شماره: 1232 / ۱۳۹۸ بيست و سوم مرداد
تعداد بازدید : 0
شایعه همکاری آئودی با ریماک برای جایگزین R8
آئودی R8 در دوره چالش برانگیزی قرار دارد.
در ماه می، Bram Schot، رئیس هیئت مدیره آئودی نیاز R8 به موتور احتراقی را مورد بررسی قرار داد و افزود مذاکراتی در مورد آینده این خودروی موتور وسط در حال انجام است. بر اساس اخبار جدید، احتمالا R8 یک جایگزین خواهد داشت که برقی بوده اما در سال 2023 یا 2024 رونمایی می شود و آئودی به لطف همکاری با ریماک آن را RS e-tron خواهد نامید.
گفته می شود آئودی با ریماک همکاری خواهد کرد که یک برند خودروی برقی عملکرد بالا است که اکنون با پورشه همکاری می کند و شایعه شده در آینده نزدیک با بوگاتی و لامبورگینی نیز همکاری خواهد داشت که همگی برندهای متعلق به فولکس واگن هستند. گفته می شود ریماک برای آئودی چهار موتور برقی و باطری های شارژ سریع را تامین خواهد کرد. اطلاعات دیگری که در مورد جایگزین R8 درز کرده قیمت آن است که احتمالا کم تر از 200 هزار یورو خواهد بود. هم چنین گفته می شود شتاب صفر تا صد این خودرو به لطف ساختار چهار چرخ فعال، 2.5 ثانیه خواهد بود.
هم چنین گفته می شود آئودی به جدیدترین تکنولوژی باطری solid-state دسترسی خواهد داشت که افزایش ظرفیت و طیف حرکتی را به همراه خواهد داشت. این برند هم چنین با پورشه همکاری می کند و شاید عناصری از پلتفرم J1 تایکان را استفاده کند. این خودرو دارای شارژ بی سیم، شاسی های مونوکوک آلومینیومی، طیف حرکتی 300 مایل و قدرت 700 کیلووات خواهد بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
تکمیل و تحویل بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو به مشتریان
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد تکمیل و تحویل بیش از بیست هزار دستگاه خودرو به مشتریان را در تعطیلات تابستانی خود برنامهریزی کرده است.
به گزارش گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت در تعطیلات تابستانی از تاریخ ۲۲ مرداد تا دوم شهریورماه، بیش از بیست هزار دستگاه خودرو را فاکتور و در سراسر کشور به مشتریان تحویل خواهد داد.
ایران خودرو اعلام کرده که با تمرکز بر تکمیل خودروهای ناقص و تسریع در فرآیند فاکتور و تحویل خودرو، دوره تعطیلات تابستانی را به فرصتی برای تحویل خودروهای مشتریان تبدیل کرده است.
بازاریابی و فروش سایپا در تعطیلات تابستانی خودروسازان تعطیل نیست
معاونت بازاریابی و فروش سایپا در تعطیلات تابستانی خودروسازان نیز فعال است و تحویل محصولات این گروه خودروسازی به مشتریان در تعطیلات تابستانی صنعت خودرو نیز ادامه خواهد داشت.
با اعلام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا مبنی بر فعالیت کامل این معاونت در ایام تعطیلات تابستانی صنعت خودرو، عرضه محصولات سایپا به بازار و همچنین سایر خدمات مرتبط با این حوزه، در دهه پایانی مردادماه همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان ادامه خواهد یافت.
بر این اساس، معاونت بازاریابی و فروش سایپا از 22 مرداد تا 2 شهریور ماه، بهطور کامل فعال خواهد بود و خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.
سانگ یانگ رکستون
برای 2020 فیس لیفت می شود
نسل چهارم سانگ یانگ رکستون اوایل سال 2017 معرفی شد.
تصاویر درز کرده در کره جنوبی نشان می دهند که فیس لیفت این خودرو در حال آماده سازی است و احتمال می رود اوایل سال 2020 رونمایی شود.
