شماره: 1277 / ۱۳۹۸ بيست و هشتم مهر
تعداد بازدید : 0
اخبار
همتی: عرضه ارز در سامانه نیما بر تقاضا پیشی گرفته است
رئیس کل بانک مرکزی گفت: وضعیت سامانه نیما و پیشی گرفتن عرضه ارز بر تقاضای آن که نقش مهمی در ثبات این روزهای بازار ارز دارد نشانه خوبی است که اتخاذ سیاستهای درست صادراتی و ارزی میتواند این روند را بهبود ببخشد. به گزارش بانک مرکزی، عبدالناصر همتی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، افزود: کاهش اتکا به درامدهای نفتی، متنوع سازی درامدهای ارزی، تعیین نقشه راه برای صادرات کشور و از همه مهمتر ثبات در سیاست ها از اهم موضوعات سیاست گذاری در کشور است.رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در این راستا دو موضوع مهم در جلسه روز قبل هیات دولت مطرح شد، اضافه کرد: این دو موضوع شامل توجه بیشتر به مساله اصلاح و ارتقا فضای کسب و کار و ثبات در مقررات صادراتی و اجتناب از صدور بخشنامه های موردی در مقاطع مختلف سال برای منع صادرات با هدف تنظیم بازار است.
رئیس شورای پول و اعتبار افزود: نقشه راه برای رونق صادرات، تعیین کشورهای هدف صادراتی، مشخص کردن سهم هرکدام از کالاهای صادراتی در سبد صادراتی و تعیین یک برنامه هدفمند حداقل ۵ ساله برای کشورمان اقدامی ضروری است.وی گفت: در این راستا و در کنار گسترش تعامل با کشورهای مختلف، باید بطور جدی تلاش شود محدودیت های تحریم های خصمانه را که آثار منفی زیادی بر اقتصاد کشور و وضعیت اقتصادی مردم دارد به فرصتی جهت رونق تولید و جهش صادرات غیرنفتی تبدیل کنیم.
مدیرعامل بانک ملی ایران:
از مدیران ریسک پذیر باید حمایت شود
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که «ریسک» جزء مهمی از فعالیت بانکداری است، حمایت کافی از مدیران ریسک پذیر نظام بانکی را خواستار شد.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار مدیران نظام بانکی با رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تاکید بر قدرت کم نظیر بانک ها برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی، اظهار کرد: تکالیف بسیار زیادی برای کمک به توسعه کشور بر عهده بانک ها گذاشته شده و تقریبا هیچ پروژه زیربنایی نیست که یک یا چند بانک در آن مشارکت نداشته باشند.مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال «رونق تولید» و نقش بانک ها در پیاده سازی آن، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم هدف این شعار محقق شود، چرا که «رونق تولید» یک اقدام همه جانبه را می طلبد و نمی توان آن را فقط از یک یا چند دستگاه انتظار داشت.رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این نشست با تاکید بر لزوم رعایت نرخ سود سپردهها و تسهیلات، به موضوع بنگاهداری بانکها اشاره کرد و گفت: البته واقف هستیم که خیلی از این بنگاهها تحمیلی است.حجتالاسلاموالمسلمین درویشیان با بیان این که در واگذاری بنگاهها نیز اشکالاتی در قانون داریم که انشاءالله با همکاری مجلس، آنها را پیگیری خواهیم کرد، ادامه داد: وجود فسادهایی که کموبیش اعلام میشود، عمدتاً ناشی از اشکالات ساختاری است.
لزوم رعایت بهداشت اعتباری در شعب بانک کارآفرین
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در بازدید از شعبه ناهید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری توسط کلیه شعب تاکید کرد.به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، سپیده جوادی رئیس این شعبه ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد در شعب سراسر کشور، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه داد و اقدامات شایسته وی و سایر همکاران این شعبه در جذب منابع ارزانقیمت، توسط مدیرعامل و مدیران ارشد مورد تقدیر قرار گرفت.بر اساس این گزارش در این بازدید تهرانفر اظهار داشت: بهداشت اعتباری باید به عنوان یک اصل توسط همکاران ما در شعب مورد توجه قرار بگیرد.وی در ادامه با تاکید بر ضرورت همگام شدن با تغییرات روز کشور افزود: اگرچه بانک کارآفرین از ابتدا با رویکرد بانکداری کلان تاسیس شده، اما در مقطع فعلی لازم است بانکداری خرد نیز در شعب مدنظر قرار بگیرد. توسعه شبکه شعب بانک طی چند سال اخیر، با همین رویکرد انجام شده است.تهرانفر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همکاران ما در شعب و واحدهای ستادی، باید اهلیت اعتباری مشتری را به دقت مورد بررسی قرار بدهند و سپس اقدام به اعطای تسهیلات نمایند. در صورت بیتوجهی به این مسئله، بانک با مشکلات زیادی از جمله افزایش حجم مطالبات معوق و مشکوکالوصول موجه خواهد شد و این مسئله در درازمدت منافع بانک را دچار آسیبهای جدی خواهد کرد.
