شماره: 1382 / ۱۳۹۹ نوزدهم فروردين
تعداد بازدید : 0
اخبار
مدیرعامل بانک ملت درگذشت پدر شهیدان کرمی را تسلیت گفت
دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در پیامی، درگذشت حاج بهمن کرمی پدر سه شهید والامقام دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، درپی درگذشت حاج بهمن کرمی، جانباز جنگ تحمیلی و پدر شهیدان والامقام سیروس، رسول و اصغر، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در پیامی خطاب به خانواده آن مرحوم و فرزند جانباز وی اکبر کرمی شاغل در بانک ملت مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، این ضایعه را تسلیت گفت. بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
خانواده معظم کرمی؛
درگذشت جانباز ایثارگر، پدر سه شهید والامقام و یک جانباز گرانقدردوران دفاع مقدس، جناب آقای حاج بهمن کرمی موجب تاثرعمیق قلبی شد.پدری که علاوه بر تقدیم سه شهید به محضر اسلام و میهن اسلامی، خود نیز ازجانبازان رنج کشیده دوران جنگ بود و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ارزش جانبازان کمتر از شهدا نیست.اطمینان دارم این بزرگ مرد ایثارگرکه با ایمان ، اخلاص وتربیتی عاشورایی، فرزندانی این چنین دلاور را روانه میدان شهادت و دفاع از اسلام و میهن کرد، اکنون در جوار پسران شهیدش آرام یافته است.
ضایعه درگذشت ایشان را به شما خانواده محترم، همکارانم در بانک ملت، مردم شریف استان آذربایجان شرقی و ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض نموده، برای ایشان علوّ درجات و رحمت واسعه الهی را خواستارم.
دکتر محمد بیگدلی-مدیرعامل بانک ملت
براساس این گزارش حاج بهمن کرمی پدر شهیدان سیروس، رسول، اصغر و جانباز اکبر کرمی 16 فروردین ماه سال جاری در سن82 سالگی به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت. آن مرحوم در سال 62 و در منطقه عملیاتی پیرانشهر به علت انفجار مین پای راست خود را از دست داد.اولین فرزند این جانباز، شهید سیروس کرمی در سال 64 در سن 23 سالگی درعملیات والفجرهشت در فاو به شهادت رسید، دومین فرزندش طلبه شهید رسول کرمی نیز سال 65 در20 سالگی در شلمچه شربت شیرین شهادت را نوشید و اصغرکرمی فرزند سوم این پدر فداکارهم درسال 67 و درسن 17 سالگی درمنطقه ماووت به جمع برادران شهیدش پیوست.این گزارش می افزاید فرزند چهارم مرحوم بهمن کرمی، اکبر کرمی هم جانباز شیمیایی است که در حال حاضردرسمت معاون اداره تدارکات و ساختمان بانک ملت مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی خدمت رسانی می کند.
تسهیل دسترسی کاربران به «همراه بام» بانک ملی ایران
نرمافزار موبایلی «همراه بام» بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید برای سهولت دسترسی کاربران و مشتریان در اپ استورهای کافه بازار، مایکت، مای اپس منتشر شد.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همراه بام، یک نرم افزار موبایلی از بانک ملی ایران است که با آن می توان از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک نظیر انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و... بهره مند شد.همراه بام بانک ملی ایران از طریق سایت این بانک نیز قابل دریافت است.
هدیه 1.5 میلیارد ریالی بانک رفاه به دانشگاه علوم پزشکی قزوین
بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی قزوین اهدا کرد.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا با اهدای مبلغ 150 میلیون تومان به یاری هموطنان شتافت.آقایی مدیر شعب بانک رفاه استان قزوین در دیدار با دکتر نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه حوزه سلامت و درمان کشور یکی از مهم ترین حوزه های فعالیت بانک رفاه است افزود: مجموعه بانک رفاه با تمام توان از ایثارگری تلاشگران حوزه سلامت و درمان کشور حمایت کرده و قدردان زحمات مدافعان سلامت در پیشگیری و درمان بیماری کرونا است.
