شماره: 1610 / ۱۳۹۹ دوازدهم اسفند
تعداد بازدید : 0
اخبار
ارائه خدمات مالی و اعتباری بانک سامان به خردهفروشیها
همزمان با توسعه فروشگاهها و خردهفروشیهای زنجیرهای در کشور، بانک سامان خدمات مالی و اعتباری ویژهای را در اختیار این اصناف قرار داده است.به گزارش سامان رسانه، بانک سامان با آگاهی از وجود ظرفیتهای بالقوه این صنعت و همچنین نظر به گذار بازار خردهفروشی و پخش ایران از سیستم سنتی به فروشگاههای زنجیرهای تخفیف محور، نسبت به ارائه خدمات مالی و اعتباری ویژه به این صنف اقدام کرده است.بر این اساس، جمعآوری وجوه بهصورت مراجعه حضوری و یا با استفاده از دستگاههای خود دریافت و همچنین نصب دستگاههای خودپرداز بخشی از خدمات ویژه بانک سامان به فعالان این حوزه است. همچنین در حال حاضر این بانک ضمن تجربه ارائه خدمت به این بخش توانسته نیازهای شرکتهای بزرگ در این حوزه، ازجمله پرداخت آنلاین از طریق سامانه وبسرویس به تأمینکنندگان و سایر هزینهها از قبیل اجارهبها، قبوض خدماتی و ... را شناسایی و برآورده کند. ارائه تمامی خدمات پرداخت الکترونیک شامل نصب انواع دستگاه کارتخوان، صندوقهای فروشگاهی، ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت همراه، معرفی شبکه تخفیف و فروشگاههای پذیرنده سپ کارت از دیگر نیازهای اساسی فعالان این بخش است که بانک سامان از طریق شرکت پرداخت الکترونیک خود نیازهای این حوزه را برآورده کرده است.بر این اساس، بانک سامان خدمات خود را برای فعالان این صنعت در قالب تأمین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه بانکی و سایر خدمات نوین بانکی سازماندهی کرده است. علاقهمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابلارائه به فعالان صنف خردهفروشی و پخش میتوانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره 02123095638 تماس بگیرند.
رئیس اداره بانکداری شرکتی
بانک رفاه کارگران تشریح کرد
جزئیات اعطای تسهیلات در قالب طرح “نسخ الکترونیکی پزشکان”
رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران جزئیات اعطای تسهیلات در قالب طرح «نسخ الکترونیکی پزشکان» را تشریح کرد.مجید فتح اسفنگره در خصوص تفاهم نامه اجرای طرح “نسخ الکترونیکی پزشکان” گفت: این تفاهم نامه پنج جانبه فی مابین مهم ترین و تعیین کننده ترین مراجع حوزه سلامت کشور شامل سازمان های تامین اجتماعی، بیمه سلامت، نظام پزشکی، تامین اجتماعی نیروهای مسلح و بانک رفاه کارگران امضا شده است.رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران، به تسهیلات پرداختی به پزشکان و مراکز درمانی متقاضی مشارکت در طرح اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات فردی برای پزشکان مبلغ 40 میلیون تومان و برای مراکز درمانی در هر مرحله 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.به گفته وی سقف تسهیلات برای مراکز درمانی تا چهار مرحله یعنی 400 میلیون تومان قابل افزایش است.
فتح اسفنگره سود تسهیلات اعطایی در قالب طرح “نسخ الکترونیکی پزشکان” را 18 درصد خواند و افزود: بازپرداخت تسهیلات نیز حداکثر سه سال یا 36 ماه پیش بینی شده است.وی گفت: “تسهیلات طرح در راستای خرید کالای مورد نیاز پزشکان برای طرح مذکور از جمله کامپیوتر(PC)، لپ تاپ، تبلت و… است.رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران با بیان اینکه پزشکان و مراکز درمانی محدودیتی برای انتخاب وسیله مورد نظر ندارند گفت: هر وسیلهای که مدنظر پزشک باشد، خریداری می شود. اعتقاد داریم ایجاد محدودیت منجر به کاهش مشارکت پزشکان می شود. بنابراین انتخاب کالا (کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و… ) را به خود پزشکان و مراکز درمانی واگذار کردیم.