دومین مرحله قرعه کشی طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا برگزار شد
دومین مرحله قرعه کشی طرح فعالان همراه بانک سینا (همراز) در باشگاه مشتریان بانک با حضور واحدهای نظارتی روز چهارشنبه 24 مهرماه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دومین دوره قرعه کشی طرح همراز بین آن دسته از کاربران فعال همراه بانک انجام پذیرفت که در طول اجرای طرح به انجام تراکنش های بانکی از این درگاه اقدام و حداقل 300 امتیاز را کسب کرده بودند.جوایز این مرحله از قرعه کشی شامل 100 جایزه 5 میلیون ریالی، 200 جایزه 2 میلیون ریالی و 100 جایزه 1 میلیون ریالی است که اسامی برندگان به زودی در سایت باشگاه مشتریان به نشانی https://club.esinabank.com/Home/Index دربخش نتایج قرعه کشی برای عموم قابل مشاهده خواهد بود.مشتریان بانک سینا برای بهره مندی از طرح های باشگاه مشتریان و جوایزی که متعاقباً اعلام خواهد شد از هم اکنون می توانند امتیازات خود را با انجام تراکنش در درگاه ها و بسترهای الکترونیک این بانک افزایش دهند. اولین مرحله قرعه کشی طرح همراز روز 22 تیرماه انجام شد و برندگان، جوایز خود را دریافت کردند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
فصل نخست همکاری بیمهای ایران و عمان درتجارتنو رقم خورد
جلسه بررسی فضای همکاری بازار بیمه ایران و عمان با حضوردبیر کل سندیکای بیمهگران، نماینده بیمه مرکزی، یکی از فعالان صنعت بیمه عمان و جمعی از مدیران عامل شرکتهای بیمهای به میزبانی تجارت نو برگزار شد.به گزارش روابط عمومی؛ گسترش حجم بیمه اتکایی در بازارهای بین المللی جهت واگذاری ریسکهای بزرگ، هم اندیشی فوق را رقم زد که در راستای این مهم جزئیات چگونگی سرمایهگذاری شرکت های فعال صنعت بیمه در یک شرکت عمانی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.در خاتمه مقرر شد پس از کسب موافقت سهامداران و هیئت مدیره توسط مدیران عامل، همکاری مذکور وارد فاز اجرای شود.
در سانحه تصادف در استان لرستان
بیمه کوثر بیش از 12میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد
شرکت بیمهکوثر مبلغی بیش از 12میلیارد ریال خسارت بهدلیل تصادف دو وسیله نقلیه در استان لرستان پرداخت کرد.بهگزارش روابطعمومی و اعلام مدیر سرپرستی بیمهکوثر استان لرستان، در حادثهای که بین دو وسیله نقلیه در استان لرستان رخ داد، هفت نفر از سرنشینان دو خودرو دچار نقصعضو شدند و با توجه به اینکه مقصر حادثه دارای پوشش بیمهنامه این شرکت بوده است، خسارتهای وارد شده پس از تشکیل پرونده و طی مراحل قضایی در کوتاهترین زمان ممکن توسط بیمه کوثر پرداخت شد.گفتنی است، در این حادثه، مبلغ 10میلیارد و 162میلیون و 586هزار و 280 ریال به یک نفر از زیاندیدگان که تعدد دیات داشته و مبلغ یکمیلیارد و 969میلیون و 278هزار و500 ریال نیز به سایر زیاندیدگان و در مجموع مبلغ 12میلیارد و 131میلیون و 864 هزار و780 ریال به زیاندیدگان پرداخت شد.
