شماره: 1577 / ۱۳۹۹ بيست و چهارم دي
تعداد بازدید : 0
اخبار
افزایش ۵ برابری سود بانک کارافرین
افزایش کیفیت خدمات رسانی در بانک کارآفرین و همچنین تاکید بر شفافیت در حسابرسی های بانکی که مورد تائید حسابرسان قرار گرفته است.محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین ادامه داد : آمار و ارقام حسابرسی شده موجود بر روی سامانه کدال نشان می دهد که بانک کار آفرین در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴ هزار میلیارد ریال سود داشته است، این در حالی است که این عدد برای ۶ ماهه ابتدای سال۹۸، ۸۰۰میلیارد ریال بود که رشد ۵ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد .مدیرعامل بانک کارآفرین در ادامه به شرکتهای زیر مجموعه بانک هم اشاره کرد و گفت: در بانک کارآفرین اصل بر فعالیت های بانکی است و هیچ یک از شرکتهای زیر مجموعه بانک فعالیتی غیر از بانکداری انجام نمی دهند. در حقیقت اصلا وارد سایز حوزه ها نمیشویم و میخواهیم تنها خدمات جامع بانکی ارائه دهیم
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل به بانکی تمام هوشمند قرار دارد
سلیمان توکلی عضو هیأت مدیره بانک قرضالحسنه مهر ایران با همراهی یوسف نجدی مدیر امور استانهای این بانک در سفری دو روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید تعدادی از شعب استان با همکاران ستادی استان نیز دیدار کردند.توکلی ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت و کارکنان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بانک علیرغم دارا بودن محدودیتهایی مانند امکان نداشتن پرداخت نرخ سود به سپردهها که یک بانک قرضالحسنه با آن روبروست، توانسته مانند سالهای گذشته به رشد منابع قابل قبولی دست یابد که نشان از همت بالای همکاران بانک قرضالحسنه مهر ایران در سراسر کشورمان دارد.وی جذب منابع مؤثر، حفظ مشتریان و ترویج فرهنگ قرضالحسنه در جامعه را از اهداف و اولویتهای بانک دانسته و اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی از نظر اقتصادی دارای ظرفیتهای بالایی است و باید تلاش شود تا سهم بیشتری از بازارهای هدف را جذب کند.نجدی در این بازدید ضمن تشکر از تلاشهای مدیر شعب استان آذربایجان شرقی و سایر همکاران این استان، بانک مهر ایران را در مسیر تبدیل شدن به بانکی تمام هوشمند توصیف کرد و مؤلفههای این هدف را مشتریان بانک، زیرساختها و منابع انسانی دانسته و بر لزوم تقویت آنها تأکید کرد.
بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت کارگزاری مفید
مدیرعامل بانک ملت همراه با تعدادی از مدیران ارشد این بانک از شرکت کارگزاری مفید بازدید کرد و با مدیران این کارگزاری به گفت و گو نشست.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که عباس جعفرلو، سیدابوطالب دیبایی، محمود رشیدی و مهدی قدمی معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند و علی اکبر صابریان مدیران امور و ساداتی رییس شعبه مستقل مرکزی، وی را همراهی می کردند از بخش های مختلف کارگزاری مفید دیدن کرد.مدیرعامل بانک ملت همچنین از باجه بانک ملت در کارگزاری مفید بازدید و با کارکنان این باجه دیدار و گفت و گو کرد.وی همچنین در نشست با رییس هیات مدیره و مدیرعامل کارگزاری مفید، راه های تقویت همکاری های فی ما بین را مورد بررسی قرار داد.دکتر بیگدلی در این نشست با اشاره به این نکته که کارگزاری مفید فعالیت گسترده ای را در بخش های مختلف بازار سرمایه انجام می دهد، اظهار داشت: اقدامات تخصصی این شرکت از عهده هر کارگزاری بر نمی آید ضمن این که به کارگیری یکهزار نیروی انسانی متخصص در این شرکت، اقدام ارزنده است و می توان از تخصص آنان برای ارتقای بازار سرمایه بهره برد.