طرح «آیندهداران» بانک آینده؛ اینبار در سراسر کشور
بانک آینده، در آستانه سال جدید، طرح اعتباری «آیندهداران» را در سراسر کشور، عملیاتی کرد.این طرح که با هدف ارزشآفرینی هر چه بیشتر و امکان خریدی آسان و متنوع برای مشتریان، پیش از این صرفاً در سطح استان تهران، کاربرد داشت، از این پس برای عموم مشتریان حقیقی و حقوقی بانک در سراسر کشور، قابل بهرهبرداری است.تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده که دارای انواع سپردههای سرمایهگذاری از جمله: سپردههای قرضالحسنه، سپردههای بلندمدت شتاب، آیندهساز و واحدهای سرمایهگذاری صندوق گسترش فردای ایرانیان باشند، میتوانند از اسفندماه سال 1399 با ثبتنام در سامانه پیشخوان مجازی (abplus.ir) یا سامانه ساتا (sata.ba24.ir)، بر اساس امتیاز اعتباری خود، اعتباری تا سقف 500 (پانصد) میلیونریال دریافت کرده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از مراکز فروش طرف قرارداد با بانک آینده از مزایای این طرح، بهرهمند شوند. فهرست کامل فروشگاهها را میتوانید بر روی سایت بانک آینده به نشانی Ba24.ir ملاحظه فرمایید.بازپرداخت اعتبار در نظر گرفته شده در طرح «آیندهداران» نیز بسته به انتخاب مشتری؛ تا یکماه پس از تاریخ دریافت اعتبار، بهصورت رایگان (بدون دریافت سود) خواهد بود. امکان بازپرداخت اقساطی این اعتبار نیز طی سه بازهزمانیِ یکساله12 درصد، دو ساله 15 درصد و سهساله 18 درصد، پیشبینی شده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
امضا تفاهم نامه بین شرکت بیمه حافظ و تعاونی منطقه آزاد ارس
تفاهم نامه همکاری بیمه ای بین شرکت بیمه حافظ و تعاونی متطقه آزاد ارس با هدف ارتقای سطح همکاری های متقابل بیمه ای به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، روز یکشنبه 10/12/1399 تفاهم نامه همکاری میان شرکت بیمه حافظ و تعاونی سازمان منطقه آزاد ارس در خصوص گسترش همکاری، بین جناب آقای مرتضی سجادی پور سرپرست شعبه ارس بیمه حافظ و جناب آقای محمدرضا ایوبی مدیرعامل محترم تعاونی سازمان منطقه آزاد ارس به امضا رسید.
سرپرست شعبه ارس، در مراسم امضای تفاهم نامه مذکور با ابراز خرسندی از تفاهم نامه همکاری بیمه ای فی ما بین اظهار کرد: امروزه نقش تعاونی ها در یاری رساندن به منفعت جمعی بیش از گذشته ملموس است و تعاونی منطقه آزاد ارس در این زمینه به خوبی فعالیت می کند.
سجادی پور درخصوص این تفاهم نامه همکاری اعلام کرد: برطبق این تفاهم نامه، گسترش همکاری در تمامی رشته های بیمه ای بوده و تمامی کارکنان محترم تعاونی منطقه آزاد ارس می توانند تحت پوشش بیمه حافظ قرار گیرند.
راه اندازی پرتال خدمات الکترونیک بیمه “ما”
پرتال خدمات الکترونیک بیمه «ما» با رویکردی نوآورانه و در راستای تسهیل دسترسی بیمه گذاران به هرگونه خدمات بیمه ای در روزهای شیوع ویروس کرونا، آغاز به کار کرد.
