شماره: 1369 / ۱۳۹۸ سيزدهم اسفند
تعداد بازدید : 0
اخبار
حمایت بانک رفاه از مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور
بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از ورزش و سلامتی، از مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور حمایت کرد.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت و توسعه ورزش و سلامتی در جامعه، حامی مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور، یادواره سردار سپهبد قاسم سلیمانی شد و حضور فعالی داشت. در این رویداد که با حضور 24 کشتیگیر از شش استان برگزار شد، تیم های تهران، مازندران و کرمانشاه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
سقف برداشت از خودپردازهای بانک رفاه به پنج میلیون ریال افزایش یافت
در آستانه سال جدید و بهار طبیعت و به منظور فراهم کردن زمینه آسایش و آرامش خاطر شهروندان و مشتریان، سقف برداشت از دستگاه های خودپرداز بانک رفاه به پنج میلیون ریال افزایش یافت.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و به منظور فراهم کردن زمینه آسایش مشتریان و شهروندان و تأمین نیاز های آن ها به نقدینگی بیشتر در آستانه سال جدید و بهار طبیعت، سقف برداشت از دستگاه های خودپرداز این بانک تا پنج میلیون ریال افزایش یافت.
افزایش سقف برداشت دستگاههای خودپرداز بانک ملی
بر اساس مجوز بانک مرکزی و با توجه به نیاز مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، سقف برداشت روزانه وجه نقد برای ملی کارت ها از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک از 11 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه سال 1399 تا سقف پنج میلیون ریال افزایش می یابد.لازم به ذکر است، اکنون سقف برداشت روزانه وجه نقد از خودپردازهای بانک دو میلیون ریال است.
بانک ملی ایران اعلام کرد
اطلاعات حسابتان را در اختیار کلاهبرداران نگذارید
طی روزهای گذشته افراد کلاهبردار طی تماس هایی با مشتریان بانکی و اعلام خبر برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی ها، سعی در دریافت اطلاعات محرمانه و هک حساب آنها دارند که بانک ملی ایران نسبت به هر گونه تماس مشکوک و افشای اطلاعات محرمانه از سوی مشتریان هشدار می دهد.با بالاتر رفتن سطح آگاهی عموم در ارتباط با لزوم و اهمیت حفظ اطلاعات و حریم خصوصی افراد و عدم افشای آن به ویژه توسط مشتریان خدمات بانکی و کاربران خدمات غیرحضوری بانک ها، کلاهبرداران نیز شگردهای کلاهبرداری خود را به روزتر کرده و سعی می کنند با بازطراحی روش های قبلی، اقدامات سوء خود را پیاده کنند. یکی از این تکنیک ها، مهندسی اجتماعی است که در این روش کلاهبردار سعی می کند تا به جای استفاده از روشهای معمول و مستقیم نفوذ و جمعآوری اطلاعات، فرد را به فاش کردن اطلاعات خود با روش های ایجاد اعتماد مانند اعلام خبر برنده شدن در قرعه کشی و ادعای پخش گفت و گوی تلفنی با شخص به عنوان برنده در رادیو و... متقاعد و پس از ایجاد باورپذیری، اطلاعات حساب وی را دریافت کند.طی روزهای اخیر تماس هایی از این دست با تعدادی از مشتریان بانک ملی ایران گرفته شده که کلاهبردار پس از دادن اطلاعاتی از مشتری از جمله نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و یا نام بانک، درخواست شماره ملی، شماره کارت و... برای واریز وجه جایزه می کند.
سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر پاسخگوی 24 ساعته مشتریان
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان هستند،گفت:طی روزهای اخیر، بواسطه گسترش «ویروس کرونا» و کاهش حضور مشتریان در شعب توانسته ایم اطلاع رسانی کاملی را در خصوص استفاده از خدمات غیرحضوری بانک شهر ارائه دهیم.اصغر روح الهی با تاکید بر اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر در سه شیفت پاسخگو و راهنمای مشتریان شبکه بانکی و شهروندان است،افزود: طی هفته گذشته نزدیک به 14 هزار تماس با این سامانه برقرار شده است.وی با بیان اینکه 50 کارشناس بانکی در سامانه 8655 از لحظه آغاز تماس تا پایان ، لحظه به لحظه مشتریان و شهروندان را راهنمایی می کنند، تصریح کرد: با راهنمایی درست هموطنان تواسته ایم ضمن گسترش بانکداری الکترونیک شاهد کاهش مراجعه شهروندان و مشتریان به شعب، با هدف کاهش ریسک ابتلا به «ویروس کرونا» باشیم.روح الهی با اشاره به اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با اهداف گسترده و دو شاخص اصلی آموزش و نظارت فعالیت می کند، گفت:بانک شهر امروز به عنوان یک بانک پاسخگو توانسته ضمن شناسایی نیازهای شهروندان و مشتریان خود، به خوبی به آنان پاسخ دهد.مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه سامانه 8655 همواره در جلب رضایت مشتریان بسیار نقش داشته است، ادامه داد: این سامانه همواره به عنوان راهنما و پل ارتباطی هموطنان با بانک شهر فعالیت می کند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
خدمات درمانی بیمه آسیا در استان تهران کاملا آنلاین شد
بیمه آسیا در پی شیوع بیماری کرونا، به منظور کاهش ترددها و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه گذاران خود، معرفینامه های درمانی را در استان تهران به صورت کاملا آنلاین ارائه می کند.به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، بنا بر دستور مدیرعامل بیمه آسیا و با تمهیدات مدیریت بیمه های درمان این شرکت، از این پس بیمه شدگان بیمه های درمان بیمه آسیا، می توانند از طریق شماره های تلفن همراه09912703390 -09912703391-09912703392 نسبت به دریافت معرفینامه مراکز درمانی طرف قرارداد غیر آنلاین استان تهران اقدام کنند.بنابر این گزارش، بیمه شدگان بیمه آسیا می توانند تصویر دستور پزشک معالج، صفحه اول دفترچه درمانی و تصویر صفحه اول دفترچه درمانی بیمه شده اصلی، درخواست خود را از طریق تلفن همراه و با استفاده از برنامه های فضای مجازی به شماره های فوق ارسال کرده و تایید صدور معرفینامه خود را دریافت کنند. این گزارش می افزاید: مراکز طرف قرارداد آنلاین بیمه آسیا ،آماده پذیرش بیمه شدگان بدون صدور معرفینامه هستند و ارائه معرفی نامه از طریق شماره تلفن همراه، برای مراکز درمانی غیر آنلاین است.گفتنی است ،فهرست این مراکز در سایت شرکت بیمه آسیا به نشانی www.bimehasia.com ( قسمت مراجع درمانی ) قابل مشاهده است.
تمهیدات ویژه این روزهای بیمه سامان برای مشتریان
بیمه سامان تمهیدات ویژه ای را برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا میان مراجعه کنندگان و کارکنان اندیشیده است.به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، بیمه گذاران و بیمه شدگان در شهر تهران می بایست برای ارائه مدارک خسارت خود در همه رشته ها به جز خسارت بیمه های درمان به نشانی خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، نبش کوچه سیزدهم، شماره 123، اتاق ایزوله بایگانی موقت مراجعه کنند.دریافت مدارک خسارت بیمه های درمان شامل بیمه مسافرتی، درمان خانواده و گروهی نیز در محل در نظر گرفته شده به نشانی میدان ونک، خیابان شیرازی، خیابان سامان، شماره 75، شرکت درمانت امکان پذیر است.از بیمه گذاران شرکت بیمه سامان درخواست می شود در صورت لزوم مراجعه حضوری، جهت سهولت و سرعت در ارائه خدمات درمانی، صرفاً به مراکز خدمات درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد با شرکت بیمه سامان مراجعه کنند.
