قیمت آلفا رومئو استلویو Quadrifoglio مدل 2018 اعلام شد.استلویو Quadrifoglio که به عنوان سریع ترین شاسی بلند تولیدی دنیا در نوربورگرینگ شناخته می شود 81590 دلار به اضافه هزینه جابه جایی قیمت گذاری شده است که کم تر از 86090 دلار تغیین شده برای دوج دمون است. این شاسی بلند عملکرد بالا از موتور 2.9 لیتری تواین توربو V6 گرفته شده از فراری بهره می برد که قدرت 505 اسب بخار و گشتاور 443 فوت پوند تولید کرده و به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل است. به گفته این خودروساز ایتالیایی، استلویو Quadrifoglio دارای شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه و بیشینه سرعت 176 مایل بر ساعت است.این خودرو توانسته پیست نوربورگرینگ را در مدت 7 دقیقه و 51.7 ثانیه پشت سر بگذارد که سریع ترین زمان ثبت شده توسط یک شاسی بلند است.تکنولوژی های پیشرفته منحصر به استلویو Quadrifoglio شامل دیفرانسیل هدایت گشتاور، Alfa DNA Pro Selector چهار حالته با حالت مسابقه ای و یک سیستم تعلیق تیون شده Quadrifoglio است. این خودرو در مقایسه با استلویو استاندارد دارای برخی عناصر طراحی منحصر به فرد همچون اسپویلر عقب و رکاب های کناری است. در چهار طرف این خودرو رینگ های آلومینیومی 20 اینچی با ترمزهای جلوی شش پیستون برمبو تعبیه شده است. در کابین این خودرو صندلی های چرمی آلکانترا با صندلی های جلوی قابل تنظیم برقی در 14 جهت، داشبورد و درهای چرمی با دوخت متضاد، تریم داخلی فیبر کربنی و غیره وجود دارد.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
رئیس سازمان ایدرو با اشاره به روند خصوصی سازی در خودروسازی گفت: آن چیزی که امروز وجود دارد با خصوصیسازی واقعی فاصله زیادی دارد باید سهام این بنگاهها شفاف سازی شود و به بخش خصوصی واقعی تعلق بگیرد حالا این بخش خصوصی داخلی یا خارجی باشد مهم نیست.منصور معظمی در خصوص فعالیت بین المللی قطعهسازان و خودروسازان اظهار داشت: تاکنون در بخش قطعه سازی ۱۳ قرارداد خارجی امضا شده و در بخش خودروسازی نیز توانستیم ۶ قرارداد با شرکتهای بزرگ بین المللی امضا کنیم که در تمامی آنها خودروسازهای طرف خارجی مکلف شدهاند کیفیت تولید قطعه سازان داخلی را ارتقا دهند به طوریکه تولید آنها قابل رقابت در بازارهای بین المللی باشد.
معاون وزیر صمت ادامه داد:صنعت خودرو و قطعهسازی ما متاثر از سیاستهای پولی و بانکی کشور است یک خودروسازی مگر چقدر سود کسب می کند که بخواهد ۲۴ درصد سود بانکی پرداخت کند.وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی خودروسازان و قطعهسازان سود بانکی است و لازم است بانکها به صورت دیگری به این صنعت نگاه کنند البته در همین خصوص صحبتهای مفیدی نیز با رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی داشتهایم و ایشان نیز قول همکاری دادند.
رئیس سازمان ایدرو با اشاره به روند خصوصی سازی در خودروسازی گفت: آن چیزی که امروز وجود دارد با خصوصیسازی واقعی فاصله زیادی دارد باید سهام این بنگاهها شفاف سازی شود و به بخش خصوصی واقعی تعلق بگیرد حالا این بخش خصوصی داخلی یا خارجی باشد مهم نیست.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
بازار خودروهای داخلی و وارداتی در آستانه آخرین ماه سال همچنان روزهای پرنوسانی را سپری می کند در شرایطی که آشفتگی در بازار وارداتی ها ماههاست ادامه دارد و همچنان بازار وارداتی ها با بلاتکلیفی شدید مواجه است طی دو سه روز اخیر بازار خودروهای داخلی نیز متاثر از بازار وارداتی و کاهش عرضه توسط شرکتها با افزایش قیمت های ناگهانی همراه شده است به طوری که به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران از اواخر هفته گذشته قیمت بسیاری از خودروهای داخلی بین 2 تا 8 میلیون افزایش یافته است.
