شماره: 1665 / ۱۴۰۰ دوازدهم خرداد
تعداد بازدید : 0
اخبار
عضو هیاتمدیره بانک مسکن خبرداد؛
پرداخت یک هزار و
422 میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به 20 هزار
و 610 واحد در بافت فرسوده
محمدحسن علمداری عضو هیاتمدیره بانک مسکن ، تازهترین وضعیت پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را توضیح داد.
عضو هیاتمدیره بانک مسکن با بیان این مطلب که ارایه تسهیلات در بافت فرسوده از سال 98 بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است از پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به 4 هزار و 242 پروژه که شامل 20 هزار و 610 واحد است، خبر داد.
علمداری افزود: مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافتهای فرسوده یکهزار و 422 میلیاردتومان است.
وی توضیح داد: سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافتهای فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت میکردند 250 میلیون تومان بود که هماکنون این رقم به 300 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.گفتنی است، بانک مسکن طبق سیاستهای ابلاغی در تهران و کلان شهرها تا 50 میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها 40 میلیون تومان را با سود 9 درصد، پرداخت میکند و بقیه تسهیلات باید توسط متقاضیان با سود 18 درصد، پرداخت شود.
4380 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک رفاه کارگران در اردیبهشت ماه
بانک رفاه کارگران در اردیبهشت ماه سال جاری 4.380 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، این بانک در اردیبهشت ماه سال جاری 5249 فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ4٫380 میلیارد ریال پرداخت کرد. براساس این گزارش و بر مبنای اطلاعات استخراج شده از سامانه ازدواج بانک مرکزی، تعداد 28٫620 متقاضی نیز تا پایان اردیبهشت ماه در صف دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از بانک رفاه کارگران قرار دارند.
شایان ذکر است، این بانک از ابتدای سال 1400 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری، مجموعاً تعداد 6٫111 فقره جمعاً به مبلغ 4٫988 میلیارد ریال، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین از شعبه انزلی
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین از شعبه انزلی بازدید کردند.به گزارش روابط عمومی بیمه ایران معین، دکتر داریوش محمدی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت بیمه ایران معین طی سفر به منطقه آزاد انزلی، ضمن بازدید ازشعبه این شرکت، با کارکنان و شبکه فروش به گفتگو پرداختند.در این ابتدای این جلسه، مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین ضمن تشریح سیاست های کلان و برنامه های آتی شرکت، اظهار امیدواری کرد این مهم با همکاری و همدلی همه کارکنان و شبکه فروش شرکت محقق شود.
دکتر داریوش محمدی انسجام همه ارکان شرکت در ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران شرکت را از سیاست های اصلی شرکت عنوان کرد و در ادامه با تقدیراز تلاش همکاران و شبکه فروش شعبه انزلی اظهار داشت:تلاش شعب برای بهبود ارائهی خدمات به مشتریان ستودنی بوده و موجب افزایش رضایتمندی بیمهگذاران شده است.وی همچنین ابراز امیدواری نمود که نمایندگان شرکت از بستر طرح مهر بهترین استفاده را در احیای بازار سودآور منطقه آزاد انزلی داشته باشند تا امکان برخورداری عموم مردم و صاحبان کسب وکار منطقه از این طرح فراهم شود.لازم به ذکر است در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان و کارکنان شرکت درخصوص وضعیت بازارمنطقه، چالشهای موجود، بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران، نحوه اجرای بهینه طرح مهر ایران معین و سایر موضوعات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و پیشنهادات خود را ارائه کردند .
برندگان قرعه کشی باشگاه مشتریان بانک پارسیان مشخص شدند
برندگان خوش شانس قرعه کشی باشگاه مشتریان بانک پارسیان مشخص شدند.به گزارش روابط عمومی، کشی باشگاه مشتریان بانک پارسیان، در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1400 در ساختمان مرکزی بانک و با حضور نمایندگان مدیریت بازرسی و نظارت و سایر مدیریت های مرتبط ستادی بانک پارسیان برگزار و برندگان خوش شانس 20جایزه ده میلیون ریالی مشخص شدند.