بیمه معلم ریسک کمیته ریسک شهرت حق بیمه
مستندات آماری یازده ماهه سال 98 نشان میدهد که بیمه معلم توانسته با تولید بیشاز 20،848 میلیاردریال حق بیمه و رشد بیش از 46 درصد نسبت مدت مشابه سالگذشته، رشد قابلتوجهی از حیث حق بیمه تولیدی را ثبت نماید.به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت بیمهای، اگرچه افزایش سهم بازار و رشد حق بیمه تولیدی را در سال 98 در دستور کار قرار داد اما با تشکیل کمیته مدیریت ریسک و راهاندازی کمیته ریسک شهرت تلاش کرده تا با ارزیابی ریسک و مدیریت بهینه، پرتفوی های سودآور را با اتکا بر شرایط و نرخ فنی در سبد خود جای دهد.
بیمه آرمان اعلام کرد
خرید غیرحضوری و آسان
بیمه با آرمان 24
به منظور تسهیل در خرید آنلاین و غیرحضوری انواع بیمه نامه سامانه فروش اینترنتی بیمه نامه های این شرکت به آدرسwww.armanins24.com ، در دسترس عموم قرار گرفته است.به منظور تسهیل در خرید آنلاین و غیرحضوری انواع بیمه نامه سامانه فروش اینترنتی بیمه نامه های این شرکت به آدرسwww.armanins24.com ، در دسترس عموم قرار گرفته است.کاربران و مشتریان می توانند با ورود به سامانه آرمان24، بیمه نامه دلخواه خود را به همراه پوشش های مورد نیاز در رشته های ثالث و بدنه خودرو، آتش سوزی، حوادث انفرادی پس از استعلام نرخ بیمه نامه و پرداخت وجه آن به صورت اینترنتی، آنلاین خریداری نمایند. چنانچه درخواست مشتری، به هر دلیل، امکان عملی شدن و یا صدور را نداشته باشد؛ در اولین فرصت به مشتری اطلاع رسانی شده و وجه پرداخت شده، عودت داده می شود. مشتریان همچنین می توانند جهت یادآوری تمدید بیمه نامه های خود، از این سامانه استفاده نمایند.شایان ذکر است در آینده نزدیک، امکان درخواست و خرید سایر بیمه نامه ها نیز از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد شد.
از مزایای سامانه آرمان 24:
استعلام آنلاین نرخ بیمه نامه ها
خرید اینترنتی بیمه نامه در هر زمان ( 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز)
اعمال تخفیفات ویژه و ارائه مناسب ترین قیمت برای هر بیمه نامه
عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی و شعب بیمه آرمان
صرفه جویی در زمان و هزینه
ارسال تصویر بیمه نامه از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی
ارسال اصل بیمه نامه در صورت نیاز مشتری به درب منزل
دارای اپلیکیشن قابل دانلود ویژه نمایندگان و مشتریان
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
ویروس کرونا تاثیری بر فروش شرکتهای بیمهای نداشت
مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد بیان کرد: کرونا اتفاق خاصی در فروش شرکتهای بیمهای نیست و تنها یک اتفاق بهداشتی است که شرکتهای بیمهای در بیمهنامههای عمر خود آن را پوشش دادهاند و خسارت کسانی که مبتلا شوند و فوت کنند در بیمهنامههای عمر قابل پرداخت است.
معصوم ضمیری در گفتگو با چابکآنلاین، درخصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا درکشور برروی فروش بیمه نامه های شرکت های بیمه ای گفت: تاکنون که تاثیری بر فروش شرکت های بیمه نداشته و به دلیل اینکه بیمه عمر پوشش فوت به هر علت است آن دسته از افرادی که در اثر ابتلا به این بیماری جان خودرا از دست بدهند خسارت آن ها تحت پوشش بیمه نامه عمرقابل پرداخت است حتی امکان دارد این بیماری منجر به فروش بیشتر بیمه نامه عمر شود.
وی افزود: در شرکت بیمه پاسارگاد یکسری تدابیر مانند کنترل کسانی که به شعب یا ساختمان مرکزی مراجعه می کنند اندیشیده شده و همگی از نظر ابتلا به بیماری کرونا چک می شوند فعالیت شرکت به صورت عادی ادامه دارد مگر اینکه اتفاق خاصی در کل سیاست های دولت پیش بیاید در غیراینصورت روند عادی تولید ادامه دارد.