حضور مدیر کل تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران در شعب تابعه
مدیر کل تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران در شعب تابعه حاضر شد و روند خدمت رسانی به بیمه شدگان را مورد بررسی قرار داد.به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس اورنگ در بازدید از شعب تامین اجتماعی ورامین، دماند، ملارد و رباط کریم، سال جدید را به همکاران تبریک گفت و از تلاش های کارکنان در خدمت رسانی به بیمه شدگان قدردانی کرد.اورنگ پس از دیدار و گفتگو با کارکنان و بازدید از روند ضدعفونی کردن محیط شعب و موارد محافظتی و پیشگیری کننده و مقابله ای در مواجهه با ویروس کرونا بر رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی از سوی همکاران و مراجعین تاکید کرد.روسای شعب تامین اجتماعی نیز گزارشی از روند خدمت رسانی به بیمه شدگان در ایام شیوع کرونا و تمهیدات پیش بینی شده در این ایام ارائه کردند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
اطلاعیه بانک توسعه صادرات:
مشتریان بانک از افشای اطلاعات کارت بانکی خودداری نمایند
بانک توسعه صادرات ایران طی اطلاعیه ای از مشتریان خود خواست تا از افشای اطلاعات کارت های بانکی، خودداری نمایند.به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران طی اطلاعیه ای از مشتریان این بانک خواست که به هیچ عنوان اطلاعات CVV2، تاریخ انقضا، رمز دوم ایستا و پویای خود را به تماس های تلفنی که با عناوین مختلف با آنها برقرار می شود اعلام ننمایند. در این اطلاعیه آمده است که کارشناسان بانک ها به هیچ عنوان اطلاعات مذکور را از مشتریان خود درخواست نخواهند کرد.بر اساس اطلاعیه فوق، همچون گذشته پیامک های واریز و برداشت این بانک از سر شماره 98700730 و پیامک حاوی رمز دوم پویای بانک توسعه صادرات ایران، از سرشماره 3000940 ارسال خواهد شد.بانک توسعه صادرات ایران از مشتریان خود خواسته است تا شماره های مذکور را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره نمایید.در پایان این اطلاعیه آمده است که پیامک هایی که خارج از این سرشماره ها ارسال می شوند معتبر نمی باشند.
بیمه نوین ارائه میدهد
فروش الکترونیکی «طرح دُریّن» با پوشش بیماری کرونا
شرکت بیمه نوین با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی خود درخصوص شیوع گسترده ویروس کرونا، بیمهنامه حوادث انفرادی تحت عنوان «طرح دُریّن» را به صورت الکترونیکی عرضه کرده است.به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه نوین، این شرکت بیمهنامه حوادث انفرادی با پوشش بیماری کرونا تحت عنوان «طرح دُریّن» را با همکاری شرکت فناوران بِه ترنج ارائه کرده است.بیمهنامه حادثه»طرح دُریّن» در قالب سه طرح با پوششهای بیمهای و حق بیمههای متنوع به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور مشتریان، در سایت «به زندگی» http://behzendegi.com (متعلق به شرکت فناوران به ترنج) به فروش میرسد.در «طرح دُریّن»، پوششهای بیمهای مختلفی همچون جبران هزینههای درمانی ناشی از بیماری کرونا، پرداخت مستمری در صورت فوت بر اثر حادثه یا کرونا، از کارافتادگی، نقص عضو و نیز هزینههای پزشکی ناشی از حادثه، که طی یک سال از زمان صدور بیمهنامه برای شخص بیمه شده رخ داده باشند، در نظر گرفته شده است. گفتنی است، علاقهمندان میتوانند جهت آگاهی از شرایط این طرح با شماره تماس ویژه شرکت بیمه نوین 02123047 تماس حاصل کرده و همچنین با مراجعه به سایت «به زندگی» به آدرسhttp://behzendegi.com ، این بیمهنامه را به صورت الکترونیکی، خریداری کنند.
