شماره: 1734 / ۱۴۰۰ بيست و سوم شهريور
تعداد بازدید : 0
اخبار
اعلام دستاوردهای کلیدی بانک دی در سال 1399
سود بانک دی از محل سرمایه گذاریهای انجام شده در سال مالی گذشته 1131 درصد افزایش یافته است.با برنامه ریزیهای انجام شده، این بانک موفق شده است در سال مالی منتهی به پایان سال 1399 از محل سرمایهگذاریهای انجام شده، 1131 درصد سود بیشتر بدست آورد.بر اساس این گزارش، درآمدهای غیرمشاع بانک دی نیز در همین سال 76 درصد افزایش یافته است.همچنین بانک دی به ازای هر سهم در سال مالی 99، مبلغ 257 ریال سود تولید کرده است.
سرپرست شرکت پرداخت الکترونیک سداد معارفه شد
در مراسمی با حضور مهندس مسعود خاتونی معاونت محترم فناوری اطلاعات، مدیران ارشد بانک ملی ایران، مدیریت عامل شرکت سداد و اعضای هیأت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد، جناب آقای محسن علیپور به عنوان عضو جدید هیأت مدیره این شرکت معرفی شد و از خدمات و زحمات مدیر عامل قبلی، جناب آقای محمودزاده، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
همچنین در جلسه هیأت مدیره این شرکت که بلافاصله بعد از معرفی عضو جدید هیأت مدیره برگزار شد؛ جناب آقای علیپور به عنوان سرپرست و نایب رییس شرکت پرداخت الکترونیک سداد تعیین گردید.
گفتنی است سرپرست شرکت پرداخت الکترونیک سداد، دانش آموخته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد بوده و در شرکتهای مختلف در مناصب مدیریتی و مشاوره ای، فعالیت داشته است.
طی 18 روز از شهریور امسال :
224 مستاجر از بانک آینده تسهیلات حمایتی دریافت کردند
بانک آینده، از ابتدای شهریورماه تا هجدهم این ماه، تعداد 224 فقره تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن به مبلغ 110 میلیارد ریال پرداخت کرد.
به گزارش روابط عمومی، بانک آینده، طبق مصوبه های ستاد اقتصادی دولت، ستاد ملی مقابله با کرونا و بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ایران این تسهیلات را به مستاجران واجد شرایط پرداخت می کند.
مستاجران با ثبت نام در سامانه وزارت راه و شهرسازی و پس از احراز شرایط به بانک معرفی می شوند.
بر اساس مصوبه سال جاری، حداکثر مبلغ پرداخت این تسهیلات در تهران بزرگ، کلان شهرها و سایر شهرها به ترتیب 700 (هفت صد)، 400 (چهارصد) و 250 (دویست و پنجاه) میلیون ریال است.
تفاهم نامه همکاری بیمه دانا با شیلات استان خوزستان
نشست مشترک سرپرستی منطقه 12 بیمه دانا و مدیران شعبه آبادان( منطقه آزاد اروند) این شرکت با مدیرکل شیلات استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، سیاوش پورکرمی سرپرست شعبه آبادان( منطقه آزاد اروند) اعلام کرد: با عنایت به تحقق پرتفوی مورد انتظار و جذب بیمه گذاران جدید و همچنین ارائه خدمات درشان بیمه گذاران و اهمیت تشریح عمده خدمات بیمهدانا در سطح منطقه و کشور، و در راستای تحقق اهداف عالی شرکت و ارائه خدمات مطلوب و درشان جامعه صیادی، جلسه ای روز 17 شهریور در محل اداره کل شیلات استان خوزستان با حضور مدیر کل شیلات استان ابوعلی، دانش مهر معاون صید و صیادی و فاضلیان دهکردی سرپرست منطقه 12 و اینجانب با محوریت شناسایی بازارهای بیمهای و نحوه ارائه خدمات برگزار شد.