بیمه نوین برای سومین سال متوالی، رتبه یک توانگری مالی را کسب کرد
طبق اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بیمه نوین برای سومین سال پیاپی، رتبه یک توانگری مالی را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه نوین، با توجه به پیادهسازی ارزیابی صحیح ریسک و اجرای فرآیند کسب پرتفوی سودآور، نسبت توانگری مالی این شرکت ١٣٧ درصد و در سطح یک توسط بیمه مرکزی ج.ا.ایران تایید شده است.بر اساس این گزارش، در راستای اجرا و پیاده سازی ماده ٦ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه(شماره ٦٩)، طبق بررسیها و کنترل انجام شده از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ایران و براساس صورتهای مالی بیمه نوین در سال ٩٧، نسبت توانگری این شرکت برای سال ٩٨ سطح یک اعلام و تأیید شده است.استمرار بیمه نوین در کسب عالیترین سطح توانگری موسسات بیمه از سال ٩٦ تاکنون بهطور پیاپی، دستاوردهایی همچون سودآوری، رشد معنادار پرتفوی پایدار بیمهای و ارتقای سهم این شرکت در بازارهای مالی را در پی داشته است.
دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی بندرعباس با مدیر شعب هرمزگان
نماینده مردم بندرعباس و عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی با مدیر شعب استان دیدار و از خدمات ارایه شده در بانک مسکن تقدیر و تشکر کرد.به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- علی کمالی مدیر شعب استان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده مردم شهرستان بندرعباس با ارایه گزارشی از عملکرد مدیریت، در بخشی از سخنان خود اظهار داشت : با توجه به اینکه اولویت گروه تامین مالی بانک، احداث و تکمیل بافت فرسوده وناکارآمد شهری است ما آمادگی داریم تا در احیای بافت های فرسوده شهری و اجرای طرح باز آفرینی شهری به متقاضیان ساخت مسکن در محلات هدف باز آفرینی شهری، مسکن مهر ، واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده و حمایتی مسکن به دور از صف انتظار طبق ضوابط و مقررات تسهیلات پرداخت نماییم .علی کمالی افزود : بانک مسکن در استان هرمزگان به عنوان یک بانک تخصصی با پرداخت بیش از 29 هزار میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مسکن توانسته است به رسالت و ماموریت بانک در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه و توسعه برنامه های دولت در حوزه مسکن تحقق بخشد.حسین هاشمی تختی نژاد نماینده مردم بندرعباس و عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این دیدار صمیمی، ضمن تقدیر از عملکرد بانک مسکن هرمزگان اظهار داشت:حضور کمالی بعنوان مدیرشعب استان، باعث دلگرمی است و امیدواریم که حمایت ها و همکاری های دوجانبه با نهادها و سازمان های مرتبط با بخش مسکن همچون گذشته، قدمی برای توسعه و پیشرفت استان و رفع مشکلات باشد.
دیدار مدیرعامل بیمه سرمد با مدیران جمعیت هلال احمر استان یزد
مدیرعامل بیمه سرمد با مدیران جمعیت هلال احمر استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه سفر استانی خود، با مدیران جمعیت هلال احمر یزد نیز دیدار کرد.او در این دیدار عملکرد این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری را مورد ارزیابی و از کسب رتبه یک توانگری مالی برای ششمین سال پیاپی خبر داد.مهدوی از ارائه خدمات درمانی در داخل شرکت از مهرماه امسال خبر داد و افزود: مشکلات پیش روی انعقاد با بیمارستان های دولتی به زودی مرتفع خواهد شد.این گزارش می افزاید، دکتر خرازی مدیرکل هلال احمر، لُجه خزانه دار، عشقی معاون پشتیبانی و اداری جمعیت هلال احمر استان یزد و امید گودرزی معاون فنی بیمه های اشخاص، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی و حسین نظریان مدیر پشتیبانی بیمه سرمد در این نشست حضور داشتند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
حمایت بیمه از سهامداران در مقابل نوسان بورس
ایجاد کنسرسیوم بیمهای توسط شرکتهای بیمه میتواند ریسک حضور در بازار سرمایه را برای سهامداران خرد و تازهوارد پوشش دهد و از آنها در مقابل نوسان و افت شدید شاخص بورس حمایت کند.
موضوع پوشش بیمهای سهامداران در مقابل نوسانات قیمتی سالهاست مطرح شده اما به دلیل ساختار پیچیده معاملات بازار سرمایه و فعالیت میلیونها سهامدار در این بازار تاکنون به نتیجه نرسیده است.
