شماره: 1241 / ۱۳۹۸ ششم شهريور
تعداد بازدید : 1
اخبار
مدیرعامل بانک صادرات ایران:
توسعه اقتصادی بدون توسعه حسابداری و حسابرسی امکانپذیر نیست
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: توسعه اقتصادی بدون توسعه حسابداری و حسابرسی امکانپذیر نیست زیرا حسابداری و حسابرسی هم ابزار شفافیت هستند و هم ابزار پاسخگویی.به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، حجتاله صیدی در «همایش تخصصی حسابرسان، حسابداران و مدیران ارشد» که با عنوان «نقش حسابرسان در توسعه اقتصاد» در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، اهمیت جایگاه حرفه حسابرسی و حسابداری در اقتصاد کشور را بسیار ارزشمند و تأثیرگذار عنوان کرد و تأکید کرد دستیابی به برخی استانداردها در این حوزه افتخارآمیز است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این همایش که با تقدیر از دکتر عباس هشی، دکتر علی ثقفی و دکتر مهدی کرباسیان، اساتید با سابقه و حرفهای حسابداری کشور آغاز شد، افزود: توسعه امری تدریجی است و انتظار برای توسعهیافتگی در کوتاهمدت، منطقی نیست.
صیدی که در پنل تخصصی این همایش سخن میگفت، افزود: الحمدلله حسابرسی در ایران توسعه مطلوبی پیدا کرده است. هم استانداردهای ملی خود را دارد، هم با وجود جامعه حسابداران رسمی و سازمان حسابرسی، ساختار مناسبی یافته است و هم رویهها و دستورالعملهای کارآمد دارد. قطعأ میزان توسعهیافتگی حرفه حسابرسی، کمتر از سایر حوزهها در اقتصاد کشور نیست. ارائه چند فهرست متنوع از نامزدهای صاحبنام و باتجربه برای انتخابات پیشرو، خود نشان از توسعهیافتگی این حرفه دارد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: بنده به عنوان کسی که کارحرفهای خود را با حسابرسی آغاز کرده و اکنون نزدیک به سه دهه است که مشتری حسابرسان هستم، اولا ارزیابی مناسبی از کیفیت حسابرسی در ایران دارم ثانیا پیشنهاد میکنم انتخابات پیشرو را فرصتی برای ارتقای حرفه حسابداری بدانیم.
حجتاله صیدی ارتقای «شفافیت» در کشور را زمینهساز کاهش فساد دانست و تصریح کرد: جامعه حسابرسان می تواند برای تحقق این هدف، برنامه ریزی مناسبی کرده و نقش مؤثر خود را به خوبی ایفا کند.
مبلغ تسهیلات اشتغالزایی
قرض الحسنه بانک توسعه تعاون افزایش یافت
به منظورارائه خدمات مطلوب در راستای انجام وظایف حرفه ای درخصوص ایجاد اشتغال، بانک توسعه تعاون سقف تسهیلات اشتغالزایی خود را جهت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ه) ،سازمان بهزیستی مشاغل خانگی ، اشتغال ایثارگران و همچنین کارفرمایان کمیته امداد افزایش داد .
گفتنی است براساس موافقت شورای پول واعتباربا افزایش سقف قرض الحسنه اشتغالزایی ، بانک توسعه تعاون میزان این تسهیلات جهت مددجویان کمیته امداد امام خمینی ، سازمان بهزیستی مشاغل خانگی واشتغال ایثارگران را از200 میلیون ریال به 500 میلیون ریال با مدت بازپرداخت حداکثر5 ساله وهمچنین سقف وام قرض الحسنه قابل اعطاء به کارفرمایان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی مشاغل خانگی را حداکثربه میزان 2000میلیون ریال برای اشتغال حداقل 5 نفرازمددجویان افزایش داد.
شایان ذکراست بانک توسعه تعاون در سال جاری 685 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی قرض الحسنه به مدد جویان کمیته امداد، بنیاد شهید، بهزیستی، مشاغل خانگی و ازدواج پرداخت نموده است .