اعلام ساعات کاری سامانه چکاوک در بانک توسعه تعاون
با توجه به شرایط بحرانی موجود به دلیل مخاطره شیوع ویروس کرونا و کاهش ساعت کاری بانکها، ساعت واگذاری و تعیین وضعیت چکهای عادی و رمزدار تا اطلاع ثانوی اعلام گردید.به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، بر اساس ابلاغ اداره معاملات ریالی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پایان واگذاری چکهای عادی ساعت 9:55 و پایان تعیین وضعیت چکهای ساعت 12:15 اعلام گردیده است. همچنین پایان واگذاری چکهای رمزدار ساعت 10:55 و پایان تعیین وضعیت چکهای رمزدار ساعت 12 میباشد.لازم به ذکر است تا زمان تداوم شرایط فعلی، ساعات کاری بهصورت مذکور خواهد بود و بهمحض عادی شدن شرایط، زمانبندی چکاوک به روال عادی بازخواهد گشت.
انتشار نسخه جدید همراه بانک مهر ایران برای ios
نسخه جدید اپلیکیشن همراهبانک مهر ایران برای سیستم عامل آی او اس با قابلیت دریافت رمز پویا منتشر شد.به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در نسخه جدید برنامه، کاربران گرامی که دارای گوشی آیفون هستند بدون نیاز به نصب برنامههای رمز ساز میتوانند از طریق برنامه همراه بانک مهر ایران رمز پویا دریافت کنند.جهت دانلود نسخه جدید، به سایت بانک قرض الحسنه مهرایران مراجعه نمایید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
بیمه ایران بزرگترین طرح بیمهای ضد کرونا با عنوان سپاس از حافظان سلامت را آغاز کرد
شرکت سهامی بیمه ایران در طرح سپاس از حافظان سلامت پوشش بیمه ای ویژه ای برای کادر درمان کشور و همچنین برای کسب و کارها در نظر گرفته است.
به گزارش اخبار صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران در ابلاغیه ای به مدیران این شرکت در سراسر کشور جزییات این طرح را در 14 بند اعلام و ابلاغ کرد.
مفاد بخشنامه به شرح ذیل می باشد:
« بسمه تعالی »
باسلام و احترام ،
به پاس خدمات ارزشمند کادر درمان کشور اعم از پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان در مبارزه با ویروس کرونا و به منظور تقدیر از زحمات گرانقدر این عزیزان در درمان بیماران ، شرکت سهامی بیمه ایران طرح بیمه ای « سپاس از حافظان سلامت » را همزمان با ایام فرخنده نیمه شعبان به اجرا در می آورد .
در این طرح ، خدمات بیمه ای شرکت سهامی بیمه ایران با امتیازات زیر به کادر درمان در سراسر کشور ارائه میشود :
1- بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان با 20 درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
2- بیمه نامه مسئولیت مدیران و مسئولین فنی بیمارستانها ، کلینیک ها ، درمانگاهها و مراکز درمانی کشور با 25 درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
3- بیمه نامه وقفه در کسب و کار پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان با 30 درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
4- ارائه تخفیف در حق بیمه بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان و بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا ، معادل 25 درصد به کلیه واحدهای تولید کننده ماسک ، مواد ضدعفونی کننده ، تجهیزات پزشکی حفاظتی و مراقبتی.
5- ارائه تخفیف در حق بیمه حمل و نقل کالا برای محمولات تجهیزات پزشکی و محمولات دارویی معادل 15 درصد در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
6- انواع بیمه نامه های آتش سوزی منازل مسکونی کادر درمان و اموال ، ساختمانها و تجهیزات واحدهای درمانی ، مطب های پزشکان و داروخانه ها با 30 درصد تخفیف درتعرفه مورد عمل .
