شماره: 1339 / ۱۳۹۸ بيست و نهم دي
تعداد بازدید : 0
مدیرعامل سایپایدک منصوب شد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حکمی سیدفخرالدین حیدری منش را به عنوان مدیرعامل سایپایدک منصوب کرد.به گزارش سایپانیوز، حیدریمنش دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران و دانشجوی دکترای همین رشته از دانشگاه علامه طباطبایی است.
در سوابق کاری وی مسئولیتهایی چون، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ملی شیمی کشاورز، عضو هیات مدیره شرکت سرمایهگذاری نیرو، مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز، مدیرکل تشکیلات و آموزش شهرداری تهران، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش همگام، عضو هیات مدیره شرکت ایسیکو، عضو هیات مدیره شرکت لیزینگ ایران خودرو و ... دیده میشود.
گفتنی است، سیدجواد سلیمانی همزمان، با صدور حکمی جداگانه، نظام الدین وفا، مدیرعامل سابق سایپایدک را به عنوان مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
توسط مدیریت آموزش فنی ایساکو:
دورههای آموزشی خودروی دنا گیربکس اتوماتیک برگزار شد
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، همزمان با آغاز تولید انبوه خودرو دنا گیربکس اتوماتیک، آموزشهای فنی این خودرو را برای کارشناسان فنی نمایندگیهای منتخب کلید زد.ایکوپرس- آموزشهای فنی خودرو دنا با گیربکس اتوماتیک DAE برای نمایندگی منتخب برنامهریزی شده است و طبق برنامه این آموزشها، پیش از تحویل خودرو به مشتریان پایان خواهد یافت تا نمایندگیهای پایلوت این خودرو، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات آن داشته باشند.به گزارش روابط عمومی ایساکو، برنامه آموزشی مذکور برای هر گروه به مدت 20 ساعت توسط مدیریت آموزش فنی این شرکت برگزار خواهد شد. طرحریزی این دورهها بهگونهای بوده است که شبکه نمایندگیهای ایرانخودرو به بهترین شکل و زمان ممکن برای ارائه خدمات پس از فروش به این محصول آماده شوند و آموزشها تا زمان تحویل محصول به پایان برسد. نخستین دوره آموزشی در این خصوص در دی ماه سال جاری برای پرسنل تعمیرگاههای مرکزی و امداد خودرو ایران برگزار شد. سرفصلهای آموزشی این دورهها شامل آشنایی با محصول، شناخت اجزا و تجهیزات تغییر یافته نسبت به خودروی دندهای و روشهای عیبیابی و تعمیراتی میباشد.گفتنی است، یکی از شاخصهای مهم در افزایش رضایت مشتریان طبق ارزیابیهای صورت گرفته توسط شرکت بازرسی و کیفیت ایران، ارائه آموزشهای فنی و تخصصی به پرسنل نمایندگیها بوده که منجر به ارتقای دانش فنی پرسنل و بهبود کیفیت ارائه خدمات در حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو شده است.
با صرفهجویی 20میلیارد ریالی ناشی از تکیه بر توان داخلی صورت گرفت؛
افتتاح خط تولید مجموعه طبق تیبا در مگاموتور
مدیرعامل مگاموتور گفت: در جریان راهاندازی و افتتاح خط تولید مجموعه طبق در مگاموتور با تکیه بر توان داخلی موفق به صرفه جویی 20 میلیارد ریالی شدیم.به گزارش سایپانیوز، عباس شهریاری گفت: در راستای افزایش ظرفیت محصول تیبا از سوی سایپا، پروژه راهاندازی خط تولید مجموعه طبق تیبا با تکیه بر توان داخلی شرکت مگاموتور در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه توانستیم تمام مراحل این پروژه شامل طراحی، سفارش گذاری، ساخت و نصب تجهیزات، برنامه نویسی و اتوماسیون صنعتی خط تولید را با بهره مندی از توان علمی و تخصصی کارشناسان مگاموتور با موفقیت به مرحله تولید آزمایشی برسانیم.شهریاری افزود: از اقدامات خوب و قابل توجهی که در ساخت و راه اندازی این خط صورت گرفت استفاده حداکثری از ظرفیت داخلی بود، به طوری که در کنار بهره مندی از توان دانش فنی کارشناس مگاموتور در موضوع تجهیزات و ابزار آلات نیز توانستیم با کمترین خرید وسایل و تجهیزات این خط را به مرحله تولید برسانیم.وی با اشاره به ظرفیت خط تولید مجموعه طبق تیبا خاطرنشان کرد: بر اساس شیفت کاری، ظرفیت تولید این خط قابلیت رسیدن به 600 مجموعه (Set) را داراست و یکی از ویژگیهای آن امکان تولید طبق برای دیگر محصولات گروه خودروسازی سایپا است.گفتنی است پروژه طراحی، ساخت، نصب تجهیزات و راه اندازی خط تولید مجموعه طبق تیبا که توان تولید همزمان مجموعه طبق برای محصولات هردو خانواده X100 و X200 را دارد ضمن افزایش توان علمی و تخصصی مگاموتور، صرفهجویی در حدود 20 میلیارد ریال را به همراه داشته است.