وی با اشاره به رتبه نخست کارگزاری مفید در بین کارگزاری ها از لحاظ حجم معاملات، افزود: جایگاه نخست این شرکت پس از 26 سال فعالیت، نشان می دهد که با برنامه حرکت کرده و با استفاده از نیروهای متخصص خود، جایگاه شایسته ای را در بازار سرمایه کشور کسب کرده است.مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که این بانک همواره در کنار کارگزاری مفید خواهد بود، ادامه داد: این دو مجموعه تاکنون با یکدیگر همکاری مطلوبی داشته اند که امیدواریم سطح این همکاری ها ارتقا یابد.وی اضافه کرد: بانک ملت و کارگزاری مفید می توانند در بخش های مختلف همکاری و تعامل داشته باشند و یک رابطه برد- برد را رقم بزنند.دکتر بیگدلی با اشاره به بازدید خود از این کارگزاری همراه با جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، اظهار داشت: بانک ملت آماده پاسخگویی به نیازهای این کارگزاری در بخش های مختلف است و آمادگی دارد تا با انعقاد تفاهمنامه، به خواسته های این شرکت در حوزه های مختلف پاسخ دهد.حمیدرضا آذرخش، رییس هیات مدیره کارگزاری مفید هم در سخنانی با اشاره به ارتباط خوب این کارگزاری با بانک ملت در سال های گذشته، گفت: کارگزاری مفید همواره در پی ارائه بهترین خدمات به مشتریان است و بر این اساس از قدیم با بانک ملت به دلیل استحکام ساختار این بانک، ارتباط مطلوبی داشته است.وی با بیان این نکته که فعالیت های گسترده کارگزاری مفید نیازمند یک سیستم پرداخت منعطف و قوی است، اضافه کرد: هر بانکی که بتواند بهترین پیشنهادات را برای رفع نیازهای مالی شرکت ارائه دهد، مورد استقبال قرار خواهد گرفت و بانک ملت در راس این بانک ها است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
آغاز به فعالیت بیمه تعاون
در استان سمنان
شعبه سمنان بیمه تعاون با هدف گسترش خدمترسانی به بیمهگزاران در این استان آغاز به فعالیت کرد.
علی اکبر ابوابی، مدیر شعبه سمنان گفت: تلاش داریم به سرعت شبکه فروش بیمه تعاون در استان سمنان را توسعه دهیم. بر همین اساس در حال حاضر دو نماینده در حال اخذ مجوز فعالیت هستند که امیدواریم تا پایان سال ۱۲ نماینده دیگر نیز به شبکه نمایندگان استان اضافه شوند.وی افزود: استان سمنان ظرفیتهای بسیار زیاد اقتصادی دارد و امکان توسعه بازار بیمه در این استان به خوبی مهیاست.ابوابی تصریح کرد: یکی از اولویتهای شعبه سمنان، تمرکز بر توسعه بازار فروش در بخش تعاونی استان است و در این زمینه همکاریهایی با اتاق تعاون استان آغاز شده است.شعبه سمنان بیمه تعاون در شهر سمنان، ضلع جنوبی میدان امام رضا (ع) قرار دارد.
برگزاری جلسه دوره ای مدیر بیمه های خودرو برای شعب رشت، زنجان و تبریز
در ادامه سلسله جلسات توجیهی اصلاح دستورالعمل ها، نرخ ها و فرآیندها با هدف ارتقای سطح کیفی و کمّی و نیز ارائه خدمات بهینه برای شعب، دیدار آنلاین نیما لطفی مدیر بیمه های خودرو با روسا و کارشناسان صدور و خسارت خودروی شعب رشت، زنجان و تبریز برگزار شد.
این جلسات تا پایان سال ادامه داشته و برای تمام شعب برگزار خواهد شد.
برگزاری جلسه هم اندیشی شعبه کرمانشاه بیمه آرمان
جلسه هم اندیشی شعبه کرمانشاه با حضور پرسنل و نمایندگان با موضوع حضور پرقدرت در کمپین فروش پایان سال برگزار شد.
شعیب نظری رئیس شعبه کرمانشاه با اشاره به مشکلات صنعت بیمه به دلیل شیوع کرونا طی سال گذشته، اظهار داشت: اگر چه در این سال به دلیل شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها از جمله صنعت بیمه تحت تاثیر قرار گرفته و در مواردی تضعیف شدند اما نمی توان به بهانه کرونا و محدودیت ها کسب و کارها را رها و تعطیل نمود.
وی افزود خوشبختانه درسال جاری شعبه کرمانشاه به همت همکاران و نمایندگان با حمایت و پشتیبانی مدیریت های ستادی در مسیر رشد و تعالی قرار داشته و امیدواریم تا پایان سال نیز با حفظ پیشتازی خود در کمپین فروش، تمامی اهداف تعیین شده را محقق نمائیم.
