در کشور بروز کرده است، گفت: بیمارستان بانک به صورت 24 ساعته در خدمت بیماران است و سرویس دهی به صورت کامل در حال اجراست.وی با تاکید بر اینکه این بیمارستان در شرایط ایزوله قرار دارد، افزود: اکنون بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان نداریم و چند مورد شناسایی شده نیز به بیمارستان های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای قرنطینه اعزام شده اند. همچنین تمامی اطلاع رسانی های لازم از سوی روابط عمومی بانک به طور جامع انجام می شود و اطلاعات ضروری در اختیار همکاران و مردم عزیز قرار می گیرد.سخندان با اشاره به آغاز طرح غربالگری کرونا در همه مبادی ورودی بانک اظهار کرد: با آغاز طرح غربالگری کرونا توسط بیمارستان بانک ملی ایران، کادر درمانی از امروز در همه مبادی ورودی بانک مستقر شده و تست تب سنجی افرادی که قصد ورود به ساختمان های مرکزی بانک را دارند، انجام می شود.وی همچنین از تهیه اقلام بهداشتی همانند مایع ضدعفونی کننده دست برای استفاده روزانه کارکنان پیرو هماهنگی های صورت گرفته میان مدیریت امور بیمارستان و دانشکده پرستاری به تعداد لازم خبر داد که در اختیار همکاران شاغل در ادارات مرکزی و شعب بانک قرار می گیرد.
در راستای کاهش ترددهای غیرضروری؛
پاسخگویی شبانهروزی مرکز ارتباط با مشتریان بانکپاسارگاد به هموطنان
کارشناسان در مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد و همچنین سامانه CRM این بانک، به صورت شبانهروزی جهت پاسخگویی به هموطنان و راهنمایی در خصوص سؤالات بانکی آنها آماده هستند.به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری به شعبهها، مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890، همچون گذشته در کلیهی ساعات شبانهروز آمادهی پاسخگویی به سؤالات مشتریان و همچنین راهنمایی در خصوص انجام امور بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه است. همچنین مشتریان میتوانند از طریق سامانهCRM در سایت بانکپاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm، سؤالات خود را ثبت کنند. این سؤالات در اسرع وقت توسط کارشناسان این بانک پاسخ داده خواهد شد.کلیهی شعبههای این بانک نیز جهت پاسخگویی تلفنی به مشتریان آماده هستند. گفتنی است هموطنان از طریق بهرهمندی از خدمات ارایه شده در بانکداریالکترونیک نیز میتوانند اکثر امور بانکی خود را بهصورت غیرحضوری انجام دهند و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبهها خودداری کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
با بانکداریالکترونیک، خدمات بانکی را بهصورت غیرحضوری دریافت کنید
بانکپاسارگاد از کلیه مشتریان خود دعوت میکند با بهرهمندی از خدمات ارایه شده در سامانههای بانکداریالکترونیک، از تردد غیرضروری و مراجعه به شعبههای بانک خودداری کنند.به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، بانکداریالکترونیک، ابزاری است که با ارایه انواع خدمات بانکی میتواند مراجعه به شعبههای بانک را به حداقل رسانده و نقش مهمی در افزایش ایمنی و سلامت مشتریان ایفا کند.بر اساس این خبر، بهمنظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از رفت و آمد غیرضروری، مشتریان بانکپاسارگاد میتوانند با استفاده از سامانه بانکداریمجازی، سامانه همراهبانک پاسارگاد، سامانه پرداختهمراه پاسارگاد، برنامه کیپاد و خدمات ارایه شده در سایت بانک، انواع خدمات بانکی مربوط به سپرده، کارت، تسهیلات، چک، خدمات ارزی و ... را دریافت کرده و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبهها خودداری کنند.مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه بهرهمندی از سامانههای یادشده به سایت این بانک به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاعرسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.
به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا
ساعت کار بانک پاسارگاد کاهش یافت
در ادامهی تمهیدات بانکپاسارگاد برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هموطنان گرامی، ساعت کار کلیهی واحدهای بانکپاسارگاد کاهش یافت. به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، کلیه واحدهای بانکپاسارگاد اعم از شعبهها و واحدهای ستادی، از روز شنبه مورخ 10 اسفند تا روز چهارشنبه مورخ 14 اسفند از ساعت 8:30 الی 13 و در روز پنجشنبه مورخ 15 اسفند از ساعت 8:30 الی12:30 آماده ارایه خدمات بانکی به مشتریان هستند. بانکپاسارگاد جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری از هممیهنان گرامی دعوت میکند ضمن رعایت نکات بهداشتی، تا حد امکان از خدمات بانکداریالکترونیک جهت انجام امور بانکی خود استفاده کنند.گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانهCRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm بهصورت شبانهروزی آمادهی پاسخگویی به سؤالات هممیهنان هستند.