لازم به ذکر است متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند با ارائه معرفی نامه از کمیته امداد و سازمان بهزیستی ضمن مراجعه به شعب و افتتاح حساب نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام نمایند .
سود سهامداران بیمه نوین پرداخت شد
سود سهام سهامداران حقیقی شرکت بیمه نوین به حساب آنان واریز شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه نوین، در مصوبه مجمع عمومی سالیانه بیمه نوین در تاریخ ١٣٩٨/٠٤/٢٦، به ازای هر سهم، مبلغ ٣٠ ریال سود شناسایی شد که این سود به حسابهای اعلام شده سهامداران حقیقی واریز شد.پرداخت سود سهامداران حقیقی این شرکت، مطابق جدول زمانبندی منتشر شده در سامانه کدال، از ابتدای شهریور ماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد. زمان پرداخت سود سهامداران حقوقی نیز از تاریخ ١٣٩٨/١١/١ لغایت ١٣٩٨/١١/٣٠خواهد بود.بر اساس این گزارش، سود سهام سهامداران حقیقی، که شماره حساب خود را بهطور صحیح اعلام کردهاند، در تاریخ ١٣٩٨/٠٦/٠٢ واریز شده است. واریز نشدن سود سهام برخی از سهامداران حقیقی ناشی از عدم اعلام شماره حساب و یا مسدودی حساب آنان است که با پیگیری کارشناسان مربوطه در مدیریت امور سهام، تا پیش از پایان ماه جاری، این نواقص برطرف و سود مربوطه به حساب آنان واریز میشود. گفتنی است؛ سهامداران حقیقی محترمی که تاکنون سود سهام خود را دریافت نکردهاند، میتوانند جهت کسب آگاهیهای لازم با شماره تلفن دفتر مرکزی بیمه نوین ٢٣٠٤٧-٠٢١، بخش مدیریت امور سهام، تماس حاصل کنند و یا اطلاعات شماره حساب فعال خود را به دورنگار ٢٢٩٢٣٨٤٥-٠٢١ ارسال فرمایند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
دو اقدام ویژه حمایتی بانک مسکن از مناطق سیل زده و استان های محروم
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از تدارک بسته حمایتی ویژه برای دانش آموزان استان های سیل زده کشور توسط بانک عامل بخش مسکن خبر داد. مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با اشاره به وقوع سیل ناگوار فروردین ماه سال جاری و وارد شدن خسارات گسترده به بخش زیادی از استان های کشور به پایگاه خبری بانک مسکن- گفت: بانک مسکن از جمله بانک های عامل پیشرو برای تهیه و ارسال بسته های حمایتی ویژه در کنار ابلاغ بسته ویژه تسهیلاتی به استان های آسیب دیده کشور بود. از این رو طی پنج ماه گذشته با تمام آمادگی و توان تلاش کرد تا در دو محور اصلی شامل «پرداخت تسهیلات قرض الحسنه» و « ارسال بسته های حمایتی ویژه» به آسیب دیدگان 21 استان کشور کمک ویژه کند.وی ادامه داد: گزارش عملکرد پنج ماه گذشته شعب بانک مسکن در استان های مختلف کشور نشان می دهد در محور نخست تاکنون بیش از 61 درصد از اعتبار ابلاغی که رقمی بالغ بر 277 میلیارد تومان می شود به متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه اعطا کرده است. این تسهیلات در سه قالب مختلف شامل ساخت، بازسازی و کمک هزینه خرید لوازم منزل پرداخت شده است.وی به محور دوم اشاره کرد و گفت: محور دوم نیز به تدارک تسهیلات حمایتی ویژه غیرنقدی مرتبط می شود. به طوری که طی پنج ماه گذشته به همراه اختصاص مجموعه ای از کمک های نقدی از محل منابع بانک به استان های سیل زده، مدیریت شعب بانک مسکن در 15 استان کشور نیز مجموعه ای از کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران شعب را به استان های آسیب دیده در حادثه سیل اخیر اختصاص داده اند.به گفته وی علاوه بر این طی روزهای اخیر، در قالب یک بسته حمایتی دیگر، شعب بانک مسکن نسبت به توزیع و ارسال بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان مدارس مناطق سیل زده اقدام کرده است.ایزدی در خصوص بسته های حمایتی توزیع شده برای دانش آموزان استان های آسیب دیده کشور در جریان سیل اخیر توضیح داد: مطابق با نیاز برآورد شده و تعداد دانش آموزان استان های سیل زده، تاکنون بانک مسکن نسبت به توزیع چهار هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مدارس مناطق سیل زده اقدام کرده است.