در این جلسه مدیر شیلات استان خوزستان به تشریح نیازمندیهای بیمهای جامعه صیادی و سایر معاونت های مدیریت شیلات استان پرداخت و با بررسی مخاطرات جامعه تحت پوشش شیلات استان ، با استقبال از حضور بیمه دانا، مراتب آمادگی شیلات استان را جهت حضور هر چه بیشتر این شرکت جهت ارائه خدمات اعلام کرد.
در این جلسه فاضلیان دهکردی سرپرست منطقه 12 نیز با بررسی کارنامه بیمه دانا با بیش از چهار دهه سابقه بیمهگری، به ذکر رتبه بیمه دانا در بین شرکتهای بیمهای پرداخت و راهکارها و نحوه ارائه خدمات به شیلات استان را تشریح کرد.
وی همچنین ضمن برشمردن شعب استان خوزستان، بر ارائه خدمات در کلیه شعب و مراکز درمانی بیمه دانا برای خدمت رسانی به بیمه گذاران شیلات خوزستان تاکید کرد.
همچنین در این جلسه پورکرمی مدیر شعبه منطقه آزاد اروند (آبادان) صدور بیمه نامه های مسئولیت کارکنان شناورهای صیادی ، صدور بیمه بدنه شناورها با پوششهای مناسب، صدور بیمه نامه درمان تکمیلی و همچنین انعقاد تفاهم نامه مهردانا با ویژگی های منحصر به فرد را، از مهمترین نیازهای جامعه صیادی جنوب استان و کارکنان شیلات استان برشمرد.
در پایان نشست مقرر شد ضمن انعقاد تفاهم نامه برای صدور بیمه نامه های اتومبیل ، مسئولیت ، درمان و بدنه شناور، همکاری دو جانبه با تفاهم نامه مهردانا جهت کارکنان مدیریت شیلات استان شروع و به صدور سایر بیمه نامهها منتهی شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
افتتاح مرکز واکسیناسیون کووید 19 بانک ملت با حضور فرمانده عملیات مدیریت کرونا استان تهران
مرکز واکسیناسیون کووید 19 بانک ملت با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در استان تهران و مدیرعامل این بانک به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در استان تهران در این مراسم با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت بابت راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا به شتاب فزاینده فرآیند واکسیناسیون در کشور اشاره کرد و گفت: مرکز بانک ملت نیز پس از چند روز واکسیناسیون داخلی بانک، به یک مرکز عمومی واکسیناسیون تبدیل خواهد شد و شهروندان تهرانی می توانند با انتخاب نام این مرکز در سامانه الکترونیک سلامت وزارت بهداشت و اخذ نوبت، نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.وی با بیان این نکته که بانک ها یکی از پرریسک ترین مراکز در بحث مواجهه کارکنان با ویروس کرونا هستند تاکید کرد: بانک ها پس از کادر درمان، دومین گروه از نظر تعداد ابتلا به این ویروس بوده اند.
دکتر زالی خاطرنشان کرد: افتتاح مرکز واکسیناسیون بانک ملت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که با فعالیت شبانه روزی مراکز تزریق واکسن کرونا، به زودی تمامی ملت ایران در مقابل این ویروس واکسینه شوند.
دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت هم در آیین افتتاح این مرکز که با حضور مرتضی نجف رییس هیات مدیره، زهره محمدی اطهری و علی اکبر صابریان مدیران امور، داود براتی رییس اداره کل رفاه و جبران خدمت، نخعی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک ملت، یوسف میرزایی مدیرعامل مجموعه رفاهی جهان بهساز مفرح و تعدادی از نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افتتاح این مرکز را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی بانک ملت و در قالب طرح شهید سلیمانی عنوان کرد و اظهار داشت: تا سه روز آینده کارکنان شرکت های زیرمجموعه بانک و سپس خانواده های کارکنان در این مرکز واکسینه خواهند شد و پس از آن با قرار گرفتن نام مرکز در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت، عموم مردم قادر به تزریق واکسن در این مرکز خواهند بود.وی با اشاره به این نکته که مرکز واکسیناسیون بانک ملت در دو شیفت کاری و از ساعت 8 صبح تا 19 عصر آماده خدمات دهی به مردم خواهد بود از آمادگی این مرکز برای فعالیت شبانه روزی در راستای تسریع در بحث واکسیناسیون هموطنان خبر داد.مدیرعامل بانک ملت به دایربودن 4 ایستگاه تزریق واکسن در این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت روزانه مرکز واکسیناسیون بانک ملت تزریق 800 دوز واکسن کرونا بر اساس موجودی واکسن وزارت بهداشت خواهد بود.وی با تاکید بر این نکته که این مرکز با هدف تسریع در فرآیند واکسیناسیون هموطنان و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهوری آغاز به کار کرده است تصریح کرد: محدودیتی برای مردم برای مراجعه به این مرکز وجود ندارد و پس از اعلام نام مرکز بانک ملت در سامانه ویژه وزارت بهداشت، مردم می توانند نسبت به اخذ نوبت و واکسینه کردن خود اقدام کنند.مرتضی نجف، رییس هیات مدیره بانک ملت هم در این مراسم اقدامات این بانک را برای مقابله با بیماری کرونا تشریح کرد.
افزایش ضریب توانگری مالی بیمه سرمد
ضریب توانگری مالی بیمه سرمد افزایش یافت.به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت که در تمام سالهای فعالیت خود، رتبه یک توانگری مالی را کسب کرده است، توانست این نسبت را در سال گذشته ارتقا دهد. با ارزیابی صورتهای مالی مصوب 99 و بر اساس تائید بیمه مرکزی، ضریب توانگری بیمه سرمد از 147 درصد به 171 درصد رسیده است تا سرمدیها برای هشتمین سال پیاپی، رتبه یک توانگری را به خود اختصاص دهند. سرمدیها در سال 99 موفق شدند، افزایش 69 درصدی پرتفوی را به ثبت برسانند و سهم از بازار خود را به 2 درصد افزایش بدهند.
سامانه epay در بانک قرض الحسنه رسالت راه اندازی شد
سامانه استعلام و پرداخت آنی قبوض(Epay) در بانک قرض الحسنه رسالت راه اندازی شد.به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مدیر بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه رسالت گفت: این سامانه در حال حاضر جهت سرویس استعلام و پرداخت قبوض همراه اول، تلفن ثابت و شرکت توانیر فعال شده است. حمیدگله داری با اشاره به سرویس استعلام قبوض افزود: در این سرویس مشتری می تواند با سهولت و در کمترین زمان همچنین در بستری امن بدهی پایان و میان دوره قبوض را استعلام کند. وی با اشاره پرداخت آنلاین آنی و غیرآنی قبوض گفت: مشتری در پرداخت آنلاین غیرآنی قبوض می تواند با استفاده از شناسه قبض و پرداخت مورد نظر خود و پس از مشاهده اطلاعات قبض(مبلغ بدهی، نوع قبض و..) نسبت به پرداخت آن از طریق درگاه پرداخت اینترنتی اقدام کند. همچنین در پرداخت آنی امکان وصول و تسویه آنی قبوض همراه اول، تلفن ثابت و قبوض برق برای مشتری فراهم می شود.در این سرویس، بدهی مشتری به سازمان خدمتگزار در لحظه تسویه شده و ارایه سرویس مجدد برقرار می شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
بانک سینا در بازدید از شعب گراش و لار تاکید کرد:
تعداد بازدید : 1
مدیر عامل حضور موثر و کارآمد بانک سینا در جنوب استان فارس
مدیرعامل بانک سینا ضمن دیدار با همکاران شعب گراش و لار در استان فارس با اشاره به اهمیت اقتصادی و تجاری این شهرها که عامل رشد و توسعه بخشی از مسیر صنعتی و تجاری کشور است، بر حضور موثر و کارآمد بانک سینا در این منطقه تاکید کرد.