کامیونت فوتون سایپادیزل 3 ستاره کیفی کسب کرد
مدیر کیفیت شرکت سایپادیزل گفت: برنامههای گسترده سایپادیزل برای افزایش کیفیت در محصولات غیر اروپایی به بار نشست و بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیونت فوتون توانست با بهبودهای ایجاد شده در فرآیند تولید، موفق به کسب 3 ستاره کیفیت شود.به گزارش سایپانیوز، علی پیرکلخوران ضمن اعلام این خبر افزود: حدود یکسال از آغاز پروژه افزایش کیفیت محصولات غیر اروپایی در سایپادیزل میگذرد که در این راستا، کامیونت فوتون از تک ستاره کیفی، ابتدا به دو ستاره و هم اکنون به 3ستاره ارتقاء یافت.وی تصریح کرد: بنابر اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، کامیونت فوتون با ارتقای نمره منفی عملکردی طی دو ماه از 14.28 به 11.82 موفق به کسب 3ستاره کیفی شد که دستاوردی مناسب برای محصول تجاری غیر اروپایی سایپادیزل به شمار میآید. مدیر کیفیت سایپادیزل، سابقه درخشان این شرکت در نهادینه کردن مقوله کیفیت در سازمان و تولید محصولاتی مطابق با آخرین فناوری روز دنیا را مهمترین علت دستیابی به این موفقیت دانست و یادآور شد: تجربه بیش از نیم قرن همکاری با شرکتهای مطرح تولید کامیون در دنیا، زیرساختهای مناسب تولید، دانش فنی و مهندسی کارکنان و استفاده بهینه از توانمندیهای داخلی و در نهایت تبدیل تهدیدات به فرصتها، از جمله مؤلفههای موفقیت در ارتقای کیفی محصول فوتون محسوب میشوند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 2
دوکلمه خبر
یک فعال صنعت قطعه:
اصلاح قیمتها راهکار نجات صنعت خودرو است
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان با اشاره به مشکلات خودروسازان اظهار کرد: نیاز خودروسازان، سه برابر نقدینگی فعلی آنها است و پرداخت وام صرفا مشکل صنعت خودرو را به تعویق میاندازد.
آرش محبینژاد با اشاره به وام 7200میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای خودروسازان، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای پول و اعتبار، قرار است 7200میلیارد تومان نقدینگی در اختیار خودروسازان قرار گیرد تا بدهی قطعهسازان را پرداخت کنند اما فعلا مشخص نیست که چرا رییس بانک مرکزی زمان و نحوه تخصیص این وام را تعیین تکلیف نمیکند.
وی اضافه کرد:مقرر شده که از این مبلغ، 5000میلیارد تومان به صورت ریالی و 2200میلیارد تومان به صورت اوراق مشارکت پرداخت شود در حالی که از ابتدا قرار بود تمام تسهیلات به صورت ریالی پرداخت شود و صحبتی از فروش اوراق نشده بود.
