شماره: 1504 / ۱۳۹۹ هشتم مهر
تعداد بازدید : 0
تولید سالانه 250 هزار خودرو توسط تسلا
ایلان ماسک پیشنهاد کرده است که این شرکت ممکن است یک چهارم میلیون دستگاه سایبرتراک در سال تولید کند: «احتمال تولید 250 هزار تا 300 هزار دستگاه، شاید بیشتر هم وجود دارد.»می دانیم که تعداد پیش خریدها زیاد است - بیش از نیم میلیون، شاید طبق گفته ماسک حتی 600 هزار دستگاه - اما آیا اینقدر تقاضا برای سایبرتراک تسلا وجود دارد؟ به ویژه اینکه فروش آن فقط به آمریکای شمالی محدود می شود؟
برای مقایسه، تسلا مدل 3 هرگز از تعداد سالانه 200 هزار دستگاه در آمریکا عبور نمی کرد و تسلا مدل Y هنوز باید خود را ثابت کند (ما از نتایج فروش آن اطلاعی نداریم)، اما به هر حال، با تعداد 250 هزار دستگاه یا بیشتر، سایبرتراک یکی از محبوب ترین تسلا ها و به طور کلی خودروهای الکتریکی خواهد بود.
از آنجا که برنامه ریزی شده است تولید سایبرتراک در سال 2021 آغاز شود، تولید کامل آن احتمالاً زودتر از سال 2022 و حتی شاید 2023 شروع نخواهد شد.طبق مقاله اخبار خودرو، وانت های سری F فورد در سال 2019 بیش از 896 هزار دستگاه فروش را نشان دادند، در حالی که وانت های رم تعداد 633 هزار دستگاه فروش داشتند.
بنابراین می توان حدس زد که فروش بیش از 250 هزار دستگاه سایبرتراک تسلا از نظر تئوریک امکان پذیر است یا نه، اما تسلا مجبور است 10-20٪ از سهم بازار را بدست آورد.به عنوان یک وانت با کارکرد متوسط مانند فورد سوپر دیوتی F-250 طبقه بندی شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
طراحی فراری اومولوگاتو
با الهام از گرند تورر V12
اومولوگاتو با دو سال زمان ساخت، دهمین محصول فراری با موتور V12 در دوران مدرن است و توسط «مشتری های برجسته اروپایی» سفارش داده شده است.این خودرو قبل از اینکه توسط طراحان با استعداد فراری تولید شود، به عنوان یک مدل «معمولی» سوپرفست 812 شروع به کار کرد که فقط چراغ های جلو و شیشه جلو در آن حفظ شده بودند. اما نتیجه نهایی یک خودروی خیره کننده است که با الهام از مدل های GT گذشته ساخته شده است.بدنه آلومینیومی کاملاً دستکاری شده و ضمن ادای احترام به فراری های گذشته، ظاهری کاملاً جدید به این خودرو می بخشد. از جلوپنجره بیضی مسطح در قسمت جلو گرفته تا سه برش عرضی افقی در قسمت بالاتر از شیشه عقب، باعث می شوند که اومولوگاتو ظاهر متفاوت و برجسته ای نسبت به خودروی الهام بخش داشته باشد. استفاده از چراغ های عقب تکی به جای ترکیب دوتایی، بیشتر به منحصر به فرد بودن خودرو کمک می کند.این شرکت در مورد ارتقای پیشرانه با موتور V12 تنفس طبیعی چیزی نگفته است. البته با توجه به موتور 6.5 لیتری آن، گمان می رود که توان 789 اسب بخار (588 کیلووات) و 718 نیوتن متر (530 پوند فوت) گشتاور و یا حتی میزان بالاتری را تولید کند.در مورد قیمت اومولوگاتو هنوز هیچ خبری منتشر نشده است.
دستورالعمل پلستار برای ورود به مرحله تولید
پلستار امروز اعلام کرد که مدل کانسپت پرسپت که در اوایل سال جاری نشان داده شد، وارد مرحله تولید می شود.ساخت خودرو در انگلستان در حال انجام است و در حال حاضر بیش از 130 نفر روی آن کار می کنند.پس از آنکه این مدل مورد استقبلا مردم واقع شد، پلستار تصمیم گرفت آن را تولید کند و باید بازاری برای چنین خودروی کاملاً الکتریکی و اسپرت وجود داشته باشد. توماس اینگنلاث، مدیر عامل پلستار راجع به این خودرو گفت: «خیره کننده. دیدنی. پیشرفته. ما دوست داریم که آن را در جاده ببینیم! این ها تعریف های مردم در رابطه با پرسپت بودند! بنابراین ما تصمیم گرفتیم آن را بسازیم.»در حال حاضر برنامه ریزی شده است که پلستار پرسپت در چین، یعنی بازار داخلی پلستار، در یک مرکز تولید کاملاً جدید ساخته شود. این کارخانه نه تنها از نظر کربن خنثی خواهد بود بلکه دارای هوشمندترین و متصل ترین امکانات تولید خودرو در جهان است.پلستار اشاره می کند که بخش مهمی از پرسپت ساختار سبک کامپوزیت کربن و مواد پایدار آن است.