ضمیری با بیان اینکه ویروس کرونا از طرف شرکت های بیمه ای از دوجنبه قابل توجه است،گفت: یکی از نظر فوت افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند که در پوشش بیمه نامه عمر وجود دارد، بنابراین هرشخصی به هرترتیبی فوت کند پوشش لازم را دارد و تمام کسانی که بیمه نامه عمر خریده اند به طور طبیعی تحت پوشش فوت به علت کرونا هم هستند و شرکت های بیمه گر درصورت فوت بیمه گزار موظف به پرداخت خسارت هستند .
مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد ادامه داد: براین اساس دیگر نیازی به معرفی بیمه نامه جدیدی برای بیماری کرونا نیست از جهت پزشکی هم این بیماری هزینه پزشکی سنگینی ندارد یعنی در حدی نیست که کسی از عهده هزینه پزشکی آن برنیاید نوع حاد آن بستری شدن در بیمارستان است که دولت اینکار را انجام می دهد.
ضمیری اظهارکرد: اشخاص مبتلا در بیمارستان هایی که تخصصی برای این نوع بیماری پیش بینی شده اند بستری می شوند زیرا این نوع بیماران نباید به هر بیمارستانی مراجعه کنند بنابراین دولت راه حلی گذاشته و هزینه ای برای کسی که مراجعه می کند ندارد درنتیجه نیاز به عرضه محصول جدیدی از سوی شرکت های بیمه ای نیست.!
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مدیر مرکزارتباطات و روابط عمومی بانک شهر اعلام کرد:
افزایش استفاده از خدمات غیرحضوری بانک شهر
خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر با ارائه اکثر خدمات بانکی، مراجعه به شعب و ترددهای غیرضروری را به حداقل رسانده است.
حمیدرضا عظیمی مدیر مرکزارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به بهره مندی مشتریان این بانک از به روزترین خدمات بانکداری الکترونیک، گفت: خوشبختانه طی روزهای اخیر و با توجه به تاکیدات بسیار مبنی بر عدم حضور مشتریان در شعب بواسطه گسترش «ویروس کرونا»، شاهد افزایش استفاده از خدمات غیرحضوری بانک شهر هستیم.
عظیمی با بیان اینکه یکی از مهمترین راههای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کاهش رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر است،افزود: خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر با ارائه اکثر خدمات بانکی، مراجعه به شعب و ترددهای غیرضروری را به حداقل رسانده است.عظیمی با بیان اینکه بانکداری الکترونیک بانک شهر طی سال های اخیر و به خصوص در ایام تعطیل توانسته پاسخگوی درخواست های شهروندان باشد،افزود: هم اکنون نیز قابلیت های فراوان و منحصر به فرد»همراه شهر» و «اینترنت بانک شهر» توانسته خطر ابتلا به ویروس کرونا را برای مشتریان و خانواده آنان کاهش دهد.
وی با اشاره به خدمات رسانی پیشخوان های شهرنت بانک شهر در ساعات مختلف شبانه روز،تصریح کرد: شهروندان در بسیاری از شهرهای کشور می توانند با استفاده از خدمات این پیشخوان ها، نیازهای بانکی خود را مرتفع سازند.
عظیمی با تاکید براینکه بانک شهر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان اقدامات پیشگیرانهای را به صورت مستمر در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: ضدعفونی محیط شعب و ادارات مرکزی ، لغو جلسات، همایش ها و گردهمایی ها، دردسترس قرار دادن ژل ضدعفونی کننده دست ، استفاده از تمامی ظرفیت ها برای اطلاع رسانی نکات بهداشتی ویژه مشتریان و ... از مهم ترین اقدامات صورت گرفته است.
خدمات آسان بانکی در روزهای نبرد با کرونا با خدمات آنلاین بانک رفاه
یکی از راههای مقابله با ویروس « کووید 19 « یا همان کرونا استفاده حداکثری از خدمات آنلاین بانکداری دیجیتال بهویژه خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران است.
