شماره: 1283 / ۱۳۹۸ يازدهم آبان
تعداد بازدید : 0
شرکت های پژو و فیات کرایسلر ادغام می شود
گروه خودروسازی پژو (پیاسای) و فیات کرایسلر امروز، پنجشنبه تایید کردند که قصد دارند با سوآپ ۵۰-۵۰ درصد از سهام شرکتهای خود، با هم ادغام شوند.
گروه خودروسازی پژو (پیاسای) و فیات کرایسلر، روز پنجشنبه تایید کردند که قصد دارند با سوآپ ۵۰-۵۰ درصد از سهام شرکتهای خود، با هم ادغام شوند.
این شرکتها در بیانیهای اعلام کردند: مذاکرات ما راهی برای ایجاد یک گروه جدید در مقیاس جهانی به وجود آورده است که ۵۰ درصد از مالکیت آن با سهام داران گروه پیاسای و ۵۰ درصد دیگر مالکیت هم با سهامداران گروه فیات کرایسلر خواهد بود.
در بیانیه این شرکتها آمده است: در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است و چالشهای جدیدی در صنعت خودروسازی مرتبط، الکتریکی و خودران به وجود آمده است، این شرکتِ ادغام شده از قدرت تحقیق و توسعه جهانی خود بهره میگیرد تا با سرعت و کارایی بیشتری نوآوری را شکوفا کرده و از عهده چالشها برآید.
والاستریت ژورنال گزارش داد: هیاتمدیره پیاسای این ادغام را تایید کرده است و هیاتمدیره فیات کرایسلر هم چهارشنبه در این باره جلسه تشکیل دادهاند. مدیران این شرکتها به مقامات آمریکا و فرانسه در مورد این توافق توضیح دادهاند.
سهام فیات کرایسلر با انتشار این اخبار ۸ درصد جهش کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
کاهش چشمگیر تعهدات معوق سایپا
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش گفت: براساس اعلام قبلی، تمام مشتریانی که در سال ۹۷ اقدام به تکمیل وجه نموده و پذیرش آنها در صف فاکتور قرار گرفته بود، خودروهای خود را دریافت کردهاند.مجید باقری در تشریح وضعیت تحویل خودروی مشتریان سایپا اظهار کرد: تعدادی از مشتریان هستند که در سال ۹۷ ثبتنام کردهاند اما باوجود صدور دعوتنامه، بنا به دلایل مختلف در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه و پرداخت الباقی قیمت خودرو خود اقدامی ننمودهاند. بدیهی است در این خصوص پس از صدور دعوتنامه جدید، در صورت تمایل به تکمیل وجه، خودروهای این دسته از مشتریان عزیز نیز با قید اولویت در فهرست برنامه تحویل قرار خواهد گرفت.باقری ادامه داد: مشتریانی نیز از سال قبل وجود دارند که به دلیل تحریمهای ظالمانه، خودروی آنها قابل تولید و تحویل نیست (نظیر ساندرو، برلیانس و ...) که پیشنهاداتی به این گروه از مشتریان ارائه شده است و در صورت تمایل و اقدام مشتریان به تبدیل و تعیین تکلیف خودروی ثبت نام شده، خودروی تبدیلی آنها به سرعت در لیست تحویل قرار خواهد گرفت.باقری افزود: در خصوص مشتریان طرح اتوخدمت نیز طرحی ارائه شده است که در صورت تعیین تکلیف وضعیت تعهد، خودروی آنها در لیست فاکتور و تحویل قرار خواهد گرفت.قائممقام مدیرعامل سایپا در امور فروش ادامه داد: تیم مدیریتی جدید سایپا در بهمنماه گذشته در حالی سکان هدایت این گروه خودروسازی را به دست گرفت که نزدیک به ۵۴۰ هزار دستگاه تعهد وجود داشت که خوشبختانه با تلاش و همت شبانهروزی مدیران متعهد، کارگران سختکوش، زنجیره تامین و شبکه نمایندگیهای سایپا در سراسر کشور تاکنون تعداد بسیار زیادی از این تعهدات معوق، تحویل مشتریان عزیز شده و به فضل الهی این روند با سرعت بیشتری استمرار دارد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
دوکلمه خبر
اطلاعات تکمیلی
از مینی کوپر SE برقی
مدتی بود که همه در انتظار مینی کوپر SE برقی بودند و اکنون مینی قیمت این خودروی سه در برقی خود را اعلام کرده است.مینی کوپر SE از ماه مارس 2020 وارد نمایندگی های فروش این خودروساز در آمریکا می شود. این خودرو قیمت پایه 290900 دلار به اضافه 850 دلار هزینه جابه جایی خواهد داشت.