سامانه پرتال خدمات الکترونیک با هدف کسب رضایت حداکثری مشتریان و پوششدهی کامل نیازهای آنان به نشانی https://my.bimehma.com در دسترس مشتریان قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، صدور و تمدید اینترنتی ، پرداخت اقساط، استعلام وضعیت، استعلام نرخ و استعلام خسارت بیمه نامه از جمله خدمات ارائه شده در فاز اول پیاده سازی سامانه است.
کلیه کاربران می توانند با عضویت در پرتال خدمات الکترونیک، حساب کاربری اختصاصی دریافت کرده و اطلاعات کامل بیمه نامه های صادرشده و همچنین لیست هزینه های درمانی خود را مشاهده نمایند.
همچنین بینندگان برنامه تلویزیونی پرطرفدار عصرجدید می توانند در بخش عصرجدید بیمه “ما” ثبت نام کرده تا کارشناسان ما از هر استان جهت راهنمایی و برآورده کردن نیاز بیمه ای آنها تماس حاصل نمایند.
این گزارش حاکی است، پیادهسازی سایر خدمات منتخب در فاز توسعه سامانه، در دستور کار قرار دارد و به زودی به فهرست خدمات افزوده خواهد شد
دسترسی به این سامانه، فقط از طریق آدرس ذکرشده امکانپذیر است بنابراین کاربران این سامانه باید توجه ویژهای به آدرس URL درجشده در مرورگر خود داشته باشند تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.گفتنی است لینک دسترسی به سامانه پرتال خدمات الکترونیک در سایت بیمه “ما” به آدرس www.bimehma.com در دسترس کاربران قرار گرفته است و نصب آن بر روی تمام پلتفرم ها امکان پذیر است.
بیمه سرمد، برگزیده جشنواره 100 واحد مشتریمدار
شرکت بیمه سرمد، موفق به دریافت تندیس سه ستاره از جشنواره 100 واحد مشتریمدار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، بزرگترین جشنواره ملی 100 واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاههای تولیدی، بازرگانی و خدماتی برگزار شد.
در این جشنواره، شرکت بیمه سرمد براساس رأی هیات داوران، به دلیل تلاش در عرصه کسب وکار و تکریم و رضایتمندی مشتریان، به عنوان یکی از 100 واحد مشتریمدار برتر کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس سه ستاره و لوح از این جشنواره ملی شد.
مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد در این باره گفت: بیمه سرمد در سال گذشته برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و سهولت استفاده از خدمات بیمهای شرکت، وب اپلیکیشن سرمد و مرکز تماس 24 ساعته 1516 را راهاندازی کرد که تمامی مشتریان در هر ساعت از شبانهروز با استفاده از این دو خدمت نوین، به اطلاعات بیمهای، مراکز طرف قرارداد و باشگاه مشتریان دسترسی داشته و بتوانند از مشاوره بیمهای کارشناسان سرمد استفاده نمایند.وی با بیان این موضوع که طبق گزارش ارائه شده از سوی بیمه مرکزی، بیمه سرمد کمترین میزان شکایات بیمهگذاران و همچنین کوتاهترین زمان پاسخگویی به مشتریان را دارد و اعتقاد داریم که با ارائه خدمات برخط و مشتریمدار میتوانیم رتبه و اعتبار شرکت را بالاتر ببریم.
بزرگترین جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار با حمایت نهاد ریاست جمهوری، شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت صمت، وزارت امور خارجه، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان بین المللی برند در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شده بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 2
“وام بیمه تجارت” خدمتی نو از بیمه تجارتنو
بیمه تجارتنو در ادامه نوآوریهای خدمات بیمهای خود، اینبار با مشارکت بانک تجارت و در قالب تسهیلات بانکی بدون بهره و در اقساط بلندمدت، طرح نوی دیگری ارائه کرده است.