نمایندگان شعبه کرمانشاه نیز با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در یک سال گذشته طی شرایط کرونایی در خصوص موانع موجود بر سر راه خود برای مباحث فروش و بازاریابی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
بیمه ایران معین
۵۶۰۰ میلیاردی شد
مجمع فوق العاده بیمه ایران معین با پیشنهاد هیئت مدیره این شرکت مبنی بر افزایش سرمایه از 4000 میلیارد ریال به 5600 میلیارد ریال از محل سود انباشته و مطالبات حال شده سهامداران موافقت کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران معین، مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ایران معین به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت، با حضور سهامداران، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، نماینده بیمه مرکزی و بازرس قانونی شرکت در ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ برگزار و بر اساس تصمیمات مجمع, سرمایه شرکت از ۴۰۰۰ میلیارد ریال به ۵۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.
داریوش محمدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین ضمن تشکر از مساعی هیئت مدیره این شرکت و حمایت هیئت مدیره بیمه ایران در این خصوص اظهار داشت: در حالی که افزایش ارزش اموال و دارایی های بیمه گذاران در اقتصاد متاثر از تورم افزایش سرمایه شرکت های بیمه را در پوشش ریسک های بیمه ای اجتناب ناپذیر نموده است، هیئت مدیره بیمه ایران معین با توجه به این موضوع مهم و نیز افزایش سرمایه شرکت های رقیب در بازار رقابتی کشور، با تصمیم و تشخیص به موقع و درست، افزایش سرمایه شرکت را در در دستور کار خود قرار داد تا این شرکت کماکان به ایفای نقش راهبری خود در مناطق آزاد ادامه داده در سرزمین اصلی نیز سهم بیشتری از بازار اتکایی قبولی به دست آورد.
وی افزود: افزایش ظرفیت نگهداری شرکت، افزایش ظرفیت قبولی اتکایی، آمادگی برای پذیرش ریسک های بزرگتر، افزایش سهم مشارکت در کنسرسیوم های بیمه ای و بهبود حاشیه توانگری از مهمترین اهداف و نتایج این افزایش سرمایه است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه جدید شرکت میتواند عامل مهم و موثری در تحقق اهداف شرکت باشد افزود: امید است افزایش سرمایه جدید شرکت زمینه توسعه هر چه بیشتر فعالیت های بیمه ایران معین را در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز فعالیت اتکایی قبولی در سرزمین اصلی فراهم کند.
لازم به ذکر است بیمه ایران معین با تلاش هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت، در سال ۹۹ دو مجمع فوق العاده افزایش سرمایه تشکیل داده و بدین ترتیب سرمایه خود را از مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال در ابتدای سال جاری به ۵۶۰۰ میلیارد ریال افزایش داده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
افق پیش روی بانک ایران زمین در 1400؛
تعداد بازدید : 0
بانکداری دیجیتال، از حرف تا واقعیت
مدتهاست در دنیا صحبت از شکل جدیدی از بانکداری مطرح است. شکلی با بازی گران برجسته، تجربه مشتری جدید و پیشرفته، ابزارهای جدید پرداخت و خدمات سریعتر و کارآمدتر در هر مکان و هر زمان.
بانکداری دیجیتال فراتر از بانکداری بدون کاغذ یا بانکداری الکترونیک است، در واقع سالهاست که بانکداری دیجیتال به نوعی وجود دارد، اما تعریف واحدی از آن در میان بازیگران این عرصه در دسترس نیست. هنوز بسیاری از مباحث مطرح در بانکداری دیجیتال به شکلی قانونی در نیامده تا در اختیار بانکها و استفاده کنندگان از خدمات آنها قرار دهد. پس بدیهی است که در این شرایط هم بازیگران و هم مشتریان نتوانند تجربه تمام و کمالی را داشته باشند اما به نظر می رسد با توجه به استراتژی انتخاب شده از سوی حاکمیت مبنی بر اقتصاد دیجیتال و همچنین پاندمی کرونا به زودی شاهد عملیاتی شدن بسیاری از این قوانین باشیم.