سامانه جدید باشگاه، ضمن یکپارچه نمودن دسترسی مشتریان، با ارائه مجموعه ای از خدمات بانک، گروه پارسیان و فروشگاه های آنلاین و حضوری معتبر به تناسب مشارکت اعضای باشگاه در طرح های امتیازی و کسب امتیازات لازم، نسبت به ارائه پاداش های تخفیفی و برگزاری قرعه کشی اقدام می کند.مشخصات برندگان خوش شانس قرعه کشی در سایت باشگاه مشتریان به آدرس زیر منتشر شده است.
https://ipbclub.parsian-bank.ir/app/dashboards/default
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
عضو هیاتمدیره بانک مسکن خبرداد؛
پرداخت یک هزار و
422 میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به 20 هزار
و 610 واحد در بافت فرسوده
محمدحسن علمداری عضو هیاتمدیره بانک مسکن ، تازهترین وضعیت پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را توضیح داد.
عضو هیاتمدیره بانک مسکن با بیان این مطلب که ارایه تسهیلات در بافت فرسوده از سال 98 بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است از پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به 4 هزار و 242 پروژه که شامل 20 هزار و 610 واحد است، خبر داد.
علمداری افزود: مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافتهای فرسوده یکهزار و 422 میلیاردتومان است.
وی توضیح داد: سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافتهای فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت میکردند 250 میلیون تومان بود که هماکنون این رقم به 300 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.گفتنی است، بانک مسکن طبق سیاستهای ابلاغی در تهران و کلان شهرها تا 50 میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها 40 میلیون تومان را با سود 9 درصد، پرداخت میکند و بقیه تسهیلات باید توسط متقاضیان با سود 18 درصد، پرداخت شود.
4380 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک رفاه کارگران در اردیبهشت ماه
بانک رفاه کارگران در اردیبهشت ماه سال جاری 4.380 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، این بانک در اردیبهشت ماه سال جاری 5249 فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ4٫380 میلیارد ریال پرداخت کرد. براساس این گزارش و بر مبنای اطلاعات استخراج شده از سامانه ازدواج بانک مرکزی، تعداد 28٫620 متقاضی نیز تا پایان اردیبهشت ماه در صف دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از بانک رفاه کارگران قرار دارند.
شایان ذکر است، این بانک از ابتدای سال 1400 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری، مجموعاً تعداد 6٫111 فقره جمعاً به مبلغ 4٫988 میلیارد ریال، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین از شعبه انزلی
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین از شعبه انزلی بازدید کردند.به گزارش روابط عمومی بیمه ایران معین، دکتر داریوش محمدی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت بیمه ایران معین طی سفر به منطقه آزاد انزلی، ضمن بازدید ازشعبه این شرکت، با کارکنان و شبکه فروش به گفتگو پرداختند.در این ابتدای این جلسه، مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین ضمن تشریح سیاست های کلان و برنامه های آتی شرکت، اظهار امیدواری کرد این مهم با همکاری و همدلی همه کارکنان و شبکه فروش شرکت محقق شود.
دکتر داریوش محمدی انسجام همه ارکان شرکت در ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران شرکت را از سیاست های اصلی شرکت عنوان کرد و در ادامه با تقدیراز تلاش همکاران و شبکه فروش شعبه انزلی اظهار داشت:تلاش شعب برای بهبود ارائهی خدمات به مشتریان ستودنی بوده و موجب افزایش رضایتمندی بیمهگذاران شده است.وی همچنین ابراز امیدواری نمود که نمایندگان شرکت از بستر طرح مهر بهترین استفاده را در احیای بازار سودآور منطقه آزاد انزلی داشته باشند تا امکان برخورداری عموم مردم و صاحبان کسب وکار منطقه از این طرح فراهم شود.لازم به ذکر است در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان و کارکنان شرکت درخصوص وضعیت بازارمنطقه، چالشهای موجود، بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران، نحوه اجرای بهینه طرح مهر ایران معین و سایر موضوعات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و پیشنهادات خود را ارائه کردند .
برندگان قرعه کشی باشگاه مشتریان بانک پارسیان مشخص شدند
برندگان خوش شانس قرعه کشی باشگاه مشتریان بانک پارسیان مشخص شدند.به گزارش روابط عمومی، کشی باشگاه مشتریان بانک پارسیان، در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1400 در ساختمان مرکزی بانک و با حضور نمایندگان مدیریت بازرسی و نظارت و سایر مدیریت های مرتبط ستادی بانک پارسیان برگزار و برندگان خوش شانس 20جایزه ده میلیون ریالی مشخص شدند.
