شماره: 1464 / ۱۳۹۹ سيزدهم مرداد
تعداد بازدید : 0
اخبار
با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی؛
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان
بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان موفق به تمدید آخرین ویرایش استاندارد ایزو 10002 شد.
بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، برای 5 سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بین المللی ایزو 10002 شد.
در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو 10002، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت مدیریت و رسیدگی به شکایتها برای انواع فعالیتهای تجاری است.
حمایت بانک آینده از شرکتهای دانشبنیان
بانک آینده در راستای اولویتهای خود، مبنی بر حمایت از اقتصاد دانشبنیان، افزایش تولید و اشتغال، برنامههای هدفمندی را در جهت تأمین مالی شرکتهای خرد و متوسط، در دست اقدام دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک آینده، دستاورد حاصل از این رویکرد، پرداخت 88 (هشتاد و هشت) فقره تسهیلات با رقمی بالغ بر 7000 میلیارد ریال طی سال 1398 به شرکتهای دانشبنیان بوده است. این بانک، همچنین در طول همین مدت، بیش از 40 (چهل) فقره ضمانتنامه با ارزشی بیش از یک هزار میلیارد ریال، با شرایطی مناسب برای شرکتهای مذکور، صادر کرده است. بر اساس این مستندات، بانک آینده موفق شد بهعنوان شریک استراتژیک صندوق شکوفایی و نوآوری، رتبه نخست همکاری با این صندوق طی سال 1398 را به خود اختصاص دهد.
بانک آینده همچنین در سال 1399، مرحله سوم پرداخت تسهیلات با هدف حمایت از کسبوکارهای آسیبدیده از شیوع ویروس کرونا را آغاز کرده است. پرداخت تسهیلات مرحله سوم با نرخ 9 درصد و بازپرداخت 18 ماهه و برای شرکتهای دانشبنیان در نظر گرفته شده است. یادآور میشود؛ از آغاز این تعامل تاکنون 143 شرکت دانشبنیان از تسهیلات حمایتی بانک آینده، بهرهمند شدهاند.
نرخ های جدید سود سپرده های بانک ایران زمین
بر اساس مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف حفظ ارزش پول ملی و حصول به نرخ تورم و ایجاد ثبات در نظام پولی و مالی کشور نرخ جدید سود سپرده های سرمایه گذاری در بانک ها اعلام شد.
بنا بر گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ این بانک بر اساس مصوبه بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در خصوص سقف نرخ سود علیالحساب سپردههای سرمایهگذاری نرخ جدید سود سپرده های بانکی خود را اعلام کرد.نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری در بانک ایران زمین به شرح زیر است:
سپرده سرمایهگذاری کوتاه مدت عادی 10 درصد
سپرده سرمایهگذاری کوتاه مدت ویژه سه ماهه 12 درصد
سپرده سرمایهگذاری کوتاه مدت ویژه شش ماهه 14 درصد
سپرده سرمایهگذاری با سررسید یک سال 16 درصد و نرخ سود سپرده سرمایهگذاری با سررسید دو سال نیز 18 درصد است.سقف نرخ سود علیالحساب سپردههای سرمایهگذاری که به پیشنهاد بانک مرکزی و با هدف حفظ ارزش پول ملی و حصول به نرخ تورم هدفگذاری شده و ایجاد ثبات در نظام پولی و مالی کشور در جلسه شورای پول و اعتبار در 24 تیر 1399 به تصویب رسیده است.
پرداخت یک فقره خسارت 28 میلیارد ریالی از سوی بیمه سینا
مدیرعامل و نایبرییس هیأت مدیره بیمه سینا 11مردادماه طی مراسمی در شرکت هتلهای بینالمللی پارسیان، چک خسارت 28 میلیارد ریالی هتل پارسیان رامسر را به جناب آقای سیدعلی میرامینی تحویل داد.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا: در پی اعلام خسارت ناشی از یک فقره آتشسوزی از سوی هتل پارسیان رامسر، کارشناسان بیمههای آتشسوزی بیمه سینا بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و به بررسی میزان خسارتهای وارده پرداختند.