صنعت بانکداری اکنون، با رقبایی از صنایع مجاور و فین تک ها و استارتاپ های مالی، روبروست که با خلاقیت و نوآوری مشتریان را به سمت خود برده و و زنجیره ی انحصار در ارائه خدمات بانکی و مالی به نوعی شکسته شده است، هرچند هنوز بازیگران جدید برای ارائه خدمات و توسعه و ارتباط با مشتری به بانکها به عنوان سوئیچ ارتباطی با مشتری وابسته هستند و اما امروز مشتری بسیاری از خدمات خود مانند پرداخت قبض، خرید شارژ، انتقال وجه، پرداخت و بسیاری موارد دیگر به بانکها وابسته نیست.در این مسیر که شاید آن را بتوان به پیست دو میدانی تشبیه کرد، بسیاری از بازیگران دویدن را آغاز کرده اند، اما بانکهایی هستند که هنوز در حال گرم کردن هستند. چالش های دنیای دیجیتال برای بدنه بانکهایی که مدتهای زیادی بدون رقابت در حال ارائه خدمات بودند، سخت و دشوار است.
با بررسی بازیگران جدید حوزه بانکداری دیجیتال مشاهده می شود که بانک ایران زمین، از حدود ۴ سال پیش اولین گام های دیجیتالی شدن را برداشت و با ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بانکداری دیجیتال وارد این عرصه شد. البته هنوز تعاریف زیادی از بانکداری دیجیتال در کشور مطرح است و صنعت بانکداری همچنان به دنبال یک تعریف واحد از بانکداری دیجیتال است.
اما به تازگی اولین پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین به نامه فراز ” فناوری روز ایران زمین” به صورت آزمایشی شروع به کار کرد تا با تکمیل آن و نیز با دریافت تجربه مشتریان در این خصوص به عنوان پلتفرمی تاثیر گذار در بانکداری دیجیتال از سوی بانک ایران زمین به صورت کامل در سال ۱۴۰۰ عملیاتی شود.
عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، در خصوص حرکت در مسیر تحول دیجیتال و برنامه های این بانک برای سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: بانک ایران زمین زیرساختهای لازم برای طراحی و تولید محصولات و خدمات نوین را فراهم کرده است و این بانک با راهاندازی مرکز نوآوری ایرانزمین و مشارکت فعالانه و ارائه خدمات بانکی متنوع به فین تکها و شرکتهای دانشبنیان درحالتوسعه فعالیتهای خود در مسیر نوآوری است.
پورسعید مشارکت با استارتاپ ها و شرکتهای فین تکی را که معامله برد- برد دانست و یادآور شد: شرکتهای فین تکی چالاکی و شناسایی نیاز مردم خدمات ارائه میدهند که از ارزشافزوده بالایی برخوردار است و مورد استقبال مردم قرار میگیرد؛ ازاینرو با مشارکت و همکاری با این بازیگران جدید منجر به تثبیت جایگاه بانک و ارائه خدمات نوآورانه به مردم میشود.مدیرعامل بانک ایرانزمین خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال مستلزم تحول، فرهنگسازی و مدرن سازی در تمام لایههای مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است که تحقق این امر نیازمند گذار از یک دیدگاه محصول گرا به مشتریگرا و خدمت محور است که این روند در بانک ایرانزمین دنبال میشود.
وی در ادامه افزود: پلتفرم بانکداری دیجیتال ایران زمین به نام فراز با بهره گیری فناوری روز ایران زمین تلاش می کند تا با پیاده سازی بانکداری دیجیتال ضمن کمک به رشد و توسعه فعالیت های اقتصادی کشوری پنجره ای جدید از خدمات بانکی را همگام با تکنولوژی های روز دنیا به مردم کشورمان ایران زمین ارائه کند.
پورسعید با بیان اینکه در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیمگیری در بانک است، گفت: بانکداری دیجیتال داده محور است، ازاینرو در این بانک با تحلیل رفتارهای مشتریان سعی میشود با رویکرد مشتری محوری خدماتی به آنها ارائه شود که موردنیاز و فراتر از انتظار مشتریان و از ارزشافزوده خوبی نیز برخوردار باشد.
مدیرعامل بانک ایرانزمین با اشاره به بهرهگیری از کانالهای یکپارچه برای ارائه خدمات در تحول دیجیتال گفت: این بانک بهمنظور یکپارچه کردن کانالهای ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال جاری یکپارچه کرده است و با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیر بانکی را نیز به مشتریان ارائه میدهد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
تقدیر مدیران استانی کمیته امداد از خدمات بینقص بیمه سرمد
مدیران کمیته امداد امام خمینی در استان سمنان از خدمات باکیفیت، سریع و بدون نقص بیمه سرمد به بیمهشدگان این کمیته تقدیر کردند.