سامانه جدید باشگاه، ضمن یکپارچه نمودن دسترسی مشتریان، با ارائه مجموعه ای از خدمات بانک، گروه پارسیان و فروشگاه های آنلاین و حضوری معتبر به تناسب مشارکت اعضای باشگاه در طرح های امتیازی و کسب امتیازات لازم، نسبت به ارائه پاداش های تخفیفی و برگزاری قرعه کشی اقدام می کند.مشخصات برندگان خوش شانس قرعه کشی در سایت باشگاه مشتریان به آدرس زیر منتشر شده است.
https://ipbclub.parsian-bank.ir/app/dashboards/default
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
تامین مالی احداث فاز اول پایانه مسافری جدید فرودگاه امامخمینی (ره) توسط شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد
امضاء تفاهمنامه اجرای پروژه تامین مالی احداث فاز اول پایانه مسافری جدید فرودگاه امامخمینی (ره) توسط شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد صورت گرفت.
مراسم امضاء تفاهمنامه اجرای پروژه تامین مالی احداث فاز اول پایانه مسافری جدید فرودگاهامامخمینی (ره) در تاریخ 8خرداد1400 با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، مجید قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد، تورج دهقانی زنگنه معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و جمعی از مسئولان سازمانهای مربوطه در محل سالن همایش هتل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این مراسم، تفاهمنامه پروژه تأمین مالی، طراحی، ساخت، راهاندازی، بهرهبرداری و انتقال فاز اول پایانه مسافری شماره2 فرودگاه، بین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، شرکت فرودگاهها و گروه ارزشآفرینان پاسارگاد به امضا رسید.
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه یک فرودگاه بینالمللی مناسب در ایران باید 20سال پیش آغاز میشد، گفت: با احداث ترمینال جدید، فرودگاه امام خمینی (ره) اولین فرودگاه بینالمللی ایران با قابلیت ترانزیت خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت 500 میلیون مسافری غرب آسیا در حوزه هوانوردی، ادامه داد: ظرفیت 100 میلیون مسافر در سال که برای فرودگاه امام خمینی (ره) پیشبینی شده است، یک ظرفیت حداقلی است و باید بیشتر شود.
اسلامی با اشاره به وجود مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جوار فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: روز چهارشنبه هیات دولت وضعیت سهمیه تجاری منطقه آزاد را تصویب کرد و از امروز این منطقه میتواند به عنوان منطقه آزاد فعالیت کند. به این ترتیب امیدواریم یک هاب قدرتمند اقتصادی حول محور فعالیت هوانوردی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) شکل گیرد.
در این مراسم دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد ضمن اشاره به پروژههای بزرگی مانند: خط لوله انتقال گاز به عراق، سرمایهگذاریهای انجام شده در بخش صنایع و معادن، طرح توسعه میدان نفتی سپهر و جفیر و… که توسط بانک پاسارگاد به انجام رسیده است، ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند متعال طی 4سال آینده فاز اول پایانه مسافری جدید فرودگاه امامخمینی (ره) به بهرهبرداری خواهد رسید.
لازم به ذکر است براساس این تفاهمنامه ظرفیت فرودگاه امام خمینی (ره) به بیش از 35 میلیون نفر در سال خواهد رسید. در حال حاضر ظرفیت فرودگاه 10 تا 12 میلیون مسافر در سال است که با اجرای فاز اول، 25 میلیون نفر به این ظرفیت افزوده میشود و با تکمیل کلیه فازهای این پروژه، ظرفیت نهایی این طرح به 110 میلیون مسافر در سال خواهد رسید.
زمین اختصاصی برای احداث این پروژه 600 هکتار میباشد و فاز اول این پروژه در مساحت 410هزار مترمربع در بازه زمانی 48 ماهه تاسیس خواهد شد. اپرون (فضای توقف هواپیما) در نظر گرفته شده برای پایانه مسافری معادل 100 هکتار است که ظرفیت پارک 70 هواپیما را خواهد داشت.همچنین در این پروژه مساحت حدود 60 هکتار برای باند دوم فرودگاه، راهها و سطوح پروازی و فضای لازم برای پارک 7000 خودرو در نظر گرفته شده است.
