شماره: 1703 / ۱۴۰۰ ششم مرداد
تعداد بازدید : 0
اخبار
امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک آینده با شرکت فولاد آتیه خاورمیانه
تفاهمنامه همکاری مشترک بین بانکآینده و شرکت فولاد آتیه خاورمیانه با حضور اعضای هیات عامل و مدیران بانک و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت، توسط نادرخواجه حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه به امضاء رسید.
این تفاهمنامه با هدف ارتقای سطح همکاری مشترک و حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی و کمک به اشتغالزایی و تسهیل ارتباط میان طرفین در حوزه ارائه خدمات بانکی و مالی بانکآینده به شرکت فولاد آتیه خاورمیانه، منعقد شد.
مشارکتهای مالی، ارائه تسهیلات ویژه در قالب طرح آیندهداران، عرضه سبدهای متنوع تسهیلات و خدمات نوین بانکداری الکترونیکی به تمامی اعضا و کارکنان شرکت از دیگر موضوعات مطرح شده در این تفاهمنامه است.
همچنین، ارائه انواع خدمات بانکی در حوزههای مختلف از جمله: اعتباری، ارزی، بانکداری الکترونیکی و شرکتی در این تفاهمنامه پیشبینی شده است.
توضیحات بانک دی
در خصوص بازگشایی نماد
در بورس
سخنگوی سهام بانک دی در خصوص توقف نماد این بانک در بورس و بازگشایی آن توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش روابطعمومی بانک دی، علیرضا محمدی گفت: با عنایت به اینکه پیشبینی میشد تهیه و تنظیم صورتهای مالی حسابرسیشده سال مالی 1399 بانک دی تا تاریخ مقرر (انتهای تیرماه سال جاری) نهایی نشود، به منظور پیشگیری از توقف نماد در این خصوص، مکاتبه لازم جهت دریافت حداکثر مهلت ارائه صورتهای مالی با شرکت فرابورس صورت پذیرفت ولی با توجه به تعطیلات اعلامی اخیر از سوی ستاد ملی کرونا، اقدامات اداری آن در سازمان بورس با تأخیر مواجه شد که موجبات توقف نماد بانک را فراهم آورد.
وی ادامه داد: در همین راستا و بابت دریافت مهلت و تسریع در بازگشایی نماد، پیگیریهای لازم در دست اقدام بوده و متعاقباً نتیجه به سهامداران محترم اطلاعرسانی خواهد شد.
دیدار معاون شعب بانک ملی ایران با خانواده همکار جانباخته در اثر کرونا
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در دیدار با خانواده شادروان رضا محبی مدافع اقتصادی، ضمن ابراز تاسف از ضایعه درگذشت رییس فقید شعبه ممتاز هشتگرد، صیانت از سلامت همکاران، تکریم مشتری و خدمت رسانی مطلوب به آحاد مردم را از اولویت های مدیران عالی بانک عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان به همراه محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور، نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی و احمد ملکی راد رییس اداره امور شعب استان البرز در منزل شادروان محبی حضور یافتند و ضمن ابلاغ پیام تسلیت محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک، از تلاش های مرحوم محبی همکار تلاشگر و متعهد که در راستای اعتلای نام بانک ملی ایران و انجام وظیفه و رسالت خود در شرایط بحرانی کرونایی جان خود را نثار کرد، قدردانی کردند.
وی همچنین تلاش ها و پیگیری های مکرر مدیریت عامل در تهیه واکسن کرونا و تسریع واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی به ویژه کارکنان بانک ملی ایران و تاکید بر تجهیز بیمارستان بانک و درمانگاه های تحت پوشش و مستقر در استان ها به جهت رسیدگی به امور همکاران مبتلا به بیماری و خانواده های ایشان را قابل تقدیر عنوان کرد.
مونسان همچنین از شعبه ممتاز هشتگرد بازدید کرد و ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در شرایط بحرانی کرونا، به مسائل و مشکلات احتمالی شعبه در حوزه سخت افزاری، نرم افزاری، معیشتی، رفاهی و… پرداخت.
محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت، از دغدغه های مدیران عالی و ارشد بانک در راستای رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان با وجود تمام محدودیت ها و در چارچوب مقررات و دستور العمل ها سخن گفت.
احمد ملکی راد رییس اداره امور شعب استان البرز هم تلاش ها و مدیریت موثر شادروان محبی در ارتقای شعبه از درجه یک به شعبه ممتاز را قابل تقدیر دانست و ضایعه از دست دادن نیروهای خدوم و متعهد بانک ملی ایران در تمامی استان ها را غمی بزرگ برای خانواده بزرگ بانک عنوان و برای خانواده های این مدافعان اقتصاد کشور، آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.
خانواده مرحوم محبی نیز اظهار کردند تعهد و عرق بسیار بالای آن مرحوم به بانک ملی ایران و خدمت رسانی به عموم مردم و رضایتمندی مراجعین و مشتریان با زندگی ایشان عجین بوده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
در راستای ادای مسئولیت اجتماعی
طرح «سرچشمه بیمه کوثر» در دستور کار قرار گرفت
شرکت بیمه کوثر همسو با ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود در کشور، با دریافت مجوز از هیات مدیره، طرح «سرچشمه بیمه کوثر» را بهمنظور حمایت از مشارکت در آبرسانی به مناطق محروم آغاز کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر،، مدیرعامل شرکت که برای بازدید پروژه آبرسانی روستای کوهحیدر از توابع شهرستان بشاگرد حضور داشت با اظهار خرسندی از مشارکت بیمه کوثر در اجرای این پروژه گفت: متاسفانه کشور در شرایط سختی قرار گرفته به نحوی که برخی از مردم کشورمان برای تهیه امکانات اولیه زندگی و معیشت روزمره هم دچار مشکل هستند.مشعلچی با اشاره به تدوین طرح «سرچشمه بیمه کوثر» به منظور کمک در تامین آب شرب مناطق محروم کشور گفت: در کنار مشارکت و ساماندهی کمکهای مومنانه، پیرو مشکلات فصل گرم و خشک سال در زمینه آب آشامیدنی در برخی نقاط استانهای سیستانوبلوچستان و هرمزگان، با مساعدت هیاتمدیره شرکت پروژه آبرسانی به روستای کوهحیدر بشاگرد چراغ اولی بود که در قالب طرح «سرچشمه بیمه کوثر» روشن شد.وی با تشکر از اعضای هیاتمدیره، کارکنان و همه افرادی که در شکلگیری و اجرای طرح خداپسندانه «سرچشمه بیمه کوثر» دخیل بودهاند، گفت: بیمه کوثر به عنوان یک شرکت تمامحرفهای اقتصادی با انجام بهینه وظایف ذاتی خود توانسته است سوداوری مناسبی را برای سهامدارانش به ارمغان آورد؛ اما علاوهبر آن هرگز از ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود غافل نبوده و متناسب با ظرفیتهای مالی و با حفظ منافع سهامداران شرکت، در امر کمک به هموطنان نیازمند و رفع مشکل آنان پیشقدم بوده است. بیتردید از نقش دعای خیر مردم در ارتقای جایگاه شرکت و پیشرفت روزافزون آن نیز نباید غافل شد.مدیرعامل بیمه کوثر با گرامیداشت اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت خاطرنشان کرد: با آغاز شیوع بیماری کرونا و تاکید رهبر معظم انقلاب، بیش از یک سال است ما در بیمه کوثر، به همت دستان بخشنده و دلهای سخاوتمند کارکنان ارزشی و زحمتکش شرکت، طرح جمعاوری کمکهای مومنانه را اجرا کردهایم تا به صورت هدفمند مبالغ اعطایی کارکنان و بودجه مصوب شرکت را برای کمک اثربخش به مناطق و اقشار کمتربرخوردار هزینه کنیم.مجید مشعلچی با اشاره به برنامه بیمه کوثر بر تداوم این قبیل فعالیتهای عامالمنفعه و محرومیتزدایی در سراسر کشور، تاکید کرد: از همه مدیران شرکت بیمه کوثر در اقصی نقاط کشور میخواهم کمبودهایی را که در مناطقشان وجود دارد به مرکز منعکس کنند تا در نهایت بتوانیم متناسب با توان شرکت، برای اولویتبندی و کمکرسانی به آنها اقدام کنیم. همچنین خاضعانه به همه همکارانم در صنعت پرافتخار بیمه کشور، بهویژه مدیران عامل شرکتهای بیمه، پیشنهاد میکنم با حضور در عرصه خدمترسانی در قالب مسئولیت اجتماعی ضمن کمک به کاهش محرومیتها و براوردن نیاز هموطنان در این اوضاع سخت و تحریمی، از این فرصت برای شناختهتر شدن صنعت بیمه و فرهنگسازی در این زمینه استفاده کنیم.