7- بیمه نامه بدنه اتومبیل خودروهای شخصی کادر درمان و خودروهای سازمانی مراکز درمانی با 20 درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل .
8- بیمه نامه شخص ثالث و حوادث راننده خودروهای شخصی کادر درمان در صورت معرفی و پوشش از طریق مراکز درمانی ذیربط ، با 25 درصد پیش پرداخت و مابقی در 5 قسط از طریق شبکه فروش سراسری بیمه ایران .
9- برای بیمه نامه حوادث انفرادی کادر درمان معادل 30 درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل اعمال می گردد .
10- در بیمه نامه های زندگی بیمه ایران ، کادر درمانی کشور تا سقف 500 میلیون ریال سرمایه از انجام معاینات پزشکی معاف می گردند .
11- طرح سفیران سلامت بیمه ایران ، متشکل از 95 نفر از پزشکان شرکت با راهبری آقای دکتر رنجپور در خدمت پرسنل ، شبکه فروش و جامعه بیمه گذاران شرکت خواهند بود و امور نظارت ، کنترل ، برقراری اصول پیشگیرانه و مراقبتی و انجام راهنمایی و مشاوره تلفنی امور پزشکی را بر عهده خواهند داشت .
12- مدارک احراز هویت بیمه گذاران کادر درمان مشمول این طرح توسط شبکه فروش بیمه ایران کنترل و دریافت خواهد شد .
13- با توجه به اعلام آمادگی و برنامه ریزی انجمن های صنفی نمایندگان استانی بیمه ایران ، در صورت فراهم شدن امکان تهیه ماسک ، مقرر گردید در جهت برقراری اصول پیشگیرانه و توسعه بهداشت فردی بیمه گذاران متبوع ، هریک از شبکه فروش به بیمه گذارانی که نتوانسته اند ماسک بهداشتی تهیه کنند ، ماسک و یا بسته بهداشتی در زمان صدور بیمه نامه ها اهـدا خواهند نمود .
14- این طرح از تاریخ 20/1/99 تا اطلاع ثانوی اجرایی و عملیاتی میگردد و سامانه فروش الکترونیکی بیمه ایران به نشانیmy.iraninsurance.ir نیز کماکان انواع بیمه نامه های مورد نیاز بیمه گذاران محترم را در جهـت انجـام خریدهای غیرحضوری و اجـرای برنامه «در خانه بمانیم » ارائه خواهد نمود .
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مدیرعامل بانک کشاورزی :
مردم برای اموری که قابلیت انجام غیرحضوری دارد به شعب مراجعه نکنندپ
مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به درگذشت بیش از 40نفر از کارمندان نظام بانکی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از هموطنان عزیز درخواست کرد برای انتقال پول نقد و اموری که قابلیت انجام غیر حضوری دارد به شعب بانک ها مراجعه نکنند.
به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی در یادداشتی اینستاگرامی با اعلام مطلب فوق افزود:این روزها عزادار از دست دادن بسیاری از هموطنان خود از جمله کارکنان نظام بانکی هستیم و انتظار می رود هموطنان عزیز با استفاده از خدمات غیر حضوری بانک ها 200هزار خانواده شبکه بانکی کشور را همراهی کنند.وی اضافه کرد، با توجه به شرایط ویژه بهداشتی کشور و با هدف کنترل وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا،برای تسهیل استفاده هموطنان عزیز از درگاه های غیر حضوری وکاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه های خودپرداز اقدامات کاربردی و وسیعی صورت گرفته است.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه انجام فعالیتها و خدمات بانکی متوقف نخواهد بود وکارکنان این بانک در خطیرترین شرایط با همدلی و تلاش آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند تأکید کرد: انتظار می رود،مشتریان نیز با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و بهره مند شدن از تمهیدات اخیر بانک کشاورزی با حضور کمتر در شعب،خادمان خود را یاری کنندواز مخاطرات جدی نجات دهند.
