شماره: 1634 / ۱۴۰۰ سي و يکم فروردين
تعداد بازدید : 0
اخبار
مقام مسئول در شبکه بانکی:
وام ساخت مسکن
450 میلیون تومان شد
تسهیلات ساخت در تهران و کلانشهرها تا 450 میلیون تومان و در بافت فرسوده به 300 میلیون تومان افزایش یافت.به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری،عضو هیئت عامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: بانک عامل بخش مسکن در سالجاری برای کمک به رونق تولید مسکن برای انبوهسازانی که جزو مشتریان بانک هستند و رسوب حساب بانک برای آنها حداقل 10 درصد است، تسهیلات را افزایش داده است.علمداری ادامه داد: بانک تخصصی بخش مسکن به مشتریهای فعال بانک که انبوهساز هستند به شرط انجام ساختوساز با استفاده از فناوریهای نو در شهر تهران، تمامی کلانشهرها، شهرهای بندرعباس، بوشهر، کیش و قشم تا 450 میلیون تومان تسهیلات ساخت، پرداخت میکند. این رقم برای مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 400 میلیون تومان و سایر شهرها نیز 300 میلیون تومان است که سود تسهیلات نیز 18 درصد خواهد بود.وی رقم تسهیلات ساخت و نوسازی را در بافت فرسوده برای سازندگانی که فناوریهای نو را رعایت کنند در تهران و کلانشهرها 300 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای مراکز استانها و سایر شهرها، تسهیلاتی که پرداخت میشود به 250 میلیون تومان افزایش یافته است.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران اعلام کرد:
آمادگی بانک رفاه برای تحقق شعار سال
حرکت در مسیر تحقق شعار سال و آمادگی برای مانع زدایی و پشتیبانی می تواند به حوزه تولید کشور و اشتغال زایی کمک کند.بر اساس گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی،مدیرعامل بانک در نشست شورای معاونان با بیان این مطلب گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال در اولویت برنامه ها قرار دارد و با تشکیل کمیته ای به همین منظور، برنامه ها و سیاست های بانک پس از تصویب هیأت مدیره، اطلاع رسانی می شود.وی افزود: با توجه به تغییرات احتمالی در حوزه های مختلف اقتصادی و رفع تحریم ها در سال جدید، باید آمادگی لازم را برای گسترش فعالیت ها در حوزه جذب مشتریان اعتباری و ارائه خدمات مناسب ارزی و ریالی به آن ها به ویژه در حوزه صادرات کشور داشته باشیم تا بتوانیم سهم بازار بانک از این فعالیت ها را افزایش دهیم.لله گانی با اشاره به عملکرد بانک رفاه کارگران در سال گذشته اظهار داشت: پرداخت تسهیلات غیر حضوری به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در شرایط شیوع ویروس کرونا خدمت جدید و بسیار ارزشمندی بود که رضایت مشتریان را نیز به همراه داشت.وی ادامه داد: در سال گذشته با پرداخت تسهیلات به بخش های اقتصادی و ارائه طرح های متنوع، گام های خوبی در حوزه تولید کشور برداشته شد و سال جدید نیز برای تحقق شعار “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”، باید با اجرای سیاست های اعتباری و رعایت بهداشت پرونده به تولید و اشتغال زایی به ویژه در مناطق محروم کشور کمک کنیم.
طرح ویژه بانک سامان برای حمایت از صنایع بستهبندی
همزمان با افزایش اهمیت صنعت بستهبندی در فروش محصولات مختلف، بانک سامان خدمات مالی و اعتباری ویژهای برای فعالان صنایع بستهبندی ارائه کرده است.به گزارش سامان رسانه، بانک سامان با آگاهی از اهمیت نقش صنعت بستهبندی در موفقیت فروش محصولات در صنایع مختلف بهمنظور تأمین سرمایه در گردش موردنیاز برای واردات انواع مواد اولیه موردنیاز این صنعت همچون خمیر پالپ، خمیر کاغذ و ... و همچنین تأمین مالی برای خریدهای داخلی خدمات مالی ارائه میکند. همچنین در حوزه طرحهای ایجادی و توسعهای بهمنظور واردات ماشینآلات خطوط تولید این صنعت نسبت به پرداخت تسهیلات یا تأمین مالی از طریق بازار سرمایه در قالب تسهیلات بلندمدت اقدام میکند.