، جمعی از مدیران بیمه سرمد و مدیران کمیته امداد امام خمینی در استان سمنان با یکدیگر دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار، مهدی شمسایی سرپرست مدیریت امور استانها و شبکه فروش به معرفی خدمات بیمه سرمد به بیمهگذاران بزرگی چون کمیته امداد امام خمینی پرداخت و حضور این کمیته را در میان مشتریان بزرگ سرمد، باعث برکت امور بیمهای این شرکت برشمرد. سید مهدی جعفری تنها سرپرست معاونت فنی بیمههای زندگی نیز در این جلسه، ضمن تقدیر از همراهی مدیران و مجموعه بزرگ کمیته امداد درخصوص ارائه پوشش بیمههای عمر و سرمایهگذاری به کودکان بیسرپرست تحت پوشش این کمیته، ارائه خدمات بهینه به خانواده بزرگ کمیته امداد و مددجویان را از بخشی از مسئولیت اجتماعی بیمه سرمد دانست.
محسن مسعودیانراد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان هم در این جلسه، رسالت بیمه را ایجاد آرامش و اطمینان خاطر جامعه در برابر خطرات دانست و از خدمات باکیفیت، سریع و بدون نقص بیمه سرمد به بیمهشدگان این کمیته تقدیر کرد.
وی در ادامه به توجه این کمیته به بیمههای عمر و پساندار ایتام و کودکان بیسرپرست اشاره کرد و گفت: کارآفرینی و خودکفایی کودکان بیسرپرست، میتواند با حضور این افراد در فضای فعالیت صنعت بیمه رقم بخورد. نکتهای که قوسی معاون کمیته امداد استان هم بر آن تاکید داشت و از مدیران بیمه سرمد خواست با برگزاری دورههای آموزشی به صورت کارگاهی برای آموزش فن بیمهگری، فضا را برای حضور این افراد در حوزه بیمه فراهم کنند.در پایان این جلسه، مدیران بیمه سرمد سه دستگاه تبلت به کودکان بیسرپرست تحت پوشش کمیته امداد اهدا کردند.
افتتاح ساختمان جدید شعبه سرمد در اردبیل
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در سفر به استان اردبیل، ساختمان جدید شعبه اردبیل را افتتاح کرد.
دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره شرکت، در سفر به استان اردبیل با مدیر بانک صادرات استان و فرماندار اردبیل دیدار کرد و ساختمان جدید شعبه بیمه سرمد در این شهر را افتتاح کرد.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در ابتدای سفر به استان اردبیل، به شعبه بیمه سرمد رفت تا ساختمان جدید این شعبه را با حضور مسعود امامی یگانه فرماندار شهرستان اردبیل، علی عاشوری بخشدار بخش مرکزی و محمدرضا سمیع مدیر بانک صادرات استان افتتاح کند. در ابتدای این مراسم، معصومه عاشوری مدیر استان اردبیل، از حضور امامی فرماندار اردبیل و سمیع مدیر بانک صادرات استان در این مراسم تقدیر و تشکر کرد. عاشوری در ادامه گزارشی از عملکرد شعبه استان اردبیل و روند بازسازی ساختمان این شعبه، ارائه کرد.
دکتر کاتب نیز در ادامه این مراسم، ضمن تشکر از حضور مدیران استانی در این مراسم گفت: عملکرد شعبه بیمه سرمد در استان اردبیل، با توجه به اینکه تمرکز استان اردبیل در بخش کشاوزی است و صنعت بیمه، کمتر در بخش کشاورزی کار کرده است، ستودنی است و عملکرد خانم عاشوری و همکارانشان در این شعبه، رضایتبخش است.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در ادامه به لزوم فرهنگسازی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: ضریب نفوذ ۲٫۵ درصدی بیمه در کشور، نشان میدهد که فرهنگ بیمه در جامعه جا نیفتاده است و هم ما و هم دولتمردان، باید برای بالا بردن ضریب نفوذ بیمه و به تبع آن بالا بردن ضریب امنیت در کشور تلاش کنیم.