کاهش شدید شاخص بورس و زیان سهامداران در هفتهای که گذشت، بار دیگر توجه ها را به سوی لزوم حمایت از سهامداران به ویژه سهامداران خرد و تازه وارد جلب کرده است. شاخص بورس روز دوشنبه (۲۲ مهر) ۶ هزار و ۳۱۹ واحد افت داشت و در روز سه شنبه ( ۲۳ مهر) سقوط بیسابقه ۱۰ هزار و ۸۹۲ واحدی را ثبت کرد.
در این میان، هزاران سهامدار تازه وارد و خرد که آشنایی چندانی با بازار سرمایه نداشتهاند به علت نوسان های شدید، بخشی از سرمایه خود را از دست داده و نگران وضعیت خود هستند. برای مقابله با پیامدهای منفی افت شاخص بورس که زیان سهامداران خرد را به همراه دارد، از سالهای گذشته بحث راه اندازی بیمه سهام و سهامداران پیشنهاد شده اما هنوز راهکار و سازو کاری برای اجرای آن یافت نشده است.
هر بار که شاخص بورس با افت شدید مواجه و فریاد نارضایتی سهامداران بلند میشود، طرح بیمه سهامداران مطرح شده و پیشنهادهایی میشود، اما با تثبیت شرایط بازار سرمایه، این طرح به فراموشی سپرده میشود. نوسان منفی بازار سهام در هفتهای که گذشت باعث شد تا بار دیگر طرح راهاندازی بیمه سهام توسط شرکتهای بیمه مطرح شود
عضو سندیکای بیمه گران ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره پوشش سهامداران و سهام آنها توسط صنعت بیمه، گفت: اینکه تصور شود یک شرکت بیمه بتواند بهتنهایی این کار را برای بازار سرمایه انجام دهد، دشوار است، بنابراین باید کنسرسیومی از بیمه ها تشکیل شود و البته حمایت ملی در پشت آنها قرار بگیرد.
مجید قاسمی خاطر نشان کرد: صنعت بیمه علاوه بر پوشش ریسک موضوعات مختلف باید بتواند ریسک خود را نیز ارزیابی کند.
وی افزود: فعالیتهای مختلف همه قابل تامین پوشش بیمه هستند اما بستگی به این دارد که تعداد متقاضیان چقدر باشد تا بر اساس «نسبت قانون اعداد بزرگ» این ریسک برای بیمهها به حداقل برسد.
عضو سندیکای بیمه گران ایران اضافه کرد: این موضوع در صنعت بیمه، تحت مطالعه قرار دارد.
پیگیری ایرنا از شرکتهای بیمه نشان میدهد این موضوع جزء علاقهمندیهای شرکتهای مختلف قرار دارد، اما عدم شناخت از سازوکار اجرای آن، باعث احتیاط و محافظه کاری آنها در این باره شده است.
در دورههای مختلف نیز مذاکراتی میان بیمهها و سازمان بورس انجام شده اما به دلیل مشخص نبودن نحوه اعمال پوشش بیمهای برای سهام، تاکنون این طرحها به نتیجه نرسیده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
با هدف توسعه زیرساختهای صندوق سرمایهگذاری؛
بانک رفاه کارگران و معاونت علمی و فناوری
ریاست جمهوری تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بانک رفاه کارگران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه زیرساختهای صندوق سرمایهگذاری و ایجاد شتابدهنده در رویداد رفاتک چلنج تفاهمنامه همکاری امضا کردند.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، حسین رحمتی در رویداد معرفی نیازهای فناورانه بانک رفاه که با هدف مشارکت و همکاری با استارتاپ ها و شرکت های نوآور به همّت رفاتک (مرکز نوآوری بانک رفاه) و بومرنگ (شبکه خدماتی نوآوری) در باغ کتاب تهران برگزار شد گفت: بر اساس کلان روندهایی که در دنیا در صنعت بانکداری اتفاق افتاده است، به زودی صنعت بانکداری دچار تحول و تغییرات اساسی خواهد شد و با توجه به محدودیت هایی که بانک ها در ارائه برخی خدمات دارند، بخشی از فعالیت های خود را به فین تک ها و استارتاپ ها واگذار خواهند کرد.عضو هیأت مدیره بانک رفاه در رویداد معرفی نیازهای فناورانه بانک رفاه گفت: امروزه باید تمام فعالیت های بانک ها در حوزه دیجیتال متمرکز شود و بانک های کشور مدل کسب وکار خود را بر اساس بانکداری دیجیتال طراحی کنند. وی بانک رفاه را متعلق به سازمان تأمین اجتماعی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه 100 درصد سهام بانک رفاه متعلق به سازمانی است که با قشر وسیعی از جامعه در ارتباط است، این بانک به عنوان بانکی اجتماعی شناخته شده و فعالیت های خوبی در زمینه بانکداری اجتماعی دارد و اکنون در موضوع بانکداری اخلاقی حضور خوبی را آغاز کرده است. البته از دیگر ویژگی های بانک رفاه می توان به سلامت محور بودن آن اشاره کرد که در این بخش ارتباط تنگاتنگی با حوزه بهداشت و درمان داشته و در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی فعال عمل کرده است.علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد را برگرفته از تفکر عالی مدیریت بانک رفاه برشمرد و گفت: حرکت بانک رفاه در زمینه فعالیتهای نوین مبین این امر است که مدیران بانک بر این باورند که حوزه فناوری نوین برای رشد بازار پول کشور اثرگذار است.
