شماره: 1250 / ۱۳۹۸ بيست و سوم شهريور
تعداد بازدید : 0
شماره گذاری پراید از سال 99 متوقف میشود
براساس اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خودروی پراید براساس توافق صورت گرفته با شرکت سایپا و وزارت صمت از سال 99 شمارهگذاری نمیشود.
سردار هادیان فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درخصوص شمارهگذاری خودری پراید گفت: در خصوص خودروی پراید یازده سال آسیب شناسی تصادفات انجام شده و مشخص شده است که این خودرو خطرات زیادی برای سرنشینان دارد.
وی افزود: البته در تصادفات ۹۲ درصد علت وقوع تصادفات علت انسانی دارد و اگر راننده به صورت ایمن رانندگی کند سالم می ماند و دیگر فرقی ندارد که خودرو پراید باشد یا ماشین دیگری.
سردار هادیان فر ادامه داد: اما اگر از عامل انسانی عبور کنیم در خصوص پراید این خودرو آسیبهای زیادی را در تصادفات ایجاد میکند یعنی تقریبا در هر تصادف ۳.۸ آسیب می زند یعنی یا منجر به فوت می شود یا مجروحیت.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ما مراتب را به وزیر صنعت و معدن اعلام کردیم و جلساتی هم داشتیم به شرکت سایپا هم اعلام کردیم میدانید که سه سازمان درخصوص پلاک گذاری نقش دارند.
وی افزود: ما به آنها گفتیم که تعهداتی که در سال ۹۸ برای تحویل خودروی پراید دارند را عمل کنند اما از سال ۹۹ شماره گذاری این خودرو را نخواهیم داشت.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
قوی ترین خودرو روباز موتور جلو
در جهان معرفی شد
کمپانی خودروسازی فراری قوی ترین خودروی روباز (کانورتیبل) موتور جلو در جهان را با نام 812 GTS رسما رونمایی کرد.به طور دقیق بخواهیم خودروی جدید فراری را توصیف کنیم، می توانیم 812 GTS را یک نسخه روباز از خودروی فراری «812 سوپرفست» بدانیم که حالا در نسخه کانورتیبل آن با کد اختصاصی 812 GTS معرفی شده است تا قوی ترین خودروی روباز موتور جلو در جهان باشد که مجوز تولید و عرضه به مشتریان را از سوی شرکت سازنده دریافت کرده است.
همانطور که انتظار می رفت، فراری 812 GTS بخش فنی خود را با خودروی فراری 812 سوپرفست به اشتراک می گذارد و بدان معنا خواهد بود که بر روی فراری 812 GTS نیز شاهد نصب و استفاده از یک موتور 6.5 لیتری دوازده سیلندر تنفس طبیعی هستیم که خروجی قدرت آن برابر با 789 اسب بخار در دور موتور 8500 بوده و همچنین در دور موتور 7000 می تواند خروجی گشتاور 718 نیوتن متری در اختیار کاربران خود قرار دهد تا این خودرو تبدیل به قوی ترین خودروی تولید انبوه روباز جهان در جهان باشد که به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
عملکرد این خودرو تقریبا نزدیک به نسخه 812 سوپرفست خواهد بود و شرکت خودروسازی فراری ادعا می کند که نسخه روباز 812 می تواند شتاب صفر تا صد کمتر از 3 ثانیه، شتاب صفر تا 200 کیلومتر برساعت حدودا 8.3 ثانیه و همچنین سقف سرعت 340 کیلومتر برساعتی داشته باشد.
همانند هر فراری روباز دیگری که وجود دارد، خودروی جدید 812 GTS نیز سقف برقی برای سهولت استفاده کاربران خود دارد که با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت می توان در عرض تنها 14 ثانیه سقف اتومبیل را به طور کامل باز و یا بسته کرد. علاوه بر این یک صفحه برقی در پشت سر راننده قرار دارد که هنگام باز بودن سقف اتومبیل باز شده و به جریان بهتر هوا و جلوگیری از چرخش آن در داخل کابین جلوگیری می کند، هرچند وقتی سقف اتومبیل بسته باشد، کاربران می توانند صفحه برقی را باز کرده و از صدای موتور 12 سیلندر تنفس طبیعی فراری و خروجی های اگزوز آن لذت ببرند.
«ب ام و» با معرفی یک کانسپت جذاب
در فرانکفورت آتش به پا کرد
ب ام و 4 مفهومی با جلو پنجره های بزرگ و خشن کلیوی شکل به نمایشگاه آمد تا نگاه همگان را به تسخیر خود درآورد.