تصاویر درز کرده نشان می دهند که این مدل فیس لیفت به جلوپنجره مشبک جدیدی مجهز می شود که به طور قابل توجهی بزرگ تر از مدل کنونی است که بخش های افقی دارد. این امر نشان می دهد که دماغه رکستون به طور قابل توجهی تغییر خواهد یافت و احتمالا شامل چراغ های جلوی LED بازطراحی شده و سپری نوین نیز خواهد بود. هم چنین در نمایی به نظر می رسد نزدیک تر، شکل و موقعیت چراغ های مه شکن این خودرو نیز تغییر خواهد یافت. نوار چراغ های مه شکن LED افقی این خودرو شاید با چراغ های مه شکن قاب دار جدید جایگزین شود.
به جز گزینه های رینگ های آلیاژی نوین، نیم رخ این خودرو تغییر دیگری را نشان نمی دهد. در قسمت پشت این خودرو احتمالا چراغ های عقب ارتقا یافته و سپری بازطراحی شده تعبیه می شود. قاب پلاک این خودرو همچون مدل کنونی روی در صندوق عقب تعبیه می شود. هنوز تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده اما گمان نمی رود تغییر ظاهری زیادی داشته باشد.
در مورد ویژگی های فنی این خودرو نیز تغییر زیادی انتظار نمی رود. موتور 2.2 لیتری دیزلی با قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتون متر و 2.0 لیتری بنزینی با قدرت 225 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر احتمالا با به روز رسانی هایی همچنان در این خودرو ارائه می شوند. هم چنین، گیربکس های دستی شش سرعته، اتوماتیک شش سرعته و اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته نیز برای این خودرو حفظ می شوند.
مینی 10 میلیون امین
خودروی خود را ساخت
مینی 10 میلیون امین خودروی خود را در کارخانه آکسفورد در انگلستان ساخت.
10 میلیون امین خودروی این خودروساز یک مدل مخصوص 60 سالگی سه در بود و طی مراسمی در این کارخانه در کنار مینی ساخته شده در اولین سال تولید این برند یعنی 1959 قرار گرفت.
مینی اصلی توسط تعدادی از برندها که در مالکیت British Motor Corporation و بعدها British Leyland و Rover Group بود فروخته می شد. این برندها شامل Austin، Morris، Leyland، Riley، Rover و Wolseley بودند.
حدود 5.3 میلیون دستگاه از مینی اصلی بین سال های 1959 تا 2000 به فروش رفت.
بی ام و که از سال 1994 برند Rover Group را در تملک خود داشت، MG و Rover را با قیمت 10 پوند به کنسرسیوم فونیکس فروخت و لند روور را نیز با قیمت 1.8 بیلیون پوند به فورد فروخت.
یک سال بعد این خودروساز تولید مینی سه در کاملا جدید را در کارخانه آکسفورد آغاز کرد. طی سال ها مدل های مختلفی به این خودرو افزوده شدند و طیف کنونی این خودرو شامل کانورتیبل، هاچ بک پنج در، کلابمن واگن و کراس اوور کانتریمن است.
مدل هایی که محبوبیت کم تری به دست آورده اند شامل کوپه، کلاب ون، رودستر و کراس اوور سه در Paceman بوده اند که هیچ یک اکنون تولید نمی شوند.به گفته بی ام و، حدود 400 هزار دستگاه خودروی مینی در سال 2018 ساخته شدند. هاچ بک ها و کلابمن مینی اکنون در آکسفورد تولید می شوند و کانورتیبل و کانتریمن آن در هلند تولید می شوند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 3
دوکلمه خبر
کیفیت خودروهای داخلی نه بهبود مییابد نه کاهش!
