شماره: 1669 / ۱۴۰۰ بيست و دوم خرداد
تعداد بازدید : 0
اخبار
امنیت، لازمه فعالیت و موفقیت بنگاههای اقتصادی
مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر حراست بیمه دانا، وجود امنیت را از دلایل موفقیت این شرکت در صنعت بیمه عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر اکبر بهاروند در جمع مدیران ستادی و اجرایی این شرکت، ضمن قدردانی از تلاشها و حمایتهای دکتر کارگر، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به دلیل تقویت حس همدلی و همکاری در پیشبرد اهداف شرکت اظهار داشت: لازمه فعالیت بنگاههای اقتصادی، استقرار امنیت و تثبیت حس امنیت در لایههای مختلف سازمانی است که خوشبختانه این امنیت در شرکت بیمه دانا، به دلیل حضور دکتر کاردگر بیشتر احساس میشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، به بحث برگزاری انتخابات در پایان خرداد ماه جاری اشاره و تاکید کرد: از همه همکاران درخواست داریم تا با حضور و مشارکت گسترده خود در این عرصه، به تکلیف و وظیفه ملی، شرعی و میهنی خود عمل کنند.
دکتر بهاروند به صیانت از اموال و نظارت بر عدم استفاده از آن به نفع یا له کاندیدای خاصی تاکید و به مباحث مشارکت حداکثری، امنیت و دشمن شناسی اشاره کرد و از همکاران خواست با هوشیاری و آگاهی ضمن همکاری در تقویت امنیت محیطهای خود، به تکلیف و وظیفه شرعی در قبال حضور گسترده در انتخابات عمل کنند.
مدیرکل دفتر حراست بیمه دانا، صیانت از اموال و داراییهای این شرکت را مورد توجه قرار داد و با ذکر اقدامات انجام شده، به ویژه در حوزه مالی، بر لزوم تقویت اهرمهای نظارتی تاکید کرد و افزود: صیانت از اموال شرکت مصداق «حق الناس»است که در این حوزه با تمام قدرت به حرکت خود ادامه داده و قطعاً جلوی هرگونه تخلفات احتمالی را خواهیم گرفت.
وی، سال 1400 را سال نگاه نظارتی در حوزه اجرا قلمداد کرد و با تاکید بر ضرورت رعایت اصول اخلاقی یادآور شد: با اصلاح و ارتقاء ساختار دفتر مدیریت حراست، وظیفه و رسالت همکاران این بخش بیشتر شده و از این پس نیز تلاش می شود تا با اتکا بر این نگاه و سیاستگذاری، به وظیفه نظارتی خود در حوزه سازمانی با دقت بیشتری عمل کنیم.
امضای تفاهم نامه همکاری شرکت بیمه آرمان و بیمیکا
شرکت بیمه آرمان و بیمیکا تفاهم نامه همکاری امضا کردند. در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور جناب آقای مهندس حمیدرضا امیر حسنخانی سرپرست محترم مدیر عامل و جناب آقای احسان حق بجانب مدیر عامل و آقای دکتر عطاران رئیس هیأت مدیره بیمیکا، تفاهم نامه همکاری بین بیمه آرمان و بیمیکا در جهت گسترش خدمات آنلاین بیمه، امضا شد. با همکاری شعبه مجازی بیمه آرمان از محصول بیمه درمان تکمیلی ( خانواده) ، بیمیکا پلاس رونمایی شد . این بیمه نامه یکی از کامل ترین بیمه نامه های درمان تکمیلی موجود در بازار می باشد که امکان خرید از طریق سایت Bimika.ir فراهم شد.
راه اندازی سامانه
برگشت و رفع سوء اثر چک برگشتی در بانک سینا
سامانه متمرکز الکترونیکی چک های برگشتی (سماچک) که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور اعتبارسنجی مشتریان در شبکه بانکی ارائه شده، در زیرسیستم متمرکز بانکی بانک سینا راه اندازی شد.در راستای عینیت بخشیدن به قوانین مجلس شورای اسلامی بالاخص قانون جدید چک و به منظور تسهیل در امور مشتریان گرامی، سامانه سماچک جهت انجام مراحل برگشت چک و رفع سوء اثر چک برگشتی به صورت مکانیزه در سامانه متمرکز بانکی بانک سینا ایجاد شده است.