بر این اساس، بانک سامان خدمات خود را برای فعالان این صنعت در قالب تأمین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه بانکی و سایر خدمات نوین بانکی سازماندهی کرده است. علاقهمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابلارائه به فعالان صنعت بستهبندی میتوانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره 02123095670 تماس بگیرند.
برگزاری جلسه و بررسی عملکرد شعب و تشریح برنامه های سال جاری
به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان این جلسه در روز دوشنبه مورخ 30 فروردین ماه 1400 در ستاد مرکزی، با حضور سرپرست قائم مقام مدیرعامل ، معاونت فنی، مدیران ستادی و روسای شعب برگزار گردید.
بنا بر این گزارش بررسی عملکرد شعب در سال 1399 و تشریح اهداف و برنامه ها سال 1400 از جمله موضوعات پرداخته شده در این جلسه بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مشتری مداری از اولویتهای اصلی شرکتبیمه تجارتنو
سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارتنو، بابیان اینکه “ماموریت اصلی شرکت متبوع وی در مدار مشتری مداری لحاظ شده است.”، اظهارکرد: با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت از ابتدای سال 1400 مرکز تماس خود را راه اندازی کرده است.به گزارش چابک آنلاین، “فرزانه سلیمانی” گفت: رایجترین و شاید بزرگترین مانع برسرراه عملکرد مبتنی بر مشتری مداری، در اصل، فقدان فرهنگ مشتری مداری سازمانی است وهنوز هم بیشتر سازمانها غالباً برمبنای تمرکز برمحصول و فروش عمل میکنند.وی، ادامه داد: به این ترتیب، مشتری مداری تنها در بخشهای خاصی از قبیل بازاریابی، دراولویت قرار میگیرد درحالیکه برای پیادهسازی و اجرای یک استراتژی مشتری مداری، سازمان باید دارای فرهنگی هماهنگ با این مساله باشد.سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارتنو، معتقد است که مشتری مداری به ویژه در سازمانهای خدماتی و به خصوص موسسات بیمهگری ، دارای نمود بیشتری است چرا که یکی از ویژگیهای اصلی خدمات و تفاوت آن با محصولات فیزیکی، تفکیک ناپذیری آن است.سلیمانی، توضیح داد: خدمات از ارائه دهنده آن جدا نیست پس میبایست این فرهنگ در جای جای سازمان نهادینه گردد تا بتوان انتظار ارائه خدمات مطلوب را داشت .وی، بیان کرد: شرکت بیمه تجارتنو سعی کرده است تا ماموریت اصلی خود را در کلیه ساختار شرکت بر مدار “مشتری مداری” لحاظ کند و با اولویت اهمیت به مشتری مداری اقدامات مختلفی را طراحی و راه اندازی کند.سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارتنو، در خصوص اقدامات اخیر شرکت متبوع خود در راستای مشتری مداری ، طرح وام بیمه تجارتنو در راستای ارائه خدمات به مشتریان سازمانی و کارکنان آنها، سیستم مدیریت خرده فروشی با هدف توسعه کانال توزیع و سهولت دسترسی مشتریان و افزایش ضریب نفوذ بیمه و همچنین راه اندازی مرکز تماس این شرکت از ابتدای سال 1400 با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری اشاره کرد.