محبینژاد پرداخت وام را راهکار موقتی برای حل مشکل خودروسازان دانست و تاکید کرد: پرداخت تسهیلات با این روش صرفا یک مسکن موقت برای عقب انداختن مشکل اصلی است؛ راهکار اساسی برای حل معضل نقدینگی خودروسازان اولا حذف سیاست قیمتگذاری دستوری و اصلاح قیمتهاست تا دارایی خودروساز و قطعهساز در میان مدت از بین نرود و ثانیا اینکه نقدینگی مورد نیاز خودروسازان توسط نظام بانکی به طور کامل تامین شود.
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان تاکید کرد: اگر میخواهیم تیراژ به میزان سالهای قبل برسد باید نقدینگی مورد نیاز صنعت خودرو تامین شود ضمن اینکه خودروسازان حداقل سه برابر نقدینگی فعلی، نقدینگی لازم دارند چرا که قیمت نهادههای تولید نیز به همین میزان افزایش پیدا کرده است؛ در کشوری که نه خودرو وارد میشود و نه درصورت واردات مردم توان خرید دارند، چارهای جز اتکا به تولید داخل نیست که با وجود حمایت نکردن دولت، تولید داخلی هم نخواهیم داشت.
محبینژاد تصریح کرد: در همه کشورها نظام بانکی در کنار صنایع تولیدی است، حتی در کشورهایی که مثل ما تورم بالا و صعود چشمگیر قیمت مواد اولیه ندارند نیز شاهد حمایتهای دولتی و بانکی هستیم؛ زیان فعلی خودروسازان به خاطر سیاستهای نادرست دولت ایجاد شده و به همین دلیل، دولت موظف به حمایت از صنعت خودرو است.
این فعال صنعت قطعه با تاکید بر ضرورت پرداخت تسهیلات اعطایی به مطالبات قطعهسازان تاکید کرد: این تسهیلات از روز اول برای پرداخت بدهی زنجیره تامین پیشبینی شده است و قرار بود خودروسازان صرفا گیرنده وام باشند، اما شنیده شده که خودروسازان میخواهند بخشی از این تسهیلات را به سایر بدهیهای خود اختصاص دهند.
محبی نژاد گفت: بخشی از بدهی خودروسازان، چکهای برگشتی است که ما در پرداخت آنها حرفی نداریم چرا که در نهایت به نفع قطعهسازان خواهد بود اما سایر بدهی خودروسازان باید از منابع جاریشان تامین شود نه از طریق این وام.
به گفته دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان، وزارت صمت به این موضوع ورود کرده و قرار است به مراحل تخصیص و پرداخت پول نظارت داشته باشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
توسعه همکاری ایرانخودرو با قطعهسازان تبریزی در دستور کار
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عزم جدی این استان برای بومی سازی قطعات در شرایط جنگ اقتصادی اعلام کرد: با تفکر جهادی و ارتباط سازنده بین مراکز علمی و جامعه صنعتی می توانیم ظرفیت تولید داخلی را ارتقاء دهیم.
ایکوپرس- علی جهانگیری در نشست با مدیران ارشد ایران خودرو و شرکتهای قطعهسازی در تبریز گفت: موفقیت در عرصه جنگ اقتصادی با همدلی و استفاده از تمام ظرفیتهای بخش تولید و بهخصوص صنعت خودرو و قطعهسازی و دانشگاههای استان تحقق مییابد.
وی تاکیدکرد: اگر میخواهیم تحولی در صنعت خودروسازی استان اتفاق بیفتد باید همه از آن حمایت کنیم و در شرایط امروزی جنگ اقتصادی تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو و حتی تولید یک دستگاه خودرو نیز برای ما مهم است.جهانگیری با اشاره به توانمندیهای قطعهسازی استان آذربایجان شرقی در زمینه مجموعه جلوبندی، طراحی و تولید قطعات الکترونیکی و مجموعههای برقی، از مدیرعامل ایران خودرو خواست تمامی قطعات این بخشها در خودروی سمند ایران خودرو تبریز از منابع و تولید کنندگان بومی تامین شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: باوجود ظرفیتهای خالی و قابلیتهای موجود در خط سواری مونتاژ شرکت ایدم، درصورت موافقت مدیرعامل ایران خودرو دستکم40 درصد از ظرفیت تولیدی موتور سری ایکس.یو خانواده سمند به این شرکت اختصاص یابد.
