شماره: 1729 / ۱۴۰۰ هفدهم شهريور
تعداد بازدید : 1
اخبار
با مشارکت بانک رفاه کارگران انجام گرفت:
افتتاح بخش مگا آی سی یو بیمارستان امام (ره) اهواز
در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی، بخش مگا آی سی یو بیمارستان امام (ره) اهواز با مشارکت بانک رفاه کارگران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با توجه به نیاز شهرستان اهواز به تخت مراقبت های ویژه برای بستری بیماران کرونایی، بخش مگا آی سی یو بیمارستان امام (ره) اهواز با حدود 40 تخت و با مساعدت مالی این بانک ویژه بیماران کرونایی، افتتاح شد.
سامانههای خدماتی بانک پاسارگاد به روزرسانی می شود
سامانههای خدماتی بانک پاسارگاد روز جمعه مورخ 19شهریور1400 به روزرسانی می شود.
به اطلاع مشتریان گرامی میرساند؛ به منظور بهروز رسانی سامانه بانکداری متمرکز بانک پاسارگاد، در روز جمعه مورخ 19شهریور1400 ، به مدت 90دقیقه (در بازه زمانی 03:00 الی 04:30 بامداد) اختلال پیش بینی می شود.
این اقدامات با هدف ارائهی خدمات بهروز و شایسته به مشتریان گرامی صورت گرفته و در حداقل زمان ممکن پایان مییابد.
رشد 417 درصدی سپردههای قرضالحسنه بانک دی در سال گذشته
سپردههای قرضالحسنه مشتریان بانک دی در سال 99 شاهد رشد 417 درصدی بوده است.
بررسی گزارش عملکرد این بانک در سال گذشته نشان میدهد که با برنامهریزیهای انجام شده و ارائه خدمات متنوع علاوه بر رشد سپردههای قرضالحسنه مشتریان، در همین دوره زمانی سپردههای مدت دار مشتریان نیز شاهد رشد 32.8 درصدی بوده است.
همچنین در سال 1399، درآمدهای ارزی بانک دی نیز شاهد 113 درصد رشد بوده است.
بانک دی با ارائه خدمات جدید بانکی و گسترش شبکه تماس خود در سراسر کشور، موفق شده است رضایت مشتریان خود را بهدست آورد و با توسعه خدمات غیرحضوری و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک گامهای بزرگی برای افزایش سهم خود از بازار مالی برداشته است.
قدم های تاثیرگذار شبکه بانکی در تحقق “بانکداری اسلامی”
نایب رئیس هیأت مدیره بانک شهر در مصاحبه ای تصویری به مناسبت هفته بانکداری اسلامی به تشریح پیشرفت ها و عوامل عدم تحقق اهداف بانکداری اسلامی در بانک های کشور پرداخت.
به گزارش روابط عمومی، دکتر زرندی مقدم با تاکید بر عزم جدی شبکه بانکی در تحقق کامل بانکداری اسلامی، تصریح کرد: امیدوارم درآینده نزدیک با کمک های دولت جدید، فقهای عالیقدر، مراجع عظام، جامعه دانشگاهی و نخبگان شبکه بانکی به سمت یک مدل عملیاتی – اجرایی بانکداری اسلامی حرکت کنیم.
مسابقه کانون جوانه ها به مناسبت 93 سالگی بانک ملی ایران
کانون جوانههای بانک ملی ایران همزمان با فرارسیدن نود و سومین سالگرد تاسیس این بانک، در صفحه اینستاگرام (kidsbankmelli) و کانال بله (kidsbankmelli) خود اقدام به برگزاری مسابقه کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان و کاربران کانون جوانهها می توانند در بخش کامنت پست مندرج در صفحه اینستاگرام یا آی دی پاسخگوی کانال بله کانون ، یک جمله در وصف بانک ملی ایران بنویسند تا در این مسابقه مشارکت داده شده و از جوایز آن بهره مند شوند. علاقهمندان شرکت در این مسابقه تا 17 شهریور ماه فرصت دارند جملات خود را ارسال کنند.
به 10 نفر از برندگان این مسابقه که به صورت قرعه کشی انتخاب خواهند شد، هر کدام مبلغ 5 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد.
