شماره: 2350 / ۱۴۰۳ هجدهم ارديبهشت
تعداد بازدید : 0
اخبار
رئیس کل بانک مرکزی :
داراییهای ارزی افزایش یافت
رئیسکل بانک مرکزی اعلام کرد: در فروردین امسال میزان داراییهای ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید داراییهای ارزی نسبت به فروش آن است.
محمدرضا فرزین اظهار کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.
وی افزود: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.
طبق اعلام بانک مرکزی، فرزین گفت: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است.
تقدیر بنیاد قلب پارس
از بانک قرضالحسنه مهر ایران
در آیین سیامین سالگرد تأسیس بنیاد قلب پارس، از حمایتهای بانک قرضالحسنه مهر ایران قدردانی شد.
در آیین سیامین سالگرد تأسیس بنیاد قلب پارس که با حضور «رامین معینی» قائممقام این بنیاد، دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، آیتالله «سید علی اصغر دستغیب» عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و ریاست هیأت امنای مجمع خیرین سلامت فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از پزشکان، خیرین و فعالان حوزه سلامت برگزار شد، از اقدامات بانک قرضالحسنه مهر ایران استان فارس در همراهی با بنیاد قلب پارس برای کاهش دغدغههای مالی بیماران تقدیر شد.
قائم مقام بنیاد قلب پارس در این مراسم گفت: بر اساس تفاهمنامه این بنیاد با بانک قرضالحسنه مهر ایران در بیماران نیازمند برای دریافت وام قرضالحسنه با کمترین میزان کارمزد به این بانک معرفی میشوند.
وی بیان کرد: از محل این تفاهمنامه بیش از ۴۰۰ فقره وام قرضالحسنه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال به بیماران واجد شرایط پرداخت شده است.
معینی افزود: بانک قرضالحسنه مهر ایران بستر مناسبی فراهم کرده تا نیکوکاران به شیوههای مختلف علاوه بر واریز مبالغ خیرانه خود به حساب بنیاد در این بانک، با افتتاح حساب در بانک و انتقال معدل گردش مالی به بنیاد قلب پارس و بیمارستان قلب کوثر در حمایت از بیماران قلبی قدمهای مؤثری را بردارند.
آمادگی پیام رسان بله
برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
قائم مقام پیام رسان بله گفت:تعداد تماسهای روزانه از طریق پیام رسان بله در زمان حج ۱۴۰۲ به بیش از یک میلیون تماس رسید.همچنین این پیام رسان آمادگی دارد تا در حج امسال نیز به حجاج گرامی خدمات صوتی و تصویری و خدمات تهیه ارز مسافرتی ارائه دهد.
امین تجملیان، قائم مقام پیام رسان بله با اعلام این خبر گفت: این میزان تماس از طریق پیام رسان بله در حالی است که بسیاری از حجاج ارز مسافرتی خود را نیز سال گذشته از طریق این پیام رسان خریداری کرده اند.
وی افزود:امسال نیز حجاج گرامی میتوانند همچون سال گذشته به راحتی ارز مسافرتی خود را از طریق پیام رسان بله تهیه کنند. همچنین تماس صوتی و تصویری به صورت فردی و گروهی از دیگر قابلیتهای بله برای حجاج است تا تجربه این سفر معنوی را با اعضای خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند.
امین تجملیان، اضافه کرد: با توجه به محدودیتهایی که کشور عربستان برای برقراری تماس اینترنتی دارد، حجاج ایرانی بهتر است از پیامرسانهایی استفاده کنند که قابلیت ارسال و دریافت کد به عربستان را دارد.
وی تاکید کرد: پیام رسان بله این امکان را دارد و حجاج میتوانند به راحتی با دسترسی به بله، از آن استفاده کنند.
تجملیان با تشریح ویژگی های این پیام رسان گفت:ویژگی مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر وجود دارد که میتواند برای هماهنگی بین اعضای کاروان یا عوامل کاروان با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد. ارزمسافرتی هم از دیگر ویژگیهای شناخته شده بله محسوب میشود که افراد قبل از شروع سفر خود میتوانند از بله دریافت کنند.