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در تیرماه امسال را منتشر کرد.براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی این شرکت، در تیر ماه امسال در گروه خودروهای سواری تولیدی در سطح قیمتی یک، خودروی نیو مزدا ۳، چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است. در گروه خودروهای سواری در سطح قیمتی دو نیز، دو خودروی پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ پنج ستاره کیفی را کسب کردهاند.همچنین در سطح قیمتی دو، کیا سراتو و هایما s۷ اتوماتیک چهار ستاره کیفی کسب کردهاند. تیگو ۵، جک S۵، جک S۳ و هایما S۵ اتوماتیک نیز سه ستاره کیفی و خودروی x۳۳ NEW MVM، دو ستاره را به خود اختصاص داده است.اما در گروه خودروهای سواری در سطح قیمتی سه، خودروهای B۳۰ و چانگان CS۳۵ توانستهاند چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کنند. در سطح قیمتی چهار نیز خودروهای تندر ۹۰ پلاس و پلاس اتوماتیک، پارس تندر، پژو ۲۰۷ اتوماتیک صندوقدار و بدون صندوق، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس همگی چهار ستاره کیفی را کسب کردهاند.در همین گروه قیمتی خودروهای تندر ۹۰، رانا، پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق، دانگ فنگ H۳۰، کوییک، دنا و پژو پارس اتوماتیک سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کردهاند.در این گروه قیمتی همچنین سمند سورن، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، ساینا، تیبا و تیبا ۲ دو ستاره کیفی را به خود اختصاص دادهاند.در گروه خودروهای سواری در سطح قیمتی پنجم نیز؛ همه محصولات اعم از پراید ۱۱۱، پراید ۱۳۱ و پراید ۱۳۲، تنها دو ستاره از پنج ستاره کیفی را توانستهاند کسب کنند.
جنرال موتورز تولید کراس اوورهای خود را کاهش می دهد!
کراس اوورها، وانت ها و شاسی بلندها طی سال های اخیر با افزایش فروش مواجه شده اند و خودروسازان در تلاش هستند تا تولید سدان ها را که فروش کم تری دارند کاهش دهند.
اما در حالی که این مدل ها با فروش بالایی مواجه هستند، از رکود این صنعت در امان نیستند. گفته می شود جنرال موتورز تصمیم دارد تولید در دو کارخانه آمریکای شمالی را به خاطر فروش کم، کاهش دهد. البته برخلاف خودروسازان دیگر که تولید سدان ها را کاهش داده اند، جنرال موتورز در پی کاهش تولید کراس اوورها است.
این خودروساز تولید در کارخانه San Luis Potosi در مکزیک و کارخانه Ingersoll در اونتاریو را کاهش خواهد داد. کاهش تولید در این دو کارخانه بر تولید مدل های شورلت Equinox و Trax و GMC Terrain تاثیر خواهد داشت. این اقدام به جنرال موتورز کمک می کند تا موجودی خود را با تقاضا هماهنگ کند. گفته می شود دلیل این اتفاق، اشباع شدن بازار از کراس اوورها است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 5
از آذربایجان شرقی آغاز شد : نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو برارائه خدمات به مسافران تعطیلات تابستانی
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) همچون سالهای اخیر، همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر در جهت اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود شبکه خدمات بردارد.
مدیران شرکت ایساکو ، در راستای نیل به هدف تکریم و پاسخگویی به مشتریان، چندین سال است که همزمان با ایام تعطیلات نوروز و تابستان، که با موج سنگین سفرهای هموطنان همراه میشود، با حضور در جادهها بر فعالیتهای امدادخودروایران و نمایندگیهای مجاز (شبکه خدمات پس از فروش) حسن ارائه خدمات را مستقیما مورد پایش قرار میدهند.
در این راستا، مدیرعامل شرکت ایساکو همراه با جمعی از مدیران ارشد از نزدیک به بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در آذربایجان شرقی پرداخته و با حضور در نمایندگیهای مجاز شهرهای تبریز و بناب و گفتگوی رو در رو با مشتریان و پرسنل نمایندگی بر نحوه خدمات رسانی نظارت کرد.
سیدرضا حسینی در حاشیه این بازدیدها گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو اخیرا بر طبق اعلام شرکت ISQI برای دهمین بار مقام اول را در خدمات پس از فروش به خود اختصاص داده است، اما چیزی که امروز باعث شده که ما شانهبهشانه مشتریان در نمایندگیها حاضر شویم، بررسی واگویههای دارندگان محصولات ایرانخودرو از خدمات دریافتی و اعمال آن در فرآیندها و به تبع آن ارتقاء رضایت آنان با اطلاع از موارد مطروحه در بدنه نمایندگیهاست.وی در این بازدیدها نیز به پرسنل نمایندگیها تاکید کرد، کسب رضایت مشتری خط قرمز ما در خدمات پس از فروش است و برای برآورده شدن رضایت مشتریان، توقع نهایت تلاش را از کارکنان مجموعهها داریم.