به روزرسانی نسخه اندروید سامانه ریما در وب سایت بانک توسعه صادرات
نسخه اندروید سامانه ریما (رمز دوم پویا) در وب سایت بانک توسعه صادرات به روز رسانی شد.
با عنایت به تغییرات اعمال شده در سرور حاوی نسخه Android سامانه ریما و ارسال نسخه جدید آن سامانه تغییرات یاد شده از روز چهاردهم شهریور اعمال شده و در صورت عدم به روز رسانی، دسترسی به نسخه مخصوص Android سامانه ریما با اختلال مواجه می شود.
کاربران می توانند برای استفاده از نسخه جدید اندروید سامانه ریما با مراجعه به بخش خدمات الکترونیک وب سایت بانک توسعه صادرات و فعال سازی رمز دوم پویا مراجعه کنید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
برای دومین سال متوالی رقم خورد:
سطح یک توانگری مالی شرکت بیمه آرمان
با تاییدیه بیمه مرکزی ج.ا.ا توانگری مالی شرکت بیمه آرمان برای دو سال متوالی با نسبت 243 درصد در سطح یک قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، طبق ارزیابی و کنترل انجام شده صورت های مالی سال 1399، بیمه آرمان با کسب نسبت 243 درصد در سطح یک توانگری مالی برای سال 1400 و وضعیت مطلوب قرار گرفت.بر اساس این گزارش در متن نامه بیمه مرکزی ج.ا.ا آمده است: در اجرای ماده 6 آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره 69) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، براساس صورت های مالی سال 1399 و پس از اعمال تعدیلات طبق محاسبات جداول پیوست، به استحضار می رساند، نسبت توانگری مالی آن شرکت برای سال 1400 معادل 243 درصد(سطح یک)، مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.
گفتنی است شرکت هایی که در سطح یک توانگری قرار دارند، از توانایی کافی جهت ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گذاران و صاحبان حقوق آنها برخوردارند و یکی از اقدامات فنی در راستای حفظ و توسعه توانگری مالی یک شرکت بیمه است.
کریمی دبیر کل سندیکای
بیمه گران ایران شد
سید محمد کریمی با اکثریت آرای اعضای شورای عمومی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” سید محمد کریمی با اکثریت آرای اعضای شورای عمومی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران شد. انتخابات دبیر کلی سندیکا صبح امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و از سی و سه رای ماخوذه ، سید محمدکریمی با سی و یک رای مجددا دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران شد. اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و در نهایت واکسیناسیون کارکنان و فعالان صنعت بیمه، لغو عوارض غیرقانونی شورای اسلامی شهرهای کشور بر فروش بیمه نامه های شرکت های بیمه و حذف مالیات ارزش افزوده در برخی رشته ها ازجمله اقدامات ارزشمندی است که توسط سندیکای بیمه گران در دوره دبیرکلی دکتر کریمی انجام شده است .
انتخاب اویارحسین بعنوان نایب رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران
با رای مدیران عامل موسسات بیمه هادی اویارحسین مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان بعنوان نایب رییس شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در نشست شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران که با حضور تمامی اعضا برگزار شد هادی اویارحسین با کسب تمامی آرا بعنوان نایب رییس شورای عمومی این نهاد صنفی انتخاب شد. اویارحسین از مدیران خوشنام و باسابقه صنعت بیمه است و علاوه بر سمت جدید بعنوان رییس کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران ایران نیز فعالیت دارد. گفتنی است پیش از این دکتر چایچی مدیرعامل سابق بیمه حکمت صبا در این مسئولیت را برعهده داشت که در جلسه امروز شورای عمومی با حضور وی از زحمات ایشان تقدیر بعمل آمد.
