شماره: 1667 / ۱۴۰۰ هجدهم خرداد
تعداد بازدید : 0
اخبار
ایرانسل و بانک پارسیان در مسیر توسعة همکاریها
ایرانسل و بانک پارسیان بر همافزایی و توسعة همکاریها تأکید کردند.
مدیران عامل ایرانسل و بانک پارسیان ، در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان، دیدار کردند.
در این نشست، دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل و مهندس حبیب فرجام قائممقام معاون مالی ایرانسل و نیز دکتر کوروش پرویزیان مدیرعامل و مهندس عباس خسروانی معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان، دکتر حمید توفیقی مدیرعامل گروه دادهپردازی پارسیان و مهندس احمد جعفری مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان حضور داشتند.در این دیدار، دو طرف بر توسعة همکاریها و همافزایی در راستای توسعة زمینههای مشترک خدماترسانی تأکید کردند.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، طی بیش از 14 سال حضور در عرصة ارائة خدمات ارتباطی ایران، موفق شده تا با انحصارزدایی از این عرصه، خدمات نوین تلفنهمراه، از جمله اینترنت پرسرعت همراه و ثابت را به مشترکان خود ارائه کند و با ارائة زیرساخت ارتباطی بر اساس جدیدترین فناوریهای ارتباطی جهانی، از جمله شبکة نسل پنجم تلفنهمراه (5G)، تجربة سریعترین و جدیدترین شبکة تلفنهمراه را برای مشترکان خود به ارمغان آورد و از توسعة کسبوکارهای نوپای ایرانی بر این بستر نیز حمایت کند.
بانک پارسیان از اسفند ماه 1380، با هدف توسعة اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، با فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین، همچنین تأمین مالی برای زیربخشهای ساخت، تجارت و مصرف، در شبکة بانکی کشور در حال فعالیت است.
دوره های آموزشی بدو خدمت بانک ایران زمین برگزار شد
دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام بانک ایران زمین در استان های تهران، البرز، قزوین و زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این دوره ها که در یکی از مراکز آموزشی مجهز تهران برگزار شد، درس هایی همچون بانکداری داخلی 1 و2، رفتار سازمانی، بازاریابی و مشتری مداری، هشدارهای بازرسی، اصول حسابداری و آشنایی با نرم افزار نگین و … توسط مدرسین مجرب حوزه بانکی ارائه شد.در پایان این دوره ها از دانش آموختگان امتحان جامع از مطالب به به عمل خواهد آمد. این اقدام در راستای استراتژی تعیین شده در مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین انجام می گیرد تا افراد جذب شده برای فعالیت در بانک با آخرین تحولات حوزه بانکی آشنایی پیدا کنند
با توجه به برگزاری آزمون استخدامی در استان های دیگر و پس از مراحل گزینشی طی شده در استان های دیگر این دوره در روز های آتی جهت آموزش افراد جدید الاستخدام در استان های فارس، بوشهر و کهکیلوییه و بویر احمد نیز برگزار خواهد شد.
مدیر بیمه های درمان شرکت بیمه دی منصوب شد
مدیرعامل بیمه دی با صدور حکمی مدیر بیمه های درمان شرکت بیمه دی را منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ محمدرضا کشاورز طی این حکم مجتبی عابد را در این سمت منصوب کرد، در بخشی از متن این حکم آمده است:
« نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت بیمه های درمان منصوب می شوید.
امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و سرلوحه قرار دادن راهبردها، برنامه ها و اصول تبیین شده شرکت شامل “سلامت”، “حرفه ای گری” و “انسجام سازمانی” و نیز بهره گیری از نیروهای کاردان و استفاده بهینه از کلیه امکانات و منابع دراختیار، در پیشبرد امور محوله و تحقق اهداف موفق و سربلند باشید»
روابط عمومی شرکت بیمه دی این انتصاب را به ایشان تبریک می گوید.