وی ادامه داد: سهم بیمههای زندگی در کشورهای پیشرفته بالای ۴۰ درصد است، اما این سهم در صنعت بیمه ایران به ۱۵ درصد میرسد و این نشان میدهد که تنها افرادی که تمکن مالی بیشتری دارند، به سمت این بیمهها میروند. اما در کشورهای اروپایی هر فرد چند بیمهنامه عمر دارد و همین موضوع آینده آنها را تامین میکند. این وضعیت میطلبد که همکاران ما در شبکه فروش، تلاش بیشتری کنند و با توجه به مشکلاتی که صندوقهای بازنشستگی در کشور دارند، با بیمههای عمر و زندگی، اطمینان خاطر مردم را تامین کنند.
دکتر کاتب با اشاره به نقش بیمه در بخشهای اقتصادی گفت: بیمه چرخه اقتصادی کشور را تضمین میکند و هم برای تولیدکننده و هم مصرفکننده، اطمینان خاطر ایجاد میکند و جا دارد این اتفاق استان اردبیل که در بخش کشاورزی فعالتر است هم بیفتد، تا اطمینان خاطر کشاورزان را فراهم کنیم.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در پایان با اشاره به آغاز هشتمین سال فعالیت این شرکت، گزارشی از عملکرد هفت ساله بیمه سرمد ارائه کرد و موفقیتهای بزرگ سرمد در دو سال اخیر را حاصل همکاری تمامی ارکان شرکت دانست.
در ادامه این مراسم، مسعود امامی فرماندار اردبیل ضمن خیر مقدم به مدیران بیمه سرمد گفت: زمانی که از مدیرکل بحران استان اردبیل بودم، جلسات منظمی را با مدیران بیمه استان داشتم و همیشه تاکید داشتم که در این شرایط اقتصادی و بحرانی امروز، روی فرهنگ بیمه بیشتر کار کنند که بتوانند در شرایط سخت و بحرانی کمک حال مردم باشند.وی افزود: ما هنوز از شرایط ایدهآل در فرهنگسازی بیمه، دور هستیم، چرا که مردم بیشتر به دنبال سرمایهگذاریهای کوتاه مدت هستند و کمتر به سرمایهگذاریهای بلند مدت مانند بیمههای عمر توجه دارند.
فرماندار اردبیل همچنین ضمن تقدیر و تشکر در مدیران بیمه سرمد برای پوشش بیمهای نقاهتگاههای شهر اردبیل گفت: ما در ایام کرونا، دو نقاهتگاه راهاندازی کردیم و بیمه سرمد به صورت رایگان این دو مجموعه و افراد حاضر در آنها را بیمه کردند که کار بزرگی بود که جا دارد از این اقدام بیمه سرمد تشکر کنم.
انتخاب بانک ملت به عنوان مشاور پروژه سامانه هوشمند وزارت اقتصاد
جلسه هم اندیشی مسوولان مدیریت امور بازرسی و نظارت با مدیرکل دفتر بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمینه سامانه های نظارتی بانک ملت در قالب صبحانه کاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر عبدالهی مدیرکل دفتر بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، به پیاده سازی سامانه هوشمند در وزارت اقتصاد و 18 زیر مجموعه آن اشاره کرد و با قدردانی از مدیرعامل بانک ملت، این بانک را به عنوان مشاور پروژه معرفی کرد.
وی افزود: با توجه به توانایی ها و پیشرفت های مدیریت امور بازرسی و نظارت بانک ملت در استفاده از فناوری و تکنولوژی های نوین برای پیاده سازی سامانه های نظارتی، این بانک به عنوان مشاور پروژه سامانه هوشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی انتخاب شده است .
دکتر عبدالهی با اشاره به بحث نظام کنترل های داخلی دستگاه ها تاکید کرد: در سال 2018 در کشور انگلستان و 125 کشور دنیا، اصلی ترین موضوع نداشتن یا ضعف سیستم کنترل های داخلی بوده است .
به گفته وی، در این دوره دکتر دژپسند مبحث خانواده هوشمند از قبیل خزانه داری الکترونیک، سامانه هوشمند نظام جامع بانکداری، سامانه حوزه بیمه و ... را مطرح کرد و در این راستا وزارت اقتصاد با تاکید بر نظارت سیستمی و سامانه ای، از این فرصت برای طراحی سامانه ای هوشمند در این مرکز استفاده کرد تا سامانه ای جامع را جهت نظارت بر کل 18 زیرمجموعه مالیاتی، گمرک، بورس و بیمه راه اندازی کند.