بر اساس این گزارش سامانه سماچک به منظور اعلام آنی چک برگشتی، دریافت کد رهگیری، رفع سوء اثرآنی چک و اعلام آنی ذینفع چک به بانک مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد.از جمله مزیتهای سامانه «سما» می توان به افزایش سرعت کار و کاهش هزینه برای برگرداندن لاشه چک به بانک صادر کننده چک اشاره کرد.
با توجه به لزوم معرفی مشخصات اشخاص ذی نفع چک به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور شناسایی صحیح و عاری از هرگونه اشکال، توصیه می شود به منظور انجام بهتر فرآیندهای فعالیت فوق، مشتریان محترم شماره شهاب حسابهای خود را در کنار سایر مشخصات حساب نیز درج نمایند.
معاون سرمایه انسانی بانک دی منصوب شد
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، طی حکمی، معاون سرمایه انسانی این بانک را منصوب کرد.در مراسمی که با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیئتمدیره و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات و خدمات ارزشمند مجتبی حیدری، معاون سابق سرمایه انسانی بانک دی، جواد افتخاری به عنوان معاون جدید سرمایه انسانی این بانک منصوب شد.جواد افتخاری از مدیران جوان بانک دی است و سابقه فعالیت در حوزههای بازاریابی، امور شعب و اعتبارات را در کارنامه خود دارد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
رئیس شعبه ارومیه بیمه حکمت با رئیس کانون بازنشستگان استان دیدار کرد
سمیه پورزال رئیس شعبه مرکزی ارومیه بیمه حکمت با رئیس کانون بازنشستگان استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت، سمیه پورزال ضمن ارائه خدمات ویژه بیمه ای برای جامعه سهامداری این بیمه و ارائه شرایط ویژه جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه حکمت به رئیس کانون بازنشستگان استان ، آمادگی بیمه حکمت را برای تعامل هرچه بهتر با خانواده های محترم بازنشستگان استان اعلام کرد.
رشد 156 درصدی
حق بیمه تولیدی بیمه های باربری بیمه “ما”
مدیر بیمه های مسئولیت، باربری،کشتی و هواپیما شرکت بیمه «ما» رشد حق بیمه بیمه های باربری را مطلوب دانست وگفت: در دو ماهه ابتدای سال 1400، حق بیمه تولیدی بیمه های باربری شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 156 درصد رشد پیدا کرده است.
به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” ، مصطفی آقارضی مدیر بیمه های مسئولیت، باربری،کشتی و هواپیما با اشاره به رشد حق بیمه تولیدی بیمه های باربری گفت: در دو ماهه نخست سال 1400، با 156 درصد رشد در میزان حق بیمه و 44 درصد رشد در تعداد بیمه نامه صادره، 173 درصد از بودجه پیش بینی شده دو ماهه سال جاری محقق شد.
وی خاطرنشان کرد: در بیمه های مسئولیت نیز به لحاظ تولید حق بیمه؛ بطور متوسط به ازاء هر فقره بیمه نامه، رشد دو برابری داشته و موفق به تحقق 110 درصدی بودجه مصوب شدیم. در راستای ایفای تعهدات نیز در تامین خسارت های موجود ، 50درصد رشد در ایفای تعهدات داشته ایم که نشان از مدیریت صحیح در سطوح بالای شرکت بیمه “ما” است.
رشد بیش از 60 درصد پرتفوی منطقه در استان های سمنان و گلستان شرکت بیمه پاسارگاد
پرتفوی به دست آمده در منطقه 4 بیمه پاسارگاد در استان های سمنان و گلستان بالغ بر 2 هزار و40 میلیارد ریال در سال 1399 بوده است که نسبت به سال قبل از آن از رشد 60 درصدی برخوردار بوده است.
محمدرضا قوی پنجه مدیر منطقه 4 بیان کرد: در راستای تحقق اهداف شرکت با تمرکز بر فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه تعداد بیمه نامه های صادره در سال 1399 در رشته عمر و تأمین آتیه تعداد 87 هزار و 30 فقره بیمه نامه بوده که در مقایسه با سال گذشته تعداد 26هزار و 168 فقره بیمه نامه عمر و تأمین آتیه بیشتری در استان های سمنان و گلستان صادر شده است.