تست مرسدس بنز EQS در پیست نوربرگ
با رونمایی از نسل جدید S کلاس، EQS در حال انجام تست های نهایی در پیست نوربرگ است.همانطور که از عکس های جاسوسی متعددی که قبلاً دیده ایم، مرسدس بنز مدتی است که EQS الکتریکی کلاس S را آزمایش می کند.عکس های جاسوسی قبلی، جزئیات مرسدس بنز EQC آینده مانند چراغ های جلو و چراغ های عقب با طراحی پیچیده را نشان داده است و آنچه که به نظر می رسد یک درگاه شارژ در جلو است، درست بین جلوپنجره مشبک قرار دارد. تصاویر جدید برخلاف کلاس S به روز شده، نواری LED را بر روی درب صندوق عقب و همچنین ORVM های درب نشان می دهد.
بر اساس پلتفرم الکتریکی (MEA)، مرسدس بنز EQS گل سرسبد خودروهای مدل EQ خواهد بود. جزئیات مربوط به فضای داخلی یا مشخصات آن در حال حاضر ناشناخته مانده اند، هرچند انتظار می رود این مدل با یک فرمان چهار چرخ، موتورهای الکتریکی دوگانه (یک موتور در هر محور) و یک سیستم چهار چرخ متحرک ارائه شود. در اوایل سال جاری، اولا کالنیوس، رئیس شرکت مرسدس اعلام کرد که EQS جدید با یک بار شارژ 700 کیلومتر برد (چرخه WLTP) خواهد داشت. جزئیات بیشتر احتمالاً پیش از رونمایی آن که ممکن است سال آینده برگزار شود، مشخص می شوند. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
تلاش برای کاهش قیمت خودرو و شکستن انحصار خودروسازی
وزیر پیشنهادی صمت افزایش عرضه خودرو را جزو مهمترین اولویت وزارت دانست و گفت: باید انحصار خودروسازی را بشکنیم و شرایط را برای تنوع خودرو در بازار مهیا کنیم.
علیرضا رزمحسینی افزایش عرضه خودرو را جزو مهمترین اولویت وزارت صمت دانست و گفت: اگر شرایط اجازه دهد باید مقداری انحصار در خودروسازی را بشکنیم و فضا را برای تنوع خودرو در بازار مهیا کنیم.
وزیر پیشنهادی صمت با انتقاد از اینکه قیمت تمام شده خودرو در ایران بالا است، ادامه داد: خودرو هزینههای مالی بالایی دارد و احتمال دارد طی سه تا چهار ماه آینده بر اساس بررسی کارشناسی که پیش از قبول مسئولیت و با استفاده از ظرفیت تیمی انجام دادم با همکاری کارشناسان دولت و مجلس تدابیری را اتخاذ کنیم که بر اساس آن قیمتهای مناسبتتری را برای تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات خودرو تعیین کنیم تا قیمت خودرو تا حدودی کاهش یابد.
رزم حسینی در ادامه این گفت و گو، با بیان اینکه نظام عرضه و تقاضا در بازار خودرو به هم خورده است، افزود: بخشی از این مشکل مربوط به سیاستهای پولی و مالی کشور و جریان یا هدایت نقدینگی به سمت بورس است که در این رابطه باید با وزارت اقتصاد و بانک مرکزی نشستهایی را داشته باشیم تا بتوان وضعیت خودرو را بهبود بخشید.
تلاش برای کاهش قیمت خودرو
رزم حسینی با تاکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد قیمت خودرو کاهش یابد، گفت: تلاش خواهیم کرد بر اساس شرایط موجود و به صورت همزمان هم تولید را افزایش دهیم و هم فضا را برای رقابت مهیا کنیم تا قیمتها در بازار تعادل بهتری پیدا کرده و به تعادل برسد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
کاهش ارزش پول و ترس از آینده دلیل افزایش دوباره قیمت خودرو ها!