جهت اجرای این پروژه 80درصد تامین مالی توسط گروه ارزش آفرینان پاسارگاد تامین میشود و شرکتهای شهر فرودگاهی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران هرکدام 10درصد از تامین مالی احداث این ترمینال را بر عهده خواهند داشت.
گفتنی است حجم سرمایهگذاری مورد نیاز برای احداث فاز اول پایانه مسافری جدید فرودگاه امامخمینی(ره) 40 هزار میلیارد تومان میباشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
به گزارش نشریه معتبر بنکر؛
بانک پاسارگاد، برای ششمین سال عنوان بانک برتر اسلامی ایران را کسب کرد
بانک پاسارگاد براساس آخرین اعلام نشریه معتبر بنکر، برای ششمین سال بهعنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال 2021 معرفی شد.
به گزارش اخبارصنعت، به نقل از روابطعمومی بانکپاسارگاد، این بانک در افتخاری دیگر و براساس عملکرد درخشان خود، موفق به کسب عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال 2021 بر اساس اعلام نشریه معتبر بنکر (The Banker) شد.
گفتنی است بانک پاسارگاد طی 5سال متوالی دیگر هم از سال 2013 تا 2017 عنوان برترین بانک اسلامی ایران را قبلاً کسب کرده بود و در سابقه خود دارد.
همچنین پیش از این نیز بانک پاسارگاد در رتبهبندی برندهای برتر بانکی که توسط این نشریه انجام شد، با 89 پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه 290 در بین 500 برند بانکی برتر جهان قرار گرفت.
موسسه بنکر (The Banker) متعلق به فایننشال تایمز، از معتبرترین مؤسسات بینالمللی در حوزة بانکداری به شمار رفته و فهرستی که این نشریه از بانکهای برتر دنیا منتشر میکند، بهعنوان مرجع معتبر مورد استناد فعالان اقتصادی دنیا قرار میگیرد.
بیمه آسیا 1400: توسعه بازار ، رفع موانع فروش با محوریت بیمه های زندگی
مدیرعامل بیمه آسیا شعار سال 1400 شرکت بیمه آسیا را « توسعه بازار ، رفع موانع فروش با محوریت بیمه های زندگی « اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا درنشستی با سرپرستی، روسای شعب و شبکه فروش منطقه چهار بیمه آسیا در مشهد مقدس با اشاره به اهمیت نعمت سلامتی و امنیت، حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی و تامین کننده امنیت دانسته و ضمن دعوت از کارکنان بیمه آسیا، به حضور فعال در انتخابات تاکید کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح اهمیت فروش صحیح بیمه نامه به بیمه گذاران، گفت: دقت در صدور و آگاهی بیمه گذاران از شرایط بیمه نامه ، موجب رضایت بیمه گذار در زمان دریافت خسارت و کاهش پرونده های حقوقی خواهد بود.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با یادآوری حمایت از شبکه فروش، اظهار داشت: افزایش حدود اختیارات سرپرستی ها می بایست باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به بیمه گذاران و نمایندگان شود و باید بروکراسی به حداقل ممکن برسد.
مسعود بادین با اشاره به اعطای تسهیلات وام خرید دفتر ، وام کرونا ، پرداخت علی الحساب کارمزد به نمایندگان برای حمایت از شبکه فروش ،بیان داشت: انتظار متقابل سهامداران و هیات مدیره شرکت از شبکه فروش رعایت سیاست های شرکت در افزایش فروش و بالاخص بیمه های زندگی و فروش بیمه ها با آنالیز صحیح و فنی ریسک می باشد .
وی در ادامه افزود: بیمه آسیا با سرمایه بالغ بر 2400 میلیارد تومان به عنوان یک برند خوشنام در سطح اول صنعت بیمه می درخشد و 2500 میلیارد تومان ذخایر باعث تثبیت جایگاه شرکت در صنعت بیمه شده و موجب افزایش حضور بیمه آسیا در بازارهای بزرگ و پذیرش ریسک های بزرگ خواهد بود.
مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به اینکه موفقیت روزافزون بیمه آسیا در صنعت بیمه در گرو اتحاد و همدلی بین ارکان شرکت است، گفت:با توجه به ورود استارت آپ ها در صنعت بیمه ، شبکه فروش باید ضمن فعال بودن در تمامی رشته های بیمه ای و اصلاح سبد پرتفو بیشتر از گذشته در مسیر فروش بیمه های عمر و پس انداز اقدام کند.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا تصریح کرد: در پایان سال 1400 عملکرد شعب و مناطق بیمه آسیا ، بررسی و با توجه به شاخص های تعیین شده بهترین منطقه و استان و شعبه معرفی و تشویق خواهند شد.
مسعود بادین در پایان ضمن تشکر از شبکه فروش وکارکنان منطقه چهار بیمه آسیا به دلیل تحقق برنامه های سال 1399، اظهار داشت: با توجه به سابقه و توانمندی ها ، انتظارات از استان های خراسان زیاد است و امیدوارم سیاست های شرکت ازجمله افزایش فروش بیمه های زندگی در این منطقه برای سال 1400 محقق شود.
لازم به ذکر است در ابتدای جلسه، حسن اکبری سرپرست منطقه چهاربیمه آسیا ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل و هیات همراه، گزارشی از فعالیت های منطقه ارائه کرد و در ادامه معاونین مدیرعامل نکاتی را در خصوص مسائل مطرح شده بیان کردند.
گفتنی است،در این سفر اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل، مسعود بادین،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.
خجیر عضو هیأت مدیره بیمه دانا:
جذب بیمههای خرد، سودمندتر است
یک عضو هیأت مدیره بیمه دانا، خواستار حضور پررنگ تر این شرکت در حوزه بیمههای اموال و جذب پرتفویهای خرد و سود محور شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، فرامرز خجیر در نخستین جلسه هم اندیشی مدیران این شرکت، با قدردانی از همکاران و اعضای شبکه فروش به دلیل کسب پرتفوی مناسب در سال گذشته، به قدمت حدوداً 50 ساله بیمه دانا در صنعت بیمه اشاره و تاکید کرد: بیمه دانا به عنوان دومین شرکت بزرگ بیمه خصوصی در کشور، در کنار ارائه خدمات مطلوب به بیمهگذاران خود، به منافع سهامداران نیز توجه خاص داشته و با تقویت حوزه نظارت بر شعب و شبکه فروش، لازم است در جهت حفظ بیشتر منافع سهامداران و بیمهگذاران حرکت کند.
وی، ارزیابی مناسب ریسک را گام ارزشمندی در جهت جذب پرتفویهای مناسب و سودمند دانست و با تاکید بر ضرورت نظارت استانها بر سهم بازار و بررسی دقیق نسبت خسارت، خواستار ارائه خدمات بیمهای مناسب و مطلوب به بیمهگذاران شد.
عضو هیئت مدیره بیمه دانا، شناخت مناسب از بازار و داشتن اطلاعات لازم و آمار دقیق را، لازمه عملیات بیمهگری دانست و از اعضای شبکه فروش خواست هنگام جذب قراردادها، ریسکهای احتمالی را ارزیابی کرده تا بهترین و کم ریسکترین پرتفویهای ممکن وارد شرکت شود.
خجیر در پایان سخنان خود، با تاکید بر نظارت بیشتر در حوزه پرداخت خسارت، ورود پررنگتر به عرصه بیمههای خرد در حوزه اموال، اشخاص و مسوولیت را خواستار شد.
رونمایی از سامانه هوشمند هم بیمهگران بیمه رازی
سامانه هوشمند کنسرسیوم آتشسوزی بر مبنای بلاک چین
سامانه هم بیمهگران تلاشی از صنعت بیمه کشور جهت بهره گیری از تکنولوژی های نوین در عملیات بیمه گری است. این سامانه در نتیجه راهبری شرکت بیمه رازی و پشتیبانی سندیکای بیمهگران ایران و پژوهشکده بیمه مرکزی به بهره برداری رسیده است و میتواند سامانه ای برای انجام هرگونه عملیات بیمه گری گروهی با مشارکت همه شرکت های صنعت بیمه باشد.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ؛ مراسم رونمایی ازاین سامانه با حضور دکتر جباری مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه رازی، دکتر سید محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ، مدیران و اصحاب رسانه در شرکت بیمه رازی برگزار شد.