با توجه به اولویت بیمه سینا مبنی بر لزوم پرداخت بهموقع خسارتها در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، مدیرعامل بیمه سینا شخصاً در این مراسم حضور یافت و چک 28 میلیارد ریالی مربوط به خسارت این هتل را به آقای سیدعلی میرامینی مدیرعامل هتلهای بینالمللی پارسیان تقدیم کرد.بر اساس این گزارش، دکتر رضا جعفری در این مراسم با اشاره به کارکردهای بیمه در بخشهای مختلف تصریح کرد: صنعت بیمه علاوه بر ارتقا و رشد فرهنگ ایمنی در جامعه، ضامن آرامش مردم و فعالان بخش های مختلف در صنعت و گردشگری بوده و همواره تلاش میکند تا با طراحی بیمهنامههای جدید متناسب با ریسکهای بیمهگذاران، زیرساخت های لازم را برای امنیت و آرامش جامعه فراهم کند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
بیمه «ما» حامی پرمخاطب ترین برنامه تلویزیون
برنامه تلویزیونی عصر جدید با حمایت بیمه «ما»، بانک ملت و به پرداخت ملت به عنوان پرمخاطبترین برنامه تلویزیون شناخته شد.به گزارش روابط عمومی بیمه «ما» به نقل از حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی بیش از 80 درصد مردم در تیرماه 99 ، بیننده برنامههای مختلف سیما بودهاند و «عصرجدید» شبکه سه با حمایت شرکت سهامی بیمه «ما»، حدود 54 درصد بیننده، پرمخاطبترین برنامه شناخته شد. شبکه سه نیز با چهاربرنامه درمیان ده برنامه نخست سیما از نظرمیزان مخاطب درصدر شبکههای سیما قرار گرفت.شرکت بیمه «ما» باحمایت از برنامه تلویزیونی عصرجدید تلاش می کند در کنار هنرمندان و دست اندرکاران تولید این برنامه، مسیر رشد و بلوغ شرکت کنندگان در این مسابقه را هموار و فرصت دیده شدن استعدادهای ایرانی را تامین کند.تمامی شرکت کنندگان در برنامه تلویزیونی عصرجدید تحت پوشش بیمه حوادث برای خطرات فوت یا نقص عضو دائم کلی و جزیی ناشی قرار گرفته اند.
تجارتنو رکورد نرخ بازده دارایی را در بین 15 شرکت شکست
شاخص بازده دارایی (ROA) شرکت بیمه تجارتنو درسال گذشته به رقم معادل 14درصد رسید و در بین 15 شرکت مورد بررسی رتبه نخست را از آن خود کرد. به گزارش بانکداری ایرانی ، در این بررسی شاخص بازده دارایی 15 شرکت بیمه ای که مجامع سالانه خود را برگزار کرده اند مورد مطالعه قرار گرفته و مشخص شدشاخص بازدهی دارایی»بنو» با اختلاف زیاد درصدر فهرست قرار دارد.در رتبه بعدی بیمه پاسارگاد به عنوان دومین شرکت، شاخص بازدهی معادل 8 درصدی را به خود اختصاص داده است.نرخ بازده دارایی قابل توجه بیمه تجارتنو به عنوان یکی ازشاخصهای ارزیابی درصنعت بیمه، حاکی از مدیریت کارآمد در استفاده از داراییها برای تولید سود است. نرخ بازده داراییها از حاصل تقسیم سودخالص دوره برمتوسط جمع داراییهای ابتدا و انتهای یک دوره به دست میآید.
برگزاری مانور دور کاری
در بیمه البرز
در پی قرار گرفتن وضعیت شهر تهران در حالت قرمز شیوع ویروس کرونا مانور دور کاری در مدیریتهای ستادی شرکت بیمه البرز برگزار شد.به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، پیرو مصوبات کمیته پدافند غیرعامل این شرکت مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام دورکاری کارکنان، مانور دور کاری در مدیریتهای ستادی در روز پنجشنبه 9 مرداد 1399 برگزار شد و 150 نفر از کارکنان بیمه البرز در شهر تهران ( یک سوم کل کارکنان ستادی) از طریق دورکاری به ارایه خدمات به مشتریان پرداختند.این گزارش حاکی است، هدف از برگزاری این مانور تست زیرساخت های فناوری اطلاعات برای انجام دور کاری بخشهای مختلف بیمه البرز بود تا در صورت افزایش احتمالی شیوع ویروس کرونا با شروع فصل پاییز و زمستان و لزوم جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری، شرکت بیمه البرز بتواند همچون شرایط عادی، بهترین خدمات را به بیمهگزاران خود ارایه دهد.