قائم مقام پیام رسان بله درباره دریافت ارز مسافرتی از طریق پیام رسان بله تاکید کرد: برای دریافت ارز مسافرتی ابتدا باید بلیط هواپیمای سفر تهیه شود؛ سپس با مراجعه به پیام رسان بله، در زبانه خدمات، بخش خدمات بانکی و انتخاب ارز مسافرتی، مراحل دریافت ارز، آغاز میشود.
وی ادامه داد: بعد از انجام مراحل خرید ارز مسافرتی، مسافران با داشتن کد ۱۵ رقمی شناسۀ فروش، میتوانند ارز خود را در فرودگاههای بینالمللی از دستگاههای خودپرداز بانک ملّی ایران دریافت کنند.
گفتنی است پیام رسان بله، پیامرسان رسمی بانک ملّی ایران، با هدف تبدیل شدن به زیستبوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که مردم تمامی نیازهای ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
ارتقای توانگری بیمه میهن
به سطح یک
در پی افزایش سرمایه ۱۳۹ درصدی بیمه میهن در سال ۱۴۰۲، سرمایه این شرکت از مرز ۳۵۹ میلیارد تومان گذشت .امور بین الملل بیمه میهن اعلام کرد: در پی افزایش سرمایه ۱۳۹ درصدی بیمه میهن در سال ۱۴۰۲، سرمایه این شرکت از مرز ۳۵۹ میلیارد تومان گذشت و همزمان با جهش توانگری مالی به رقم ۱۰۴ ، نهاد ناظر صنعت بیمه این شرکت را به عنوان یکی از شرکتهای با توانگری سطح یک در بازار بیمه ای کشور اعلام کرد.
حضور بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی انرژی تهران
بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حضور فعال دارد و با ارائه نوینترین خدمات بیمهای خود به فعالان این صنعت، آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیازهای بیمهای این بخش از اقتصاد کشور اعلام میکند.این شرکت با حضور فعال در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشود، آخرین محصولات و خدمات خود را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای بیمه ملت است تا ضمن معرفی توانمندیها و دستاوردهای خود در حوزه بیمههای صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با مشتریان و شرکای تجاری خود دیدار و گفتوگو کند.بیمه ملت در این دوره از نمایشگاه، طیف گستردهای از خدمات بیمهای خود را به نمایش خواهد گذاشت که شامل بیمههای مهندسی و انرژی، کشتی و باربری، بیمههای مسئولیت، بیمههای عمر و حادثه، بیمههای آتش سوزی و بیمههای اتومبیل میشود.علاوه بر این، مدیران و کارشناسان بیمه ملت در غرفه این شرکت حاضر خواهند بود تا به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ داده و آنها را در انتخاب پوشش بیمهای مناسب راهنمایی کنند.حضور بیمه ملت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران نشاندهنده تعهد این شرکت به ارائه خدمات بیمهای با کیفیت به فعالان این صنعت است.
سامانه نسخه نویسی الکترونیکی وضعیت پایداری دارد
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سامانه نسخه نویسی الکترونیکی پس از تقویت زیر ساخت ها و توسعه به وضعیت پایداری رسیده است.
محمد مهدی ناصحی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات به داروخانه ها گفت: پرداخت مطالبات داروخانه ها به ویژه بخش خصوصی اولویت سازمان بیمه سلامت است، در حال حاضر پرداخت مطالبات سال گذشته تا پایان اسفند ماه انجام و تسویه حساب صورت گرفته است، ضمن اینکه تا چند روز آینده پرداخت مطالبات فروردین ماه سال جاری نیز انجام می شود.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: کل هزینه داروخانه ها برای بخش خصوصی حدود 650 میلیارد تومان به صورت ماهانه سهم سازمان بیمه سلامت است که پرداخت می شود. ضمن اینکه سهم ارز ترجیحی در اختیار سازمان نبوده و هر ماه اسناد آن به سازمان هدفمندی یارانه ها برای پرداخت ارسال می شود؛ در این خصوص پرداختی ها تا دی ماه صورت گرفته است.
وی درباره نوسانات سامانه نسخه نویسی الکترونیکی تصریح کرد: خوشبختانه سامانه نسخه نویسی الکترونیکی پس از تقویت زیر ساخت ها و توسعه به وضعیت پایداری رسیده است.