مهندس ملکی معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه رازی با بیان کرد دراین سامانه با بهره گیری از تکنولوژی بلاکچین کلیه عملیات کنسرسیوم آتش سوزی مکانیزه گردیده است و با بهره گیری از زیرساخت قراردادهای هوشمند یا Smart Contract و همچنین رای گیری، کلیه پورتفوهای بیمه ای با مشارکت کلیه اعضای کنسرسیوم و با هدایت دبیرخانه قابلیت مدیریت خواهند داشت.
وی افزود : .شفافیت، سرعت عمل و اعتماد بالا در فرآیند اجرایی کنسرسیوم نتیجه بهره گیری از سامانه هم بیمه گران است. علاوه بر آن در هرگونه فعالیت گروهی و جمعی نیازمند به تکنولوژی بلاک چین روی این سامانه فراهم است.ملکی در پایان به این نکته اشاره کرد که راهبر این سیستم دبیرخانه کنسرسیوم آتش سوزی است و این سامانه می تواند برای سایر رشته های بیمه ای هم استفاده شود و بیمه رازی به نمایندگی از صنعت و با پیشنهاد سندیکا و پژوهشکده بیمه پیشگام شد تا این سامانه را بر روی بستر بلاکچین ایجاد کند اما این سامانه متعلق به کل صنعت بیمه خواهد بود.
تبیین استراتژی های جدید صندوق تامین خسارت های بدنی
در جلسه شورای معاونین و مدیران صندوق تامین خسارت های بدنی اصول و اهداف استراتژیک این نهاد در سال جاری تبیین شد.
در جلسه شورای معاونین و مدیران صندوق تامین خسارت های بدنی اصول و اهداف استراتژیک این نهاد در سال جاری تبیین شد.
در جلسه مورخ 1400/3/9 شورای معاونین و مدیران صندوق تامین خسارت های بدنی بهزاد پور مدیر عامل صندوق در ابتدا با تشریح اصول و اهداف استراتژیک این نهاد در سال جاری به تشریح و تبیین سرفصل های برنامه ای صندوق در حوزه هایى همچون ارتقاء نقش و جایگاه این سازمان به عنوان نهادیحمایتی ، پشتیبان و مکمل خدمات بیمه ای در راستای تحقق کامل قانون مسئولیت مدنی پرداخته و خاطر نشان ساخت بانظام مند سازی وظائف قانونی این صندوق بر اساس مدیریت مشارکتى با اتکاء به ابزار های توسعه منابع و فرصت هایسرمایه گذاری و درآمدی مالی پایدار بتوانند به بهبود نقش این صندوق در جامعه کمک نمایند.وی افزود در راستای حمایت از گروه های آسیب دیده از تصادفات رانندگی و ثبات بنیان مالی خانواده، صندوق تامین خسارت های بدنی ، نقش حمایتی بسیار مهمی در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی برای خانواده های آسیب دیده ایفا می نماید و هدف اصلی مدیریت عالی صندوق تامین منابع مالی پایدار و افزایش ابعاد حمایتی مادی مستمرخانواده های آسیب دیده از حوادث رانندگی است.
بهزاد پور همچنین بیان نمود، مدیران صندوق بر این باورند که با طراحی نظام ارائه خدمات آسان، سریع، دقیق، هوشمند، قانون مند و با کیفیت به افراد آسیب دیده تحت حمایت صندوق برای دستیابی به بالاترین سطح رضایت مندی آن ها گام های موثری بردارند.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد با بهبود ساختار سازمانی وچابک سازی سیستم و همچنین مدیریت بهینه و اثر بخش هزینه ها، افزایش انضباط مالی و اقتصادی و تقویت نظام نظارت مالی صندوق و نیز هوشمند سازی فرآیند های کسب و کار و توسعه خدمات دیجیتالی و ساماندهی مدیریت بهینه اموال و دارائی ها و توسعه کمی شعب و نمایندگی ها درصدد هستیم تا بستر لازم برای افزایش و تسهیل دسترسی گروه های هدف را فراهم آوریم.