وی همچنین از مقیمی درخواست کرد: با توجه به دانش فنی و توانمندیهای شرکت چرخشگر، دست کم40 درصد سفارشگذاری تامین گیربکس و جعبه فرمان خودرو سمند از طرف ساپکو و ایران خودرو تبریز به این شرکت تخصیص داده شود.
فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو نیز در این جلسه به شرکت ساپکو ماموریت داد تا موارد درخواستی را به صورت کارشناسی بررسی و نتیجه را هرچه سریع تر اعلام کند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
با اعلام حمایت فرشاد مقیمی در قطعه سازیهای داخلی آغاز میشود
تعداد بازدید : 0
داخلی سازی و تولید انبوه قطعات محصولات جدید «ایران خودرو»
ایرانخودرو خرید قطعات داخلی سازیشده از قطعه سازان را پس از اخذ تایید از شرکت ساپکو بهمدت پنج سال ضمانت میکند
در آخرین روز کاری هفته گذشته، مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو با هدف توسعه همکاری و تداوم نهضت داخلی سازی قطعات از شش شرکت قطعه سازی در استان آذربایجان شرقی بازدید کردند.
مدیرعامل ایرانخودرو دراین بازدید بههمراه برخی از مدیران ارشد، از شرکتهای ایدم، چرخشگر، کابل ورانا، پولادیش، امیرنیا و آذر اتصال بازدید کرد.
درجریان این بازدیدها با برگزاری جلسات مشترک بین مدیران ارشد گروه صنعتی ایرانخودرو و شرکتهای قطعهساز استان تلاش شد با معرفی ظرفیتها و نقاط قوت درتولید انواع قطعات مورد نیاز این گروه صنعتی، زمینه عقد قراردادهای تولید فراهم شود.
آمادگی قطعه ساز تبریزی برای تولید اکسل محصول جدید ایران خودرو
درجریان بازدید مدیرعامل ایرانخودرو بههمراه نایبرئیس مجلس شورایاسلامی و معاون استانداری آذربایجان شرقی از شرکت قطعهسازی آذراتصال، این شرکت آمادگی خود را برای تولید اکسل محصول 322 ایرانخودرو - یکی از پنجمحصول تولیدی روی پلتفرم 301 - اعلام کرد.
یونس اکبرپورپایدار، مدیرعامل این شرکت گفت: «آذراتصال میتواند سالانه پنجهزار دستگاه اکسل محصول جدید ایرانخودرو را با آخرین استانداردهای کیفی طراحی و تولید کند.»
وی افزود: «این شرکت با اتکا بهتوان تحقیق و توسعه خود توانسته است گامهای بلندی درزمینه تعمیق ساختداخل و صادرات بردارد.» پایدار خاطرنشان کرد: «ظرفیت تولید سالانه 100هزار دستگاه اکسل خودروهای سواری و تجاری درشرکت آذراتصال وجود دارد.»
وی از مدیرعامل ایرانخودرو خواست تولید اکسلهای جلو و عقب خودرو سمند را نیز بهاین شرکت واگذار کند. مدیرعامل ایرانخودرو نیز در این بازدید با اشاره بهنهضت داخلیسازی قطعات گفت: «شرکت آذراتصال توانسته اقتصاد مقاومتی را در عمل نشان دهد.» فرشاد مقیمی از توسعه همکاری دوجانبه با شرکت آذراتصال استقبال کرد.
اولویت بخشی بهتامین نیاز مالی قطعه سازان
مدیرعامل ایرانخودرو دربازدید از شرکت قطعهسازی پولادیش نیز تاکید کرد: «برای تداوم نهضت داخلیسازی قطعات، نظام بانکی کشور تامین نیاز مالی سازندگان را دراولویت قرار دهد.»
مقیمی افزود: «قطعهسازان بازیگران اصلی صنعتخودرو کشور هستند و درکنار خودروسازان میتوانند درجهت توسعه استقلال صنعتی کشور گام بردارند.»