بازگشت نماد وحافظ به پایه زرد معاملات فرابورس
نماد معاملاتی برخی از شرکت ها از جمله «وحافظ» از تابلوی پایه نارنجی به تابلوی پایه زرد منتقل شد.پیرو ارائه به هنگام گزارشات مالی و انجام به موقع افشاهای مورد نیاز منطبق با دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال فرابورس ایران و بر اساس مصوبه مورخ 1400/06/10 کمیته درج فرابورس ایران که طی ابلاغیه شماره 3024/ش/00 توسط مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه، بصورت رسمی اعلام شده است، نماد معاملاتی برخی از شرکت ها از جمله “وحافظ” از تابلوی پایه نارنجی به تابلوی پایه زرد منتقل و بلافاصله پس از اعلام نهاد ذیربط در تابلوی مذکور قابل معامله خواهد بود.
رشد 95 درصدی حق بیمه تولیدی بیمه “ما” نسبت به مرداد 1399
براساس گزارش منتشره در سامانه کدال ، شرکت بیمه «ما» در پایان مرداد ماه سال 1400، مبلغ 9.330 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد و این در حالی است که نسبت خسارت این دوره ، تنها 28درصد می باشد.به گزارش روابط عمومی، شرکت بیمه “ما” ضمن تلاش برای افزایش سهم خود از بازار ، همواره با تصمیم های عملیاتی مناسب و کنترل ریسک ، ترکیب پرتفوی خود را به بهترین شکل مدیریت و 9٫330 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است. بر اساس این گزارش حق بیمه تولیدی در پایان پنج ماهه اول سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل 95 درصد رشد داشته و تا این مقطع زمانی، فراتر از برنامه های پیش بینی شده سال 1400 پوشش داده شده است . این گزارش افزود: با برنامه های مدون، اقدامات لازم جهت کنترل نسبت خسارت در رشته های بیمه ای صورت گرفته است و در نتیجه این اقدامات، سهم رشته های سودده و کم ریسک؛ در مجموع 65درصد از کل پورتفوی پنج ماهه 1400 می باشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
کودک و نوجوان آموزشندیده در حوادث آسیب به گونههای در حال انقراض مقصر نیست
در حوادث آسیب به گونههای در حال انقراض کودکان و نوجوانان آموزش ندیده مقصر نیستند.
به گزارش اخبار صنعت، به نقل از روابط عمومی بانک ایرانزمین، به پیشنهاد انجمن یوزپلنگ ایرانی، 9 شهریور به مناسبت نجات ماریتا، تنها توله بازمانده از واقعه دلخراش شهرستان بافق در سال 1373، بهعنوان «روز ملی حفاظت از یوزپلنگ» نامگذاری شده است. روز ملی حفاظت از یوزپلنگ، نمادی برای حفظ و مراقبت بیشتر از این گوشتخوار در حال انقراض است.
بر اساس همین گزارش، سید محمدحسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایرانزمین، با اشاره به روز ملی حفاظت از یوزپلنگ ایرانی گفت: انقراض گونههای جانوری اصیل و ارزشمند ایرانی دل هر ایرانی حامی محیطزیست را به درد میآورد. ما جانوران ارزشمند بسیاری را نظیر ببر ایرانی ازدستدادهایم و تمامی این موارد نتیجه عدم آگاهیرسانی و فرهنگسازی مناسب برای بزرگسالان و عدم آموزش صحیح کودکان و نوجوانان است.
وی افزود: شایسته نیست گونههای آسیبپذیر و در حال انقراض نظیر یوزپلنگ ایرانی، از سوی کودکان موردحمله و تعرض قرار گیرد و جان خود را از دست بدهند. امروز ما ابزارهای آموزشی نوین و شبکههای اجتماعی قدرتمند را در اختیار داریم و باید از این فرصت طلایی در جهت آموزش صحیح فرزندان این مرزوبوم استفاده کنیم.
استاد تصریح کرد: با اقدامات سلبی و راهکارهای صرفاً درمانی نمیتوان به نتیجه مطلوب دستیافت. اعتقاد من این است که با آموزش صحیح، افزایش آگاهی و استفاده خلاقانه متولیان امر از شبکههای اجتماعی، مسأله برای مردم روشن میشود و خود به محافظان و حامیان اصلی گونههای جانوری در حال انقراض تبدیل میشوند.