به گزارش اخبارصنعت، دکتر ایمانی با اشاره به پیشینه و قدمت بانک سینا در نظام بانکی، حمایت از طرح های اشتغالزایی و تولیدی و کسب و کارها را مایه مباهات و افتخار این مجموعه دانست و عنوان کرد: بانک سینا همواره کوشیده است ارائه خدمات را به بهترین نحو با بهره گیری از فناوری های نوین، در کمترین زمان به مشتریان و هموطنان گرامی ارائه نماید.
وی با اشاره به لزوم توجه به دستورالعمل ها و ضوابط بانک مرکزی، بانک سینا را جزو بانک های استاندارد از لحاظ کفایت سرمایه برشمرد و خاطرنشان کرد: این مهم در حالی محقق شده که بانک سینا، اقدامی جهشی را در پرداخت تسهیلات طی سال گذشته شاهد بود.
مدیرعامل بانک سینا به موضوع قرض الحسنه نیز اشاره داشت و گفت: پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک در حال برگزاری است و فرصت مناسبی است تا همکاران از طریق تعامل با مشتریان و تبیین ابعاد سنت نیکوی قرض الحسنه زمینه حمایت بیش از پیش بانک از اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار را فراهم آورند.
دکتر ایمانی با بیان آن که بانک سینا اهداف مهمی برای نقش آفرینی در رونق اقتصاد با ارائه تسهیلات به بنگاه های خرد و کلان کشور دارد، گفت: با حمایت و بهره گیری از پتانسیل بالای این بنگا ه ها می توان به اشتغالزایی و توسعه و رونق تولید داخلی کمک موثری را ایفا نمود.
دکتر ایمانی بر توسعه سهم بازار در این منطقه که قلب تپنده جنوب استان فارس است تاکید کرد و گفت: این منطقه از دیر باز محل رفت و آمد تجار از شهرهای مختلف ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده و مسیرهای ترانزیتی آن در چرخه توسعه اقتصادی کشور نقش موثری ایفا کرده است. به همین دلیل حضور موثر و کارآمد بانک سینا می تواند باعث دسترسی به بازار های هدف در داخل و خارج از کشور و بهره گیری از فعالیت های تجاری در این منطقه باشد.
گفتنی است معاون شعب و مناطق و مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، بازرسی، بانکداری اسلامی در این سفر حضور داشتند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
صدف در دستان شماست؛ جوهره ی این وام گرانبهاست
بانک ملی ایران با ارائه تسهیلات و خدمات متنوع بار دیگر در کنار مردم و فعالان اقتصادی جهت رونق اقتصادی کشور گام بر می دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با سالروز تاسیس این بانک طرح “صدف” با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع تمامی نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات اعتباری، در تمامی شعب امکان پذیر شد. این طرح در قالب عقد مرابحه و بر اساس میزان ماندگاری منابع نزد بانک در قبال سپرده های 6 ماهه، 9 ماهه و یک ساله به هموطنان گرامی پرداخت می شود. از این رو تمامی اقشار جامعه و مشتریان بانک می توانند با سپرده گذاری نزد بانک با توجه به نوع نیاز و توانمندی خود در پرداخت اقساط از تسهیلات متنوع این طرح بهره مند شوند. در این طرح تمامی اقشار جامعه اعم از پزشکان، وکلا، کارگران، کارمندان، رانندگان، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مهندسان، کارآفرینان، خانم ها و سرپرستان خانواده ها، مکانیک ها و … میتوانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک از تسهیلات این طرح بهره مند شوند. نرخ سود تسهیلات موضوع این طرح از یک درصد تا 18 درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی از 12 ماه تا 60 ماه می باشد و متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به شعب سراسر کشور و یا از طریق نشان بانک؛ اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران و سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک نظیر بام به صورت غیر حضوری نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و با سپرده گذاری نزد بانک بعد از 6 ماه از تاریخ افتتاح حساب برای دریافت تسهیلات از طرح یاد شده به شعبه مراجعه و با توجه به شرایط و نیاز خود با انتخاب یکی از تسهیلات متنوع طرح از مزایای آن استفاده نمایند. گفتنی است در این طرح امتیاز اخذ تسهیلات ، قابل انتقال به افراد درجه یک خانواده شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر نیز می باشد. مشتریان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر برای استفاده از تسهیلات فوق میتوانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی ما با خطوط ویژه تلفن 64140-021 و 66733880-021 تماس حاصل نمایند و سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را اخذ نمایند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد:
اهداف اصلی بانک توسعه تعاون،ارتقا سطح تعاونی ها است
حمایت، تقویت و ارتقاء سطح تعاونی ها از اهداف اصلی این بانک به عنوان تنها بانک دولتی، توسعه ای و تخصصی در بخش تعاونی میباشد.