این مدل مفهومی آمده است تا به ما نشان دهد که نسل دوم سری 4 چه شکلی خواهد بود و اگر خطوط روی کاپوت و دماغ این خودرو بتواند به مرحله تولید برسد، جلو پنجره های بسیار بزرگ کلیوی شکل متقارن آن که عدد 4 کوچکی را در زیر خود دارد می تواند ظاهر چشم نوازی به این خودرو دهد، با اینکه فعلا طراحی این خودرو به نوعی مفهومی و نه چندان واقع گرایانه است و بعید هم به نظر می رسد که شرکت خودروسازی «بی ام و» برای طراحی و ساخت محصولات جدید خود دقیقا از چنین طرحی با جلوپنجره های بسیار بزرگ و نامتعارف استفاده کند.
با اینکه همه طراحی های 2020 و 2021 سری 4 بی ام و به شکل سادهای کپی شده از نسخه 2 درب سری 3 این کارخانه آلمانی هستند ، با این حال این طراحی نمایانگر شخصیت بسیار جدی سری 4 است و چیزهای جدیدی برای نمایش دادن دارد که در سری 3 قابل رویت نیست.
هرچند همه آپشن ها و جزئیات رونمایی شده در نمایشگاه به خط تولید نمی رسد و خودرو تولیدی قرار است جزئیات و کلیات زیادی را از دست بدهد، مانند آینه های اعجاب انگیزش و همچنین جلوپنجره اتومبیل به احتمال زیاد شامل تغییرات اساسی شود. برای درک بهتر آنچه که مدل مفهومی سری 4 در زمان قرار گیری در خط تولید از دست خواهد داد، کافیست به مدل مفهومی سری 8 گرن کوپه و مدل تولیدی اش نگاه بندازیم تا بفهمیم چه چیز هایی به احتمال زیاد از روی این مدل حذف خواهد شد.
در جلوی خودرو می توان به چراغ های لیزری آن اشاره کرد که به ظاهر خودرو، نمایی خشن داده اند و نیز در عقب خودرو شاهد چراغ هایی از جنس LED هستیم و البته نباید فراموش کنیم که رینگ های 21 اینچی که در زیر گلگیر های حجیم قرار دارند، ظاهری تهاجمی به این خوردو داده است.
مرسدس بنز ویژن EQS سدان لوکس آینده
این برند است
شکی نیست که مرسدس بنز کلاس S استاندارد طلایی خودروهای لوکس است.این خودرو به اندازه کافی در بازار بوده تا برای خود نام آور باشد و به منظور ادامه این افسانه، مرسدس بنز این سدان را در خط تولید آینده خود حفظ خواهد کرد. کلاس S تمام برقی آینده به واسطه ویژن EQS به نمایش درآمده است.
چنان چه همه می دانند، EQ زیر برند برقی جدید مرسدس است و EQS در صدر مدل های آن قرار خواهد گرفت. در طراحی این خودرو حسی از یک خودروی GT وجود دارد چرا که ارتفاعی کوتاه و طولی کشیده دارد و از رینگ های بزرگ بهره می برد. خط سقف این خودرو همچون گنبدی کوتاه روی بدنه است در حالی که دماغه آن با جلوپنجره سه بعدی آبی رنگ و ستاره سه پر دارای روشنایی شاخص می شود. در قسمت پشت این خودرو برجستگی قابل توجهی به سمت بالا دارد در حالی که چراغ های عقب آن شبیه به نواری بزرگ در پشت قرار گرفته اند.کابین این خودرو طرحی ممتاز و در عین حال مینیمال دارد و از چهار فضای مناسب برای هر یک از سرنشینان بهره می برد. بین راننده و سرنشین جلوی این خودرو نمایشگری بزرگ قرار دارد که تمام عملکردها را کنترل می کند در حالی که سرنشین جلو از نمایشگری ثانویه روی در کنار خود نیز بهره می برد. روی داشبورد این خودرو طرحی شبیه به قایق موتوری دیده می شود در حالی که فرمان آن مربعی بوده و در حالت خودران جمع می شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
در صفحات دیگر
آخرین وضعیت خودروهای مانده در گمرک
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه در حال حاضر به طور کلی بیش از ۶۰۰۰ دستگاه خودرو در گمرکها ماندهاند، اظهار کرد: روند ترخیص خودروهای وارداتی دپو شده در گمرکها مانند قبل بوده و تغییری در روند آن ایجاد نشده است.