ارتباط مستقیم تلفنی با معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر، این هفته با حضور معاون شعب و توسعه بازاریابی برگزار میشود.به گزارش مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته، با حضور رحیم طاهری، معاون شعب و توسعه بازاریابی، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی 8655 برگزار میشود.بر این اساس همکاران میتوانند امروز از ساعت 10 تا 12 از طریق شماره تماس 8655 هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.گفتنی است، سامانه8655 به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، راهاندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با کارکنان شعبه سعدی همزمان با روز کارمند
مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته دولت و در روز کارمند، با کارکنان شعبه سعدی دیدار و گفت وگو کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این دیدار که به صورت سرزده انجام شد روز کارمند را به آنها تبریک گفت.مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که این اقدام به صورت نمادین انجام و کارکنان این شعبه به نمایندگی از کل کارکنان بانک انتخاب شده اند، با تعدادی از همکاران به گفت و گو پرداخت و در نشستی صمیمی پیشنهادات آنها را شنید.دکتر حسین زاده سپس در سخنانی با اشاره به رویکرد مثبت کارکنان این شعبه که در سال گذشته کارنامه خوبی به ثبت رساندند، از تلاش های بی شائبه و مجدانه آنها تشکر و قدردانی کرد.در این دیدار که سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و نیز حمید مؤمنی مدیر امور شعب مستقل نیز حضور داشتند، مدیرعامل بانک همچنین با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و ضرورت معرفی آنها به مشتریان، بر ارتباط خوب و مؤثر کارکنان شعب با مشتریان تأکید کرد.دیدار و ارتباط مستقیم و بدون تشریفات اداری با همکاران، از برنامه های مستمر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان گلستان سفر می کند
حسین مهری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیأت همراه به استان گلستان سفر می کند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در این سفر ضمن دیدار با مدیران و مسؤلان استانی مرتبط با بخش صنعت و معدن از واحدهای تولیدی که از سوی این بانک تأمین مالی شده اند، بازدید خواهد کرد.دیدار با تولیدکنندگان و کارآفرینان و ارائه پیشنهادهای سازنده و مؤثر برای رفع موانع تولید در این استان از دیگر برنامه های مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به این استان است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: لزوم برخورد جدی با موارد تخطی از قوانین
رئیس کل بانک مرکزی، از مدیران و کارکنان معاونت نظارت این بانک خواست که برای داشتن بانکهایی سالم، قانونمند، با استحکام مالی مناسب، تلاش و اهتمام خود را مضاعف کنند
به گزارش بانک مرکزی، عبدالناصر همتی در دیدار با مدیران حوزه معاونت نظارت این بانک با تشکر از اقدامات این حوزه و با تأکید بر ضرورت تقویت و ارتقای نظارت بر عملکرد شبکه بانکی کشور، بر لزوم افزایش حساسیت و دقت در بررسی صلاحیت حرفه ای مدیران بانکها تأکید کرد و افزود: با توجه به نقش و مختصات ویژه بانکها صرفاً باید افرادی که از صلاحیتهای فردی و حرفه ای مکفی برخوردارند، در بانکها مسئولیت یابند و هیچ گونه مسامحه ای در این زمینه نباید صورت پذیرد.
