شماره: 1346 / ۱۳۹۸ هشتم بهمن
تعداد بازدید : 1
طرح جدید مشارکت در تولید محصول پژو207 با سقف پانوراما
گروه صنعتی ایرانخودرو دور جدید طرح پیشفروش پژو207 دستی مجهز به سقف شیشهای پانوراما را آغاز خواهد کرد.
بر این اساس مشتریان میتوانند از ساعت 11صبح با مراجعه به وبسایت رسمی این گروه خودروسازی در طرحفروش مشارکت در تولید بهمنماه ایرانخودرو شرکت کنند.
بر این اساس در طرح مشارکت در تولید پژو 207 دستی با سقف پانوراما گروه صنعتی ایرانخودرو؛ مبلغ پیشپرداخت را 47میلیونو500هزارتومان و موعد تحویل آن را شهریور و مهر سال 1400 اعلام کرده، همچنین برای تمام موعدهای تحویل، سود مشارکت یکسان 18درصد و سود انصراف 10درصدی در نظر گرفته شده است.
این شرکت تخفیف نقدی 450هزار تومانی برای مشتریانی که پژو 207دستی سقف پانوراما را با موعد تحویل شهریور 1400 ثبتنام کردهاند، درنظر گرفته است. البته این تخفیف برای مشتریانی که موعد تحویل خودرویشان مهر 1400 است، 720 هزار تومان لحاظ خواهد شد. قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل خودرو مندرج در این بخشنامه و قرارداد تعیین خواهد شد.
به منظور ثبتنام مشتریان واقعی، محدودیتهایی ازجمله هر کدملی یک دستگاه خودرو، عدم ثبتنام خودرو در 18ماه گذشته از شرکتهای ایرانخودرو و سایپا، دارا بودن سن 18سال و ارائه گواهینامه رانندگی اعمال میشود. ثبتنام از طریق وبسابت esale.ikco.ir امکانپذیر خواهد بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
برگزاری نخستین رویداد فنآورانه ساپکو، تلاقی توانمندیهای دانشبنیان و نیازهای صنعت قطعهسازی
با هدف تلاقی توانمندی شرکتهای دانشبنیان و نیازمندیهای فنآورانه صنعت قطعهسازی، شرکت ساپکو نخستین رویداد فنآورانه 2020 SAPTECH را با مشارکت متولیان و دستاندرکاران حوزه علم و فنآوری برگزار میکند.ایکوپرس_ در این گردهمایی که روزهای 19 و 20 بهمن ماه و همزمان با ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار میشود، ساپکو قطعات و مواد اولیه خودکفا نشده، قطعات و مواد اولیه موجود در لیست تامین از منابع خارجی، قطعات تسهیل کننده مسیر خودکفایی و نیازهای فنآورانه آتی خود را برای سرمایه گذاری و ساخت توسط شرکتهای دانش بنیان و فنآور و سازندگان علاقهمندان به صنعت خودرو به نمایش میگذارد.این نیازمندیها شامل حوزههای پنج گانه مگاماژول بدنه، مجموعهها و قطعات استاندارد، مگاماژول شاسی و تعلیق، مگاماژول قوای محرکه، مگاماژول تزئینات داخلی و خارجی و مگاماژول برق و الکترونیک میشود. افزون بر این، مواد اولیه، قالب و ابزار و تجهیزات تست صحهگذاری از دیگر نیازمندیها در این حوزه است.در نمایشگاه جانبی محل برگزاری این رویداد، سازندگانی که بیشترین قطعات ارزبر را دارند، در 24 غرفه محصولات خود را عرضه خواهند کرد. 33 غرفه نیز برای متولیان و شرکت های دانش بنیان و فناور برای معرفی خود و ارائه محصولات مرتبط با صنعت خودرو در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.برگزاری جلسات تخصصی، مذاکرات دوجانبه با رویکرد ارائه معکوس ( Reverse Pitch) از مهمترین برنامههای این رویداد فنآورانه است.شایان ذکر است ساپکو بهرهبرداری از توانمندی شرکتهای دانشبنیان و فنآور را از ارکان تحقق اهداف خودکفایی و توسعه خود قرار داده است. نخستین رویداد فنآورانه ساپکو در روزهای 19 و 20 بهمن ماه 98 و از ساعت 8:30 الی 16 در محل سالن همایش های شرکت ساپکو پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان این صنعت خواهد بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
دوکلمه خبر
لو رفتن جدیدترین جزئیات از نسل بعدی ولوو XC90
ولوو XC90 سال پیش فیس لیف شد اما کمکم شاهد انتشار جزئیات نسل جدید آن که قرار است در سال 2022 رونمایی شود هستیم.
اتوکار میگوید نسل جدید این شاسیبلند بزرگ از نسخه بهروز شده پلتفرم SPA استفاده خواهد کرد. چیز زیادی درباره این معماری نمیدانیم اما نسل بعدی S60/V60 و S90/V90 هم از آن استفاده خواهند کرد.
فعلاً از مشخصات عملکردی این خودرو خبری منتشر نشده اما هاکان ساموئلسن مدیرعامل ولوو ظاهراً برنامههای این برند برای تولید نسخه الکتریکی XC90 جدید را تائید کرده است. احتمالاً نمونههای پلاگین هیبریدی و هیبریدی ملایم این خودرو نیز تولید خواهد شد.
