شماره: 1665 / ۱۴۰۰ دوازدهم خرداد
تعداد بازدید : 0
رونمایی از نخستین خودروی لبنان
اولین خودرو با طراحی محلی و ساخته شده در لبنان - معروف به Electra Quds Rise EV - در یک پارکینگ در بیروت توسط سازنده اش جهاد محمد، رونمایی شد. کشور لبنان در صنعت خودرو جهان به هیچ وجه نام شناخته شده ای نیست و جایگاهی ندارد.
از نمای بیرونی، این خودرو الکتریکی آلومینیومی دارای چرخ های آلیاژی، ورودی هوا و چراغ های LED بزرگ است. بر اساس گزارش ها ، جلوپنجره بزرگ تزئینی طلایی آن از گنبد مقدس قدس در شهر قدس الهام گرفته شده است.
نیروی این خودرو دو نفره با 1200کیلوگرم وزن از طریق یک موتور 134 کیلوواتی تامین و به کمک یک گیربکس تک سرعته به چرخ های عقب فرسناده می شود. این خودرو می تواند طی زمان 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت100 کیلومتر بر ساعت برسد و در نهایت به حداکثر سرعت 165 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.
توان این خودرو از یک بسته باتری لیتیوم 45 کیلووات ساعتی گرفته می شود ، که می تواند بایک بار شارژ حداکثر برد 400 کیلومتر داشته باشد.
درهای این خودرو که مانند بالهای پروانه باز می شوند دارای تو دوزی چرمی نشان هستند. گفته میشود زیرساخت این خودرو شاسی آلومینیومی بوده و در بخش داخلی هم پشت آمپرهای دیجیتالی کوچک در مقابل دید راننده، نمایشگر بزرگ 15.9 اینچی در مرکز داشبوردش وجود دارد که این نمایشگر مرکزی بخش زیادی از کنترلها را در خود جای داده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
افزایش قیمت دلار خودرو را گران کرد
کسی حاضر به معامله نیست
همزمان با تغییرات قیمتی در نرخ ارز بازار خودرو هم با تکان های قیمتی در انواع خودروهای داخلی و خارجی روبه رو شده است.هر نوسان و تلاطمی که در قیمت ارز اتفاق بیفتد مستقیم تاثیر بر بازار خودرو می گذارد با اینکه خریداری دربازار وجود ندارد ولی فروشندگان و سودجویان به دنبال بهانه ای برای بر هم زدن جو روانی موجود در بازار می باشند تا در این بین بتوانند خودروهای خود را با قیمت بالاتری بفروش برسانند. با روند تغییرات قیمتی در نرخ ارز بازار خودرو هم تکان های قیمتی را در انواع خودروهای داخلی و خارجی تجربه کرده است. اما مهم اینجاست هنوز کسی حاضر به معامله نیست و فروشنده ها هم تمایلی به فروش خودرو ندارند.نوسان قیمت ارز ، زمزمه آزادسازی قیمت خودرو و روند افزایشی قیمت محصولات در کارخانجات خودروسازی خود عاملی شده تا رکود در بازار خودرو تشدید پیدا کند. در حال حاضر قیمت ها فقط اعلام شده و در عمل خبری از رونق خرید و فروش نیست.در حال حاضر پراید 131 با قیمت 115 میلیون تومان، سمند ال ایکس با قیمت 192 میلیون تومان، کوییک دنده ای با قیمت 149 میلیون تومان، پژو 405 دو گانه سوز 191 میلیون تومان و پژو پارس با قیمت 216 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.