این مقام مسوول در وزارت اقتصاد ادامه داد: در بررسی سامانه های طراحی شده ازسوی دستگاه ها و ارگان های مربوطه ، سامانه های نظارتی بانک ملت به عنوان یکی از بهترین و جامع ترین برنامه های نظارتی ازسوی وزارت امور اقتصاد و دارایی انتخاب شده است.
علیرضا حمیدی، مدیرامور بازرسی و نظارت بانک ملت نیز در سخنانی با اشاره به سند چشم انداز و برنامه راهبردی 1404 کل کشور و همچنین قدردانی از حمایت ها و توجه ویژه مدیرعامل بانک به توسعه بازرسی سیستمی و در لحظه، گفت: از الزامات تحقق اهداف، داشتن زیرساخت های بسیار کارآمد و قوی در فضای مجازی است که در این زمینه، بانک ملت درحوزه های مختلف به ویژه حوزه بازرسی و نظارت، اقدامات قابل ملاحظه ای انجام داده است .
به گفته وی، در این راستا مدیریت امور بازرسی و نظارت بانک ملت، لزوم مهاجرت از بازرسی سنتی به سمت بازرسی مستمر با اتکا به بستر فناوری اطلاعات را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و نسبت به ایجاد سامانه های نظارتی اقدام کرده است. ضمن این که قابل ذکر است که در شیوه بازرسی مستمر، بیش از 75 درصد از عملکرد شعب، به صورت مداوم و هدفمند مورد بازرسی قرار می گیرد.
در این جلسه که دکتر عبدالهی مدیرکل دفتر بازرسی وزارت اموراقتصادی و دارایی، دکتر احمد گرجی، مسوول نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور، سرهنگ حمیدی و سرهنگ بهرامی از پلیس امنیت ناجا، نمایندگان ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمیدی مدیر امور ، غلامی قائم مقام و معاونان مدیریت امور بازرسی و نظارت در آن حضور داشتند، سامانه های نظارتی بانک ملت از سوی مسوولان واحدهای نظارت بر سامانه های بانکی و بهبود مستمر ابزارهای نظارتی، معرفی شد.
بازدید مدیرعامل بیمه سینا
از شعبه گنبدکاووس
مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره بیمه سینا و هیئت همراه طی سفری به استان گلستان ضمن بازدید از دو مجموعه از بیمهگذاران بزرگ، با همکاران شعب این استان دیدار و گفتوگو کرد.دکتر رضا جعفری در جمع همکاران و نمایندگان شعبه گنبدکاووس و گرگان، گزارشی از فعالیتهای شرکت در سالجاری ارائه و تصریح کرد: حرکت در مسیر برنامه استراتژیک و بودجهبندی موجب تحرک بیشتر همه ارکان از جمله شعب مختلف شده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.وی با اشاره به فرصتهای موجود در استان گلستان برای جذب بیمه گذار گفت: خوشبختانه بیمهگذاران بزرگ بسیار خوبی در این منطقه داریم که در دیداری که با برخی از آنها داشتیم از خدمات بیمه سینا ابراز رضایت کردند و همین امر میتواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای جذب مشتری مورد توجه شعب و شبکه فروش قرار بگیرد.مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفهای و تسریع در بررسی و پرداخت خسارتها به منظور تکریم مشتریان بیان داشت: اطمینان و اعتماد مهمترین سرمایه یک شرکت بیمه است که باید با ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش این سرمایه را افزایش داد.دکتر جعفری اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، برخورداری از بیمه عمر بیش از پیش در جامعه ضرورت یافته و بر همین اساس، همکاران شعب و نمایندگان باید از این فرصت برای توسعه بیمههای عمر و سرمایهگذاری استفاده کرده و مزایای آن را به طور کامل برای مردم تشریح کنند.
در ادامه این نشست، رؤسای شعبه گنبد و گرگان و برخی از نمایندگان حاضر به بیان نظرات، مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و مدیرعامل نیز دستور پیگیری موارد مطرح شده را صادر کرد.
طبق این گزارش، در بخش دیگری از این سفر، مدیرعامل، قائممقام و مدیران فنی همراه ایشان طی بازدید از نیروگاه برق علیآباد با مدیران ارشد نیروگاههای علیآباد و قائن و همچنین مدیران ارشد گروه مپنا دیدار و گفتوگو کرد و آمادگی بیمه سینا را برای حمایت و ارائه انواع خدمات مورد نیاز این صنعت اعلام نمود .