رئیس کل بانک مرکزی از مدیران و کارکنان معاونت نظارت این بانک خواست که برای داشتن بانکهایی سالم، قانونمند، با استحکام مالی مناسب و در خدمت تأمین مالی نظام اقتصادی کشور و همچنین حفظ و ارتقای اعتماد عمومی به نظام پولی و بانکی کشور، تلاش و اهتمام خود را مضاعف کنند.
همتی نظارت و پیگیری فروش اموال مازاد و شرکتهای غیربانکی بانکها را از اولویتهای کاری معاونت نظارت برشمرده و درخواست کرد در این زمینه از تمامی ابزارهای نظارتی و ضمانت اجراهای مقرر در چارچوب قانون استفاده شود.
وی در ادامه تاکید کرد: آمار و مشخصات و جزئیات مربوط به پروندههای تسهیلات با مبالغ کلان به صورت سیستمی مورد پایش مستمر بانک مرکزی قرار گیرد.
رئیس کل بانک مرکزی بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای کنترل تسهیلات دهی بانکهایی که از کفایت سرمایه لازم برخوردار نیستند و یا دارای اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی هستند و یا مطالبات غیرجاری بیش از حدود متعارف دارند، تأکید کرد. بحث نظارت بر سقف سهامداری بانک ها، کنترل هزینههای تبلیغاتی بانک ها، استخراج شاخصهای رتبه بندی بانکها و همچنین ضرورت بهره مندی معاونت نظارت از دادهها و اطلاعات بانکها به صورت سیستمی از دیگر مواردی بود که مورد تأکید رئیس کل بانک مرکزی قرار گرفت.
در ادامه، مدیران معاونت نظارت نیز به تبیین وضعیت شبکه بانکی کشور و اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر پرداختند و نظرات و دیدگاههای خویش را برای تأمین مطالبات رئیس کل بیان کردند. قرار شد از این پس جلسات مشابهی به صورت منظم برای هماهنگیهای لازم با رویکرد ارتقای نظارت بانک مرکزی بر نظام پولی و بانکی کشور برگزار شود
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
همکاری بانک عامل تأمین اجتماعی با بازنشستگان
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی درخصوص دریافت خدمات بانکی با مشکلی مواجه نیستیم و برای دریافت تسهیلات، بانک عامل سازمان نهایت همکاری را دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران -علی اصغر بیات در ایام مصادف با تأسیس بانک رفاه و همچنین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اعلام کرد: تعاملات فی ما بین کانون بازنشستگان و بانک در مرتبه عالی قرار دارد و بانک رفاه در مسیر خدمت رسانی به جامعه بازنشسته از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. این بانک با سرمایه های ارزشمند کارگران شریف و زحمتکش کشور بنیان گرفته و همواره حامی این قشر معظم و مستمری بگیران و بازنشستگان بوده است.
وی از تلاش و اهتمام مدیران عالی بانک جهت فراهم ساختن شرایط مطلوب و با کیفیت برای عموم بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کرد و اظهار داشت: کارکنان بانک رفاه در مسیر فراهم سازی و تسهیل خدمات برای اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و تا کنون با ارائه طرحهای مختلف خدماتی و اجتماعی رضایتمندی بازنشستگان را فراهم ساختهاند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با بیان این مطلب که اعضای این کانون همواره قدردان خدمات بانک رفاه هستند خاطرنشان ساخت: خوشبختانه اهتمام ورزی به ارتباط دو سویه و اثربخش بین بانک و کانون به گونهای ملموس نمایان است. این بانک طی سال های اخیر با اصلاح ساختار مالی خود و نیز تلاش در خصوص کاهش مطالبات، تلاش کرده که از سرمایه های ارزشمند کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی حفاظت و حراست کند.