به گزارش اخبارصنعت، طرح “وام بیمه تجارت” در راستای اجرای نقش حمایتی بیمه از سازمانها و صنایع بزرگ و زیرساختهای کشور طراحی گردیده، بدیهی است کارخانههای تولیدی و صنایع مادر به واسطه نوع و حجم فعالیت خود مورد تهدید مخاطرات متنوع و متعدد و بعضاً بسیار سنگین از نظر مالی قرار دارند، و قاعدتاً تحت پوشش بیمهای قراردادن کلیه ریسکها و مخاطرات این فعالیتها میتواند مبالغ قابل توجهی به هزینههای سربار و جاری شرکت تحمیل کند. بطوریکه در مواردی مشاهده میشود به منظور کاهش حق بیمه و هزینههای مربوط به تهیه بیمهنامه جامع که کلیه مسئولیتهای سازمان را تحت پوشش قرار دهد، برخی از مخاطرات سازمان نادیده گرفته شده و پوشش کاملی خریداری نمیشود و یا اساسا بیمهنامه مربوط به آن ریسک مغفول واقع میگردد.
طبیعتاً در زمان بروز حادثه سازمان ها متحمل جبران خسارت وارده بوده و چندین برابر مبلغ حق بیمه میبایست هزینه کنند. یعنی علاوه بر حق بیمهای که پرداخت نموده اند، ولی به دلیل کامل نبودن پوششها امکان استفاده از بیمهنامه را نداشته میبایست مبلغ خسارت وارده را نیز جبران کنند. خسارت دیگری که در صنایع بزرگ در زمان بروز حادثه ایجاد میشود، توقف خط تولید در طول مدت رفع مشکلات ناشی از بروز حادثه است.
حال آنکه در طرح “وام بیمه تجارت” بدون دغدغه مبلغ حق بیمه و فشار یکجا به سیستم مالی شرکت، میتوانند با آسودگی خاطر و با شرایط ویژه ریسک خود را به شرکت “بیمه تجارتنو” منتقل کنند.
در این طرح که متناسب با مبلغ حق بیمه سالانه سازمانها، تا 150 میلیارد ریال قابل تعریف میباشد؛ حسب توافق صورت گرفته با بانک تجارت معادل مبلغ حق بیمه، تسهیلات بانکی بدون سود و بدون پیش پرداخت و طی اقساط توافقی تا پایان مدت بیمهنامه به حساب بیمهگذار منظور میگردد. به این ترتیب بیمهگذاراز مزایای بیمهنامه نقد بهرهمند گردیده است در حالیکه حق بیمه را بصورت اقساط تسویه میکند.
طرح وام بیمه با شرایط جداگانه و تا سقف 80 میلیون ریال و 12 ماه برای بیمهنامههای متعلق به کارکنان سازمانی نیز قابل ارائه میباشد. در طرح وام بیمه کارکنان، گواهی کسر از حقوق سازمانی بعنوان مبنای عمل بیمه قرار گرفته و حتی بیمهنامههای شخص ثالث اتومبیل که حسب قوانین بیمه مرکزی امکان اقساط محدودی دارند، در طرح وام بیمه به راحتی بدون پیشپرداخت و طی 12 ماه بازپرداخت میشود.
طرح “وام بیمه تجارت”، راهکار جامعی است که سازمانها و صنایع کشور را تحت پوشش خواهد داشت. بیمه تجارتنو با تاکید بر حمایت از تولید ملی و صنایع داخلی کشور طرح “وام بیمه تجارت” را از یک سو و طرحهای تخفیف ویژه مخصوص صنایع پتروشیمی را از سوی دیگر بعنوان مشوقهای بهرهمندی از مزایای طرح “وام بیمه تجارت”، قرار داده است. این طرح فرصت مناسبی برای صاحبان کسب و کار، سازمانها و صنایع فراهم میآورد تا مخاطرات فعالیت خود را در شرکت بیمه تجارتنو و با پشتوانه بانک تجارت، تحت پوشش و حمایت قرار دهند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
61 برنده دومین مرحله قرعهکشی جشنواره دی تا دی معرفی شدند
با هدف قدردانی از پذیرندگان دستگاههای کارتخوان متصل به حساب بانک دی، مراسم دومین مرحله قرعهکشی جشنواره دی تا دی برگزار شد.