همچنین پژو 207 اتوماتیک 391 میلیون تومان،پژو 2008» 890 میلیون تومان ، رانا پلاس 233 میلیون تومان و دنا پلاس «تیپ 1» 321 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
معرفی پکیج ارتقایی ایسی اشنیتزر
برای بامو M4 جدید
کمپانی ای سی اشنیتزر از پکیج تیونینگ جدید خود برای نسل جدید بامو M4 رونمایی کرد. این بسته شامل تغییراتی در بخش بدنه و کابین و همچنین رینگها و سیستم تعلیق میباشد. سری 4 یکی از مدل های محبوب ب ام و در جهام می باشد و طرفدراران خاص خود را نیز دارد.آغازکننده کار ایجاد تغییراتی در بخش جلوی این خودروی اسپرت بوده است. این امر شامل نصب اسپلیتر جلوی جدید و ورودیهای فیبر کربنی در هر طرف سپر است. همچنین این قطعات علاوه افزایش ابهت نسل جدید M4، بهبود آئرودینامیکی را نیز انجام میدهند.ای سی اشنیتزر همچنین رکابهای جانبی جدیدی را در نظر گرفته و در بخش عقب نیز اسپویلر لبهای و دیفیوزری گیراتر را نصب کرده است. تمامی این قطعات در دسترس نیستند اما بهزودی قابل خریداری خواهند بود.افرادی که خواهان جذابیت بصری بیشتری هستند میتوانند فنرهای جدید را سفارش دهند که ارتفاع بخش جلو و عقب را به ترتیب 20 تا 25 و 15 تا 20 میلیمتر کاهش میدهد. این تیونر همچنین به دنبال عرضه سیستم تعلیق قابل تنظیم در ماههای آینده است.خریداران همچنین میتوانند رینگهای 20 اینچی متنوعی را انتخاب کند. ای سی اشنیتزر همچنین در حال آمادهسازی سیستم اگزوز جدیدی است که قدرت پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی M4 جدید را از 473 به 502 اسب بخار افزایش میدهد.تغییرات دیگری نیز در دسترس است که ازجمله آنها میتوان به پدال شیفترهای جدید و پدالهای آلومینیومی اشاره کرد.اگرچه جلوپنجره بامو M4 جدید همچنان خبرساز است اما این تغییرات ملایم در بدنه باعث شدهاند استایل کلی محصول اسپرت باواریا پذیرفتنیتر از قبل باشد.
سرویس کلینیک KTL برای خودروهای سواری هیوندای در ایران
شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) به عنوان تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران طرح «خدمات مطمئن هیوندای با KTL» را در راستای آماده سازی خودروها برای فصل تابستان از 22 خرداد ماه تا 3 تیر اجرا می کند.این طرح با هدف اطمینان مشتریان از سلامت خودرو و دریافت خدمات و قطعات با کیفیت و شرایط ویژه برگزار میشود. از مهمترین خدمات این طرح ویژه می توان به اجرت رایگان خدمات سرویس ادواری ، قطعه فیلتر روغن رایگان، بازدید و بررسی رایگان سطح مایع خنککننده موتور، روغن ترمز و سطح مایع شیشه شوی، وضعیت ظاهری و فشار باد تایرها، عملکرد چراغهای جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع، شدت وزش باد و عملکرد دریچهها، عملکرد کمپرسور و اطمینان از عدم نشتی لولهها و اتصالات و فیلتر هوای ورودی و تهویه مطبوع و در صورت نیاز تعویض اشاره کرد.جهت اطلاع از شبکه نمایندگی های مجاز در سراسر کشور به وبسایت شرکت KTL به آدرس www.ktl-co.com مراجعه فرمائید.مالکان خودروهای هیوندای می توانند جهت رزرو پذیرش در تعمیرگاه مرکزی شرکت KTL از طریق وبسایت و یا شمارهی تلفن 02191007757 اقدام کنند .
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
دوکلمه خبر
برنامه فروش 7500 میلیارد ریالی در سال 1400 ایران خودرو دیزل
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل (گواه)، گفت: درآمد این شرکت در بخش قطعات یدکی، کاربری سازی، بازسازی خودرو و سایر فعالیتهای خدمات پس از فروش محصولات، بر مبنای گزارشهای مالی از 732 میلیارد ریال در سال 98 به رقمی بالغ بر 1895 میلیارد ریال در سال 99 رسیده است.ایرج حسینی پژوه، با بیان اینکه شبکه نمایندگیهای گواه برای ارایه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی ایران خودرو دیزل فعالیت می کند، بیان کرد: این شبکه به منظور افزایش رضایت مشتریان آموزش های تخصصی لازم را دیده است.
به گفته وی، درحال حاضر تعداد شش هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو دیزل تحت پوشش گارانتی بوده و علاوه بر آن مشتریان از خدمات شرکت در دوره تعهد وارانتی نیز بهره مند می شوند.حسینی پژوه با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال 1399، عنوان کرد: رشد و افزایش رضایت مندی مشتریان به 77 درصد از جمله این دستاوردها است که با تعریف پروژه ها و اقدامات موثر در شبکه خدمات پس از فروش، بازرگانی و تامین قطعات ،آموزش شبکه و ایجاد سهولت دسترسی بیشتر به خدمات پس از فروش برای مشتریان محقق شده است.وی افزود: بهبود خدمات پس از فروش در حوزههای کیفیت، هزینه و زمان ارایه خدمات، کاهش زمان تعمیرات از 10 روز به شش روز، کاهش شکایات به میزان 50 درصد، گسترش شبکه خدمات پس از فروش (تعمیرگاهی و فروشگاهی) و تعمیر و رفع عیب دستگاه های عیب یاب در دوران تحریم از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال گذشته است.مدیرعامل شرکت گواه در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه رضایت مندی مشتریان مطابق با ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آخرین ارزیابی اعلام شده در سال 99 به عدد 774 رسیده ایم که رشدی 4 درصدی را نسبت به سال 98 را تجربه کردهایم.