از سوی بانک ملت صورت گرفت:
اهدای 40 تانکر آب آشامیدنی به مردم استان سیستان و بلوچستان
بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی و با هدف تامین آب شرب در استان های کم آب کشور، 40 تانکر آب آشامیدنی به مردم استان سیستان و بلوچستان اهدا کرد.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با دستور مدیرعامل این بانک و با هدف کمک به تامین آب شرب هموطنان در مناطق محروم و کم آب کشور، 40 فقره تانکر آب شامیدنی برای اهالی روستاهای قادرآباد، شهرک رحمت آباد دشت جاور، موزن و دشت رباط، ده کمالی، محمد آباد، ده ولیداد، ده نوهپیران، حجت آباد، ده پهلوان، جهان آباد سفلی، ابراهیم آباد، ده میر جعفرخان، ده محمد شهرکی و شارخ در مناطق خاش، نیمروز و هیرمند در استان سیستان و بلوچستان خریداری و توزیع شد.بر اساس این گزارش، بانک ملت پیش از این نیز در راستای انجام ماموریت های اجتماعی خود، اهدای کمک های مختلف به استان های محروم کشور را در دستور کار قرار داده و به نوعی همراهی خود را با این عزیزان به منصه ظهور رسانده بود.
در مجمع سهامداران بانک سرمایه اعلام شد؛
کاهش 17درصدی
زیان بانک سرمایه
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سرمایه برای سال مالی 1399 برگزار و بر اساس صورت های مالی منتشر شده این بانک، 17درصد کاهش زیان نسبت به سال مالی 98 اعلام شد.به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، مجمع عمومی عادی این بانک با حضور 72٫5 درصد سهامداران، در روز سه شنبه مورخ 29 تیرماه 1400 برگزار گردید.گفتنی است در این جلسه که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور حداقلی سهامداران برگزار شده و به صورت زنده از صفحه بانک سرمایه در شبکه آپارات برای عموم سهامداران پخش می گردید، بر اساس دستور جلسه از پیش آگهی شده، گزارش هیأت مدیره و نیز گزارش حسابرس و بازرس قانونی بانک سرمایه در خصوص عملکرد سال مالی 1399 ارائه و صورت های مالی مربوط به این سال به تصویب سهامداران بانک رسید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
برنده دو میلیارد ریالی باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران:
تعداد بازدید : 1
با «هفتگنج» پسرم را به خانه بخت میفرستم
مراسم قرعهکشی برندگان طرح «هفتگنج» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برگزار شد و با مشخص شدن نام 28 برنده خوششانس این طرح از طریق قرعهکشی، ابراهیم زمانی شهروند تهرانی برنده 2 میلیارد ریال جایزه نقدی ویژه کمک خرید مسکن اعلام شد.
به گزارش اخبارصنعت نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، با مشخص شدن اسامی 28 برنده 8 میلیارد ریال جوایز ارزنده طرح هفت گنج باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، طی مراسمی با حضور نمایندگان واحدهای نظارتی و مدیران بانک در شعبه عارف سعیدی بانک صادرات ایران، مبلغ 2 میلیارد ریال جایزه نقدی ویژه این طرح، به ابراهیم زمانی برنده خوششانس طرح «هفتگنج» باشگاه مشتریان این بانک اهدا گردید.