محدودیت تخصیص
کارت اعتباری سهام عدالت
با روش «توثیق غیرمستقیم»
در شش استان
کارت اعتباری سهام عدالت با روش «توثیق غیرمستقیم» در برخی استان ها با محدودیت مواجه است.متقاضیان کارت اعتباری سهام عدالت می توانند با انتخاب یکی از دو روش «توثیق مستقیم سهام عدالت» یا «توثیق غیرمستقیم سهام عدالت»، سهام خود را وثیقه قرار داده و تا سقف نیمی از آن را به شکل اعتبار دریافت کنند.با این حال تسهیلات سهام عدالت با روش «توثیق غیرمستقیم سهام عدالت» به متقاضیانی که شرکت های سرمایه گذاری آن ها در استان های تهران، البرز، قزوین، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان است، تعلق نمی گیرد.متقاضیان می توانند با مراجعه به «نشان بانک» در اپلیکیشن های «ایوا»، «بله» یا «شصت» بانک ملی ایران، درخواست خود را ثبت کرده و آن را پیگیری کنند.
تمدید مجوز قبولی اتکایی
بیمه پارسیان
مجوز قبولی اتکایی بیمه پارسیان، با ارسال تاییدیه مدیرکل و رییس اداره پذیرش موسسات بیمهای بیمه مرکزی ایران برای یک سال دیگر تمدید شد.به استناد ضوابط اجرایی مصوب شورای عالی بیمه، این شرکت ضمن دارا بودن شرایط اجرایی آیین نامه اعطای مجوز قبولی اتکایی و همچنین حسب بررسیهای بهعمل آمده توانست مجدداً مجوز قبولی اتکایی از مؤسسات بیمه داخلی را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نماید و همچنان فعالیتهای خود را در این زمینه گسترش دهد.بیمه پارسیان با داشتن سطح یک توانگری مالی، تایید مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی و همچنین با توجه به توانمندی ها، دانش و قابلیت های فنی و مالی، همچنان بهعنوان یکی از توانمندترین شرکتهای بیمه خصوصی کشور خدمات برتر خود را در تمامی رشته های بیمه ای ارایه می نماید.
در دستگاه های در خودگردان های بانک ملی
QR Code، جایگزین رسید کاغذی شد
بانک ملی ایران در ادامه فعالیت های زیست محیطی خود، به منظور کاهش هر چه بیشتر مصرف کاغذهای حرارتی در دستگاه های خودگردان، QR Code را جایگزین رسیدهای کاغذی کرده است.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کاربران پیشتر پس از پایان عملیات های چون دریافت موجودی، انتقال وجه و … می توانستند دریافت رسید کاغذی را انتخاب کرده و یا از دریافت آن انصراف دهند.در تازه ترین نوآوری، کاربران می توانند اطلاعات تراکنش خود را از طریق یک QR Code که روی صفحه خودگردان به نمایش در می آید دریافت کرده و یا حتی عکس آن را برای مخاطب خود ارسال کنند.ین اقدام علاوه بر کاهش مخاطرات زیست محیطی، جلوه دیگری از فعالیت های بانک ملی ایران در حوزه بانکداری دیجیتال و افزایش سرعت خدمات است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
انعقاد سه تفاهمنامه همکاری مشترک بین بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
تفاهمنامه همکاری مشترک بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور دکتر فطانت مدیرعامل، دکتر مرادی و حسین مجاهدی، اعضای هیأت مدیره، جمعی از مدیران بانک و محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر مدیران این وزارتخانه منعقد شد.
به گزارش اخبارصنعت، در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری متقابل، طرفین ضمن اشاره به دامنه گسترده صنعت گردشگری و تعداد مشاغل متعددی که با آن در ارتباط هستند، بر نقش بهسزای این صنعت در توسعه و شکوفایی کشور تاکید نمودند.