همچنین حق بیمه های وصولی بیمه های زندگی در سال 1399 هزار و سیصد و نود میلیارد ریال بوده در مقایسه با سال گذشته بیش از 68 درصد رشد داشته است. باتوجه به توسعه فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه ، ارایه خدمات ارزنده به بیمه گذاران نیز همواره از اولویت بالایی در منطقه برخوردار است که علاوه بر آموزش همکاران شعب جهت کاهش زمان ارایه خدمات ، شعبه تخصصی اشخاص گرگان در سال گذشته به منظور برخورداری از فضای بیشتر ، سهولت دسترسی بیمه گذاران به محل ساختمان فعلی منطقه 4 انتقال یافت.
بیش از 17,000 عضو خانواده کادر درمان به طرح فرشتگان سلامت پیوستند
بانک آینده در راستای حمایت از کادر درمان سراسر کشور و قدردانی از زحمات مجاهدانه و فداکاریهای این قشر در شرایط ویژه کرونا، نسبت به پرداخت تسهیلات سهل و آسان در قالب طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، اقدام نمود.
با توجه به سهولت اعطای این تسهیلات و نرخ مطلوب آن برای کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران و سایر خدمتگزاران فعال در مراکز درمانی، طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، با استقبال گستردهای از سوی این عزیزان مواجه شد و طی بازهزمانی کوتاه (از 20 فروردینماه امسال تاکنون) بیش از 17,000 (هفده هزار) فقره تسهیلات ویژه کادر درمانی ، پرداخت شد.
مبلغ کل اعتبار در نظر گرفته شده توسط بانک آینده برای این طرح 10,000 (ده هزار) میلیارد ریال و در قالب 50,000 (پنجاه هزار) فقره تسهیلاتِ 200 (دویست) میلیون ریالی است.
پیش از این نیز اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیسجمهور، از اقدام بانک آینده در خصوص ارائه تسهیلات آسان در قالب طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» به کادر درمان فعال کشور، قدردانی کرده بود.
بانک آینده امیدوار است؛ بتواند با این طرح، بخش اندکی از قدردانی و پاسداشت خود را از این فرشتگان سلامت، ابراز نماید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
در همایش مدیران استانی مطرح شد؛
تعداد بازدید : 0
ارائه خدمات متفاوت هدف گذاری 1400 در بانک ایران زمین
عملکرد مدیریت امور شعب استان های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین در شاخصهای سودآوری، جذب منابع، مدیریت مصارف و مطالبات و بانکداری مورد بررسی قرار گرفت.
در همایش بررسی عملکرد مدیریت امور شعب استان های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین که با حضور مدیران امور سرمایه انسانی و آموزش و شعب استان ها و مدیران و کارکنان این مدیریت برگزار شد، عملکرد این مدیریت در شاخصهای سودآوری، جذب منابع، مدیریت مصارف و مطالبات و بانکداری مورد بررسی قرار گرفت.
براساس گزارش روابط عمومی: در ابتدای این جلسه علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی وآموزش بانک ایران زمین با بیان این که سرمایه یک بنگاه اقتصادی نیروی انسانی ارزشمند است، اطهار داشت: در عرصه رقابت در بازار این منابع انسانی بنگاه های اقتصادی هستند که می توانند سربلندی و افتخار یک مجموعه را رقم بزنند.
فتاحی گفت: قطعا شما عزیزان در مجموعه امورشعب استان های خوزستان و لرستان و مجموعه امورشعب کشور باعث بالندگی و افتخار بانک هستید، به طور حتم اگر وفاداری، تعصب و توان شما نبود، ما نمی توانستیم به رشد و افتخاری که طی سال گذشته در این مدیریت به دست آمده افتخار کنیم.
وی با تاکید بر این موضوع که مدیران عالی بانک ارزش شما عزیزان را می دانند، بیان داشت: به عنوان خدمتگذاران شما در ستاد و با عنوان رابطی بین شما و مدیران ارشد همواره تلاش کرده ایم که قدردان تلاش ها و ارزش های شما که با تمام وجود، قسمت زیادی از وقتتان را بانک هستید باشیم. حرکت هایی که در طول سال ها شده برگرفته از همین نگاه است و در پاسخ به تلاش های شماست که ما باید قدردان باشیم.