ایران هفته سختی را پیش روی خود دارد و بسیج ملی ایرانیان برای شکست دادن ویروس کرونا ادامه دارد، اما یکی از راههای مقابله با ویروس « کووید 19 « یا همان کرونا استفاده حداکثری از خدمات آنلاین بانکداری دیجیتال بهویژه خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران است. مشتریان بانک رفاه میتوانند برای مراقبت از سلامتی خود، خانواده خود و البته سایر شهروندان مراجعه به شعب بانک ها را به حداقل ممکن کاهش دهند و با بهره گرفتن از خدمات غیرحضوری و آنلاین نظیر سامانههای اینترنت بانک، موبایل بانک، همراهکارت، تبلت بانک، همبانک و تلفنبانک رفاه کارگران بدون نیاز به تردد در سطح شهرها امور بانکی موردنظرشان را با سهولت و اطمینان خاطر انجام دهند.
این هفته و شاید هفتههای آینده، برای همه ما سرنوشتساز باشد و برای صیانت از سلامت ملی باید دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا را جدی بگیریم و واقعیت این است که استفاده از اسکناس و مسکوکات را باید حذف یا به حداقل ممکن برسانیم چرا که اسکناس و مسکوکات یکی از منابع اصلی و منشاء آلودگی و انتقال ویروس کرونا به شمار میرود. نه فقط اسکناس و مسکوک که لازم است در استفاده از خدمات حضوری اما الکترونیکی شبکه پرداخت ازجمله پایانههای فروشگاهی و دستگاههای خودپرداز هم نهایت احتیاط را به خرج دهیم.
همه شهروندان میتوانند در سراسر کشور برای جابجایی و انتقال پول بین حسابهای خود و یا سایر افراد، پرداخت قبوض و خریدهای اینترنتی و حتی خریدهای نقدی خود از خدمات گسترده بانکداری دیجیتال بانک رفاه کارگران استفاده کنند و در این روزهای دشوار نیازی به مراجعه به شعب بانکها نیست.
هرچند مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران در این روزهای حساس و پرخطر، با ایفای مسئولیت خود تلاش دارند تا خدمات بانکی به مشتریان همانند گذشته بدون وقفه ادامه یابد و حتی هر روزه نسبت به ضدعفونی نمودن شعب بانک و تجهیزات اقدام میشود، اما مشکل اساسی درخطر انتقال ویروس کرونا از سوی مشتریان به دیگران است و به همین دلیل توصیه میشود در گام نخست اولویت استفاده از خدمات بانکی را به خدمات غیرحضوری داده و در صورت نیاز به شعب بانک رفاه حتی فاصله یک متری اعلام شده از سوی وزارت بهداشت با دیگر مشتریان را در دستور کار خود قرار داده و توصیههای ستاد ملی مبارزه با کرونا و کارشناسان امر بهداشت کشور را جدی بگیرید.
درحالیکه اکثر مراکز آموزشی، تحقیقاتی، خدماتی و حتی مذهبی کشور با هدف شکست دادن ویروس کرونا تعطیل و یا با محدودیتهای شدید مواجه شدهاند، کارکنان شبکه بانکی ازجمله بانک رفاه کارگران همانند کادر بهداشت و درمان و سایر بخشهای خدماتی استراتژیک، در نبرد با ویروس کرونا در حال ارائه خدمات به مردم هستند و این ما شهروندان ایرانزمین هستیم که میتوانیم با کاهش سطح مراجعه غیرضروری خود به بانکها و اولویت دادن به خدمات آنلاین شبکه بانکی، به بسیج ملی شکست ویروس کرونا کمک کنیم. بانک رفاه کارگران در کنار مردم ایران برای شکست دادن ویروس کرونا، با خدمات الکترونیک خود به صورت آنلاین و 24 ساعته در کنار مردم و مشتریان ایستاده و تلاش میکند تا سهمی هرچند کوچک در این مبارزه سخت و نفسگیر با ویروس کرونا ایفا کند. با استفاده از خدمات غیرحضوری بانکها همه میتوانیم در کنار رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا، در مسیر صیانت از سلامت و امنیت روانی و جسمی جامعه گام برداریم.