در مراسمی که با حضور ابوالفضل رضایی، عضو هیئت عامل و معاون اعتبارات، جمشید رحیمی، مدیر امور نظارت و بازرسی، مهدی پورمهر، رییس اداره بازاریابی و علیرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی برگزار شد، برندگان دومین مرحله قرعهکشی جشنواره دی تا دی معرفی شدند.
بر اساس این گزارش، در جشنواره دی تا دی که از دیماه سال جاری و با هدف تکریم دارندگان دستگاههای کارتخوان و اعطای خدمات و تسهیلات متمایز و ویژه به آنها آغاز شده است، پذیرندگان دستگاهها بر اساس امتیاز کسب شده از مجموع تراکنشهای ماهانه (هر 10 میلیون ریال 1 امتیاز) و میانگین مانده ماهیانه (هر 10 میلیون ریال 10 امتیاز)، در قرعه کشی جوایز ماهانه و پایان دوره جشنواره شرکت داده میشوند.
در مراسم دومین مرحله قرعهکشی جشنواره که در ساختمان مرکزی بانک دی و با نظارت رسمی نمایندگان ناظر مدیریت امور نظارت و بازرسی، مدیریت امور حراست و معاونت فناوری اطلاعات بانک دی برگزار شد، برندگان یک جایزه 100 میلیون ریالی، ده جایزه 20 میلیون ریالی، بیست جایزه 10 میلیون ریالی و سی جایزه 2 میلیون ریالی بهمن ماه جشنواره مشخص شدند.
گفتنی است جوایز برندگان دومین مرحله قرعهکشی، حداکثر تا پایان اسفندماه سال جاری به حساب متصل به دستگاه کارتخوان آنها واریز میگردد.
رئیس کل بیمه مرکزی:
تخفیفات بیمهنامه شخص ثالث با رعایت حقوق بیمهگذاران ثبت و اعمال خواهد شد
دکتر غلامرضا سلیمانی اظهارداشت: قانون جدید بیمه شخص ثالث با 16 آییننامه از شفافترین قوانین موجود است و مطابق آن رانندگان مشمول تخفیفات بیمهای پس از فروش خودرو میتوانند تخفیفات یادشده را به خودروی جدید خود یا همسر، والدین و فرزندان بلاواسطه منتقل کنند.
دکتر غلامرضا سلیمانی، در گفتگوی خبری شبکه یک سیما با اعلام این مطلب که سامانه یکپارچه «سنهاب» از جامعترین و قدرتمندترین سامانههای سازمانی کشور است، نسبت به صیانت از حقوق بیمهگذاران تاکید کرد و افزود: قانون جدید بیمه شخص ثالث با 16 آییننامه از شفافترین قوانین موجود است و مطابق آن رانندگان مشمول تخفیفات بیمهای پس از فروش خودرو میتوانند تخفیفات یادشده را به خودروی جدید خود یا همسر، والدین و فرزندان بلاواسطه منتقل کنند.
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز این مطلب که حقوق بیمه گذاران در این قانون حفظ خواهد شد، تصریح کرد: این تخفیفات بدون محدودیت زمانی بر روی پلاک خودروها اعمال می شود و در صورت منقضی شدن زمان استفاده از پلاک با راهنمایی و رانندگی هماهنگی های لازم برای اطلاع رسانی به صاحب پلاک انجام خواهد شد.
دکتر سلیمانی در خصوص جزییات این آیین نامه گفت: هر فرد می تواند با مراجعه به سایت بیمه مرکزی از تخفیفات خود مطلع شود و از آن استفاده کند.
رئیس شورای عالی بیمه دلیل به تعویق افتادن اجرای این قانون را تصویب 16 آیین نامه مرتبط و آماده سازی زیرساخت های الکترونیکی برخی از شرکتهای بیمه اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با تمهیدات بیمه مرکزی در خصوص تقویت ساختار الکترونیکی صنعت بیمه این مشکل نیز برطرف شده است.