به گزارش روابط عمومی، حجت اله مهدیان،مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه نجفی عضو هیئت مدیره بانک به استان البرز سفر کرده از تعاونی های فعال و واحدهای اقتصادی و تولیدی استان البرز بازدید نمود.
مهدیان طی این بازدید با اشاره به رسالت حمایتی بانک توسعه تعاون گفت: هدف اول و اصلی بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک دولتی و توسعه ای در بخش تعاون حمایت، تقویت و ارتقاء سطح تعاونی ها و کمک به اشتغال و تولید در این بنگاههای اقتصادی بوده و به طور کلی و بر اساس اهداف اساسنامهای، 70 درصد منابع اعتباری این بانک جهت تقویت اشتغال و تولید در اختیار تعاونی ها قرار میگیرد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه همکاری با مدیران عامل شرکتهای تعاونی آذین پلاست فناوران آسیا، تعاونی فرابهسازی صنایع چوب البرز و شرکت آریا دیزل با اشاره به عملکرد بانک توسعه تعاون طی سالهای بعد از تاسیس تصریح نمود: هرجا که چرخ تولید کشور بچرخد قطعاً مایه خوشحالی ما بوده و بانک توسعه تعاون در زمینه تقویت سرعت چرخ تولید کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود و کلیه خدمات بانکی که سایر بانکهای شبکه بانکی ارائه مینمایند را با کمترین بروکراسی اداری در اختیار تولید کنندگان و بالاخص تعاونی قرار خواهد داد.
وی در همین رابطه افزود : محصولات بانکی و فرآیندهای بانک توسعه تعاون با نگاهی توسعه ای و فراتر از محاسبات متعارف ، و در راستای ایجاد اشتغال پایدار و مولد با محوریت و اولویت حمایت از تعاونی ها به اجرا در می آید و امید است با هم افزایی واحدهای تولیدی و شبکه بانکی، شاهد پیشرفت روز افزون کشور در زمینه خودکفایی و مقابله با تحریم های ظالمانه باشیم و در این خصوص شبکه شعب بانک توسعه تعاون آماده ارائه خدمات نوین بانکی به صورت یکپارچه و هماهنگ میباشند.
گفتنی است مهدیان با حضور در شرکت خودروسازی آریا دیزل که با دعوت و استقبال مدیران شرکت فوق صورت پذیرفت به رسم یادبود اقدام به غرس یک اصله درخت در محوطه شرکت نمود.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه عباس نجفی عضو هیات مدیره، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار ، علی غیاثی مدیر شعب استان البرز و حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت، از شعب اشتهارد و مهستان کرج بازدید و ضمن بررسی عملکرد شعب فوق و در خلال گفتگوی صمیمی با پرسنل شعب رهنمودهای لازم در زمینه پیشبرد اهداف عالیه بانک را ارائه نمود.