وی در ادامه افزود: امیدواریم این تلاش ها روز به روز بهتر و افتخار آفرین تر باشد، قطعا نیازها و مشکلات فراوان و محدودیت ها بسیار است با توجه به جمیع جهات مدیران ارشد بانک و مجموعه به نحوی تلاش می کنند که دغدغه های شما را رفع نمایند و با رفع دغدغه های شما وآن آرامشی که ایجاد می شود بتوان به اهداف مد نظر برسیم.
فتاحی اعلام کرد بسیارخرسند هستم که طول دوره خدمتم برای بار دوم است که افتخار حضور در استان خوزستان را دارم. اکنون وضعیت بانک با تمامی مشکلات اقتصادی که وجود دارد نسبت به سایر بنگاه های اقتصادی خوب عمل کرده است.
فتاحی در پایان با اشاره به تصویب طرح های جدید رفاهی در حوزه کارکنان گفت: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که به زودی ابلاغ خواهد شد.در ادامه این مراسم حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها با بیان این نکته که نام استان خورستان تحرک و جنبش را به دنبال دارد، گفت: چه از لحاظ تاریخی و چه ازلحاظ قومیت های مختلفی که در این منطقه است همیشه شور و نشاط از کارکنان مورد انتظار مدیران بانک است.
کنارویی با اشاره به شرایط حساس استان به خاطر پیک های مختلف پاندمی کرونا اظهار داشت: همواره با توجه به اینکه سرمایه اصلی هر سازمانی، نیروی انسانی است تلاش شده است که در این ایام پیگیر و جویای سلامتی همکاران باشیم تا دچار مشکلات شدیدتری نشوند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
اولین قدم بزرگ بیمه رازی برای تحول افزایش سرمایه
600 درصدی بود
دکتر علی جباری اولین قدم بزرگ بیمه رازی را افزایش سرمایه شرکت عنوان کرد که با همکاری سهامداران عمده ، طرح افزایش سرمایه تدوین و در اسرع وقت به بیمه مرکزی و سازمان بورس ارایه شد .
به گزارش اخبارصنعت، به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ؛ وی در گفت و گو با خبرگزاری فارس تاکید کرد: هم راستا با افزایش سرمایه، پرتفوی شرکت ، سهم بازار ، تعداد شعب و نمایندگی ها و سایر ظرفیت های بیمه رازی هم افزایش پیدا خواهد کرد و این جهش باید در همه فعالیت های بیمه رازی مشهود و ملموس باشد.
مدیر عامل بیمه رازی افزود:این افزایش سرمایه تاثیر عمیق و بزرگی در فعالیت های بیمه ای این شرکت خواهد خواهد داشت که مهمترین آنها افزایش ظرفیت نگهداری و امکان واگذاری کمتر ریسک ها و در نتیجه افزایش درآمد فعالیت های بیمه ای، افزایش توانگری مالی و در نتیجه دریافت مجوز قبولی اتکایی و افزایش در آمدهای شرکت، برآورده شدن الزامات قانونی مطابق با ماده 2 آیین نامه 95 مربوط به بیمه نامه های مشترک (کنسرسیوم ها) و درنتیجه امکان لیدری بیمه رازی در بسیاری از بیمه نامه های بزرگ و نهایتا افزایش اعتبار شرکت و بهره برداری از این سرمایه عظیم به عنوان ابزار رقابت در بازار است.
گفتنی است طبق اعلام مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه رازی ، مرحله نخست باز افزایش 535 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه بیمه رازی از 300 میلیارد تومان به 1.9 هزار میلیارد تومان می رسد و در مرحله دوم از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی سرمایه شرکت از 1.9 هزار میلیارد تومان به 2.1 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت که در مجموع 600 درصد سرمایه افزایش می یابد.
این افزایش سرمایه علاوه بر اصلاح ساختار مالی بیمه رازی باعث افزایش سطح توانگری آن نیز می شود.
افتتاح نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه با حضور مدیرعامل بانک مسکن
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه با حضور مدیرعامل بانک مسکن و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه با حضور محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد.
بر اساس این گزارش در این نمایشگاه شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به نمایندگی از بانک مسکن شرکت کرد که این موضوع به تمرکز بانک مسکن بر حوزه فناوری اطلاعات و بسترهای الکترونیکی دلالت دارد.
در حاشیه این نمایشگاه محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه اظهار داشت: امروز تکنولوژی از یک سرعت قابل قبولی برخوردار است و اگر نتوانیم با فناوری همسو شویم از بازار کسب و کار عقب خواهیم ماند.