مهدی دادفر افزود: در حال حاضر برای ۸۰۰ دستگاه گواهینامه گمرکی صادر شده، حدود ۱۷۰۰ دستگاه اظهارنامه گمرکی گرفتند و ۲۲۰۰ دستگاه خودرو قبض انبار دارند. لازم به ذکر است ۲۷۰۰ دستگاه نیز تحت نظر مقام قضایی هستند که به طور کلی بیش از ۶۰۰۰ خودرو در گمرکها ماندهاند.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو خاطرنشان کرد: نامهنگاریهای مختلفی درباره ترخیص خودروهای مانده در گمرک انجام شده اما تاکنون نتیجهای نداشته است. استدلالی وجود دارد که گفته میشود مصوبه واردات خودروهای مانده در گمرک یک بار تمدید شده است، اما در چهار ماه نخست دستگاههای اجرایی نمیتوانستند آن را اجرا کنند.
وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم در آن زمان بین بخشهای مختلف وجود نداشت. به جرات میتوان گفت که مصوبه تنها دو ماه امکان اجرا داشت ولی امکان ترخیص ۱۴ هزار خودرو از گمرک در مدت زمان دو ماه تقریبا غیرممکن بوده است.
دادفر درباره موضوع واردات خودرو از مناطق آزاد اظهار کرد: موضوع واردات خودرو از مناطق آزاد نیز اتفاق نخواهد افتاد؛ چراکه برای واردات خودرو تفاوتی میان این مناطق با سایر نقاط وجود ندارد. زمانی که مطلبی قابل حل نیست نگاهها را به سمت دیگر میکشانند. همین نکته درباره واردات خودروهای کارکرده نیز وجود دارد. زمانی که نمونههای صفر را نمیتوانیم وارد کنیم، چگونه میتوان در مورد واردات خودروهای دست دوم صحبت و آن را عملی کرد؟
وی ادامه داد: در صورتی که خودرو کارکرده وارد شود، قیمتها تا نصف مبلغ خودروی صفرکیلومتر کاهش پیدا میکند. به طور کلی واردات خودروهای کارکرده عالی است اما افرادی که توانمندی انجام این کار را داشته باشند، وجود ندارند.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در پایان اظهار کرد: آنچه که در حال حاضر برای ما از همه چیز بیشتر حائز اهمیت است، ترخیص خودروهایی است که وارد شده اما به دلایل مختلف ترخیص نمیشوند. خودروهای موجود در گمرک اموال مردم است. البته لازم به ذکر است که تمامی خودروهایی که ترخیص شدهاند، بهدست مشتریان رسیده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
مدیرعامل ایران خودرو: دستیابی به تیراژ روزانه دوهزار دستگاه در ایرانخودرو هدفگذاری شد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: هدف اولیه ایرانخودرو دستیابی به شمارگان تولید روزانه دوهزار دستگاه است که با همکاری و هم افزایی با همه نهادهای ذیربط به دنبال تحقق آن هستیم.
به گزارش ایران خودرو، «فرشاد مقیمی» در نشستی با مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن ویژه خواندن وضعیت امروز حاکم بر کشور، صنعت خودرو را دارای سهم قابل توجهی در اقتصاد کشور برشمرد و افزود: افزایش سرمایه از طریق تجدید ارزیابی داراییها نیز یکی از اقداماتی است که در حال اجرا و پیگیری آن هستیم.
دولت آمریکا از قراردادن این صنعت در صدر فهرست تحریمها اهدافی را دنبال میکند و به دنبال زمینگیر کردن آن است.
به گفته وی، خودروسازی علاوه بر اشتغال حدود ۱.۵ میلیون نیروی کار در زنجیره تولید و خدمات پس از فروش، سهم بالایی را در ارزش افزوده بخش صنعت به خود اختصاص می دهد.
مقیمی تصریح کرد: پتانسیل بالایی در این بخش از سوی دشمن هدفگیری شده که وجود مشکل در بخشی از آن مانند دومینو به سایر بخشها منتقل میشود.
وی در عین حال گفت: با ساز وکارهای مختلفی توانسته ایم جلو برویم و در مقابل مشکلات بایستیم، اکنون وفاق و اتحاد درونی بیش از گذشته باید نمایان شود تا بتوانیم مسائل را با هماهنگی سیستمی بیشتر مدیریت کنیم.
مقیمی با اشاره به مسائل موجود در حوزه کشتیرانی و طولانی شدن فرآیندهای حمل و ترخیص که هزینههای سرباری را به مجموعه تحمیل می کند، گفت: باید با استفاده از ساز وکارهای مشخصی در همکاریهای مشترک از چالشهای موجود بکاهیم و نتیجه این همکاریها بهطور قطع به سود بنگاه تولیدی و اقتصاد کشور خواهد بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه بر طراحی مدلی برای مراودههای مالی بین ایرانخودرو و کشتیرانی و عمل به تعهدات از سوی دو طرف تاکید کرد.