شایان ذکر است شرکت آریا دیزل نماینده انحصاری کامیون و کشنده های سنگین شرکت رنو تراکس فرانسه در ایران با 220 نفر نیروی شاغل به صورت مستقیم میباشد که اخیراً تفاهم نامه ای بر مبنای ایجاد خط اعتباری 12 هزار میلیارد ریالی توسط بانک توسعه تعاون استان البرز جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل باری کشور منعقد نموده ضمن آنکه شرکت تعاونی آذین پلاست فناوران آسیا نیز که در زمینه تولید انواع قطعات پلیمری خودرویی و سایر صنایع فعالیت دارد دارای بیش از 385 نفر پرسنل به صورت مستقیم می باشد و تاکنون بیش از 250 میلیارد ریال تسهیلات از بانک توسعه تعاون اخذ نموده است ، همچنین شرکت تعاونی فرابهسازی صنایع چوب البرز که در زمینه تولید انواع پارکت و لمینت فعالیت می کند نیز از برندهای معتبر بازار ایران است که با بیش از 70 نفر نیروی کار مستقیم مشغول به فعالیت میباشد.
کالاکارت با طرحهای مشابه خود چه تفاوتی دارد؟
کارت اعتباری از سوی بسیاری از بانکها ارائه میشود، اما کالاکارت بانک مهر ایران مشخصاتی دارد که آن را از طرحهای مشابه خود متمایز میکند.
به گزارش روابط عمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران، کالاکارت یک کارت اعتباری خرید کالا و خدمات است که برای افزایش قدرت خرید مردم و تا سقف 500 میلیون ریال طراحی شده است. شاید در نگاه نخست اینگونه به نظر برسد که تعداد دیگری از بانکها نیز کارت اعتباری ارائه میکنند و این طرح چیز جدیدی برای ارائه ندارد؛ اما کالاکارت ویژگیهای منحصر به فردی دارد که آن را از طرحهای مشابه خود متفاوت میکند. کارمزد؛ فقط 4 درصد!/ نرخ کارمزد سالانه کالاکارت فقط 4 درصد است. یعنی اگر کسی یک کالاکارت 30 میلیون تومانی با اقساط 12ماهه دریافت کند، تنها یک میلیون و200هزار تومان کارمزد پرداخت میکند و اقساط ماهانه وی 2میلیون و 600هزار تومان میشود. در صورتی که همین فرد اگر قرار بود کارت اعتباری 18 درصدی با همین مبلغ و تعداد اقساط دریافت کند، باید 5میلیون و 400هزار تومان کارمزد پرداخت میکرد و مبلغ هر قسط او نیز 2میلیون و 950هزار تومان میشد. تنوع در تعداد اقساط؛ از 6 تا 36 ماه/ برای اینکه مشتری بتواند بر اساس توان بازپرداخت خود تصمیمگیری کند و دست وی در برنامهریزی مالی باز باشد، کالاکارت بانک مهر ایران با دورههای بازپرداخت متنوع طراحی شده است. این طرح در بازههای زمانی 6، 9، 12، 18، 24 و 36ماهه قابل بازپرداخت است. نیازی به سپردهگذاری نیست/ برخی از بانکها برای ارائه کارتهای اعتباری به مشتریان، ایجاد معدل حساب را ملاک قرار میدهند. یعنی مشتری باید در یک بازه زمانی مشخص، مبلغ تعیین شدهای را در حساب خود داشته باشد تا در نهایت معدل حساب لازم برای وی ایجاد شده و بتواند نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کند. این در حالی است که برای دریافت کالاکارت بانک مهر ایران چنین شرطی وجود ندارد. هر شخصی قادر است بدون نیاز به ایجاد هر گونه گردش حساب، کالاکارت مورد نیاز خود را دریافت کند. دوره تنفس و مهلت استفاده/ کارتهای اعتباری موجود در شبکه بانکی دوره تنفس اندکی دارد؛ مثلاً در یک نمونه تنها 7 روز دوره تنفس برای یک کارت اعتباری در نظر گرفته شده است. این در شرایطی است که کالاکارت بانک مهر ایران یک ماه دوره تنفس دارد. افزون بر این، مهلت استفاده از کارت در طرحهای مشابه محدودیت دارد؛ اما این موضوع در رابطه با کالاکارت صدق نمیکند و مشتری میتواند هر زمان که تمایل داشت نسبت به استفاده از کارت و خرید اعتباری کالا اقدام کند. البته