همچنین باتوجه به اعلام وضعیت قرمز در استان تهران از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس مصوبه کمیته پدافند غیرعامل بیمه البرز، استفاده از ماسک صورت در محیط اداری برای کارکنان و مراجعه کنندگان نیز الزامی شد.
در چهار ماهه نخست سال99 تحقق یافت؛
عبور بیمه کوثر از مرز 10هزارمیلیارد ریال
فروش شرکت بیمه کوثر در چهار ماهه نخست سال99 با 20درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از 10هزارمیلیارد ریال رسید.به گزارش روابطعمومی و اعلام سرپرست معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر، در این برهه شرکت ترکیب فروش 80درصدی رشتههای غیرزندگی و 20درصدی رشتهزندگی را عملیاتی کرده است.لاله کریمی گفت: در طی این دوره رشتههای آتشسوزی، باربری، عمروسرمایهگذاری و شخصثالث هر کدام بهترتیب با رشد 99، 61، 53 و 49 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را میان سایر رشتهها داشتهاند.وی اظهارکرد: سهم خسارت پرداختی شرکت به بیمهگذاران در چهار ماه نخست سال در رشتههای غیرزندگی 83 درصد و بیمههای زندگی 17درصد از کل پرداختی خسارتها بوده است.معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر یاداور شد: تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای ایزو 9001:2015، بهرهمندی از خدمات برخط بیمهای با همراه بیمه کوثر، برگزاری برخط مجمع عمومی سالیانه بیمه کوثر و تخصیص سود 450ریالی به ازای هر سهم از اهم اقدامات چهار ماهه ابتدای سال است که این موفقیتها حاصل تلاش تمامی همکاران شرکت بوده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
تمدید طرح «بخشودگی جرایم» بانک مسکن
به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف مساعدت مشتریان بانک مسکن، زمان اجرای طرح «میثاق» که با هدف بخشودگی جرایم بانکی اجرا میشود، تا پایان مردادماه تمدید شد.
مالک آزادیان، رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، با اشاره به اینکه بانک مسکن نهایت مساعدت با مشتریان بدهکار را برای بخشودگی بدهی آنها بابت تاخیر در پرداخت بدهی دارد، گفت: طراحی طرح میثاق در سال گذشته با هدف حمایت از مشتریانی که به هر دلیل در یک مقطع زمانی موفق به بازپرداخت بهموقع اقساط یا اصل تسهیلات خود نشدهاند، صورت گرفت و این طرح از شهریور سال گذشته کلید خورد.
وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا و شرایط خاص حاکم بر شبکه بانکی، پیش از این اجرای طرح میثاق تا پایان تیرماه 99 تمدید شده بود، گفت: با موافقت کمیسیون عالی وصول مطالبات بانک مسکن، طرح میثاق برای بخشودگی جرایم بدهکاران این بانک تا پایان مرداد 99 تمدید شده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح، مشتریانی که از ابتدای مرداد تمام یا بخشی از مانده بدهی خود را چه به صورت استفاده درگاههای الکترونیکی و غیرحضوری و چه به صورت حضوری در شعب بانک پرداخت کنند، مشمول بخشودگی جرایم بانکی قبلی که بابت دیرکرد پرداخت در حساب آنها منظور شده است، میشوند.
آزادیان یادآوری شد: هیچ الزامی به ارائه درخواست مکتوب به شعب برای بهرهمندی از مزایای طرح میثاق نیست و صرفا با پرداخت تمام یا بخشی از بدهی معوق طی مرداد ماه، مشتریان از مزایای این طرح بهرهمند خواهند شد.
وی با بیان اینکه برخی از مشتریان بانک مسکن در ماههای اخیر به دلیل رکود کسب و کارها از پرداخت به موقع اقساط در برخی ماهها بازماندهاند، گفت: مهلت باقیمانده از زمان اجرای طرح میثاق فرصت خوبی است تا جرایم منظور شده در حساب این مشتریان در ازای پرداخت بدهی سررسید گذشته قبلی صفر شود.