رییس کل بیمه مرکزی در خصوص هم نوع بودن وسیله نقلیه برای انتقال تخفیفات گفت: نگاه قانون به دسته بندی خودروهای سواری، اتوبوس، بارکش و نظایر آن است. یعنی فردی که خودرو سواری دارد نمیتواند تخفیفات خود را به یک اتوبوس منتقل کند اما نوع خودرو سواری تاثیری در فرایند انتقال تخفیفات بیمه ای نخواهد داشت.
وی در خصوص ایراد در ثبت گواهینامه ها هنگام صدور بیمه نامه گفت: این برای تکمیل سامانه اطلاعاتی بوده و نقشی در پرداخت خسارت ندارد و مشکل عدم ثبت برخی از گواهینامه ها با هماهنگی راهنمایی و رانندگی برطرف شده است.
وی در پایان گفت: در قانون قبلی بیمه شخص ثالث این بیمه نامه به خودرو تعلق می گرفت اما پس از اجرای طرح راننده محوری و ضرورت شفافسازی بیشتر، اطلاعات مربوط به گواهینامه مالک خودرو نیز در سامانه سنهاب ثبت خواهد شد.
تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان و بانک کارآفرین امضا شد
نقش سازنده همکاری بانک ها در سرعت ایجاد سامانه ها و کاهش هزینه ها
بانک پارسیان و کارآفرین در حوزههای فناورانه تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.
مراسم امضا و تبادل تفاهمنامه همکاری بین بانک پارسیان و بانک کارآفرین در حوزههای فناورانه شنبه 9 اسفندماه 99 با حضورکورش پرویزیان و محمدرضا فرزین و به میزبانی بانک پارسیان برگزار شد.
رویکرد تفاهم نامه دوجانبه بانک پارسیان و بانک کارآفرین همکاری طرفین و شرکتهای زیرمجموعهی آنها در حوزهی فناورانه و ارائه خدمات نرمافزاری، سخت افزاری، مشاورهای و سرمایهگذاری مشترک از جمله؛ سامانه های عملیات بانکی و داده، کیف پول و پرداخت های خرد و ... است.
کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این مراسم ضمن تشکر از همکاران بانک کارآفرین و بانک پارسیان در تنظیم این تفاهم نامه به ظرفیت ها، قابلیت ها و زیرساخت های مطلوب بانک پارسیان و کارآفرین اشاره و هدف از امضای این تفاهم نامه را هم افزایی بیشتر برای دو مجموعه و کاهش هزینه های اضافی برای سرویس دهی بهتر به مشتریان و مردم ذکر کرد.
دکتر پرویزیان افزود : چارچوب همکاری بانک پارسیان با کارآفرین بلند مدت و فراتر از رابطه اقتصادی است و امیدواریم که ظرفیت ها و قابلیت های هر دو مجموعه موجب ایجاد محصولات و خدمات جدید و بهروری بیشتر و ارزش افزوده برای هر دوبانک شود .
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به دستور العمل ها و بخشنامه های جدید بانک مرکزی و ضرورت ایجاد ساماندهی جدید توسط بانک ها گفت : در همکاری بانک ها، سرعت ایجاد سامانه ها افزایش و هزینه های آن کاهش می یابد و اگر اتحاد و ائتلاف بین بانک ها بیشترشود، بهتر می توان به مشتریان و مردم خدمت رسانی کرد.
دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین نیز در مراسم امضا و تبادل این تفاهم نامه گفت: بسیاری ازدستورالعمل های جدید محصول مشترک بین بانکهاست و همکاری های مشترک از صرف هزینه و زمان برای اجرایی شدن روال این دستورالعمل ها می کاهد.
فرزین با اشاره به همکاری نزدیک به 7 ماهه تیم کارشناسی دو بانک کارآفرین و پارسیان برای انعقاد تفاهم نامه مشترک افزود: تفاهم نامه مذکور در8 حوزه اساسی تنظیم شده که ظرفیت های همکاری دو بانک در ارایه خدمات به مشتریان را افزایش می دهد.
مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید بر اینکه سود حاصل از همکاری های دو بانک به مشتریان می رسد خاطر نشان کرد: موضوعی که درکنار این تفاهم نامه ها اهمیت دارد استفاده از امکانات یکدیگر است که می تواند به نفع مشتریان و مجموعه بانک ها باشد ، برای مثال دربانک پارسیان مراکز پشتیبان و بحران وجود دارد و بانک کارآفرین نیز به تازگی مراکزی را به عنوان مراکز پشتیبان و بحران راه اندازی کرده است.
وی در همین حال با اشاره فعالیت های بانک کارآفرین ادامه داد: فعالیت با تاپ برای پذیره نویسی مربوط به حق تقدم افزایش سرمایه آغاز شده است.
مدیر شعب با اشاره به آمار سال جاری خبر داد:
بانک توسعه تعاون 10هزارمیلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در استان مرکزی پرداخت کرده است
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی ضمن تشریح خدمات بانک توسعه تعاون در این استان در سال 99 ، اظهار داشت: پرداخت 700 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 23پرونده طی سال جاری و پرداخت 710 میلیارد ریال در زمینه اشتغال پایدار روستایی از ابتدای این طرح تاکنون توسط شعب بانک توسعه تعاون در استان مرکزی، تنها بخشی از عملکرد این بانک در زمینه طرح های بزرگ ملی است.
وفایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد امیرالمومنین حضرت علی ابن ابی طالب (ع)وروز پدر، به تشریح خدمات بانک توسعه تعاون استان مرکزی در سال 99 پرداخت.
وفایی در این نشست، بانک توسعه تعاون را به عنوان یک بانک صد درصد دولتی که در راستای حمایت از بخش تعاون کشور و درجهت نیل به تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد در سال 88 ومطابق سیاست های اصل 44 قانون اساسی تاسیس شده، معرفی کرد.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در ادامه با اشاره به این موضوع که مطابق اساس نام این بانک، 70 درصد خدمات بانک ( تسهیلات و…) مختص بخش تعاون و 30 درصد نیز برای سایر بخش ها می باشد، افزود: در طی فعالیت بانک از ابتدای تاسیس توانسته گام های خوبی در زمینه تحقق برنامه های پیش بینی شده بر دارد.
این مقام مسئول با اشاره به سیاست های حمایتی و توسعه ای بانک توسعه تعاون افزود : بانک توسعه تعاون در استان مرکزی به عنوان یکی از بانک های پرداخت کننده تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ،رونق تولید ، صندوق توسعه ملی ، صندوق نوآوری و شکوفایی توانسته عملکرد قابل قبولی در بین شبکه بانکی در استان داشته باشد.
وی با اشاره به پرداخت 10000 میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در قالب 5500 پرونده از ابتدای سال توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی گفت: این بانک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، کمیته امداد و بهزیستی بنیاد شهید و سیل زدگان ، مشاغل خانگی و همچنین تجهیز مدارس محروم استان کرده است. عملکرد این مدیریت در پرداخت تسهیلات تکلیفی کمیته امداد و بهزیستی و قرض الحسنه ازدواج و مشاغل خانگی از ابتدای سال بین 90 تا 100 درصد بوده که ما بقی در شعب در حال کارسازی و در شرف پرداخت می باشد.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در تشریح عملکرد این بانک به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در استان مرکزی از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: پرداخت 700 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 23پرونده طی سال جاری و پرداخت 710 میلیارد ریال با اشتغال تقریبا 500 نفر در زمینه اشتغال پایدار روستایی از ابتدای طرح تا کنون بخشی از عملکرد بانک در زمینه طرح های بزرگ ملی است.
وفایی درخصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز گفت: طی سال جاری 400 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 8 تا 12 درصد به این شرکت ها از محل تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی از سوی بانک توسعه تعاون استان مرکزی پرداخت شده که بر این اساس در حال حاضر رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در بانک توسعه تعاون متعلق به استان مرکزی است.