قدردانی معاون وزارت جهاد کشاورزی از همراهی بانک کشاورزی در توسعه گلخانه ها
معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از همراهی و همکاری خوب بانک کشاورزی در توسعه گلخانه های کشور تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر برومندی در جریان مراسم آغاز بهره برداری از طرح های ملی وزارت جهاد کشاورزی که با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار شد،با اشاره به افزایش سطح گلخانه های کشور از 8 هزار هکتار در سال 1392 به 23هزار و 117 هکتار در پایان سال 1399، از نقش موثر بانک کشاورزی در دستیابی به این موفقیت تشکر و قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، بهره برداری از این طرح ها با فرمان رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس آغاز و مراسم آن به صورت مستقیم از شبکه خبر سیما پخش شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
بازارسازی و بازارشناسی
در دستور کار شبکه فروش
بازارسازی و بازارشناسی در دستور کار شبکه فروش باشد/راه اندازی سامانه ای برای شناسایی و ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه( VIP )
مهندس سعادت فراقی معاون توسعه بازار و فروش بیمه رازی ، در چهارمین رویداد سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش شد از راه اندازی سامانه ای برای شناسایی و ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه( VIP ) خبر داد.
معاون توسعه بازار و فروش شرکت بیمه رازی با تاکید بر این که در کنار بازاریابی، باید بازارسازی و بازارشناسی نیز در دستور کار شبکه فروش باشد، گفت: خوشبختانه توسعه زیرساخت های آموزشی و استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند سامانه همراز در بیمه رازی توانسته شرایط مطلوبی را برای فعالیت حرفه ای شبکه فروش ایجاد کند.
فراقی در چهارمین رویداد سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش شد ، به لزوم ورود به حوزه شرکت های بخش خصوصی که علیرغم حجم سازمانی کوچک،پتانسیل مالی قابل توجهی دارند اشاره کرد و گفت: این گونه شرکت ها، بیمه گر خود را از طریق مناقصه انتخاب نمی کنند، بلکه با استعلام قیمت از چند شرکت محدود ، قراردادهای خود را واگذار می نمایند.
وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که هر روز تعداد مناقصات مشخص شده و حق بیمه های پیشنهادی شیب نزولی به خود گرفته، مشارکت در این گونه رویدادها مقرون به صرفه نبوده و شبکه فروش باید از ظرفیت مذاکره برای انعقاد قراردادهای خارج از سامانه مناقصات استفاده کنند، چراکه به طور معمول در پی این قراردادها، بیمه نامه های تبعی نیز به فروش می رسد.
فراقی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا بیمه رازی به حوزه تعریف بیمه نامه های جدید ورود نمی کند، گفت: تعریف بیمه نامه جدید مستلزم طی فرایندهای قانونی و معمولا زمان بر است، چرا که باید طرح توجیهی، مبانی قیمت گذاری و در نهایت تایید بیمه مرکزی را داشته باشد که در مواردی این پروسه تا بیش از یکسال به طول می انجامد ؛ولیکن بدین معنا نیست که طرح و محصول جدید بیمه ای ارائه نخواهد شد و مثال بارز آن طرح بیمه مهر زندگی است.
بیمه کوثر متعهد و حافظ منافع ذینفعان
شرکت بیمه کوثر با عضویت در کنسرسیوم نفت و انرژی شرکتهای بیمه، بهمنظور حفظ منافع ذینفعان در شرایط بحرانی، به اندازه سهم خود، خسارتهای وارد شده به سرمایههای کشور از جمله پالایشگاه تهران را با خالص سهم نگهداری 1.54درصدی از این بیمهنامه پرداخت میکند و این امر تاثیر زیادی در صورتهای مالی و سود و زیان شرکت ندارد.
به گزارش روابطعمومی بیمه کوثر، پالایشگاه شهید تندگویان تهران تحتپوشش بیمهنامه تمام خطر اموال کنسرسیومی شرکتهای بیمه است. تمامی خسارتهای وارد شده به آن بر اثر حادثه آتشسوزی اخیر توسط شرکتهای بیمه عضو کنسرسیوم جبران خواهد شد و درصد مشارکت شرکت بیمه کوثر از این خسارت زیاد نبوده است.سهم این شرکت از این بیمهنامه 3.77درصد است که 2.23درصد آن به صورت اجباری و اختیاری واگذاری اتکایی شده است.
معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا:
ضریب نفوذ بیمه با کار جمعی افزایش می یابد
معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه دانا، افزایش ضریب نفوذ بیمه را حاصل کار جمعی شعب و شبکه فروش دانست.به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، عباس عمران پور در نشست هم اندیشی مدیران این شرکت، بزرگترین سرمایه صنعت بیمه را نیروی انسانی توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته را با اتفاقات خوب و امیدوار کنندهای به پایان رساندیم که این اتفاقات در دو بخش تحقق بودجه و کسب پرتفوی مورد نظر و نیز پرداخت خسارت به بیمهگذاران رخ داد.