این روزها با توجه به شدت تحریم ها و عدم ثبات اقتصادی، قیمت ها مرتبا در حال رشد است و مدام این سوال در ذهن مردم به وجود می آید که این همه افزایش قیمت خودرو برای چیست؟
چرا کارخانجات تولیدی کشور مدام با تغییر و افزایش قیمت دلار آنها هم قیمت های خود را عوض می کنند؟ آیا گران فروشی می کنند؟ این سوالی است که باید پاسخ داده شود و با نگاه کردن به وضع موجود می توان دریافت که مواد غذایی، مسکن، لوازم خانگی و برقی، خودرو و ... همه و همه در حال افزایش هستند، افزایش هزینه های گوناگون تولید کننده را نیز در فشار قرار می دهد اما برای بقا چاره دیگری ندارد.
افزایش قیمت ارز در کنار تورم افزاینده موجود هم تولید کننده و هم مصرف کننده را در تمام ابعاد زندگی و کار مورد فشار قرارداده است، این روزها شاهد افزایش روز افزون قیمت مواد خوراکی، پوشاک، مسکن، لوازم برقی و الکترونیکی و خودرو هستیم، همین امر سبب شکایت مردم می شود، به عنوان نمونه یکی از مواردی که این روزها بحث های فراوان پیرامون آن می شود در مورد خودرو است، قیمت خودرو هم به مانند سایر کالاها در حال افزایش است و گاهی تغییرات آن در برخی مدل ها با سرعت زیاد صورت می پذیرد، با ممنوعیت واردات خودرو در دو سال گذشته و ترک کردن برخی خودروهای مونتاژی از خطوط تولید با توجه به محدودیت آنها و عدم امکان ورود بازار افزایش قیمت برای آنها شیب تند و گاهی غیر منطقی دارد که از نرخ دلار موجود نیز بالاتر می باشد.
خودروهای وارداتی با قیمتی بیش از قیمت دلار موجود در بازار به فروش می رود که این امر در مورد برخی خودروهای مونتاژی که دیگر تولید نمی شود نیز صدق می کند، اما روند تغییر خودروهای مونتاژی و تولیدی در کشور متناسب با قیمت ارز و درصد وابستگی آنها به ارز افزایش داشته، البته در بخش قطعات داخلی نیز افزایش قیمت با توجه به تورم صورت گرفته است و تقریبا مشابه رقم افزایش دلار است، اما با افزایش دلار و شرایط تحریم ها بسیاری از هزینه ها چون حمل و نقل، لجستیک داخلی، هزینه های بانکی و ... افزایش می یابد که در نهایت قیمت های موجود به وجود می آیند، گرچه شاید خوشایند نباشد و امیدواریم تا با تلاش و کنترل بیشتر بتوان شرایط با ثباتی را پدید آورد.
اما چنانچه شرایط ورود ارز به کشور به شکل موجود ادامه یابد قیمت دلار بازهم فراتر می رود و بالطبع آن کالاهای مصرفی و مورد نیاز نیز به خصوص قیمت خودرو به همان نسبت افزایش می یابند، شاید همین عامل است که میل به خرید کالا را این روزها بیشتر افزایش می دهد، ترس از آینده و افزایش دوباره قیمت ها.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 2
اخبار
با وجود تحریم ها و کرونا؛
گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد
در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال 98، شرکت های خودروساز گروه بهمن خوش درخشیده و مقام دار شدند.
خسرو خسروی فر مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه این شرکت با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها و شیوع ویروس منحوس کرونا با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات، موفق به کسب مقام برتر شده است، گفت: مطابق نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال 98، شرکت بهمن دیزل و سیباموتور به ترتیب مقام اول و سوم در بین خودروهای تجاری و شرکت بهمن موتور مقام دوم در بین خودروسازان سبک را به خود اختصاص دادند.
مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو با بیش از دو دهه قدمت هر ساله توسط وزارت صمت انجام می شود، اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل در طول سه دوره گذشته، شرکت های خودروساز گروه بهمن موفق به کسب افتخارات متعددی در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش شدند. پیرو آخرین نتایج ارزیابی سیستم های فروش خودرو، شرکت بهمن موتور مقام اول و شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور به ترتیب مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
خسروی فر با اشاره به اینکه در این دوره 30 شرکت در حوزه خودروهای سواری، 18 شرکت در حوزه خودروهای سنگین و در مجموع بیش از 2000 نمایندگی مجاز مورد بررسی قرار گرفتند، تصریح کرد: اﻣﺘﯿﺎز شاخص وضعیت ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش صنعت خودرو در این دوره ﻣﻌﺎدل 68.7 درصد بوده و هر سه شرکت بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور امتیازاتی بالاتر از خط معیار و از حیث انطباق با آیین ﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮایی ﻗﺎﻧﻮنﺣﻤﺎﻳﺖ از ﺣﻘﻮق ﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪﮔﺎن در جایگاه «انطباق خیلی زیاد» قرار گرفتند.
مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن درخصوص مبنای رتبه بندی گفت: امتیازات کسب شده در ارزیابی وضعیت سیستم خدمات پس از فروش، وضعیت تعمیرگاه های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی ها (تعمیر خودرو در زمان متعارف) و رضایت نمایندگی های مجاز از شرکت عرضه کننده خودرو بوده است که در این بین شاخص های رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش در شرکت های گروه بهمن طی سه سال گذشته رشد قابل توجه های داشته است.
خسروی فر در خصوص بهبود خدمت رسانی به مشتریان گفت: با هدف قراردادن افزایش رضایت مشتریان، حضور نیروهای آموزشدیده و با تجربه در سطح شبکه نمایندگان، تامین به موقع قطعات یدکی، اجرای طرح پیگیری مشتریان، بهرهمندی از سامانههایی همچون اصالت قطعه، نرم افزار موبایل گروه بهمن، سرویس در محل، خودروی جایگزین، توسعه خدمات امدادرسانی ، اجرای طرحهای فصلی و... اقدامات قابل توجهی انجام شده است.
وی این موفقیت را حاصل تلاش وکوشش نمایندگیهای مجاز و همکاران خدمات پس از فروش گروه بهمن دانست و اظهار کرد: بهرهمندی از فاکتورهایی همچون ارتقای سیستم های ارائه خدمات، ارائه آموزش اثربخش، استاندارد سازی نمایندگان، توسعه و بهبود سطح دسترسی مشتریان به نمایندگیهای مجاز از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.
وبینار آموزشی شرکت بهمن موتور
با حضور مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد
گروه بهمن در راستای همکاری با وزارت جهاد کشاورزی، دوره آموزشی برای آشنایی با خودروهای خریداری شده این وزارت برگزار کرد.گروه بهمن ضمن همکاری با وزارت جهاد کشاورزی به منظور کسب آگاهی مدیران ارشد از خودروها و نحوه خدمات دهی به آنها دوره آموزشی به صورت حضوری و بر خط برگزار کرد.در ابتدای این جلسه محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به قدمت 60 ساله گروه بهمن در عرصه صنعت خودروسازی کشور گفت: گروه بهمن در همه زمان توجه ویژه به تعامل سازنده با مشتریان دارد. جهاد کشاورزی از مشتریان قدیمی ما و باعث افتخار است که از محصولات ما استفاده می کنند.ضرابیان با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی برای فعالیت های لجستیکی خود از محصولات دو دیفرانسیل و وانت های تولیدی بهمن موتور استفاده می کند، اظهار کرد: ما رد مجموعه بهمن به مشتری مداری اعتقاد و باور داریم و تلاشمان در راستای پوشش کامل نیاز مشتری است، به همین منظور از وزارت کشاورزی تقاضا داریم کاربری های مورد نیاز خود را اعلام کنند تا محصولاتمان را تکمیل کنیم و نیاز این جهاد را مرتفع سازیم.مدیرعامل شرکت بهمن موتور با تاکید بر امر آموزش گفت: شعار ما مراقبت و تعامل مداوم با مصرف کننده ها است.
در ادامه جلسه امیر میرمنصف معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه حفظ منابع کشور در گرو آموزش است، گفت: به عنوان تولید کننده خودرو یکی از رسالت ما تولید خودروی با کیفیت و مطابق با استاندارد آلایندگی است.میرمنصف با اشاره به اینکه محصولات گروه بهمن دارای بالاترین سطوح کیفی و سطح آلایندگی است، اظهار کرد: اولین خودروسازی هستیم که با مشارکت شرکت تیوان، از سال آینده موتورهای کم مصرف و پرقدرت یورو 6 مطابق با استانداردهای آلایندگی با ظرفیت بالا تولید می کنیم.