از کمک برای بهبود صنعت خودروی کشور مضایقه نخواهیم کرد
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست ضمن تاکید بر همکاری میان نهادها و ارگانهای ذیربط برای عبور از شرایط فعلی کشور، گفت: از کمک برای بهبود وضعیت صنعت خودرو کشور مضایقه نخواهیم کرد.
«محمدرضا مدرسخیابانی» خاطرنشانکرد: برای رفع مشکلات براساس اعتماد متقابل باید وارد میدان شویم و همکاریها را بر اساس مدلی که به طرفین آسیب نرسد، ادامه دهیم.
وی ضمن استقبال از بهرهمندی از تسهیلات بانکی برای تامین نقدینگی ایران خودرو در ارتباط با مسایل کشتیرانی، دستور بررسی مفاد پیشنهادی ایرانخودرو برای رفع موانع موجود را صادر کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
افزایش واردات موجب ابلاغ فروش بدون حواله تایر توسط وزارت صمت شد؛ دپوی بیش از 30 هزار حلقه لاستیک سنگین در گمرکات
بر اساس بررسی های صورت گرفته در حال حاضر بالای 20 تا 30 هزار حلقه لاستیک سنگین در گمرکات دپو است که در صورت تخصیص ارز امکان ترخیص خواهند داشت.
با ابلاغ معاونت بازرگانی وزارت صنعت، معدن وتجارت، فروش دو سایز تایر سنگین پرمصرف بدون نیاز به صدور حواله راهداری امکان پذیر شد بر اساس این ابلاغیه، انباشت بیشاز اندازه تایرهای سنگین وارداتی در انبارهای شرکتهای واردکننده در کشور باعث شده که وزارت صمت در نامهای به روسای سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای مختلف اجازه فروش و عرضه تایرهای سنگین در دو سایز 315 و 385 را صادر نماید.
گفته می شود پیش از این نیز وزارت صمت مقرر کرده بود توزیعکنندگان تایر درصورت دپوی این تایرها در انبارهایشان و عدم مراجعه خریدار حامل حواله راهداری میتوانند پس از یک ماه تایرها را در بازار به فروش برسانند اما این دستورالعمل هیچگاه اجرایی نشد و سرانجام معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در نامهای به تاریخ 10 شهریورماه اجازه فروش این تایرها را صادر کرد.
در شرایطی وزارت صنعت علت ابلاغ این دستورالعمل را انباشت بیش از اندازه تایرهای سنگین اعلام کرده که به گفته دبیر انجمن واردکنندگان لاستیک در صدور این دستور بحث انباشت تایرهای سنگین مطرح نبوده است و همان گونه که در این دستورالعمل آمده، وزارت صنعت صرفا برای دو سایز تایر 315 و 385 امکان فروش بدون صدور حواله را ابلاغ کرده است.
سید محمد میرعابدینی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو با اشاره به این دستور جدید وزارت صنعت، اظهار داشت: از آنجا که یکسری برندها به خصوص برندهای ضعیف چینی و عمدتا در یک سطح کیفی به میزان زیاد وارد کشور شدند این دستور برای این نوع برندها و صرفا برای دو سایز از آنها صادر شده است در حالی که در همین دو سایز 315 و 385 برخی برندهای وارداتی است که در داخل نیاز و تقاضای زیادی دارد اما اغلب وارد نمی شوند و در صورت واردات و عرضه به بازار به سرعت توسط متقاضیان خریداری می شوند.
وی همچنین در خصوص شرایط ثبت سفارش و واردات تایرهای سنگین به کشور، تاکید کرد: بر اساس تصمیم اخیر دولت ، اولویت واردات و تخصیص ارز برای کالاهایی است که در گمرک وارد و دپو شده خواهد بود بنابراین هر گونه ثبت سفارش های جدید تایر سنگین را منوط به ترخیص کلیه تایرهای دپو در گمرکات و تایرهای ثبت سفارش شده خواهد بود.
این مقام مسئول در انجمن واردکنندگان لاستیک خاطر نشان کرد: بر همین اساس وزارت صنعت تا اتمام ترخیص تمام تایرهای ثبت سفارش شده و موجود در گمرکات، هیچ ثبت سفارش جدیدی را برای واردات تایر های سنگین باز نخواهد کرد.
میرعابدینی در ادامه با اشاره به رقم قابل توجه تایرهای دپو شده در گمرکات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط انجمن در حال حاضر بالای 20 تا 30 هزار حلقه لاستیک سنگین در گمرکات دپو است که در صورت تخصیص ارز امکان ترخیص خواهند داشت.