مدیر روابط عمومی بانک ایرانزمین با اشاره به اهمیت آموزش کودکان و نوجوانان در خصوص حمایت از محیطزیست در تمامی شاخهها و محورها اذعان کرد: در این زمینه، تنها آموزش دادن محیطبانان و بزرگسالان کفایت نمیکند. باید به این موضوع حساس و ملی، در سطح کلان نگاه شود و آموزش مداوم کودکان و نوجوانان در خصوص آشنایی و حفاظت از گونههای مختلف جانوری، در اولویت قرار گیرد.
این کارشناس رسانه با اشاره به اینکه نسل جدید و نسلهای بعد از ما نباید اشتباه گذشتگان را تکرار کنند و بهانه آنها نیز بیاطلاعی از میزان اهمیت موضوع باشد، تأکید کرد: تردید نکنید که نسل آموزشدیده میتواند بازوی توانمند محیطزیست در کنار محیطبانانی باشد که در این زمینه مشغول خدمت و جانفشانی هستند.
استاد گفت: ما صاحب کودکان و نوجوانانی بسیار باهوش و تأثیرپذیر هستیم. آنچه در سال 1373 در بافق اتفاق افتاد، خروجی یک غفلت آموزشی- فرهنگی دردناک در سطح وسیع و یک نگاه غلط به حیطه حفاظت از محیطزیست طی سالیان متوالی بود. ما نمیتوانیم کودک و نوجوان ناآگاه و آموزشندیده را در اینگونه حوادث مقصر بدانیم.
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: آنچه باید بیشازپیش به آن توجه شود، این است که مهمترین اقدامات در راستای تضمین بقای این جاندار، ممانعت از هرگونه شکار در زیستگاههای یوز، توقف فعالیتهای معدنکاوی، عدم عبور جادههای جدید از داخل زیستگاههای دهگانه یوز و اطلاعرسانیهای مداوم است که هر یک سهم به سزایی را در نجات این گونه ایفا میکنند.
یادآور میشود؛ 4 شهریور به مناسبت شهادت محیطبان فقید، یحیی شاه کوه محلی بهعنوان روز ملی محیطبان و 9 شهریور نیز به مناسبت روز نجات ماریتا، روز ملی حفاظت از یوزپلنگ ایرانی نامگذاری شده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
صدرنشینی آسیاییها ادامه دارد
سود 2/38 درصدی بیمهگذاران عمر و پسانداز بیمه آسیا
شرکت بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه غیردولتی موفق شد تا یکی از بالاترین نرخ سود مشارکت در منافع را برای بیمهگذاران عمر و پس انداز این شرکت به میزان 38.2 درصد در پایان سال 1399 کسب کند.
تحقق این میزان سود مشارکت در منافع نشان از سیاستگذاری صحیح مدیران بیمه آسیا در راستای صیانت از حقوق بیمهگذاران به ویژه از منظر سرمایهگذاری از منابع و سرمایه بیمهگذاران عمر و پس انداز است. اتفاقی که نشان میدهد که پیوستن به جمع بیمهگذاران زندگی بیمه آسیا نه تنها گزینه بهتر و جذابتری نسبت به سود سپردههای بانکی، بلکه راه مطمئنتر برای پوشش ریسکهای تورمی در ایران است. این شرکت به عنوان مبتکر و طراح بیمههای عمر و پس انداز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و نخستین شرکت ارائه دهنده بیمههای زندگی است و با سابقه طولانی و البته برنامههای متنوع و متمایز در سالهای اخیر موفق به جذب سهم قابل توجهی از بازار شده و سود مطمئن و بالا را نصیب بیمهگذاران خود کرده است. ثمره پشتوانه مالی مطمئن، سطح توانگری مطلوب و یک، برای سالهای متمادی، بهرهمندی از نیروی انسانی خبره و کارآمد و بهره گیری از توان نمایندگان باسابقه و فعال بیمه آسیا همین است که اکنون بیمهگذاران عمر و پسانداز این شرکت نتیجه سرمایهگذاری مطلوب خود را با دریافت 38٫2 درصدی سود قطعی مشارکت در منافع مشاهده میکنند و این سود به حساب اندوخته آنها واریز شده است. بر اساس آیین نامه 68 شورای عالی بیمه مربوط به بیمههای زندگی و مستمری شرکتهای بیمه مکلف هستند در انواع بیمههای زندگی جز در بیمههای خطر فوت زمانی، بیمهگذاران بیمههای زندگی خود را در حداقل 85 درصد منافع حاصل از مجموع معاملات بیمههای مذکور سهیم کنند. همچنین شرکتهای بیمه باید پس از تعیین منافع قابل تقسیم در آخر هر سال، سهم هر یک از بیمهگذاران از منافع یادشده را بر حسب توافق با بیمهگذار به عنوان حق بیمه یکجا برای افزایش سرمایه بیمهنامه یا افزایش ذخایر ریاضی منظور و یا به صورت نقدی پرداخت کنند.