صدرنشینان چهارمین جشنواره ۱۴۰۰
فروش بیمه زندگی معلم معرفی شدند
شرکت بیمه معلم در راستای اهداف تعیین شده در برنامه ششم توسعه مبنی بر افزایش ضریب نفوذ بیمههای زندگی و با توجه به سیاستهای کلان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه بیمه عمر و زندگی، برای چهارمین سال پیاپی، جشنواره 1400 فروش بیمههای زندگی را برگزار میکند.
این جشنواره با استراتژی فروش بیشتر با اتکا به تیمسازی شبکه فروش جهت عرضه خدمات بیمه عمر و زندگی دردستورکار قرار گرفته است. نمایندگان و کارگزاران بیمه معلم در جشنواره ۱۴۰۰ میتوانند با دستیابی به فروش یک میلیاردی، جایزه صد و پنجاه میلیون تومانی و اخذ وامهای مختلف را از آن خود کنند.
سعید گیوهچی مدیر بیمههای زندگی و حادثه میافزاید: در این جشنواره پتانسیل و ظرفیت استان های مختلف در فروش عمر در قالب جداول الگوریتمی محاسبه و در نظر گرفته شده است به طوریکه علاوه بر شاخص وصول حق بیمه جدید، تعداد بیمه نامه نیز به تفکیک جداول استانی مد نظر قرار گرفته است. این جشنواره از ۵ آبان ماه ۹۹ آغاز شده و تا ۵ مرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد.
مستندات نشان میدهد:
سه جشنواره قبلی تاثیر قابلملاحظهای در افزایش فروش بیمههای عمر داشته است.
فروشندگان عمر بیمه معلم از ۴۰۰ نفر به بیش از ۱۸۰۰ نفر رسیده که پیش بینی میشود این رقم در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.
در کنار این جشنواره برنامههای آموزش راهبردی شبکه فروش و هفت گام موثر در فروش بیمه های عمرو زندگی در دستور کار قرار گرفته است.
اهمیت تیمسازی و بهرهگیری از متدهای جدید بازاریابی و فروش از گامهای اولیه برای موفقیت در این جشنواره محسوب میشوند.
مدیرعامل بیمه سینا از خدمات مدیریت بیمههای درمان قدردانی کرد
مدیرعامل بیمه سینا با حضور در بخش معاونت بیمههای اشخاص این شرکت، از زحمات همکاران این معاونت در ارائه مطلوب خدمات به بیمهگذاران تقدیر و تشکر کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در این دیدار که از بخش معاونت بیمههای اشخاص انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات شبانهروزی این معاونت و کارکنان مدیریت بیمههای درمان خصوصاً در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: فعالیت در واحد درمان با حجم بسیار بالای پروندههای خسارتی و رسیدگی و ارزیابی به موقع خسارتها، کاری دشوار و توأم با ایثار و اجر معنوی بوده و این زحمات بر کسی پوشیده نیست.
وی تسریع در ارائه خدمات پس از فروش بیمه خصوصأ در بخش درمان را از عوامل مهم رضایتمندی بیمهگذاران دانست و افزود: خوشبختانه در دیدارهای مختلفی که با مجموعه بیمهگذاران داشتیم، از نحوه ارائه خدمات ابراز رضایت داشتند و این مسئله، نتیجه تلاش و همت همکاران واحد بیمههای درمان است.
دکتر جعفری افزود: با توجه به خوشحسابی بیمه سینا و پرداخت به موقع هزینهها، مراجع درمانی طرف قرارداد نیز تمایل به ادامه همکاری با ما را دارند و بیمهگذاران نیز در هنگام مراجعه به آنها به راحتی و بدون پرداخت هزینه، خدمات درمانی موردنیاز را دریافت میکنند.
وی دلیل توفیقات بیمه سینا در فروش بیمههای عمر و سرمایهگذاری و اقبال مردم برای خرید این بیمهها را ایفای بهموقع تعهدات عنوان کرد و ضمن تقدیر از مدیران بیمههای عمر، مرکز تخصصی بیمههای زندگی و کارکنان زحمتکش این بخش تصریح کرد: در شرایط فعلی باید تمرکز بیشتری برای توسعه کمی و کیفی این محصول بیمهای انجام شود تا بیمههای عمر و سرمایهگذاری بیمه سینا در صنعت بیمه پیشگام و پیشتاز باشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.