وی با بیان اینکه امروزه نحوه خدمات دهی بانک ها متفاوت شده است، ادامه داد: بخش عمده ای از خدمات بانک مسکن به سمت بانکداری دیجیتال هدایت شده است.
مدیرعامل بانک مسکن همچنین از راه اندازی «مرکز نوآوری مسکن تک» خبر داد و گفت: علاوه بر این، کیف پول بانک مسکن و برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (ETC) نیز در بانک مسکن راه اندازی شده است. بانک مسکن در حال هدایت خدمات خود در بستر خدمات الکترونیک است تا مشتریان بانک بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
همچنین در جریان این بازدید حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: خوشبختانه امسال سیزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه با حضور بیش از 100 شرکت و موسسه برگزار شده است که یکی از غنی ترین نمایشگاه ها در زمینه بورس، بیمه و بانک است.
وی گفت: هر چه بتوانیم در این زمینه نمایشگاه ها را توسعه دهیم قطعا اثر آن را در هر سه بخش خواهیم دید.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، با بیان اینکه پیشرفت نمایشگاه هم از منظر کیفیت و هم از نظر کمیت کار نسبت به گذشته محسوس است، گفت: امیدواریم در پایان نمایشگاه خروجی کار قابل توجه باشد و ضمن اینکه تلاش می کنیم نقاط قوت و ضعف را به مدیران مربوطه اعلام کنیم.
زمانی تاکید کرد: نمایشگاه ها با رعایت تمام دستورالعمل های کرونایی و هماهنگی دستگاه های ذیربط برگزار می شود. همچنین با برگزاری نمایشگاه ها تابلوی صنعت، تولید، تجارت و صادرات روشن می شود. نمایشگاه بانک، بورس و بیمه نیز می تواند این سه صنعت را بیشتر در جامعه در معرض توجه و اطلاع رسانی قرار دهند.
با هدف تسریع در ارزیابی و پرداخت خسارت آتش سوزی؛
مدیر عامل و تیم کارشناسی بیمه ایران از پالایشگاه تهران بازدیدکردند
مدیر عامل بیمه ایران و هیات همراه از مجموعه پالایشگاه تهران بازدید و با مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران، دیدار وگفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در این دیدار که با حضور احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران، سید سلیم بصام مدیرکل بیمه های اموال، آموزگار مدیر مجتمع ولی عصر وکارشناسان ارزیاب خسارت شرکت محک برگزار شد، سید مجید بختیاری در سخنانی اظهارکرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در برنداشت و این جای بسی خوشحالی دارد. ما آمده ایم تا بگوییم که در کنار شما هستیم.
مدیر عامل بیمه ایران افزود: از همان لحظات اولیه وقوع حادثه به منظور آمادگی کامل برای ایفای تعهدات خود در حداقل زمان ممکن، کارگروهی تخصصی در این زمینه در بیمه ایران تشکیل شد تا بلافاصله پس از اعلام شرکت پالایش نفت تهران برای حضور کارشناسان بیمه ایران در این مجموعه، به سرعت مراحل تشکیل پرونده، ارزیابی و پرداخت خسارت انجام شود. در حال حاضر نیز آمده ایم ضمن ارائه هر گونه کمک، این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که این حادثه را به عنوان یک حادثه ملی می دانیم؛ تیم بسیار خوبی برای آن تشکیل داده ایم و برای انجام ایفای تعهدات، با رعایت مقررات حرفهای، آمادگی کامل داریم .
در ادامه این نشست، حامد آرمانفر، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران نیز در سخنانی گفت: کنترل و اطفای آتشسوزی این مجموعه با کمک مجموعه آتش نشانی پالایشگاه و سازمان آتش نشانی تهران، اقدامی بی نظیر در اطفای حریق در مجموعه پلایشگاهی بود که در کمتر از 26 ساعت موفق به کنترل، اطفاء حریق و مانع از سرایت آن به سایر مجموعه پالایشگاه تهران شدند و توانستند این پالایشگاه را مجددا به چرخه تولید بازگردانند.
وی مشتری مداری بیمه ایران را ستود و عنوان کرد: تدابیر بسیار خوبی از سوی بیمه ایران صورت گرفت که جای بسی قدردانی و تشکر دارد. این امر نشانگر مشتری مداری شماست. ما در زمان وقوع حادثه بیشتر به دنبال مهار آتش بودیم و این موضوع برای ما بسیار مهم بود. حضور کارشناسان شما در کنار کارشناسان شرکت پالایش نفت تهران می تواند به بازسازی هرچه سریع تر این مجموعه کمک شایانی نماید.