بیات شفافیت عملکرد بانک عامل تأمین اجتماعی را ناشی از اهتمام ویژه مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و سایر مدیران بانک جهت حفظ و ارتقای تعاملات مثبت با ذی نفعان دانست و گفت: مدیران عالی این بانک با اقدامات اثربخش خود در زمینه شفافیت عملکرد نشان دادند که حافظ منافع سهامداران، که همانا جامعه معظم کارگری است، هستند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: مدیریت و کنترل هزینه ها در بانک رفاه و نیز تلاش برای سودآوری این بانک از طریق صحیح در نظام بانکی نشان می دهد که حرکت بانک در مسیر درست و منطقی خود است.بیات با اشاره به برخی خدمات تسهیلاتی که بانک رفاه به بازنشستگان و اعضای کانون ارائه میدهد خاطر نشان ساخت: اعضای کانون تاکنون خدمات مختلف اعتباری در قالب طرح هایی نظیر کرامت و نیز پرداخت تسهیلات متنوع دوره ای را از بانک دریافت کرده اند.
اکبری خبر داد:
ساخت ۸۰۰۰ خانه روستایی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۷
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: سال گذشته ۸ هزار خانه روستایی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران ساخته شد که برای سال جاری ساخت۲۰ هزار خانه روستایی در دستور کار قرار گرفته است .
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در آیین افتتاحیه ساختمان مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی اظهار کرد: نخستین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۸۶ با محوریت فعالیت در حیطه مسئولیتهای اجتماعی آغاز به کار کرد و اکنون ۵۳۰ شعبه فعال در کشور دارد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران فعالیت خود را با هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه آغاز کرد و در حال حاضر سرمایه آن به دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. سرمایه اولیه بانک مهر ایران ۷۰۰ میلیارد تومان متشکل از سهام تمامی سرمایه گذاران بوده و ۸۰۰ میلیارد تومان مابقی از محل سودآوری بانک تامین شده است .
اکبری تصریح کرد: سه هزار کارمند در سراسر کشور در بانک قرض الحسنه مهر ایران فعالیت دارند، همچنین ۲۱ هزار میلیارد تومان منابع در اختیار این بانک قرار دارد که حدود ۲۰ میلیارد تومان آن به عنوان تسهیلات با نرخ صفر تا چهار درصد به مشتریان پرداخت می شود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: میانگین بین المللی معوقات بانکی در دیگر کشورها دو درصد و در کشور ما ۱۰ تا ۱۵ درصد و در بانک قرض الحسنه مهر ایران یک و زیر یک درصد است .
اکبری خاطرنشان کرد : در ۵ ماهه سال جاری ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به ۷۵۰ هزار نفر از اقشار مردم پرداخت شده و پیش بینی می شود تا پایان سال بین یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از تسهیلات این بانک بهره مند شوند. سال گذشته این بانک ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به یک میلیون و ۲۳۰ هزار متقاضی پرداخت کرده است. وی بیان کرد: همچنین در استان مرکزی سال گذشته ۴۲ هزار فقره تسهیلات با اعتبار ۵۴۰ میلیارد تومان و در پنج ماهه سال جاری نیز ۱۶هزار فقره تسهیلات به مبلغ بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی افزود: در حال حاضر بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه ای با کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و بنیاد مسکن منعقد کرده و در حوزه بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی نیز تسهیلات از سوی این بانک به متقاضیان پرداخت می شود. سال گذشته به حمایت بنیاد برکت ۱۰ هزار شغل در کشور ایجاد شد و امسال نیز ایجاد شغل برای ۲۰ هزار نفر در دستور کار قرار دارد. مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: همچنین سال گذشته ۸ هزار خانه روستایی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران ساخته شد که برای سال جاری ساخت۲۰ هزار خانه روستایی در دستور کار قرار گرفته است .
اکبری افزود: با وجود نرخ کارمزد بسیار پایین تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران نسبت به دیگر بانک ها و موسسات مالی کشور، نه تنها تمام هزینه های این بانک از همین محل تامین شده بلکه هر ساله سودآوری چشمگیری نیز داشته است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای کمک به محیط زیست و حذف کاغذ در این بانک از یک ماه آینده افتتاح حساب به صورت آنلاین انجام می شود و خدمات بایگانی نیز به صورت الکترونیکی به مشتریان ارائه می شود .