پیشنهاد می کنیم برای استفاده از خدمات تلفنبانک رفاه با در اختیار داشتن نام کاربری و رمز ورود با شماره 8307-021 تماس بگیرید. در این خدمت غیرحضوری، کارفرمایان تامین اجتماعی می توانند حق بیمه کارگاه مورد نظر را پرداخت کنند و مشتریان بانک هم می توانند از خدماتی چون دریافت سه گردش آخر حساب، دریافت موجودی، انتقال وجه، شارژ تلفن همراه، پرداخت جرایم رانندگی، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، عملیات کارت از جمله تغییر رمز، اطلاع از وضعیت چک، دریافت صورت حساب بهره ببرند.
سامانه همبانک رفاه هم با شماره گیری کد #713* در کنار تبلت بانک، همراه کارت و اینترنت بانک رفاه از دیگر خدمات آنلاین بانک رفاه کارگران است که می توانید با استفاده از آن کارهای بانکی خود را در خانه یا محل کار با سهولت انجام دهید و بیشتر مراقب سلامتی خود و اعضای خانواده تان باشید. فراموش نکنید که بانک رفاه یک بانک سلامت محور هم هست پس همراه با بانک رفاه همه تلاش می کنیم تا کرونا را از پای درآوریم.
تمدید مهلت بازپرداخت اقساط
تسهیلات بانک کارآفرین
مهلت بازپرداخت اقساط تسهیلات بانک کارآفرین در اسفند 98 و فروردین 99 تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فرزین مدیرعامل این بانک ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کارها که ممکن است کاهش عایدی و وقفه درآمدی برخی واحدها و صنوف و اشخاص حقیقی را در پی داشته باشد، بانک کارآفرین در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی و با هدف حمایت از کسب و کارهای خرد، جهت بازپرداخت اقساط تسهیلات در ماههای اسفند 98 و فروردین 99، مهلت 45 روزه در نظر گرفته است.
وی همچنین افزود: ماموریت اصلی بانک کارآفرین حمایت از مقوله تولید و کارآفرینی و کمک به کسب و کارهای خرد است، لذا با توجه به بحران پیش آمده در کشور، این بانک مصمم به حمایت از شرکای تجاری و مشتریان خود میباشد.
بر اساس این گزارش کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که از بانک کارآفرین تسهیلات دریافت نمودهاند و سررسید بدهی یا اقساط آنها از 12 اسفند تا پایان فروردین است، با ارسال درخواست کتبی به شعبه پرداختکننده تسهیلات، از مهلت 45 روزه جهت بازپرداخت بدهی خود بهرهمند خواهند شد.
همچنین به منظور مساعدت با بدهکارانی که دارای مطالبات غیرجاری نزد بانک کارآفرین هستند، تمهیدات و شرایطی پیشبینی و به شعب ابلاغ شده است. مشتریان گرامی میتوانند با مراجعه به شعب خود از این امتیاز بهرهمند شوند.
یک باند کلاهبرداری از شرکتهای بیمه شناسایی و دستگیر شد
با پیگیری شرکت بیمه سینا و دستور قاطع دادستان کاشان یک باند کلاهبرداری از شرکتهای بیمه شناسایی و دستگیر شد.
با بررسی و پیگیریهای اداره تحقیق مدیریت حقوقی بیمه سینا و همکاری دادستان و پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان اعضای یک باند چند نفره که با ترفند تصادفات ساختگی هشت میلیارد ریال از شرکتهای بیمه کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
پس از ارجاع پرونده به مدیریت حقوقی و بررسی از سوی اداره تحقیق مدیریت حقوقی بیمه سینا و انعکاس موضوع به دادستان کاشان مشخص شد سرکرده این باند یک زنوشوهر همراه با یک فرد دیگر هستند که با فریب افراد فقیر و بیبضاعت آنها را به آسیب رساندن به اعضای بدن خود راضی میکنند و با ایجاد تصادفات ساختگی از شرکتهای بیمه کلاهبرداری میکنند.