پس از یک ماه دوره تنفس، دریافت اقساط از سوی بانک آغاز میشود. پذیرندگان متعدد/ برخی از کارتهای اعتباری که از سوی بانکهای مختلف ارائه میشود، پذیرندگان مشخص و محدودی دارد. این موضوع مشتری را ناگزیر به خرید از یک یا چند پذیرنده خاص میکند و به این صورت قدرت انتخاب وی محدود میشود. این در حالی است که تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از 22هزار پذیرنده در شهرهای مختلف کشور طرف قرارداد کالاکارت بانک مهر ایران شدهاند و این تعداد بهطور مستمر در حال افزایش است. این پذیرندگان از نظر نوع کالایی که میفروشند و خدمتی که ارائه میکنند نیز تنوع بالایی دارند. لوازم خانگی، فروشگاههای اینترنتی، کالای دیجیتال، فرش، مبلمان، پوشاک، آموزشگاههای مختلف، مراکز درمانی، بیمهها، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی و… همگی جزو پذیرندگان کالاکارت به شمار میروند و مشتریان قادرند بنا به نیاز خود از آنها کالا یا خدمت دریافت کنند. استقبال گسترده مردم/ مجموعه آنچه ذکر شد باعث میشود تا کالاکارت یک کارت اعتباری کاربردی با مزایای مختلف باشد که تفاوتهای چشمگیری نسبت به کارتهای اعتباری سایر بانکها دارد. همین دلایل نیز باعث استقبال گسترده مردم از این طرح شده؛ بهطوری که تا کنون بیش از یک میلیون و 860هزار کالاکارت به متقاضیان ارائه شده است
در حاشیه بازدید از پایگاه واکسیناسیون حضرت ولیعصر(عج) بانک صورت گرفت
قدردانی فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا تهران از بانک رفاه کارگران
به دنبال عملکرد مناسب و تعیینکننده بانک رفاه کارگران در واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی و اعلام آمادگی این بانک به منظور همکاری در واکسیناسیون عمومی شهروندان تهرانی، فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن بازدید از پایگاه واکسیناسیون حضرت ولیعصر(عج)، از اقدامات و مشارکت این بانک در طرحهای واکسیناسیون کلانشهر تهران قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر علیرضا زالی در راس هیاتی از مدیران و کارشناسان فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن بازدید از بخشهای مختلف پایگاه واکسیناسیون حضرت ولیعصر(عج) بانک رفاه کارگران، با کادر پزشکی و کارکنان اجرایی مستقر گفت و گو کرد و در جریان جزئیات عملکرد پایگاه و برنامههای اجرایی آن قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حاشیه این بازدید بانک رفاه کارگران را بانکی سلامت محور توصیف و از توسعه اقدامات این بانک در طرحهای واکسیناسیون در کلانشهر تهران خبر داد و گفت: ظرفیتهای بانک رفاه کارگران در ابتدا به منظور واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی به کار گرفته شد و با عملکرد بسیار مناسبی که بانک در این زمینه از خود نشان داد، از مدیران عالی بانک درخواست کردیم که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در راستای واکسیناسیون عمومی شهروندان تهرانی یاریرسانی کنند و خوشبختانه درخواست دانشگاه مورد موافقت قرار گرفت که جای قدردانی ویژه دارد.
درخشش بیمه تجارتنو در جایگاه سه شرکت نخست بیمهای تولید کننده حق بیمه رشته کشتی
مدیر بیمههای باربری، کشتی و هواپیما شرکت بیمه تجارتنو، با بیان اینکه بیمه تجارتنو «یکی از سه شرکت اول صنعت بیمه در صدور بیمهنامه کشتی است.»اظهار کرد که این شرکت بیمهای همچون سالهای گذشته آماده ادامه صدور بیمه نامه بدنه و ماشین آلات و P&Iبرای کشتیهای خارجی که در آبهای ایران فعالیت میکنند هست.