مدیرعامل بانک آینده با اشاره به مشارکت بانک در پروژههای بخش گردشگری طی سه سال گذشته و شرایط کنونی گفت: متاسفانه ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای فعالان اقتصادی بهوجود آورده است که در این میان، بخش گردشگری بیشترین آسیب را دیده است. با اینحال، بانک آینده در سال «جهش تولید»، با درک شرایط حاکم بر کشور و بهمنظور مساعدت با فعالان این بخش و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، همواره تلاش نمود منابع لازم برای تامین مالی پروژهها را در اختیار سرمایهگذاران قرار دهد و با تمدید دوران مشارکت تسهیلات آنها، شروع بازپرداخت اقساط را بهتعویق بیندازد.
بر این اساس، بانک آینده نسبت به تمدید دوره مشارکت 23 فقره تسهیلات پرداختی اقدام نموده است. همچنین، مقوله تامین مالی طرحهای نیمهتمام، در دستور کار بانک در سال «تولید، پشتیبانیها و مانعزداییها» نیز قرار دارد.
محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: وزارت متبوع برای مشارکت و تسهیل فرآیند تکمیل پروژههای نیمهتمامِ دارای اولویت، در تلاش است تا با تشکیل کارگروه مشترکی از نمایندگان بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در این زمینه اقدام نماید.
وی افزود: مطمئن هستیم صنعت گردشگری پس از دوران کرونا، بهسرعت به رشد چشمگیری دست خواهد یافت و آینده این صنعت با حمایت و همکاری بانکها، درخشان خواهد بود.
در پایان این مراسم، «تفاهمنامه اعطای تسهیلات برای توسعه و تکمیل طرحهای بخش گردشگری از محل منابع صندوق توسعه ملی» و «دو قرارداد عاملیت وجوه اداره شده برای اعطای تسهیلات با شرایط مناسب از محل منابع داخلی بانک آینده» به امضای طرفین رسید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
قائم مقام بیمه دانا :
صنعت بیمه باید مدلهای استراتژیک خود تغییر دهد
صنعت بیمه باید مدلهای استراتژیک خود را برای دستیابی به شاخصهای رشد در بلندمدت تغییر دهد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید شمسی و عید نوروز، ضمن تبریک به تمامیکارکنان ستاد و صف، نمایندگان،کارگزاران، شرکتهای نمایندگی، شبکه فروش و سهامداران و آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای آنها اظهار داشت: در طول سالهای 98 و 99 با همراهی شبکه فروش و سیاستگذاری مطلوب هیئت مدیره، جریان مشتری مداری به ویژه با اجرایی شدن پروژه مهردانا، تقویت و عملکرد بسیار مناسبی در این حوزه رقم زده شد که امیدواریم با تلاش مضاعف همکاران به ویژه در شعب و شبکه فروش، این موفقیت در حوزه فروش جانبی شرکت نیز (سایر رشتههای بیمهای، به ویژه اموال) با تمرکز بر تکنیکهای بازاریابی و جذب پرتفویهای سودده و خرد تداوم یابد.
وی، توسعه و اشاعه فرهنگ بیمه، آموزش رفتار سازمانی، حفظ شان و کرامت انسانی، نظارت بهینه بر روند پرداخت خسارات و مشارکت نمایندگان در تحلیل و ارزیابی ریسک را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیتهای بیشتر و فتح قلههای رشد و پیشرفت باید در مسیر شایسته سالاری، با بهرهگیری از خرد جمعی حرکت کرد و با مستند سازی عملکردها، به ویژه در حوزه فروش، این مسیر را هموار کرد.
قائم مقام بیمه دانا، اصلاح استراتژی فروش را یکی از عوامل اصلی موفقیت شبکه فروش در جذب بازارهای جدید عنوان کرد و افزود: صنعت بیمه باید مدلهای استراتژیک خود را برای دستیابی به شاخصهای رشد در بلندمدت تغییر دهد، زیرا متغیرهای تاثیرگذار صنعت بیمه در کوتاه مدت مدام دچار تغییر شده و جوابگوی نیازهای موجود نخواهد بود.
