- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
مرسدس بنز از G65 AMG Final ادیشن رونمایی کرده است.
به گزارش خبرخودرو، این خودرو آخرین مدل عملکرد بالا است که برای این نسل از شاسی بلند افسانه ای مرسدس عرضه می شود. گمان می رود این خودروساز آلمانی نسل جدید این شاسی بلند را سال آینده معرفی خواهد کرد.
این نسخه مخصوص که G65 Final ادیشن نامیده می شود آخرین مدلی است که از خط تولید Affalterbach بیرون می آید و دارای به روز رسانی های ظاهری در کابین و بدنه است. این خودرو همان کلاس G AMG اصلی است اما اکنون رنگ بدنه مشکی براق دارد. رینگ های 21 اینچی بزرگ AMG این خودرو رنگ مخصوص قهوه ای دارند و جلوی کالیپرهای ترمز نقره ای رنگ AMG قرار گرفته اند.
در کابین این خودرو تمام ویژگی های لوکس مرتبط با برند مرسدس تعبیه شده اما اکنون تزئینات فیبر کربنی و چرم ناپا نیز برای آن در نظر گرفته شده است. واضح است که این خودرو به کنترل دما، نمایشگر سیستم سرگرمی و مجموعه ای از کیسه های هوا مجهز می شود.
نیروی این خودرو از موتور 6.0 لیتری V12 با قدرت 630 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتون متر تامین می شود که نیروی آن از طریق گیربکس 7G-tronic و سیستم چهار چرخ فعال 4MATIC به هر چهار چرخ منتقل می شود. این توان به شتاب صفر تا صد 5.3 ثانیه و بیشینه سرعت محدود الکترونیکی 230 کیلومتر بر ساعت کمک می کند.این خودرو با قیمت 310233 یورو به فروش می رسد.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر از ادامه مذاکره فولکسواگن با یک شرکت ایرانی برای تولید خودرو در ایران داده و تاکید کرد دو طرف در زمینه داخلیسازی به توافق رسیدهاند و این موضوع یکی از مؤلفههای اصلی قرارداد است.امیرحسین قناتی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: قرارداد تولید خودروهای فولکسواگن در ایران بین این شرکت آلمانی و یک شرکت بخش خصوصی در دست بررسی است و دو طرف در رابطه با جزئیات قرارداد در حال مذاکره هستند.او در پاسخ به این سؤال که برخی شنیدهها حکایت از آن دارد که شرکت آلمانی حاضر به پذیرش داخلی سازی در ایران نشده است؟ تاکید کرد: داخلی سازی جزء مؤلفههای ابتدایی و اصلی قرارداد همکاری بوده و دو طرف بر سر این موضوع از ابتدا به توافق رسیده بودند.این اظهارات در حالی است که چند روز پیش خبر عدم توافق سئات بهعنوان زیرمجموعه اسپانیایی فولکسواگن با یک شرکت ایرانی مخابره شد و به نظر میرسد موضوع ورود سئات به ایران منتفی شده است.البته در سایت اصناف و بازرگانان ایران همچنان مجوز نمایندگی رسمی سئات در ایران معتبر بوده و این در حالی است که در خرداد ماه سایت ثبت سفارش اجازه واردات محصول سئات تولدو را به ایران صادر کرده بود و در حال حاضر خبری از این مجوز در سایت سازمان توسعه تجارت نیست.چند ماه گذشته برخی از شرکتهای ایرانی برای دریافت نمایندگی رسمی زیرمجموعههای فولکسواگن آلمان اقدام کرده بودند که این شرکتها با در بسته از سوی آلمانیها روبرو شدند زیرا برخی اخبار حکایت از آن دارد که فولکسواگن حتی همکاری زیرمجموعههای خود را منوط به همکاری تولیدی در ایران کرده است.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
افزایش سهم بازار در بازارهای منطقه، تثبیت حضور و احیاء بازارهای هدف صادراتی و توسعه بازارهای جدید از راهبردهای ایران خودرو در ارتقا صادرات است که این امر از راه افزایش ظرفیتهای تحقیق و توسعه محقق خواهد شد.
به گزارش اخبار خودرو ، گروه صنعتی ایران خودرو حضور در بازار جهانی و کسب سهم بازارهای بین المللی را یک ضرورت می داند و مانند هر بنگاه بزرگ دیگری در تبیین ماموریت وچشمانداز خود، ایجاد نگرش جهانی و حرکت به سوی خودروسازی در کلاس جهانی را در سرلوحه استراتژی های خود قرار داده است. در راستای تحقق اهداف مذکور، تولید محصول در پایگاههای تولیدی خارج از کشور و صادرات محصول کامل، دو روش صادراتی شرکت ایران خودرو است.