وی، اقدامات مثبت انجام شده را حاصل کار گروهی کارکنان این شرکت عنوان و تاکید کرد: انتظار ما از شعب و شبکه فروش این است که شعب، خود را همانند یک شرکت استانی تلقی کرده و با برگزاری جلسات ماهانه منظم، عملکرد خود را بررسی و گزارش کنند.
معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا، همدلی، تعامل و همکاری صمیمانه را گام مهمی در عبور از شرایط دشوار خواند و از مدیران ارشد خواست برای تحقق بودجه و رسیدن به پرتفوی پیشبینی شده تا پایان سال جاری، همانند گذشته به حمایت از شعب و شبکه فروش ادامه دهند.
عمران پور، حمایت از شبکه فروش را در بازار رقابت کنونی مهم و تاثیرگذار خواند و با اشاره به اینکه سرمایه بیمه دانا، وجود نیروی انسانی توانمند و زبده است، ابراز امیدواری کرد: با ادامه تعامل، و همفکری کارکنان ستاد و صف شاهد تحقق برنامهها تا پایان سال باشیم.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک سینا و بنیاد علوی
بانک سینا و بنیاد علوی در راستای کمک به اجرای وظایف و ماموریت بنیاد علوی مبنی بر پیاده سازی الگوی آبادانی و پیشرفت در جهت تامین مالی طرح های مناطق هدف، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این تفاهم نامه در مراسمی با حضور سیدضیاء ایمانی مدیرعامل این بانک و محسن منصوری مدیرعامل بیناد علوی با هدف اعطای وام قرض الحسنه به متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد به امضا رسید.
دکتر ایمانی در این مراسم با اشاره به ضرورت تلاش برای حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه اشتغال و مسکن در مناطق کمتر توسعه یافته، گفت: بانک سینا و بنیاد علوی، پیشتر نیز از طریق تفاهم نامه های همکاری متعدد، اقدامات مطلوبی را در حمایت از اقشار کم بضاعت و محروم جامعه برداشته اند و این تفاهم نامه نیز در تداوم همین روند به امضا رسیده است.
وی با بیان آنکه یکی از مسئولیت های بانک سینا، تلاش در جهت تحقق ماموریت های بنیاد مستضعفان به عنوان سهامدار عمده بانک، مبنی بر کاهش فقر و توسعه اشتغال در مناطق کمتر برخوردار کشور است، اظهار داشت: این بانک در همکاری با بنیاد علوی در قالب طرحهای مختلف، بالغ بر 8188 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ضروری و اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت کرده است.
دکتر ایمانی افزود: از دیگر اقدامات مهم این بانک در سال گذشته، کمک 50 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) و سازمان بهزیستی در 7 استان درگیر کرونا، خرید و اهدای 950 دستگاه تبلت به دانش آموزان مناطق محروم کشور و اختصاص 30 میلیارد ریال بابت آزادی 157 تن از زندانیان جرائم غیرعمد بوده است و ساخت مدرسه.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و اراده جمعی و تکیه بر توان ملی و بومی، شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون کشور و کاهش فقر در لایه های مختلف جامعه باشیم.
منصوری مدیرعامل بنیاد علوی هم ضمن قدردانی از همکاری های بانک سینا، گفت: ماموریت بنیاد علوی تلاش در جهت تقویت خانواده های نیازمند و محروم به ویژه در مناطق روستایی است که با ارائه طرح ها و برنامه های مختلف در این جهت گام برمی دارد.
وی ابراز داشت: بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، مسئول پیاده سازی الگوی جامع آبادانی و پیشرفت می باشد و در حال حاضر در 30 منطقه مشغول پیاده سازی الگوی آبادانی و پیشرفت است.
گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه مبلغ 10 هزار میلیارد ریال منابع جهت پرداخت وام قرض الحسنه ضروری و اشتغالزایی به جامعه هدف بنیاد علوی از سوی طرفین تامین خواهد شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مشارکت حقوقی بانک ملی در کامل ترین زنجیره تولید پنل های خورشیدی
مراسم کلنگ زنی احداث کارخانه تولید پنل های خورشیدی و تجهیزات جانبی کشور، با حضور کاووس ایرج پور عضو هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در استان اردبیل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، ایرج پور در مراسم کلنگ زنی این کارخانه که با حضور ، طاهر مولایی نیا رئیس اداره امور شعب ، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و دیگر مسئولان برگزار شد گفت : این اولین مشارکت حقوقی بانک ملی ایران در سنوات اخیر است که به ارزش 40 میلیون یورو به صورت ارزی و ده هزار میلیارد ریال به صورت ریالی سرمایه گذاری خواهد شد که علاوه بر اشتغال زایی ورفع مشکلات موجود در تامین برق کشور ، با تولید 500 مگاوات ، صادرات محصول به کشور های دیگر را نیز به دنبال خواهد داشت.وی افزود : این طرح که توسط بانک ملی ایران و گروه بهمنی در قالب مشارکت حقوقی اجرا خواهد شد از این جهت حائز اهمیت است که بانک ملی ایران در این طرح هیچ مبلغی را در قالب تسهیلات به سرمایه گذار پرداخت نمی کند بلکه هزینه های طرح را به میزان قدرالسهم خود از ابتدا تا پایان پرداخت می کند و پس از پایان طرح ، سهم خود را به عرضه عمومی خواهد رساند .
در ادامه این مراسم بهنام جو ، استاندار اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های مدیر عامل بانک ملی ایران و سایر اعضای هیات مدیره و هیات عامل ، به نقش پر رنگ بانک ملی ایران در رونق اقتصادی استان اشاره کرد و افزود : توسعه صنعت استان مدیون بانک ملی ایران است که با مشارکت در پروژه های صنعتی بزرگ مثل راه آهن ، لاستیک سازی ، تولید کریستال ، احداث اولین کارخانه سرم سازی کشور در بعد از انقلاب و ده ها طرح دیگر و با حضور فعال خود در این عرصه ، چهره صنعت و اقتصاد استان را متحول کرده است .وی تولید برق از انرژی پاک و بدون استفاده از سوخت فسیلی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر در اینگونه صنایع باشیم.
مدیر عامل در دیدار با کارکنان شعبه مشهد:
بیمه البرز یک شرکت بسیارکار آمد و با قابلیت بالاست
محسن پور کیانی نایب رئیس ومدیر عامل بیمه البرز به همراه رئیس و اعضای هیات مدیره وتعدادی از معاونان ومدیران شرکت در سفر به استان خراسان رضوی از شعبه مشهد بازدید و با کارکنان این شعبه دیدار وگفتگو کرد .
به گزارش روابط عمومی بیمه البرز ، محسن پور کیانی در این دیدار ضمن تشکر از کارکنان شعبه مشهد اظهارداشت ، عملکرد بیمه البرز در استان خراسان رضوی در سال 1399 مطلوب و شایسته قدردانی است و با توجه به پتانسیل و برخورداری اقتصادی استان باید برای افزایش پرتفوی و سهم بیشتر بیمه البرز در این استان تلاش نمود.
مدیر عامل بیمه البرز با تاکید بر لزوم توازن میزان رضایت مندی تمامی ذینفعان شرکت اعم از مشتریان ، سهامداران و کارکنان و شبکه فروش ، تلاش در این زمینه را وظیفه همه کارکنان شرکت دانست .
وی اظهار کرد در بازار بیمه رقابت بسیار جدی است و یکی از دستمایه های رقابت برخورداری از برند معتبر و خوشنام است که خوشبختانه بیمه البرز این قابلیت را دارد و یک شرکت بسیار کارآمد و با پتانسیل بالا است که با اتکا برتخصص و تعهد سرمایه انسانی خود شایستگی دستیابی به جایگاه والاتر و مناسب تر در بازار بیمه ای را دارد و همه باید با همدلی و بهره گیری از خوشنامی برند بیمه البرز در جهت رسیدن به جایگاه واقعه ای تلاش کنیم .
نایب رئیس هیات مدیره بیمه البرز ضمن ابراز رضایت از رشد بیمه البرز در سال 1399 اظهار کرد خوشبختانه با برنامه ریزی ، عملکرد صحیح و تلاش همکاران و شبکه فروش در سال گذشته رشد 41 درصدی داشتیم که از میانگین صنعت بالاتر بود و موجب افزایش سهم بازار و ارتقای جایگاه بیمه البرز شد .