به گزارش هیبنا، در قالب طرح میثاق در صورت واریز نقدی هر میزان از مطالبات غیرجاری انواع تسهیلات پرداختی اعم از انواع عقود مبادلهای، مشارکتی، وام قرض الحسنه و ... و همچنین مطالبات مربوط به ضمانتنامههای ضبط شده، خالص جرایم محاسبه شده بر اساس نوع قرارداد (حسب مورد 6 تا 14 درصد از نرخ وجه التزام) به نسبت واریزی بدهکاران مورد بخشودگی قرار میگیرد.
در این طرح همچنین 100 درصد جرایم سازندههایی که در قالب قراردادهای مشارکت مدنی با بانک، تسهیلات ساخت دریافت کرده بودند، در صورت پرداخت یا تعیین تکلیف مطالبات به صورت تقسیط، مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت.این طرح به مشتریان بدهکار بانک مسکن اجازه میدهد در ازای پرداخت هر میزان از بدهی خود به همان نسبت از پرداخت کل جرایم خود بابت تاخیر در پرداخت بدهی معاف شوند. همچنین در صورت پرداخت کل میزان بدهی، بخشودگی کل جرایم مقدور شده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
با هدف حمایت از هموطنان برگزار می شود؛
«جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز»
بیمه البرز به مناسبت شصت و دومین سال فعالیت خود «جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز» با هدف حمایت از هموطنان را برگزار می کند.
به گزارش اخبارصنعت به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در این جشنواره 100 روزه مشتریان می توانند بیمه نامه های درخواستی خود را به صورت اقساط و با تخفیف ویژه خریداری کنند.این گزارش حاکی است، مشتریان بیمه البرز که از 29 تیرماه لغایت پنج آبانماه 1399 اقدام به خرید بیمه نامه از شرکت بیمه البرز کنند ضمن برخورداری از تخفیفات در نظر گرفته شده، می توانند در قرعه کشی بزرگ بیمه البرز نیز شرکت کنند.بر این اساس، آیین قرعه کشی «جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز» 13 آبان همزمان با ولادت خجسته پیامبر اکرم ( ص) با نظارت مراجع قانونی و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به 62 نفر از مشتریان بیمه البرز که در صد روز مذکور از بیمه البرز بیمه نامه خریده اند بر اساس امتیازبندی به قید قرعه 62 نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.
این گزارش حاکی است، کمک و یاری بیمه البرز به هموطنان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا از جمله اهداف برگزاری جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز است تا هموطنان بتوانند با تخفیف و به صورت اقساط اقدام به خرید بیمه نامه کنند.بنابراین گزارش، اطلاعات تکمیلی شرکت در «جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز» در سایت شرکت بیمه البرز به آدرس موجود است.
www. Al-borzinsurance.ir
معاونت شعب و بازاریابی بانک توسعه تعاون مطرح کرد؛
فروش اوراق مشارکت، محرکی برای جذب نقدینگی
تحریم، کرونا و کاهش سود سپردهها منجر به خروج منابع از بانکها شده است، فروش اوراق مشارکت، میتواند به محرکی برای تجهیز منابع شبکه بانکی کشور تبدیل شود.
سعید معادی، معاونت شعب و بازاریابی بانک توسعه تعاون در پاسخ به سوالی در مورد مهمترین چالشهای صنعت بانکداری و پرداخت معتقد است: تحریم، کرونا و کاهش سود سپردهها منجر به خروج منابع از بانکها شده است، فروش اوراق مشارکت، میتواند به محرکی برای تجهیز منابع شبکه بانکی کشور تبدیل شود.
اقتصاد ایران بر مبنای بانک و فعالیتهای بانکی قرار دارد، پس طبیعی است که چرخه محرک آن، بانکها باشند. بنابراین، اگر شبکه بانکی شرایط مناسبی داشته باشد و چرخه فعالیت آن روی روال مشخصی طی شود، این امر تاثیر مثبتی بر اقتصاد میگذارد. اما اگر بانکها با چالشها و مشکلاتی مواجه باشند، شرایط اقتصادی کشور نیز مختل میشود.