وی تصریح داشت: بانک توسعه تعاون بانکی جوان ، کارآمد و چابک می باشد که آمادگی تامین مالی بنگاه های اقتصادی را در همه بخش های صنعت، کشاورزی، بازرگانی، مسکن و خدمات را دارا می باشد.همچنین زمینه بانکداری مجازی یکی از بهترین و امن ترین نرم افزارهای بانکی را در اختیار داشته که می تواند مطابق خواسته های مشتریان عزیز محصول ویژه ای تعریف کند.
گفتنی است بانک توسعه تعاون استان مرکزی با 11 شعبه و 3 باجه مشغول خدمت رسانی به تعاون گران و مشتریان گرامی می باشد.
تحقق شعار «بانک تمام الکترونیک»، هدف گذاری بانک دی در آستانه ورود به قرن جدید
رویکرد بانک دی در آستانه قرن جدید هجری شمسی، توسعه بانکداری الکترونیک با شعار «بانک دی، بانک تمام الکترونیک» است، به طوری که ارائه خدمات به همه ذینفعان در تمام نقاط ایران و حتی جهان در سریعترین، دقیقترین و امنترین شکل ممکن شود.
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در گفت و گو با ماهنامه بانکداری آینده با اشاره به سرمایهگذاریهای گسترده این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک و نیز ورود پرقدرت به عرصه بانکداری دیجیتال، افزود: نیازهای مشتریان بانک در بستر ارتباطات الکترونیکی و شبکههای اجتماعی باید به سرعت پاسخ داده شود تا رضایت آنها به عنوان مهمترین سرمایه بانک بیش از پیش جلب شود.
وی «هوشمندی» و «چابکی» را از الزامات کسبوکار بانکی خواند و با تأکید بر این که بانک دی با وجود تعداد شعب کم، از سرمایه انسانی متخصص و جوان در کنار زیرساختهای قوی حوزه فناوری برخوردار است، اظهار کرد: استراتژیهای فعال و منعطف بانک سبب شده که در شرایط ویژه اقتصادی کشور و نیز مواجهه با کرونا، بتوانیم در سریعترین زمان و با کمترین هزینه، نیازهای مشتریان را پاسخ دهیم.
کریمی با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا، شعب بانکها را به یکی از کانونهای درگیری با بیماری تبدیل کرد، افزود: در حالی که رفتارهای متعارف و خدمات معمول بانکی به صورت حضوری و یا فیزیکی با چالشی جدی مواجه شده بود، بانک دی خدمات غیرحضوری و دیجیتالی خود را در این ایام به سرعت توسعه داد، به طوری که اکنون بخش قابل توجهی از نیازهای بانکی مشتریان بدون حضور در شعب برطرف می شود.
مدیرعامل بانک دی ارائه API به سازمانها و فین تکها از طریق پلتفرم بانکداری باز فرابوم، ایجاد قابلیت های احراز هویت غیرحضوری سجام، تعریف و ارائه امضای دیجیتال، ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک و افتتاح حساب غیرحضوری را از جمله خدمات این بانک در راستای توسعه بانکداری الکترونیک برشمرد و افزود: سامانههای خودپرداز، کشلس، خودگردان و کیوسک بانک دی بسیاری از خدمات را به صورت کاربرمحور و بدون نیاز به متصدی ارائه میدهند و این روش نه تنها کاهش هزینهها را در پی دارد، بلکه سرعت و دقت فرایندها را افزایش میدهد.
وی «همراه بانک» و «اینترنت بانک» جدید بانک دی را توسعهیافته و کاربرپسند دانست و با بیان این که حتی امکان ارائه درخواست تسهیلات آنلاین و نیز ارائه غیرحضوری کارت بانکی برای مشتریان این بانک فراهم شده است، افزود: بانک دی مسیر صحیح و مطمئنی را برای ورود به دنیای بانکداری دیجیتال تعریف کرده است و در آینده نه چندان دور، شعار «بانک تمام الکترونیک» را عملیاتی خواهد کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.