در راستای کاهش ترددهای غیرضروری
پاسخگویی شبانهروزی مرکز ارتباط با مشتریان بانکپاسارگاد به هموطنان
کارشناسان در مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد و همچنین سامانه CRM این بانک، به صورت شبانهروزی جهت پاسخگویی به هموطنان و راهنمایی در خصوص سؤالات بانکی آنها آماده هستند. به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری به شعبهها، مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890، همچون گذشته در کلیهی ساعات شبانهروز آمادهی پاسخگویی به سؤالات مشتریان و همچنین راهنمایی در خصوص انجام امور بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه است. همچنین مشتریان میتوانند از طریق سامانهCRM در سایت بانکپاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm، سؤالات خود را ثبت کنند. این سؤالات در اسرع وقت توسط کارشناسان این بانک پاسخ داده خواهد شد. کلیهی شعبههای این بانک نیز جهت پاسخگویی تلفنی به مشتریان آماده هستند. گفتنی است هموطنان از طریق بهرهمندی از خدمات ارایه شده در بانکداریالکترونیک نیز میتوانند اکثر امور بانکی خود را بهصورت غیرحضوری انجام دهند و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبهها خودداری کنند.
اقدامات بانکپاسارگاد
برای کاهش مراجعه حضوری به شعبهها
بانکپاسارگاد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در پی تردد غیرضروری، اقداماتی را برای کاهش مراجعه به شعبهها انجام داد.به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، این بانک در راستای اقدامات خود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت هموطنان، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدهای خود، سقف انتقال وجه کارت به کارت را بر روی درگاههای غیرحضوری (اینترنت و موبایل) از مبلغ 30 میلیون به مبلغ 50 میلیون ریال در روز برای کارتهای نقدی افزایش داد. این بانک در اقدامی دیگر، کارتهای نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال 1398 منقضی میشوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبهها، تا اسفند سال 1399 بهطور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید را بهصورت پیامک برای مشتریان ارسال کرد. مشتریانی که تاریخ انقضای کارت آنها بهصورت خودکار تمدید شدهاست، باید در تراکنشهای غیرحضوری به جای ثبت تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت، تاریخ انقضای جدید (12/1399) را در درگاههای پرداخت غیرحضوری وارد کنند. سامانههای بانکداریالکترونیک بانکپاسارگاد اعم از بانکداری مجازی، همراهبانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفنبانک، سامانه #720* و ... با ارایه اکثر خدمات بانکی به مشتریان، آنها را از مراجعه غیرضروری به شعبههای بانک بینیاز میکند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
همزمان با اولین سالروز آغاز به کار این اپلیکیشن صاپ
تعداد بازدید : 2
سومین جایزه 40 سکهای اپلیکیشن «صاپ» اهدا شد
همزمان با اولین سالروز آغاز به کار اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ»، طی مراسمی جایزه 40 سکه ای برنده خوششانس سومین دوره قرعهکشی این اپلیکیشن با حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران به وی اهدا شد.
طی مراسمی با حضور رضا صدیق، قائممقام مدیرعامل، سیدکاظم مرتضوی اسکویی، معاون طرح و برنامه و جمعی از مدیران ارشد این بانک، جایزه 40 سکهای بهار آزادی سومین دوره قرعهکشی اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» به «داور فرجی» برنده خوششانس این دوره اهداء شد.
در این مراسم که همزمان با سالروز عملیاتی شدن اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» برگزار شد، رضا صدیق طی سخنانی خدمات واحدهای دستاندرکار در طراحی، راهاندازی و پشتیبانی از این اپلیکیشن را ارزشمند عنوان و افزود: شمار کاربران فعال این اپلیکیشن که با هدف تسهیل ارائه خدمات بانکداری الکترونیک برای مشتریان بانک و عموم هموطنان در یک سال گذشته راهاندازی شده، از یک میلیون و 600 هزار نفر گذشته و امیدواریم تا در سرعت بخشیدن به بانکداری الکترونیک کمک شایان توجهی کند.