رفع تمامی نیازهای پرداختی روزمره با کیف پول کیپاد
کیپاد یا همان کیف پول همراه پاسارگاد، خدمت جدیدی از بانک پاسارگاد است که توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، با هدف ایجاد تحول در عرصه پرداختهای خُرد روزمره، از طریق تلفنهمراه هوشمند عرضه شده است.
اپلیکیشن کیپاد، کیف پولی الکترونیکی بانک پاسارگاد است که قابلیتهای متعددی را در حوزه پرداخت برای کاربران فراهم میکند. شما با نصب این اپلیکیشن و استفاده از آن، میتوانید پرداختی امن، سریع و آسان را در حوزههای مختلف پذیرندگی کیپاد تجربه کنید.
کیپاد محدود به مشتریان بانک پاسارگاد نیست
استفاده از اپلیکیشن کیپاد منحصر به مشتریان بانک پاسارگاد نبوده و همه افراد با داشتن کارت بانکی و رمز دوم (اینترنتی) از هر یک از بانکهای سراسر کشور، میتوانند از خدمات الکترونیک این اپلیکیشن بهرهمند شوند.
مزیتهای رقابتی کیپاد
توسعه این اپلیکیشن با رعایت آخرین استانداردهای بانکی و امنیتی انجام شده و واسط کاربری زیبا و سهولت انجام عملیات پرداخت از مزیتهای کیپاد است که استفاده از آن را به تجربهای منحصر به فرد برای کاربران بدل ساخته است.
خدمات کیپاد
در این اپلیکیشن علاوه بر خدمات معمول اپلیکیشنهای پرداخت از جمله پرداخت قبض از طریق اسکن بارکد یا بوسیله شناسه، خرید بسته اینترنتی، شارژ مستقیم، نیکوکاری و خرید اشتراک و پخش آنلاین فیلم و سریال آیو ، قابلیتهای منحصر به فرد بسیاری وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:
قبض برق
با اجرای طرح ملی قبض سبز و جایگزین شدن قبض الکترونیکی به جای قبض کاغذی برق، اپلیکیشن کیپاد، جهت همراهی با این طرح، گزینه”قبض برق” را به نسخه جدید خود اضافه کرد. کاربران جهت رویت قبض برق خود، میتوانند یکبار برای همیشه، شناسه قبض برق را در قسمت”قبض برق” وارد نموده و پس از آن به راحتی نسبت به پرداخت مبلغ آن اقدام کنند.
انتقال به حساب
یکی از قابلیتهای منحصر به فرد اپلیکیشن کیپاد، انتقال موجودی کیف پول به حساب کاربر است. شما میتوانید در صورت لزوم با مراجعه به قسمت انتقال حساب، مبلغ اعتبار کیف پول خود را از طریق کد شبا (ثبت شده در قسمت پروفایل)، به حساب بانکی خود انتقال دهید.
پرداخت آنلاین عوارض آزادراهها
مالکان خودروهایی که قصد عبور از آزادراههای مجهز به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (تهران – ساوه) ،(قزوین – زنجان) ، (قزوین – رشت) و (کرج – قزوین) را دارند، میتوانند با نصب اپلیکیشن کیپاد، ضمن ثبت شماره پلاک خودرو یا خودروهای خود و انتخاب آزادراههای عبوری، نسبت به پرداخت عوارض آزادراهها اقدام کرده و با خیالی آسوده از گذرگاههای الکترونیکی عبور کنند.