در ادامه جلسه، احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران نیز درسخنانی، اقدام بیمه گذار در زمان وقوع حادثه برای حفظ ، صیانت و نجات مخازن آتش گرفته را یکی از اقدامات مفید وموثر دانست وگفت: آنچه که برای نجات لازم بوده به شایستگی انجام شده است و ما نیز به نوبه خود از اقدامات سازمان آتش نشانی وگروه آتش نشانی شما تشکر می کنیم.
وی عرصه هنر نمایی بیمه گر را در زمان وقوع حادثه عنوان کرد و افزود: بیمه ایران از زمان وقوع حادثه آمادگی خود را برای ایفای تعهدات بیمه نامه اعلام کرده و امروز در این مجموعه ملی حضور پیدا کردیم تا به خاطر اهمیت و فوریت موضوع، پیگیریها را از نزدیک دنبال کنیم. به همین منظور شرکت ارزیابی خسارت محک را برای برآورد اولیه خسارت معرفی می کنیم وامیدواریم با همکاری مجموعه شما در کوتاهترین زمان ممکن گزارش نهایی برای پرداخت خسارت آماده شود.
بازارسازی، حلقه مفقوده صنعت بیمه
به جرات می توان گفت بخش عمده فعالیت امروز بیمه گران ایرانی بر محور عرضه محصولات موجود و دریافت تقاضاهای تثبیت شده است؛ همان چیزی که «دست اندازی به سهم دیگران از کیک ثابت بیمه ای» خوانده می شود.
به جرات می توان گفت بخش عمده فعالیت امروز بیمه گران ایرانی بر محور عرضه محصولات موجود و دریافت تقاضاهای تثبیت شده است؛ همان چیزی که «دست اندازی به سهم دیگران از کیک ثابت بیمه ای» خوانده می شود.
اما سوال این است که در دنیای بزرگ صنعت، خدمات و تجارت کشور، هیچ نیاز بیمه ای تازه ای ایجاد نشده است؟ با افزایش صادرات غیرنفتی کشور که تقریبا معـادل کل نیاز وارداتی اسـت، آیا حجم عملیات بیمه گران ایرانی نیز رشد کرده است؟ آیا کسی به این فکر کرده است که چرا با وجود حجم گسترده خدمات بیمه گران در ایران، هنوز هم کسانی هستند که این خدمات را «شوخی» می خوانند؟
واقعیت این است که صنعت بیمه کشور ما همان قدر که به توسعه کمی نیاز دارد، توسعه کیفی را نیز باید در دستور کار قرار دهد. در شرایطی که رشته های بیمه ای چون مهندسـی، مسئولیت، پول، اعتبار و … حجم بسیار کمی از پرتفوی کل صنعت را تشکیل می دهند، چندان نمی توان به تغییر شرایط کنونی امیدوار بود.
اتکا به رشته های بیمه ای پردرآمد و البته پرخسارت که به صورت روزمره شـرکت ها را از منابع پر و خالی می کند، نمی تواند چشـم انداز دقیقی برای توسعه صنعت در اختیار بیمه گران قرار دهد.
در حال حاضر اغلب بیمه گران به دنبال بازاریابی محصولات کنونی خود هستند و ترجیح می دهند از ابزارهای موجود برای فروش استفاده کنند. گرچه ایجاد تغییر در کانال های فروش توانسته است تا حدودی روندهای موجود را از رکود جدا کند، اما واقعیت این اسـت که بازار هزاران هزار میلیاردی بیمه کشور، نیازمند تحولی اساسی در روش هاست.
»بازارســازی» را می توان حلقــه مفقوده صنعت بیمه کشــور دانســت. اکنــون بســیاری از فعالان اقتصـادی و تجاری کشـور نه تنها به رشـته ها و پوشش های بیمه ای موجود آشنایی ندارند و نسبت به خدمات بیمه گران در روزهای ســخت خســارت بی خبرند، بلکه امکان طراحی محصولات جدید را نیز غیرممکن می دانند.