قائممقام مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: به زودی محصولات جدید در حوزه بانکداری الکترونیک توسط بانک صادرات ایران به بازار خواهد آمد که قطعا منشأ خیر و نقطه عطفی در تسهیل بانکداری الکترونیک خواهد بود.
مدیرامور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران نیز در حاشیه این مراسم در تشریح کارنامه یکساله «صاپ» گفت: اپلیکیشن «صاپ» طی یک سال گذشته تلاش کرده خدمات متنوعی را بر بستر کارت ارائه داده و در حال حاضر به دنبال توسعه جذابیتها و کارکردهای نوین آن هستیم.
سیدجعفر صدری تاکید کرد: از طریق این اپلیکیشن خدمات مناسبی ارائه شده و خدمات بیمهای آن نیز به جهت آنلاین بودن، به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.
وی ایجاد ارتباط با سامانه «سجام» و خرید و فروش آنلاین سهام را از دیگر برنامهها آتی اپلیکیشن «صاپ» عنوان کرد و افزود: امکان بهکارگیری و رصد سپردههای صندوق سپردهگذاری آگاه نیز از دیگر برنامهها برای ارتقای امکانات نسخه جدید «صاپ» است.
صدری اظهار کرد: نسخه جدید «صاپ» با ویژگیهای مورد اشاره تا پایان سال در اختیار کاربران، مشتریان و هموطنان قرار خواهد گرفت.
مدیرامور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران همچنین با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن تمامی اپلیکیشنهای پرداخت بانکی و غیربانکی کشور از روند استفاده از رمز دوم یکبار مصرف (پویا)، گفت: استفاده آنلاین از رمزساز پویا «ریما» در اپلیکیشن «صاپ» امکان کپی و نصب رمز دوم و ارسال پیامک را تسهیل کرد که این قابلیت بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفت که موجب شده تا ظرفیت اپلیکیشن «صاپ» به سرعت به وضعیت عادی خود باز گردد.
همچنین داور فرجی برنده 41 ساله جایزه 40 سکهای بهار آزادی با بیان اینکه 15 سال است که از خدمات بانک صادرات ایران استفاده میکند، طی سخنانی با ابراز رضایت از خدمات و مشتریمداری کارکنان بانک گفت: اپلیکیشن «صاپ» نرمافزار خوبی برای جابهجایی پول است، از آن رضایت دارم و طی یک سال گذشته مرتبا از آن استفاده کردهام. این نرمافزار تا بهحال برای من بدون عیب و ایراد بوده و بیشک همه کاربران هم از آن راضی هستند.
وی که ساکن منطقه اسلامشهر تهران است، افزود: خوشاخلاقی از خصوصیات اصلی کارکنان بانک صادرات ایران است و طی سالهای گذشته از خدمات این بانک استفاده کردهام.
طرح قرعهکشی و اعطای جوایز اپلیکیشن «صاپ» در سه مرحله از ابتدای سال 98 آغاز شده که در هر مرحله از این قرعهکشی، 40 سکه بهار آزادی به یمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به یک مشتری خوششانس اعطا شد و در هر دوره نیز به مناسبت شصت و هفتمین سال تاسیس بانک صادرات ایران نیز، 67 جایزه 40 میلیون ریالی برای 67 نفر از کسانی که این اپلیکیشن را نصب کرده و حداقل با آن یک تراکنش انجام داده باشند، تعلق گرفت.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
کاهش ساعت کاری شعب بانک سامان
بانک سامان بهمنظور حفظ سلامت شهروندان، ساعت کاری شعب خود را کاهش داد.به گزارش سامان رسانه، همزمان با شیوع ویروس کرونا و تأکید مراجع بهداشتی و درمانی در خصوص کاهش تردد در سطح شهر، بانک سامان بهمنظور حفظ سلامت شهروندان ساعت کاری شعب خود را کاهش داد.بر این اساس، از روز شنبه 10 اسفندماه سال 98 تا تاریخ پنجشنبه 15 اسفندماه 98، تمامی شعب بانک سامان در استانها تهران و البرز از ساعت 8 الی 14:45 به مشتریان خدمات میدهند. این شعب در روز پنجشنبه از ساعت 8 الی 12:15 پذیرای مشتریان خواهند بود. همچنین شعبه هایپراستار از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 15 و روز پنجشنبه از ساعت 8 الی 13 خدماترسانی میکنند. در همین حال شعبه فرودگاه امام بانک سامان نیز بهصورت 24 ساعته به مشتریان خدمات ارائه میدهد.
