اخبار
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ پیشتاز ارائه خدمات نوین غیرحضوری
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ خدمات نوین غیرحضوری خود را توسعه داد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های گذشته با ارائه خدمات متنوع غیرحضوری کوشیده فرآیند دریافت خدمت را برای مشتریان خود تسهیل کند.
بانک در سال ۱۴۰۲ ضمن توسعه پیشخوان مجازی و کیوبانک، نسبت به راه‌اندازی سامانه چک الکترونیک و سفته الکترونیک نیز اقدام و همچنین نئوبانک دوم خود را مبتنی بر بانکداری نسل Z راه‌اندازی کرد.افتتاح ۶۷ درصد حساب‌ها و پرداخت ۵۷ درصد وام‌ها به‌صورت آنلاین، نشان‌دهنده استقبال گسترده مردم از خدمات غیرحضوری بانک است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ با توجه ویژه به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف و نیازسنجی آن‌ها، تعداد دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی خود را ۶۲ درصد افزایش داد.
مجموع اقدامات صورت گرفته به قرار گرفتن نام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین ۵ بانک پرتراکنش کشور از منظر تراکنش‌های شاپرکی منجر شد.
 
اولین نشست مجازی 
مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ 
با کارکنان صندوق
اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.
این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان ها پرداختند.
در انتها همکاران استان ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.
 
مدیر عامل بیمه آسیا:
تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد
کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا در دیداری صمیمانه با مدیر عامل،اعضای هیات مدیره و معاونین مدیر عامل، با آنها گفت و گو کردند.مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در این دیدار با قدردانی از تلاش ها و همت تک تک نمایندگان شرکت در اقصی نقاط کشور ، زحمات این عزیزان در خدمت به مردم را موجب افزایش اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه در سطح جامعه توصیف کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد بیمه آسیا در سال گذشته، بسیار خوب بود و ما توانستیم ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم، و پرداخت خسارت های متعدد و بزرگ به زیاندیدگان و واحد های صنعتی و اقتصادی کشور، با تولید قریب به ۳۰۰هزار میلیارد ریال پرتفوی، اهداف عملیاتی شرکت را در سال۱۴۰۲ محقق سازیم.
این گزارش می افزاید، فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش شبکه فروش، تاکید کرد که رمز موفقیت در فروش، توسعه بیمه های خرد در سطح کلان به ویژه بیمه های زندگی است، و از نمایندگان خواست تا با برنامه ریزی دقیق و همگام با سیاست های شرکت، فعالیت های خود را بر این موضوع متمرکز کنند.
در ادامه این دیدار ، محمد شفیعی، رئیس کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا ضمن تشکر از تلاش ها و حمایت های مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه آسیا از شبکه فروش، گزارشی از فعالیت ها، مسائل و چالش های مربوط به شبکه فروش را ارائه داد.