وی از توسعه همکاری با شرکتهای قطعهساز برای داخلیسازی محصولات ایرانخودرو خبر داد و اظهار کرد: «توسعه همکاریها بهمنظور حمایت از قطعهسازان و تضمین خرید محصول آنان توسط خودروساز است.»
مدیرعامل ایرانخودرو تاکید کرد: «استاندارد کیفی قطعات بسیار با اهمیت است و با وجود تحریمها کیفیت محصولات تولیدی نسبت بهسال گذشته نهتنها کاهش نیافته، بلکه افزایش داشته است.»
وی افزود: «تلاش میشود با همکاری شرکت ساپکو، سهم قطعهسازان استان آذربایجان شرقی درتامین قطعات مورد نیاز ایرانخودرو افزایش یابد.» یعقوب یگانه، مدیرعامل شرکت پولادیش نیز گفت: «این کارخانه تامین و تولید دستکم سههزار نوع قطعه خودروهای سواری را برعهده دارد.»
وی خاطرنشان کرد: «پولادیش ظرفیت تولید روزانه بیش از یکهزار دیفرانسیل مدلهای پژو 405، 206 و... را دارد.»
بازدید و حمایت از توانمندی های قطعه سازان در سراسر کشور
مدیرعامل ایرانخودرو اعلام کرده است: «مدیران ارشد ایرانخودرو بهمنظور همگرایی با قطعهسازان و بررسی ظرفیت و توانمندیهای هراستان درتداوم مسیر نهضت داخلیسازی و تامین نیاز خطوط تولید خودرو، از شرکتهای قطعهساز درسراسر کشور بازدید میکنند.»مقیمی دراینباره گفت: «هدف ایرانخودرو از دیدار با سازندگان، اعلام حمایت از قطعهسازان سراسر کشور درراستای خودکفایی درتولید قطعات با فناوری پیشرفته است.»
وی افزود: «ایرانخودرو خرید محصولات شرکتهای قطعهساز دارای توانمندی داخلیسازی را درهرکجای ایران عزیز که باشند، پساز اخذ تاییدیه از شرکت ساپکو بهمدت پنجسال ضمانت میکند.»
مدیرعامل ایرانخودرو از دیگر اهداف بازدید هفتگی از قطعهسازان هراستان را واکاوی موانع پیشروی داخلیسازی قطعات و ارائه راهکارهای جدید و استقاده حداکثری از ظرفیتهای سازندگان عنوان کرد.
مقیمی تاکید کرد: «سرمایهگذاری قابل توجه از ضروریات داخلیسازی قطعات هایتک است و ایرانخودرو درتلاش است تمامی راههای سختافزاری ونرمافزاری مربوط بهتامین نقدینگی را بااستفاده از تمام ظرفیتهای درون و بیرون خود پیش ببرد.»
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
جدیدترین اخبار و حواشی درباره «چهارمین نمایشگاه خودرو تهران»
تعداد بازدید : 1
واردکنندگان هم به لیست حاضران در نمایشگاه پیوستند
طبق اعلام مسئولان برگزاری، چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ 24 تا 27 بهمن درمجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.
با نزدیک شدن به موعد برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه بینالمللی خودرو تهران، شاهد هستیم شرکتهای واردکننده خودرو نیز به لیست حاضران در این نمایشگاه اضافه شدهاند. این در حالی است که تا پیش از این برخی کارشناسان معتقد بودند در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران بهدلیل بروز مشکلات فراوان در صنعت خودرو و همچنین تداوم ممنوعیت واردات خودرو در سال جاری، شاهد نمایشگاهی بیفروغ و کمرونق خواهیم بود. اما اعلام حضور خودروسازان داخلی و همچنین شرکتهای واردکننده خودرو نشان میدهد فعالان و دستاندرکاران این صنعت در تلاش هستند با وجود سختی فراوان، چراغ این صنعت مهم را همچنان روشن نگهدارند و از پتانسیلهای موجود بهره کافی را ببرند.