حسینی با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل و همدلی نهادهای ستادی، مناطق، شعب و شبکه فروش ابراز امیدواری کرد: سال 1400 با تحرک بیش از پیش همکاران، مسیر روشن و امیدوار کنندهای در تمامی رشتههای بیمهای، پیشروی شرکت قرار دهد.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بحران کووید 19 در جهان افزود: طبق برآورد شرکت سوئیسری، این بحران سبب کاهش 4 و نیم درصدی حق بیمه تولیدی در رشته بیمههای زندگی در سالهای 2020 و 2021 خواهد شد که اثر آن عملاً موجب کاهش یک و نیم درصدی عملکرد صنعت بیمه در دنیا خواهد شد.حسینی در ادامه یادآور شد: هر چند به طور کلی انتظار می رود صنعت بیمه بتواند از عهده این مشکل برآید و حق بیمهها در سال جاری میلادی به سطوح قبل از بحران کووید 19 بازگردد، اما مسلماً رسیدن به وضعیت ایده آل و عبور از این بحران، به ویژه در ایران مستلزم استفاده از روشها و ابزارهای جدید و نوین در بستر آی تی، تلاش مضاعف همکاران ستادی، ایفای نقش موثرتر مناطق و شعب در حوزه بازاریابی و فروش و همراهی با شبکه فروش در فرآیند مشتری یابی خواهد بود.
با دعوت به استفاده از خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران
برندگان «همراهی2» صاپ یک میلیارد ریال جایزه گرفتند
برندگان مرحله اول طرح «همراهی 2» برای دعوت به استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری و اپلیکیشن پرداخت صاپ بانک صادرات ایران یک میلیارد ریال جایزه گرفتند.
به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، 69 برنده مرحله اول طرح «همراهی 2» این بانک مشخص شد و جایزه برتر این دوره به آقای ماکان نعمتی هریکنده از مدیریت شعب استان مازندران تعلق گرفت.
طرح توسعه و ترویج اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) به مناسبت شصت و نهمین سال فعالیت این بانک با عنوان طرح «همراهی2» صاپ در چهار دوره سه ماهه با مجموع چهار میلیارد ریال جایزه نقدی از ابتدای زمستان سال 99 تا پایان پاییز سال 1400 عملیاتی میشود و در هر دوره به 69 نفر برتر یک میلیارد ریال جوایز ارزنده تعلق میگیرد.
بر اساس این طرح که با هدف ارائه بیش از پیش قابلیتهای اپلیکیشن «صاپ» و سهولت استفاده کاربران از خدمات بانکداری غیرحضوری این اپلیکیشن عملیاتی شده، تمامی هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران و سایر بانکهای عضو شبکه شتاب میتوانند ضمن معرفی و دعوت به عضویت دوستان و سایر کاربران برای نصب اپلیکیشن «صاپ»، امتیاز کسب کرده و با تداوم این دعوت در طول دورههای سهماهه، بدون قرعهکشی از پنج میلیون ریال تا 200 میلیون ریال جوایز این طرح برخوردار شوند.
با پایان یافتن مرحله اول این طرح (اول دی ماه تا پایان اسفند ماه سال 99)، اسامی 69 دارنده بیشترین امتیازات این طرح مشخص شد که بر این اساس، جایزه برتر این دوره به ارزش 200 میلیون ریال به ماکان نعمتی هریکنده از مازندران تعلق گرفت. مجتبی بیکی جوزم نفر دوم این طرح از استان یزد برنده 150 میلیون ریال، سجاد صالحی نفر سوم از خراسانرضوی برنده 80 میلیون ریال، مجید بابانتاج شفیعی نفر چهارم از مازندران برنده 50 میلیون ریال، مصطفی خراسانی جلالآبادی از کرمان و ناصر خورسندی از مازندران هر یک 30 میلیون ریال و علیرضا کرمی از کردستان، علی سلیمانزاده از استان اصفهان، حبیب جهانیپور فتیده از گیلان و رضا آزاده از استان بوشهر هر یک 15 میلیون ریال جایزه نقدی برنده شدند.