ابراهیم زمانی ضمن ابراز خوشحالی از برنده شدن دو میلیارد ریال جایزه کمک هزینه خرید مسکن باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، گفت: بیش از 14 سال است که مشتری بانک صادرات ایران هستم و در این مدت با کمال رضایت از خدمات این بانک استفاده کردهام.
وی با بیان اینکه از مطلع شدن این خبر غافلگیر شده، از تلاش تمامی کارکنان زحمتکش بانک صادرات ایران تشکر و اظهار کرد: منزل من در مجاورت این شعبه بانک است و اغلب از دستگاههای خودپرداز این بانک برای انتقال پول و دریافت اسکناس استفاده میکنم. حتی فرزاندن من هم اغلب کارهای خود را با خودپردازهای بانک صادرات انجام میدهند.
این بازنشسته سازمان تامین اجتماعی با تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل این شعبه و همه کارکنان بانک، در خصوص نحوه استفاده از این جایزه گفت: از این جایزه برای ازدواج پسرم استفاده خواهم کرد.
بر اساس طرح «هفتگنج» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران که از 20 اسفند 99 تا 20 خرداد 1400 برگزار شد، تمامی دارندگان کارتهای نظام بانکی کشور با دریافت خدمات بانکی همچون «برداشت و انتقال وجه»، «پرداخت قبض»، «خرید شارژ» و «ماندهگیری از حساب» از پنج هزار و 200 خودپرداز بانک صادرات ایران، ضمن داشتن فرصت برنده شدن تصادفی جوایز نقدی 500 هزار ریالی، یک میلیون ریالی و یک میلیون و 500 هزار ریالی، در پایان دوره سه ماهه با کسب امتیاز، از هفت نوع جایزه ارزشمند به ارزش 8 میلیارد ریال در قالب جشنواره خودپرداز بانک صادرات ایران طرح «هفتگنج» برخوردار شدند.
یک «کمک هزینه دو میلیارد ریالی خرید منزل مسکونی»، دو «کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید اتومبیل»، سه «کمک هزینه 500 میلیون ریالی خرید لوازم منزل»، چهار «کمک هزینه 250 میلیون ریالی گردشگری»، پنج «کمک هزینه 100 میلیون ریالی خرید لپ تاپ»، شش «کمک هزینه 100 میلیون ریالی خرید دوچرخه» و هفت «کمک هزینه 20 میلیون ریالی خرید گوشی تلفن همراه»، 28 فقره جایزه ارزشمند به ارزش نزدیک به 8 میلیارد ریال جوایز اختصاص یافته به بخش امتیازی (روش تراکنشمحور بر اساس امتیازات کسب شده و به صورت قرعهکشی) طرح هفت گنج بانک صادرات ایران در اولین دوره برگزاری آن بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 30 اسفند 1399 صندوق قرض الحسنه شاهد در سالن جلسات ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 30 اسفند 1399 صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور اعضاء محترم هیئت امناء، هیئت مدیره، مدیرکل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر کل بازرسی بنیادشهید و امور ایثارگران، حسابرس و بازرس موسسه حسابرسی مفید راهبر و مدیران ستادی صندوق برگزار شد.
بر اساس دستور جلسه در ابتدای نشست، رئیس، ناظر اول، ناظر دوم و و دبیر مجمع انتخاب و معرفی شدند.
پس از انتخاب هیئت رئیسه مجمع، دکتر محمود تبریزی رییس هیئت مدیره صندوق ضمن خیر مقدم و تبریک عید سعید قربان به اعضاء مجمع، گزارش عملکرد صندوق قرض الحسنه شاهد در سال 1399 و 4 ماهه اول سال 1400 را از طریق وب سایت رسمی این سازمان به سمع و نظر اعضای محترم مجمع رساند.