وی با اشاره به اهداف ترسیم شده این شرکت برای امسال، اظهار کرد: دستیابی به فروش 7500 میلیارد ریالی از اهداف تعیین شده است که برای تحقق آن راهبردهایی نظیر فروش اعتباری و نقدی قطعات تجاری، کاربری سازی، بازسازی خودرو و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
حسینی پژوه با بیان اینکه تامین منابع جدید و مشارکت با سرمایهگذاران به عنوان راهبردی کلیدی در سال 1400 است، تصریح کرد: عقد قرارداد با تامینکنندگان گروه، گسترش برنامه شبکه فروش و توزیع قطعات، ایجاد سیستم ردیابی قطعات، تقویت برند گواه، تقویت زیرساختهای سیستمی، ارتقای رتبه شرکت و نیز تعمیرگاه مرکزی در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و ایجاد زیرساخت های ارتباط با مشتریان در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان از مهمترین برنامه های شرکت گواه در سال جاری است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
قیمتگذاری جدید شورای رقابت بدون توجه به رشد شدید بهای مواد اولیه است
عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعهسازان خودرو کشور در خصوص مصوبه اخیر شورای رقابت مبنی بر افزایش حداکثر 9 درصدی قیمت خودرو و مولفههای اثرگذار بر قیمت توضیحاتی را مطرح کرد.
عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعهسازان خودرو کشور در خصوص مصوبه اخیر شورای رقابت مبنی بر افزایش حداکثر 9 درصدی قیمت خودرو و مولفههای اثرگذار بر قیمت توضیحاتی را مطرح کرد.
سیامک مقتدری در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو در خصوص عدم لحاظ بهای تمام شده در فرمول قیمتگذاری خودرو از سوی شورای رقابت و مولفههای اثرگذار بر قیمت خودرو اظهار داشت: معیار این شورا در قیمتگذاری خودرو جای سوال دارد. بهای مواد اولیه نظیر فولاد طی 14 ماه، افزایش 4 برابری داشته، اما شورای رقابت در مصوبه اخیر خود مبنی بر افزایش حداکثر 9 درصدی قیمت خودرو، بهای این محصول را متناسب با افزایش نرخ مواد اولیه تغییر نداده است.وی همچنین به افزایش 40 درصدی دستمزدها و رشد 40 درصدی تورم در سال جاری اشاره کرد و افزود: این مولفهها نیز در قیمتگذاری جدید خودرو از سوی شورای رقابت دیده نشده که نشان میدهد، این شورا ملاحظات دیگری غیر از بهای تمام شده را برای تعیین قیمت خودرو در نظر میگیرد که روشن نیست، در صورتی که آنچه که بر همگان آشکار است، این است که بهای نهادههای تولید افزایش شدیدی را در ماههای اخیر به خود دیده است.عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعهسازان خودرو کشور همچنین در خصوص درخواست خودروسازان و انجمن سازندگان قطعات مبنی بر تقسیم خودروهای داخلی به دو دسته عمومی و اختصاصی و تغییر نحوه قیمتگذاری این خودروها و ارسال نامهای با همین موضوع به رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش قیمت یکی از آثار واگذاری تعیین قیمت خودروهای اختصاصی تحت عنوان خودروهای لوکس به خودروسازان است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
نایب رییس انجمن قطعه سازان مطرح کرد؛ شورای رقابت مشکل اصلی نیست
تعداد بازدید : 3
بن بست خطرناک صنعت خودرو
نایب رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازان میگوید مشکلات صنعت خودرو ساختاری و بسیار پیچیده است و نمیتوان تمام اشکلالات امروز را به شورای رقابت نسبت داد.
آخرین براوردها از وضعیت تولیدکنندگان صنعت خودرو نشان میدهد که زیان انباشته خودروسازان در سال 99 از مرز 25 هزار میلیارد تومان گذشته و در این بین قطعه سازان نیز اعلام کردهاند که میزان مطالبات آنها از خودروسازان از مرز 50 هزار میلیارد تومان گذشته است.