افزایش سهم بازار در بازارهای منطقه، تثبیت حضور و احیاء بازارهای هدف صادراتی و توسعه بازارهای جدید از راهبردهای ایران خودرو در ارتقا صادرات است که این امر از راه افزایش ظرفیتهای تحقیق و توسعه در زمینه توسعه پلتفرم، محصول و قوای محرکه محقق خواهد شد. توانمندسازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در کشورهای هدف صادراتی از دیگر رویکردهای ایران خودرو در توسعه بازارهای خارجی است. نکته دیگر جهت تحقق اهداف صادراتی تطبیق محصول با استانداردهای بازارهای هدف و برندسازی از راه ترویج و توسعه برند ایران خودرو در سطح منطقهای و جهانی است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برنامه صادراتی گفت: طی پژوهش هایی که در بازارهای مختلف صادراتی داشتهایم، نقاط ضعف و قوت هر یک از بازارها شناسایی شده و بر اساس نگرش جدید در توسعه بازارها،صادرات به برخی کشورها در اولویت قرار گرفته است.
مهندس هاشم یکه زارع صادرات محصول با قیمت و کیفیت رقابتی را از راهبردهای اصلی ایران خودرو دانست و افزود: با ارتقاء سایت های تولیدی فعلی و بهره بردای از سایت جدید محصولات ایران خودرو در آذربایجان که با سرمایه گذاری طرف مقابل و صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران خودرو ایجاد شده، بازارهای صادراتی توسعه می یابد.
وی، ایجاد پایگاه های تولیدی را عاملی برای بهره مندی از منافع و مزیت های تعرفه ای در کشورهای هدف دانست.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: این گروه در هر بازار هدف، بسته به سلایق، نیاز ها، رقبای آن بازار محصولات متناسب با بازار هدف را تعریف می کند. همچنین برای حضور مستمردربازارهای هدف، ایجاد تنوع درسبدمحصولات صادراتی، حفظ برند ملی و مونتاژ خودرو های مختلف در سایت های فرامرزی دردستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: یکی از مواردی که در فصل جدید از همکاری های بین المللی گروه صنعتی ایران خودرو با شرکای تجاری دنبال می شود، کسب سهمی از بازار خودرو و قطعه بخصوص قطعات ریخته گری است.همچنین اجرای رویکرد تولید بدون سرمایه گذاری و همکاری با ارایه خدمات فنی مهندسی ازدیگر راهبردهای اصلی ایران خودرو در کشورهای صادراتی هدف است.
یکه زارع خاطر نشان کرد: برهمین اساس گروه صنعتی ایران خودرو با ارایه خدمات فنی و مهندسی در بازارهای هدف و با سرمایه گذاری طرف مقابل توانسته است ریسک سرمایه گذاری در سایت های خارج از کشور کاهش دهد.
وی با اشاره به سایت در حال احداث در کشور آذربایجان اظهار داشت: با توجه به شناخت مردم آذربایجان از برند ایران خودرو، تولید محصولات دنا، سمند و رانا در این سایت هدف گذاری شده و در فاز دوم در قالب برنامه سه ساله سایر محصولات ایران خودرو در این خط تولید خواهد شد.
در آذربایجان با مشارکت طرف آذری و در مساحتی ده هکتار، در شهرک صنعتی نفتچاله در حال احداث است. قرار است در این سایت سالانه ده هزار دستگاه خودرو تولید شود. در فاز دوم این پروژه تولید خودروهای تجاری برای نوسازی ناوگان حمل ونقل این کشور مدنظر است.
وی افزود: با راه اندازی خط مونتاژ محصولات ایران خودرو در آذربایجان، این کشور به عنوان پایگاه صادراتی ایران خودرو در منطقه خواهد بود و تولیدات ایران خودرو از طریق آن به سایر کشورهای همسایه صادر خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به صادرات محصولات کامل در بازارهای هدف، افزود: توسعه محصولات در بازارهای سنتی ایران خودرو از جمله بازار عراق در دستور کارقرار دارد.
یکه زارع خاطر نشان کرد : برنامه توسعه شبکه خدمات پس از فروش در این کشور نیز به اجرا گذاشته شده تا با ایجاد و بهینه سازی رابطه با مشتریان نهایی محصولات، خدمات مطلوب تری ارایه دهیم. ارایه خدمات امدادی در عراق بخش دیگری از خدمات ارایه شده در عراق است. وی در خصوص صادرات محصولات کامل به کشورهای مشترک المنافع (CIS) افزود: کشور ارمنستان از جمله بازارهای هدف ایران خودرو است. دسترسی به سوخت سی. ان.جی و اقتصادی بودن تامین آن برای مصرف کننده در این کشور از عوامل اصلی استقبال مردم این کشور از محصولات گازسوز ایران خودرو است. محصولات گازسوز ایران خودرو می تواند نیاز بازار این کشور را تامین کند.
مدیرعامل ایران خودرو در ادامه تصریح کرد: با دریافت مجوز استاندارد یورو ۵، توسعه صادرات به کشورهای مشترک المنافع (CIS) از جمله بلاروس و قزاقستان نیز در دستور کار ایران خودرو قرار دارد که به این ترتیب اهداف تعیین شده در حوزه صادرات محصول ایران خودرو محقق خواهد شد.
مهندس یکه زارع در پایان تاکید کرد: با توسعه محصولات جدید و مشارکت در ایجاد پایگاه های تولیدی برون مرزی به دنبال نقش آفرینی در بازارهای بین المللی و کسب سهم مناسب از این بازارها هستیم.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.