پرگل پناهی، بااشاره به اهمیت امکان تردد آزاد و امن کشتیها در آبهای یک کشور، گفت: این مساله یکی از ارکان نشان دهندهی امنیت تجارت و داد و ستد با آن کشور است که ضمن ترغیب شرکای تجاری به شروع و ادامهی همکاری با هر کشور، از طریق ایجاد تعادل در بهای تمام شده و در نتیجه قیمت کالاهای تجاری، به ایجاد اقتصادی پویا و سالم و گسترش رضایت و آرامش در جامعه کمک قابل توجهی میکند.
مدیر بیمههای باربری، کشتی و هواپیما شرکت بیمه تجارتنو، افزود: پوشش بیمهای کشتیهای خارجی، هنگامی که وارد آبهای ایران میشوند کاور لازم را به دلیل وجود تحریمهای ظالمانه ندارد و این کشتیها باید مسئولیت خسارتهای وارده را به صورت کامل برعهده میگرفتند.
پناهی، اذعان داشت که نبود پوششهای مناسب بیمهای، برای کشتیهای خارجی که به آبهای ایران وارد میشوند باعث خواهد شد که امنیت ایران درنظر آنها کم رنگ شده و از ورود خودداری کنند و یا اینکه اجارهای که بابت ارائه خدمات میگیرند را افزایش داده تا ریسک خود را پوشش دهند، که این مساله در نهایت برروی قیمت تمام شده کالاها خود را نشان میداد.
وی، بیان کرد: شرکت بیمه تجارتنو از همان سالهای ابتدای تاسیس خود که هم زمان با ازسرگیری تحریمهای ظالمانه علیه کشور بود، ضمن درک اهمیت موضوع، نسبت به آگاه سازی مالکان کشتیهای خارجی از عدم امکان برخورداری از پوششهای بیمهای خارجی خود در آبهای ایران اقدام کرد و به ارائهی بیمه نامههای متنوع بیمهای متناسب با نیاز هر کشتی پرداخته است.
مدیر بیمههای باربری، کشتی و هواپیما شرکت بیمه تجارتنو، اظهار داشت:سازمان بنادر و دریانوردی نیز چندی پیش در اقدامی شایسته، به منظور حفظ منافع ملی، خرید و ارائهی پوشش بیمهای P&I برای کشتیهای خارجی که وارد آبهای ایران میشوند را الزامی کرد و در دستورالعملی در ماه جاری این مهم، به تمامی شرکتهای کشتیرانی و سایر مراجع ذیربط ابلاغ شد.
پناهی، از جمله پوششهای برقرار شده برای کشتیهای خارجی را، بیمه نامه بدنه،ماشین آلات و مسئولیت مالکان کشتی P&I برشمرد و گفت: بیتردید نام شرکت بیمه تجارتنو در میان شرکتهای بیمهای که مجوز صدور اینگونه پوششها را از سازمان بنادر و دریانوردی اخذ کردهاند میدرخشد.
وی، اعلام کرد که شرکت بیمه تجارتنو با صدور بیش از 365 فقره بیمه نامهی کشتی، در جایگاه سه شرکت نخست بیمهای در زمینه حق بیمه تولیدی در رشته کشتی قرار دارد که در کنار ارائهی پوششهای بیمهای لازم برای کشتیهای ایرانی، آماده ادامه صدور بیمه نامه بدنه و ماشین آلات و P&I برای کشتیهای خارجی که در آبهای ایران فعالیت میکنند هست تا از این طریق گامی مثبت در جهت ایجاد رفاه و آرامش برای مردم کشور بردارد.
مدیر بیمههای باربری، کشتی و هواپیما شرکت بیمه تجارتنو، با اشاره به شبکه گسترده ارزیابی خسارت این شرکت، گفت:در این سالها، تعدادی از کشتیهایی که تحت پوشش شرکت بیمه تجارتنو قرار داشتند و در اقصی نقاط جهان از جمله پاکستان، هند، چین، مالزی، سنگاپور و آبهای مدیترانه دچار خسارت شدند که پس از ارزیابیهای لازم خسارت آنها پرداخت شد، بنابراین درایران هم امکان ارزیابی خسارتها به بهترین شکل ممکن وجود دارد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.