تحریم و کرونا
اکنون اقتصاد و شبکه بانکی ایران، با معضلات مهمی مواجه هستند؛ نخست مساله تحریم که فروش نفت و درآمدهای ارزی کشور را در سال گذشته و امسال با مشکل مواجه کرده است. در شرایط تحریمی، چرخه اقتصادی کشور در بخشهای مختلفی معیوب میشود.معضل دوم، بیماری کروناست که فعالیت کسب و کارها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. سهم عمدهای از اقتصاد ایران به بخش خدمات اختصاص دارد. بسیاری از بنگاههای خرد و متوسط کشور در شرایط کنونی از فعالیتهای عادی خود باز ماندهاند یا ناچار به کاهش شدید آن شدهاند.
نتیجه این شرایط، کاهش جریان نقدینگی در بانکها است. در واقع منابع مالی به درستی به بانکها بازنمیگردند و در نتیجه امکانات برای تخصیص تسهیلات به بنگاهها کاهش مییابد. بانکها اکنون بر اساس مصوبات ناچار به امهال و تمدید سررسیدهای بازپرداخت تسهیلات هستند و مجبورند اقساط ماههای اسفند، فروردین و اردیبهشت را دریافت نکنند. این شرایط، منابع بانکها را برای ارائه تسهیلات جدید کاهش میدهد.
خروج منابع
موضوع دیگر در این میان، کاهش سود سپردههاست. انتظار میرود این امر به خروج سپردهها از بانکها و ورود نقدینگی به بازارهای دیگر منجر شود. نظام بانکی برای اینکه بتواند منابعی را به بنگاهها تخصیص دهد، در گام نخست باید تجهیز شود. بانک باید منابع پایدار، باکیفیت و ارزان را در اختیار داشته باشد؛ در غیر این صورت برای عمل به وظایف خود با مشکل مواجه میشود. مردم اکنون با توجه به کاهش ارزش پول ملی، به دنبال بازاری برای سودآوری بیشتر هستند. در نتیجه با کاهش سود سپرده، منابع از بانکها خارج میشود و به سمت بازار سرمایه میرود.
اگر چرخش تجهیز و تخصیص در شبکه بانکی به درستی صورت نگیرد، بانکها در منابع و مصارف خود با مشکل مواجه میشوند. در واقع بانکها به عنوان حلقه واسط عمل میکنند؛ باید نقدینگی را از دست مردم جمعآوری کنند تا در ادامه بتوانند آن را در قالب تسهیلات در اختیار بخشهای مختلف قرار دهند.
فروش اوراق
شبکه بانکی، در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف چالشهایی از این دست را داشته است. در هر مقطع، تصمیمگیران بالادستی نسخههایی را برای حل آنها تعیین کردهاند. از سوی دیگر، کشور با پدیده تحریم نیز آشنایی دارد و در سالهای گذشته با چنین مشکلی مواجه بوده است. اکنون نیز میتوان راهکارهایی را برای حل چالشهای پیش روی اقتصاد و شبکه بانکی در نظر گرفت.
به اعتقاد من، موضوع فروش اوراق مشارکت که در حال انجام است، میتواند یکی از این راهکارها برای تهیه منابع مورد نیاز بانکها باشد. در شرایطی که سود سپردههای مدتدار کاهش پیدا کرده است و بانکها ناچار به امهال سررسید تسهیلات هستند، اقدام شبکه بانکی به فروش اوراق مشارکت، میتواند به محرکی برای تجهیز منابع تبدیل شود.
با طرح مهر آتیه نوین بانک مهر ایران ممکن شد؛
واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرضالحسنه
اگر میخواهید برای آینده فرزندان یا تأمین مخارج آتی خانواده خود مبلغی را پسانداز کنید و بر اساس آن تسهیلات قرضالحسنه هم دریافت کنید، بانک مهر ایران این امکان را در طرح مهر آتیه نوین برای شما فراهم کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران، این بانک با هدف ایجاد اشتغال و ارزشآفرینی در راستای تأمین آتیه افراد اقدام به ارائه طرح مهر آتیه نوین کرده است. در این طرح متقاضیان میتوانند با واریز مستمر بهصورت ماهانه یا سالانه، نسبت به افزایش امتیاز میانگین خود در میانمدت و بلندمدت اقدام کنند.