در حالی بازار خودروهای داخلی در آخرین روزهای سال همچنان طعم افزایش قیمت های ناگهانی را می چشد که تاکنون دستگاههای نظارتی در مقابل سیر این افزایش ها هیچ واکنشی را نشان نداده است در حالی که انتظار می رود با توجه به شرایط کنونی بازار اغلب خودروهای زیر 45 میلیونی ، شورای رقابت در این جریان ورود نماید و مانع از ادامه این جریان در بازار این دست خودروها شود.رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با توجه به جهش قیمت خودروهای داخلی در بازار اظهار داشت : اواخر هفته گذشته قیمت اغلب خودروهای داخلی در بازار ترکید و به شکل غیر واقعی افزایش یافت به طوری که قیمت پژو 405 GLX در بازار به 33 میلیون و 500 رسید و مدل SLX نیز با اختلاف قیمت یک میلیون و 800 هزار تومانی به حدود 35 میلیون و 500 هزار تومان در بازار رسیده است .سعید موتمنی علت وضعیت کنونی بازار خودروهای داخلی را عرضه قطره چکانی خودرو به بازار اعلام کرد و افزود : برخی از شرکتهای خودروساز حدود 10 روز است که خودرویی به بازار عرضه نمی کنند و همین امر موجب سیر صعودی قیمت ها در بازار شده است.وی تصریح کرد : طی دو روز اخیر قیمت سمند LX که با 31 میلیون و 300 هزار تومان در بازار خرید و فروش می گردید، با اختلاف چهار میلیون تومان به 35 میلیون و 500 در بازار رسیده و یا سمند EF7 که تا پیش از این با قیمت 34 میلیون در بازار معامله می گردید به یکباره با افزایش 3 میلیون تومانی به مبلغ 37 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود این در حالی است که قیمت مصوب این خودرو 32 میلیون است.وی تاکید کرد : در چند روز اخیر قیمت دنا از 46 میلیون به 48 میلیون در بازار رسیده ، همچنین پژو 207 دنده ای نیز از 44 میلیون به 49 میلیون در بازار رسیده است در حالی که قیمت مصوب این خودرو 42 میلیون و 900 است . همچنین پژو 206 تیپ5 نیز که ماه ها با حدود 500 هزار تومان زیر قیمت کارخانه خرید و فروش می گردید، طی چند روز گذشته به قیمت 41 میلیون و 800 در بازار رسیده است.وی افزود : قیمت سوزوکی گراند ویتارا که تا پیش از این با قیمت 150 میلیون تومان معامله می گردید نیز طی روزهای اخیر با قیمت 181 میلیون معامله می شود.به گفته وی قیمت محصولات سایپا نیز در روزهای اخیر به دلیل کاهش عرضه، افزایش داشته به طوری که همچنان پراید 111 با ادامه اختلاف قیمتی در حدود 3 میلیون تومان در بازار به 24 میلیون و 200 رسیده است در حالی که قیمت مصوب این خودرو 21 میلیون و 243 میلیون است همچنین سراتو از 106 میلیون در بازار به 110 میلیون و استپ وی از 65 میلیونی به 67 میلیون در بازار افزایش قیمت داشته است.به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران در چند روز گذشته قیمت اغلب خودروهای زیر 50 میلیون در بازار حدود بین 2 تا 8 میلیون افزایش قیمت یافته است موتمنی همچنین با اشاره به اختلاف 25 میلیون قیمت مزدا 3 در بازار ،گفت : در صورتی که شرکتها نیاز بازار را تامین کنند قطعا قیمت خودروها در بازار کاهش خواهد یافت .وی تاکید کرد : با ورود نهاده های نظارتی مثل شورای رقابت و سازمان حمایت به جریان ایجاد شده در بازار قطعا این روال ادامه نخواهد یافت و قیمت ها به وضعیت قبل باز خواهد گشت.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
گروه صنعتی ایران خودرو در بیستمین دوره رتبه بندی شرکت های برتر ایران، موفق به کسب سه رتبه برتر؛ رتبه نخست در گروه وسائط نقلیه و قطعات خودرو، رتبه سوم درمیان 500 شرکت بزرگ کشور و رتبه چهارم شاخص ارزش افزوده شد. درهمایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیران صنعتی برگزارشد، گروه صنعتی ایران خودرو سه عنوان برتر را کسب کرد. عبدالعلی صالحی، مدیر امور شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو تندیس و لوح تقدیر این عناوین را از شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن وتجارت دریافت کرد. گفتنی است، سازمان مدیریت صنعتی از سال 1377، رتبه بندی 100شر کت برتر ایران را آغاز کرده است و درحال حاضر تعداد شاخص های رتبه بندی با افزایش به 33 مورد جامع تر شده و شرکت ها نیز به 500 شرکت در 5 گروه دسته بندی شده اند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.