کارآمدی و سرآمدی بانک رفاه در ارائه خدمات به بازنشستگان و مستمری بگیران
بانک رفاه به منزله یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی کشور مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان است که تمرکز خود را بر بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه قرار داده است
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی، آسیب پذیرترین گروه در برابر آسیبهای اجتماعی است به طوریکه اکثر مشکلات و آسیبها ابتدا در خانوادهها بروز پیدا کرده و در صورت عدم پیشگیری و برخورد ناصحیح با آنها، به درون جامعه نیز رسوخ میکند، بنابراین توجه ویژه و رفع نیازهای این نهاد باید در اولویت قرار داشته باشد.
عملکرد بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی با 6 دهه تجربه طی سالیان گذشته، نشانگر نهادینه بودن باوری درست در خصوص نقش خانواده به عنوان اثرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش و تربیت سرمایههای انسانی است.
امروز آرامش و امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور را مدیون تلاشهای بیدریغ خرد ورزانی هستیم که طی سالهای فعالیت خود از هیچ کوششی مضایقه نداشته و با پشتکار و سختکوشی وصفناپذیر در عرصه آبادانی و سازندگی این مرز و بوم، چرخهای عظیم توسعه و پیشرفت را به حرکت درآوردند.
سخن گفتن از ارزش سالیان طولانی فعالیت سازنده پیشکسوتان بازنشسته آسان نیست و به طور قطع تلاش این عزیزان، پشتوانهای ارزنده برای استحکام پایههای اقتصادی، توانمندیهای صنعتی و انسجام نظام اداری کشور بوده است و اکنون که به سن بازنشستگی شغلی رسیده اند باید زمینه های زندگی آسوده برای این عزیزان و خانواده آن ها فراهم گردد.بانک رفاه در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه که یکی از این اقشار بازنشستگان و مستمری بگیران هستند بسیار کارآمد و سرآمد عمل می نماید و ضمن مشتری محوری و تکریم آن ها، یکی از رسالت های مهم خود را رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران می داند.در همین راستا به منظور خدمات رسانی هدفمند به طیف گسترده مشتریان، مرکز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه (فراد) راه اندازی شد تا امکان برقراری ارتباط مشتریان از جمله بازنشستگان با بانک از طریق کانال های ارتباطی گوناگون همچون تلفن مستقیم، نمابر، ایمیل و پیام کوتاه فراهم شود و در قبال این تعامل دوسویه و مستقیم مشکلات و نیازهای مشتریان شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام صورت گیرد.
بانک رفاه کارگران با هدف تسهیل ارائه خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، خدمات نوین بانکداری را در مجموعه خود رونق داده است، برای نمونه از سال گذشته امکان دریافت فیش حقوقی این طیف از مشتریان از طریق پایانه های خودپرداز بانک رفاه فراهم شده که موجب آسودگی بازنشستگان و صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها شده است.
بانک رفاه به عنوان یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی کشور مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان است که تمرکز خود را بر بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه قرار داده است از این رو پرداخت به موقع حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی، ارائه تسهیلات با شرایط ویژه و ارائه طرح های اعتباری مختلف به این قشر از مشتریان همواره در دستور کار این بانک قرار داشته است.
یکی از طرح هایی که طی سالیان گذشته به این منظور اجرا شده و توسط مستمری بگیران و بازنشستگان مورد توجه و اقبال قرار گرفت، طرح تسهیلاتی کرامت است که در این طرح بازنشستگان تأمین اجتماعی و دانشگاههای علوم پزشکی توانستند جهت مصارفی چون تهیه مصالح ساختمانی برای تعمیرات واحدمسکونی، هزینه درمان، تحصیل، تهیه جهیزیه، ازدواج فرزند، مسافرتهای زیارتی و سیاحتی و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی تسهیلات دریافت کنند.