در پایان این بازدید موارد و نقطه نظرهای مشتریان و صاحبان امتیاز نمایندگیها، ثبت و توسط مدیریت عامل با قید فوریت، برای رفع آنها، به ستاد و مدیران مرتبط ارجاع شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
پژو 2008 و سیتروئن C3 پنج ستاره کیفی گرفتند
بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی انجام شده در تیرماه در گروه خودروهای سبک و در بخش سواری خودروهای پژو 2008 شرکت ایران خودرو/ایکاپو و سیتروئنc3 سایپا/سیتروئن موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شدند و بیشترین امتیاز را در خرداد امسال به خود اختصاص دادند و 12 خودروی سواری دیگر توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در تیر ماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد و در لیست قیمتی دو نیز وانتهای مزدا کارا 2000 تک کابین و دو کابین بهمن موتور، سایپا 151 شرکت سایپا بن رو، نیسانهای تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد و وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.
همچنین در گروه سبک و در بخش سواری خودروهای پژو 2008 شرکت ایران خودرو/ایکاپو و سیتروئنc3 سایپا/سیتروئن موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شدند و بیشترین امتیاز را در خرداد امسال به خود اختصاص دادند. این دو خودرو در لیست قیمتی دو قرار دارند و در این لیست کیاسراتوی سایپا و هایماS7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند و در رده بعدی جای گرفتند.JAC-S5 وJAC-S3 کرمان موتور، هایما s5 اتوماتیک ایران خودرو خراسان و تیگو 5 مدیران خودرو در این لیست قیمتی سه ستاره ای شدند. همچنین NEW MVMX33S شرکت مدیران خودرو در این لیست قیمتی دو ستاره توانست به دست آورد.
در لیست قیمتی یک نیز دو خودروی نیومزدا 3 بهمن موتور چهار ستاره کیفی به دست آورد.
از سوی دیگر در لیست قیمتی سه، خودروهای B30 شرکت بهمن موتور و چانگان cs35 سایپا سیتروئن چهار ستاره کیفی به دست آوردند.
همچنین در لیست قیمتی چهار، خودروهای تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 پلاس، پژو 207 اتوماتیک، پژو SD207 اتوماتیک و پژو 207 همگی از ایران خودرو و همچنین پارس تندر شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.
در این لیست قیمتی تندر 90، دنا پلاس، رانا، پژو SD206، پژو 206 و دانگ فنگ H30 همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای کوییک سایپا، دنای ایران خودرو و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.
در این لیست خودروهای سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا، سمند تبریز ایران خودرو تبریز، پژو 405 ایران خودرو خراسان، ساینای سایپا-سیتروئن، تیبا 2 سایپا و تیبای سایپا سیتروئن همگی دو ستاره کیفی را از آن خود کردند.
در لیست قیمتی پنج نیز خودروهای سایپا X131، سایپا X132 و سایپا X111 شرکت سایپا و سایپا X131 پارس خودرو شرکت پارس خودرو همگی دو ستاره کیفی به دست آوردند.
7 خودروی سنگین 4 ستاره در تیر ماه امسال
در بخش کشندهها، خودروی کشنده ولوو FH500 شرکت سایپا دیزل چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده فوتون Auman H4 شرکت ایران خودرو دیزل و FAW J6 سیبا موتور سه ستاره کیفی را توانستند به دست آورند.
در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NPR75K و ایسوزو NMR85 شرکت بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آوردند و کامیونت هیوندای HD65 ایران خودرو دیزل نیز چهار ستاره کیفی به دست آورد و دو کامیونت FAW Tiger V6 سیبا موتور و شیلر بهمن دیزل هر کدام دو ستاره به دست آوردند.