همچنین نفرات برتر 11 تا 31 این دوره هر کدام 10 میلیون ریال و رتبههای برتر 32 تا 69 نیز هر یک پنج میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.
کاربران میتوانند برای مشارکت در این طرح از طریق نصب مستقیم اپلیکیشن صاپ و واردکردن کد معرف کاربر معرفیکننده (مروج)، ارسال پیام با محتوای لینک نصب اپلیکیشن صاپ، ارسال لینک اختصاصی کاربر معرفی کننده (مروج) برای نصب اپلیکیشن یا تکمیل اطلاعات پروفایل توسط کاربران اقدام کرده و امتیاز کسب کنند.
در این طرح، نصب اپلیکیشن و تکمیل پروفایل کاربری 10 امتیاز و هر معرفی و ترویج طرح از طریق نصب و عضویت در نرمافزار صاپ توسط کاربران جدید به شرط ورود کد معرف نیز 10 امتیاز برای کاربران خواهد داشت. بهار، تابستان و پاییز 1400 سه دوره سه ماهه باقیمانده این طرح همچنان برای اجرا و اعطای جوایز ارزنده به مشارکتکنندگان برتر طرح «همراهی 2» بانک صادرات ایران در نظر گرفته شده است.
انتخاب 69 کاربر برتر این طرح به مناسبت شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران صورت گرفته است.
اعلام10 اولویت بانک کارآفرین در سال 1400
یکی از سیاست ها و اولویت های اصلی این بانک در سال 1400 حرکت به سمت نئوبانک و ارائه خدمات با بهره گیری از استارتاب های فعال در حوزه تکنولوژی مالی است.
به گزارش روابط عمومی ، محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در جلسه گردهمایی سال 1400 این بانک که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد صف و ستاد و مدیران عامل شرکتهای تابعه به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد ، ضمن تبریک سال نو، افزود: نئوبانک با جدیت دنبال می شود .نئوبانک نوعی بانک دیجیتالی است که توسط استارتاپ های فعال در حوزه تکنولوژیهای مالی راه اندازی میشود، هیچ شعبه فیزیکی ندارد، کاملا آنلاین بوده و تنها راه ارتباطی با آن گوشی تلفن همراه است. جامعه این نوع بانک نیز مشتریانی هستند که دنیای دیجیتال بخش جدانشدنی از زندگی آنهاست؛ افرادی که ترجیح میدهند همه خریدهای خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام دهند.
مدیرعامل بانک کارآفرین ادامه داد: تلاش خواهیم کرد زیرساختها و فناوریهای مورد نیاز برای تحقق نئو بانک را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کنیم تا مشتریان بانک بتوانند خدمات کامل و متنوعی را از طریق همراه بانک دریافت کنند.
وی تصریح کرد: حرکت به سمت نئو بانک در راستای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است، باید تلاش کنیم با برنامهریزیهای لازم، بانکی پیشرو و کارآمد در عرصه داخلی و بینالمللی داشته باشیم.مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین برنامه محور بودن را اولویت دیگر بانک کارآفرین در سال جدید خواند و افزود: برای داشتن عملکردی موفق باید براساس برنامهریزی دقیق و همهجانبه عمل کرد، درغیراین صورت برنامهها مقطعی، کوتاهمدت و گذرا خواهد بود.
فرزین به راهاندازی سامانه نظارتی بانک اشاره و ادامه داد: شفافیت و نظارت درونسازمانی باید بیش از گذشته صورت پذیرد تا عملکردی بدون نقص داشته باشیم، از این رو سامانه جامع نظارتی در سال جاری عملیاتی و اجرایی می شود.
وی با تاکید بر این که بانک کارآفرین در حوزه مالی از شفافترین و قانونمندترین بانکهای کشور است ، گفت: در تمامی سالهاکارنامه درخشانی داشته است.