پرداخت عوارض طرح ترافیک
از آنجایی که در طول روز افراد زیادی جهت انجام امور روزمره خود نیاز به رفت و آمد در محدوده طرح ترافیک و یا آلودگی هوا را دارند؛ اپلیکیشن کیپاد در نسخه جدید خود، امکان پرداخت بدهی عوارض طرح ترافیک را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی با مراجعه به قسمت عوارض طرح ترافیک، پلاک خودروی خود را ثبت کرده و نسبت به استعلام و پرداخت بدهی خود اقدام کنید.
پرداخت مبتنی بر کد تصویری
پرداخت از طریق کدQR، یکی دیگر از خدمات کیف پول همراه پاسارگاد است که با هدف حذف پول نقد در پرداختهای خرد روزمره، امکان خرید از فروشگاههای تحت پوشش و یا پرداخت هزینه وسایل حمل و نقل عمومی را فراهم کرده است.
انتقال پول به دیگر کاربران
انتقال اعتبار به کاربری دیگر بدون انتقال به درگاه پرداخت و تنها با انتخاب فرد مورد نظر از فهرست تماسها و یا وارد کردن شماره تماس فرد مورد نظر، قابلیتی است که کیپاد برای کاربران خود فراهم ساخته است.
شارژ کارتهای شهروندی
در صورتی که گوشی موبایل شماره مجهز به فناوری NFC باشد، میتوانید با استفاده از کیپاد کارت شهروندی خود را در شهرهای مشهد و قزوین شارژ کنید. برای این کار کافی است با استفاده از گزینه خرید شارژ، مبلغ مورد نیاز خود را وارد کنید و پس از کسر مبلغ شارژ از کیف پول ، کارت شهروندی خود را به پشت تلفن همراه نزدیک کنید تا بدون نیاز به مراجعه کیوسکهای شارژ بتوانید کارتهای بلیط خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است شارژ کیف پول و یا انتقال اعتبار نیاز به پرداخت کارمزد ندارد و امکان ارائه این خدمت به شهروندان دیگر شهرهای کشور نیز در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.
پرداخت از طریق NFC
کیپـاد که بر اساس فنـاوری ارتباط میدانی نزدیک طراحی شده این امکان را برای کاربران در مشهد و قزوین مهیا میسازد تا پـرداختهـای خـود را از طـریق فنــاوری NFC تلفـن های همراه اندرویدی ورژن 4.2 و سیم کارتهای NFC ایرانسل (و در آینده ای نزدیک، دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور) انجام دهند که در مطلب جداگانه به آن خواهیم پرداخت...
در آخرین هفته شگفتانگیز کیپاد چه خبر است؟
شما کاربران اپلیکیشن کیپاد میتوانید تا آخر مهرماه با انجام هر تراکنش در این اپلیکیشن از 5 جایزه 5 میلیون تومانی ( در مجموع 25 میلیون تومان) در چهارمین هفته شگفتانگیز کیپاد بهرهمند شوید. بنابراین اگر تا بحال کیپاد را در گوشیتان نصب نکردید، برای نصب نسخههای اندروید و یا IOS از طریق سایت www.kipod.ir و سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir اقدام کنید.
همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات خدمات ارایهشده در این برنامه، با مرکز تماس مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به شماره 23505 و یا مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل کنید.