شعب بانک سامان در استانهای فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، اردبیل، خوزستان، کیش و قشم نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14:30 و روز پنجشنبه از ساعت 8 الی 12 خدماترسانی خواهند کرد.
همچنین، شعبه سیتی سنتر اصفهان نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:15 الی 15:30 و روز پنجشنبه از ساعت 8:15 الی 13 پذیرای مشتریان خواهند بود.
سایر شعب بانک سامان در سراسر کشور نیز از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14:15 و روز پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:15 به مشتریان خدمات میدهند.گفتنی است، مشتریان بانک سامان در تمامی ساعات شبانهروز میتوانند خدمات بانکی موردنیاز خود را از طریق سرویسهای آنلاین بانک سامان نظیر موبایلت و نت بانک دریافت کنند.
همچنین مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 بهصورت 24 ساعته پاسخگوی سؤالات مشتریان خواهد بود.
سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات راه اندازی شد
سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات ایران به خانواده محصولات جدید بانکداری الکترونیک این بانک پیوست.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات و به نقل از اداره کل مهندسی سیستمهای این بانک، با ارائه این سرویس، خدمات بانکداری الکترونیک بانک فوق تکمیل و عملیات بانکی حسابهای مشتریان همچون گذشته و در قالبی جدید با امکاناتی به روزتر از قبل میسر شد.
براساس این گزارش، همچنین کاربرانی که با مشکل تعداد رمز دوم پویا و اشتباه بیش از حد مجاز مواجه شده اند، نیازی به حذف و نصب مجدد نرم افزار رمز ساز ریما ندارند. این بخش از کاربران، برای بهره گیری مجدد از خدمات رمز دوم پویا ، می توانند از دو روش استفاده کنند.
روش اول مراجعه به خودپرداز و فعالسازی مجدد رمز دوم یکبار مصرف است که تنها دریافت برگه چاپ شده از دستگاه خودپرداز کافی بوده و نیازی به ثبت رمز دریافت شده نیست.
روش دوم مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی جدید و و فعالسازی مجدد رمز دوم یکبار مصرف است که ثبت نام در این سامانه، لازمه استفاده از این روش خواهد بود. توجه به این نکته ضروری است که پس از ثبت نام در سامانه یاد شده، کلمه عبور همراه بانک قبلی (موبایل بانک) نیز تغییر پیدا می کند.
اداره کل مهندسی سیستمها در بانک توسعه صادرات، توصیه کرده است مشتریان بانک پس از فعالسازی سامانه بانکداری اینترنتی جدید و اطمینان از کارکرد صحیح آن، نسبت به حذف اپلیکیشن همراه بانک قدیمی خود اقدام نموده و صرفا از سامانه جدید استفاده نمایند.
سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات ایران به دوصورت «نسخه وب» و «برنامه اندروید» در دسترس است.
سرویسهای ویژه دارندگان مسکنکارت اپلیکیشن «پرنا»
اپلیکیشن پرداخت تلفن همراه بانک مسکن موسوم به «پرنا» علاوه بر سرویسهای عمومی وپرکاربرد،دارای چندسرویس ویژه دارندگان مسکنکارت وتسهیلاتگیرندگان ازاین بانک است.
به گزارش هیبنا ، اپلیکیشن پرداخت همراه شرکت ناواکو که از شرکتهای زیرمجموعه بانک مسکن است، با نام تجاری «پرنا» به عنوان یک برنامه کاربردی دارای سرویسهای پرداختی روزمره و منحصر به فرد در راستای تسهیل رفع نیازهای مردم در زمینه پرداختهای بدون حضور کارت بانکی، طبق قوانین بانک مرکزی و زیر نظر شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) با همکاری بانک مسکن منتشر شده و روی تمام تلفنهای همراه قابل نصب است.
در این نرمافزار علاوه بر سرویسهای عمومی و متعارف، سرویسهای انحصاری نیز به کاربران ارائه شده است. از سرویسهای عمومی و پرمصرفی که پرنا در اختیار کاربران قرار داده است، میتوان به پرداخت قبوض خدماتی (با توانایی استعلام تمام قبوض آب و برق و گاز)، خرید شارژ و پرداخت قبوض تلفن همراه وثابت، استعلام و پرداخت عوارض بزرگراهی، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک خودرو در شهر تهران، خرید انواع بیمهنامه (شخص ثالث، بدنه، مسافرتی، منازل مسکونی، کالای دیجیتال و غیره)، رزرو هتل و خرید بلیط اتوبوس و هواپیما و نیز کمک به برخی موسسات نیکوکاری و مردمی معتبر اشاره کرد.