فرزین همچنین درجهبندی و نوسازی شعب در سراسر کشور، جذب نیروی متخصص بهمنظور توسعه و گسترش فعالیتهای بانک، آموزش حرفهای و تخصصی به همکاران ، توسعه خدمات ارزی و بینالمللی را از دیگر برنامههای سال 1400 بانک کارآفرین خواند.
فرزین در ادامه افزود: بررسی عملکرد بانک در سال 1399 نشانگر آن است که برنامههای ابلاغی سال 1400-1399 به درستی برنامه ریزی شده که خوشبختانه بخش های زیادی در سال 1399 عملیاتی شد و مابقی نیز در سال جاری اجرایی خواهد شد.
وی افزود: سیاستها و استراتژیهای مدنظر پس از بررسیهای دقیق و کارشناسی در سطوح مختلف سازمانی تدوین شده است. اعضای محترم هیات مدیره، مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان متخصص و با تجربه بانک با برگزاری جلسات متعدد برنامهها را بررسی کردند و پس از جمع بندی دیدگاه ها و نظرات کارشناسی، استراتژی و راهبرد اصلی بانک مشخص شد.
در این گردهمایی احمد بهاروندی عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در توسعه سرمایه انسانی، نیز در سخنانی دستاوردها و عملکرد معاونت توسعه سرمایه انسانی در سال 1399 را تشریح کرد .
وی افزود: ارتقای فرهنگ سازمانی، اجرایی شدن طرح طبقهبندی مشاغل، تأسیس شرکت تأمین آتیه امید کارکنان، بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی همکاران از مهمترین برنامههایی است که در سال گذشته اجرا شد.
معاون مدیرعامل در توسعه سرمایه انسانی خاطرنشان کرد: تدوین سند پنجساله فرهنگسازمانی، اجرا و پیادهسازی سامانه جامع منابع انسانی، اجرای پروژه زمان و کارسنجی کارکنان صف و ستاد از مهمترین برنامهها و اولویتهای کاری است که به یاری خداوند در سال جاری محقق خواهد شد.
همچنین علیرضا صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی با بیان عملکرد مدیریتهای بانکداری شرکتی، سرمایهگذاری، تجاری -شخصی و امور شعب در سال 1399 افزود: عملکرد موفق مدیریتهای ذیربط نشان میدهد که مسیر را بهدرستی انتخاب کردهایم و برای اینکه از رقبا عقب نمانیم باید با برنامهریزی و تدوین سیاستهای بهروز و برحسب مقتضیات زمان بانکی پیشرو در عرصه بانکداری کشور باشیم.
در ادامه این مراسم، فرشاد محمد پور معاون مالی و امور مجامع بانک گفت: یکی از مهمترین مسؤولیت های این معاونت، حفظ صورتهای مالی و تعادل در ترازنامههای بانک است که خوشبختانه در سال گذشته تا حدود بسیار زیادی این امر محقق شد.
وی افزود: شفافیت شرکتهای زیرمجموعه بانک، شفافیت مالی بیشتر در تمامی بخشهای بانک ازجمله دیگر برنامههایی است که در سال جاری با جدیت دنبال خواهد شد.
مدیرعامل بیمه کارآفرین با اعلام آمادگی برای تعامل و همکاری بیشتر با بانک خاطرنشان کرد: در سال گذشته ارتباطات خوبی میان این دو بخش صورت گرفت که ان شاءالله در سال جدید این تعاملات افزایش خواهد یافت.
محمد حیدری بر اهمیت تعریف خدمات و محصولات مشترک میان بانک و بیمه تاکید و خاطرنشان کرد: میتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود زنجیره کاملی از خدمات مالی را به مشتریان ارائه کرده و ارزش افزوده مناسبی برای آنان ایجاد کنیم.
مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه، سخنران دیگر این مراسم بود که به تبیین برنامه و اقدامات انجامشده در سال 1399 توسط این هلدینگ پرداخت .