بیمه آسیا هم همانند سالهای گذشته در راستای اجرای آییننامه 68 شورای عالی بیمه اعلام کرد که سود قطعی بیمهگزاران عمر و پسانداز این شرکت به میزان 38٫2 درصد محاسبه و به حساب اندوخته آنها منظور شده است.
با هدف پشتیبانی از شبکه فروش صورت گرفت:
رونمایی از صفحه فروش اختصاصی نمایندگان بیمه ملت
همگام با تحولات فناوری و با هدف پشتیبانی از شبکه فروش نمایندگان، بیمه ملت از صفحه فروش اختصاصی نمایندگان رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، دلفراز اهمیت نیاز به تفکر دیجیتال در صنعت بیمه را مدنظر قرارداد و گفت: با توجه به اینکه صنعت بیمه از صنعت بانکداری به لحاظ دیجیتالی شدن عقبتر است باید به دنبال راهی باشیم تا عرضه محصولات و کانالهای فروش با توجه به ذائقه متفاوت مردم، بیشتر در دسترس قرار گیرد.
مدیرعامل بیمه ملت، دیجیتالی شدن صنعت بیمه را نه یک نیاز، که یک الزام دانست و افزود: امروزه این مهم، در کانون توجه اکثر کسب و کارهاست و اگر صنعت بیمه در برابر این تغییر مقاومت کند، بیشک آسیب خواهد دید.
دلفراز با اشاره به شیوع بیماری کرونا که سبب شده بخش قابل توجهی از صدور و عملیات بیمه به سمت کانالهای توزیع آنلاین برود، اعلام کرد: با توجه به نگرانی شبکهفروش شرکتهای بیمه در زمینه افزایش فروش آنلاین در صنعت، شرکت بیمه ملت به همت مدیریت کسب و کار دیجیتال و مدیریت فناوری اطلاعات، از سال گذشته برنامه طراحی و ایجاد صفحه اختصاصی فروش آنلاین نمایندگان را در دستور کار شرکت قرار داد.
وی با اشاره به تاکید بر اهمیت وجود عرضه و تقاضا و نیز مهیاشدن بستری با رعایت پروتکلهای لازم؛ ادامه داد: امروز، بیمه ملت به عنوان اولین شرکت بیمه در کشور؛ با ایجاد فضایی برای فروش آنلاین و در دسترس شبکه فروش؛ از صفحه فروش اختصاصی نمایندگان رونمایی میکند.
مدیرعامل بیمه ملت، ایجاد تحولی بزرگ در تجربه مشتری به لحاظ فروش بیمهنامه را از جمله مزایای این نوآوری در بیمه ملت دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه تاکنون صفحه فروش اختصاصی و آنلاین بیمهنامه، در دسترس حدود 90 درصد نمایندههای بیمه ملت قرار گرفته است؛ به زودی علاوه بر فروش بیمهنامه شخص ثالث، بستر فروش سایر رشتههای بیمهای نیز در این پلتفرم فراهم میشود.
دلفراز، در همین خصوص افزود: بیشک؛ شخصیسازی فرایندها و نحوه صدور بیمهنامه با سهولت بیشتر، در سودآوری میزان فروش به یاری صنعت بیمه میآید.
مدیرعامل بیمه ملت، در پایان سخنان خود با اشاره به افزایش سرمایه 976 درصدی بیمه ملت؛ این شرکت را بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور دانست و گفت: مدیریت ریسک و ترکیب پروتفوی مناسب از دیگر استراتژیهای بیمه ملت است تا بتواند همگام با تحولات فناوری؛ در پیشرفت صنعت بیمه کشور موثر واقع شود.