پور کیانی بازبینی ساختار سازمانی و تشکیل معاونت بازاریابی و شبکه فروش ، مدیریت فروش بیمه های عمر و مدیریت امور مشتریان و تجهیز آن مدیریت به نرم افزار مناسب و بهره گیری از تلفن 4 رقمی 1574در جهت تسهیل ارتباط با مشتریان را از دیگر اقدامات سال 1399ذکر کرد .
مدیر عامل بیمه البرز تشکیل صندوق ذخیره برای همکاران و توجه به مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان را از اقدامات مناسب و موثر برای ایجاد فضای مناسب تر در جهت افزایش همدلی ، همفکری و ارق سازمانی کارکنان عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با تلاش مدیران و روسای شعب و افزایش ارتباطات بین بخشهای مختلف ، شاهد ارتقای همدلی ، همفکری و همبستگی سازمانی باشیم .
نایب رئیس هیات مدیره تمرکز و توجه بیشتر بر فروش بیمه های عمر را از برنامه های بیمه البرز در سال 1400 برشمرد و افزایش فروش بیمه های عمر را در جهت بهره مندی بیشتر مردم از مزایای این بیمه نامه ها در شرایط کنونی اقتصادی وعامل تقویت اقتصاد نمایندگی ذکر کرد .
در ادامه جلسه مجید علی پناهی رئیس هیات مدیره بیمه البرز ضمن اظهار خرسندی از دیدار با همکاران شعبه مشهد ازعملکرد شعبه در سال 1399 تشکر کرد .
رئیس هیات مدیره برند بیمه البرز را یکی از برندهای ممتاز و خوشنام در صنعت بیمه برشمرد و افزود همکاران و شبکه فروش می بایست با بهره گیری از جایگاه برند در حفظ ارتقای آن کوشا باشند .
وی برنامه عملیاتی سال 1400و اهداف آن را واقع بینانه و دست یافتنی ذکرکرد و اظهار کرد برنامه بر اساس پتانسیل و توانمندی همکاران تدوین شده و انتظار هیات مدیره تلاش همه واحدها برای رسیدن به اهداف برنامه است .
مجید علی پناهی افزود نگاه هیات مدیره نسبت به کارکنان مثبت و همکاران بالاترین سرمایه شرکت هستند ، باید همه نسبت به شرکت خود ارق و تعصب داشته و در جهت ارتقای جایگاه آن بکوشیم .
مجید نادری عضو هیات مدیره ، قائم مقام مدیر عامل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سخنران دیگر این نشست بود ، وی اظهار داشت رویکرد هیات عامل نگاه ویژه به کارکنان و شبکه فروش است و در این راستا با هدف توجه بیشتر به رفاه میان مدت و بلند مدت همکاران صندوق ذخیره برای همکاران تشکیل و فعالیت خود را آغاز نمود . هعمچنین آئین نامه وام نیز مورد بازنگری قرار گرفت و شرایطی ایجاد گردید تا تمامی همکاران از تسهیلات وام ضروری و یا مسکن بهره مند شوند .
قائم مقام مدیر عامل اعلام نمود اولین مرحله پرداخت تسهیلات به همکاران طی روزهای آینده بر اساس آیین نامه انجام میشود و تمامی همکاران متقاضی تا پایان سال از وام بهره مند خواهند شد .
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اظهار داشت به منظور حمایت از شبکه فروش از زمان شیوع بیماری کرونا طی دو مرحله به نمایندگان شرکت وام پرداخت شده است .
وی ضمن اعلام اجرای طرح یکسان سازی هویت بصری ساختمانهای شرکت به لحاظ نمای بیرونی و داخلی ساختمانهای شرکت افزود انتظار هیات مدیره از همکاران تلاش بی وقفه برای ارتقای جایگاه شرکت و موفقیت روز افزون است ، به فکر شرکت باشید همچنانکه شرکت در فکر شماست .
شایان ذکر است در ابتدای نشست مجتبی قمری گل رئیس شعبه مشهد گزارشی از عملکرد شعبه طی سال 1399 و ماه های اخیر ارائه نمود .