تولیدکنندگان صنعت خودرو میگویند علت اصلی رسیدن به این وضعیت، اصرار بر قیمت گذاری دستوری خودرو است و این مسیر تا جایی ادامه یافته که حتی جدیدترین دستورالعمل قیمتی شورای رقابت که در بهار امسال اعلام شد، کفاف هزینههای زمستان خودروسازان را نمیدهد و عملا تولید هر محصول جدید با زیان همراه است.
در چنین فضایی خودروسازان و قطعه سازان در نامهای مشترک به کمیسیون صنایع مجلس اعلام کردهاند که با از سرگیری واردات خودرو مشکلی ندارند اما در عین حال باید قیمت گذاری دستوری نیز پایان یابد، درخواستی که مشخص نیست در مجلس چه قدر امکان پیگیری دارد. امیرحسین جلالی - نایب رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازان – میگوید مشکلاتی که صنعت خودرو ایران در حال حاضر با آن رو به روست، ریشهای و ساختاری است و صرف پرداختن به تصمیمات غلط شورای رقابت نمیتواند معضلات امروز را حل کند.
او اظهار کرد: وضعیت صنعت خودرو ایران اینگونه است که خودروسازان بزرگ کشور با زیان انباشته و بدهیهای کلان مواجه هستند و کار به جایی رسیده که باز باید با دریافت تسهیلات و حمایتهای دولتی از این وضعیت خلاص شوند. میزان بدهی خودروسازان به قطعه سازان در ماههای گذشته با سرعت زیادی افزایش پیدا کرده و نه تنها وعدهای برای پرداخت آنها وجود ندارد که حتی واقعیتهای صنعت خودرو نشان از آن دارد که امید بستن به این شرایط کاری دشوار است.
نایب رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازان با بیان اینکه در شرایط فعلی نمیتوان امیدی به بهبود شرایط خودروسازان داشت، توضیح داد: اینکه ما هر بار شرایط را به جایی برسانیم که با تسهیلات و کاغذبازی و جابجایی منابع تنها بخشی از فشارها کاهش پیدا کند یعنی چه؟ این معنایی جز این دارد که ما از نظر ساختاری مشکل داریم؟ شورای رقابت تصمیمات درستی نگرفته و وضعیت امروز از دل این تصمیمات دیده میشود اما باید دید بستر اصلی که شرایط را به اینجا رسانده چه بوده است؟
جلالی با اشاره به مشکلات مدیریتی خودروسازان ایرانی تشریح کرد: با وجود آنکه سهام دولت در ایران خودرو و سایپا پایین آمده اما همچنان در تعیین مدیران عامل و تصمیمات هیئت مدیره این دولت است که حرف اول و آخر را میزند. مگر ممکن است ما مدیران یک بنگاه اقتصادی را منصوب کنیم اما به آنها اجازه تصمیم گیری ندهیم؟ وضعیت اینگونه است که قیمت تمام شده یک محصول اگر هزار تومان تمام شود، به مدیر دستور میدهند کالای خود را 500 تومان بفروشد، آیا در چنین وضعیتی بنگاه اقتصادی شانس بقا و سوددهی دارد؟
وی با اشاره به تصمیمات متفاوتی که دولت در رابطه با دیگر صنایع میگیرد، گفت: بررسیها نشان میدهد که در سال گذشته میزان سود صنایع فولادی از میزان فروش خودروسازان بیشتر بوده است. چرا در تصمیمگیری برای صنایع نگاه یکسان وجود ندارد؟ وقتی ما یک صنعت را محدود میکنیم و اجازه تصمیم گیری بر اساس واقعیتها را نمیدهیم، نتیجه چیزی جز آنچه که امروز میبینیم نمیشود. صنعت خودرو به بن بست خطرناکی رسیده که مشخص نیست چه فرد یا نهادی میتواند این وضعیت را تمام کند.
نایب رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازان درباره ممنوعیت واردات خودرو و تاثیر آن بر صنایع خودروسازی نیز بیان کرد: ما به هیچ عنوان مخالف واردات خودرو نیستیم اما آیا در این زمینه استراتژی دقیقی وجود دارد؟ بسیاری از کشورهای آسیایی واردات را محدود کردهاند و در عوض این قاعده را گذاشتهاند که شرکتهای خارجی باید تولیدات خود را در کشور مقصد انجام دهند. در واقع واردات اجرا میشود اما تولیدات داخلی شده و از ظرفیت کشورها استفاده میشود و به شکل تصاعدی در سالهای بعد میزان سهم کشور میزبان در تولید خودرو افزایش مییابد.