سپس امیررضا توکلی مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ای از این جهاد با اشاره به اینکه فعالیت در وزارت کشاورزی به دلیل تامین غذای مردم کار ارزشمندی است، تصریح کرد: امروز در شرایط تحریم ها تنها بخشی که خوش درخشیده، بخش کشاورزی است.مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره اینکه آموزش خودروهای تحویلی به مدیران ارشد وزارت کشاورزی کار بسیار ارزشمندی است، گفت: آگاهی از ویژگی های خودروهای عملیاتی بسیار مهم است، چرا که خودروهای خریداری شده از گروه بهمن بعضا در محل های صعب العبور برای آموزش کشاورزان استفاده می کنیم.توکلی در آخر از تلاش های پرسنل و مدیران ارشد وزارت کشاورزی و بهمن موتور تقدیر به عمل آورد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
دوکلمه خبر
کروز طراحی، تولید و کالیبراسیون ای سی یو را در ایران انجام می دهد
شرکت صنایع تولیدی کروز با ظرفیت تولید روزانه بیش از سه هزار ای سی یو در داخل کشور که مراحل طراحی، تولید و کالیبراسیون آن را انجام می دهد و بهترین تأمین کننده شرکت های داخلی است.
مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه قطعه سازی کروز با اشاره به اهمیت و زحمات پرسنل مرکز تحقیقات این شرکت در طراحی و تولید نسل پنجم ای سی یو در کشور گفت: زحمات چندین ساله در داخلی سازی و همکاری با دانشگاه ها یک نتیجه مطلوب داشته و آن توان تولید ای سی یو در سه مرحله اصلی در داخل کشور است. البته باید توجه داشت که اجزای الکترونیکی مورد استفاده در ای سی یو که در انحصار سه کشور در دنیا است باید از طریق واردات تأمین گردد ولی بقیه قطعات از جمله سوکت ها، کانکتورها، فریم محافظتی، برد هیت سینگ و پلیت ای سی یو در مجموعه کروز تأمین می شود. در آخر نرم افزاری که در واحد کالیبراسیون و تحقیق و توسعه این شرکت برای هر مدل موتور خودرو به طور مجزا طراحی کرده و مالکیت آن با کروز و در حقیقت دانش اصلی در ای سی یو همین نرم افزار است، در داخل این شرکت انجام می گیرد.
نظری با اشاره به ظرفیت تولید روزانه سه هزار ای سی یو در داخل اظهار کرد: تا به حال به بهترین نحو نیاز خودروسازان داخلی را تامین کرده ایم و هرچند خودروسازان داخلی به خاطر پرهیز از تک سورس شدن با تامین کننده های دیگر از جمله شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران(سخا)، غرب استیل و سازه پویش با سطح داخلی سازی کمتر نیز تامین نیاز می کنند، ولی کروز همیشه به واسطه ی سطح بالای داخلی سازی این قطعه و در اختیار داشتن دانش آن بهترین تامین کننده است.
مدیر ارتباطات کروز با اشاره به اینکه همیشه طرفداران واردات و دشمنان قسم خورده تولید داخلی به دلیل منافع خود به دنبال ناتوان نشان دادن توان قطعه سازی داخلی هستند، گفت: وقتی قطعه سازی داخلی می تواند به زنجیره های بزرگ خودروسازان جهانی قطعه صادر کند یعنی اینکه برای هر مدل خودرو با هر ظرفیت امکان تولید قطعه وجود دارد. در این بین کسانی که اجزاء و قطعات خودرو را یکبار با چشم خود ندیده اند و سعی در تخریب قطعه سازان می کنند، پیشنهاد می کنیم یکبار خطوط طراحی و تولید قطعه سازان را ببینند و سپس اظهار نظر در مورد این صنعت کنند. البته حاضریم کلاس های آموزشی در خصوص کارکردهای قطعات در خودرو بگذاریم تا به این ترتیب تفاوت کاتالیست و ای سی یو را بدانند و زمانی که مشکلاتی در تامین کاتالیست است، به اشتباه از ای سی یو نام نبرند.
نظری در آخر با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: برای داخلی سازی الگویی جز تکیه بر توان داخلی همانند هشت سال جنگ تحمیلی نداریم و امروز این فرهنگ باید در تولید رشد یابد تا به برنامه و دستور سال 1399 مبنی بر جهش تولید طبق فرمایش مقام معظم رهبری دست یابیم. لذا کسانی که در رسانه های زرد به نیت اخاذی، خبر بر علیه تولیدات داخلی تهیه می کنند، بدانند که قطعه سازان به آنچه فکر می کنند فقط حفظ اشتغال و کاهش سطح وابستگی است و آن ها هم باید طبق شان رسانه حقیقت ها را با بررسی و مطالعه تحقیقات انعکاس دهند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.