همچنین کارت رفاه اجتماعی ایرانیان «کاراکارت» که توسط بانک رفاه کارگران به بازنشستگان نیز تعلق گرفت گامی دیگر در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفع نیازهای این عزیزان بوده است.
بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران نیازمند عزمی ملّی و تلاش همگانی است از این رو بانک رفاه در تعاملی مثبت و سازنده با نهادهای مربوطه از تمام ظرفیت های موجود برای این امر مهم بهره می گیرد.
برنامه ملی بیمهپزشکان میهن رونمایی شد
همزمانبا عید سعید غدیر و روز پزشک برنامه ملی بیمهپزشکانمیهن رونمایی شد.به گزارش روابط عمومی بیمه میهن داریوش محمدی مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به برنامه ملی بیمه پزشکان میهن گفت: با همکاری و تعامل جمعی از نخبگان صنعت بیمه از یک سو و جمعی از نخبگان جامعه پزشکی، برنامه ملی بیمه پزشکان برای اولین بار در صنعت بیمه کشور طراحی و اجرا شده است.
وی تصریح کردگروه هدف این برنامه تمامی شاغلان نظام سلامت کشور در مطب ها، بیمارستانها، مراکز و موسسات پزشکی وابسته،سازمانها،نهادها،انجمنها و NGOهای فعال در حوزه سلامت کشور می باشد.مدیر عامل بیمه میهن افزود:در این برنامه عملیاتی، بسته کاملی از انواع بیمه های اموال و اشخاص با شایسته ترین خدمات بیمه ای در شان جامعه پزشکی، ارائه شده است.
دکتر محمدی گفت: این طرح یکی از بهترین طرحهای بیمه ای جهت ارائه خدمات مناسب به جامعه پزشکی کشور است. وی با اشاره به ابعاد مختلف خدمات ارائه شده در این برنامه گفت: یکی دیگر از بخشهای برنامه ملی بیمه پزشکان ، بیمه درمان تکمیلی در سه طرح طلایی ،نقره ای و برنزی می باشد. در این طرح کسانی که بیمه پایه هم ندارند (تامین اجتماعی یا خدمات درمانی) میتوانند از بیمه نامه درمان تکمیلی بیمه میهن استفاده کنند.
دکتر علیرضا زالی رییس قطب علوم اعصاب کشور و رییس کل سابق سازمان نظام پزشکی ، ضمن ابراز تشکر از بیمه میهن برای طراحی و اجرای این طرح، برنامه ملی بیمه پزشکانمیهن را یک برنامه کاملا عملیاتی توصیف کرد.دکتر زالی تصریح کرد: در دسترس بودن یک برنامه جامع بیمه ای، از انتظارات برحق و دیرین جامعه پزشکی بوده است که پس از ماهها بررسی کارشناسی وتعامل و مساعدت مسئولان بیمه میهن ، برای اولین بار در کشور برای شاغلان جامعه پزشکی در سراسر ایران، در دسترس قرار گرفته است.دکتر زالی با بیان مشخصات و اهمیت بیمه نامه های ارائه شده در این طرح افزود: ۱۵بیمه نامه متنوع در این برنامه، در دسترس جامعه پزشکی است که برای تک تک این بیمه نامه ها، تعرفههای رقابتی و خدمات بیمه ای ممتاز لحاظ شده است.
با توجه به اهمیت بیمه های مسئولیت حرفه ای برای شاغلان جامعه پزشکی، به ویژه پس از آنکه بیمه مسئولیت حرفه ای در قالب قانون برنامه ششم توسعه برای کلیه شاغلان پزشکی الزامی و اجباری شده است لذا بخشی از ویژگی های ممتاز این برنامه،در بیمه نامه مسئولیت حرفهای به عنوان نیاز فوری و الزامی جامعه پزشکی متجلی شده است. به نحوی که بهترین ،ارزانترین،جامع ترین و فنی ترین پوشش بیمه های مسئولیت توسط بیمه میهن تدارک دیده شده که جبران خسارت بدون نیاز به رای محاکم قضایی، جبران خسارت بر مبنای دیه به قیمت روز و نیز توجه ویژه و خاص به قشر دستیاران و رزیدنت ها از جمله مزایای بیمه مسئولیت حرفه ای بیمه میهن می باشد.