مخاطبان این طرح عبارتند از:
* والدینی که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود پسانداز هدفمند انجام دهند.
* افرادی که در حال حاضر مشغول به تحصیل بوده و قصد دارند در سالهای آینده جهت راهاندازی کسبوکار، بودجهای پسانداز کنند.
* کارمندان سازمانها و شرکتهایی که قصد برنامهریزی و تأمین هزینهها و مخارج آتی خود و خانوادهشان را برای یک پسانداز با انگیزه دارند.
شرایط بهرهمندی از تسهیلات مهر آتیه نوین چیست؟
برای این طرح نیاز به افتتاح حساب پسانداز ویژه در طرح مهر آتیه نوین است. پس از این کار لازم است واریز مبالغ بهصورت مستمر ماهانه یا سالانه انجام شود. این مبلغ بر حسب انتخاب مشتری میتواند در طول کل دوره ثابت بوده یا با افزایش سالانه همراه باشد.
حداکثر مدت اکتساب میانگین قابل انتخاب از سوی مشتری 10 سال است. برخورداری از تسهیلات با مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماهه و بر حسب انتخاب مشتری امکانپذیر است و زمان بهرهمندی از تسهیلات پایان سال سوم، پایان سال ششم یا پایان سال دهم است. گفتنی است نرخ کارمزد تسهیلات: 4 درصد بهازای مانده هر سال است.
طرح مهر آتیه نوین چه مزایایی دارد؟
در طرح آتیه نوین بانک مهر ایران، مبلغ تسهیلات بیشتری در ازای واریزهای ماهانه و سالانه در مقایسه با تسهیلات پرداختی از سوی شرکتهای بیمه موجود در بازار بابت بیمههای عمر به مشتری تعلق میگیرد. همچنین امکان پسانداز فرد در حساب و استفاده از آن در صورت لزوم در نظر گرفته شده است.
برای نمونه، در صورتی که مشتری خواهان شرکت در طرح و واریز مبلغ یک میلیون ریال در ابتدای هر ماه با افزایش 10 درصدی در ابتدای هر سال باشد. در پایان طرح بر اساس میانگین ایجاد شده در پایان 10 سال واریز از سوی مشتری، سقف مبلغ تقریبی که میتواند از تسهیلات بانک استفاده کند، به این صورت است: یک میلیارد و 230 میلیون ریال با اقساط 36ماهه یا 730 میلیون ریال اقساط 60ماهه.
نحوه واریز در این طرح قابل انعطاف و بر اساس شرایط مشتریان طراحی شده و میتوانید با مراجعه با به صفحه طرح آتیه نوین در وبسایت بانک مهر ایران به نشانی www.qmb.ir از شرایط آن آگاه شوید.
در سومین جلسه پایش فصلی برنامههای واحدهای ستادی بانک کارآفرین؛
عملکرد و برنامههای مدیریتهای بینالملل و سازمان و روشها تشریح شد
سومین جلسه پایش فصلی برنامههای واحدهای ستادی بانک کارآفرین برگزار شد.
عملکرد و برنامههای مدیریتهای بینالملل و سازمان و روشها تشریح شد
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این همایش روز شنبه 11 مرداد ماه، با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل، محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره، ناصر صنعتینژادفرد و دکتر احمد بهاروندی اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران ارشد این بانک، و با دبیری زهرا اسلامی مدیر امور طرح و توسعه برگزار شد.
سومین جلسه پایش واحدهای ستادی
در این جلسه گزارش عملکرد مدیریت امور بینالملل و مدیریت امور سازمان و روشها و همچنین برنامههای عملیاتی، توسعهای و پیشنهادی این دو واحد ارائه شد و توسط حاضران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در این جلسه حسنعلی حسینی مدیر امور بینالملل بانک کارآفرین، در خصوص ارائه خدمات متنوع ارزی به مشتریان هدف با تمرکز بر استفاده از خطوط اعتباری و منابع صندوق توسعه ملی به عنوان برنامه توسعهای و همچنین تمرکززدایی از فعالیتهای ارزی، ایجاد یا خرید سیستمهای ارزی موردنیاز و توسعه محصولات ارزی در راستای خطوط اصلی کسبوکار به عنوان برنامههای جاری، توضیحاتی ارائه کرد و گزارش عملکرد این واحد در چهار ماهه اول سال جاری را به سمع و نظر حاضران در جلسه رساند.
