شماره: 1663 / ۱۴۰۰ دهم خرداد
تعداد بازدید : 0
فروش آنلاین با عنوان «توزیع سهمیهای قطعات» جعلی است
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو هرگونه فروش قطعات به صورت آنلاین تحت عنوان «توزیع سهمیهای قطعات» را منتسب به گروهی جاعل و متقلب دانست و در اطلاعیهای نسبت به تقلبی بودن قطعات این سایت هشدار داد.به گزارش ایکوپرس- روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو نسبت به تبلیغات سایتی به آدرس https://isakco.ir که با سوء استفاده از لوگو و نشان این شرکت مبادرت به فروش قطعات مجعول و تقلبی کرده است، اعلام کرد: این سایت فروش آنلاین هیچ ارتباطی به شرکت ایساکو ندارد و لوازم یدکی ارایه شده در آن به هیچ عنوان مورد تایید این مجموعه نیست.در این اطلاعیه شرکت ایساکو تاکید کرده، تنها مراکز معتبر و مورد تایید فروش قطعات و لوازم یدکی استاندارد این شرکت، فروشگاهها و نمایندگیهای مجاز مجموعه هستند. مصرفگنندگان میتوانند شماره بارکد موجود بر روی بستهبندی قطعات مورد نظر خود را به شماره 300031 پیامک کرده و از اصلی یا تقلبی بودن آن آگاه شوند. علاوه براین دیگر روشهای شناسایی قطعات اصلی، استفاده از گزینه اصالت قطعات در اپلیکیشن ایساکو است که مشتریان با نصب این اپ بر روی گوشیهای هوشمند، میتوانند ضمن آگاهی از اصل بودن قطعه، از سایر امکانات متنوع آن نیز بهرهمند شوند.
گفتنی است، لوگو و نشان اصلی این مجموعه خدماتی به همراه آخرین اخبار و اطلاعیهها فقط در وبسایت این شرکت به آدرس https://www.isaco.ir و همچنین پرتال خبری گروه صنعتی ایرانخودرو به آدرس https://ikcopress.ikco.ir صحیح و قابل استناد است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
توسعه خدمات به دارندگان محصولات ایران خودرو
تعداد بازدید : 0
امداد خودرو ایران خدمات سفارشیسازی خودرو را به محل شما میآورد
شرکت امداد خودرو ایران در راستای توسعه خدمات مکان محور خود و همچنین افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو، فروش و نصب قطعات سفارشیسازی خودرو در محل را فراهم کرده است.
به گزارش ایکوپرس- مشتریان میتوانند برای دریافت قطعات و آپشنهای مورد نیاز خودرو که نصب آن در محل امکان پذیر باشد، درخواست خدمت در محل ثبت کنند.
به گزارش ارتباطات امداد خودرو ایران، این شرکت با همکاری شرکت آپکو و همچنین پلتفرم بسپر، این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا لوازم آپشن خودرو و قطعاتی که قابلیت نصب در محل دارند را از طریق وب سایت بِسپٌرشاپ یا اپلیکیشن بسپر سفارش و در محل مورد نظر دریافت کنند.
در صورت استفاده مشتری از خدمات فوق، گارانتی خودرو محفوظ بوده و قطعه نصب شده نیز شامل ضمانت کیفیت و دوام خواهد بود.
علاوه بر خدمات آپشن خودرو، متقاضیان میتوانند اقلام مصرفی اتومبیل خود مانند باتری، روغن، تسمه و غیره را از طریق این فروشگاه آنلاین خریداری کنند.
از دیگر قابلیتهای این پلتفرم (بسپر)، تعمیر فوری خودرو، حمل، کارشناسی خودرو و همچنین سایر خدماتی نظیر استعلام و پرداخت خلافی، استعلام عوارض خودرو و همچنین مجوز ورود به طرح ترافیک را میتوان برشمرد.
متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت www.besporshop.com و یا نصب «اپلیکیشن بسپر» بر روی تلفن همراه خود بدون نیاز به مراجعه حضوری و با خاطری آسوده از محصولات و خدمات متنوع خودرویی این نرمافزار بهرهمند شوند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
کیفیتی که در غیاب شرکای خارجی افزایش یافت
تعداد بازدید : 0
فرصتسازی تجاریسازان خصوصی از فضای تحریم
نخستین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای سال 1400 درخصوص شرایط کیفی محصولات تولید داخل در شرایطی منتشر میشود که بهواسطه تحریمها و مشکلات مربوط به تامین قطعه و همکاری با شرکای خارجی، خودروسازان داخلی بهویژه در بخش تجاری، تولید خود را به حداقل رساندهاند.