نسخه الکترونیکی بیمه سلامت جزء اولین نسخه هاست که پس از اجرای آن توسعه بسیاری پیدا کرده است. به عنوان مثال اطلاعات صندوق صعب العلاج، خدمات روانشناسی، اتیسم، ناباروری و تعرفه پرستاری به ظرفیت اولیه افزوده شده و ما مجبور بودیم زیر ساخت را تقویت و توسعه دهیم.
ناصحی تاکید کرد: درحال حاضر هیچ مشکلی دراین سامانه وجود نداشته و شرایط پایدار است. البته قبل از اجرای این طرح مکاتبه داشتیم که در صورت ایجاد وقفه نسخه کاغذی دریافت شود.
سهم ۳۰ درصدی بیمه نامه های درمان در سبد پرتفوی صنعت بیمه
یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون در حاشیه اولین رویداد عیدانه بیمه ای و در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد پرتفوی بیمه به بیمه نامه های درمان اختصاص داشته اما این بیمه نامه ها زیان بالایی را برای شرکت های بیمه دارند.
وی همچنین گفت: در خصوص بیمه شخص ثالث نیز، در ابتدای سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی در نرخ دیه داشتیم درحالی که حق بیمه ها ۳۰ درصد افزایش یافته و این خلاء ۲۰ درصدی اثرات و زیان خود را طی سالهای آینده نشان خواهد داد.
وی در ادامه در رابطه با راهکارهای کاهش زیان شرکتهای بیمهای افزود: درصدی از خسارتهای غیر واقعی همیشه وجود داشته است؛ به عبارت دیگر شرکتهای بیمه هم این موضوع رو پذیرفتهاند اما امروزه فناوری اطلاعات برای کاهش این زیانها بسیار کمک میکند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد:
تعداد بازدید : 0
۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
سرپرست سازمان خصوصی سازی از آزادسازی وثیقه و به نام شدن بیش از ۵.۲۲۱ میلیارد سهام ترجیحی متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر از کارگران خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم نیز بیش از ۳۰۵ میلیون سهم دولت به ۳۰۰۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته واگذار شده است.
ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر اعلام کرد: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۱۰ سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سالهای قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.
وی ادامه داد: با توجه به سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پسانداز و سرمایهگذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (۳) ماده «۲۰» قانون اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۶۲ سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳۰۰۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.
سرپرست سازمان خصوصی سازی افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد درصد اقساط با مدت ۱۰ سال صورت میگیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت میشود.
بازیان در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکتهای قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنها واگذار کنند.
وی اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیات واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.
سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و گفت: به موجب تصمیم دیگر هیات واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرفنظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
حضور بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی انرژی تهران
بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حضور فعال دارد و با ارائه نوینترین خدمات بیمهای خود به فعالان این صنعت، آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیازهای بیمهای این بخش از اقتصاد کشور اعلام میکند.
این شرکت با حضور فعال در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشود، آخرین محصولات و خدمات خود را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.
این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای بیمه ملت است تا ضمن معرفی توانمندیها و دستاوردهای خود در حوزه بیمههای صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با مشتریان و شرکای تجاری خود دیدار و گفتوگو کند.
بیمه ملت در این دوره از نمایشگاه، طیف گستردهای از خدمات بیمهای خود را به نمایش خواهد گذاشت که شامل بیمههای مهندسی و انرژی، کشتی و باربری، بیمههای مسئولیت، بیمههای عمر و حادثه، بیمههای آتش سوزی و بیمههای اتومبیل میشود.
علاوه بر این، مدیران و کارشناسان بیمه ملت در غرفه این شرکت حاضر خواهند بود تا به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ داده و آنها را در انتخاب پوشش بیمهای مناسب راهنمایی کنند.
حضور بیمه ملت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران نشاندهنده تعهد این شرکت به ارائه خدمات بیمهای با کیفیت به فعالان این صنعت است.
رونمایی از سامانه «ویترین شعبه» در بانک توسعه صادرات ایران
سامانه «ویترین شعبه» در حاشیه دومین همایش سراسری بانک توسعه صادرات ایران با هدف رفع نیاز ضروری و دسترسی به دادههای جامع و به روز توسط دکتر خانی مدیر عامل این بانک رونمایی شد.