خریداران با این قیمت می توانند کوچک ترین مینی مدرن را بخرند. این خودرو شبیه به مدل اصلی خود به نظر می رسد اما به نظر می رسد SE حدود 7 اینچ ارتفاع بیش تری دارد. دلیل این امر، ایجاد فضای مناسب برای باطری های زیر کفی خودرو است.
این مدل SE به لطف جلوپنجره بسته شده منحصر به فرد و رینگ های آلیاژی 16 اینچی چهار پره غیرمعمول خود و نبود لوله اگزوز قابل تشخیص است.این خودروی برقی قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 199 فوت پوند دارد در حالی که کوپر S دارای قدرت 189 اسب بخار و گشتاور 280 فوت پوند است. مینی اعلام کرده این مدل SE شتاب صفر تا صد 6.9 ثانیه دارد.
کابین این خودرو به پانل تجهیزات دیجیتال جدید برای راننده مجهز می شود که سرعت، میزان شارژ، میزان قدرت و بخش قابل تنظیم برای اطلاعاتی همچون باقیمانده شارژ را نشان می دهد. مینی طیف حرکتی بین 146 تا 168 مایل را برای این خودرو پیش بینی کرده است. باطری این خودرو یک نسخه 32.6 کیلووات ساعت است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
ارایه 8 هزار و 300 خدمت به هموطنان در طرح اربعین ایساکو
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو که همزمان با ایام اربعین حسینی از 22 تا 30 مهر سال جاری طرح «خیمه زدیم راه را...» را به منظور خدمترسانی به زایرین کربلای معلا اجرا کرده بود، این طرح را با ارائه 8 هزار و 300، خدمت به هموطنان به پایان رساند.
براساس گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، طرح مذکور در ایام پیادهروی هموطنان به سمت حرمالحسین (ع)، در شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق و مسیرهای مربوط، با بهرهمندی از 1450 مرکز خدماتی ایرانخودرو، اجرا شد.
سیدرضا حسینی مدیر عامل این شرکت در این خصوص گفت: با توجه به پیشبینی افزایش میزان زائرین در سال جاری سعی شده بود با افزودن بر تعداد نمایندگیهای کشیک در محورهای مواصلاتی، توزیع مناسب جغرافیای نیروهای امدادی و برپایی تعمیرگاههای صحرایی در شهرهای مهران، چذابه و خسروی، خدمات رسانی به زایرین به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.
او ادامه داد: همانطور که در خبرهای پیش نیز اعلام شده بود، حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو با در اختیار داشتن نزدیک به 100 نمایندگی و فروشگاه مجاز، 1360 اکیپ امداد جادهای، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس، با آمادگی کامل در خدمات زایرینی بود که با خودروی شخصی به سمت مرزها سفر کرده بودند.
وی در خصوص 8300 خدمت ارائه شده در فاصله زمانی 22 تا 30 مهر ماه گفت: از این تعداد، 5700 پذیرش در نمایندگیها و چادرهای صحرایی و حدود 2600 امداد و حمل به نمایندگی صورت گرفته؛ حدود 10درصد خدمات امدادی نیز در راستای اجرای مسئولیتهای انسانی و اجتماعی، به دارندگان محصولات سایر خودروسازیها ارائه شده است.