وی ابراز امیدواری کرد با همدلی و تلاش همه مردم و استفاده از خدمات الکترونیکی از این روزهای سخت عبور کنیم.
بیمه «مسوولیت شهروندی» خدمتی نو توسط بیمه سامان
دکتر علی صرفی مدیر بیمههای مسوولیت بیمه سامان از عرضه «بیمه مسوولیت شهروندی» طرح جدید این شرکت به بازار خبرداد و گفت : این پوشش برای نخستین بار درکشورعرضه شده است .
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، علی صرفی با بیان اینکه زندگی بشر امروز آمیخته با ارتباطات جمعی است، یادآورشد : طبق ماده یک قانون مسوولیت مدنی مصوب 7 اردیبهشت 1339 هر شخص بدون مجوز قانونی عمدا یا در نتیجه بیاحتیاطی به جان یا سلامتی یا مال یا آزادی یا حیثیت یا شهرت تجارتی یا هر حق دیگری که به موجب قانون برای افراد ایجاد شده لطمهای وارد کند که موجب ضرر مادی یا معنوی دیگری شود، مسوول جبران خسارت ناشی از عمل خود است.
مدیر بیمه های مسوولیت سامان درباره طرح مسوولیت شهروندی توضیح داد : موضوع این بیمه نامه عبارت از بیمه مسوولیت مدنی بیمه گذار در قبال اشخاص ثالث ) حقیقی یا حقوقی( است که منظور از شخص ثالث در این بیمه نامه، هر شخصی است که هیچ یک از روابط کارفرمایی- کارگری - استفاده کننده از خدمات حرفه ای - استفاده کننده از محصولات تولیدی را با بیمه گذار نداشته و در جریان کار و زندگی روزمره خود در اثر فعل یا ترک فعل غیر عمدی بیمه گذار دچار آسیب بدنی یا زیان مالی شود.
علی صرفی ادامه داد: این پوشش مربوط به مواقعی است که فردی سهوا به جان یا مال دیگران لطمه وارد میکند، به عنوان مثال در زمان خرید از یک فروشگاه وسایل آشپزخانه یک تکه از سرویس ظروف شکستنی گران قیمتی میشکند، یا در زمان دوچرخه سواری یا راندن کالسکه کودک و حتی چرخ خرید به دیگران آسیبی وارد شود ، خسارات چگونه جبران می شوند؟
صرفی با تاکید براینکه جبران زیان افراد الزامی است و نمیتوان از آن شانه خالی کرد، متذکر شد : حتی اگر فردی که به سن قانونی نرسیده باشد نیز بر اثر سهلانگاری موجب زیان مالی یا جانی دیگری شود، پدر، مادر یا سرپرست قانونی او باید این زیان را جبران کنند.
او افزود: ضرورت بیمه مسوولیت افراد موجب شد تا تحقیقات میدانی و بازارهای هدف شناسایی شوند زیرا این موضوع هم مانند ریسکهای متنوع دیگری قابلیت بیمهشدن دارد.
صرفی ادامه داد: شرکت بیمه سامان در راستای حمایت از مردم کشورمان، با طراحی بیمهنامه مسوولیت مدنی شهروندان، آن قسمت از مسوولیت شهروندی هر فرد در مقابل دیگر افراد جامعه را که در نتیجه بیاحتیاطی و غفلت و سهلانگاری به جان یا سلامتی یا مال دیگر افراد جامعه لطمهای وارد کند تحت پوشش قرار میدهد.
او با بیان اینکه بیمه سامان مبتکر و طراح آن است که با اخذ مجوز از بیمه مرکزی ایران درنظر دارد این بیمهنامه را در سراسر کشور عرضه کند. یادآورشد: افراد بالای 18 سال بازار هدف این طرح عنوان کرد که در مراکز فرهنگی- آموزشی و دانشگاهها رفتوآمد دارند و هیچ پوششی برای مسوولیتهایشان در قبال افرادی که در جامعه هستند، وجود ندارد. او فوت، نقص عضو، هزینه پزشکی و غرامت مالی با توجه به شرایط بیمهنامه را خطرات تحت پوشش بیمه شهروندی اعلام کرد.