رئیس هیاتمدیره بیمه ملت نیز، تاثیر تحولات دیجیتال در صنعت بیمه را مدنظر قرار داد و گفت: بیمه ملت در مسیر بهروزرسانی و دیجیتالی شدن، با اعتماد به نیروهای داخلی و بومیسازی خدمات، گامهای موثری برداشته و حفظ اطلاعات مشتریان و امنیت آن همواره در دستور کار شرکت قرار دارد.
بهروز اسدنژاد در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یک رخداد علمی آموزشی در بیمه ملت خبر داد و افزود: با توجه به برنامهریزیهای انجامشده؛ این رخداد به زودی در بیمه ملت، در قالب وبینار آموزشی تحول دیجیتال در سطح صنعت بیمه اجرایی میشود.
وی با تکیه بر اهمیت رویکرد فعالانه و بازیگرانه در صنعت بیمه بیان کرد: برای حرکت در جهت تحول دیجیتال باید علاوه بر همگام شدن با تغییرات، منافع شبکه فروش، بیمهگزاران و سایر ذینفعان را نیز درنظر بگیریم که رعایت این مهم، در فعالیتهای بیمه ملت قابل مشاهده است.
در ادامه عضو هیاتمدیره و ناظر حوزه معاونت برنامهریزی و نوآوری بیمه ملت با اعلام اینکه از ابتدای سال با پیادهسازی این طرح، لیست نمایندگان متقاضی گردآوری شده است، بیان کرد: از مجموع نمایندگان بیمه ملت، تعداد 868 نماینده متقاضی دریافت صفحه فروش اختصاصی بودند. درحالحاضر، این صفحه در دسترس 600 نماینده قرار گرفته و در دورههای بعدی نیز سایر نمایندگان با تکمیل اطلاعات، صفحه مختص خود را در اختیار بگیرند.
مدیر کسب و کار دیجیتال، منظور از صفحه فروش نمایندگان را صفحه ویژه فروش اختصاص یافته به نماینده برشمرد و بیان کرد: این صفحه برای کلیه نمایندگان به صورت مشابه در دسترس بوده و تمام بیمهنامههای صادره در هریک از این صفحات به آن نماینده تعلق دارد. هر بیمهنامهای که در صفحه اختصاصی نماینده صادر شود به منزله آن است که مشتری به دفتر نماینده مراجعه و بیمهنامه را خریداری کرده است.
یحیی میرزائیپری در بخش دیگر سخنان خود گفت: آدرس کلیه صفحات طراحی شده، در قالب domain بیمه ملت بوده و در انتهای URL هر صفحه، کد نماینده آورده شده و مشخصات نماینده و نمایندگی در این صفحه قابل رویت است؛ همچنین سرویسهای صدور آنلاین در صفحه اختصاصی نمایندگان به صورت 24 ساعته در دسترس هستند.
مدیر کسب و کار دیجیتال، با قدردانی از زحمات همکاران مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران و مدیریت اتومبیل بیمه ملت در اجرای این طرح، ادامه داد: امکان صدور بیمهنامه شخص ثالث و مشاوره آنلاین به بیمهگزار از خدمات حال حاضر این صفحه است. همچنین از جمله اقدامات و برنامههای آتی برای تکمیل و بهروزرسانی این صفحه، صدور سایر بیمهنامهها، صدور آنلاین بر روی صفحه اصلی شرکت با امکان اتصال به این صفحات، طرحهای ویژه و پویشهای بیمه ملت و امکان صدور آفلاین خواهد بود.
گفتنیاست در این مراسم که با حضور مدیرعامل، اعضای هیاتمدیره و مدیر کسب و کار دیجیتال بیمه ملت به صورت آنلاین برگزار شد، از صفحه فروش اختصاصی نمایندگان بیمه ملت رونمایی شد.