نخستین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای سال 1400 درخصوص شرایط کیفی محصولات تولید داخل در شرایطی منتشر میشود که بهواسطه تحریمها و مشکلات مربوط به تامین قطعه و همکاری با شرکای خارجی، خودروسازان داخلی بهویژه در بخش تجاری، تولید خود را به حداقل رساندهاند. بنابراین در گزارشهای کیفی هر ماه بیش از ماه گذشته نبود برخی مدلهای مطرح در بازار داخلی به چشم میخورد؛ مدلهایی که با خداحافظی خودروسازان خارجی از بازار کشور، رفتهرفته از چرخه تولید و مونتاژ خودروسازان حذف شدند و جای خود را به مدلهای دیگر دادند. گرچه این فضا در نگاه نخست جای خالی محصولات را نمایان میکند، اما برای برخی از تولیدکنندگان داخلی فرصتی بوده است تا بتوانند با افزایش سطح کیفی خود در بازار جای خالی تجاریهای خارجی را پر کنند و سهم مناسبی از بازار داخلی به دست بیاورند. هرچند که برخی دیگر، در انتظار گشایش بینالمللی و بازگشت شرکای خارجی خود، اقدام چشمگیری برای افزایش کیفی محصولات قدیمی نکردهاند.
یک ستاره در دستان پرطرفدارترین وانت کشور
در تازهترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران درخصوص وضعیت کیفی خودروهای ساخت داخل، سگمنت وانتها برخلاف سایر گزارشهای این شرکت، تنها در یک سطح قیمتی بررسی شده است.
در این بخش از ارزیابی کیفی خودروها، پنج خودرو مورد بررسی قرار گرفتهاند که مانند ماههای گذشته کمکیفیتترین بخش ارزیابی را تشکیل دادهاند. در این گزارش، وانت سایپا151 شرکت سایپا بنرو با سه ستاره کیفی شرکت کرده و در جایگاه نخست این بخش قرار گرفته است. همچنین دو وانت کارا2000 تیپ 3 تک و دوکابین نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و هر یک 3 ستاره کیفی را به دست آوردند.
دو وانت نیسان تکسوز و دوگانهسوز شرکت زامیاد بهعنوان چهارمین و پنجمین خودروهای این سگمنت تنها یک ستاره کیفی را به دست آوردند. لازم به ذکر است این خودرو تنها محصول در ارزیابی فروردین ماه است که تنها یک ستاره کیفی به دست میآورد. نتیجه ارزیابی این محصولات هیچ تغییری نسبت به ماه پیش از آن نداشته است.
درخشش محصولات بهمندیزل در بخش کامیونتها
در بخش باری های نیمهسنگین (کامیونتها) نیز چهار محصول مشارکت داشتهاند که برخلاف وانتها، یکی از پرستارهترین بخشهای ارزیابی را رقم زدهاند. در این بخش کامیونت ایسوزو NMR85 محصول شرکت بهمندیزل که از ماههای پایانی سال گذشته با پنج ستاره کیفی عرضه شده، در جایگاه نخست قرار گرفته است.
در ادامه کامیونت ایسوزو NPR75K بهعنوان یکی دیگر از محصولات پنج ستاره بهمندیزل جایگاه دوم کامیونتها را به خود اختصاص داد. سال گذشته این خودروساز بخش خصوصی موفق شد برای نخستین بار محصولات پنجستاره را در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عرضه کند. این در حالی است که دیگر محصولات این خودروسازی هم از شرایط خوبی در این گزارشها برخوردارند و کامیونت شیلر این خودروسازی هم با چهار ستاره کیفی در جایگاه سوم بخش باریهای نیمهسنگین قرار گرفته است. چهارمین محصول این سگمنت نیز کامیونت الوند سایپادیزل است که موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده است و به نظر میرسد رقیب سرسختی برابر شیلر بهمندیزل باشد.
جهش کیفی کشنده سیتراک
در بخش کامیونها و کشندههای تولید داخل نیز چهار محصول مورد بررسی قرار گرفتهاند که کامیون ایسوزو NPR75M بهمندیزل با چهار ستاره کیفی در جایگاه نخست ارزیابی کامیونها قرار گرفت. بعد از آن نیز محصولات WH ایرانخودرو دیزل موفق به کسب سه ستاره کیفی شد. دو کشنده FAW H6 سیباموتور و سیتراک C7 پیلسان در سگمنت کشندهها به ترتیب در جایگاه نخست و دوم این سگمنت قرار گرفتند و هر یک از آنها چهار ستاره کیفی را به دست آوردند. این در حالی است که کشنده سیتراک در ماه پایانی سال 98 تنها سه ستاره به دست آورده بود و سال جاری را با جهش کیفی آغاز کرده است.
مینیبوسها و اتوبوسهای بدون رقیب
در بخش مسافریها هم تنها یک محصول در سگمنت مینیبوسها و میدلباسها و یک محصول در سگمنت اتوبوسها حضور داشته است؛ مینیبوس ایسوز سحر محصول شرکت بهمندیزل به عنوان یکی از محصولاتی که سال گذشته در پروژه افزایش کیفیت محصولات این شرکت موفق به کسب پنج ستاره کیفی شد، در نخستین ماه از سال 1400 نیز توانست با پنج ستاره کیفی در جایگاه نخستین و البته تنها محصولات مینیبوسها بدرخشد. در بخش اتوبوسهای شهری نیز محصولات آتروس ایرانخودرو دیزل بدون تغییر نسبت به ماه گذشته با سه ستاره کیفی نشسته است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.