سومین جلسه پایش واحدهای ستادی
در ادامه محسن میرزاقربانعلی مدیر امور سازمان و روشها، توضیحاتی در مورد تدوین و بهروزرسانی ساختار تفصیلی بانک بر اساس خطوط اصلی کسبوکار و بهبود فرایندهای کلیدی به عنوان برنامههای توسعهای، و همچنین تدوین ساختار نظارتی و تعیین اختیارات هیات عامل در راستای بهینهسازی تصمیمگیری به عنوان برنامههای جاری ارائه داد.
گفتنی است این جلسات با موضوع تحقق برنامههای عملیاتی و توسعهای، با هدف پاسخگویی واحدها در خصوص میزان پیشرفت برنامههای ابلاغی در راستای تحقق اهداف سالانه بانک و به صورت دورهای برگزار خواهد شد.
بازدید معاون بازاریابی و امور شعب بانک آینده از معاونت بانکداری الکترونیکی و نیز شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا
معاون بازاریابی و امور شعب بانک آینده، با حضور در پارک فناوری پردیس، از شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، بازدید کرد.
نادر خواجه حقوردی، معاون بازاریابی و امور شعب و علی درستکار مدیر امور روابط عمومی و بازارافزایی بانک آینده در محل ساختمان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، درباره مسائل مختلف و چگونگی همکاری و تعامل بیشتر طرفین، با عبدالرضا شریفی حسینی، معاون بانکداری الکترونیکی، سیدحامد قنادپور، مدیرعامل و جمعی دیگر از مدیران این شرکت، گفتوگو و تبادل نظر کردند.
در این دیدار پس از معرفی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و بیان عملکرد و فعالیتهای این مجموعه در ارائه انواع خدمات بانکی و پولی در زمینههای: بانکداری دیجیتال، فناوری مدیریت ثروت، پایانههای فروش، کارتهای بانکی، فنآوری بیمه و امنیت، توجه به بازاریابی کیفی دستگاههای پایانه فروش، اطلاعرسانی دوجانبه دقیق و بهموقع، افزایش آگاهی نسبت به استفاده و بهرهمندی درست از ابزارهای بانکی با محوریت درآمدزایی، جذب، حفظ و نگهداری مشتریان و استفاده از تجارب با رویکرد مثبت و رو به آینده روشن، تأکید گردید.
آمادگی بیمه ایران برای گسترش همکاری با تأمین اجتماعی
بهمنظور ارائه خدمات بیمهای هماهنگ به مردم
دکتر محمد رضایی مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در دیدار با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ضرورت همکاری گسترده بین سازمان های بیمهگر پایه و تجاری به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم، گفت: با توجه به اقبال و نیاز مردم به بیمه های مکمل و مازاد، شرکت سهامی بیمه ایران آمادگی دارد با همکاری سازمان تامین اجتماعی تمامی فرآیندهای بیمه گری در بستر مکانیزه و تحت سامانه های نسخه الکترونیک تامین اجتماعی و سدای بیمه ایران را تحت پوشش یکپارچه قرار دهد.به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، دکتر رضایی در این دیدار با بیان اینکه با تعامل سازمانی میتوانیم از تجارب مشترک در مدیریت هزینههای درمانی و همافزایی سطوح کارشناسی برای کاهش دغدغههای درمانی مشترک و افزایش سطح رضایتمندی بیمهگذاران استفاده نماییم، افزود: با ادامه و گسترش همکاریهای خود میتوانیم کاملترین و بهترین پوششهای بیمهای را با حداقل نرخهای فنی متعارف را ارائه نماییم.مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه بیمه ایران آمادگی دارد در صورت تفاهم با سازمان تأمین اجتماعی هزینه های بیمارستانی بستری و برخی از هزینه های سرپایی بیمه شدگان تحت پوشش دو طرف در بیمارستان های غیر طرف قرارداد با تأمین اجتماعی را پرداخت نماید افزود: زمینه های همکاری مشترک بسیاری برای ارائه خدمات بیمه ای به مردم وجود دارد که به مرور زمان میتوان آنها را گسترش داد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.