در کنار این موارد، پرنا دارای سرویسهای منحصر به فردی برای آندسته از مشتریان شبکه بانکی است که در بانک مسکن نیز حساب دارند و یا در زمره تسهیلاتگیرندگان این بانک هستند.
یکی از این سرویسها، « استعلام صورت وضعیت اقساط بانک مسکن» است.کاربران پرنا میتوانند با استفاده از شماره کارت قسط بانک مسکن خود از تمام جزئیات و صورت وضعیت قسط خود مطلع شوند. امکان دیگر «پرداخت اقساط بانک مسکن» است؛ به این ترتیب کاربران پرنا میتوانند با استفاده از تمام کارتهای عضو شتاب نسبت به پرداخت اقساط انواع تسهیلات بانک مسکن اقدام کنند.
از دیگر سرویسهای انحصاری پرنا نسبت به سایر اپلیکیشنهای پرداخت تلفن همراه، خرید و شارژ برچسب الکترونیک عوارضی (ETC) است. تمام مشتریان میتوانند با استفاده از پرنا اقدام به خرید برچسب الکترونیک عوارض کرده و یا در صورت داشتن برچسب میتوانند از طریق شماره سریال آن یا پلاک خودروی خود اقدام به مشاهده موجودی و شارژ برچسب متناسب با نیاز خود کنند.
برچسبهای مذکور که در حال حاضر در تمام آزادراههای مجهز به سیستم پرداخت الکترونیک قابل استفاده است و میتوان بدون توقف در عوارضی و با تکیه بر سیستم پرداخت خودکار آنها، از خط عبوری مخصوص پرداختکنندگان الکترونیک عوارض عبور کرد.
سرویس پرکاربرد دیگری که پرنا در اختیار کاربران دارای حساب بانک مسکن قرار داده، «کارت به کارت از مبدا بانک مسکن به تمام کارت های عضو شتاب» است. البته در آینده نزدیک این سرویس از مبدا تمام کارتهای عضو شتاب اضافه خواهد شد.
کاربران تلفنهای همراه دارای سیستم عامل اندروید میتوانند این نرمافزار را از طریق «گوگل پلی» نصب کنند. همچنین پرنا تنها نرمافزار پرداختی است که در حال حاضر با وجود شرایط تحریم، امکان نصب مستقیم آن از طریق «اپ استور» شرکت اپل برای گوشیهای تلفن همراه دارای سیستم عامل «IOS» وجود دارد.
اقدامات پیشگیرانه تجارتنو در خصوص بیماری “کرونا”
حال همه ما خوب است…
به دنبال شیوع بیماری”کرونا” با هدف حفظ سلامت کارمندان ستاد مرکزی اقدامات پیشگیرانهای در بیمه تجارتنو شروع شده که تا زمان لازم ادامه خواهد داشت. یکی از قدمهای مهم در این زمینه موافقت با مرخصی استحقاقی پرسنل بوده است. تعدادی از کارمندان ستاد مرکزی بیمه تجارتنو که به آنفولانزا و ذات الریه مبتلا شده بودند با تاکید مدیرعامل مبنی بر تکمیل روند درمان، برخی پس از طی دوران نقاهت جهت انجام مسئولیتهای خود به شرکت بازگشته و به زودی سایر همکاران نیز درمجموعه حضور خواهند یافت. تاکید می گردد برخلاف شایعات منتشر شده هیچ یک به ویروس جدید مبتلا نبوده و با استراحت در منزل بهبودی کامل حاصل شده است.
به گزارش روابط عمومی؛ پیرو تاکیدات موکد سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مبنی بر پیشگیری از ابتلا به ویروس درحال شیوع “کرونا”؛ کادر مدیریت بیمه تجارتنو با درک اهمیت شرایط بهعنوان نخستین شرکت بیمهای در راستای حفظ سلامت هموطنان و کارمندان در اسرع وقت تدابیری اتخاذ کرد.