صورت های مالی سال 1399 شرکت سرمایه گذاری دستاورد دی به تصویب رسید
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت دستاورد دی (سهامی خاص) برای سال مالی منتهی به 1399/12/30 با حضور 100 درصدی سهامداران در تاریخ 4 خرداد ماه سال جاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ هیات رئیسه این مجمع را آقایان بنی صفار به نمایندگی از شرکت بیمه دی به عنوان رئیس مجمع، بهروز قزلباش به عنوان ناظر اول و حدادیان به عنوان ناظر دوم و آقای حسنی بهابادی مشاور حقوقی شرکت بیمه دی به عنوان دبیر جلسه عهده دار بودند.
پس از رسمیت جلسه و قرائت گزارش هیات مدیره توسط آقای حدادیان به عنوان مدیرعامل شرکت و گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل توسط نماینده موسسه حسابرسی فاطر، مجمع عمومی ضمن تشکر از عملکرد مطلوب شرکت و زحمات هیات مدیره، ترازنامه و صورتهای مالی سال مالی منتهی به 1399/12/30 مورد تصویب قرار داد.
لازم به ذکر است گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی نسبت به وضعیت و عملکرد صورت های مالی مقبول و بدون بند شرط بوده که نشان از شفافیت و انضباط در گزارشگری مالی شرکت داشته است.
بر اساس عملکرد مالی شرکت در سال 1399 سود خالص بالغ بر 3،102 میلیارد ریال به دست آمده که در مقایسه با عملکرد سال 1398 حدود 195 درصد رشد نشان می دهد. شایان ذکر است عمده این سود مربوط به سود حاصل از خرید و فروش سهام بوده که حدود 97 درصد از سود خالص شرکت را تشکیل داده است .
مجموع دارایی های شرکت در پایان سال 1399 بالغ بر 5،199 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال قبل (2،122 میلیارد ریال ) معادل 145 درصد رشد نشان می دهد. عمده دارایی های شرکت در سال 99 (حدود 4،764 میلیارد ریال) در رابطه با سرمایه گذاری های صورت گرفته در سهام شرکت های بورسی بوده که 92 درصد از کل دارایی ها را شامل گردیده است .
عملکرد سرمایه گذاری های بورسی شرکت نشان از بازدهی 168 درصدی دارد که بالاتر از بازدهی 155 درصدی شاخص کل بورس و متوسط بازدهی صندوق های مشترک سرمایه گذاری و میانگین بازدهی شرکت های سرمایه گذاری مشابه بورسی (حدود 152 درصد) بوده است و از این منظر شرکت موفقیت قابل قبولی را در ایجاد ارزش افزوده برای شرکت بیمه دی به عنوان سهامدار اصلی کسب کرده است.
در این جلسه سهامداران تقسیم سودی معادل 3،000 میلیارد ریال (5،000 ریال به ازای هر سهم) را به تصویب رساندند که در طول مدت فعالیت شرکت بی سابقه بوده است. شایان ذکر است این مبلغ مستقیم به عنوان سود ناشی از سرمایه گذاری ها در صورت های مالی بیمه دی منعکس خواهد شد و معادل 1،200 ریال سود به ازای هر سهم برای سهامداران شرکت بیمه دی به ارمغان خواهد آورد.
اعلام نحوه پرداخت مبالغ حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده بانک کارآفرین
بانک کارآفرین در اطلاعیه ای نحوه پرداخت مبالغ حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده را اعلام کرد.
طبق این اطلاعیه خالص وجوه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده ناشی از افزایش سرمایه مصوب مجمع فوق العاده به تاریخ 1399/06/29 در جلسه هیات مدیره به تاریخ 1399/10/03 قابل پرداخت است.
لذا سهامداران حقیقی و حقوقی که در موعد مقرر نسبت به واریز ارزش اسمی سهام و استفاده از حق تقدم خود اقدا م نکرده اند، می توانند شماره حساب بانکی خود را (شماره شبای حساب ،کد شعبه، نام شعبه) از طریق مراجعه به پست الکترونیکی stocks@karafarinbank.ir و یا از طریق شماره دورنگار 26215077 ارسال کنند.
لازم به ذکر است که سهامداران حقوقی محترم جهت دریافت وجوه مذکور می بایست درخواست کتبی خود را به همراه آخرین آگهی ثبتی تغییرات صاحبان امضاء مجاز به آدرس اداره سهام این بانک ارسال کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.