با راهاندازی این سامانه، روسای شعب به راحتی به صورت ماهیانه، هفتگی و حتی روزانه اطلاعات جامع، دقیق و به روز مورد نیاز خود از شعب را در اختیار دارند.
محمدحسین هاشمی نژاد مدیر عامل شرکت مدیریت و توسعه فناوری آرمان همزمان با رونمایی از سامانه «ویترین شعبه»، گفت: عدم دسترسی به اطلاعات به روز در حوزه منابع و مصارف و مانند میانگین دادهها در سامانه «دانا» از عمده مطالبات روسای شعب بانک توسعه صادرات ایران بود که با راهاندازی سامانه «ویترین شعبه» مرتفع میشود.
وی افزود: با بهرهبرداری از این سامانه، علاوه بر امکان ارزیابی عملکرد شعب، بستر بازاریابی و هوشمندسازی را برای بانک فراهم کند و در عین حال روی وب و موبایل قابل دسترس باشد.
مدیرعامل مدیریت و توسعه فناوری آرمان یادآور شد: با ارتقاء ظرفیتهای اپلیکیشن «ویترین شعبه»در بخش بازاریابی و ارزشگذاری مشتری و با تکامل این پلتفرم، امکان توسعه تعامل بانک با مشتری بیش از گذشته فراهم است.
هاشمی نژاد با اشاره به اینکه برنامههای ویژهای برای هوشمندسازی در بانک داریم، افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر قرار گرفتن کشور در فهرست ده کشور برتر در حوزه هوشمندسازی، با دستور مدیرعامل بانک توسعه صادرات، هدفگذاری برای تبدیل شدن این بانک به یک اسمارت بانک در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: همزمان با استقرار بانکداری هوشمند میتوان با رصد رفتار مشتری، احتمال ریزش وی را پیشبینی و راهکار مناسب را به روسای شعب ارایه کرد.
هاشمی نژاد با اذعان به برخورداری کشور از نیروی متخصص حوزه فناوری، گفت: چشم انداز مطلوبی در حوزه هوشمندسازی برای بانک متصوریم؛ قاعدتاً نظام بانکداری با بهرهمندی از این ظرفیت میتواند فرایند-ها را بهینهسازی نمایید که این مهم منجر به افزایش سودآوری و کاهش هزینهها میگردد.
علی ابدالی در نشست با مدیران مناطق:
مهمترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است
سرپرست بانک سینا گفت: جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا، در رأس برنامههای کاری این بانک است.
علی ابدالی، سرپرست بانک سینا در نشست با اعضای هیئتعامل و مدیران مناطق این بانک گفت: اصلیترین رکن برای ادامه حیات هر بانک، ورود منابع مالی است و در شرایط کنونی، اولویت و هدف اصلی بانک سینا، بهبود و تقویت روند جذب منابع است.
ابدالی افزود: بانک با منابع زنده است و به میزان منابع شناخته میشود و با تقویت منابع، سایر برنامههای بانک امکان پیادهسازی و تحقق بهتری پیدا می کنند.
وی تأکید کرد: در بانک سینا در شرایط فعلی، تغییری در سیاستها، ساختار و برنامههای بانک نخواهیم داشت اما در آینده با همفکری مدیران و متناسب با نیازهای کسبوکاری جامعه، در صورت نیاز تغییرات سیاستی، ساختاری و عملیاتی رخ خواهد داد.
سرپرست بانک سینا تصریح کرد: امروزه در صنعت بانکداری، ارائه خدمات مطلوب به گروههای مشتریان در گرو تقویت زیرساختهای فناوری اطلاعات و برنامههای نوین کسبوکاری بانکهاست که در این حوزهها نیز به تلاشهای جدیتری در مسیر توسعه و بهبود بانک نیاز داریم.
وی ضمن اشاره به سیاستهای انقباضی و محدودیتهای مرتبط با منابع و مصارف در شبکه بانکی، تأکید کرد: با وجود مدیران باتجربه و توانمند در بانک سینا ضرورت دارد با همدلی و همت مضاعف کلیه کارکنان، در جهت تحقق اهداف ترسیمشده گام برداریم.