رشد 60 درصدی شعبه سمنان بیمه دانا در شاخص تولید حق بیمه
بررسی عملکرد شعبه سمنان بیمه دانا در سه ماه سال جاری نشان میدهد که این شعبه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد تولید داشته است.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، وحید فیاضی رئیس شعبه سمنان با تشریح عملکرد این شعبه در سه ماهه اول سال جاری اعلام کرد: نظر به اعلام بودجه سال 1400 توسط مبادی زیربط، برنامه ریزی دقیق جهت تحقق پرتفوی سه ماه ابتدایی سال صورت گرفت و پس از برگزاری جلسات متعدد و تقویت و تشکیل کمیته های فنی و بازاریابی و تشویق و ترغیب شبکه فروش، شاهد تحقق بودجه به میزان 136 درصد در فصل بهار بودیم. وی گفت: با تلاش همکاران و همراهی و همکاری شبکه فروش، بویژه سرپرست منطقه 6 و همکاران این سرپرستی، پرتفوی حاصل در سه ماهه اول سال 1400 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد داشته است که این رشد پرتفوی با ضریب خسارت مناسب به همراه طرح های متنوع بیمه ای از جمله طرح مهردانا همراه بوده است. فیاضی در رابطه با تحقق بودجه در رشته های مختلف در بهار سال 1400 در مقایسه با بهار سال 1399 به تفکیک رشته های بیمهای نیز افزود: در این خصوص میتوان به تحقق بودجه 134 درصدی در رشته درمان، تحقق بودجه 106 درصدی در رشته باربری، تحقق بودجه 120 درصدی در رشته بدنه اتومبیل، تحقق بودجه 146 درصدی در رشته ثالث و مازاد، تحقق بودجه 156 درصدی در رشته حوادث راننده و تحقق بودجه 139 درصدی در رشته مهندسی اشاره کرد. رئیس شعبه سمنان با اشاره به اینکه همچنین مبلغ حق بیمههای صادره در تمامی رشته های بیمهای با رشد همراه بوده است، تاکید کرد که از آن میان می توان به رشد 173 درصدی در رشته آتش سوزی، رشد 18 درصدی در رشته باربری، رشد 45 درصدی در رشته بدنه، رشد 50 درصدی در رشته ثالث، رشد 59 درصدی در حوادث گروهی، رشد 154 درصدی در رشته درمان، رشد 60 درصدی در رشته حوادث راننده، رشد 17 درصدی در رشته عمر انفرادی، رشد 76 درصدی در رشته عمر گروهی، رشد 7 درصدی در رشته مسئولیت و رشد 68 درصدی در رشته مهندسی اشاره کرد. وی در پایان با توجه به ابلاغ بودجه در سال جاری، اهم اهداف و استراتژیهای شعبه برای نیل به اهداف عالیه شرکت را به شرح زیر اعلام کرد: پیگیری تحقق بودجه با ترکیب پرتفوی مناسب و ضریب خسارت قابل قبول/ برگزاری جلسات آموزشی جهت ارتقا سطح دانش شبکه فروش/ تسریع در روند پرداخت خسارت و جلب رضایت بیمه گذاران/ ارائه بهتر خدمات/ حفظ بیمه گذاران قبلی و جذب بیمه نامه های جدید/ پیگیری وصول مطالبات و نظارت جدی و مستمر بر عملکرد شبکه فروش که با قدرت جهت تحقق کامل آنها تلاش خواهد شد.
همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شد
همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور به صورت وبینار و با عنوان «منحنی دوم» برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ در این همایش محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی با اشاره به توفیقات و تحقق اهداف شرکت در سال گذشته این موفقیت را مرهون تلاش همه ارکان شرکت دانست و عنوان کرد: امیدوار هستیم تا پایان سال برنامه ریزی های انجام شده برای تحقق بودجه با پیروی از الگوهای سودآورانه و صرفه جویانه به ثمر بنشیند. توجه به مباحث نوین صنعت بیمه باید در برنامه ها قرار گیرد چرا که قرار گرفتن در جریان اطلاعات روز و بهره گیری از آن با نگاه به بیمه داری نوین می تواند شرکت را پویاتر از همیشه نشان دهد. وی افزود: باید توجه داشت، توفیقاتی که به دست آورده ایم نباید مانع تلاش و کاهش شتاب حرکتی شرکت شود، امید می رود در گام دوم رشد شرکت با تمرکز بر خدمات محوری، ارائه محصولات متمایز و بهره گیری از بیمه داری نوین بر بستر دیجیتال بتوانیم چشم اندازهای آتی خود را محقق نماییم. چرا که خدمات محوری می تواند ضامن خوبی برای تحقق اهداف سازمان ها باشد. کشاورز در پایان خاطر نشان کرد: همه اهداف متعالی شرکت با «برنامه ریزی دقیق و اقدام» می تواند قابل دست یابی باشد. از همه مدیران و کارشناسان انتظار دارم با جدیت و تلاش در این راستا گام بردارند. در ادامه این همایش معاونین و مدیران شرکت طی سخنان خود به بررسی عملکرد و نتایج، و مرور اهداف و برنامه های پیش رو پرداختند.