همزمان با افتتاح اولین سالن تولید کارخانه شیرآلات برلیان :
باقیمانده خسارت آتش سوزی با حضور مدیرعامل بیمه البرز پرداخت شد
با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز در محل کارخانه شیرآلات برلیان ضمن پرداخت باقیمانده مبلغ خسارت آتش سوزی ، یکی از سوله های تولید شیرالات برلیان افتتاح و تولید خود را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه البرز ، در پی آتش سوزی کارخانه تولید شیرآلات برلیان در 26 آذرماه سال 99 در استان خراسان رضوی ، کارشناسان ارزیاب خسارت این شرکت به محل حادثه اعزام و نسبت به تعیین مبلغ خسارات اقدام کردند و با توجه به زمان بر شدن ارائه تکمیل مدارک و اسناد از سوی بیمه گزار، مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت علی الحساب منظور راه اندازی خط تولید کارخانه پرداخت کرد .در پی تکمیل مدارک از سوی بیمه گزار و همزمان با راه اندازی یکی از سوله های آسیب دیده مدیرعامل بیمه البرز به همراه هیات مدیره و معاونین ذیربط در محل کارخانه شیرآلات برلیان حاضر و چک باقیمانده مبلغ خسارت را به مدیرعامل کارخانه شیرآلات برلیان اعطا کرد.
در جلسه تحویل چک ، محسن پورکیانی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره با اعلام خرسندی از حضور در مراسم افتتاح یکی از سالنهای تولید اظهار داشت: سال 1399 سال سختی برای کشور به ویژه برای تولید کنندگان بود. بروز حوادث نیز در این شرایط سخت اقتصادی میتواند باعث توقف تولید شود ، لذا با توجه به شرایط کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و نامگذاری سال 1399 به عنوان ” سال جهش تولید” و سال 1400 به عنوان “سال تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی ” از سوی ایشان ، ما نیز حسب وظیفه ذاتی خود تلاش کردیم تا به سرعت نسبت به ارزیابی و پرداخت خسارت اقدام کنیم و امروز خرسندیم که با پرداخت علی الحساب خسارت شاهد افتتاح یکی از سوله های تولید کارخانه شیرآلات برلیان هستیم و امیدواریم با دریافت این خسارت شاهد توسعه فعالیت های کارخانه شیرآلات برلیان باشیم.
خوشبختانه با دانش بیمه ای و اقدام بیمه گزار محترم در خرید پوشش های مناسب بیمه ای خسارت ایجاد شده به طور کامل پرداخت شد.
در ادامه جلسه ترویج الاسلامی، مدیرعامل کارخانه شیرآلات برلیان ضمن خیر مقدم به مدیران ارشد بیمه البرز و تشکر از مسئولان و کارشناسان خبره این شرکت که از بدو حادثه در محل حضور و مددکار و همراه بودند، اظهار داشت: یکی از مشکلات تولیدکنندگان عدم آگاهی از برخی مواهب از جمله مقوله بیمه و عدم توجه کافی به آن است.خوشبختانه کارخانه ما سالها تحت پوشش بیمه بوده است و در زمان حادثه به محض اعلام خسارت ، کارشناسان بیمه البرز در محل حاضر شدند و با کارشناس و دانش فنی خود نسبت به ارزیابی خسارت اقدام کردند و با دریافت مبلغ خسارت علی الحساب موفق به راه اندازی یکی از سوله ها و بازگشت به تولید شدیم .
لازم به ذکر است کارخانه شیر آلات برلیان با حدود 100 نفر پرسنل ، که سال ها بیمه گزار بیمه البرز بود ، در تاریخ 990926 طعمه حریق شد. مجموع میزان خسارت پرداخت شده مبلغ 100100000000 ریال است که از این مبلغ 50000000000 ریال به طور علی الحساب و باقیمانده مبلغ در تاریخ 11 خرداد 1400 با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز پرداخت شد.
حجتاله صیدی، مدیر عامل بانک صادرات ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب غرب تهران خبر داد:
تاسیس زنجیره سوپر مارکتهای مالی برای قرن جدید
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامهریزی و آمادگی این بانک برای جهشی بزرگتر خبر داد و گفت: بانک صادرات ایران در پی خلق سود و دارایی و ارزش افزوده است و تلاش خواهیم کرد تا همچنان در اوج بماند. اکنون بانک از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری، ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقیمانده زیاد است.
به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، حجتاله صیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب غرب تهران با بیان این مطلب افزود: در بانک کارهای زیاد و ظرفیتهای استفاده نشده فراوانی وجود دارد. بانک به نیروهای متبحر و مدیران برجسته نیازمند است و مدیران ارشد فعلی، نسلی هستند که از لحاظ کاری به خوبی تربیت شدهاند. از این نسل کسانی کارهای بزرگی در بانک انجام داده و دست سایر همکاران را گرفته و موجب ارتقای آنها شدهاند.