پس از ارائه گزارش عملکرد، محمود باقری رییس هیئت امنا و رییس مجمع ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه و شبانه روزی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد، برای ایشان آرزوی سلامتی و شفای عاجل نموده و وارد دستور کار بعدی مجمع، ارائه گزارش حسابرس شدند.
نماینده موسسه مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی صندوق، ضمن ارائه گزارش تفصیلی حسابرسی، عملکرد صندوق قرض الحسنه شاهد در دوره منتهی به 30 اسفند 1399 را عاری از هرگونه تحریف و بندی، مطلوب و مقبول ارزیابی کرد که با ذکر صلوات به تصویب هیئت امنا رسید.
دستور کار بعدی مجمع پس از ارائه گزارش حسابرس، انتخاب بازرس قانونی و روزنامه کثیرالانتشار مورد نظر برای یکسال بود که مجددا موسسه مفید راهبر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های ایران و اطلاعات نیز به عنوان روزنامه های محل درج آگهی های صندوق انتخاب شدند.
حفظ بیمهگذاران عامل رشد فروش شعب بیمه تجارتنو
مدیر شعبه شرکت بیمه تجارتنو در استان فارس، افزایش فروش شعبه متبوع خود در سه ماهه ابتدایی سال 1400نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 150 درصد عنوان کرد و وجود نیروهای توانمند و حفظ رضایت بیمهگذاران قدیمی از جمله دلایل این رشد دانست.
محمدمهدی سیمی، بیان کرد: شعبه شرکت بیمه تجارتنو در استان فارس در سال 99 نسبت به 98 رشدی 165 درصدی در فروش را تجربه کرد که حفظ این میزان رشد در سالهای پنجم و ششم فعالیت وضعیت خوبی را برای این شرکت به همراه خواهد داشت.
وی، با بیان اینکه در تلاش برای محقق کردن بودجه تعیین شده هستند، گفت: امیدواریم که تا پایان سال 1400 رشد بالای صد درصدی نسبت به سال گذشته را محقق کنیم.
مدیر شعبه شرکت بیمه تجارتنو در استان فارس، پیاده سازی سیاستهای کلان شرکت توسط مدیران ارشد شرکت متبوع خود را از جمله عوامل تاثیرگذار برمیزان فروش شعبه خود عنوان کردو افزود: در2 سال اخیر شاهد اخبار مثبت از ایفای به موقع تعهدات در پرداخت خسارتها، رشد چشمگیر پرتفوی شرکت، رشد سودهی و اخذ مجوز قبولی اتکایی در 5 سالگی شرکت بودیم که تمام این موارد با تاثیر مثبت بر برند شرکت بیمهتجارتنو کار در شعب را راحتتر کرده است.
سیمی، اظهارکرد: حضور همکاران توانمند در شعبه بیمه تجارتنو در استان فارس نیز برافزایش فروش تاثیرگذار بود ضمن آنکه برای حفظ بیمهگذاران خود تلاش بسیار کردیم چرا که حفظ بیمهگذاران قدیم از اهمیت بالایی برخوردار است و آمارهای این شعبه هم نشان میدهد که نسبت تمدیدیهای بیمهنامه در این استان از عدد قابل قبولی برخوردار است.
وی بهرهمندی از سهامداران بزرگ و خوشنام را یکی دیگر از عوامل رشد و توسعه شرکت بیمه تجارتنو عنوان کرد.
مدیر شعبه شرکت بیمه تجارتنو در استان فارس، بابیان اینکه شرکت متبوع وی در استان فارس 40 نماینده بیمه جذب کرده است، توضیح داد: این نمایندگان از پراکندگی خوبی در سطح استان برخوردار هستند ضمن آنکه دربرنامه پیشرو به دنبال جذب نمایندههای بیشتر و بالابردن سطح کیفی آنها با برگزاری دورهها و آموزشهای فنی و بازاریابی هستیم .
سیمی، پائین بودن ضریب نفوذ بیمه، کمبود نیروهای متخصص و فنی، عدم معرفی محصولات جدید بیمهای از سوی شرکتهای بیمهای، گستردگی پروندههای خسارتهای جعلی و ارائه نرخهای غیرفنی را ازجمله چالشهای مهم صنعت بیمه در سطح کشور عنوان کرد.