صرفی با تاکید براینکه بیمهنامه شهروندی سامان در هر نقطه از جغرافیای ایران صادر شده باشد، در تمام پهنه کشورمان اعتبار دارد. گفت : البته آسیبهایی مانند کودکآزاری، آزار جنسی، فحش و ناسزا، توهین به حریم شخصی و حقوقی دیگران در هر فضایی تحت شمول این بیمهنامه نیست، همچنین آسیب به همسر و فرزندان ناشی از نزاع و درگیری پوشش بیمه ندارد.
او افزود: بیمه مسوولیت شهروندی به دوصورت انفرادی و خانوادگی صادر میشود که در بیمهنامه نام هریک از اعضای خانواده درج و درزمان بروز حادثهای که بر اثر سهلانگاری یکی از افراد خانواده پیش آمده و هیچ بیمهنامه دیگری آن را پوشش نداده است، بیمهگر خسارات را میپردازد.
مدیربیمه های مسوولیت سامان اظهارداشت : با توجه به خطراتی که تحت پوشش قرار میگیرد این بیمهنامه قیمت مناسبی دارد که هر خانوادهای قدرت خرید آن را دارد.
صرفی درباره خطرات و خسارات تحت پوشش این بیمه نامه متذکر شد: با توجه به شرایط مندرج در بیمه نامه خطراتی مانند نقص عضو- هزینه پزشکی و غرامت مالی دربیمه مسوولیت شهروندی تحت پوشش قراردارد.
هموطنان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 021-8943 تماس حاصل نمایند.
رعایت نکات امنیتی در حوزه بانکداری الکترونیک با پیشنهادات بانک توسعه صادرات ایران
بانک توسعه صادرات ایران به منظور اطلاع رسانی در خصوص افزایش کلاهبرداری های تلفنی و گسترش فیشینگ در شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا، پیشنهاداتی در راستای امنیت اطلاعات بانکی ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات به نقل از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک، رعایت موارد زیر در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه خطر امنیتی ضروری است:
*برای آنکه سایر افراد، وجهی را به حساب یا کارت شما واریز کنند، نیازی به مراجعه شما به دستگاه خودپرداز نیست.
*برای انتقال وجه به کارت شما، ارائه شماره کارت بانکی کافی است.
*به هیچ عنوان اطلاعات CCV2، تاریخ انقضا، رمز دوم ایستا و پویای خود را به تماس های تلفنی که با عناوین مختلف با شما برقرار می شود اعلام نفرمایید. همچنین کارشناسان بانک ها به هیچ عنوان این اطلاعات را از شما درخواست نخواهند کرد.
*با توجه به اینکه نرم افزار رمز پویای شما و همچنین روش ارسال رمز پویا از طریق پیامک، با استفاده از دستگاه تلفن همراه شما انجام می شود، لطفا از دستگاه تلفن همراه خود به خوبی مراقبت کنید.
*در صورت مفقودی دستگاه تلفن همراه، مراتب را در اسرع وقت به اطلاع بانک برسانید و نسبت به غیرفعالسازی رمز دوم پویای خود بر اساس دستورالعمل های موجود اقدام نمایید.
*مراقب افراد ناشناسی که با شما تماس گرفته و شما را به بهانه ای مجبور به استفاده از ابزارهای پرداخت و بانکی کرده و یا خواستار اطلاعات شخصی یا اطلاعات مرتبط با کارت یا حساب بانکی تان هستند، باشید. این اتفاق می تواند شروع یک تراژدی تلخ را برای شما و خانواده باشد.