حسین اسلامی ، تدوین و توسعه نقشه راه فناوری اطلاعات بانک و ارتقای سامانه آفرین، توسعه محصولات حوزه پرداخت، توسعه محصولات بانکداریهای دیجیتال باز، تأسیس شرکت psp بانک، بررسی و تدوین طرح شعب هوشمند ازجمله مهمترین برنامههایی برشمرد که با تعامل و همراهی مدیریت فناوری اطلاعات انجام خواهد پذیرفت.
دبیر هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه خبر داد:
معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره روابط عمومی
در روز ارتباطات
هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه باهدف برقراری پویایی و تبیین مقایسه بین روابط عمومیهای صنعت بیمه کشور برگزار می شود.به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی زندی،دبیر هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه از برپایی این جشنواره با اهداف «تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی های صنعت بیمه و معرفی آثار برتر»، «ایجادرقابت، تحول، پویایی و نوآوری در روابط عمومی های صنعت بیمه»، «به اشتراک گذاردن تجربیات پدیدآورندگان آثار برتر با سایر مجموعه های همکار» و «برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی بیمه» خبرداد و گفت: آثار و مستندات تهیه شده در محورهای مختلف توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و از پدید آورندگان آثار برتر در 27 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات تقدیر خواهدشد.دبیر جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، رعایت استانداردهای علمی در محورهای نه گانه توسط هیات داوران را شرط شرکت در هشتمین جشنواره اعلام کرد و افزود: با توجه به محدویت زمانی، آثاری که پس از زمان اعلام شده به دبیرخانه جشنواره (یازدهم اردیبهشت)ارسال شوند به هیچ عنوان ارزیابی نخواهند شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی از بخش های انتشارات، ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و مراسم، روابط عمومی الکترونیک، مطالعات اجتماعی، ارتباطات درون سازمانی، سلامت و بیمه، خلاقیت و نوآوری و مدیریت و برنامه ریزی به عنوان محورهای اصلی این جشنواره یاد کرد.
با هدف صیانت از طرحهای اشتغال مددجویان صورت گرفت:
همکاری بیمه سرمد و کمیته امداد
برای حمایت از 7707 طرح اشتغالزایی
بیمه سرمد نخستین بیمهنامه مشاغل کمیته امداد استان سمنان را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، نخستین بیمهنامه مشاغل کمیته امداد استان سمنان با حضور مریم مطوف مدیر بیمه سرمد استان سمنان، محسن مسعودیانراد مدیرکل و علیرضا خدابنده معاون اشتغال کمیته امداد استان با هدف صیانت از طرحهای اشتغال مددجویان صادر شد.
مسعودیانراد با تاکید بر اهمیت امنیت شغلی مددجویان، صدور بیمههای آتشسوزی واحدهای کسبوکار مددجویان را اتفاقی بزرگ دانست و گفت: پوشش بیمههای مشاغل مددجویان امنیت خاطری را برای این عزیزان ایجاد میکند که بتوانند در بازار فعالیت کنند.
علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان نیز با اشاره به تمهیدات حوزه اشتغال و خودکفایی برای ایجاد اطمینان خاطر مجریان طرحهای اشتغال، گفت: تمام 7707 طرح اشتغال فعال مددجویان، بیمه خواهند شد.
مریم مطوف مدیر بیمه سرمد استان سمنان در این نشست، ضمن تقدیر از همکاری کمیته امداد گفت: 50 درصد از حق بیمه طرحهای اشتغال از طرف کمیته امداد پرداخت میشود تا انگیزهای برای استقبال همه مجریان طرحهای اشتغال از بیمه شود.
وی گفت: در این طرح مشاغل پرخطر که حوادث بیشتری در آنها رخ میدهد در اولویت قرار دارند که با حمایت بیمه سرمد به این هدف مهم خواهیم رسید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.