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد:
اولین جشنواره انشاء نویسی برگزار می شود
متاسفانه با وجود بارندگیهای سال گذشته، همچنان بحران بی آبی یکی از بزرگترین بحرانهایی است که سرزمین ما را تهدید میکند و آمارها خبرهای خوبی را برای ما به همراه ندارند.به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- ،مهدی احمدی اظهار داشت : با توجه به سرعت برداشت آبهای زیرزمینی در کشور ما که سه برابر استاندارد جهانی است و همچنین اتمام سفره های زیرزمینی تا 50 سال آینده در 12 استان ایران و با توجه به مصرف آب روزانه 190 لیتر آب برای هر شهروند ایرانی که از استانداردهای جهانی فاصله بسیاری دارد نگرانی های زیادی در خصوص بحران کم آبی برای نسل های آینده احساس می شود.در همین راستا و با توجه به بحران کم آبی، بانک مسکن از اسفندماه 1396 تصمیم گرفت در کنار دیگر مسوولیتهای اجتماعیش نسبت به اجرای کمپینی اجتماعی به منظور ترغیب به صرفه جویی و مصرف صحیح آب اقدام نماید و این جشنواره با همین هدف و به منظور جلب حمایت مردم در مصرف صحیح آب و درخواست یاری از دانشآموزان عزیز که آینده سازان این مرز و بوم هستند طراحی و اجرا میشود.رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن افزود : جشنواره انشانویسی با موضوع «اگر آب نباشد» و ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می شود.احمدی در خصوص جوایز این جشنواره نیز اعلام کرد : از میان آثار ارسالی به 10 انشای برگزیده ،جوایز 10 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت، همچنین دانشآموزان می توانند انشای خود را تا پایان آبان ماه از دو طریق ارسال فیزیکی به نشانی تهران، پژوهش سرای دانشآموزی صدرا، کدپستی 1651843716 و یا از طریق ارسال فایل انشا به صورت یکی از فرمتهای word، jpg و یا pdf (حداکثر حجم فایل 200 کیلو بایت) اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن خبر داد:
ارزیابی بیش از هفتاد استارتآپ، تیم و محصول تخصصی در شرکت کارآفرینی
حمید یاری با تشریح گزارش عملکرد این شرکت از شروع فعالیت، گفت: در این مدت بیش از ۷۰ استارتآپ، تیم و محصول مورد ارزیابی قرار گرفته است.حمید یاری مدیرعامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن- با بیان اینکه شرکت کارآفرینی مسکن شهریور سال 96 رسما آغاز به کار کرد، افزود: موضوع فعالیت شرکت در اساسنامه فعلی شامل ارایه خدمات به کارآفرینان، شرکتهای نوپا، دانشبنیان و استارتآپی با اولویت در فعالیتهای حوزه مسکن، راه و شهرسازی، بازآفرینی شهری، پراپتکها و فینتکهای این حوزه است.وی یادآور شد: خدمات ارایه شده توسط این شرکت به تیمهای استارتآپی و ایدهپردازان در حوزههای مذکور شامل خدمات مشاورهای در زمینه اجرایی، عملیاتی، بازاریابی و فروش، مالی و سرمایهگذاری، اطلاعرسانی، تهیه منابع سرمایهگذاری، خدمات کسب و کار، آموزش کسب و کار، کاریابی، مدیریت و توسعه امور کسب و کار در حوزه کارآفرینی و نیز خدمات شتاب دهی، تامین فضای کسب و کار، مربیگری و شبکهسازی است.به گفته یاری، این شرکت همچنین ضمن مشارکت در راهاندازی شرکتهای نوپا و توسعه شرکتهای کوچک، در زمینه اصلاح ساختار سرمایه و ساختار سازمانی شرکتها نیز مشاوره میدهد.وی با بیان اینکه ارایه خدمات مشاوره تامین مالی از بانک و موسسات مالی داخلی و خارجی نیز در زمره فعالیتهای شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن است، افزود: تولید و پشتیبانی نرمافزارهای سفارش مشتری، تدوین طرحهای کسب و کار و اشتغال و هر خدمت دیگری که مورد تقاضای کارآفرینان و در ارتباط با کسب و کار در حوزههای فناوریهای مالی، حمل و نقل و مسکن و شهرسازی قابل تعریف است، در حیطه فعالیتهای این شرکت قرار دارد.
خدمات ویژه بیمه سرمد به خانواده بانک صادرات در استانها
مدیرعامل بیمه سرمد در سفر استانی به یزد، با مدیران ارشد بانک صادرات و هلال احمر این استان دیدار و گفتگو کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مهندس مهدی مهدوی در جلسه با مدیر شعب بانک صادرات استان یزد و معاونین وی، لزوم گسترش تعاملات را در دستیابی به منافع مشترک، موثر عنوان کرد و افزود: ایجاد و توسعه ارتباط با مدیران بانک صادرات استان ها از طریق برگزاری جلسات و نشست های مختلف در تمامی سرپرستی های بانک صادرات در سراسر کشور، رویکردی است که همواره مدیران بیمه سرمد دنبال می کنند.
وی، از اعطای تسهیلات و تخفیفات ویژه برای مدیران و معاونان حوزه های بانک استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: بیمه سرمد با ارائه خدمات شایسته بتواند در راستای جلب اعتماد حداکثری مدیران و کارکنان، بازنشستگان و مشتریان بانک صادرات، اقدامات مثبتی انجام دهد.