*در صورت مواجه شدن با تماسهای مشکوک، با نهایت هشیاری و دقت عمل کنید و مراتب را سریعاً به مرکز تماس بانک توسعه صادرات با شماره تلفن 88554823 – 021 با نام مرکز تماس OC (واحد عملیات بانک توسعه صادرات ایران) منعکس نمایید.
*همچون گذشته پیامک های واریز و برداشت این بانک از سرشماره 98700730 و پیامک حاوی رمز دوم پویای این بانک از سرشماره 3000940 ارسال خواهد شد. خواهشمند است این شماره ها را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره نمایید. پیامک هایی که خارج از این سرشماره ها ارسال می شوند معتبر نیستند.
*در صورت دریافت پیامک های مشکوک از سایر سرشماره ها یا شماره ها از طریق تماس با مرکز تماس بانک با شماره تلفن 88554823 – 021 با نام مرکز تماس OC موضوع را اعلام فرمایید.
*به محتوای پیامکهای دریافتی دقت کنید. برخی از پیامکها حاوی اطلاعات محرمانهای هستند که نباید در اختیار دیگران قرار داده شوند مانند رمزهای پویا و یا کدهای فعالسازی خدمات بانکی.
*وب سایت رسمی بانک توسعه صادرات ایران به آدرس https://www.edbi.ir/ است و کلیه آگاهی رسانیها و اخبار از طریق این سایت قابل مشاهده است. هرگونه لینک در پیامک ها که مشتریان را به صفحات ساختگی هدایت کند صفحات جعلی است. لذا توجه به نشانی سایت بانک و مراجعه مستقیم به آن نشانی ضروری است.
*برای دانلود و نصب نرم افزاهای همراه بانک و نرم افزار تولید رمز پویا (ریما) صرفاً از وب سایت بانک استفاده کنید.
*اطلاعات مربوط به خدمات الکترونیک بانک از سایت بانک و از منوی خدمات الکترونیک قابل دسترس است.
*به منظور دسترسی به سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات به آدرس https://mbn.edbi.ir/ مراجعه کنید.
*به منظور دسترسی به اینترنت بانک اشخاص حقیقی به آدرس https://esafir.edbi.ir/ و برای اینترنت بانک اشخاص حقوقی به آدرس https://bibsafir.edbi.ir/ مراجعه کنید.
پیام تبریک نوروزی جناب آقای معصوم ضمیری مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد
حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ بیمه پاسارگاد توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه و همچنین ارتقای فرهنگ بیمه به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.
به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد، حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ بیمه پاسارگاد توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه و همچنین ارتقای فرهنگ بیمه به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد. امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت، افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد. اینک که در صنعت بیمه رسالت سنگینی بر عهده داریم با تلاش ، صداقت و عشق کارکنان، مدیران، کارشناسان و نمایندگان در سراسر کشور تلاش داریم تا تعهدات و وظایف خود را در راستای اعتلای صنعت بیمه به انجام رسانیم و آرزو داریم روزی فرا رسد تا هر ایرانی جان ، مال و مسئولیتش بدون پوشش بیمه نباشد.نوروز 1399 و فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوت را به تمام همکاران در صنعت بیمه تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان مسئلت دارم. بیمه پاسارگاد به پشتوانه کرامات خداوندی و همت والای پاسارگادیان، گام هایی استوار در تحقق اهداف متعالی برداشته و مثل همیشه با خدمتی سرشار از عشق و مهر و متکی بر شعار ” آرامش شما ، هدف ما ” در چشم اندازی نزدیک، اعتباری گران سنگ از اعتماد هم میهنان را به دست آورده است.