10 راه رفته
از حدود دوهفته گذشته حسب دستور مدیرعامل بیمه تجارتنو، اقدامات قابل توجهی به شرح زیر از سوی معاونت توسعه سازمانی آغاز شده که تا زمان ضرورت ادامه خواهد داشت.
1- انتشارمداوم اطلاعیههای درخصوص نحوه رعایت بهداشت فردی، چگونگی تعامل با همکاران، شناخت علائم بیماری و غیره از سوی روابط عمومی در کانالهای ارتباطی
2- برگزاری جلسات متعدد آموزشی و مشاوره ای با حضور پزشکان مجرب
3- تجهیز تمامی طبقات به مواد ضدعفونی کننده
4- توزیع ماسک در بین پرسنل
5- توزیع انواع ویتامین ها جهت افزایش ایمنی بدن
6- ثبت تردد کارمندان به شکل دستی و حذف دستگاه ساعت زنی
7- ضدعفونی مداوم ساختمان
8- تعطیلی رستوران شرکت تا اطلاع ثانوی
9- جلوگیری ازتردد افراد متفرقه در طبقات
10- اهدای مرخصی استحقاقی به همکارانی که سابقه بیماریهای ریوی و تنفسی دارند
گفتنی است ؛ روند کار در بیمه تجارتنو مانند همیشه در جریان بوده و با تدابیر اندیشیده شده پرسنل این شرکت درکمال صحت و سلامت در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند. بی شک اقدامات صورت گرفته در این مجموعه میتواند الگویی برای شرکتهای دیگرباشد تا ضمن ایجاد محیطی امن برای کارمندان خود از سلامت ملی هم حمایت کنند. انتظار می رود در این روزگار سخت که به همدلی تک تک افراد جامعه نیاز است به جای پرداختن و دامن زدن به شایعات، همگان درجهت کمک و مساعدت به یک دیگر گام بردارند که مسلما هرآنچه غیر از این؛ ضربه جبران ناپذیری خواهد بود.
منتهی به 29 اسفند 1397 :
صورتهای مالی بانک دی به تصویب رسید
مجمع عمومی عادی به طور فوقالعاده بانک دی با حضور بیش از 70 درصد صاحبان سهام در هتل المپیک تهران برگزار شد.
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوقالعاده بانک دی، صورتهای مالی منتهی به 29 اسفند 1397 بانک به تصویب رسید. در این جلسه که عصر روز پنجشنبه 8 اسفند ماه 1398با حضور بیش از 70 درصد از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها و نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست نصرت الله شهبازی، رئیس هیئتمدیره بانک برگزار شد، سهامداران صورتهای مالی منتهی به پایان اسفند 1397 را تصویب کردند.
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در این مجمع ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال مالی 1397 به تشریح اقدامات اساسی بانک پرداخت.
مدیرعامل بانک دی با تشریح چشم انداز بانک تا افق 1400 درباره اهم برنامه های در جریان بانک گفت: وصول مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف مطالبات مشکوک الوصول، فروش املاک و سرمایه گذاری های مازاد بانک برای بهبود کیفیت دارایی ها و ارتقای ساختار مالی و خدمترسانی به خانواده معزز شهداء و ایثارگران که بیشترین میزان سهام بانک را در اختیار دارند از مهم ترین برنامه های پیش روی بانک است که امیدوارم با حمایت بیش از پیش و همدلی سهامداران محترم گام بلندی در مسیر اهداف خود برداریم.
کریمی با بیان این که دارایی های مازاد بانک ها یکی از چالش های مهم نظام بانکی است که بانک ها را از کارکرد اصلی خود باز می دارد گفت: بانک دی برای کمک به ایجاد تحرک در بازار پولی کشور، اقداماتی در خصوص فروش برخی از سرمایهگذاریها و داراییهای مازاد از جمله نیروگاه دماوند را در دستور کار قرار داده است و در تلاش هستیم با در نظر گرفتن منافع سهامداران این موضوع را در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف کنیم.
وی همچنین اصلاح ساختار بانک در راستای چابک سازی و افزایش بهره وری و نیز حرکت به سمت بانکداری دیجیتال با هدف دستیابی به سودهای کارمزدی را از دیگر ماموریت های حایز اهمیت تیم مدیریتی جدید دانست.
در پایان این مجمع پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی متنهی به 29 اسفند 1397 ، صورتهای مالی متنهی به سال 1397 مورد تصویب حاضرین در مجمع قرار گرفت.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.