ولوو چندین سال است در حال کار روی سیستمهای خودران میباشد و مدیر ولوو نیز گفته است: “سختافزار لازم برای برداشتن دستها از روی فرمان و عدم توجه به جاده وجود دارد.” البته به نظر میرسد این سیستم تنها در بزرگراهها عمل کند و از نوع سطح 5 واقعی نباشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
مدیرعامل ایران خودرو: صندوق نوآوری و شکوفایی از محصول دانش بنیان حمایت کند
مدیرعامل ایران خودرو خواستار تغییر شاخصهای حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برای تامین منابع مالی پروژههای دانش بنیان ایران خودرو و قطعه سازان در مسیر داخلی سازی شد و گفت: صرفنظر از این که شرکت ارایه کننده محصول، دانش بنیان است یا خیر، محصول دانش بنیان باید مورد حمایت قرار گیرد.ایکوپرس- فرشاد مقیمی در دیدار با اعضای کارگروه نظارت بر مصوبات شورای امنیت ملی کشور تصریح کرد: وقتی وزارت صنعت دستور ساخت داخل محصولی را صادر می کند صندوقها باید برای طراحی آن کمک کنند و شبکه بانکی نیز از تولید انبوه محصول حمایت کنند.وی در ادامه با بیان این که ایرانخودرو با چالشهای متعددی مواجه بوده که با همکاری و حمایتهای مسئولان توانسته در مسیر مطلوبی قرار گیرد گفت: تولید روزانه از عدد 950 دستگاه خودرو در روزهای ابتدای شهریورماه به 2557 در روز سیام دی ماه و میزان تجاریسازی و عرضه به بازار خودرو نیز از عدد 650 به 2400 دستگاه در همین بازه زمانی رسیده است. وی از تحویل 150 هزار دستگاه خودرو در سه ماه گذشته به مشتریان خبر داد و گفت: خودروهای کسری دار کارخانه که در شهریورماه بیش از 67 هزار دستگاه بود و هریک بیش از 24 قطعه کسری داشت را تکمیل کرده و به مشتریان تحویل دادهایم. مقیمی، فعالسازی ظرفیت تولید قطعهسازان را از دستاوردهای ماههای اخیر برشمرد و گفت: با همکاری سازندگان سیاستهای ساخت داخل تولید را جلو میبریم. مدیرعامل ایران خودرو به داخلی سازی 50 قطعه با کاهش ارزبری 50 میلیون یورو اشاره کرد و گفت: به گواه سازندگان با اجرای برنامههای داخلی سازی بسیاری از کارگران به خطوط تولید بازگشتهاند و حتی در روزهای تعطیل نیز فعال هستند. در همکاری با وزارت دفاع نیز موفق به داخلی سازی 8 قطعه مهم خودرو شدهایم.
وی بهبود شرایط اقتصادی و تولید را موضوع اصلی کشور دانست و گفت: ایران خودرو در 5 استان سایت تولیدی دارد و 16 استان نیز در ساخت قطعه برای سایتهای تولیدی ایران خودرو مشارکت دارند. رونق در ایران خودرو منجربه حرکت قطعهسازان نیز شده است. مقیمی از افزایش جذب نقدینگی در ایران خودرو خبر داد و گفت: پرداخت به قطعه سازان نیز افزایش قابل توجهی یافته و با توجه به اینکه پرداختها همراه با رعایت عدالت بوده توانسته سبب ایجاد انگیزه در قطعهسازان شود. وی در ادامه با بیان این که از نیمه بهمن ماه تیراژ تولید روزانه ایران خودرو در عدد 2500 دستگاه تثبیت خواهد شد، تزریق نقدینگی را عامل مهمی برای تحقق این موضوع دانست و گفت: با تامین منابع مالی، هیچ نگرانی برای تولید، اشتغال و ارایه خدمات پس از فروش نخواهیم داشت. در بهمن و اسفند، تولید ماهیانه 60 هزار دستگاه خودرو را هدفگذاری کرده ایم. مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: درحوزه فروش محصولات نیز در صورتی که از توان تولید و تحویل خودرو اطمینان حاصل نکنیم اقدام به اجرای برنامه فروش نخواهیم کرد. مقیمی خاطرنشان کرد: سازندگانی که درصد داخلی سازی بالایی در تولید محصولات داشته باشند در اولویت سهم تامین قطعات ایران خودرو قرار می گیرند.
در ادامه رئیس و اعضای کارگروه نظارت بر مصوبات شورای امنیت ملی کشور نیز بر حمایت از صنعت خودرو کشور برای تداوم رونق تولید در آن تاکید کردند. همچنین در این جلسه مدیران پروژه پلتفرم ملی ایران خودرو، گزارشی از مشخصات پروژه و برنامه زمانبندی اجرا و همچنین نیازمندی های تحقق آن را ارایه کردند. گفتنی است، رئیس و اعضای کارگروه نظارت بر مصوبات شورای امنیت کل کشور متشکل از نمایندگانی از مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، حسابرسی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور، معاونت اقتصادی و فنآوری شورای امنیت ملی، خزانه داری کل کشور، معاونت قوه قضائیه و معاونت فن آوری ریاست جمهوری و همچنین مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به عنوان همکار در طراحی پلتفرم ملی، از مرکز دانش بنیان جتکو ایران خودرو و مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات این خودروساز بازدید کرده و با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی آن آشنا شدند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.