در ادامه، چنگیز مروج، قائممقام مدیرعامل بانک سینا طی سخنانی بر لزوم برنامهریزی و جدیت کارکنان در جهت جذب منابع ارزانقیمت و تلاش در راستای بهینهسازی ترکیب منابع، تأکید کرد.
خلیلاله مهرابی، معاون بانکداری بانک سینا نیز گزارشی از وضعیت عملکرد مناطق بر اساس شاخص مانده منابع ارائه کرد و مدیران مناطق نیز دغدغهها و مشکلات مناطق را مطرح کردند.
قرعهکشیهای دورهای سبا با جوایز شگفتانگیز؛
هشتمین مرحله قرعهکشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
هشتمین مرحله قرعهکشی سپرده بانکی ارزشمند (سبا) بانک پارسیان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و 5 برنده یک میلیارد ریالی آن شناسایی شدند.
در این قرعهکشی که با حضور اسماعیل سیرانی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، بابک نظری رئیس اداره توسعه فروش، حامد اسماعیل زاده رییس اداره عملیات بانکی، سید جمالالدین مرتضوی دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان و نمایندگان مدیریت بازرسی و نظارت و دیگر مدیریتهای مربوطه برگزار شد، بهپاس قدردانی از همراهی سپردهگذاران سبا، 5 جایزه یک میلیارد ریالی به 5 برنده خوشاقبال این قرعهکشی تعلق گرفت.
اسامی برندگان این قرعهکشی بهزودی از طریق وبسایت و صفحات رسمی بانک پارسیان و باشگاه مشتریان بانک، اعلام خواهد شد.
گفتنی است؛ استفاده از تسهیلات ارزانقیمت، شرکت در قرعهکشیهای دورهای سبا (4 بار در سال)، دریافت کارت اعتباری ،عضویت خودکار در باشگاه مشتریان بانک پارسیان، عضویت خودکار در باشگاه تخفیفی تاپیا باقابلیت تخفیف از 1درصد تا 50درصد در لحظه و استفاده از جوایز و تخفیفهای شرکای تجاری باشگاه ازجمله مزایای این حساب به شمار میآید.
دیدار هیئترئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد
اعضای هیئترئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد دیدار و در مورد مسائل و مشکلات بیمۀ درمان تکمیلی بازنشستگان و پرسنل بانک صادرات گفتوگو کردند.
در این دیدار دکتر بهشتینژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تشکر از حضور هیئترئیسۀ محترم کانون بازنشستگان، احترام و تکریم بازنشستگان بانک صادرات را از اولویتهای بیمه سرمد برشمرد و برگزاری ایندست جلسات و نشستها را در جهت رفع مسائل و مشکلات پرسنل و بازنشستگان بانک لازم دانست.
بهشتینژاد، با اشاره به تقویت زیرساختها و همچنین افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، عنوان کرد تلاش مجموعه همکاران بنده در بیمه سرمد ارائۀ خدمات مطلوب به بیمهشدگان محترم بانک معظم صادرات و نهایتاً ایجاد رضایت این عزیزان است.
ایشان همچنین، با اشاره به پتانسیل میز خدمت در شعب بانک صادرات سراسر کشور، بر تقویت این پتانسیل با حضور بازنشستگان تأکید داشت.
در ادامه زاهدنیا، عضو هیئتمدیرۀ بیمه سرمد، ضمن قدردانی از حضور هیئترئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات، خدمترسانی مطلوب به بیمهشدگان بانک صادرات را از عمده دغدغههای بیمه سرمد برشمرد و در خصوص تلاش تیم فنی شرکت برای بهبود خدمات نکاتی را مطرح نمود.
در این دیدار، اعضای هیئترئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات، ضمن تشکر از زحمات و اقدامات محسوس بیمه سرمد، خواستار توجه ویژه به بازنشستگان و پرسنل بانک صادرات شدند.
هیئترئیسۀ کانون کاهش زمان پرداخت خسارت را از مهمترین دغدغههای بازنشستگان بانک صادرات برشمردند و عنوان کردند زمان پرداخت خسارت نسبت به گذشته بهبود یافته، که جای تقدیر و تشکر دارد، اما انتظارات از بیمه سرمد همچنان ادامه دارد و انتظار میرود با برنامهریزی مناسب، این زمان به حداقل برسد.