در این جلسه همچنین، آموزش کامل همراه بیمه برای معاونین حوزه و روسای شعب انجام شد.
این گزارش می افزاید، علائی مدیر شعب بانک صادرات استان یزد، یزدانی و سالاری معاونین وی، کریمی مدیر کانون بازنشستگان بانک صادرات استان یزد، امید گودرزی معاون فنی بیمه های اشخاص، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی و حسین نظریان مدیر پشتیبانی بیمه سرمد در این نشست حضور داشتند.مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه سفر استانی خود، با مدیران جمعیت هلال احمر یزد نیز دیدار کرد.او در این دیدار عملکرد این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری را مورد ارزیابی و از کسب رتبه یک توانگری مالی برای ششمین سال پیاپی خبر داد.
مهدوی از ارائه خدمات درمانی در داخل شرکت از مهرماه امسال خبر داد و افزود: مشکلات پیش روی انعقاد با بیمارستان های دولتی به زودی مرتفع خواهد شد.این گزارش می افزاید، دکتر خرازی مدیرکل هلال احمر، لُجه خزانه دار، عشقی معاون پشتیبانی و اداری جمعیت هلال احمر استان یزد و امید گودرزی معاون فنی بیمه های اشخاص، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی و حسین نظریان مدیر پشتیبانی بیمه سرمد در این نشست حضور داشتند.
عملکرد چشمگیر کارگزاری بورس بیمه ایران
کارگزاری بورس بیمه ایران به دلیل دارا بودن پتانسیل¬های ویژه از جمله ترکیب سهامداری، ساختار سرمایه¬ای و جمع حقوق صاحبان سهام قابل توجه، ظرفیت بالفعل و بالقوه¬ای را در بازار سرمایه کشور دارد. با تغییر ساختار مدیریتی کارگزاری از خردادماه سال 1397 و با توجه به استقرار فرآیندهای مبنایی و اصولی حاکمیت شرکتی، تغییرات گسترده¬ای جهت بهبود وضعیت کارگزاری در همه ابعاد آغاز شد که پس از اعمال تغییرات، کارگزاری توانست به پیشرفت قابل توجهی در راستای اهداف تعیین شده دست یافته و به جایگاهی در صنعت برسد که پیش از
به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از روابط عمومی کارگزاری بورس بیمه ایران ، از جمله عوامل موفقیت شرکت، برگشتن به مسیر صحیح بنگاهداری اقتصادی است که خروجی آن را میتوان در بهبود رتبه کارگزاری، رشد قابل توجه درآمد ارزش معاملات کارگزاری و اعتماد بازار سرمایه به نام برند بورس بیمه ایران مشاهده نمود. این برنامه راهبردی همچنان در همه حوزهها از جمله واحدهای اوراق بهادار، کالا، مالی، اعتبارات، زیرساختهای فناوری اطلاعات و ... در حال پیگیری است. گزارش حاضر سعی دارد تا دستاوردها و وضعیت کنونی کارگزاری طی یکساله گذشته را نسبت به مدت مشابه سال قبل به اطلاع رساند.از ابتدای سال جاری توسعه فیزیکی شعب در شهرهای مختلف کشور در برنامههای توسعهای کارگزاری بورس بیمه ایران قرار داشت. در همین راستا با در نظر گرفتن یک مدل اقتصادی جهت سودآوری حداکثری شعب، 4 شعبه جدید در شهرهای شیراز، اراک، قم و شیخ بهایی تهران افتتاح شده و 7 شعبه دیگر نیز تا پایان سال در سایر شهرها افتتاح خواهد شد.
کارگزاری در بخش تعداد مشتریان نیز از ابتدای سال با رشد قابل توجهی مواجه بوده است. رشد 400 درصدی تعداد مشتریان اوراق بهادار نسبت به سال گذشته نشان از آن دارد که ارتقا زیرساختهای داخلی و فعالتر شدن شعب کارگزاری به ویژه در شهرستانها نتیجهبخش بوده و نیاز علاقهمندان به سرمایهگذاری در بازار سرمایه را در سطح کشور پوشش داده است. همچنین از نظر تعداد مشتریان آنلاین شرکت با رشد قابل توجه 800 درصدی در این بخش مواجه بوده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.