درواقع این مهم نشان میدهد برگزاری نمایشگاه در چنین دورهای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا با وجود موانع متعدد بر سر راه تولید و مونتاژ خودرو، ارائه خدمات پس از فروش و همچنین نیمنگاهی به بهبود اوضاع، میتواند شرایط را به سمتوسوی ایجاد راهکارهای مهم برای رونق تولید و همچنین رفع ممنوعیت واردات خودرو و قطعات، هدایت کند.طبق اعلام مسئولان برگزاری، چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ 24 تا 27 بهمن درمجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهد شد. بنابراین بازدیدکنندگان و علاقهمندان و به صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات پسازفروش میتوانند در تاریخ فوق به مدت 4روز از ساعت 10 تا 17، از جدیدترین دستاوردهای این حوزه بازدید به عمل آورند.همانطور که پیشتر اعلام شد، در این دوره از نمایشگاه خودروسازان داخلی نظیر گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایرانخودرو قصد دارند از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود در حوزه پروژههای داخلیسازی شده پردهبرداری کنند.همچنین از شرکتهای خصوصی حاضر در این دوره میتوان به گروه صنعتی آمیکو اشاره کرد که قصد دارد با بهرهگیری از پتانسیلهای این نمایشگاه، به معرفی محصولات و دستاوردهای جدید بپردازد.
شرکت خودروسازی مدیران خودرو نیز از حضور در این دوره خبر داده است. احتمال دارد این خودروساز خصوصی از این فرصت استفاده کند و جدیدترین محصول خود یعنی امویام ایکس 55 را برای نخستینبار به نمایش عمومی بگذارد.
تا این لحظه ازجمله شرکتهای واردکنندهای که حضورشان را قطعی کرده است، میتوان به رامکخودرو اشاره کرد که قصد دارد توانایی و پتانسیل خود در حوزه خدمات پس از فروش را به نمایش درآورد.
همچنین شنیدهها حاکی از آن است شرکت پرشیاخودرو نیز علاوهبر حضور در این دوره، قصد دارد مراسم ویژهای را در نمایشگاه خودرو تهران برگزار کند.
از شرکتهای حاضر در بخش ارائه خدمات پسازفروش و همچنین صنایع وابسته، میتوان به حضور شرکت صبا باتری اشاره کرد که بهعنوان یکی از تامینکنندگان بزرگ در این حوزه شناخته میشود.
شرکتهای ستارهایران و ماموتخودرو نیز از دیگر واردکنندگانی هستند که احتمال دارد در این دوره حضور چشمگیری داشته باشند. شرکتماموت در بخش خودروهای سنگین کاروتجاری نیز حضوری قدرتمند خواهد داشت.
همچنین برخی دیگر از شرکتهای فعال در این حوزه نیز از آمادگی خود برای حضور در چهارمین نمایشگاه خودرو خبر دادهاند. اما حضور گروه مپنا در این دوره از نمایشگاه خودرو را میتوان یکی از مهمترین رویدادهای این دوره قلمداد کرد. زیرا پیشاز این خبرهایی درخصوص فعالیت چراغ خاموش این گروه در صنعت خودرو به گوش میرسید که اکنون حضور آن در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران را میتوان مهر تاییدی برشمرد.
همچنین احداث نخستین جایگاه شارژ خودروهای برقی در مجموعه برج میلاد تهران را میتوان بخشی از فعالیتهای گروه مپنا در حوزه خودرو دانست که میتواند با فعالیتها و همچنین حضورش در این نمایشگاه مرتبط باشد.
اختصاص پاویون اختصاصی جهت حضور موتورسیکلت سازان و همچنین فعالان این حوزه نیز یکی از پارامترهای مهم در جذب مخاطب و بازدیدکننده بهشمار رود. زیرا طی سالهای گذشته استقبال جوانان و علاقهمندان به موتورسیکلتهای جدید و برقی، نشان از پتانسیل بالای این صنعت دارد.
سال گذشته استقبال پرشور بازدیدکنندگان از بخش موتورسیکلت در سومین نمایشگاه خودرو تهران، فعالان این حوزه را بر آن داشت با برنامهریزی دقیق، حضور خود در این نمایشگاه را مصادف با معرفی جدیدترین دستاوردهای خود کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.