حسینی در خصوص اقدامات نظارتی صورت گرفته در راستای حسن اجرای طرح، تشریح کرد: به دلیل اهمیت بالای این طرح برای مجموعه صنعتی ایرانخودرو، دکتر فرشاد مقیمی، مدیر عامل محترم گروه و هیات همراه با سفر به استان خوزستان و شهرهای مرزی، راساً از اجرای خدمات، بازدید به عمل آوردند. در ادامه پایشها نیز گروههای نظارتی مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در خصوص خدمات ارائه شده در مسیر شهرهای همدان،کرمانشاه، اسلامآبادغرب، ایوان، ایلام، مهران، درهشهر، بروجرد، خرمآباد، سرابله، کامیاران، سنندج، کنگاور، سرپل ذهاب، خسروی و اندیمشک، شوش دانیال، ایذه، رامهرمز، بندر ماهشهر، آبادان، خرمشهر، شلمچه، اهواز، چذابه و بهبهان بررسیهای لازم را انجام دادند.
مدیر عامل ایساکو، همچنین در خصوص افزایش 35 امتیازی رضایت مشتریان از این طرح نسبت به زمان مشابه سال گذشته و رسیدن به عدد 773 در این شاخص خبر داد و گفت: زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در این مدت، حدود 17.95 دقیقه برآورد شده که نسبت به سال گذشته حدود یک دقیقه کاهش یافته است.
حسینی در ادامه افزود: یکی از مشکلات عدیده عزیزان در سالهای گذشته، هنگام بازگشت از کشور عراق، فراموشی موقعیت خودرو به دلیل وسعت چند کیلومتری پارکینگها در منطقه بود، که با استفاده دارندگان محصولات ایرانخودرو از اپلیکیشن ایساکو، به میزان قابل قبولی کاهش یافت. وی در این خصوص تشریح کرد: همزمان با آغاز ایام اربعین، شرکت ایساکو با اضافه کردن امکان «خودرو ام کجاست»، به اپلیکیشن خود، امکان ثبت موقعیت مکانی خودرو را برای مشتریان فراهم کرد و مشکل مورد نظر تا حد قابل قبولی مرتفع شد.
وی در پایان در خصوص برنامههای آموزشی که در مورد سفر با خودروی شخصی به کربلای معلا، توسط مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو تهیه شده بود گفت: این کلیپهای آموزشی، همچون سال گذشته، در طی ایام طرح از شبکههای مختلف سیما و رادیو اربعین پخش شد و اطلاعات کاملی از نیازمندیهای این سفر معنوی در اختیار هموطنان قرار گرفت.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
با ایده سوزوکی برای خودروهای آینده آشنا شوید
سوزوکی در نمایشگاه توکیو دو کانسپت آینده نگرانه را به نمایش درآورد.
یکی از این خودروها که Waku SPO نامیده می شود یک کانسپت کوچک به سبک قدیمی با نیرومحرکه هیبریدی شارژی است که احتمالا از خودروهای آینده سوزومی الهام گرفته است. در عین حال، خودروی دیگر Hanare کانسپت است که یک مسافربر خودران برای آینده است.اگرچه Waku کانسپت به تولید نخواهد رسید اما ممکن است مدل های آینده سوزوکی برخی عناصر طراحی خود را از آن الهام بگیرند. Waku با خط سقف کشیده خود شبیه به یک استیشن واگن به نظر می رسد اما پشت ستون C خود دارای پانل های بدنه قابل جابه جایی و سفارشی سازی است که می تواند پس از حذف شدن، شکل یک کوه را ایجاد کند. سوزوکی، Waku را به عنوان یک خودروی هیبریدی شارژی کلاس A معرفی کرده اگرچه جزئیات فنی آن هنوز مشخص نیست.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.