وی در پایان با توجه به برخی آمارهای متناقص و غیر واقعی در خصوص میزان نیاز سالانه تایرهای سنگین در کشور به خبرنگار پرشین خودرو گفت: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو سنگین در کشور وجود دارد که در صورتی که ضریب مصرف سالانه هر دستگاه خودرو 3 تا 4 حلقه لاستیک باشد این میزان رقمی در حدود 4 و نیم تا 5 میلیون می شود که با آمار غیر واقعی 2 میلیونی که توسط برخی ها اعلام شده اختلاف زیادی دارد و به طور قطع مورد تایید ما نیز نخواهد بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
فولکس واگن سرانجام از ID.3 برقی رونمایی کرد
فولکس واگن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 از هاچ بک تمام برقی ID.3 رونمایی کرد.این مدل مبتنی بر پلتفرم MEB جدید این خودروساز است که در تمام مدل های برقی آینده این برند به کار خواهد رفت. به گفته فولکس واگن، عدد 3 در نام این خودرو نشان دهنده فصل سوم این خودروساز پس از مدل های بیتل و گلف است.فولکس واگن ID.3 با سه گزینه سایز باطری موجود خواهد بود. نسخه پایه این خودرو دارای باطری 45 کیلووات ساعت با طیف حرکتی 330 کیلومتر خواهد بود در حالی که نسخه 58 کیلووات ساعت آن طیف حرکتی 420 کیلومتر فراهم می سازد. بزرگ ترین باطری این خودرو 77 کیلووات ساعت بوده و طیف حرکتی 550 کیلومتر فراهم می سازد. ID.3 با کمک قابلیت شارژ سریع و استفاده از شارژر 100 کیلووات می تواند طیف حرکتی در حدود 290 کیلومتر را در مدت 30 دقیقه به دست آورد.ID.3 دارای طول 145 میلی متر بیش تر از نسل کنونی گلف است در حالی که 10 میلی متر عریض تر و 60 میلی متر بلندتر نیز هست. در کابین این خودرو تمام کنترل ها از جمله کنترل های روی فرمان چند منظوره قابل تنظیم برقی با دکمه های حساس به لمس با استفاده از عملکرد لمسی کار می کنند. تنها شیشه های برقی و چراغ های هشدار مانع این خودرو همچنان با دکمه های معمولی کار می کنند. این ویژگی با کنترل صوتی طبیعی هوشمند کامل می شود. علاوه بر نمایشگر کابین، یک نمایشگر لمسی 10 لنیچی مرکزی تازه ساخته شده اطلاعات کلیدی را برای راننده فراهم می سازد.
ID.3 First ادیشن دارای باطری 58 کیلووات ساعت است و موتور برقی روی محور عقب نیروی آن را تامین می کند. این موتور قدرت 150 کیلووات و گشتاور 310 نیوتون متر دارد و بیشینه سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را فراهم می سازد. این نسخه در سه ساختار ثابت ارائه می شود در حالی که رنگ بدنه و رنگ کابین آن قابل تغییر هستند. مدل پایه ID.3 First ادیشن دارای سیستم ناوبری، گرم کن صندلی و فرمان، دسته صندلی جلو، کابل شارژ Mode 2 و رینگ های آلیاژی 18 اینچی است.
ID.3 First Edition Plus نیز دارای سیستم دوربین دید پشت، کروز کنترل ACC و دسترسی قفل و سیستم استارت بدون سویچ است. کابین ID.3 First Plus ادیشن دارای صندلی هایی با طراحی متفاوت، کنسول وسط با دو رابط USB-C و روشنایی محیطی است. از تجهیزات بدنه این خودرو می توان به شیشه های رنگی شده، بسته ارتقایی بدنه نقره ای، چراغ های جلوی LED ماتریسی، چراغ های کناری ماتریسی، چراغ های ترمز، چراغ های راهنما و چراغ های عقب و رینگ های آلیاژی 19 اینچی اشاره کرد.نسخه ممتاز ID.3 1st Max با تجهیزاتی همچون نمایشگر بالای سر واقعیت افزوده، سیستم صوتی Beats، سقف شیشه ای کشویی پانورامای بزرگ و رینگ های آلیاژی 20 اینچی ارائه می شود. این تجهیزات با سیستم ثبات در مسیر و کمک اضطراری، سیستم تغییر لاین، شارژ باطری ولتاژ بالای بی سم تلفن همراه و صندلی هایی راحت تکمیل می شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.