مهمترین ویژگی کار حرفهای ارتقای پله پله است. هر جا اشتباه کردهایم و کسی را از رتبه اول به رتبه دهم ارتقا دادهایم، هم بانک زیان کرده و هم خود فرد. کسانیکه به صورت حرفهای کار کرده باشند، تحت هر شرایطی و در هر سمتی با رویکرد حرفهای به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
وی ادامه داد: برخی که دوره کارشناسی و دوران پشت باجه را سپری نکرده باشند، به سختی توان مدیریت دارند اما کسانیکه پله پله همه مسیر ترقی را پیمودهاند، موفقند و مسیر همیشه برایشان باز است.
صیدی در این مراسم از 25 هزار همکار بانک شامل مدیران مناطق و استانها، رؤسای حوزه و شعب و تمامی همکاران در شعب و ستاد قدردانی کرد و افزود: در 42 ماه گذشته همه همکاران کمک کردند تا بانک روند صعودی را طی کند و از زیان دهی خارج و وارد محدوده سودآوری شود.
وی از آماده شدن پیشنویس گزارش حسابرسی برای برگزاری مجمع سال 99 بانک در روزهای آینده خبر داد و افزود: در صورت همکاری بانک مرکزی و سازمان بورس، مجمع بانک را با صورتهای مالی مناسب تا پایان خرداد ماه برگزار خواهیم کرد.
صیدی با تشکر از همه همکاران برای خلق این رویداد بزرگ، اظهار کرد: خروج از 85 هزار میلیارد ریال زیان و وارد شدن به منطقه سود کار دشواری و ارزشمندی بود که بابت آن از همه همکاران بانک تشکر میکنم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین از برنامهریزی و آمادگی بانک برای جهش بزرگتر خبر داد و گفت: بانک در پی خلق سود و دارایی و ارزش افزوده است و تلاش خواهیم کرد تا بانک صادرات ایران همواره در اوج باشد. اکنون بانک از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری و ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقیمانده زیاد است.
معارفه رئیس جدید اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران
با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره و هادی سالار خیلی عضو هیات عامل و معاون مالی بانک ملی ایران، غلامرضا بیاتی به عنوان رئیس جدید اداره کل نظام های پرداخت این بانک معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران در این مراسم عباس شفیعی ضمن تقدیر از خدمات شایسته محمد نجف زاده رئیس پیشین اداره کل نظام های پرداخت گفت: یکی از اثرگذارترین و مهم ترین ادارات این بانک اداره کل نظام های پرداخت است که کنترل تراکنش ها و نحوه فعالیت سامانه های این بانک را بر عهده دارد که بی شک این عملیات کاری مهم و حساس است.
وی در ادامه با اشاره به این که این اداره در بانکداری الکترونیک نقشی اساسی دارد و جزو سرمایه های لاینفک بانک است، اظهار داشت: امیدواریم که تقویت هر چه بیشتر این اداره به تقویت هر چه بیشتر بانک بیانجامد.
شفیعی افزود: انتظار داریم که اداره کل نظامهای پرداخت به عنوان ادارهای فعال و پویا با بررسی، پیش بینی و تحلیل مبادلات،مجموعه بانک ملی ایران را در مسیر توسعه و پیشرفت یاری دهد.
هادی سالار خیلی عضو هیات عامل و معاون مالی بانک ملی ایران نیز ضمن تاکید بر لزوم استفاده از مدیریت مشارکتی و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف عالی بانک گفت: با توجه به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت، این اداره امکان رصد تمامی مبادلات و رویدادهای مالی بانک را بر عهده دارد و برهمین اساس می تواند به عنوان ناظر و تحلیلگر، نقاط قوت و ضعف را مشاهده و با پیش بینی های لازم نتایج را برای اصلاح امور و نقشه راه بانک به مدیران ارشد انعکاس دهد.وی با بیان این که عملکرد این اداره به طور مستقیم می تواند بر عملکرد بانک موثر باشد، گفت: امیدواریم در دوره مدیریت جدید، بدنه این اداره با وجود مدیریت متعهد و توانمند و همکاران پرتلاش بیش از پیش ارتقا یابد.
رئیس جدید اداره کل نظام های پرداخت نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند در موقعیت جدید خدمت بتواند منشأ خدمات مثبت باشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.