در ادامه ابراهیم حمیدی رییس هیات مدیره بیمه میهن گفت بیمه میهن در طراحی و اجرای این برنامه صرفا اهداف تجاری و اقتصادی و بازاریابی را دنبال نمی کند،بلکه بخشی از این برنامه در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی ماست. وی افزود تمام مراحل ارائه بیمه نامه ها و نیز خدمات در زمان پرداخت خسارت به صورت متمرکز توسط شرکت سپید جامگان میهن مدیریت میشود و تمامی نمایندگی های بیمهمیهن در اجرای این برنامه ملی مشارکت فعال دارند.
شایان ذکر است اعضای محترم جامعه پزشکی و کلیه شاغلان نظام سلامت کشور میتوانند از جزییات کامل هریک از بیمه نامه های موجود در این برنامه ،به روش الکترونیکی وبدون مراجعه حضوری و از طریق تماس با شماره های
۸۶۰۲۳۶۷۳ و ۸۶۱۲۵۸۶۲ و ۸۸۳۹۷۱۰۵ و کانال تلگرامی bime_sj_mihan@ مطلع و بیمه نامه های مورد نیاز خود را سفارش داده و دریافتنمایند..
چابن» باشگاه مشتریان بانک تجارت رونمایی شد
شبکه تخفیفی باشگاه مشتریان بانک تجارت (چابن) با ارائه بنهای تخفیفی ۵ تا ۱۰۰ درصدی از چندین مجموعه فروشگاهی و خدماتی کار خود را آغاز کرد.
باشگاه مشتریان این بانک با هدف ارائه تخفیفهای ویژه به مشتریان و اعضای وفادار خود شبکه تخفیفی را تحت عنوان چابک + بن (چابن) رونمایی کرد.چابن با همکاری شرکتهای بزرگی همچون دیجی کالا، اسنپ (اسنپ فود، اسنپ مارکت و اسنپ تریپ)، تپ سی، بیمه تجارت نو، بانی مد، فیدیبو، نت برگ، کارگزاری تجارت و چندین مجموعه ارائهدهنده خدمات و محصولات، فضایی را فراهم کرده تا اعضای باشگاه بتوانند از طریق هزینه کرد امتیازات خود، از تخفیفهای ویژه این شرکتها استفاده کنند.حمیدرضا شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در مراسم آغاز به کار خدمت «چابن» با بیان اینکه ارائه خدمات نوین و همراه با ارزش افزوده یکی از مشخصههای باشگاه مشتریان فعال به شمار میرود گفت: مجموعه توسعه کسب و کار بانک، ایجاد خطوط جدید و فعال در بازار را در برنامههای خود داشته و باشگاه مشتریان در برقراری ارتباطات با مجموعههای خدماتی کمک شایانی به اجرایی شدن این برنامه ها خواهد کرد.معاون مدیرعامل بانک تجارت در راهبری بازار و توسعه کسب و کار با اشاره به اینکه وفادارسازی مشتریان بانکداری خرد فرایندی بسیار مهم و پیچیده است افزود: مشتریان حقوقی با توجه به قدمت همکاری ها دارای ضریب وفاداری نسبتا بالاتری هستند؛ اما اجرای عملیات وفادارسازی مشتریان خرد و حقیقی بسیار حیاتی و مهم بوده و خدمات پیشرفتهای همچون چابن در این مسیر راهگشا است.مشتریان بانک تجارت و اعضای باشگاه مشتریان این بانک می توانند برای اطلاع و نحوه استفاده از تخفیفهای ارائه شده در «چابن» به سایت اینترنتی باشگاه مشتریان بانک تجارت به آدرسwww.tejaratclub.ir مراجعه کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.