وی، یکی از مهمترین چالشهای صنعت بیمه دراستان فارس را حضور کمرنگ کارگزاریهای حقیقی و حقوقی عنوان کرد و گفت: برخلاف بعضی از استانها مانند خراسان رضوی، اصفهان، یزد، خوزستان و تهران، استان فارس با چالش کمبود کارگزاریهای حقیقی و حقوقی مقتدر و توانمند روبرو است.
مدیر شعبه شرکت بیمه تجارتنو در استان فارس، اذعان داشت که اگر افرادی کارگزاریهای بیمهای حقیقی و حقوقی در سطح استان فارس راهاندازی کنند هم به گسترش صنعت بیمه در سطح این استان کمک میشود و هم با توجه به نیاز موجود برای آنها مفید خواهد بود.
سیمی، درخصوص حضور ارزیابان مستقل خسارت حرفهای در استان فارس هم، توضیح داد: در بخش ارزیابی خسارتهای درمان دو شرکت ارزیابی خسارت در سطح استان فارس فعالیت خوبی دارند و به واسطه حضور آنها مشکل خاصی نداریم و در بخش ارزیابی خسارت خودرو نیز یک شرکت ارزیابی خسارت نسبتا خوب کار میکند اما در سایر رشتهها مانند آتشسوزی و یا حتی مسئولیت با چالشهای جدی روبرو هستیم.
وی، با اشاره به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه عمر در استان فارس نسبت به میانگین کشوری، تصریح کرد که همانند سایر نقاط کشور مردم استان فارس نیز بیشترین اقبال و شناخت را از بیمههای شخص ثالث و تکمیل درمان دارند بهطوریکه حدود 70 درصد پرتفوی بیمهای این استان مربوط به این دو گروه بیمهای است.
گزارشدهی مطلوب به سهامداران، تحصیل پرتفوی کمریسک و سالم ، خدمترسانی مطلوب
از مهمترین اهداف بیمه معلم در سال 1400
دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه، رئیس هیئت مدیره بیمه معلم ضمن شفافسازی در خصوص افزایش سرمایه و توانگری مالی شرکت گفت:گزارشدهی مطلوب به سهامداران ، تحصیل پرتفوی کم ریسک و سالم ، خدمت رسانی مطلوب از مهمترین اهداف بیمه معلم در سال 1400 خواهد بود
دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم، در حاشیه مجمع عمومی شرکت به نحوه افزایش سرمایه شرکت اشاره کرد و گفت:در سال گذشته افزایش سرمایه تا مبلغ 420 میلیارد تومان محقق شد و امسال نیز با سهامداران و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران توافق اولیه صورت گرفته تا در دو مرحله افزایش سرمایه به 700 میلیارد تومان افزایش یابد که امیدواریم تا شهریور ماه محقق گردد.
وی در ادامه به توانگری بیمه معلم اشاره کرد و گفت: به دلیل افزایش سرمایه بیمه معلم در سال 99 از 150 به 420 میلیارد تومان پیشبینی میشود که امسال توانگری مالی به سطح یک افزایش یابد که با توجه به توافق اخیر مبنی بر افزایش سرمایه به 700 میلیارد تومان ، این روند تکمیل خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره بیمه معلم در ادامهگفت: رکود اقتصادی، کرونا و برخی رفتارهای غیرحرفهای در بازار بیمه مانند رقابت بر سر نرخ غیر فنی، بر عملکرد کلی صنعت بیمه بیتاثیر نبوده؛ اما با همه این موارد بیمه معلم در سال 99 توانست پرتفویی بالاتر از بودجه را تامین و سوددهی شش برابری نسبت به دوره مشابه قبل را تجربه کند.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه با تاکید بر اینکه تامین پرتفوی بیمه معلم در چارچوب برنامه استراتژیک پنج ساله شرکت خواهد بود، اذعان داشت:در سال 1400 هم بر همین اساس حرکت کرده و حداقل افزایش بیست درصدی پرتفوی نسبت به سال 99 را پیشبینی میکنیم.