در این جلسه بر افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد تأکید شد و اعضای کانون خواستار ارسال لیست مراکز درمانی طرف قرارداد به کانونهای بازنشستگان سراسر کشور، به تفکیک استان، شدند تا از طریق کانونهای استانی به بازنشستگان اطلاعرسانی گردد. اطلاعرسانی شرایط قرارداد برای رفع شبهات احتمالی و استفاده از ابزار مناسب اطلاعرسانی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.
امینیان، مشاور مدیرعامل بیمه سرمد در حوزۀ بانک و بیمه که در این جلسه حضور داشت، با اشاره به فعالیت مجتمع تخصصی بانک و بیمه، از پیگیری جدی مسائل و مشکلات پرسنل و بازنشستگان بانک صادرات در این مجتمع خبر داد و عنوان کرد: پیگیری مسائل، رفع نقائص پرونده و پیگیری جهت تسریع و تسهیل ارائۀ خدمات در این مجتمع بهجد در حال انجام است.
ارائه طرح «پیش درآمد» با هدف توانمندیسازی مالی بانک پاسارگاد
سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد با عنوان «پیشدرآمد»، در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.ترابانک پاسارگاد (ویپاد) پس از طرحهای تسهیلاتی «برآیند» و «پشتوانه»، تسهیلات جدیدی با عنوان «پیشدرآمد» را به هموطنان عزیزمان ارائه میدهد. ویژگی بنیادی این طرح همانند طرحهای قبلی، دسترسی شفاف و آنی به خدمات مالی است.
ویپاد تاکنون با تکیه بر تکنولوژی، مسیری ایجاد کرده تا افراد بتوانند به راحتی از خدمات مالی بهرهمند شوند. برنامه ویپاد بهگونهای طراحی و اجرا شده است که سادهترین و سریعترین شیوه اعطای تسهیلات را در اختیار عموم مردم قرار دهد و با قدمبرداشتن در مسیر نوآوری، شیوههایی از تسهیلاتدهی ارائه شود که در آن نیاز انواع مشتریان در دریافت تسهیلات، تحت پوشش قرار گیرد.
از جمله ویژگی اصلی طرح تسهیلاتی «پیشدرآمد» میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• بدون کارمزد
• بدون نیاز به ضامن و وثیقه
• واریز به حساب در قالب وجه نقد
• قابلیت انتقال به سایر حسابها
• دریافت فوری و در لحظه
در این طرح مشتریان براساس میزان واریزی به حساب ویپاد خود طی یکماه، میتوانند تسهیلات دو تا هشت میلیون تومانی دریافت کنند. مشتریانی مانند فروشندگان خرد اینترنتی، رانندگان تاکسیهای آنلاین و… با استفاده از حساب ویپاد میتوانند بهسادگی و در کمترین زمان ممکن تسهیلات دریافت کنند.
این طرح برای افرادی که دارای درآمد روزانه هستند طراحی شده و براساس مدلهایی، درآمد هفتگی افراد پیشبینی میشود. براساس این پیشبینی، مشتری میتواند معدل درآمد یک هفته خود را تحت عنوان «پیشدرآمد» دریافت و طی هفت روز، بدون کارمزد بازپرداخت کند یا تسویه تسهیلات را بهصورت یکماهه و با کارمزد 23درصد سالانه انجام دهد. از این طریق، مشتریان برای پوشش نیازمندیهای مقطعی خود میتوانند با حداقل هزینه، از تسهیلات پیشدرآمد استفاده کنند.
دریافت تسهیلات از ویپاد مانند تمامی خدمات بانکی آن، کاملا آنلاین و در هر ساعتی از شبانهروز امکانپذیر است و از لحظه درخواست تا دریافت، حدود یک دقیقه بهطول میانجامد.
گفتنی است تا پایان سال ۱۴۰۲، ساکنان بیش از ۱۲۰۰۰ شهر و روستا، از ترابانک پاسارگاد خدمات دریافت کردهاند. همچنین چهارونیم میلیون پرونده تسهیلاتی با بیش از 14 همت تسهیلات خرد بانک پاسارگاد بهصورت تمام دیجیتال و بدون ضامن و وثیقه توسط ویپاد در اختیار عموم مشتریان قرار گرفته است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.