در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH شرکت ایران خودرو دیزل دو ستاره کیفی به دست آورد.
در بخش اتوبوس، اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال و اتوبوس درسا از محصولات شرکت عقاب افشان چهار ستاره کیفی به دست آوردند و در بخش مینی بوس نیز مینی بوس ایسوز SAHARبهمن دیزل در لیست چهار ستاره ها قرار گرفت.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
بانک مرکزی درخصوص عدم تخصیص ارز به تایرسازان توضیح نمی دهد
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران اعلام می کند که مشکل عدم تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی و نیز دشواری تامین مواد اولیه داخلی مهم ترین مشکلات روز تولیدکنندگان تایر است.
مصطفی تنها اظهار داشت: تولیدکنندگان تایر با مشکلات بسیاری مواجه هستند اما مشکل روز تولیدکنندگان که بسیار آزاردهنده شده، مساله تخصیص ارز است.
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران افزود: مدتی است بانک مرکزی تخصیص ارز را صورت نداده؛ شاید چند هفته، مدت زمان زیادی نباشد اما این مدت زمان چند هفته ای برای تولید کننده زمان طولانی و زیادی است چراکه تولیدکنندگان باید به صورت مداوم مواد لازم را تامین کنند.
تنها افزود: مشخص نیست بانک مرکزی قصد انجام چه کاری را دارد. پس از تخصیص ارز، انتقال ارز دشواری بعدی بر سر راه تولیدکنندگان است که زمان خارج از کنترلی را به خود اختصاص می دهد. مساله بعدی این است که گاهی اوقات، ارز ما را نمی پذیرند.
وی افزود: مشکل دیگر در این راستا این است که الزاما ارز مورد نیاز ما از سوی بانک مرکزی به تولیدکننندگان تعلق نمی گیرد، مثلا ممکن است ما قصد خرید مواد اولیه از کشور هند را داشته باشیم و بانک مرکزی به تولیدکننده یوان چین تخصیص دهد؛ در این صورت تولیدکننده باید هزینه ای را برای تبدیل ارز بپردازد. مسائل اینچنینی، تدارکات خارجی ما را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند.
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: روش و منش بانک مرکزی، ارائه توضیح نیست و هیچگونه توضیحی درخصوص دلیل عدم تخصیص ارز و یا زمان تخصیص ارز به ما ارائه نمی شود و آقایان، به نظر خود ما را مشمول لطف خود می دانند.
تنها گفت: مشکل دیگر، مساله تهیه مواد اولیه داخلی است. حدود 3 سال پیش، نخ نایلون را با قیمت حدود 8 هزار تومان خریداری می کردیم و این در حالی است که در روزهای گذشته به ما اعلام شده قیمت این محصول 90 هزار تومان به ازای هر کیلو است.
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران افزود: با این قیمت ها تکلیف تولید چه می شود؟ ما پیش از این در این خصوص با کارخانه نخ قراداد بسته و پیش پرداخت آن را پرداخت نموده ایم؛ پس از آن، یک مرتبه قیمت ها را تعدیل نمودند و ما پذیرفتیم و در روزهای گذشته مجددا تعدیل قیمتی را صورت داده و قیمت را به هر کیلو 90 هزار تومان رسانده اند.
تنها گفت: با این شرایط، تولید تبدیل به امری دشوار شده است. وقتی قیمت نخ چند برابر شود و به کیلویی 90 هزار تومان برسد تولیدکننده چگونه نقدینگی لازم را به این منظور تامین کند؟
وی گفت: قیمت ها شناور شده و قیمت هایی را که کارخانه نخ به ما اعلام نموده، خارج از هرگونه ضابطه ای است. این افزایش قیمت چند برابری و نقدینگی لازم به منظور آن، باید از کجا تامین شود؟ در چنین شرایطی تولید داخل چگونه می تواند روی پای خود بایستد؟
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: در این خصوص هیچگونه نظارتی وجود ندارد. کسانی که مواد اولیه را به تایرسازان می فروشند هر طور که می پسندند با ما رفتار می کنند.