رئیس هیئت مدیره بیمه معلم در ادامه از انسجام سازمانی و هماهنگی کارکنان صف، ستاد و شبکه فروش قدردانی کرد وگفت: حفظ مشتری برای بیمه معلم اهمیت بسزائی دارد در این راستا بیمه معلم تقریبا تا 95درصد مشتریان حقیقی و حقوقی خود را حفظ کرده که این امر در نتیجه خدماترسانی و مشتریمداری حاصل شده است.
دکتر حیدری کردزنگنه در ادامه به توسعه روند شفافیت در بیمه معلم در سال 1400 اشاره کرد و گفت: ورود بیمه معلم به فرابورس اولین گام عملیاتی برای شفافیت بود که هر ساله با رعایت آییننامههای بیمه مرکزی ج.ا.ا و بورس بر میزان شفافیت افزوده و به مرحلهای رسیده که صورتهای مالی در مجمع فقط با یک بند تصویب شد که آن هم در همه شرکتهای بیمه به دلیل اختلاف سازمان حسابرسی و بیمه مرکزی وجود دارد.
دکتر حیدری کردزنگنه تاکید کرد:گزارشدهی مطلوب به سهامداران، تحصیل پرتفوی کم ریسک و سالم و خدمت رسانی مطلوب از مهمترین اهداف بیمه معلم در سال 1400 خواهد بود.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه که سالها رئیس سازمان خصوصی سازی را در کارنامه خود دارد به مشکلات خصوصیسازی در ایران نیز اشاره کرد و گفت: مشکل خصوصیسازی در صنایع ایران از جمله صنعت بانک و بیمه این است که دولت مالکیتها را واگذار میکند اما دست از سر مدیریتها بر نمیدارد و این چالش اصلی خصوصیسازی در کشور ماست.
رئیس هیئت مدیره بیمه معلم تاکید کرد: دولتمردان نگرش ضعیفی به بخش خصوصی دارند که امیدواریم این دیدگاهها تغییر یافته و دولت به جایگاه نظارتی و حاکمیتی خود بپردازد و بخش خصوصی هم تصدیگری امور اقتصادی را بدست گیرد.
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران درگفت و گوی اختصاصی با واحد خبر روابط عمومی بیمه آسیا:
بیمه آسیا در جلب اعتماد عمومی در سطح کشور و مردم، خوب عمل کرده است
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران درگفت و گوی اختصاصی با واحد خبر روابط عمومی بیمه آسیا:
به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، به مناسبت 62 سالگی بیمه آسیا دکتر سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا دیدار و گفت و گو کرد.بر اساس این گزارش، در حاشیه این دیدار، دکتر سلیمانی در مصاحبه ای اختصاصی با واحد خبر روابط عمومی بیمه آسیا، شصت و دومین سالگرد تأسیس این شرکت بیمه آسیا را تبریک گفت و از تلاش هیأت مدیره، مدیرعامل، مدیران، کارکنان و شبکه فروش این شرکت تقدیر کرد.رییس کل بیمه مرکزی عملکرد بیمه آسیا را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بزرگ ترین سرمایه، برند و ارزش یک شرکت بیمه ای، اعتماد مردم است و جای خرسندی است که بیمه آسیا موفق شد اعتماد عمومی خوبی را در سطح کشور و مردم جلب کند.
دکتر سلیمانی، پرتفوی بیمه آسیا را از مجموع پرتفوی کل صنعت بیمه در سال 1399، خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود که این روند افزایشی در سال های آتی در بیمه آسیا و هم کل بازار بیمه کشور، ادامه یابد.وی روند حرکت صنعت بیمه در سال های گذشته را قابل قبول توصیف نمود و گفت: با افزایش تعداد شرکت های بیمه ای، سطح پرتفوی بیمه ای در کشور افزایش یافته است که موجب بهبود رقابت در صنعت بیمه و همچنین رشد بهره وری و کارآیی و پایداری شرکت های بیمه ای شده است.