در طــول یک ســال اخیر، برخی بیمـه گران از جمله بیمه آسماری توانستند متناسب با شرایط روز، رشته های تازه ای طراحی و اجرا کنند. فارغ از این که این رشته ها تا چه اندازه همسان با نیازهای جامعه بود و چقدر از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفت، اما اصل ماجرا این است که ذینفعان صنعت بیمه نسبت به محصولات کنونی از نظر ذهنی اشباع شده اند.
حتی گاه ثابت ماندن عنوان رشـته های بیمه ای مثل آتش سوزی که چندین پوشش تبعی دیگر را نیز می توان به آن اضافه کرد، باعث شده است که بسیاری از مردم با پیشینه ذهنی عدم رخداد آتش سوزی در بسیاری مناطق، نسبت به خرید آن اقدام نکنند!
تحقیقات نشان می دهد بازارسازی، می تواند تاثیر به سـزایی در روند رشد یک صنعت داشته باشد. با این ابزار می توان علاوه بر طراحی محصولات جدید، مشــتریان را به خرید سبدی از خدمات ترغیب کرد و در نتیجه ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه، آرامش خاطر بیشتری نیز برای جامعه به ارمغان آورد.
به نظر می رســد در شــرایط کنونی، شرکت های بیمه ای در کنار واحدهای بازاریابی و توسعه محصول، نیازمند واحدی با هدف بازارسازی نیز هستند تا با ایجاد تغییرات بنیادین در روش های عرضه و حتی نیازسنجی محصولات، این صنعت بزرگ را بیش از پیش رشد دهند.
مدیرعامل پست بانک :
پست بانک 38 درصد جمعیت روستایی را تحت پوشش قرار داد
با زیرساختی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم کرده است، پست بانک ایران 38درصد جمعیت روستایی کشور را تحت پوشش خدمات مالی و بانکی قرار داده است و آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مناطق می باشد.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران،شیری مدیرعامل پست بانک ضمن اعلام مطلب فوق گفت: عمده مشکلات تولید کشور به دلیل کمبود نقدینگی است و وقتی که نقدینگی در کشور زیاد می شود باید آن را به سمت افزایش تولید هدایت کرده تا التهاب تورم را بگیرد. لذا در کشورهایی مانند کشورمان که ظرفیت های بلااستفاده زیادی وجود دارد، این نقدینگی می تواند به سمت تولید هدایت شود تا عرضه بیشتر شده و جلوی التهاب رشد قیمت ها را بگیرد.
شیری اظهار داشت: امروز پست بانک ایران به عنوان یک بانک دولتی با سرمایه گذاری در روستاها از طریق ایجاد و راه اندازی باجه های بانکی، توانسته است خدمات بانکی را به مناطق محروم و غیربرخوردار بانکی و روستاها که بخش واقعی اقتصاد تولیدی هستند ببرد و در کنترل نقدینگی نقش داشته باشد.مدیرعامل پست بانک ایران افزود: در باجه های بانکی روستایی پست بانک ایران در مناطق محروم و دور افتاده، هر روز نزدیک به 2 میلیون و 700 هزار تراکنش مالی از طریق شش هزار و 53 باجه بانکی انجام می شود.
همچنین در جریان این بازدید حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: خوشبختانه امسال سیزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه با حضور بیش از 100 شرکت و موسسه برگزار شده است که یکی از غنی ترین نمایشگاه ها در زمینه بورس، بیمه و بانک است.
وی گفت: هر چه بتوانیم در این زمینه نمایشگاه ها را توسعه دهیم قطعا اثر آن را در هر سه بخش خواهیم دید.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، با بیان اینکه پیشرفت نمایشگاه هم از منظر کیفیت و هم از نظر کمیت کار نسبت به گذشته محسوس است، گفت: امیدواریم در پایان نمایشگاه خروجی کار قابل توجه باشد و ضمن اینکه تلاش می کنیم نقاط قوت و ضعف را به مدیران مربوطه اعلام کنیم.
زمانی تاکید کرد: نمایشگاه ها با رعایت تمام دستورالعمل های کرونایی و هماهنگی دستگاه های ذیربط برگزار می شود. همچنین با برگزاری نمایشگاه ها تابلوی صنعت، تولید، تجارت و صادرات روشن می شود. نمایشگاه بانک، بورس و بیمه نیز می تواند این سه صنعت را بیشتر در جامعه در معرض توجه و اطلاع رسانی قرار دهند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.