شعبه شهرک صنعتی شمس آباد
بانک ملی ایران افتتاح شد
شعبه شهرک صنعتی شمس آباد با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران ، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران، علی خسروی رئیس اداره امور شعب شمال تهران، مدیران شهرک و دفتر صنایع تهران و برخی از مسئولان شهری و منطقه ای افتتاح شد.در این مراسم حسن مونسان ضمن تبریک هفته دولت و بانکداری اسلامی بیان داشت: هدف از ایجاد و افتتاح شعبه در شهرک های صنعتی، ارائه سرویس های ویژه به صنعتگران و همچنین حضور فعال و موثر در محیط های فعال و مولد اقتصادی است.وی افزود: فضاهایی که برای کشور ارزش آفرین و ارز آفرین است ؛ می تواند تولید ناخالص داخلی و اشتغال مولد را بهبود بخشد.عضو هیات عامل بانک ملی ایران با اشاره به لزوم اصلاح نظام بانکی کشور به منظور چابکی و توانمندی بیشتر گفت: امروزه تولید کنندگان ما نباید برای تامین مالی طرح ها و سرمایه در گردش واحدهای خود ،دچار بوروکراسی های اداری شده و از فعالیت اصلی و توسعه کسب و کار عقب بمانند. در همین راستا بانک ملی ایرن اقداماتی به منظور تسریع در فرآیند اعطای تسهیلات، تخفیف در پرداخت دیون واحدهای تولیدی و تهیه بسته های حمایتی برای خریداران و فروشندگان بورس کالا انجام داده است.در ادامه این مراسم محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از تولید بیان داشت: امروز نیاز هست که فاصله سازمان ها و ارگان های مرتبط با تولید از همه جهات و ابعاد کم شده و امکانات لازم برای کارآفرینان و تولید کنندگان فراهم شود به گونه ای که تولید کننده دغدغه ای به جز تولید نداشته باشد.
آخرین مهلت افتتاح حساب برای شرکت در پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا
مشتریان، سپرده گذاران و خیرین تا پایان شهریور ماه سال جاری فرصت دارند تا با شرکت در پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا علاوه بر سود معنوی و اخروی، برنده خوش شانس جوایز ممتاز این دوره از جشنواره باشند.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، به سنت سال های گذشته و در راستای قدردانی از نیت خیر هموطنان گرامی مشارکت کننده در امر ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه، قرعه کشی پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا در مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
تمامی نیک اندیشان و خیرین، جهت مشارکت در این امر خیر می توانند تا 31 شهریور ماه 1400 نسبت به افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی حساب خود به مبلغ حداقل 100 هزار تومان اقدام کنند و شانس برنده شدن خود را افزایش دهند. هر 50 هزار تومان در یک روز یک امتیاز محاسبه خواهد شد.
برای این دوره از قرعه کشی جوایز نفیسی شامل: 10 جایزه کمک هزینه خرید خودرو ایرانی 1.000.000.000 ریالی، 36 کمک هزینه تهیه جهیزیه 500.000.000 ریالی، 36 کمک هزینه خرید صنایع دستی 100.000.000 ریالی، 536 سکه نیم بهار آزادی و بیش از 14هزار جایزه 5.000.000 ریالی تعیین شده است.
بدیهی است همراهی سپرده گذاران و افتتاح حساب در این امر خداپسندانه باعث بهره مندی از سود معنوی و اخروی این سنت الهی است و یاریگر بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خواهد بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.