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به رشد ضریب نفوذ بیمه ای در جهان، گفت: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه ای در کشور نیاز به حرکتی جهشی است و به عبارت دیگر، ما باید همانگونه که در بخش اقتصاد، جهش تولید داریم در بخش بیمه ای نیز جهش خدمات بیمه ای داشته باشیم. بخشی از جهش خدمات بیمه ای شامل افزایش پرتفوی به خصوص در بخش بیمه های زندگی و درمان تکمیلی است.
دکتر سلیمانی با اشاره به رشد تعرفه ها و هزینه های درمانی و افزایش نیاز مردم به بیمه های درمان تکمیلی، عملکرد بیمه آسیا را در این زمینه بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود با ارتقای فعالیت های بیمه آسیا در بخش صدور بیمه نامه های درمان تکمیلی، نحوه خدمات رسانی در بخش پرداخت خسارت و الکترونیکی کردن پرداخت خسارت، این روند بیش از پیش ادامه داشته باشد.
دکتر سلیمانی با اعلام حذف ویزیت کاغذی و الکترونیکی شدن خدمات مطب ها و داروخانه ها از ابتدای دی ماه سال 1400 اظهار امیدواری نمود که بیمه آسیا نیز با آماده سازی زیرساخت های لازم در راستای صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت الکترونیکی، در این زمینه پیشرو و پیشتاز شرکت های بیمه کشور باشد.
رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران افزایش جذابیت شرکت های بیمه برای سهامداران را از اتفاقات بسیار مهم در صنعت بیمه ذکر کرد و اظهار داشت: رشد بازدهی شرکت های بیمه در سال های اخیر در عملیات بیمه گری و بازار سرمایه و همچنین پیوستن صنعت بیمه به بازار سرمایه ازسال 1397، موجب علاقه در ایجاد شرکت های بیمه ای جدید شده است.دکتر سلیمانی آینده صنعت بیمه را خوب و خوشبینانه خواند و اظهار داشت: شرکت هایی که با آماده سازی زیرساخت ها، سامانه های مختلف الکترونیکی، ایجاد رضایتمندی، گسترش مناسب نمایندگی ها، کارگزاری ها و بازاریابان، برنامه ریزی می کنند شاهد سهم بیشتری از جغرافیای بزرگ صنعت بیمه در کشور در سال های آتی خواهند بود و در این میان، بیمه آسیا نیز به عنوان شرکتی معتبر و مطرح، باید در راستای طرح و اجرای برنامه ای نوآورانه در بخش های مختلف، گام بردارد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد و بر اساس مصوبات این مجمع با عنایت به سرمایه 9.504 میلیارد ریالی شرکت، به ازای هر سهم 120 ریال سود تعیین شد.بر اساس گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، این مجمع در روز پنجشنبه 31 تیرماه برگزار شد و در ابتدای این نشست محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین با قرائت گزارش هیات مدیره با اشاره به عملکرد موفقیتآمیز شرکت تأکید کرد،با برنامهریزیهای انجامشده و همت و تلاش همکاران متعهد و پرتلاش موفق شدیم در برخی شاخصهای عملیاتی و ازجمله سودآوری، کارنامه موفقی داشته باشیمبر اساس این گزارش در ادامه این نشست، با نظر موافق سهامداران، صورتهای مالی سال 1399 به تصویب رسید.همچنین بر اساس مصوبات مجمع، حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره به و همچنین پاداش سالیانه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مورد تصویب قرار گرفت.بر اساس این گزارش، موضوع معاملات 129 قانون تجارت مورد تأیید و تنفیذ اکثریت صاحبان سهام قرار گرفت. همچنین بر اساس مصوبات مجمع روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات بهعنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شد.بر اساس این گزارش، با نظر سهامداران ،با اعلام تنفس مقرر شد نشستی در تاریخ چهارشنبه 13 مرداد در ساعت 9 صبح، در محل شرکت تشکیل گردد و در خصوص برخی موضوعات تصمیمگیری شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.