در سالی که پیش رو داریم محورهای اساسی زیر را می توان از اهم اهداف شرکت نام برد:
دستیابی به تولید تحقق یافته حق بیمه در انواع رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی با تأکید بر طراحی و عرضه محصولات جدید بیمه ای و ورود به بازارهای نوین؛
ایجاد تنوع بیشتر در سبد سرمایه گذاری ها برای دستیابی به بازدهی مناسب جهت ایفای تعهدات آتی؛
انجام افزایش سرمایه در سال 1399 پس از اخذ مجوز های لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی ج.ا.ایران؛
افزایش ظرفیت و ارتقاء کیفیت خدمات شعبه ها و نمایندگی های فعلی و راه اندازی شعبه ها و اعطای نمایندگی های جدید مورد نیاز در تهران و شهرستان ها؛
یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری بیمه ای ؛
گفتنی است این شرکت با هدف ارایه بیمه های زندگی برای تأمین نیازهای اساسی بیمه گذاران خود ، بیمه عمر و تأمین آتیه را به صورت منحصر به فرد ارایه نموده است. بـا توجه به پیچیدگی هـا و شرایط دشـوار فروش بیمه های زندگی در ایران ، شرکت بیمه پاسارگاد موفق شده است طی بیش از 12 سال فعالیت خود با ایجاد سازمان فروش، برای معرفی بیمه های زندگی و ویژگی های آن به صورت چهره به چهره به مشتری و نیز با به کارگیری تکنیک های فروش، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه را به متقاضیان عرضه نماید.
این شرکت رکورد اشتغال زایی در صنعت بیمه از حیث توسعه فروش را نیز نصیب خود نموده است. به علاوه ایجاد تعادل و توازن در ترکیب پرتفوی و دستیابی به پرتفوی 60 درصدی بیمه های زندگی از مجموع کل پرتفو در سال گذشته مؤید موفقیت شرکت در کسب جایگاه ویژه فروش بیمه های زندگی است. تشکیل سازمان فروش که با نظارت و هدایت مدیران ارشد فروش، مدیران فروش، مدیران توسعه و مدیران آموزش هدایت و رهبری می شوند و موجب شده است تا نمایندگان فروشی که پیش از این مستقیماً به بدنه شرکت متصل بوده اند از این پس تحت نظارت سازمان فروش فعالیت نمایند. همچنین بیمه پاسارگاد با اتکاء به شعار “آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است” توانسته بالاترین سود خالص هر سهم را کسب نماید و موجب آرامش خاطر سهامداران خود شود.
این شرکت با اتکاء به فعالیت مدیران ، همکاران و نمایندگان توانمند خود موفق شده است در سال 1398 افتخاراتی را کسب نماید که گوشه ای از این افتخارات به شرح زیر می باشد:
کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری 157 درصد برای هشتمین سال متوالی به تشخیص بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛
رتبه اول در «شاخص بازده فروش» گروه مؤسسات بیمه در بیست و دومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران؛
موفقیت در کسب لوح تقدیر دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران برمبنای عملکرد مطلوب و شایسته در حوزه های مدیریت مالی، شفافیت مالی و اقتصادی ؛
دریافت تقدیرنامه کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد آینده پژوهی ارزش های اجتماعی به پاس تلاش در راستای ایفای تعهدات، اقدامات انسان دوستانه و عملکرد مناسب در زمینه مسئولیت های اجتماعی ؛
دریافت گواهینامه “دومین دوره جایزه مدیریت دانشی KM4D” در کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی با رویکرد مدیریت منابع؛
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همیاری با هموطنان آسیب دیده از سیل از ابتدای سال 1398 در استان های گلستان، لرستان و سیستان و بلوچستان اقدام به کمک رسانی نموده است. همچنین با همراهی و اقدامات انسان دوستانه به کودکان و همیاری با مردم جنوب استان کرمان مسئولیت های نوع دوستانه خود را به انجام رسانده است.
از درگاه خداوند متعال سلامت، شادکامی و توفیق روزافزون برای کلیه نقش آفرینان صنعت بیمه به ویژه همکاران عزیز و گرانقدر خود در بیمه پاسارگاد مسئلت دارم.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.