لازم به توضیح است که اعضای این باند از هر فرد فقیر و بیبضاعت که با آنها همکاری میکرد، دو میلیارد ریال سفته به عنوان ضمانت بازگرداندن دیه دریافت میکردند.
علاوه بر سرکردگان این باند، هشت فرد دیگر که مرتبط با این پرونده بودند دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
متهمان این پرونده تاکنون به هشت میلیارد ریال کلاهبرداری به این شیوه از شرکتهای بیمه اعتراف کردهاند.
شایان ذکر است، در ماه گذشته نیز یک باند دیگر کلاهبرداری در شهر قروه نیز شناسایی شد که کلاهبرداران طی هماهنگی با اداره آگاهی تحویل مراجع قضایی شدند.
خدمات ویژه بانک سامان
برای مقابله با کرونا
بانک سامان برای کاهش مراجعه مردم به شعب بانکها، خدمات ویژهای ارائه میدهد.
به گزارش سامان رسانه، با توجه به تأکید مراجع بهداشتی و درمانی در خصوص کاهش تردد مردم در سطح شهر، بانک سامان از 12 اسفندماه خدمات ویژهای را در این خصوص ارائه میدهد.
بر این اساس تا اطلاع ثانوی سقف برداشت از تمام خودپردازها، نت بانک و موبایلت بانک سامان به مبلغ 5 میلیون ریال، افزایش مییابد. همچنین سقف انتقال وجه کارت به کارت نیز افزایشیافته و تمام مردم از خودپردازهای بانک سامان میتوانند تا مبلغ 50 میلیون ریال کارت به کارت کنند.در همین حال باهدف کاهش میزان مراجعه مشتریان به شعب بانک سامان، تعداد دفعات رمز اشتباه که منجر به غیرفعال شدن کارت میشود به 5 بار افزایشیافته است.
علاوه بر این، تمام کارتهایی که تاریخ اعتبار آنها اسفندماه امسال و فروردین ماه سال آینده به اتمام میرسد تا پایان خردادماه دارای اعتبار هستند و نیازی به مراجعه به شعبه برای تعویض این کارتها وجود ندارد. این گروه از مشتریان لازم است در هنگام خریدهای اینترنتی و تراکنشهایی که نیازمند درج تاریخ انقضا است، در قسمت مربوطه تاریخ 03 و 99 را وارد کنند.
گفتنی است، مشتریان بانک سامان همواره میتوانند خدمات موردنیاز خود را بهصورت آنلاین از نت بانک، موبایلت و تل بانک سامان دریافت کنند.همچنین مرکز سامان ارتباط به شماره تماس 0216422 در تمامی ساعات شبانهروز آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.
ساعت کاری ادارات و شعب بانک مسکن
روابط عمومی بانک مسکن در اطلاعیهای از تغییر ساعات کاری ادارات مرکزی و شعب استان تهران خبر داد.
به گزارش هیبنا ، پیرو هماهنگی بعمل آمده با شورای هماهنگی بانک های کشور و دبیر کمیته بحران استانداری جهت جلوگیری از شیوع کرونا ، ساعات کاری ادارات مرکزی ، ستاد مدیریتهای شعب استانها و مناطق ، حوزه ها و شعب تحت پوشش ، شعبه مستقل مرکزی تهران و شعب بانک های استان ها ، از روز شنبه مورخ 10/12/1398 لغایت پنج شنبه مورخ 15/12/1398 تغییر یافت. بر اساس این گزارش ساعت کار کارکنان 08:00 لغایت 13:00 و ساعت ارایه خدمات به مشتریان 08:30 لغایت 12:30 تعیین شد و همچنین به مدت یک هفته، باجه عصر بانکهای کل کشور تعطیل اعلام می شود.
شایان ذکر است درصورت تداوم و یا تغییرات احتمالی ساعات کار ، براساس مصوبات آتی از سوی مراجع ذیصلاح ، متعاقباَ اعلام خواهد شد.همچنین هموطنان عزیز جهت برقراری ارتباط با ما می توانند سوالات و نظرات خود را در ساعات اعلام شده با شماره تلفن های 1830 و 61088-021 با مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن مطرح کنند.