جلالی خاطرنشان کرد: در صنعت خودرو ایران دهها هزار نفر مشغول به کارند و اگر سیاست غلطی به کار گرفته شود، تبعات اجتماعی خاص خود را خواهد داشت. از این رو چه با سیاستهای داخلی غلط به تولید ضربه وارد شود و چه با سیاست وارداتی اشتباه تولید تهدید شود، شرایط دشوار خواهد شد. اگر با یک استراتژی دقیق شرایط برای تولیدکنندگان داخلی فراهم شده و آنها امکان پیشرفت داشته باشند، تولیدکنندگان مخالف واردات نیستند اما باید مقدمات حمایت از تولید را نیز به درستی فراهم کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
مدیرعامل شرکت مهرکام پارس:
تعداد بازدید : 0
مشکلی در تامین قطعات پلیمری خودرو نداریم
مدیرعامل مهرکام پارس از برنامه های اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی خبر داد و گفت: با خروج از ماده 141 قانون تجارت، امکان دریافت تسهیلات بانکی، انتشار اوراق و تامین از بازار سرمایه فراهم خواهد شد؛ از سوی دیگر با تامین اعتبار انجام شده، تمامی پروژه های توسعه ای و کیفی را امسال به سرانجام خواهیم رساند.
مرتضی محمدی افزود: با تاکید بر اجرای برنامه های توسعه بازار در سال جاری، گفت: فروش دوهزار و 400 میلیارد تومانی محصولات را برای سال جاری هدفگذاری کرده ایم. در کنار آن برنامه فروش 200 میلیارد تومان در بازار قطعات یدکی را نیز دنبال خواهیم کرد.
وی زیرساخت های فنی و مهندسی در مهرکام پارس، به مرحله ای از توانمندی رسیده که امکان تولید قطعات پلیمری را با بالاترین کیفیت برای هر محصول جدید ایران خودرو فراهم کرده است.
محمدی تولید طیف متنوعی از داشبورد، سپر، صندلی، رودری، سیستم تهویه مطبوع و سایر ملزومات پلیمری برای محصولات ایران خودرو را از جمله برنامه های مهرکام پارس دانست و گفت: امکان تولید این اقلام برای محصولات جدید ایران خودرو از جمله تارا نیز فراهم است.
وی افزود: گفت: در سال گذشته 1450میلیارد تومان از محصولات مهرکام پارس به فروش رفته است که این عدد در حوزه محصولات پلیمری ارایه شده به ایران خودرو و ایساکو بوده است.مدیرعامل مهرکام پارس همچنین خاطر نشان کرد: این شرکت در سال جاری، بیش از پیش، ایساکو را در تامین اقلام مورد نیاز بازار قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، همراهی خواهد کرد.
محمدی کاهش هزینه های تولید را نیز از جمله برنامه های مهم مهرکام پارس برشمرد و آن را هم سو با راهبردهای ایران خودرو دانست و گفت: دستیابی به اهداف کاهش هزینه تولید، قیمت تمام شده محصولات را نیز کاهش خواهد داد که در نهایت این اقدام در مسیر حفظ منافع مشتریان است.
وی ادامه داد: با بهره مندی از توان شرکت های دانش بنیان، به دنبال تعریف محصولات جدید پلیمری مانند اقلام تزیینی و تریم محصولات جدید هستیم.
محمدی دستاوردهای مهرکام پارس در زمان تحریم های ظالمانه را گام مهمی در حفظ استقلال و خودکفایی تولید دانست و گفت: با همدلی و استفاده از ظرفیت های داخلی، توانستیم نیاز بازار را تامین کنیم.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های خالی در خطوط تولید مهرکام پارس، گفت: در حال رایزنی برای عقد قرارداد تامین اقلام پلیمری برخی خودروسازان دیگر هستیم. ورود به بازار قطعات غیرخودرویی نیز از دیگر برنامه های مهرکام پارس است. این شرکت مصصم است بر اساس برنامه افق 1404 عنوان نخستین تامین کننده سیستم های تزیینی، تکمیلی و صندلی خودرو در کشور را کسب کند.
گفتنی است، شرکت مهرکام پارس به عنوان شرکت طراحی و مهندسی مجموعه قطعات تزئینی خودرو، طراحی و تولید انواع صندلی دستی و برقی، سیستم تهویه مطبوع و مجموعه های داشبورد، کنسول و سپر محصولات ایران خودرو را برعهده دارد. مهرکام پارس در کنار سایت های تولید کرمانشاه و خراسان ایران خودرو نیز خط تولید خود را راه اندازی کرده است تا هزینه لجستیک اقلام تولیدی این شرکت از فرآیند تولید سایت های استانی ایران خودرو حذف شود .
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.