تنها گفت: محصول تایر، قیمت گذاری شده و ما نمی توانیم به دلیل افزایش قیمت های اینچنینی در خصوص مواد اولیه، قیمت تایر را افزایش دهیم. وقتی چنین درخواستی را از سازمان حمایت داشته باشیم حدود 3 یا 4 ماه زمان لازم است تا به آن رسیدگی شود و به نتیجه رسد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 10
پیکاپ T8 جک در کرمان موتور
پس از انجام مراحل آزمایشی کراس اوور جک اس4 در کرمان موتور، محصولی دیگر از برند جک در کرمان موتور دیده شد.هفته پیش بود که خبری مبنی بر مشاهده جک اس4 در کرمان موتور منتشر شد.
با گذشت چند روز از انتشار این خبر در پرشین خودرو، خودرویی دیگر از برند جک در کرمان موتور حضور دارد که گویا مراحل تست و آزمایش های تطبیقی با ایران را طی می کند.
این خودروی جدید، پیکاپ تی8 جک است که با توجه به کمبودهای بازار خودروی کشور در این سگمنت می تواند به بازار مناسبی دست پیدا کند.
در طراحی ظاهری این خودرو المان هایی وجود دارد که بر جذابیت بصری این خودرو افزوده است. جلو پنجره کرومی با خطوط افقی که دارای طراحی جدیدی است در کنار خطوط روی کاپوت، سپر جدید و گرافیک چراغ های جلو، ظاهری خشن و عضلانی به این خودرو بخشیده است. همچنین لوگوی این شرکت با طراحی خاص آن برای خودروهای پیکاپ، بر روی جلوپنجره این خودرو نقش بسته است. خطوط روی درب ها و همچنین فلاپ های روی گلگیر، رینگ های دو رنگ آلومینیومی و رکاب زیر درب ها، ظاهر زیبایی را در نمای جانبی برای این خودرو پدید آورده است.
این پیکاپ دو کابین،از نظر ابعادی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 5325، 1880 و 1830 میلیمتری بوده و فاصله محوری 3090 میلیمتری آن، نوید فضای کابین مناسبی را هم در ردیف جلو و هم در ردیف عقب می دهد.
همچنین ابعاد اتاق بار این خودرو دارای فضای نسبتا مناسبی است و به لطف محور عقب قدرتمند آن در کنار مشخصات فنی مناسب، توان حمل بار به میزان 900 کیلوگرم به صورت استاندارد را دارد که برای انواع مصارف شهری و بین شهری مناسب است.
پیکاپ جک T8 با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند گزینه جذابی برای علاقه مندان به آفرود نیز باشد.
در زمینه آفرود پارامترهای خاصی اهمیت دارد که این خودرو این پارامترها را به خوبی برآورده کرده و به مشتریان ارائه می کند. این خودرو دارای زاویه حمله 30 درجه ای،زاویه فرار 22 درجه ای، قابلیت پیمایش شیب 30درصدی و حداقل فاصله 210 میلیمتری از سطح زمین می باشد.
پیکایپ جک T8 از یک پیشرانه بنزینی 4 سیلندر خطی 2 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که توان تولید بیشینه قدرت 188 اسب بخار در دور موتور 5000 دور بر دقیقه و بیشینه گشتاور 290 نیوتن متر در دورهای 1800 تا 4000 دور بر دقیقه را دارد.
وظیفه انتقال قدرت تولیدی پیشرانه به چرخ ها را یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به عهده دارد که قدرت را به هر چهار چرخ خودرو ارسال می کند. سیستم تعلیق به کار رفته در این خودرو از نوع مستقل جناغی دوبل در جلو و سیستم غیر مستقل فنر های تخت (سیستم تعلیق رایج در پیکاپ ها) در عقب، می باشد.
هر چهار چرخ این خودرو مجهز به ترمزهای دیسکی بوده که به خوبی توان متوقف کردن این خودرو را دارند.
از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به رینگ 18 اینچی آلومینیومی، طیف وسیعی از سیستم های ایمنی، مخزن سوخت 76 لیتری و استاندارد آلایندگی یورو 5 اشاره کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.