صرفه جویی چشمگیر در بانک کشاورزی
بانک کشاورزی با اتخاذ سیاست های هدفمند و تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت در حوزه های مختلف از جمله تبلیغات، هزینه های پرسنلی، تاسیسات، ساختمان ها، تجهیزات و... اقدامات تاثیرگذاری برای صرفه جویی در منابع به انجام رسانده است.روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک که سیاست صرفه جویی و تعدیل هزینه ها را در اولویت برنامه های سال 1398 خود قرار داده بود، با اجرای این سیاست عملکرد درخشانی در کارنامه بانک کشاورزی به ثبت رساند.این گزارش می افزاید، صرفه جویی 30تا 35 درصدی در مصرف برق، آب و گاز، حذف مراسم و همایش های غیر ضروری، اجرای سیاست انقباضی و قانونمند کردن پرداخت ها، حذف خرید هدایا و اقلام تبلیغاتی، کاهش حضور پر هزینه در رسانه های مکتوب و تصویری، حذف انتشار سررسید، تقویم و... از جمله اقداماتی است که در سال 1398 در بانک کشاورزی به اجرا در آمد.خاطر نشان می شود، بانک کشاورزی در سال 1397 همین سیاست صرفه جویی را اعمال و اجرا کرد، به گونه ای که رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جهموری با ارسال نامه ای، مراتب قدردانی و تشکر حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهور محترم را از بانک کشاورزی برای انجام اقدامات ارزشمند در زمینه صرفه جویی ابلاغ کرد.
صدور انواع ضمانت نامه در موسسه اعتباری ملل
به منظور رونق تولید و بهبود وضع کسب و کار انواع ضمانت نامه بانکی در موسسه اعتباری ملل صادر می شود.
تجار و فعالان اقتصادی می توانند با شناخت بیشتر ازاین خدمت بانکی، با جایگزین نمودن ضمانت نامه در قبال نقدینگی نسبت به کاهش بلوکه شدن سرمایه و استفاده بهینه از آن، بازده بیشتری به ارمغان بیاورند. همچنین با عنایت به گستره و تنوع خدمات بانکی، شناخت بهتر و بیشتر این خدمات توسط بنگاه های تجاری مسلماً سهولت و روانی بیشتری در چرخه امور اقتصادی و بازرگانی آنها ایجاد خواهد نمود. در همین راستا با هدف ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، انواع ضمانت نامه های بانکی در شعب موسسه اعتباری ملل صادر می گردد.
همچنین موسسه اعتباری ملل در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل ارائه خدمات به مشتریان، سامانه استعلام ضمانت نامه بانکی را راه اندازی نموده است.
اصالت ضمانت نامه های صادره موسسه اعتباری ملل از طریق کد سپام (سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی) بصورت آنلاین قابل استعلام است.
بانک گردشگری اعلام کرد
ارائه خدمات برای کاهش مراجعه مشتریان به شعب
به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بانک گردشگری در شرایط خاص بهداشتی کشور، تمهیدات جدیدی را طبق تصمیمات بانک مرکزی برای استفاده مشتریان فراهم کرده است.
طبق بخشنامه بانک مرکزی، میزان مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ سی میلیون ریال در هر شبانه روز به پنجاه میلیون ریال افزایش یافت.
هزینه کارمزد انتقال وجه بیش از سی میلیون ریال برابر کارمزد همان سی میلیون ریال است.
از دیگر تصمیمات اتخاذ شده، بلامانع بودن امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت سه ماه از تاریخ انقضاء است.
براساس بخشنامه بانک مرکزی، طبق روال سال های گذشته و به منظور کاهش مراجعات مردم به شعب و دستگاه های خودپرداز، میزان برداشت نقدی درون بانکی از دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش یافته است.
همچنین تعداد تلاش های ناموفق رمز دوم در هر شبانه روز با رعایت دستورالعمل مربوطه به پنج بار افزایش می یابد.
رعایت مفاد این بخشنامه تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا بوده و بازگشت به وضعیت عادی با ابلاغ بانک مرکزی اعلام خواهد شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.